DANE PERSONALNE
IMIĘ: Jirō (二郎, "drugi syn" lub 二朗, "drugi, jasny" lub 治郎, "rządzić, syn")
NAZWISKO: Prawdziwego nie pamięta, podobno kończyło się na "Moc" (パワ), więc... Uchiha
KLAN: Uchiha (うちは一族)
WIEK [DATA URODZENIA]: 16 [15 ] (14.07.365)
PŁEĆ: Shinobi
WZROST | WAGA: 184 | 66 [182 | 66 ]
RANGA: Dōkō (Uczeń)
APARYCJA
WYGLĄD: Zadbany, wystarczająco wysoki jak na swój wiek, młody, szczupły chłopak, posiadający nieco bladszą cerę niż normalny człowiek i z mocnymi zarysami mięśni, na brzuchu, plecach, klatce piersiowej oraz barkach i kończynach. Co do pleców, gdy zdejmie ubranie, na prawej łopatce, można zobaczyć połyskujący, biały tatuaż , przedstawiający nieco dziwne skrzydło, które rozchodzi się na połowę pleców i rękę. Ma długie do połowy pleców, sterczące, czarne włosy, zrobił sobie jeden lok po prawej stronie twarzy, który związał bandażem. Zza włosów, można zobaczyć mądry wzrok, jego czarnych ślepi, które kiedyś lśniły czerwonym blaskiem Sharingana, którego będzie miał jeszcze szansę odzyskać. Nad oczami ma normalne, czarne brwi, a na środku twarzy lekko zadarty nos, pod którym są oczywiście jego wąskie usta. Na twarzy widnieją delikatne rysy, a ona sama posiada gładką skórę, bez zarostu i żadnych widocznych niedoskonałości spowodowanych walką czy chociażby niedbałością o higienę. Jak widać, wyglądem nie wyróżnia się specjalnie wśród innych członków klanu Uchiha. Podczas bitwy pod Kodokunayamą, dorobił się płytkiej blizny, przechodzącej przez cały brzuch i klatkę piersiową.
UBIÓR: Młodzieniec ubrany jest w zwykłą czarną koszulę, bez kołnierza, która ma przyszyte kilka guzików pomiędzy którymi przepleciony jest kawałek sznureczka, dzięki czemu można ją zapiąć, od strony pleców, przy karku ma przyszytą biało czerwoną naszywkę, która przedstawia nieduży symbol klanu Uchiha. Na koszulę ubiera długą marynarkę, o czarnym kolorze, z kieszeniami oraz długim kołnierzem i naramiennikami, które są obszyte białymi nićmi, zazwyczaj nie zapina marynarki i pozwala by poruszały nią powiewy wiatru. Spodnie podtrzymywane są przez brązowy pas, z metalowym zapięciem, a co do samych spodni, są one czarne jak reszta ubioru, mają kieszenie i nie krępuje ruchów czarnowłosego. Oprócz tego posiada standardowe sandały shinobi, o granatowym kolorze, na rękach zaś ma ciemnobrązowe, skórzane karwasze o złotych zdobieniach i skórzane, czarne rękawiczki "bez palców". Co w efekcie daje mniej więcej taki strój . Dodatkowo, na plecach, a dokładniej nad pośladkami, nosi poziomo przytwierdzoną do pasa, czarną Sayę (pochwę do miecza), w której kryje się katana , skrywana pod marynarką, lecz tak, by nie przeszkadzało to w jej wysunięciu.
ZNAKI SZCZEGÓLNE:
- Połyskujący, biały tatuaż na plecach.
- Lok zwinięty w bandaż po prawej stronie twarzy.
OSOBOWOŚĆ
CHARAKTER: Przez wypadek i śpiączkę, jego charakter się mocno zmienił i można powiedzieć, że dopiero się kształtuje, jednak na pewno można stwierdzić iż jest on realistą, a nawet jeżeli czasami o czymś pomarzy lub coś za mocno skoloryzuje to jest to po prostu bujda, ewentualnie żart. Nie lubi dużo zbędnego gadania, lecz mówi krótko i na temat, chyba że to co chce powiedzieć na prawdę zawiera dużo niezbędnych do przekazania informacji. Nie można powiedzieć, że czarnowłosy jest całkowicie skryty w sobie, raczej nie do końca wie jak powinien wyrażać emocje i przez to właśnie woli ich nie ukazywać wcale, drugą sprawą jest to, że często wymaga tego jego profesja, ale to już co innego. Jirō jest dumny i wręcz nieco egoistyczny, lubi się wywyższać i nie zna uczucia miłości ani przyjaźni, a raczej zapomniał jak to jest. Jest uparty i rzadko kiedy odpuszcza, nie zawahałby się też zabić, bez wyrzutów sumienia, niewinnej osoby, gdyby nawet nieświadomie stanęłaby mu na drodze do postawionego przez siebie celu, nawet bardzo błahego. Zazwyczaj nie ufa nowo poznanym osobom i rzadko kiedy robi wyjątki, zanim dozgonnie komuś zaufa musi wiedzieć o niej prawie, że wszystko, gdy rozmawia z kimś nowo poznanym często próbuje "czytać" z jego mowy ciała. Stara się patrzeć na świat pod względem prostych obliczeń, znajdywania korzyści oraz wad i wybierania tej najbardziej korzystnej opcji, taki sposób myślenia często może pomóc w wygraniu potyczki. Woli unikać walki, ale nie jest tchórzem i nie będzie stał bezczynnie gdy sytuacja jest napięta, a jego argumenty nie docierają do rozmówcy, który już wyciąga broń. Może to, że nie ma w sobie żadnego strachu będzie przesadą, ale po prostu nie rozumie tego uczucia gdy nogi mu miękną, serce i oddech przyśpieszają, a adrenalina daje mocnego kopa, więc można powiedzieć, że w pewnym sensie się niczego nie boi, ale nie będzie porywał się z motyką na Słońce, gdy zobaczy, iż nie ma szans. Jest ciekawy wielu rzeczy, chociażby tego jak działa świat, a coś w jego głowie nakazuje mu by zdobywał większą moc, sam tego nie rozumie, ale coś go po prostu ciągnie do potęgi i wielu innych rzeczy, które chciałoby posiadać wielu shinobi, może tak ukazują mu się jego ambicje sprzed wypadku? Kto wie, w każdym razie jest to ciekawy wszystkiego, małomówny i egoistyczny realista, któremu charakter może się jeszcze zmienić, w zależności od tego jak dobrze pozna ludzkie emocje i co zobaczy w czasie swojej wędrówki.
Od czasu bitwy pod Górą Czaszki, w jego umyśle zaczęło się coś zmieniać, zaczął miewać halucynacje, wizje, w których nawiedza go siedem potężnych istot, Jiro mianował je jako "Siedem demonów". Mimo iż tego jeszcze nie wie, zaczynają one przejmować nad nim kontrolę, oraz kusić go, do czynienia różnego rodzaju rzeczy, których sam, zapewne by nie uczynił. Każdy z nich, odpowiada jednemu z siedmiu grzechów głównych; 1. Puraido (プライド Pycha), 2. Don'yoku (貪欲 Chciwość), 3. Yogore (汚れ Nieczystość Seksualna), 4. Shitto (嫉妬 Zawiść), 5. Ōkui (大食い Łakomstwo), 6. Gekido (激怒 Gniew), 7. Namakemono (ナマケモノ Gnuśność). Jak na niego wpłyną? To zależy od tego, czy ktoś, lub on sam, uwolni się z sideł owych demonów.
NAWYKI:
- Picie mocno parzonych ziół, które często ma przy sobie.
NINDO: "Cel jest najważniejszy!" Właśnie tym kieruje się czarnowłosy, co nie oznacza, że ma "ten jedyny" cel życia albo że cel nie może się zmieniać.
HISTORIA:
O czerwonookim: Początek
Historia zaczyna się normalnie, jak wszystkich innych ludzi, otóż napalona dwójka z klanu Uchiha doczekała się swojego pierwszego potomka, który był symbolem ich miłości. Nie jest to jednak nasz bohater, lecz jego starszy brat, Tarō który wiódł z rodzicami szczęśliwe życie, przez około pięć lat. Wtedy to przyszedł na świat nowo narodzony drugi syn naszej dwójki, nadali mu imię Jirō, ponieważ przyszedł na świat wraz z jasnymi promieniami Słońca, niestety w czasie porodu coś poszło nie tak i jego matka zmarła. Od tego czasu sytuacja w rodzinie była napięta, ojciec oschle i surowo traktował synów, którzy zawsze trzymali się razem. Bez opamiętania obwiniał Jirō za śmierć matki i dręczył go psychicznie, jedyne co dla nich robił to dawał im pieniądze na wyżywienie i kazał trenować, nawet gdy byli już zmęczeni lub woleli pójść pobawić się z innymi dziećmi. Wieczorami czytali różnego rodzaju książki oraz pisma, o dziejach i sztuce shinobi, które swoją drogą lubili, ponieważ pozwalały oderwać się od rzeczywistości. Czasami szedł z nimi daleko, po za tereny wioski i zostawiał samych, by nauczyli się sztuki przetrwania, raz nawet prawie zabił ich dzik, na szczęście zakończyło się to tylko kilkoma siniakami dla braci. Pewnego dnia gdy wracali z treningu na pustkowiu, zobaczyli orła o czerwonych oczach i czarno złotych skrzydłach, który krążył nad nimi, a po chwili usiadł na ramieniu starszego brata. Był to początek więzi między człowiekiem i zwierzęciem, Jirō mu tego zazdrościł, sam nie miał żadnego przyjaciela prócz brata. A kiedy Tarō zaczął chodzić do szkoły shinobi, poznał inne dzieci i nie miał czasu dla brata, to pozostała mu już tylko samotność, był zazdrosny o to, iż jego brat ma wszystko a on nic, tak bardzo, że gdy miał dziewięć lat, wyzwał brata na pojedynek o przetrwanie na pustkowiu.
O czerwonookim: Seria nieszczęść, ciąg dalszy...
Nie mogła być to równa walka, ponieważ starszy brat umiał już niektóre techniki shinobi, oprócz tego miał swojego orła i większą wiedzę od brata. Młodszy natomiast miał umiejętność przeżycia w trudnych warunkach i był bardziej uparty w dążeniu do celu. W pojedynku nie chodziło o samą walkę, lecz bardziej o przetrwanie jak najdłuższej ilości dni, ustalili też, że gdy się spotkają mogą, ale nie muszą walczyć, a po miesiącu mają wrócić do domu. Więc walka się rozpoczęła, mimo nalegań starszego brata, który bał się o Jirō, ten jednak był zaślepiony zazdrością i czymś w rodzaju nienawiści. Rozdzielili się, Jirō upatrzył sobie pewną polankę i tam też rozbił coś w stylu obozowiska, polował i łowił ryby, była późna wiosna, więc nie musiał martwić się o temperaturę, chyba że chodzi o deszcz, ale wtedy po prostu siedział w swoim pseudo namiocie. I tak minęło mu około dziesięć dni, postanowił poszukać brata, chociaż wiedział, że nie ma z nim szans w równej walce, na jego nieszczęście starszy brat był pierwszy, obserwował go przez cały czas, bo się o niego martwił. Dziewięciolatek został przyparty do muru, ale wtedy udało mu się uciec, ponieważ zajęci walką nie zauważyli niedźwiedzicy, która ich zaatakowała, zapewne w obronie młodych, które musiały być niedaleko. Tym razem co kilka dni wędrował z miejsca na miejsce i uważnie rozglądał się po okolicy, zajęty czynnościami które wykonywał, zapomniał o incydencie z niedźwiedzicą. Równo po trzydziestu dniach od rozdzielenia się braci, pomaszerował do domu, był ubrudzony i nieco schorowany, ale chęć udowodnienia, że jest lepszy od brata dodawała mu sił. Gdy wrócił, ojciec urządził mu jedyne i najbardziej bolesne lanie, jakie kiedykolwiek dostał, a spytany o brata, przypomniał sobie, o niedźwiedzicy, w końcu uświadomił sobie co się stało, jego oczy zabłysły czerwonym blaskiem, pośród łez, a jego ojciec zobaczył najprawdziwszego Sharingana! Wtedy i on zrozumiał co się stało, po czym rozpoczął kolejną serię wyzwisk i uderzeń wymierzoną w dzieciaka. Od teraz młody Uchiha unikał ojca na ile się dało, czy to trenując samotnie za osadą, czy też w późniejszych latach, zostawał do późnych godzin w szkole shinobi, w której szło mu całkiem dobrze, mimo tego że inne dzieciaki uważały go za odludka, po powrocie jednak ojciec katował go psychicznie, tym razem, także za pomocą genjutsu. Cztery lata później, gdy miał już trzynaście wiosen i dostał swoją pierwszą misję, którą wykonał doskonale, wracając do domu wieczorem, nie zastał ojca w domu, lecz na podwórku, martwego, z krwią rozlaną na trawie, a nad nimi latał czarny orzeł. Widać było że ciało leży tutaj już kilka godzin, a sprawca powinien być już daleko, Jiro nie załamał się już tak, jak przy śmierci brata, jednak był zdezorientowany, co teraz z nim będzie? Młody Uchiha pobiegł do centrum osady i przepychał się pomiędzy ludźmi, jakby przed czymś uciekał, aż w końcu, został potrącony przez rozpędzony wóz i stracił przytomność.
O czerwonookim: Droga, którą wybierze...
Ocknął się, by następnie zmrużyć oczy przed promieniami Słońca, bezwzględnie oślepiającymi go. Rozejrzał się i stwierdził iż najprawdopodobniej jest w szpitalu, nikogo przy nim nie było, był tylko on, powiewające od wiatru, białe firanki, kilka mebli i łóżko na którym leżał, a wszystko to w białym pokoju szpitalnym. Próbował wstać, ale od razu doznał paraliżującego bólu na plecach, zawołał pielęgniarkę, która przyszła po paru minutach. Zaczął ją wypytywać jak długo spał i jak się tu znalazł, pielęgniarka nie chciała wiele mówić, sprawdziła tylko kilka rzeczy i powiedziała, że spał około dwa lata. Dobiło go to, dwa lata?! Przecież to szmat czasu! Zanim przyszedł lekarz, Jirō próbował przypomnieć sobie co się wcześniej stało, ale nie pamiętał nic, nawet własnej rodziny, jedyne co pozostało mu w pamięci to czarny orzeł i... krew. Lekarz oznajmił mu na wstępie, że musi spędzić tu jeszcze tydzień, pod stałą obserwacją, młody Uchiha widział w jego oczach mieszankę zakłopotania, zdziwienia i strachu, gdy spytał się dlaczego aż tyle spał i nic nie pamięta, ten jedynie szepnął coś do pielęgniarki i wyszli. Znów został sam, zaczął rozmyślać o tym co się mogło stać, dlaczego zapomniał wszystko, dosłownie wszystko, nie pamiętał nic ze swojego dzieciństwa, rodziców, brata, jedyne co mu pozostało to ogólna wiedza o życiu, która pozostała z jego poprzednich doświadczeń i z tego czego się nauczył, jednak sam nie wiedział dokładnie skąd to wszystko wie i umie. Każda minuta, kiedy nie spał, była dla niego jak wieczność, pozostało mu już tylko trzy dni do wypisania ze szpitala, pielęgniarka czasem go odwiedzała, ale starała się nie patrzeć w jego twarz, tylko robiła swoje i wychodziła, następnego dnia, udało mu się wstać, choć nadal czuł lekki ból pleców. Ubrał się i wyszedł ze szpitala, udał się do karczmy, by coś zjeść i usłyszeć najświeższe wiadomości, a gdy spojrzał na swoje plecy w lustrze, o które poprosił, zobaczył biały tatuaż , wyglądający na jakieś skrzydło, podziękował tylko karczmarzowi i wyszedł.
WIEDZA
INFORMACJE:
- Mangekyou Sharingan - Nie zna nazwy tego dojutsu, ani sposobu jego zdobycia. Wie że każdy ma inny wygląd, a przynajmniej widział dwa różne MSy (Hisato, Kazuyoshi), wie też iż oczy te posiadają wielką moc, widział/wie o Susanoo w pełnej formie, o jego zastosowaniach bojowych oraz dużej wytrzymałości (nie zna nazwy), widział/wie o Amaterasu i Enton: Yasaka no Magatama, widział/wie o przenikaniu dzięki Kamui (nie zna nazwy), widział techników pod działaniem Kotoamatsukami, oraz zna jego działanie, które wyjaśniła mu Katsumi (nie zna nazwy).
- Zna prawdę o tym, iż Hisato był kontrolowany przez Kazuyoshiego, dzięki Kotoamatsukami, co było powodem terroru, jaki siał Hisato, oraz iż to przez to wybuchła wojna, a klan Jugo został zniewolony.
- Widział wnętrze działa, mniej więcej wie, na czym ono polegało, oraz że byli tam zniewoleni i wykorzystywani, członkowie klanu Jugo.
KLANY, RODZINY SHINOBI, WIĘZY KRWI:
- Aburame – ich ubranie zasłania praktycznie całe ich ciało, a oczy przysłonięte są przez ciemne okulary, potrafią manipulować robactwem, używając go w walce, specjalizują się w ninjutsu, zamieszkują tereny Kaigan
- Akimichi – charakteryzują się nieco większą masą tłuszczową, często spożywają posiłki, jednak potrafią zaskoczyć i są dobrymi wojownikami mimo pozornej nieprzydatności, wyspecjalizowani w taijutsu, potrafią manipulować swoim ciałem, zamieszkują tereny tereny Sakai
- Ayatsuri – przeważnie bezpośrednio nie uczestniczą w walce, ale świetnie panują i manipulują nad swoimi wytworami – kukłami, często noszą ze sobą wielkie zwoje, dzięki którym owe kukły się pojawią, raczej milczący, zamieszkują tereny Sabishi
- Hōzuki – charakterystyczne, ostro zakończone uzębienie, lubią przebywać blisko wody, którą świetnie manipulują i potrafią się w nią zmienić, nie mają określonego typu walki, są w niej mało oczywiści i nieprzewidywalni, zamieszkują tereny Kantai
- Jashin – wyjątkowi na swój sposób, mają zdecydowanie dziwny styl walki, ranią siebie, jednocześnie raniąc przeciwnika, sprawiają wrażenie nieśmiertelnych, specjalizują się w walce dużymi ostrzami, niekoniecznie katanami, ich siedzibą jest Ryuzaku no Taki
- Jūgo - zamieszkują tereny Daishi, powiadają, że zamieniają się w potwory, modyfikują swoje ciało, kiedy wpadną w szał, co kłóci się nieco z opiniami, że wyjątkowo współgrają z naturą
- Kakuzu – żywi truposze, ich ciało wygląda, jakby było całe pozszywane, a poza tym mówi się o nich, że mogą mieć więcej niż jedno życie, brak źrenic, charakterystyczne, czarne białka oczu, mieszkają na terenach Sakai
- Kami - dosyć chłodni w obyciu, zamknięci w sobie, ale z niezwykłymi umiejętnościami, dzięki którym potrafią panować i manipulować dowolnie papierem, ulokowali się na terenach Antai
- Kaminari – członkowie tego klanu w większości przypadków charakteryzują się ciemniejszą karnacją, z natury spokojni, specjalizują się w manipulacji raitonem, wytwarzając go w innej, znanej sobie wersji, stawiają na ninjutsu, zamieszkują tereny Antai
- Kaguya - walczą własnymi kośćmi, które są bardzo niebezpieczne i wytrzymałe, specjalizują się w walce bezpośredniej – taijutsu, zamieszkują tereny Atsui
- Nara – przeważnie nie wykazują chęci do walki, nie lubują się w bezpośrednich starciach, potrafią manipulować cieniem, używając go w walce, posiadają niesamowitą inteligencje, z natury są raczej strategami, specjalizują się w ninjutsu, zamieszkują tereny Midori
- Senju – młody wygląd i stosunkowo długi żywot, często wyśmienici w konkretnie jednej dziedzinie, manipulują drewnem, specjalizują się w ninjutsu, zamieszkują tereny Shinrin, młodzieniec widział technikę drewnianego smoka.
- Uchiha – w większości przypadków ciemnowłosy przedstawiciele tego klanu, posiadają wyjątkowe oczy, które przy aktywacji stają się czerwone, zazwyczaj posługują się katonem, specjalizują w genjutsu i ninjutsu, zamieszkują tereny Sogen. Do tego zna wszystkie umiejętności klanowe do Sharingana z 3 tomoe włącznie.
POSTACIE:
- Kyoushi - młodzieniec poznał go w trakcie bitwy pod Górą Czaszki, wie co nieco o jego umiejętnościach szermierskich oraz genjutsu.
- Toshio - widział młodzika w wieży, w czasie bitwy pod Górą Czaszki, nie zna jego imienia, ani umiejętności, domyśla się jednak iż ma on powiązania z Senju, myśli iż Toshio zginął podczas bitwy.
- Yuusha - młodzieniec poznał go w trakcie bitwy pod Górą Czaszki, wie o jego pochodzeniu i co nieco o umiejętnościach manipulacji kryształem, myślał iż Yuusha zginął podczas bitwy, aczkolwiek spotkali się w Sogen u Katsumi. Denerwuje go jego charakter i sposób bycia.
ZDOLNOŚCI KEKKEI GENKAI:
Nazwa Sharingan: Ni Tomoe
Na poziomie dwóch tomoe możliwości Sharingana rosną dość znacząco w stosunku do poprzednika. Od tej pory użytkownik jest w stanie rozpoznać na pierwszy rzut oka działające genjutsu. Poprawiają się także percepcja użytkownika. Nie jest to jeszcze pełnia możliwości tego Kekkei Genkai, ale rozwój jest widoczny od razu.
Możliwości Widzenie chakry przeciwnika - brak takiej możliwości przez obiekty
Dostrzeganie obiektów niewidocznych gołym okiem - np. cienkie żyłki
Rozpoznawanie genjutsu
Odróżnianie klonów od oryginału - ranga C w dół
Bonus atrybutów - wzrost percepcji o 30 punktów
Kopiowanie technik - Tylko techniki taijutsu i bukijutsu (w przypadku braku dziedziny męczą o wiele bardziej). Wykonywane dopiero po przeciwniku.
Wymagania Przebudzenie, w przypadku misji minimum B, dziedzina klanowa D
Koszt E: 6% | D: 5% | C: 4% | B: 3% | A: 2% | S: 1% | S+: niezauważalny (na turę)
NATURA CHAKRY: Katon
STYLE WALKI: Kenjutsu (Chanbara)
UMIEJĘTNOŚCI:
[/color]
PAKT:
ATRYBUTY PODSTAWOWE:
SIŁA 10 I 20
WYTRZYMAŁOŚĆ 27 I 0
SZYBKOŚĆ 31 I 41
PERCEPCJA 16 I 0
PSYCHIKA 20 I 0
KONSEKWENCJA 8 I 0
KONTROLA CHAKRY E
MAKSYMALNE POKŁADY CHAKRY :
100%
MNOŻNIKI:
- Kenjutsu (Chanbara) (Siła 10 I 0, Szybkość 10 I 0)
POZIOM ROZWOJU DZIEDZIN NINPO:
NINJUTSU
GENJUTSU D
TAIJUTSU
BUKIJUTSU
KYUJUTSU
KENJUTSU
SHURIKENJUTSU
KUSARIJUTSU
KIJUTSU
IRYoJUTSU
FuINJUTSU
ELEMENTARNE
KATON D
SUITON
FUUTON
DOTON
RAITON
KLANOWE C
JUTSU:
Ninjutsu
Nazwa Bunshin no Jutsu
Pieczęci Baran → Wąż → Tygrys
Zasięg Dowolny
Koszt E: 5% | D: 4% | C: 3% | B: 2% | A: 1% | S: 1% | S+: 1% (za 2 iluzje)
Dodatkowe Brak dodatkowych wymagań
Opis Prosta technika Ninjutsu, która polega na stworzeniu iluzji nas samych. Przy jej pomocy – w zależności od kontroli chakry – jesteśmy w stanie stworzyć od jednej do kilkunastu iluzji, które wyglądają jak my i robią to co zasugerujemy. Oczywiście iluzje nie są materialne, więc każde uderzenie w nie kończy się ich rozwianiem. Warto również zauważyć, że iluzje nie wydają żadnych dźwięków, dodatkowo nie rzuca swym "niematerialnym" ciałem cienia, a także nie potrafią poruszać żadnych przedmiotów.
Nazwa Henge no Jutsu
Pieczęci Pies → Świnia → Baran
Zasięg Na ciało
Koszt E: 5% | D: 4% | C: 3% | B: 2% | A: 1% | S: 1% | S+: 1%
Dodatkowe Brak dodatkowych wymagań
Opis Pomocna technika przy pomocy której użytkownik może przybrać wygląd innej osoby bądź obiektu. Co za tym idzie jeśli zmieniamy się w personę, to wygląd, a także ubranie zostaje zmienione. Również i głos pozostanie zmutowany do pewnego stopnia przypominający ten osoby w którą to się zamieniliśmy. Jednak jest to tylko zmiana aparycji, tak więc nie przejmujemy zdolności fizycznych czy też innych. Możemy zmienić się w każdą osobę, a także w przedmiot. Jednak nie może on być zbyt mały. Więc nie możemy zmienić się w Kunai czy zwykłego Shurikena. Dodatkowo nasza chakra pozostaje bez zmian. Tak więc, jeśli ktoś wykryje naszą niebieską energię, może bez problemu odkryć oszustwo, również i wszystkie Doujutsu bezproblemowo sobie z tym radzą.
Nazwa Kai
Pieczęci Baran
Zasięg Dowolny
Koszt Brak
Dodatkowe Brak dodatkowych wymagań
Opis Kai to jedna z podstawowych technik shinobi, często niedoceniania - i niesłusznie. Jutsu to polega na chwilowym odcięciu dopływu chakry do mózgu, dzięki czemu jakiekolwiek impulsy - również te narzucone zewnętrznie - przestają działać. Efektem tego jest uwolnienie użytkownika z dużej ilości prostszych technik genjutsu. Niestety, te silniejsze dalej będą na nas oddziaływać i trzeba je dezaktywować innym sposobem.
Nazwa Kawarimi no Jutsu
Pieczęci Tygrys → Świnia → Wół → Pies → Wąż
Zasięg Max. 30 metrów
Koszt E: 5% | D: 4% | C: 3% | B: 2% | A: 1% | S: 1% | S+: 1%
Dodatkowe W pobliżu musi się znajdować przedmiot możliwy do podmienienia
Opis Kolejna pomocna technika, która niejednokrotnie może uratować życie. Otóż jest to technika podmiany która pozwala w momencie ataku podmienić nasze ciało z zawczasu przygotowaną podmianą z beczką, kłodą bądź innym przedmiotem który znajduje się luźno na powierzchni oraz rozmiarami jak i wagą nie przekracza ½ naszego ciała. Kolejnym ograniczeniem techniki jest świadomość nadchodzącego ciosu. Użytkownik może podmienić się tylko w momencie gdy widzi nadchodzący atak. Wtedy tuż przed zadaniem ciosu następuje podmiana i nasze ciało zajmuje przedmiot wcześniej przez nas wybrany do podmiany.
Nazwa Kinobori no Waza
Pieczęci Brak
Zasięg Na ciało
Koszt Minimalny, nieodczuwalny
Dodatkowe Brak dodatkowych wymagań
Opis Kolejna z podstawowych jutsu, które potrafią wykorzystać nawet największe świeżaki spomiędzy ninja. Technika ta pozwala na odpowiednią kontrolę i kumulację chakry w z góry określonym miejscu - tu są to stopy. Dzięki temu shinobi jest w stanie poruszać się po powierzchniach pionowych, a nawet poziomych (tylko w sprzeczności z grawitacją), czyli prościej - po ścianach i sufitach, drzewach, gałęziach, i po czym tylko nam przyjdzie ochota - nie wliczając wody.
Uwaga: Odpowiednio skumulowana chakra w stopach nie wyklucza korzystania z innych technik w trakcie jej używania.
Nazwa Suimen Hokō no Waza
Pieczęci Brak
Zasięg Na ciało
Koszt Minimalny, nieodczuwalny
Dodatkowe Brak dodatkowych wymagań
Opis Rozwinięcie Kinobori no Waza, rozszerzająca nasze możliwości kontroli chakry i poruszania się po powierzchniach wszelakich. Tym razem do naszego wachlarza podłoży możliwych do użytkowania dołącza tafla wody - użytkownik tego jutsu po prostu kumuluje chakrę w stopach, a następnie cały czas zmienia powłokę energii na podeszwie - pozwala to utrzymać się na falującej wodzie.
Uwaga: Odpowiednio skumulowana chakra w stopach nie wyklucza korzystania z innych technik w trakcie jej używania.
Nazwa Nawanuke no Jutsu
Pieczęci Brak
Zasięg Na ciało
Koszt E: 5% | D: 4% | C: 3% | B: 2% | A: 1% | S: 1% | S+: 1%
Dodatkowe Brak dodatkowych wymagań
Opis Jedno z najprostszych ninjutsu, pierwsze z tych które poznają najmłodsi adepci sztuki ninpō. Technika ta służy do uwolnienia siebie/kogoś z więzów, poprzez przesłanie swojej chakry do samego materiału wiążącego - sznurka, żyłki lub czegokolwiek innego. Po chwili technika powoduje poluzowanie wszelkich knebli, uwalniając spętanego. Można użyć tej techniki, jeżeli samemu jest się związanym.
Genjutsu
Nazwa Kasumi Jusha no Jutsu
Pieczęci Pies → Tygrys
Zasięg Klony nie mogą oddalić się o więcej niż 15m od użytkownika
Koszt E: 12% | D: 10% | C: 6% | B: 3% | A: 2% | S: 2% | S+: 2% (od dwóch klonów)
Dodatkowe Brak dodatkowych wymagań
Opis Jedna z prostszych technik genjutsu, która polega na wytworzeniu iluzji będących idealnym odzwierciedleniem naszego wyglądu. Ów iluzje wychodzą zza drzew oraz skał, a następnie przepuszczają atak na naszego przeciwnika. Dzięki idealnemu odwzorowaniu naszego wyglądu, przeciwnik nie ma pojęcia, za którą iluzją się chowamy przez co możemy zaskoczyć go prawdziwym atakiem.
Nazwa Magen: Narakumi no Jutsu
Pieczęci Wąż → Szczur
Zasięg Dowolny
Koszt E: 12% | D: 10% | C: 6% | B: 3% | A: 2% | S: 2% | S+: 2%
Dodatkowe Brak dodatkowych wymagań
Opis Jedna z podstawowych technik genjutsu. Technika wpływa na zmysł wzroku celu, zmieniając widziane przez niego obrazy, co w ostateczności skutkuje pokazaniem mu jego własnych, najbardziej skrytych lęków. Wizja jest bardzo realistyczna i łatwo się pomylić, lecz technikę można bez problemu rozproszyć za pomocą Kai. Dodatkowo, przedstawiona wizja zależy od użytkownika, więc trzeba dobrze znać cel ataku - im lepiej znamy oponenta, tym skuteczniejsze jest jutsu, a jeśli go nie znamy, wtedy niestety technika po prostu nie zadziała.
Nazwa Suzu no Oto
Pieczęci Brak
Zasięg Do momenty słyszenia dzwoneczków
Koszt E: 12% | D: 10% | C: 6% | B: 3% | A: 2% | S: 2% | S+: 2%
Dodatkowe Przeciwnik musi usłyszeć dźwięk dzwoneczków
Opis Do tej techniki niezbędne są dzwoneczki, które przyczepiamy do senbon. Po wyrzuceniu ich, a następnie wprawienie dzwoneczków w specjalne drgania, jesteśmy w stanie wysłać impuls, który dekoncentruje naszego przeciwnika oraz dodatkowo stwarza kilka nacierających na niego iluzji, które wyglądają tak jak my.
Katon
Nazwa Katon: Hōsenka no Jutsu
Pieczęci Szczur → Tygrys → Pies → Wół → Królik → Tygrys
Zasięg Max. 35 metrów
Koszt E: 8% | D: 6% | C: 6% | B: 4% | A: 3% | S: 2% | S+: 1% (od pocisku)
Dodatkowe Brak dodatkowych wymagań
Opis Najprostsza technika Katonu. Polega ona na nabraniu powietrza i wypluciu pewnej ilości kul ognia o małej wielkości. Ogromną zaletą techniki jest to, że w pociskach można ukryć mniejsze bronie, np. shurikeny, co sprawia, że pomimo małej rangi Jutsu to może sprawić wiele kłopotów. Jednak nic nie trwa wiecznie i po wykonaniu jednej salwy kul ognia trzeba nabrać powietrza na następną. W jednej salwie mieści się 15 pocisków. Przerwa między salwami trwa mniej więcej tyle co długi oddech, a następnie można wykonać kolejną salwę, bez składania pieczęci.[/center]
EKWIPUNEK
PRZEDMIOTY PRZY SOBIE (WIDOCZNE): Katana - poziomo przyczepiona do pasa, nad pośladkami, zasłonięta marynarką.
Torba 1 - na lewym pośladku.
Kabura na broń 1 - na lewej łopatce.
PRZEDMIOTY SCHOWANE (NIEWIDOCZNE): Torba 1 (ob. 13.5/40):
- Kunai x3 - w T1.
- Shuriken x9 - w T1.
Kabura na broń 1 (ob. 20/20):
- Tantō x1 - w K1.
ROZLICZENIA
-------------------------------------------------------------------------------------- PIENIĄDZE: Ryo
PH: pH
MISJE:
D - 4
C - 1
B - -
A - 1
S - -
PREZENT OD ADMINISTRACJI: