Samuraj
- Papyrus
- Administrator
- Posty: 3835
- Rejestracja: 8 gru 2015, o 15:36
- Ranga: Fabular
- GG/Discord: Enjintou1#8970
- Multikonta: Yuki Hoshi; Uchiha Hiromi; Sans
Re: Samuraj
"Doskonałość" samuraja, to liczenie, że wróg Cię nie zabije zanim do niego podejdziesz jakimś obszarowym byle Katonem rangi C. Albo, że nie odpali CSa/SMa, gdy się już zbliżysz. Albo, że nie rzuci na Ciebie iluzji rangi C, bo na nią już nie jest odporny, tylko częściowo. Albo nie skorzysta z Raiton/inny żywioł no Yoroi, bo mu kija zrobisz. Albo nie ma Bukijutsu na lepszym poziomie w połączeniu z żywiołówkami, bo wtedy nawet w walce miecz vs miecz jest przegranym. Przepaść nadal jest ogromna między Samurajem z Kenjutsu rangi S, a Shinobim z Katonem na B. Wciąż ten drugi ma większe szanse na wygraną. No i jak już pisałem - Kenjutsu nie umożliwia niczego nowego na dziedzinach wyższych oprócz skomplikowanych technik, które możesz sobie opracować w WT. Co innego taki żywioł.
Ogólnie - racja, te bonusy jak nałożą się na siebie, to jest sporo przelicznika procentowego. Boostowanie szkół nie ma sensu, bo serio robi się bestia z Samuraja, ale nadal jestem za obniżeniem kosztów Buki i Tai, skoro wszystkie inne są podniesione. To nielogiczne - Samuraj ma być pod walkę w zwarciu, więc ma lepsze koszty Siły/Szybkości/Wytrzymałości, ale już Percepcja jest normalnie, a KC/Konsekwencja i Psychika są drożej niż u Shinobiego, więc wcale nie jest to takie na wyrost. Tak samo dziedziny inne niż Buki i Tai są droższe, zatem zmniejszenie kosztów tych dwóch powinno być normalną rzeczą dodaną do nich.
Ogólnie - racja, te bonusy jak nałożą się na siebie, to jest sporo przelicznika procentowego. Boostowanie szkół nie ma sensu, bo serio robi się bestia z Samuraja, ale nadal jestem za obniżeniem kosztów Buki i Tai, skoro wszystkie inne są podniesione. To nielogiczne - Samuraj ma być pod walkę w zwarciu, więc ma lepsze koszty Siły/Szybkości/Wytrzymałości, ale już Percepcja jest normalnie, a KC/Konsekwencja i Psychika są drożej niż u Shinobiego, więc wcale nie jest to takie na wyrost. Tak samo dziedziny inne niż Buki i Tai są droższe, zatem zmniejszenie kosztów tych dwóch powinno być normalną rzeczą dodaną do nich.
0 x
you best prepare for a hilariously bad time
Re: Samuraj
Aby odpalić SMa w rybie niekompletnym - najpierw trzeba mieć wcześniej przyzwanego summona. Sądzisz, że kto szybciej wykona swoje? Shinobi, czy Samuraj wykonując cięcie? W trybie kompletnym może odpalić SM w jednym poście, ale nie może w nim walczyć - Samuraj zyskuje ponownie więc szansę zareagowania. Katon B? A co u licha to za problem skoro samuraj zna wszystkie ninjtusu rangi E i zna tym samym taką zabawną technikę jak Kawariami. Co do CSa się nie zgłębiam bo nie czytałem waszej propozycji ulepszenia tego.
Sytuacje, które podajesz opierają się o schemat gdy Samuraj jest w znacznej odległości od Shinobich, ale co w sytuacji gdy to nie ma miejsca (choćby nasz event, gdzie wpadamy na przeciwników na każdym zakręcie, lub walczymy w starciu na małej powierzchni? Wtedy wasz biedny samuraj wcale nie wygląda tak biednie. O wiele korzystniejsze przeliczniki, dodatkowy bonus wynikający ze szkół sprawia, że Samuraj jest tym kim powinien być i jest obecnie - maszynką do krojenia w zwarciu.
Tutaj jedynie byłbym gotowy zrobił ukłon w stronę konsekwencji. Samuraj nie powinien mieć predyspozycji do technik ninpou, wykorzystywania chakry, ale odznaczał się niewzruszoną wolą, więc uważam, że samurajowie powinny mieć lepszy przelicznik również dla tego atrybutu. I to właściwie wszystko.
Zaczyna mnie denerwować ciągłe poprawianie rzeczy którymi ktoś zamierza grać, bo nie da się ukryć, że osobami którym najbardziej zależy na poprawieniu atrybutów Samuraja, są osoby które dołączyły do tej grupy. Najlepsze jest to, że to nie ja stworzyłem całą tą rozpiskę, a teraz właśnie jej bronię, bo uważam że jest właśnie teraz wyważona.
Edit@down
Sytuacje, które podajesz opierają się o schemat gdy Samuraj jest w znacznej odległości od Shinobich, ale co w sytuacji gdy to nie ma miejsca (choćby nasz event, gdzie wpadamy na przeciwników na każdym zakręcie, lub walczymy w starciu na małej powierzchni? Wtedy wasz biedny samuraj wcale nie wygląda tak biednie. O wiele korzystniejsze przeliczniki, dodatkowy bonus wynikający ze szkół sprawia, że Samuraj jest tym kim powinien być i jest obecnie - maszynką do krojenia w zwarciu.
Tutaj jedynie byłbym gotowy zrobił ukłon w stronę konsekwencji. Samuraj nie powinien mieć predyspozycji do technik ninpou, wykorzystywania chakry, ale odznaczał się niewzruszoną wolą, więc uważam, że samurajowie powinny mieć lepszy przelicznik również dla tego atrybutu. I to właściwie wszystko.
Zaczyna mnie denerwować ciągłe poprawianie rzeczy którymi ktoś zamierza grać, bo nie da się ukryć, że osobami którym najbardziej zależy na poprawieniu atrybutów Samuraja, są osoby które dołączyły do tej grupy. Najlepsze jest to, że to nie ja stworzyłem całą tą rozpiskę, a teraz właśnie jej bronię, bo uważam że jest właśnie teraz wyważona.
Edit@down
- Eto, wydaje mi się że ludzie nie chcą grać samurajami bo wolą być jak Sasuke & Naruto & Madara bądź inny bohater tego uniwersum niż być jak hmm... Mifune?
- Proponuje w takiej sytuacji trzymać dłoń na rękojeści, uprzednio mając katane schowaną w pokrowcu
0 x
- Papyrus
- Administrator
- Posty: 3835
- Rejestracja: 8 gru 2015, o 15:36
- Ranga: Fabular
- GG/Discord: Enjintou1#8970
- Multikonta: Yuki Hoshi; Uchiha Hiromi; Sans
Re: Samuraj
Dlatego właśnie nie chciałem się tutaj wypowiadać. No cóż, róbcie jak uważacie. Dla mnie Samuraj był spoko i wcześniej skoro jestem jedynym tutaj. Skoro nie można podawać logicznych argumentów, bo "no grasz tym, więc sorry" i "ja chociaż nie gram, to lepiej wiem, niż Ty co grasz". Takie "nie wiem, więc się wypowiem". No, ale dla mnie spoko. Co do samej konsekwencji, to sporo zależy od charakteru. Każda opcja mi odpowiada.
PS. Temat z Samurajami założył Kamiru, nie ja. To on wnioskował głównie o te zmiany. Jestem jedynym tutaj samurajem, bo właśnie ten "balans" tak zachęca graczy do grania nimi. Aktualnie Samuraj to fabularny smaczek jedynie, a nie cokolwiek co mogłoby zagrozić komukolwiek.
PS2. Weź użyj w trakcie walki oburęcznych pieczęci kiedy leci na Ciebie technika, a Ty masz w ręku katanę, bo przygotowywałeś się do ataku. Wiecznie z Iaido nie korzystam.
PS3. Dziubaski :*
PS. Temat z Samurajami założył Kamiru, nie ja. To on wnioskował głównie o te zmiany. Jestem jedynym tutaj samurajem, bo właśnie ten "balans" tak zachęca graczy do grania nimi. Aktualnie Samuraj to fabularny smaczek jedynie, a nie cokolwiek co mogłoby zagrozić komukolwiek.
PS2. Weź użyj w trakcie walki oburęcznych pieczęci kiedy leci na Ciebie technika, a Ty masz w ręku katanę, bo przygotowywałeś się do ataku. Wiecznie z Iaido nie korzystam.
PS3. Dziubaski :*
0 x
you best prepare for a hilariously bad time
Re: Samuraj
Z telefonu, więc będzie krótko.
Jeśli posiadanie na start super kawarimi rangi E przez samurajów się gryzie, to zablokujmy im ninjutsu na start. Chcą je opanować, niech idą do jakiegoś ninja (choćby misja D / fabula) i tam za, np. 50 Ph i x linijek treningu opanują ninjutsu E i podstawowe jutsu. I juz, samuraj byłby na start czysto pod walkę w zwarciu.
Przelicznik konsekwencji zostawiłbym taki, jak dla percepcji. Odporność na gen D i częściowo C już jest całkiem ciekawa.
Ale obecnie samuraj jest tylko fabularnym smaczkiem, trochę lepszym od shinobi w walce w zwarciu, ale kompletnie leżącym we wszelkich chakrowych. A post Raya chyba dość mocno pokazuje obecną potęgę samurajów, tak rozchwytywanych przez graczy.
Jeśli posiadanie na start super kawarimi rangi E przez samurajów się gryzie, to zablokujmy im ninjutsu na start. Chcą je opanować, niech idą do jakiegoś ninja (choćby misja D / fabula) i tam za, np. 50 Ph i x linijek treningu opanują ninjutsu E i podstawowe jutsu. I juz, samuraj byłby na start czysto pod walkę w zwarciu.
Przelicznik konsekwencji zostawiłbym taki, jak dla percepcji. Odporność na gen D i częściowo C już jest całkiem ciekawa.
Ale obecnie samuraj jest tylko fabularnym smaczkiem, trochę lepszym od shinobi w walce w zwarciu, ale kompletnie leżącym we wszelkich chakrowych. A post Raya chyba dość mocno pokazuje obecną potęgę samurajów, tak rozchwytywanych przez graczy.
0 x
Re: Samuraj
U mnie też będzie krótko. Samurajowie już teraz mają odporność na gen D i częściowo na C.
Samurajowie są tak samo rozchwytywani jak Shokutonczyny (Kryształ), których temat również został wrzucony do pomysłów (a są podobno super uber potężni). Może zamiast zwalać na nerf zastanówcie się nad tym, że ludzie zwyczajnie nie chcą czymś grać co ich nie interesuje?
[Edit]Wpisu z Ninjutsu nie rozumiem. Po co im zabierać coś skoro to przysługuje wszystkim? Jestem za tym, aby samurajowie mogli sobie na start wpisać ninjutsu E w Jutsu. I tak chyba jest, prawda?
Samurajowie są tak samo rozchwytywani jak Shokutonczyny (Kryształ), których temat również został wrzucony do pomysłów (a są podobno super uber potężni). Może zamiast zwalać na nerf zastanówcie się nad tym, że ludzie zwyczajnie nie chcą czymś grać co ich nie interesuje?
[Edit]Wpisu z Ninjutsu nie rozumiem. Po co im zabierać coś skoro to przysługuje wszystkim? Jestem za tym, aby samurajowie mogli sobie na start wpisać ninjutsu E w Jutsu. I tak chyba jest, prawda?
0 x
Re: Samuraj
I właśnie dlatego zaproponowałem zmniejszenie kosztów, nic dodać, nic ująć.
To tak, jakby nerfić MS'a, bo wystarczy spojrzenie, by zamknąć przeciwnika w najdoskonalszej iluzji lub spalić amateratsu. Wystarczy naciąć się na takiego Uchihę na rogu i już, po walce. Tak wie, mocna hiperbola, ale użyta celowo.
Spieranie się o to, kto ma w konkretnej sytuacji lepiej, a kto gorzej nie ma większego sensu, bo na każdy build znajdzie się zabójcza kontra. Samuraj kontra Douhito. Ten drugi wzbije się w przestworza i tyle z walki. Albo ten pierwszy zdoła go ciąć mieczem. Albo Douhito pokryje ciało defensywą pokroju domu, wejdzie pod ziemię. Nara usidli samuraja cieniem, gdy ten będzie na niego nacierał, albo dostanie mieczem, jeśli szermierz się zbliży. I tak dalej i tak dalej.
Propozycja padła właśnie dlatego, by samuraj nie mógł ratować swojego tyłka za pomocą kawarimi przed katonem B, innymi jutu ciskanymi przez shinobi. "Bo nie dość, że jest szybki to w rękawie ma kawarimi".
A tak bardziej serio, pomyślałem sobie, że skoro samurajowie są specyficzną grupą: "posiadają inny styl patrzenia na świat, co znacząco wyróżnia ich od grupy shinobich. Nie interesują się światową polityką, nie poszukują niezwykłych technik."
Więc równie dobrze, w ich dojo mistrzowie nie uczyliby technik ninja, nawet tych najprostszych, wierząc w siłę swojego ciała i oręża. A gdyby przegrali, czyż nie honorem jest dla nich śmierć w walce, jak głosi Bushido? Wtedy zrozumiałe byłoby, dlaczego nie posiadają ninjutsu, a wszelki rozwój czegokolwiek związanego z chakrą jest bardzo kosztowny, ale za to treningi tai/buki i rozwój ciała przychodzi im o wiele łatwiej, niż wszechstronnie uzdolnionym shinobi. Ich ciała nie były przystosowywane do kontrolowania chakry, a do walki i osiągania nadludzkiej sprawności. Ich umysły nie uczyły się tworzenia genjutsu, były zajęte opanowywaniem kodeksu, zmiany swojego sposobu myślenia i życia.
Obecne propozycje zmian.
Można zamiast 50% taniej dać chociażby 25%, jeśli rzeczywiście będzie to aż ta niszczące balans, biorąc pod uwagę, że buki/tai samo w sobie niczego nie daje bez atrybutów, a shinobi ma znacznie więcej możliwości jeśli idzie o walkę. ~
*albo pójść o krok dalej i kazać samurajom pisać dwa razy dłuższe treningi chakrowych (dziedziny, techniki, KC - 2x rośnie ilość godzin i linijek) pokazując tym bardziej, jak odmienni są od shinobi.
Albo wyrzućmy temat i żyjmy sobie w spokoju z samurajami płacącymi 50% więcej za dziedziny chakrowe, a koszta takie same, jak shinobi w przypadku taijutsu oraz bukijutsu, czyli dziedzin, do których byli szkoleni od najmłodszych lat.
To tak, jakby nerfić MS'a, bo wystarczy spojrzenie, by zamknąć przeciwnika w najdoskonalszej iluzji lub spalić amateratsu. Wystarczy naciąć się na takiego Uchihę na rogu i już, po walce. Tak wie, mocna hiperbola, ale użyta celowo.
Spieranie się o to, kto ma w konkretnej sytuacji lepiej, a kto gorzej nie ma większego sensu, bo na każdy build znajdzie się zabójcza kontra. Samuraj kontra Douhito. Ten drugi wzbije się w przestworza i tyle z walki. Albo ten pierwszy zdoła go ciąć mieczem. Albo Douhito pokryje ciało defensywą pokroju domu, wejdzie pod ziemię. Nara usidli samuraja cieniem, gdy ten będzie na niego nacierał, albo dostanie mieczem, jeśli szermierz się zbliży. I tak dalej i tak dalej.
Propozycja padła właśnie dlatego, by samuraj nie mógł ratować swojego tyłka za pomocą kawarimi przed katonem B, innymi jutu ciskanymi przez shinobi. "Bo nie dość, że jest szybki to w rękawie ma kawarimi".
A tak bardziej serio, pomyślałem sobie, że skoro samurajowie są specyficzną grupą: "posiadają inny styl patrzenia na świat, co znacząco wyróżnia ich od grupy shinobich. Nie interesują się światową polityką, nie poszukują niezwykłych technik."
Więc równie dobrze, w ich dojo mistrzowie nie uczyliby technik ninja, nawet tych najprostszych, wierząc w siłę swojego ciała i oręża. A gdyby przegrali, czyż nie honorem jest dla nich śmierć w walce, jak głosi Bushido? Wtedy zrozumiałe byłoby, dlaczego nie posiadają ninjutsu, a wszelki rozwój czegokolwiek związanego z chakrą jest bardzo kosztowny, ale za to treningi tai/buki i rozwój ciała przychodzi im o wiele łatwiej, niż wszechstronnie uzdolnionym shinobi. Ich ciała nie były przystosowywane do kontrolowania chakry, a do walki i osiągania nadludzkiej sprawności. Ich umysły nie uczyły się tworzenia genjutsu, były zajęte opanowywaniem kodeksu, zmiany swojego sposobu myślenia i życia.
Obecne propozycje zmian.
Charakterystyka
• Broń z wybranego stylu na rozpoczęcie gry
• Korzystniejsze przeliczniki PH atrybutów tj. Siła, Wytrzymałość, Szybkość
• Niekorzystny przeliczniki PH Psychiki
• Przelicznik na percepcję i konsekwencję pozostaje bez zmian
• Częściowa odporność na Genjutsu
• Możliwość wyboru jednej z trzech szkół
• Jeden żywioł
• +50% koszt za wszystkie dziedziny chakrowych
• +50% koszt za rozwój Kontroli Chakry
• -50% koszt rozwoju Bukijutsu oraz Taijutsu
• Nie posiadają rang, wszyscy są "Samurajami"
• Na start nie posiadają ninjutsu E, muszą je fabularnie (bądź za pomocą misji) opanować, kosztem 50PH i treningu jak w przypadku dziedziny D*
• Broń z wybranego stylu na rozpoczęcie gry
• Korzystniejsze przeliczniki PH atrybutów tj. Siła, Wytrzymałość, Szybkość
• Niekorzystny przeliczniki PH Psychiki
• Przelicznik na percepcję i konsekwencję pozostaje bez zmian
• Częściowa odporność na Genjutsu
• Możliwość wyboru jednej z trzech szkół
• Jeden żywioł
• +50% koszt za wszystkie dziedziny chakrowych
• +50% koszt za rozwój Kontroli Chakry
• -50% koszt rozwoju Bukijutsu oraz Taijutsu
• Nie posiadają rang, wszyscy są "Samurajami"
• Na start nie posiadają ninjutsu E, muszą je fabularnie (bądź za pomocą misji) opanować, kosztem 50PH i treningu jak w przypadku dziedziny D*
Można zamiast 50% taniej dać chociażby 25%, jeśli rzeczywiście będzie to aż ta niszczące balans, biorąc pod uwagę, że buki/tai samo w sobie niczego nie daje bez atrybutów, a shinobi ma znacznie więcej możliwości jeśli idzie o walkę. ~
*albo pójść o krok dalej i kazać samurajom pisać dwa razy dłuższe treningi chakrowych (dziedziny, techniki, KC - 2x rośnie ilość godzin i linijek) pokazując tym bardziej, jak odmienni są od shinobi.
Albo wyrzućmy temat i żyjmy sobie w spokoju z samurajami płacącymi 50% więcej za dziedziny chakrowe, a koszta takie same, jak shinobi w przypadku taijutsu oraz bukijutsu, czyli dziedzin, do których byli szkoleni od najmłodszych lat.
0 x
- Papyrus
- Administrator
- Posty: 3835
- Rejestracja: 8 gru 2015, o 15:36
- Ranga: Fabular
- GG/Discord: Enjintou1#8970
- Multikonta: Yuki Hoshi; Uchiha Hiromi; Sans
Re: Samuraj
Jestem za nowymi zmianami. W opisie jednak trzeba uwzględnić, że na zasadzie UN Samuraj może nauczyć się wszystkich 3 stylów, ale to nie temat od tego.
Co do kosztów jeżeli 50% taniej to za dużo, to niech będzie 25% chociaż. I tak jest dziwnie z tym takim samym rozwojem w Kenjutsu jak Shinobi.
Co do Ninjutsu... grając Iseiem wciskam, że został nauczony dopiero w Ryuzaku no Taki podstaw, a tak to dopóki był w Yinzin, to nie potrafił korzystać z chakry praktycznie wcale. Mimo wszystko samurajowie nie powinni mieć tego ninjutsu nawet na poziomie E i zapłacić za to, wytrenować i dopiero. Może bez tej misji, bo dziwna byłaby misja, w której przez X postów piszesz jak ćwiczysz bunshiny/kai/etc.
I JESTEM CHOLERNIE ZA PISANIEM 2X DŁUŻSZYCH TRENINGÓW CHAKROWYCH PRZEZ SAMURAJÓW <3 To epicki pomysł fabularny, bo oni uznają siłę ciała, ducha i umysłu, a nie jakąś chakrę, którą należy kontrolować itd. To też jakiś nerf, który pozwala wprowadzić powyższe zmiany.
Co do kosztów jeżeli 50% taniej to za dużo, to niech będzie 25% chociaż. I tak jest dziwnie z tym takim samym rozwojem w Kenjutsu jak Shinobi.
Co do Ninjutsu... grając Iseiem wciskam, że został nauczony dopiero w Ryuzaku no Taki podstaw, a tak to dopóki był w Yinzin, to nie potrafił korzystać z chakry praktycznie wcale. Mimo wszystko samurajowie nie powinni mieć tego ninjutsu nawet na poziomie E i zapłacić za to, wytrenować i dopiero. Może bez tej misji, bo dziwna byłaby misja, w której przez X postów piszesz jak ćwiczysz bunshiny/kai/etc.
I JESTEM CHOLERNIE ZA PISANIEM 2X DŁUŻSZYCH TRENINGÓW CHAKROWYCH PRZEZ SAMURAJÓW <3 To epicki pomysł fabularny, bo oni uznają siłę ciała, ducha i umysłu, a nie jakąś chakrę, którą należy kontrolować itd. To też jakiś nerf, który pozwala wprowadzić powyższe zmiany.
0 x
you best prepare for a hilariously bad time
Re: Samuraj
Prześledziłem cały temat, i powiem Wam, że proponowane zmiany są jak najbardziej spoko. Faktycznie shinobi, trenowany już w akademii we wszystkich aspektach ma dużo większą swobodę działania na polu bitwy, a samuraj jedyne co potrafi to doskonalić swoje ciało. Myślę, iż samuraj może mieć przewagę fizyczną w każdym aspekcie trenując całe życie, za to ninja może stać się wręcz bogiem miotając piorunami, dmuchając ogniem czy zawładnąć umysłem przeciwnika więc dajmy im chociaż trochę wyrównać szanse :P
0 x
Re: Samuraj
I wariant
II wariant
Oba warianty różnią się tylko ceną rozwoju Bukijutsu i Taijutsu (-50% | -25%)
Charakterystyka
• Broń z wybranego stylu na rozpoczęcie gry
• Korzystniejsze przeliczniki PH atrybutów tj. Siła, Wytrzymałość, Szybkość
• Niekorzystny przeliczniki PH Psychiki
• Przelicznik na percepcję i konsekwencję pozostaje bez zmian
• Częściowa odporność na Genjutsu
• Możliwość wyboru jednej z trzech szkół
• Jeden żywioł
• +50% koszt za wszystkie dziedziny chakrowych
• +50% koszt za rozwój Kontroli Chakry
• -50% koszt rozwoju Bukijutsu oraz Taijutsu
• Nie posiadają rang, wszyscy są "Samurajami"
• Na start nie posiadają ninjutsu E, muszą je fabularnie (bądź za pomocą misji) opanować, kosztem 50PH i treningu jak w przypadku dziedziny D
• Trening wszystkich dziedzin chakrowych (i ich technik) ma 2x większe wymagania jeśli idzie o ilość linijek i czas trwania
• Broń z wybranego stylu na rozpoczęcie gry
• Korzystniejsze przeliczniki PH atrybutów tj. Siła, Wytrzymałość, Szybkość
• Niekorzystny przeliczniki PH Psychiki
• Przelicznik na percepcję i konsekwencję pozostaje bez zmian
• Częściowa odporność na Genjutsu
• Możliwość wyboru jednej z trzech szkół
• Jeden żywioł
• +50% koszt za wszystkie dziedziny chakrowych
• +50% koszt za rozwój Kontroli Chakry
• -50% koszt rozwoju Bukijutsu oraz Taijutsu
• Nie posiadają rang, wszyscy są "Samurajami"
• Na start nie posiadają ninjutsu E, muszą je fabularnie (bądź za pomocą misji) opanować, kosztem 50PH i treningu jak w przypadku dziedziny D
• Trening wszystkich dziedzin chakrowych (i ich technik) ma 2x większe wymagania jeśli idzie o ilość linijek i czas trwania
II wariant
Charakterystyka
• Broń z wybranego stylu na rozpoczęcie gry
• Korzystniejsze przeliczniki PH atrybutów tj. Siła, Wytrzymałość, Szybkość
• Niekorzystny przeliczniki PH Psychiki
• Przelicznik na percepcję i konsekwencję pozostaje bez zmian
• Częściowa odporność na Genjutsu
• Możliwość wyboru jednej z trzech szkół
• Jeden żywioł
• +50% koszt za wszystkie dziedziny chakrowych
• +50% koszt za rozwój Kontroli Chakry
• -25% koszt rozwoju Bukijutsu oraz Taijutsu
• Nie posiadają rang, wszyscy są "Samurajami"
• Na start nie posiadają ninjutsu E, muszą je fabularnie (bądź za pomocą misji) opanować, kosztem 50PH i treningu jak w przypadku dziedziny D
• Trening wszystkich dziedzin chakrowych (i ich technik) ma 2x większe wymagania jeśli idzie o ilość linijek i czas trwania
• Broń z wybranego stylu na rozpoczęcie gry
• Korzystniejsze przeliczniki PH atrybutów tj. Siła, Wytrzymałość, Szybkość
• Niekorzystny przeliczniki PH Psychiki
• Przelicznik na percepcję i konsekwencję pozostaje bez zmian
• Częściowa odporność na Genjutsu
• Możliwość wyboru jednej z trzech szkół
• Jeden żywioł
• +50% koszt za wszystkie dziedziny chakrowych
• +50% koszt za rozwój Kontroli Chakry
• -25% koszt rozwoju Bukijutsu oraz Taijutsu
• Nie posiadają rang, wszyscy są "Samurajami"
• Na start nie posiadają ninjutsu E, muszą je fabularnie (bądź za pomocą misji) opanować, kosztem 50PH i treningu jak w przypadku dziedziny D
• Trening wszystkich dziedzin chakrowych (i ich technik) ma 2x większe wymagania jeśli idzie o ilość linijek i czas trwania
Oba warianty różnią się tylko ceną rozwoju Bukijutsu i Taijutsu (-50% | -25%)
0 x
Re: Samuraj
Jestem za 1 wariantem tylko dodać: "Nie mogą mieć CS'a itd."
Tak chyba wychodziło z naszych rozmów tak?
Co z bramami? Też były zabraniane?
Tak chyba wychodziło z naszych rozmów tak?
Co z bramami? Też były zabraniane?
0 x
Re: Samuraj
Asagi już kiedyś chciał uściślić te sprawy, wyszło, że nie mogą.
Czyli dodajemy, że nie mogą mieć typowych dla shinobi boostów (CS, SM, pakt, bijuu) a jak z przeszczepami? Przynajmniej tymi od klanów pasywnych, bo wiadomo, że reszta to chakrowa magia. ~
Czyli dodajemy, że nie mogą mieć typowych dla shinobi boostów (CS, SM, pakt, bijuu) a jak z przeszczepami? Przynajmniej tymi od klanów pasywnych, bo wiadomo, że reszta to chakrowa magia. ~
0 x
Re: Samuraj
Też brak przeszczepów poza pasywnymi to z pewnością.
Czy pasywne by mogli? Średnio bym widział, aby mieli przeszczep np. Juugo. Bo taki pasywny juugo to jak AnK czyli tak zwany CS. Też byłbym aby tego nie mogli z tego powodu. Wtedy może dać im te 50%?
Wyrażać opinię.
Czy pasywne by mogli? Średnio bym widział, aby mieli przeszczep np. Juugo. Bo taki pasywny juugo to jak AnK czyli tak zwany CS. Też byłbym aby tego nie mogli z tego powodu. Wtedy może dać im te 50%?
Wyrażać opinię.
0 x
Re: Samuraj
No to po prostu zabronić przeszczepów innych, niż zabawy protezami ayatusuri / zwykłych przeszczepów (normalne oko / ręka etc.) w przypadku utraconej kończyny (chociażby na wyprawie czy cuś).
A jak samuraj będzie chciał mieć jakieś bardziej "chwilowe" boosty, zawsze może próbować w wt / kuźni.
A jak samuraj będzie chciał mieć jakieś bardziej "chwilowe" boosty, zawsze może próbować w wt / kuźni.
0 x
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości