PROBLEM
Rework Ayatsurich kappa
ROZWIĄZANIE
Parę poprawek kappa
DODATKOWE UWAGI
No więc tak:
1. Nie rozumiem usunięcia techniki Kurohigi: Sanshōuo (C). Moim zdaniem powinna być, tylko działać na zasadzie "pozwala na kontrolowanie marionetek pod ziemią, tylko wolniej się poruszają".
2. Chakura no Ito (D) - dlaczego niby mają być niewidzialne od B? W m&a nici BYŁY niewidzialne, i żeby je dostrzec potrzebna była zdolność widzenia chakry. Widać to na przykład przy pierwszym pojawieniu się Kankuro, gdzie ten za pomocą nici chakry przewrócił Naruto, tak, że nikt tego nie zauważył. Raczej nie miał wtedy B w Kugutsu. W mandze i anime nici były pokazywane, by lepiej to wyglądało. A zniszczenie nici chakry samą siłą nie było chyba możliwe.
3. Kugutsu Kawarimi no Jutsu (D) - pierwotnie służyła do podmiany kuglarza z marionetką i tak była używana kilka razy w m&a (np. na CE przez Kankuro). Proponuję dać dwie możliwości użycia tej techniki - kuglarz + marionetka lub marionetka + inny przedmiot.
4. Suna Fukumen no Jutsu (D) - nie było czegoś takiego jak używanie głosu, Kruk nie mówił.
5. Kurohigi Kiki Ippatsu (C) - co? dlaczego akurat 8 ostrzy? Nie można zrobić z inną ilością? xD
6. Hitokugutsu (A) - proponuję jednak Iryou B. Bo rozwijanie dwóch dziedzin na A i jeszcze fuuinów tylko po to, by uzyskać dostęp do jednej techniki jest... dziwne. I rozmowę z głową klanu można zastąpić misją rangi A (czyli dla chętnych dwie opcje - rozmowa z głową klany LUB misja A).
7. Hyakku Kugutsu Tamashibari (A) - serio? Trzeba poświęcić 100 marionetek i wystarczy przerwać nici? Proponuję dodać dopisek "wystarczy jednak ponownie połączyć się nićmi chakry z wrogiem, by kontynuować technikę".
8. Akahigi: Hyakki no Sōen (S) - wut? wymaganie kontroli chakry A a w koszcie jest koszt dla KC B. o_0
Rework, lel
Re: Rework, lel
Jako osoba odpowiedzialna za rework postanawiam objaśnić to i owo. W sumie mogło to pójść do FAQ kappa
1) Wywalona głównie dlatego, że technika ta była wykonana tylko tą kukiełką czyli Sanshōuo. Tak samo jak tylko Karasu i Kuroari byli użyci do techniki Kurohigi Kiki Ippatsu. Uznałem że technika nie może być wykonana z inną marionetką niż Sanshōuo, bo ta jeszcze nie powstała. Tutaj widziałbym specjalną właściwość kukiełki uwzględnioną w Kuźni. I nie, poruszanie się marionetek pod piaskiem w starciu Kankuro vs Sasori to coś innego, piach jest o wiele bardziej niestabilny niż zbita i twarda ziemia. A zniszczenie nici było możliwe, przykładowo tutaj: KLIK . Bez użycia chakry udało mu się przeciąć nici, co było możliwe dzięki jego wysokiej klasy umiejętnościom szermierczym, a w przełożeniu na realia forumowe - wysokiej siły cięcia.
2) Chakra jest na tyle skoncentrowana, że widać ja gołym okiem, ale można sprawić, by była niewidzialna. Tutaj podaję link do angielskiej wiki, z której czerpałem inspirację. Pasuje to też do ogólnego balansu, gdyż ciuciubabka na randze D brzmi trochę nieciekawie, a nawet bardzo. I nie wiesz czy Kankuro miał B w Klanowych. A nie, nie mógł mieć, bo to jest mechanizm forumowy zaledwie : 3 KLIK
3) Kugutsu Kawarimi no Jutsu - i tutaj jest dość ciekawie, ponieważ są opcje dwie. Jedna z podmianą marionetkarza, druga z podmianą kukiełki. Obydwie wykorzystane tylko raz. I jak to zrobić? Z jednej strony Kankuro nie składał żadnych pieczęci niezbędnych do techniki, z drugiej kukiełka tak samo xD
Postanowiłem wybrać wariant z podmianą kukiełki z czymś innym z bardzo prostego powodu. Ponieważ gdyby to kuglarz się podmieniał, to mógłby w nieskończoność teleportować się do swojej kukiełki, gdyby została ominięta przez oponenta. Zamiana kukła-kuglarz dawała za dużego boosta i pozwalała wymigać się z każdej złej sytuacji, a tutaj Ayatsuri musi grać znacznie bardziej taktycznie, nie ma bowiem szans na tak swobodną zmianę pozycji.
4) KLIK - no tutaj najwyraźniej mówi, więc postanowiłem dodać taki smaczek technice. Zresztą technika maskowania kukiełki pod piaskowym płaszczykiem była wykorzystana tylko w tym przypadku. Ludzie dodają fajne rzeczy i jeszcze niewdzięczność otrzymują ;-;
5) Bo tak to stworzył Kankuro. Najwidoczniej tak musiało być. Go się pytaj, ogólnie techniki nie powinno być z uwagi na to, że wykonał ją jedynie Kankuro, w swoim stylu i za pomocą tych dwóch marionetek. I teoretycznie nie jest to nawet technika, tylko sekwencja ruchów i korzystania z określonych elementów kukły. Oczywiście POPRAWNA wersja techniki to 8 ostrzy, ale jakby ktoś ci nie zaliczył wbicia tylko 7 ostrzy, to się zgłoś kappa
6) Propozycja odrzucona. To się zgadza z koncepcją własnego stylu kuglarskiego. Boost wszczepiania elementów kukiełek to jest jednak COŚ, ale nie jest to konieczność w twoim buildzie. Kankuro jakoś sobie radził, Chiyo też całego ciała w częściach kukiełek nie miała. Na Iryo A dzieją się poważne rzeczy i jest to moim zdaniem odpowiedni poziom na zamianę ludzi w kukiełki. Jak chcesz wypełnić ciało mechanizmami to musisz je znać na wylot idealnie.
7) Tak przecież jest, aczkolwiek opis faktycznie nie jest aż tak dokładny jakbym chciał. Zespół wyszkolonych małp coś poradzi.
8) A to to fakt, jedyna trafna uwaga. Błąd w Matrixie tak zwany, niedługo powinni go załatać.
1) Wywalona głównie dlatego, że technika ta była wykonana tylko tą kukiełką czyli Sanshōuo. Tak samo jak tylko Karasu i Kuroari byli użyci do techniki Kurohigi Kiki Ippatsu. Uznałem że technika nie może być wykonana z inną marionetką niż Sanshōuo, bo ta jeszcze nie powstała. Tutaj widziałbym specjalną właściwość kukiełki uwzględnioną w Kuźni. I nie, poruszanie się marionetek pod piaskiem w starciu Kankuro vs Sasori to coś innego, piach jest o wiele bardziej niestabilny niż zbita i twarda ziemia. A zniszczenie nici było możliwe, przykładowo tutaj: KLIK . Bez użycia chakry udało mu się przeciąć nici, co było możliwe dzięki jego wysokiej klasy umiejętnościom szermierczym, a w przełożeniu na realia forumowe - wysokiej siły cięcia.
2) Chakra jest na tyle skoncentrowana, że widać ja gołym okiem, ale można sprawić, by była niewidzialna. Tutaj podaję link do angielskiej wiki, z której czerpałem inspirację. Pasuje to też do ogólnego balansu, gdyż ciuciubabka na randze D brzmi trochę nieciekawie, a nawet bardzo. I nie wiesz czy Kankuro miał B w Klanowych. A nie, nie mógł mieć, bo to jest mechanizm forumowy zaledwie : 3 KLIK
3) Kugutsu Kawarimi no Jutsu - i tutaj jest dość ciekawie, ponieważ są opcje dwie. Jedna z podmianą marionetkarza, druga z podmianą kukiełki. Obydwie wykorzystane tylko raz. I jak to zrobić? Z jednej strony Kankuro nie składał żadnych pieczęci niezbędnych do techniki, z drugiej kukiełka tak samo xD
Postanowiłem wybrać wariant z podmianą kukiełki z czymś innym z bardzo prostego powodu. Ponieważ gdyby to kuglarz się podmieniał, to mógłby w nieskończoność teleportować się do swojej kukiełki, gdyby została ominięta przez oponenta. Zamiana kukła-kuglarz dawała za dużego boosta i pozwalała wymigać się z każdej złej sytuacji, a tutaj Ayatsuri musi grać znacznie bardziej taktycznie, nie ma bowiem szans na tak swobodną zmianę pozycji.
4) KLIK - no tutaj najwyraźniej mówi, więc postanowiłem dodać taki smaczek technice. Zresztą technika maskowania kukiełki pod piaskowym płaszczykiem była wykorzystana tylko w tym przypadku. Ludzie dodają fajne rzeczy i jeszcze niewdzięczność otrzymują ;-;
5) Bo tak to stworzył Kankuro. Najwidoczniej tak musiało być. Go się pytaj, ogólnie techniki nie powinno być z uwagi na to, że wykonał ją jedynie Kankuro, w swoim stylu i za pomocą tych dwóch marionetek. I teoretycznie nie jest to nawet technika, tylko sekwencja ruchów i korzystania z określonych elementów kukły. Oczywiście POPRAWNA wersja techniki to 8 ostrzy, ale jakby ktoś ci nie zaliczył wbicia tylko 7 ostrzy, to się zgłoś kappa
6) Propozycja odrzucona. To się zgadza z koncepcją własnego stylu kuglarskiego. Boost wszczepiania elementów kukiełek to jest jednak COŚ, ale nie jest to konieczność w twoim buildzie. Kankuro jakoś sobie radził, Chiyo też całego ciała w częściach kukiełek nie miała. Na Iryo A dzieją się poważne rzeczy i jest to moim zdaniem odpowiedni poziom na zamianę ludzi w kukiełki. Jak chcesz wypełnić ciało mechanizmami to musisz je znać na wylot idealnie.
7) Tak przecież jest, aczkolwiek opis faktycznie nie jest aż tak dokładny jakbym chciał. Zespół wyszkolonych małp coś poradzi.
8) A to to fakt, jedyna trafna uwaga. Błąd w Matrixie tak zwany, niedługo powinni go załatać.
0 x
Re: Rework, lel
1. Dobra, niech ci będzie.
2. Dalej stoję przy swoim, ale póki co jest jeden na jednego więc i tak nic się nie zmieni.
3. Ta technika ma nie istnieć, bo jest "zbyt OP". Acha. "W nieskończoność". Tylko wiesz, to działa tylko wtedy, gdy jest się świadomym ciosu i kosztuje trochę chakry. Nie ma pieczęci, za to dałoby się wymóg połączenia nićmi chakry z podmienianym obiektem. No i ta wersja kosztuje 2 x więcej chakry niż zwykłe Kawarimi.
4. Aj, zapomniałem o tym. Ja za każdy boost jestem wdzięczny, imo jak pretensje to do wszystkiego kappa
5. Btw to było 7 ostrzy

(4 ręce, 2 nogi i głowa xD )
6. To może dla częściowej zamiany ciała w lalkę wystarczy B?
Nie odpisałeś nic na to z misją zamiast rozmowy.
2. Dalej stoję przy swoim, ale póki co jest jeden na jednego więc i tak nic się nie zmieni.
3. Ta technika ma nie istnieć, bo jest "zbyt OP". Acha. "W nieskończoność". Tylko wiesz, to działa tylko wtedy, gdy jest się świadomym ciosu i kosztuje trochę chakry. Nie ma pieczęci, za to dałoby się wymóg połączenia nićmi chakry z podmienianym obiektem. No i ta wersja kosztuje 2 x więcej chakry niż zwykłe Kawarimi.
4. Aj, zapomniałem o tym. Ja za każdy boost jestem wdzięczny, imo jak pretensje to do wszystkiego kappa
5. Btw to było 7 ostrzy



(4 ręce, 2 nogi i głowa xD )
6. To może dla częściowej zamiany ciała w lalkę wystarczy B?
Nie odpisałeś nic na to z misją zamiast rozmowy.
0 x
Re: Rework, lel
3) Nie mam pojęcia jak działa Kawarimi, dzięki za uświadomienie : ) W każdym razie cały rework został zaakceptowany przez Najwyższego Jiro, więc to do niego z uwagami odnośnie aż tak poważnych zmian.
5) Sam nie wiesz jak działała technika, to co gitarę zawracasz? kappa
6) Ja stoję przy swoim niestety nadal. A co do misji, to chyba logiczne, że jak się jest wyrzutkiem i nie ma się jak dowiedzieć o sekretach klanowych, to trzeba pójść na misję. Aczkolwiek mogę tą informację do techniki dopisać, o ile Najwyższy się zgodzi.
5) Sam nie wiesz jak działała technika, to co gitarę zawracasz? kappa
6) Ja stoję przy swoim niestety nadal. A co do misji, to chyba logiczne, że jak się jest wyrzutkiem i nie ma się jak dowiedzieć o sekretach klanowych, to trzeba pójść na misję. Aczkolwiek mogę tą informację do techniki dopisać, o ile Najwyższy się zgodzi.
0 x
- Hikari
- Martwa postać
- Posty: 2488
- Rejestracja: 24 sie 2015, o 18:56
- Wiek postaci: 26
- Ranga: Akoraito
- Krótki wygląd: Prawe oko mocna zieleń, lewe intensywnej czerwieni. Długie kruczoczarne włosy sięgające do połowy ud. Ogólnie mówiąc dobrze zbudowany mężczyzna mierzący 182cm.
- Link do KP: http://shinobiwar.pl/viewtopic.php?f=33&t=1307&p=12435
Re: Rework, lel
Halo co to za pomówienia, Najwyższy jest Kan kappa
0 x
Cause i'm the real fire.
-
- Support
- Posty: 2059
- Rejestracja: 9 cze 2015, o 22:55
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości