Hyuuga
Re: Hyuuga
Ja rozsądną bestią? o///o
4. A to w zasadzie nie byłby głupi pomysł, żeby uzależnić też siłę ataków Hyuugi od jego własnej kontroli chakry. Sensowny punkt. W końcu Hyuuga opierają się na chakrze, jej kontroli i uwalnianiu jej w odpowiednim momencie w konkretny punkt na ciele przeciwnika. Dla przykładu - bob z kontrolą chakry E sprawiałby, że jego Jyuken nie zrani poważnie narządów wewnętrznych, a jedynie będzie oddziaływał jak silny, dobrze wymierzony w punkt cios. Z D ta siła byłaby większa, od rangi C mógłby już uszkadzać lekko organy wewnętrzne w zależności od ilości trafień i stopniowo dalej. Jeśli by się pomysł spodobał, to mogę zarzucić wstępną rozpiską. A na czym bazuje siła Jyukena? Jyuken osłabia siatkę chakry. Siatka ta, podobnie jak żyły, oplata każdy organ w ciele człowieka, więc przez odpowiednie jej uszkodzenie, niszczymy również i organ. Sprawa dyskusyjna raczej tutaj nie jest, skoro dokładnie to zostało powiedziane w anime podczas walki Nejiego i Hinaty. I niestety tak. Nieważne jak wymaksujesz wytrzymałość, to nadal nie obroni Cię to przed obrażeniami wewnętrznymi. Dlatego też wszystko, co oddziałuje na organizm jest dla shinobiego groźne. Nieważne czy to trucizna, czy też styl walki oparty na niszczeniu organów. Nie bez powodu Jyukena obawiali się bardziej, niż Goukena. Ten drugi polega na niszczeniu kości i ciała przeciwnika od zewnątrz, a ten pierwszy od wewnątrz i to w taki sposób, że lata treningu nic nie dawały. Trzeba było unikać trafienia w ogóle.
5. Podoba mi się, ale jest jedna wada - stosunkowo za mały czas blokowania punktów. Weźcie pod uwagę, że w walkach naprawdę jest ciężko kogokolwiek trafić. To nie anime, gdzie postaci biegną na siebie, żeby sprawdzić umiejętności. Tutaj od razu każdy będzie się przede mną chował po krzakach, żebym przypadkiem go nie dotknął. Drugą sprawą jest to, że uszkodzenie systemu chakry to nie coś, co da się naprawić przez dwa posty w trakcie walki bez żadnego skupienia i zaaplikowania odpowiednich środków medycznych. Jeśli już Hyuuga poświęci te parę ciosów, to spadek KC powinien nastąpić przynajmniej do końca walki, bo to jak z raną. Kiedy pchniesz kogoś kataną, to rana mu się nie zasklepi po dwóch turach.
4. A to w zasadzie nie byłby głupi pomysł, żeby uzależnić też siłę ataków Hyuugi od jego własnej kontroli chakry. Sensowny punkt. W końcu Hyuuga opierają się na chakrze, jej kontroli i uwalnianiu jej w odpowiednim momencie w konkretny punkt na ciele przeciwnika. Dla przykładu - bob z kontrolą chakry E sprawiałby, że jego Jyuken nie zrani poważnie narządów wewnętrznych, a jedynie będzie oddziaływał jak silny, dobrze wymierzony w punkt cios. Z D ta siła byłaby większa, od rangi C mógłby już uszkadzać lekko organy wewnętrzne w zależności od ilości trafień i stopniowo dalej. Jeśli by się pomysł spodobał, to mogę zarzucić wstępną rozpiską. A na czym bazuje siła Jyukena? Jyuken osłabia siatkę chakry. Siatka ta, podobnie jak żyły, oplata każdy organ w ciele człowieka, więc przez odpowiednie jej uszkodzenie, niszczymy również i organ. Sprawa dyskusyjna raczej tutaj nie jest, skoro dokładnie to zostało powiedziane w anime podczas walki Nejiego i Hinaty. I niestety tak. Nieważne jak wymaksujesz wytrzymałość, to nadal nie obroni Cię to przed obrażeniami wewnętrznymi. Dlatego też wszystko, co oddziałuje na organizm jest dla shinobiego groźne. Nieważne czy to trucizna, czy też styl walki oparty na niszczeniu organów. Nie bez powodu Jyukena obawiali się bardziej, niż Goukena. Ten drugi polega na niszczeniu kości i ciała przeciwnika od zewnątrz, a ten pierwszy od wewnątrz i to w taki sposób, że lata treningu nic nie dawały. Trzeba było unikać trafienia w ogóle.
5. Podoba mi się, ale jest jedna wada - stosunkowo za mały czas blokowania punktów. Weźcie pod uwagę, że w walkach naprawdę jest ciężko kogokolwiek trafić. To nie anime, gdzie postaci biegną na siebie, żeby sprawdzić umiejętności. Tutaj od razu każdy będzie się przede mną chował po krzakach, żebym przypadkiem go nie dotknął. Drugą sprawą jest to, że uszkodzenie systemu chakry to nie coś, co da się naprawić przez dwa posty w trakcie walki bez żadnego skupienia i zaaplikowania odpowiednich środków medycznych. Jeśli już Hyuuga poświęci te parę ciosów, to spadek KC powinien nastąpić przynajmniej do końca walki, bo to jak z raną. Kiedy pchniesz kogoś kataną, to rana mu się nie zasklepi po dwóch turach.
0 x
Re: Hyuuga
1. Może więc je wprowadzimy?
2. i 3. - Dość podobne przemyślenia do moich na temat tych rozpisek.
4. Ciekawy pomysł ze strony młodego Hyuugi, możesz stworzyć pełną rozpiskę? Warto przy tym zwrócić uwagę na scenę, w której próbowano porwać Hinatę. Shinobi Kumo zginął od jednego ciosu w klatkę piersiową. https://youtu.be/gJDjOw0ern8?t=1742
5. Aori, zwróć jednak uwagę na wagę KC dla każdego shinobi. Zostawienie efektów osłabienia KC do końca walki albo dłużej powinna być możliwa głównie przez 32, 64 i 128 czy też wysokiej KC Hyuugi o ile stworzysz rozpiskę. Jeśli więc "jakość" obrażeń będzie zależeć od KC to równie dobrze to, jak długo się utrzymują też można pod to podpiąć.
2. i 3. - Dość podobne przemyślenia do moich na temat tych rozpisek.
4. Ciekawy pomysł ze strony młodego Hyuugi, możesz stworzyć pełną rozpiskę? Warto przy tym zwrócić uwagę na scenę, w której próbowano porwać Hinatę. Shinobi Kumo zginął od jednego ciosu w klatkę piersiową. https://youtu.be/gJDjOw0ern8?t=1742
5. Aori, zwróć jednak uwagę na wagę KC dla każdego shinobi. Zostawienie efektów osłabienia KC do końca walki albo dłużej powinna być możliwa głównie przez 32, 64 i 128 czy też wysokiej KC Hyuugi o ile stworzysz rozpiskę. Jeśli więc "jakość" obrażeń będzie zależeć od KC to równie dobrze to, jak długo się utrzymują też można pod to podpiąć.
0 x
Re: Hyuuga
Temat jest tak zwiły, że ciężko cokolwiek powiedzieć, szczególnie, że pytania plączą się tu z odpowiedziami, pewniki z przypuszczeniami a zgody z zaprzeczeniami. Już sam nie umiem wykminić jaki dokładnie mamy tu problem, co zostało ustalone i dlaczego.
0 x
Re: Hyuuga
Wszystkie proponowane zmiany w jednym miejscu.
No i rozpiska, bo chyba nikt nie ma czasu / chęci / sił by ją zrobić.
Kwestia obrażeń płynących z miękkiej pięści:
Ranga Kontroli Chakry - Skutek
I wiadomo, że im większa liczba uderzeń tym gorzej, ale podana wyżej rozpiska nie dotyczy działania 32, 64 i 128 ~
S+ wzorowałem na tej akcji -> https://youtu.be/gJDjOw0ern8?t=1748 gdzie jednym ciosem zabito shinobiego Kumo.
Przez taką rozpiskę Hyuuga musi więc ładować w klanowe dla lepszych technik, KC, szybkość i percepcję dla skuteczności Juukena, co jest chyba odpowiednim balastem.
Nerfcie/boostujcie/komentujcie/podawajcie własne propozycje, miło by było w końcu dokończyć ten temat.
- Nazwa
- Jūken
- Zasięg
- Bezpośredni
- Specjalizacja
- Ataki w organy wewnętrzne i system chakry - tenketsu
- Koszt
- Brak (styl walki)
- Opis Podstawa dla każdego posiadacza białych oczu, Juken, czyli styl walki z którego słynie klan Hyūga. Jest on wyjątkowo specyficzny i tylko ci, którzy posiadają Byakugana i są niezwykle zręczni, są w stanie go opanować. Dlaczego? Styl ten polega na atakowaniu nie ciała, a organów wewnętrznych i układu chakry w seriach precyzyjnych uderzeń wymierzonych w tenketsu wroga za pomocą własnej chakry (minimalne ilości). Nawet niewielkie uderzenia mogą zadać silny ból i dość brutalnie uszkodzić przeciwnika, zaburzając przy tym jego przepływ chakry poprzez zamykanie, lub otwieranie tenketsu (koszta używanych technik przez ofiarę mogą rosnąć/maleć, zależnie od celu Hyūgi i ilości otrzymanych ciosów).
- Dodatkowe +20 szybkość
Użytkownik Byakugana posiada ten styl od urodzenia, nie może wybrać innego na początek! Drugi i trzeci styl może opanować według regulaminu.
- Nazwa
- Rirīsu
- Pieczęci
- Brak
- Zasięg
- Bezpośredni
- Koszt E: 12% | D: 10% | C: 6% | B: 3% | A: 2% | S: 2% | S+: 2%
(koszt wzrasta podczas używania na większej powierzchni ciała niż, np. dłonie) - Opis Podstawowa ale bardzo przydatna technika klanu Hyuuga. Posiadacze Byakugana potrafią świetnie kontrolować swoje tenketsu, a jutsu te opiera się na jednoczesnym wykorzystaniu kilku punktów, uwalniając z nich chakrę tworzącą kształt ostrzy. Można użyć ich do wyswobodzenia się z pęt, przecinając je. W przypadku tego jutsu zasada ta dotyczy tylko substancji stworzonych z chakry (np. podobne do pajęczyny włókna, żyłki chakry kuglarzy). Od rangi B w dziedzinie klanowej możliwe jest też odbijanie broni miotanych.
- Nazwa
- Shōtei
- Pieczęci
- Brak
- Zasięg
- Bezpośredni
- Koszt
- Minimalny
- Dodatkowe
- Brak dodatkowych wymagań
- Opis Prosta technika stylu Jūken, polegająca na zadaniu jednego, szybkiego uderzenia wymierzonego w splot słoneczny, które w połączeniu z Byakuganem i precyzją mogą zadać dość duży ból przeciwnikowi. Dodatkowo jest wysoce prawdopodobne, że osoba potraktowana takim uderzeniem będzie przez chwilę i nie zdolna do zareagowania (paraliż) w jakikolwiek sposób na następne ataki.
- Nazwa
- Hakke Sanjūni Shō
- Pieczęci
- Brak
- Zasięg
- Bezpośredni
- Koszt
- E: 12% | D: 10% | C: 6% | B: 3% | A: 2% | S: 2% | S+: 2%
- Dodatkowe
- Brak dodatkowych wymagań
- Opis Technika Trzydziestu Dwóch Dłoni Osmiu Tygramów, jest jedną z bardziej zaawansowanych technik jak na ten poziom. Pozwala użytkownikowi na zablokowaniu trzydziestu dwóch punktów tanketsu w ciele przeciwnika co utrudnia mu poruszanie oraz znacząco osłabia jego korzystanie z chakry (zwiększa pobór chakry oraz wysiłek do wykonania techniki).
- Nazwa
- Hakke Kūshō
- Pieczęci
- Brak
- Zasięg
- Odrzut na 15 metrów
- Koszt
- E: 25% | D: 20% | C: 10% | B: 7% | A: 5% | S: 3% | S+: 3%
- Dodatkowe
- Brak dodatkowych wymagań
- Opis Specyficzna technika, która pozwala na przeprowadzenie perfekcyjnie dokładnego ataku na niczego nieświadomym przeciwniku. Otóż użytkownik techniki skupia się bardzo dokładnie poprzez wykorzystanie Byakugana na punktach witalnych, a następnie posyła w ich stronę szybkim ruchem dłoni sprężone z chakrą powietrze, które odrzuca przeciwnika przy równoczesnych obrażeniach zewnętrznych.
- Nazwa
- Hakke Kūhekishō
- Pieczęci
- Brak
- Zasięg
- Odrzut na 30 metrów
- Koszt
- E: 25% | D: 20% | C: 15% | B: 10% | A: 7% | S: 5% | S+: 3% (koszt na obie dłonie)
- Dodatkowe Wymaga znajomości Hakke Kūshō i drugiego członka klanu / kage bunshina / użycia obu rąk
- Opis Technika ta jest pochodną Hakke Kūshō. Do jej wykonania potrzebni są dwaj członkowie klanu Hyuuga ze znajomością techniki Hakke Kūshō, można też posłużyć się klonem lub użyć obu rąk. W trakcie wykonywania techniki obaj użytkownicy posyłają ze swoich dłoni druzgocąco silną falę chakry wraz ze sprężonym (wynikającej z siły uderzenia) powietrzem posyłając przeciwnika mocno w powietrze przy równoczesnych obrażeniach zewnętrznych.
- Nazwa
- Hakke Rokujūyon Shō
- Pieczęci
- Brak
- Zasięg
- Bezpośredni
- Koszt
- E: 25% | D: 20% | C: 10% | B: 7% | A: 5% | S: 3% | S+: 3%
- Dodatkowe
- Wymaga znajomości Hakke Sanjūni Shō
- Opis Technika Sześćdziesięciu Czterech Dłoni Ośmiu Trygramów jest kontynuacją Hakke Sanjūni Shō. Polega na podwojeniu zadanych ciosów u swojej poprzedniczki i tym samym kompletne obezwładnienie przeciwnika. Po zablokowaniu sześćdziesięciu czterech punktów tanketsu przeciwnik nie jest w stanie nawet się podnieść.
- Nazwa
- Hakke Hyaku Nijūhachi Shō
- Pieczęci
- Brak
- Zasięg
- Bezpośredni
- Koszt
- E: 55% | D: 45% | C: 35% | B: 25% | A: 17% | S: 15% | S+: 5%
- Dodatkowe
- Wymaga znajomości Hakke Rokujūyon Shō
- Opis Ostateczna technika klanu Hyuuga - Sto Dwadzieścia Osiem Dłoni Ośmiu Trygramów, która może zostać wykorzystana na jednym przeciwniku jak i na ich większe liczbie (oczywiście po odpowiednim podzieleniu ilości ciosów na poszczególnych wrogów). Skutkiem użycia techniki na jednym przeciwniku jest zamknięcie 128 punktów tanketsu w jego układzie chakry co skutecznie eliminuje jego możliwość korzystania z chakry przez długi okres czasu. Po otrzymaniu 128 uderzeń przeciwnik jest zdany na łaskę członka rodu Hyūga.
No i rozpiska, bo chyba nikt nie ma czasu / chęci / sił by ją zrobić.
Kwestia obrażeń płynących z miękkiej pięści:
Ranga Kontroli Chakry - Skutek
- E - Seria celnych trafień w organ skutkuje bólem, ale bez żadnych długotrwałych skutków ubocznych ; uderzone tenkestu być może zostaną zablokowane.
- D - Kilka celnych trafień w organ wywoła spory ból utrzymujący się dłuższy czas; uderzone tenkestu zostaną prawie na pewno zablokowane.
- C - Parę celnych trafień w organ wywołuje duży ból, z szansą na osłabienie danego narządu ; uderzone tenkestu zostaną zablokowane.
- B - Parę celnych trafień w organ wywoła duży ból, z szansą na wywołanie charakterystycznych efektów* ; uderzone tenkestu zostaną zablokowane.
- A - Celne trafienia w organ może go trwale uszkodzić ; uderzone tenkestu zostaną zablokowane.
- S - Celne trafienie w organ potrafi bardzo poważnie go uszkodzić; uderzone tenketsu zostaną zablokowane
- S+ - Celne trafienie w organ potrafi bardzo poważnie go uszkodzić, a nawet zniszczyć; uderzone tenkestu zostaną zablokowane.
- Ocenia MG, porównując KC Hyuugi z KC przeciwnika oraz ilość trafionych tenketsu, przy czym koszta nie mogą wzrosnąć więcej, niż dwukrotnie (przy największych różnicach KC etc.).
I wiadomo, że im większa liczba uderzeń tym gorzej, ale podana wyżej rozpiska nie dotyczy działania 32, 64 i 128 ~
S+ wzorowałem na tej akcji -> https://youtu.be/gJDjOw0ern8?t=1748 gdzie jednym ciosem zabito shinobiego Kumo.
Przez taką rozpiskę Hyuuga musi więc ładować w klanowe dla lepszych technik, KC, szybkość i percepcję dla skuteczności Juukena, co jest chyba odpowiednim balastem.
Nerfcie/boostujcie/komentujcie/podawajcie własne propozycje, miło by było w końcu dokończyć ten temat.
0 x
Re: Hyuuga
W sprawie kosztów 32, 64 czy 128 się wypowiadałem i dalej nie zmieniam zdanie. Uderzenie własną chakrą w celu zablokowania 32, 64 czy też 128 punktów tanketsu powinno kosztować tyle na ile zaklasyfikowano daną technikę. Jest to zarówno wada jak i zaleta tego klanu.
Hakke Kūhekishō - ta technika nie atakuje chyba wewnętrznego układu oponenta. To jest tylko silne uderzenia chakrą na odległość? A wiec obrażenia zewnętrzne, nie wewnętrzne.
Nie zgadzam się też z opinią, że własna wytrzymałość nie ma przełożenia na ochronę organów wewnętrznych. Przykładem może być choćby walka Naruto z 2nd Raikage, gdzie ten drugi słynny ze swojej ogromnej wytrzymałości, która pozwala mu stanąć samotnie przeciwko 10 000 żołnierzy lub 8-ogoniastemu pomimo oberwania rasenshurikenem, którzy nie blokuje a niszczy wewnętrzny układ chakry, był w stanie przetrzymać (przetrzymać bo mimo, że to było edo tensei to nie został zniszczony). Tak więc nie w pełni zadowala mnie powyższa rozpiska, brakuje jeszcze odniesienia do wytrzymałości przeciwnika. Aby poczynić spustoszenia w organizmie przeciwnika, należy przełamać pewne liczby w wytrzymałości.
Ogólnie powiem coś więcej jak mi jeszcze coś wpadnie do głowy, niemniej jak kilka osób tutaj już zauważyło, nie zamierzam tworzyć dodatkowych dysproporcji między Hyuga, a innymi klanami.
Hakke Kūhekishō - ta technika nie atakuje chyba wewnętrznego układu oponenta. To jest tylko silne uderzenia chakrą na odległość? A wiec obrażenia zewnętrzne, nie wewnętrzne.
Nie zgadzam się też z opinią, że własna wytrzymałość nie ma przełożenia na ochronę organów wewnętrznych. Przykładem może być choćby walka Naruto z 2nd Raikage, gdzie ten drugi słynny ze swojej ogromnej wytrzymałości, która pozwala mu stanąć samotnie przeciwko 10 000 żołnierzy lub 8-ogoniastemu pomimo oberwania rasenshurikenem, którzy nie blokuje a niszczy wewnętrzny układ chakry, był w stanie przetrzymać (przetrzymać bo mimo, że to było edo tensei to nie został zniszczony). Tak więc nie w pełni zadowala mnie powyższa rozpiska, brakuje jeszcze odniesienia do wytrzymałości przeciwnika. Aby poczynić spustoszenia w organizmie przeciwnika, należy przełamać pewne liczby w wytrzymałości.
Ogólnie powiem coś więcej jak mi jeszcze coś wpadnie do głowy, niemniej jak kilka osób tutaj już zauważyło, nie zamierzam tworzyć dodatkowych dysproporcji między Hyuga, a innymi klanami.
0 x
Jeśli masz ważną sprawę, pytanie lub potrzebujesz pomocy związanej z funkcjonowaniem forum, proszę wyślij do mnie prywatną wiadomość. Z chęcią zapoznam się ze sprawą i rozwieje wszelkie wątpliwości.
Re: Hyuuga
1. Kolejne wypowiedzi odnośnie 32, 64 i 128 będą masłem maślany, bo ów zmiany poparł chociażby Kan i Ray, a skoro moje argumenty nie zdołały cię przekonać to pozostało zdać się na innych.
2. Hakke Kūhekishō - w tym masz rację, zmieniłem opis na zewnętrzne (czyli tak samo powinno być w Hakke Kūshō, gdzie stary opis traktuje o obrażeniach wewnętrznych właśnie).
3. Kwestia Jukena, sam byłem za oddaniem obrażeń płynących z tego stylu dla MG/Sędziego, ale np. Ray czy Kan woleli mieć to rozpisane, a prowadzą misję / mogą sędziować. ~ Może więc zdanie się na prowadzącego, ale w samym opisie uwzględnienie roli KC Hyuugi oraz wytrzymałości przeciwnika, bez konkretów?
2. Hakke Kūhekishō - w tym masz rację, zmieniłem opis na zewnętrzne (czyli tak samo powinno być w Hakke Kūshō, gdzie stary opis traktuje o obrażeniach wewnętrznych właśnie).
3. Kwestia Jukena, sam byłem za oddaniem obrażeń płynących z tego stylu dla MG/Sędziego, ale np. Ray czy Kan woleli mieć to rozpisane, a prowadzą misję / mogą sędziować. ~ Może więc zdanie się na prowadzącego, ale w samym opisie uwzględnienie roli KC Hyuugi oraz wytrzymałości przeciwnika, bez konkretów?
0 x
Re: Hyuuga
1. Ja swoje zdanie wyraziłem i je podtrzymuję. Nie mam zamiaru się kłócić czy cokolwiek, po prostu... Rozumiem oba argumenty i dalej jestem po tej stronie co stałem.
2. Do zmiany.
3. Zrobić dopisek w stylu walki i zdanie się na prowadzącego też może być ostatecznie, ale boję się sytuacji różnych. Po prostu będzie to brane pod uwagę i w razie wątpliwości sprawdzane.
2. Do zmiany.
3. Zrobić dopisek w stylu walki i zdanie się na prowadzącego też może być ostatecznie, ale boję się sytuacji różnych. Po prostu będzie to brane pod uwagę i w razie wątpliwości sprawdzane.
0 x
Re: Hyuuga
Wszystkie proponowane zmiany po raz kolejny, mam nadzieję, ostatni xD
- Nazwa
- Jūken
- Zasięg
- Bezpośredni
- Specjalizacja
- Ataki w organy wewnętrzne i system chakry - tenketsu
- Koszt
- Brak (styl walki)
- Opis Podstawa dla każdego posiadacza białych oczu, Juken, czyli styl walki z którego słynie klan Hyūga. Jest on wyjątkowo specyficzny i tylko ci, którzy posiadają Byakugana i są niezwykle zręczni, są w stanie go opanować. Dlaczego? Styl ten polega na atakowaniu nie ciała, a organów wewnętrznych i układu chakry w seriach precyzyjnych uderzeń wymierzonych w tenketsu wroga za pomocą własnej chakry (minimalne ilości). Nawet niewielkie uderzenia mogą zadać silny ból i dość brutalnie uszkodzić przeciwnika, zaburzając przy tym jego przepływ chakry poprzez zamykanie, lub otwieranie tenketsu (koszta używanych technik przez ofiarę mogą rosnąć/maleć, zależnie od celu Hyūgi i ilości otrzymanych ciosów).
- Dodatkowe +20 szybkość
Użytkownik Byakugana posiada ten styl od urodzenia, nie może wybrać innego na początek! Drugi i trzeci styl może opanować według regulaminu.
MG/Sędzia sam ocenia obrażenia płynące z tego styu, biorąc pod uwagę ilość i celność ciosów, KC Hyuugi, oraz wytrzymałości przeciwnika i wszelkich innych czynników.
- Nazwa
- Rirīsu
- Pieczęci
- Brak
- Zasięg
- Bezpośredni
- Koszt E: 12% | D: 10% | C: 6% | B: 3% | A: 2% | S: 2% | S+: 2%
(koszt wzrasta podczas używania na większej powierzchni ciała niż, np. dłonie) - Opis Podstawowa ale bardzo przydatna technika klanu Hyuuga. Posiadacze Byakugana potrafią świetnie kontrolować swoje tenketsu, a jutsu te opiera się na jednoczesnym wykorzystaniu kilku punktów, uwalniając z nich chakrę tworzącą kształt ostrzy. Można użyć ich do wyswobodzenia się z pęt, przecinając je. W przypadku tego jutsu zasada ta dotyczy tylko substancji stworzonych z chakry (np. podobne do pajęczyny włókna, żyłki chakry kuglarzy). Od rangi B w dziedzinie klanowej możliwe jest też odbijanie broni miotanych.
- Nazwa
- Shōtei
- Pieczęci
- Brak
- Zasięg
- Bezpośredni
- Koszt
- Minimalny
- Dodatkowe
- Brak dodatkowych wymagań
- Opis Prosta technika stylu Jūken, polegająca na zadaniu jednego, szybkiego uderzenia wymierzonego w splot słoneczny, które w połączeniu z Byakuganem i precyzją mogą zadać dość duży ból przeciwnikowi. Dodatkowo jest wysoce prawdopodobne, że osoba potraktowana takim uderzeniem będzie przez chwilę i nie zdolna do zareagowania (paraliż) w jakikolwiek sposób na następne ataki.
- Nazwa
- Hakke Sanjūni Shō
- Pieczęci
- Brak
- Zasięg
- Bezpośredni
- Koszt
- E: 20% | D: 15% | C: 10% | B: 5% | A: 4% | S: 3% | S+: 2%
- Dodatkowe
- Brak dodatkowych wymagań
- Opis Technika Trzydziestu Dwóch Dłoni Osmiu Tygramów, jest jedną z bardziej zaawansowanych technik jak na ten poziom. Pozwala użytkownikowi na zablokowaniu trzydziestu dwóch punktów tanketsu w ciele przeciwnika co utrudnia mu poruszanie oraz znacząco osłabia jego korzystanie z chakry (zwiększa pobór chakry oraz wysiłek do wykonania techniki).
- Nazwa
- Hakke Kūshō
- Pieczęci
- Brak
- Zasięg
- Odrzut na 15 metrów
- Koszt
- E: 25% | D: 20% | C: 10% | B: 7% | A: 5% | S: 3% | S+: 3%
- Dodatkowe
- Brak dodatkowych wymagań
- Opis Specyficzna technika, która pozwala na przeprowadzenie perfekcyjnie dokładnego ataku na niczego nieświadomym przeciwniku. Otóż użytkownik techniki skupia się bardzo dokładnie poprzez wykorzystanie Byakugana na punktach witalnych, a następnie posyła w ich stronę szybkim ruchem dłoni sprężone z chakrą powietrze, które odrzuca przeciwnika przy równoczesnych obrażeniach zewnętrznych.
- Nazwa
- Hakke Kūhekishō
- Pieczęci
- Brak
- Zasięg
- Odrzut na 30 metrów
- Koszt
- E: 25% | D: 20% | C: 15% | B: 10% | A: 7% | S: 5% | S+: 3% (koszt na obie dłonie)
- Dodatkowe Wymaga znajomości Hakke Kūshō i drugiego członka klanu / kage bunshina / użycia obu rąk
- Opis Technika ta jest pochodną Hakke Kūshō. Do jej wykonania potrzebni są dwaj członkowie klanu Hyuuga ze znajomością techniki Hakke Kūshō, można też posłużyć się klonem lub użyć obu rąk. W trakcie wykonywania techniki obaj użytkownicy posyłają ze swoich dłoni druzgocąco silną falę chakry wraz ze sprężonym (wynikającej z siły uderzenia) powietrzem posyłając przeciwnika mocno w powietrze przy równoczesnych obrażeniach zewnętrznych.
- Nazwa
- Hakke Rokujūyon Shō
- Pieczęci
- Brak
- Zasięg
- Bezpośredni
- Koszt
- E: 25% | D: 20% | C: 13% | B: 9% | A: 6% | S: 4% | S+: 3%
- Dodatkowe
- Wymaga znajomości Hakke Sanjūni Shō
- Opis Technika Sześćdziesięciu Czterech Dłoni Ośmiu Trygramów jest kontynuacją Hakke Sanjūni Shō. Polega na podwojeniu zadanych ciosów u swojej poprzedniczki i tym samym kompletne obezwładnienie przeciwnika. Po zablokowaniu sześćdziesięciu czterech punktów tanketsu przeciwnik nie jest w stanie nawet się podnieść.
- Nazwa
- Hakke Hyaku Nijūhachi Shō
- Pieczęci
- Brak
- Zasięg
- Bezpośredni
- Koszt
- C: 40% | B: 32% | A: 23% | S: 15% | S+: 8%
- Dodatkowe
- Wymaga znajomości Hakke Rokujūyon Shō
- Opis Ostateczna technika klanu Hyuuga - Sto Dwadzieścia Osiem Dłoni Ośmiu Trygramów, która może zostać wykorzystana na jednym przeciwniku jak i na ich większe liczbie (oczywiście po odpowiednim podzieleniu ilości ciosów na poszczególnych wrogów). Skutkiem użycia techniki na jednym przeciwniku jest zamknięcie 128 punktów tanketsu w jego układzie chakry co skutecznie eliminuje jego możliwość korzystania z chakry przez długi okres czasu. Po otrzymaniu 128 uderzeń przeciwnik jest zdany na łaskę członka rodu Hyūga.
0 x
Re: Hyuuga
Dobra przemyślałem i po prostu zostawmy 128, 64 i 32 jak jest. Resztę do wprowadzenia.
Edit. 128, 64, 32 zamiast koszta z rangi niżej można dać pomiędzy. Czyli jak mamy rangę A jutsu to dać wyśrodkowane koszta, pomiędzy techniką rangi A, a techniką rangi B. Też swoje zapłacą. Wilk syty i owca może być cała ~
Edit. 128, 64, 32 zamiast koszta z rangi niżej można dać pomiędzy. Czyli jak mamy rangę A jutsu to dać wyśrodkowane koszta, pomiędzy techniką rangi A, a techniką rangi B. Też swoje zapłacą. Wilk syty i owca może być cała ~
0 x
Re: Hyuuga
Eto... Po konsultacji na gg z Kanem, proponuję pewien kompromis.
Zamiast zostawić pełne koszta danej rangi, ale też by nie obniżać ich o poziom. Koszta oscylowałyby więc między dwoma rangami.
32 - E: 20% | D: 15% | C: 10% | B: 5% | A: 4% | S: 3% | S+: 2%
64 - E: 25% | D: 20% | C: 13% | B: 9% | A: 6% | S: 4% | S+: 3%
128 - C: 40% | B: 32% | A: 23% | S: 15% | S+: 8%
Czy nadal jest to kompletne boostowanie hyuuga by miażdżyli wszystko i wszystkich pomimo podania argumentów na słuszność tych twierdzeń. Oczywiście, wszystko jest względne, nawet moja egzystencja...
Zamiast zostawić pełne koszta danej rangi, ale też by nie obniżać ich o poziom. Koszta oscylowałyby więc między dwoma rangami.
32 - E: 20% | D: 15% | C: 10% | B: 5% | A: 4% | S: 3% | S+: 2%
64 - E: 25% | D: 20% | C: 13% | B: 9% | A: 6% | S: 4% | S+: 3%
128 - C: 40% | B: 32% | A: 23% | S: 15% | S+: 8%
Czy nadal jest to kompletne boostowanie hyuuga by miażdżyli wszystko i wszystkich pomimo podania argumentów na słuszność tych twierdzeń. Oczywiście, wszystko jest względne, nawet moja egzystencja...
0 x
Re: Hyuuga
Opinia jest jak dupa, każdy ma własną. Podobnie zresztą jak z Twoją egzystencją o której sam wspomniałeś.
Co do opisów 32, 64 i 128 - powinny zostać teraz zedytowane, skoro efekt wykorzystania techniki zależy też od samej wytrzymałości przeciwnika (efekt jak w Juuken). Nalezy przeprowadzić gradację efektów, albo usunąć wzmianki, że oponent "nie jest w stanie się podnieść" bo to oceniać będzie na podstawie atrybutów MG.
Edit@down
Od 1 strony rozmowy wiele się zmieniło jak byś nie zauważył, bo to o co prosiłeś na początku - na to się zgodziłem. To w trakcie dyskusji w tym temacie zmieniłeś efekty jakie chciałeś osiągnąc, a wtedy poza Rayem i Kanem nie wiem kto jeszcze udzielił Ci poparcia - co jedynie padły inne propozycje.
Co do opisów 32, 64 i 128 - powinny zostać teraz zedytowane, skoro efekt wykorzystania techniki zależy też od samej wytrzymałości przeciwnika (efekt jak w Juuken). Nalezy przeprowadzić gradację efektów, albo usunąć wzmianki, że oponent "nie jest w stanie się podnieść" bo to oceniać będzie na podstawie atrybutów MG.
Edit@down
Od 1 strony rozmowy wiele się zmieniło jak byś nie zauważył, bo to o co prosiłeś na początku - na to się zgodziłem. To w trakcie dyskusji w tym temacie zmieniłeś efekty jakie chciałeś osiągnąc, a wtedy poza Rayem i Kanem nie wiem kto jeszcze udzielił Ci poparcia - co jedynie padły inne propozycje.
0 x
Re: Hyuuga
Shig, zauważ (proszę bardzo cię o to), że w 32, 64 i 128 przeciwnik otrzymuje ataki wymierzone w tenketsu. Nie bezpośrednio w narządy. Jeśli wytrzymałość pozwoli chronić się przed przelaniem minimalnej ilości (kosztującej obecnie tyle, co normalne jutsu) chakry w wielu uderzeniach celem zablokowania jak największej ilości tenetsu, co daje taki efekt ze stanem przeciwnika. I tak, nadal jest to moja opinia którą do tej pory poparł każdy z wypowiadających się w temacie poza tobą, więc tym większy szacunek za wytrwałość przy trwaniu we własnej opinii i próbach utrzymania balansu na forum.
Czyli mam rozumieć, że osobę z wytrzymałością 200 nie można uwolnić z genjutsu przez przelanie chakry, bo jego ciało wzmocniło w jakiś sposób jego układ chakry robiąc z niego głaz? Naprawdę w tym kierunku zmierza rozmowa, bo narządy rozumiem, dlatego w jukenie pojawiła się właśnie ta wzmianka.
Z innego punktu widzenia, czego nie osiągniesz reberu, możesz osiągnąć techniką zwiększając koszta i ukierunkowując swój zamiar w konkretnym celu.
EDITIO
Huh... To sumujemy.
Pomysł jest mój, więc się nie liczę. Poparł Ray, jeden z modów "I to nie tych zwykłych" oraz Kan, czyli admin od mechaniki, który chyba najlepiej zna się na tym, jak powinno funkcjonować coś na forum, zaraz po H@ oczywiście. Tyle, że teraz nie mamy H@. Więc szanując twoje zdanie, które w chwili obecnej teoretycznie liczy się tyle, co moje (choć wiadomo, że więcej, szacunek i zaufanie jest nadal).
Czyli mam rozumieć, że osobę z wytrzymałością 200 nie można uwolnić z genjutsu przez przelanie chakry, bo jego ciało wzmocniło w jakiś sposób jego układ chakry robiąc z niego głaz? Naprawdę w tym kierunku zmierza rozmowa, bo narządy rozumiem, dlatego w jukenie pojawiła się właśnie ta wzmianka.
Z innego punktu widzenia, czego nie osiągniesz reberu, możesz osiągnąć techniką zwiększając koszta i ukierunkowując swój zamiar w konkretnym celu.
EDITIO
Huh... To sumujemy.
Pomysł jest mój, więc się nie liczę. Poparł Ray, jeden z modów "I to nie tych zwykłych" oraz Kan, czyli admin od mechaniki, który chyba najlepiej zna się na tym, jak powinno funkcjonować coś na forum, zaraz po H@ oczywiście. Tyle, że teraz nie mamy H@. Więc szanując twoje zdanie, które w chwili obecnej teoretycznie liczy się tyle, co moje (choć wiadomo, że więcej, szacunek i zaufanie jest nadal).
0 x
Re: Hyuuga
Masz rację co do tego ile jest teraz moje zdanie warte
, więc ostatecznie decyzję zostawiam tym osobom, które będą miały to wprowadzić. Moją opinie wszyscy od trzech ostatnich stron poznać już zdążyli. Dyskusja z Tobą tylko upewnia mnie w tym, że dobrze postąpiłem.

0 x
- Papyrus
- Administrator
- Posty: 3835
- Rejestracja: 8 gru 2015, o 15:36
- Ranga: Fabular
- GG/Discord: Enjintou1#8970
- Multikonta: Yuki Hoshi; Uchiha Hiromi; Sans
Re: Hyuuga
Proponuję wrzucić podsumowanie zmian z podziałem na to co było przez wszystkich zaakceptowane oraz na to, co było dyskusyjne. Bo po tych rozmowach sam nie wiem jak miałoby to wyglądać teraz.
0 x
you best prepare for a hilariously bad time
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości