Zmiany w systemie rozgrywki

Zamieszczane są tutaj ważne ogłoszenia dotyczące zarówno spraw organizacyjnych forum, jak i ogłoszenia dotyczących samych graczy. Jeżeli więc Administracja pragnie coś ogłosić, szukacie kogoś do wspólnej rozgrywki albo jeśli chcecie zaznajomić się z aktualnymi konkursami, to to jest najlepsze ku temu miejsce. Ponadto jest to też dział, w którym można skontaktować się z Administracją.
Awatar użytkownika
Vulpie
Posty: 2545
Rejestracja: 17 lut 2015, o 17:36
Multikonta: Misae Misaki

Re: Zmiany w systemie rozgrywki

Post autor: Vulpie »

#61
Ranga postaci
  • Rangi Postaci - Zmieniono wymagania na coraz wyższe rangi w rodzie lub szczepie.
Powyższe zmiany są wiążące, chyba, że w trakcie rozgrywki zostaną wykryte nieprawidłowości.
0 x
Awatar użytkownika
Sans
Administrator
Posty: 5407
Rejestracja: 14 lut 2015, o 11:23
Wiek postaci: 8
Multikonta: Yuki Hoshi; Uchiha Hiromi; Papyrus

Re: Zmiany w systemie rozgrywki

Post autor: Sans »

#62
Rework Kaminari
  • Kompletna zmiana opisów reberu, zalecam wnikliwą lekturę.
  • Dodano Senpō: Ranton Kōga
Kaminari


Powyższe zmiany są wiążące, chyba, że w trakcie rozgrywki zostaną wykryte nieprawidłowości.
0 x
Obrazek
Awatar użytkownika
Sans
Administrator
Posty: 5407
Rejestracja: 14 lut 2015, o 11:23
Wiek postaci: 8
Multikonta: Yuki Hoshi; Uchiha Hiromi; Papyrus

Re: Zmiany w systemie rozgrywki

Post autor: Sans »

#63
Rework Samurajów
Samuraj


Powyższe zmiany są wiążące, chyba, że w trakcie rozgrywki zostaną wykryte nieprawidłowości.
0 x
Obrazek
Awatar użytkownika
Rokuramen Sennin
Support
Posty: 1033
Rejestracja: 12 lut 2015, o 13:07
Multikonta: Akihiko Maji i Jugo Misaki

Re: Zmiany w systemie rozgrywki

Post autor: Rokuramen Sennin »

#64
Nowa ranga
  • Do rang oficjalnie dodano oddziały Ansatsu no ki (w skrócie Sakki), będącymi forumowymi odpowiednikami ANBU poszczególnych klanów. Dostępna jest dla wszystkich Sentoki, lecz jest rangą tylko dodatkową. Dokładny opis tutaj.
0 x
Support i twórca najlepszego ramen w świecie shinobi
Awatar użytkownika
Sans
Administrator
Posty: 5407
Rejestracja: 14 lut 2015, o 11:23
Wiek postaci: 8
Multikonta: Yuki Hoshi; Uchiha Hiromi; Papyrus

Re: Zmiany w systemie rozgrywki

Post autor: Sans »

#65
Misje grupowe
  • Zwiększono wynagrodzenie dla prowadzących za misje grupowe.

    Misje
0 x
Obrazek
Awatar użytkownika
Sans
Administrator
Posty: 5407
Rejestracja: 14 lut 2015, o 11:23
Wiek postaci: 8
Multikonta: Yuki Hoshi; Uchiha Hiromi; Papyrus

Re: Zmiany w systemie rozgrywki

Post autor: Sans »

#66
Przelanie chakry a wyjście z genjutsu
Powyższe zmiany są wiążące, chyba, że w trakcie rozgrywki zostaną wykryte nieprawidłowości.
0 x
Obrazek
Awatar użytkownika
Sans
Administrator
Posty: 5407
Rejestracja: 14 lut 2015, o 11:23
Wiek postaci: 8
Multikonta: Yuki Hoshi; Uchiha Hiromi; Papyrus

Re: Zmiany w systemie rozgrywki

Post autor: Sans »

#67
Rework Hoshigaki
  • Dopieszczenie opisów
  • Przeniesienie techniki Suikōdan no Jutsu z rangi B na C, zmniejszenie kosztów
  • Wypisane bonusy związane z posiadaniem tego klanu - doprecyzowanie większej szybkości pod wodą i większych pokładów chakry (ang Narutopedia wymienia ogromne pokłady chakry u Kisame, największe w Akatsuki. Tutaj to tylko 50% dla balansu).
  • Wymóg Suitonu jako wrodzonego żywiołu. Suiton też trzeba na bieżąco rozwijać z uwagi na bardzo silne powiązanie technik klanowych właśnie z tym żywiołem.
  • Dodanie kosztu dla techniki Suirō Sameodori no Jutsu

    Hoshigaki

Powyższe zmiany są wiążące, chyba, że w trakcie rozgrywki zostaną wykryte nieprawidłowości.
0 x
Obrazek
Awatar użytkownika
Sans
Administrator
Posty: 5407
Rejestracja: 14 lut 2015, o 11:23
Wiek postaci: 8
Multikonta: Yuki Hoshi; Uchiha Hiromi; Papyrus

Re: Zmiany w systemie rozgrywki

Post autor: Sans »

#67
Rework Kakuzu
  • Sprecyzowano odczuwanie bólu
  • Zwiększono koszta użycia nici
  • Dodano kwestię serc, zdobywania ich i używania przez nie chakry
  • Sprecyzowano statystki kakuzoidów

    Kakuzu

Powyższe zmiany są wiążące, chyba, że w trakcie rozgrywki zostaną wykryte nieprawidłowości.
0 x
Obrazek
Awatar użytkownika
Sans
Administrator
Posty: 5407
Rejestracja: 14 lut 2015, o 11:23
Wiek postaci: 8
Multikonta: Yuki Hoshi; Uchiha Hiromi; Papyrus

Re: Zmiany w systemie rozgrywki

Post autor: Sans »

#68
Rework Yamanaka
  • Sprecyzowanie mechaniki jutsu, drobne zmiany rang
  • Dodanie kilku technik

    Yamanaka

Powyższe zmiany są wiążące, chyba, że w trakcie rozgrywki zostaną wykryte nieprawidłowości.

Kanchi Suikyū - technika wspomniana w opisie Terepashī Sanchū pojawi się za jakiś czas w kanonie ninjutsu ~
0 x
Obrazek
Awatar użytkownika
Vulpie
Posty: 2545
Rejestracja: 17 lut 2015, o 17:36
Multikonta: Misae Misaki

Re: Zmiany w systemie rozgrywki

Post autor: Vulpie »

#69
Rework Bijuu
  • Podzielenie na tematy, każdy dla każdego Bijuu
  • Zmienione opisy Bijuu
  • Zmienione sposoby opanowywania Bijuu
  • Zmienione wymagania do uczenia się technik

    Ogoniaste Bestie

Powyższe zmiany są wiążące, chyba, że w trakcie rozgrywki zostaną wykryte nieprawidłowości.
0 x
Support nr 6
Support
Posty: 2059
Rejestracja: 9 cze 2015, o 22:55

Re: Zmiany w systemie rozgrywki

Post autor: Support nr 6 »

#70
Rework Maji
  • Dodana wzmianka o wpływu Maji na piasek Sabaku
  • Poprawione opisy technik w celu uściślenia ich działania i możliwości.
  • Doprecyzowane opisy i możliwości Reberu - określona prędkość kontrolowanych broni i piasku (od B wzwyż), wpływ na zwyczajną metalową broń w zasięgu, ograniczenia rodzajów kontrolowanych broni na podstawie Wagi Fūin.
  • Usunięto technikę Satetsu no Fuka (D) - brak możliwości ograniczania ruchów przeciwnika poprzez przyczepienie namagnesowanego piachu.
  • Dodano technikę Jishaku Ninpō (D) - możliwość namagnesowania chakrą metalowych przedmiotów poprzez dotyk bądź niewielki zasięg. Tym samym staje się nowym podstawowym Jutsu tego klanu.
  • Dodano technikę Jiton: Jakuhō no Sōjin (C) - samonaprowadzające pociski po wcześniejszym zetknięciu z namagnesowaną bronią!
  • Usunięto technikę Satetsu no Kasui (C) - brak możliwości tworzenia kolców z żelaznego piachu.
  • Dodano technikę Satetsu Henkan (B) - możliwość zamiany zwyczajnego piachu w jego żelazny odpowiednik i wykorzystania go w walce.
  • Połączenie technik Satetsu Kesshū: Kyodaisō (B) i Satetsu Kesshū: Kyodai Tettsui (A) w jedną: Satetsu Kesshū (B) - kompresowanie żelaznego piachu w ogromny ostrosłup bądź sześcian na randze B!
Maji

Powyższe zmiany są wiążące, chyba, że w trakcie rozgrywki zostaną wykryte nieprawidłowości.
0 x
Awatar użytkownika
Rokuramen Sennin
Support
Posty: 1033
Rejestracja: 12 lut 2015, o 13:07
Multikonta: Akihiko Maji i Jugo Misaki

Re: Zmiany w systemie rozgrywki

Post autor: Rokuramen Sennin »

#71

Dodano nowe artefakty globalne: Shinku Ame, Kirimaru, Onikirimaru, Shiki, Akusho, Yoso no Kagi.

Lista nowych artefaktów.
0 x
Support i twórca najlepszego ramen w świecie shinobi
Awatar użytkownika
Ero Sennin
Support
Posty: 1923
Rejestracja: 10 cze 2015, o 00:41
Multikonta: Minoru

Re: Zmiany w systemie rozgrywki

Post autor: Ero Sennin »

#72
  • Dopracowany i nieco zmodyfikowany został temat z Wiedzą Postaci, od dziś podzieloną na prowincję. Po szczegóły zapraszam do tematu -> klik.
Można, rzecz jasna, uzupełnić swoje ewentualne braki, gdyż w niektórych przypadkach zakres wiedzy nieco się powiększył.
0 x
Support nr 6
Support
Posty: 2059
Rejestracja: 9 cze 2015, o 22:55

Re: Zmiany w systemie rozgrywki

Post autor: Support nr 6 »

#73
Rework Ayatsuri
  • Poprawiono niektóre opisy, by lepiej oddawały techniki polecam się lepiej wczytać w opisy : )
  • Dodano kilka obrazków!
  • Usunięto następujące techniki - Kurohigi: Sanshōuo (C), Kurohigi: Kiki Sanpatsu (B)
  • Nici z chakry są teraz ciężkie do zniszczenia - wymagana broń pokryta chakrą bądź odpowiednia siła. Od rangi B możemy nici uczynić niewidzialnymi.
  • Progi kontroli kukiełek - Percepcja definiuje to, jak wiele kukiełek jesteśmy w stanie poprawnie kontrolować jednocześnie.
  • Przelicznik Szybkości - prędkość kukiełek skaluje się z prędkością marionetkarza i jego Percepcją (w małym stopniu).
  • Kugutsu Kawarimi no Jutsu (D) nie działa na kuglarza, a na kukiełkę - możemy podmienić kukiełkę z czymś innym, a nie kuglarza z kukiełką.
  • Suna Fukumen no Jutsu (D) - kuglarz zyskuje umiejętność imitowania czyjegoś głosu na zmienionej kukiełce,
  • Kurohigi Kiki Ippatsu (C) - wymagania odnośnie kukiełki niezbędnej do techniki są lepiej określone.
  • Kikō Junbū (B) - chakrowa tarcza ma teraz koszt turowy, a nie jednorazowy.
  • Sōen: Hitomi Gokū (A) - żeby kontrolować przeciwnika, ten musi być wycieńczony
  • Hitokugutsu (A) - wszczepianie części kukiełek zostało przesunięte na rangę A, wymaga Iryojutsu A i umiejętności przeszczepiania, dodatkowo technika wymaga pozwolenia głowy klanu. Kazda taka akcja musi być oceniona przez administrację, ludzkie kukły mają tylko jedną (wybraną przez kuglarza) dziedzinę. Rozwinięcie Klanowych na S pozwala zmienić się samemu w kukłę, do czego potrzeba określonego poziomu wytrzymałości bądź pomocy drugiej osoby.
  • Ura Shirohigi: Jikki Uematsu no Shū (S) - kontrolowani przeciwnicy muszą być mocno osłabieni
  • Akahigi: Hyakki no Sōen (S) - koszt za nici jest jednorazowy, a nie turowy
Ayatsuri

Powyższe zmiany są wiążące, chyba, że w trakcie rozgrywki zostaną wykryte nieprawidłowości.
0 x
Awatar użytkownika
Sans
Administrator
Posty: 5407
Rejestracja: 14 lut 2015, o 11:23
Wiek postaci: 8
Multikonta: Yuki Hoshi; Uchiha Hiromi; Papyrus

Re: Zmiany w systemie rozgrywki

Post autor: Sans »

#74
Koszta klonów
  • Zwiększono koszta tworzenia klonów materialnych - od teraz płaci się określony koszt od istnienie repliki, a użytkownik decyduje, ile % chakry będzie posiadał bunshin do użytku.
  • Dotyczy - wszystkie klony (w tym techniki własne, do poprawki) poza kage bunshinami i pochodnymi, podziałem Muu, podstawowym bunshin no jutsu oraz Tajū Mokuton Bunshin no Jutsu
  • Suna bunshin no jutsu - bez zmian, klony nie mają podobnych właściwości co inne techniki
Klon D (inuzuka) - E: 8% | D: 6% | C: 5% | B: 3% | A: 2% | S: 1% | S+: 0,5% od jednego psa, płaci użytkownik
Klon C - E: 18% | D: 13% | C: 9% | B: 5% | A: 3% | S: 2% | S+: 1% za klona + to, co przekażemy
Klon B - E: 25% | D: 20% | C: 15% | B: 9% | A: 6% | S: 3% | S+: 2% + to, co przekażemy


Powyższe zmiany są wiążące, chyba, że w trakcie rozgrywki zostaną wykryte nieprawidłowości.
0 x
Obrazek
ODPOWIEDZ

Wróć do „Ogłoszenia i Kontakt z Administracją”

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości