- Nazwa
- Bijū Atsui
- Pieczęci
- Brak
- Zasięg
- 20m
- Koszt
- E: 36% | D: 28% | C: 20% | B: 16% | A: 12% | S: 8% | S+: 4% (ręka/turę)
- Wymagania
- Aktywny tryb Powłoki
- Opis Technika dostępna dla każdego Jinchuuriki po opanowaniu trybu Powłoki kontroli demonicznej chakry. Chakra z naszej powłoki odkształca się i formuje się na wzór dłoni. Dłonie te mają kilka interesujących właściwości i zastosowań. Mogą przyjmować różne rozmiary - od wielkości małego palca do rozmiarów dorosłego człowieka. Jako że są stworzone z czystej chakry, bezpośrednie zetknięcie z ludzkim ciałem wywołuje bolesne poparzenia w miejscu dotknięcia. Można je dowolnie wydłużać na dystans 20m, przez co idealnie nadają się do ofensywy. Dłonie te mają identyczne statystyki, jak gdyby były częściami naszego ciała.
Biju - Pielęgnacja
- Yami
- Posty: 3069
- Rejestracja: 25 paź 2017, o 20:14
- Wiek postaci: 27
- Link do KP: viewtopic.php?f=33&t=4268
Re: Biju - Pielęgnacja
Napiszę tylko, że wszystko super, ale na razie jestem zawalony więc wrócę do tego jak się odkopię. Niech na razie wisi, a ja jeszcze pomyślę czy te mega bonusy czy dmg technik nie są za duże.
0 x
- Sir Daniel
- Posty: 15
- Rejestracja: 7 lis 2025, o 00:19
Re: Biju - Pielęgnacja
Zaklrepuję - daję sobie 7 dni od dzisiaj do przejrzenia tematu i zrobienia
0 x
- Sir Daniel
- Posty: 15
- Rejestracja: 7 lis 2025, o 00:19
Re: Biju - Pielęgnacja
Można czytaćChyba wprowadziłem wszystko, co zaznaczyłeś. Też w tej technice Rokubiego, coś wymyśliłem, to chyba miałoby najwięcej sensu. U Shukaku delikatnie zmniejszyłem staty:
Ogoniaste Bestie
Bijū - są to Ogoniaste Bestie posiadające ogromne pokłady chakry. Na początku istniał tylko jeden demon – dziesięcioogoniasty – nazwany Jūbim. Siał on spustoszenie na całym świecie, dopóki nie pojawił się Mędrzec Sześciu Ścieżek, który zapieczętował go w swoim ciele i tym samym stał się pierwszym Jinchūrikim. Mędrzec ten obawiał się, że po jego śmierci, demon ponownie będzie niszczył planetę, dlatego też rozdzielił jego chakrę na dziewięć części, lecz nie wszystkie były równe. Tak oto powstały Bijū, które w przyszłości ponownie miały stać się jednością.
Jinchūriki
Jinchūriki, w dosłownym słowa znaczeniu oznacza; "Moc Ludzkiego Poświęcenia"; inaczej nazywani są też: sakryfikantami. Są to ludzie, którzy mają wewnątrz siebie zapieczętowane Ogoniaste Bestie. Dla niektórych jest to przekleństwo, dla innych błogosławieństwo, ponieważ każdy posiadacz takowego stworzenia ma możliwość korzystania z jej mocy... Jednakże istnieje też możliwość iż bestia go przytłoczy i skończy z jego życiem, tym samym uwalniając się na zewnątrz. Pierwszym jinchuuriki był Mędrzec Sześciu Ścieżek, który sam zapieczętował w sobie Dziesięcioogoniastego.
Jak zdobyć Bijū
Wiedza o Bijuu jest bardzo ograniczona na świecie i opiera się głównie na opowieściach przekazywanych z ust "wybrańców", którzy wyszli szczęśliwie ze spotkania z tymi bestiami. Większość - tych prawdziwych - informacji jest skrzętnie skrywa przez najwyższych członków w hierarchii klanów, co sprawia, że pozyskanie jakichkolwiek informacji jest niezwykle trudne. Wiadomo jednak jedno - legenda o potężnych istotach nie była zmyślona co potwierdzają wydarzenia ostatnich lat.
Raz na jakiś czas pojawia się jednak informacja na temat dostępności bestii np.: na różnego rodzaju eventach. Osoba, która odpowiednio się na nich wykaże, będzie miała możliwość wejścia w posiadanie mocy Ogoniastej Bestii. Jest też możliwość zdobyć Bijū samodzielnie, jednak sprawa jest wtedy o wiele trudniejsza. Trzeba wykonać szereg Wypraw różnej rangi po odpowiednią wiedzę i/lub umiejętności do zlokalizowania Ogoniastego Demona oraz zniewolenia go (pieczętować musi wtedy koniecznie postać gracza, a nie NPC). Oprócz tego trzeba oczywiście dysponować odpowiednią siłą (najlepiej grupą osób) zdolną ujarzmić takiego Demona.
Nauka umiejętności dla Jinchūriki
Aby opanować umiejętności, jakie daje Jinchūrikiemu posiadanie w sobie zapieczętowanej Ogoniastej Bestii, należy zgłosić się w Prośbach do Administracji. Ta wydaje zgody na wyprawy, na których takie umiejętności można odkryć:
- Umiejętność Pasywna oraz zapoznanie się z Demonem - Wyprawa rangi C
- Powłoka - Wyprawa rangi B
- Miniaturka - Wyprawa rangi A
- Pełny Bijuu - Wyprawa rangi S
Po wykonanych Wyprawach, użytkownik zostanie dopisany do ukrytych rubryk w tabeli konkretnego Demona, by móc poznać jego charakterystyki oraz co dokładnie dają poszczególne poziomy.
Sposoby opanowania Zdolności Bijū
- Umiejętność pasywna - podczas Wyprawy rangi Jinchūriki odnajduje przedmiot bądź lokację związaną z Bijuu, na przykład jego świątynie, gdzie dowiaduje się podstawowych informacji o Demonie, zrozumieć jego naturę. W trakcie wyprawy powinno dojść do pierwszego świadomego spotkania pomiędzy Jinchūriki a Bijuu.
- Powłoka - Podczas wyprawy Jinchūriki powinien uzyskać zgodę od bijuu na korzystanie z jego mocy. Może to być z powodu zagrożenia życia Jinchuriki, negocjacji z demonem po długich negocjacjach czy też z każdego innego powodu, który przekonałby Demona do zaczęcia współpracy.
- Miniaturka - Jinchūriki podczas medytacji w swoim świecie wydziera siłą moc Demona, pokonując go w pojedynku w wewnętrznym wymiarze. Dla tych chcących kroczyć pokojową drogą, wyprawa powinna dotyczyć zrozumienia Bijuu, jego charakteru oraz intencji, oraz pokazania chęci do zawiązania relacji. Wtedy też powinien być to początek zdobywania zaufania demona.
- Pełny Bijuu - Podczas wyprawy Jinchūriki oraz Bijuu zawiązują przyjacielską relację w pełni sobie ufając.
Ważne: Jinchūriki może odkryć całkowicie inny sposób na opanowanie jednego wybranego poziomu kontroli. Żeby do tego doszło, musi napisać Prośbę do Administracji z dokładnym przedstawieniem procesu przejmowania kontroli z uwzględnieniem niepowodzeń, a ta musi się na nią zgodzić. Wtedy host wciela swój plan w życie, który na bieżąco jest monitorowany przez skład Administracji.
Limity Kontroli
Nawet jeśli relacje jakie nawiązał Jinchūriki z Demonem są pozytywne, ten wciąż będzie próbował odzyskać utraconą wolność. Dopóki host nie osiągnie czwartego poziomu kontroli nad Biju, czas korzystania z Powłoki lub postaci Miniaturki jest ograniczony. Wydłuża go posiadanie Konsekwencji na wysokim poziomie, dzięki czemu Jinchūriki jest w stanie opierać się Bestii dłużej podczas korzystania z jej mocy.
Powłoka: 3 tury bazowe + 1 tura za każde pełne 40 Konsekwencji
Miniaturka: 2 tury bazowe + 1 tura za każde pełne 60 Konsekwencji
Liczniki tur Powłoki i Miniaturki liczone są osobno.
Uwzględniana jest tylko stała wartość Konsekwencji z permanentnymi bonusami z UW, UN i podobnych. Tymczasowe bonusy z technik, substancji wspomagających itp. nie są brane pod uwagę.
Zawiązanie przyjacielskich relacji z Demonem (osiągniecie kontroli 4 Poziomu) znosi wszelkie ograniczniki postawione Jinchūrikiemu. Chakra demona nie wpływa negatywnie na pojemnik, dzięki czemu możliwe jest częste korzystanie z sił Bijū bez jakichkolwiek obaw. Trzeba jednak mieć na uwadze, że Ogoniasta Bestia nie zgodzi się na użyczanie mocy Jinchūriki przez cały czas bez jakichkolwiek przerw.
Śmierć Jinchūriki
Co się dzieje po śmierci Jinchūrikiego z demonem, który jest zapieczętowany w jego ciele? Odpowiedź jest prosta. Pieczęć, która utrzymuje Bijū pod kontrolą, najzwyczajniej w świecie przestaje istnieć, gdyż nie ma chakry, która może ją podtrzymywać. Co za tym idzie, po śmierci osoby, która posiada Bestię, ta uwalnia się i materializuje praktycznie od razu, co sprowadza na świat kataklizm w postaci Bijū, który niszczy wszystko i wszystkich na około siebie, póki mu się to nie znudzi lub nie zostanie pokonany. Taką Bestię można opanować i zapieczętować w nowym nosicielu. Śmierć hosta jest dla Demona przeżyciem pełnym niewyobrażalnego cierpienia, a po uwolnieniu się Bijū jest osłabiony.
Techniki każdego Jinchūriki
UWAGA: TECHNIKI SĄ OTRZYMYWANE AUTOMATYCZNIE BEZ KONIECZNOŚCI PISANIA TRENINGU WRAZ Z OPANOWANIEM WYMAGANEGO POZIOMU KONTROLI DEMONA
- Nazwa
- Bijū Shōgekiha
- Pieczęci
- Brak
- Zasięg
- Promień 10m
- Koszt
- D: 45% | C: 35% | B: 25% | A: 15% | S: 10% | S+: 5%
- Statystyki
- Siła
- 180
- Szybkość
- 180
- Wytrzymałość
- nd
- Wymagania
- Aktywny tryb Miniaturka
- Opis Kolejna ogólnodostępna technika dla niemalże każdego Jinchuuriki, z braku niezbędnej demonicznej aury. Po wejściu w Tryb Miniaturki możliwym jest wystrzelenie dużych ilości chakry dookoła siebie. Chakra ta wywołuje potężną falę uderzeniową naokoło używającego. Trafienie falą nie tylko odrzuca oponentów ale również może połamać wiele kości, zaś naturalne przeszkody zostają zmiecione. Technika ta jest bardzo szybka i nie wymaga żadnych pieczęci, jest więc ona idealną opcją defensywną. Ma jednak dwie wady - kosztuje duże ilości chakry
[/akap]
- Nazwa
- Bijūdama
- Pieczęci
- Brak
- Zasięg Wybuch: kula o promieniu 50 m, odległość: max. 200 m | Strumień: szerokość 3m, długość 300 m
- Koszt
- S: 50% S+: 25%
- Statystyki
- Siła
- 400
- Szybkość
- 400
- Wytrzymałość
- nd
- Wymagania
- Aktywny tryb Bestii
- Opis Bezsprzecznie najpotężniejsza technika każdego Bijū, jednak jednocześnie najtrudniejsza do wykonania. Użyć jej mogą tylko ci, którzy przeszli przez specjalny trening i całkowicie zjednali się ze swoimi Demonami, jak również one same w swojej pełnej formie. Istotą tej techniki jest połączenie w odpowiednich proporcjach dwóch rodzajów chakry - pozytywnej czarnej i negatywnej białej. Następnie należy odpowiednio ją ukształtować i podtrzymywać w celu stabilizacji jej mocy i formy. Efektem tego jest duża czarna kula z chakry, która tworzy się tuż przy pysku bestii. Istnieją dwa sposoby na wyprowadzenie ataku. W pierwszej Bijū wystrzeliwuje kulę w wybrany punkt z ogromną prędkością, a kiedy ta dosięgnie celu następuje jej wybuch. Na tyle potężny, że bez problemu rozniesie górę na kawałki, w miejscu lasu pozostawi ogromny krater, a przeciwników zdezintegruje do cna. Drugą możliwością jest połknięcie czarnej kuli przez Demona, a po krótkiej chwili wystrzeleniu z pyska chakry w postaci skoncentrowanego strumienia o ogromnym zasięgu i sile penetracji. Praktycznie żadna defensywa nie ma szans z tak niszczycielską siłą.
Ichibi
TECHNIKI: UWAGA: TECHNIKI SĄ OTRZYMYWANE AUTOMATYCZNIE BEZ KONIECZNOŚCI PISANIA TRENINGU WRAZ Z OPANOWANIEM WYMAGANEGO POZIOMU KONTROLI DEMONA
- Shukaku - bądź Ichibi, to jest Jednoogoniasty Demon - znany jako Uosobienie Piasku bądź Potworny Tanuki, został stworzony z chakry Dziesięcioogoniastego przez Hagoromo Otsutsukiego. U każdego, ktokolwiek o nim słyszał, wywołuje paniczny strach - jest on wyjątkowo dzikim i niebezpiecznym przedstawicielem swojej rasy. Gdy tylko widzi jakiegokolwiek człowieka, stara się go zmiażdżyć za pomocą ogromnych ilości piasku, bądź pociąć na kawałki swoimi technikami Fuutonu. Mimo wszystko stara się on dbać o swoje bezpieczeństwo, nawet gdy jest zapieczętowany - potrafi on zmuszać piasek do automatycznej obrony jego "pojemnika". Jeszcze nikomu nie udało się go okiełznać i poznać jego mocy. Może kiedyś znajdzie się jakiś śmiałek?
- Nazwa
- Ichibi
- Imię
- Shukaku
- Ilość ogonów
- Jeden
- Jinchuuriki
Ukryty tekst- Cechy demona
- Skrajna mizantropia, dzikość, wybuchowość
- Kolor energii
- Przezroczysta, ew. ma wygląd piasku
- Przyrost Statów +45 Siły, +45 Wytrzymałości, +30 Szybkości, +30 Percepcji, +50% Chakry (na tryb, za wyjątkiem trybu Bestii)
- Staty Biju Siła - 350, Wytrzymałość - 400, Szybkość - 270, Percepcja - 300 (+30% Statystyk Postaci), 350% Chakry Konsekwencja bijuu (my posiadamy dalej własnej postaci) - 200
- Pasywne Host zyskuje możliwość nauki kontrolowania piasku - Suna Kanri. Dziedzina ta nie zajmuje slotu dziedzin oraz nie muszą być spełnione wymagania jej rozwoju. Techniki Suna Kanri wykonywane przez użytkownika są znacznie silniejsze (+40SC).
- Powłoka Pierwszy poziom to zaledwie początek, jednak już na starcie daje bardzo duże bonusy do statystyk - X powłoka z chakry otacza hosta, zwiększając jego aspekty fizyczne i ilość chakry do wykorzystania
- Miniaturka Host przybiera postać miniaturki bestii, zbliżonej wyglądem (ale nie rozmiarami) do oryginalnego Biju. Zyskuje przez to kolejny zastrzyk wzmocnień organizmu. Host traci możliwość korzystania z technik, za wyjątkiem tych opracowanych specjalnie pod formę Miniaturki oraz tai/buki
- Bestia Ostateczne stadium kooperacji. Tutaj możemy transformować się w pełnoprawnego Biju. Ogromne rozmiary, ilości chakry ciężkie do wykorzystania przez zwyczajnego Ninja i najpotężniejsza technika każdej Ogoniastej Bestii - Bijudama. Tutaj przeciwnik może poznać, jak wielka przepaść dzieli go od hosta.
- Nazwa
- Fūton: Renkūdan
- Koszt
- S: 30% S+: 15% (za pocisk)
- Statystyki
- Siła
- 300
- Szybkość
- 300
- Wytrzymałość
- nd
- Zasięg
- 75m
- Wymagania
- Aktywny tryb Bestii
- Opis Technika Shukaku oparta na żywiole Fuuton. Bestia bierze głęboki wdech, gromadząc powietrze w swoim brzuch. Następnie Biju uderza w brzuch z całej siły wypychając zebrane powietrze, wymieszane z chakrą, pod dużym ciśnieniem. Znajduje ono ujście z pyska bestii, gdzie powietrze jest kompresowane do formy pocisku i wypluwane z dużą szybkością. Wietrzny pocisk jest śmiertelnie niebezpieczny i zdolny do zrównania z ziemią pokaźnego kawałka lasu. Skompresowana chakra uwalnia się przy trafieniu i powoduje silny wybuch. Shukaku może wytworzyć albo pojedynczą kulę, albo kilka takich samych w krótkich seriach.
Kopiuj [tab=jutsu][timg]http://i.imgur.com/y7lOTtO.png[/timg] [tname=Nazwa]Fūton: Renkūdan[/tname] [tname=Koszt]S: 30% S+: 15% (za pocisk)[/tname] [tname=Statystyki][tbox][tdial=Siła,33]280[/tdial][tdial=Szybkość,33]280[/tdial][tdial=Wytrzymałość,34]nd[/tdial][/tbox][/tname] [tname=Zasięg]75m[/tname] [tname=Wymagania]Aktywny tryb Bestii[/tname] [topis=Opis]Technika Shukaku oparta na żywiole Fuuton. Bestia bierze głęboki wdech, gromadząc powietrze w swoim brzuch. Następnie Biju uderza w brzuch z całej siły wypychając zebrane powietrze, wymieszane z chakrą, pod dużym ciśnieniem. Znajduje ono ujście z pyska bestii, gdzie powietrze jest kompresowane do formy pocisku i wypluwane z dużą szybkością. Wietrzny pocisk jest śmiertelnie niebezpieczny i zdolny do zrównania z ziemią pokaźnego kawałka lasu. Skompresowana chakra uwalnia się przy trafieniu i powoduje silny wybuch. Shukaku może wytworzyć albo pojedynczą kulę, albo kilka takich samych w krótkich seriach.[/topis][/tab]Nibi
TECHNIKI: UWAGA: TECHNIKI SĄ OTRZYMYWANE AUTOMATYCZNIE BEZ KONIECZNOŚCI PISANIA TRENINGU WRAZ Z OPANOWANIEM WYMAGANEGO POZIOMU KONTROLI DEMONA
- Matatabi, lub Nibi (Dwuogoniasty Demon), jest swego rodzaju przeciwieństwem swojego jednoogoniastego kuzyna - stara się ona trzymać na uboczu i nie zbliżać do siedlisk ludzi, ani w ogóle okazywać swojego istnienia. Pomimo świadomości swojej przewagi w sile nad rasą ludzką, stara się zachowywać przy nich uprzejmie i powściągliwie - jednak gdy jest zezłoszczona, jest w stanie zniszczyć oponenta jednym machnięciem łapy, bądź wytworzeniem potężnych fal ognia. Jak na razie nikt nie był w stanie doprowadzić Matatabi do współpracy, lecz nikt nie mówi że nie jest to niemożliwe.
- Nazwa
- Nibi
- Imię
- Matatabi
- Ilość ogonów
- Dwa
- Jinchuuriki
Ukryty tekst- Cechy demona
- Samotniczość, indywidualność, szacunek
- Kolor energii
- Niebieska
- Przyrost Statów +35 Siły, +25 Wytrzymałości, +50 Szybkości, +40 Percepcji, +50% Chakry (na tryb, za wyjątkiem trybu Bestii)
- Staty Biju Siła - 270, Wytrzymałość - 300, Szybkość - 400, Percepcja - 350 (+30% Statystyk Postaci), 375% Chakry, Konsekwencja bijuu (my posiadamy dalej własnej postaci) - 220
- Pasywne Host lepiej dysponuje chakrą w przypadku korzystania z technik Katon - koszty chakry są mniejsze o 1/3 (z korzyścią dla gracza). Techniki tej dziedziny stają się również silniejsze - traktowane tak, jakby użytkownik posiadał Siłę Chakrą wyższą o 40. Co więcej, dziedzina ta nie zajmuje slotu dziedzin (nie wlicza się do kar rozwoju). Bijuu i host są w stanie komunikować się w podświadomości Shinobi, która przybiera różne formy w zależności od osoby (Host może wymyślić sobie swój świat).
- Powłoka Pierwszy poziom to zaledwie początek, jednak już na starcie daje bardzo duże bonusy do statystyk - X powłoka z chakry otacza hosta, zwiększając jego aspekty fizyczne i ilość chakry do wykorzystania
- Miniaturka Host przybiera postać miniaturki bestii, zbliżonej wyglądem (ale nie rozmiarami) do oryginalnego Biju. Zyskuje przez to kolejny zastrzyk wzmocnień organizmu. Host traci możliwość korzystania z technik, za wyjątkiem tych opracowanych specjalnie pod formę Miniaturki oraz tai/buki
- Bestia Ostateczne stadium kooperacji. Tutaj możemy transformować się w pełnoprawnego Biju. Ogromne rozmiary, ilości chakry ciężkie do wykorzystania przez zwyczajnego Ninja i najpotężniejsza technika każdej Ogoniastej Bestii - Bijudama. Tutaj przeciwnik może poznać, jak wielka przepaść dzieli go od hosta.
- Nazwa
- Nekotsume
- Pieczęci
- Brak
- Zasięg
- Bezpośredni
- Koszt
- E: 36% | D: 28% | C: 20% | B: 16% | A: 12% | S: 8% | S+: 4%
- Statystyki
- Siła
- Użytkownika + 30
- Szybkość
- Użytkownika
- Wytrzymałość
- 160
- Dodatkowe
- Opanowanie Trybu Powłoki
- Opis Po przelaniu chakry do paznokci u dłoni możemy stymulować ich błyskawiczny wzrost. Pazury, bo paznokciami trudno je nazwać, są wytrzymałe niczym stal kantaiska i mogą spokojnie zablokować ciosy bronią białą, bądź inne oparte na bezpośrednim kontakcie. Pazury są bardzo ostre i można wydłużyć je na dowolną długość (do 1m), z tego względu sprawdzają się dobrze również w charakterze broni kłutej. Wartym wspomnienia jest fakt, że składanie pieczęci podczas korzystania z tej techniki jest niemożliwe. W ramach jednorazowego kosztu techniki ustalamy konkretną długość paznokci. W przypadku chęci zmiany należy ponieść dodatkowy koszt, wyjątkiem jest powrót do długości wyjściowej – ten jest darmowy.
Kopiuj [spoiler][tab=jutsu][timg]http://i.imgur.com/7FEIT9V.png[/timg] [tname=Nazwa]Nekotsume[/tname] [tname=Pieczęci]Brak[/tname] [tname=Zasięg]Bezpośredni[/tname] [tname=Koszt]E: 36% | D: 28% | C: 20% | B: 16% | A: 12% | S: 8% | S+: 4%[/tname] [tname=Statystyki][tbox][tdial=Siła,33]Użytkownika [color=green]+ 30[/color][/tdial][tdial=Szybkość,33]Użytkownika[/tdial][tdial=Wytrzymałość,34]160[/tdial][/tbox][/tname] [tname=Dodatkowe]Opanowanie Trybu Powłoki[/tname] [topis=Opis]Po przelaniu chakry do paznokci u dłoni możemy stymulować ich błyskawiczny wzrost. Pazury, bo paznokciami trudno je nazwać, są wytrzymałe niczym stal kantaiska i mogą spokojnie zablokować ciosy bronią białą, bądź inne oparte na bezpośrednim kontakcie. Pazury są bardzo ostre i można wydłużyć je na dowolną długość (do 1m), z tego względu sprawdzają się dobrze również w charakterze broni kłutej. Wartym wspomnienia jest fakt, że składanie pieczęci podczas korzystania z tej techniki jest niemożliwe. W ramach jednorazowego kosztu techniki ustalamy konkretną długość paznokci. W przypadku chęci zmiany należy ponieść dodatkowy koszt, wyjątkiem jest powrót do długości wyjściowej – ten jest darmowy.[/topis][/tab][/spoiler][/tab]
- Nazwa
- Nezumi Kedama
- Pieczęci
- Brak
- Zasięg
- 15m
- Koszt
- E: 36% | D: 28% | C: 20% | B: 16% | A: 12% | S: 8% | S+: 4%
- Statystyki
- Siła
- 155
- Szybkość
- 125
- Wytrzymałość
- nd
- Wymagania
- Opanowanie Trybu Powłoki
- Opis Technika balansująca na pograniczu dziedzin Katon i Ninjutsu. Host tworzy w ustach kulkę włosów w kształcie myszy, którą wypluwa i steruje swoją wolą, ewentualnie puszczając ją samopas. Jest ona dodatkowo pokryta niebieskim płomieniem. Podczas poruszania się myszy, ta zaczyna powoli się rozpadać na pojedyncze włosy, z czego każdy jest również pokryty niebezpiecznym ogniem. Istnieje jednak opcja kontrolowanego rozpadu myszki. Setki włosów lecą następnie w kierunku swojego celu z dużą prędkością, o ile ten znajduje się w zasięgu 15m od nich. Jeśli nie wyjdzie z ich zasięgu bądź nie zneutralizuje zagrożenia, będą za nim lecieć przez cały czas. Kontakt z czymkolwiek powoduje zatrzymanie się myszki/włosów, przy jednoczesnym paleniu obiektu, z którym nastąpił kontakt.
Kopiuj [tab=jutsu][timg]http://i.imgur.com/XIO6wHL.png[/timg] [tname=Nazwa]Nezumi Kedama[/tname] [tname=Pieczęci]Brak[/tname] [tname=Zasięg]15m[/tname] [tname=Koszt]E: 36% | D: 28% | C: 20% | B: 16% | A: 12% | S: 8% | S+: 4%[/tname] [tname=Statystyki][tbox][tdial=Siła,33]155[/tdial][tdial=Szybkość,33]125[/tdial][tdial=Wytrzymałość,34]nd[/tdial][/tbox][/tname] [tname=Wymagania]Opanowanie Trybu Powłoki[/tname] [topis=Opis]Technika balansująca na pograniczu dziedzin Katon i Ninjutsu. Host tworzy w ustach kulkę włosów w kształcie myszy, którą wypluwa i steruje swoją wolą, ewentualnie puszczając ją samopas. Jest ona dodatkowo pokryta niebieskim płomieniem. Podczas poruszania się myszy, ta zaczyna powoli się rozpadać na pojedyncze włosy, z czego każdy jest również pokryty niebezpiecznym ogniem. Istnieje jednak opcja kontrolowanego rozpadu myszki. Setki włosów lecą następnie w kierunku swojego celu z dużą prędkością, o ile ten znajduje się w zasięgu 15m od nich. Jeśli nie wyjdzie z ich zasięgu bądź nie zneutralizuje zagrożenia, będą za nim lecieć przez cały czas. Kontakt z czymkolwiek powoduje zatrzymanie się myszki/włosów, przy jednoczesnym paleniu obiektu, z którym nastąpił kontakt.[/topis][/tab]Sanbi
TECHNIKI: UWAGA: TECHNIKI SĄ OTRZYMYWANE AUTOMATYCZNIE BEZ KONIECZNOŚCI PISANIA TRENINGU WRAZ Z OPANOWANIEM WYMAGANEGO POZIOMU KONTROLI DEMONA
- Isobu, kojarzony pod imieniem Sanbiego (Trzyogoniastego), podobny jest do poprzedniczki - kocha święty spokój i nie lubi niczyjego towarzystwa. Zazwyczaj ukrywa się w głębinach mórz lub jezior, i tam odnajduje to czego poszukuje. Nie jest jednak przy tym tak pokojowy jak Matatabi - jeżeli ktoś śmie mu przeszkadzać, atakuje i miażdży oponenta bez śladu litości. A w tym akurat jest dobry - ze względu na swoją masę i budowę ciała potrafi zmienić się w istny wirujący taran, a jego techniki Suitonu potrafią niszczyć całe klify. Jeśli jednak człowiek potrafi się zachowywać się odpowiednio cicho, demon jest w stanie zaakceptować jego obecność.
- Nazwa
- Sanbi
- Imię
- Isobu
- Ilość ogonów
- Trzy
- Jinchuuriki
Ukryty tekst- Cechy demona
- Umiarkowana dzikość, umiłowanie spokoju, płochliwość
- Kolor energii
- Jasnoniebieski
- Przyrost Statów +40 Siły, +60 Wytrzymałości, +25 Szybkości, +25 Percepcji, +50% Chakry (na tryb, za wyjątkiem trybu Bestii)
- Staty Biju Siła - 270, Wytrzymałość - 500, Szybkość - 270, Percepcja - 250 (+30% Statystyk Postaci), 400% Chakry, Konsekwencja bijuu (my posiadamy dalej własnej postaci) - 240
- Pasywne Sanbi - Host zyskuje możliwość otworzenia żywiołu Suiton. Dziedzina ta nie zajmuje slotu dziedzin oraz nie muszą być spełnione wymagania jej rozwoju. Ponadto techniki tej natury są wyraźnie silniejsze (+40 SC).
- Powłoka Pierwszy poziom to zaledwie początek, jednak już na starcie daje bardzo duże bonusy do statystyk - X powłoka z chakry otacza hosta, zwiększając jego aspekty fizyczne i ilość chakry do wykorzystania
- Miniaturka Host przybiera postać miniaturki bestii, zbliżonej wyglądem (ale nie rozmiarami) do oryginalnego Biju. Zyskuje przez to kolejny zastrzyk wzmocnień organizmu. Host traci możliwość korzystania z technik, za wyjątkiem tych opracowanych specjalnie pod formę Miniaturki oraz tai/buki
- Bestia Ostateczne stadium kooperacji. Tutaj możemy transformować się w pełnoprawnego Biju. Ogromne rozmiary, ilości chakry ciężkie do wykorzystania przez zwyczajnego Ninja i najpotężniejsza technika każdej Ogoniastej Bestii - Bijudama. Tutaj przeciwnik może poznać, jak wielka przepaść dzieli go od hosta.
- Nazwa
- Chōdan Kōro
- Koszt
- S: 30% S+: 15%
- Statystyki
- +50 Siły, +50 Szybkości
- Zasięg
- Bezpośredni
- Wymagania
- Aktywny Tryb Bestii
- Opis Technika przypominająca Nikudan Sensha klanu Akimichi. Isobu zwija się w kulopodobną formę, która zaczyna wirować z zawrotną prędkością i toczy się w kierunku przeciwnika. Początkowo powoli, jednak szybko zyskuje na prędkości, co w połączeniu z dużymi rozmiarami Biju i potężną masą stanowi zabójcze połączenie. Kula jest niczym niepowstrzymany taran, a gdy ten na coś trafi, z pewnością nie pozostawi tego bez zniszczeń. Oczywiście technika ma swoją wadę - kula nie jest zbytnio zwrotna więc nadaje się raczej do atakowania dużych, niezbyt ruchliwych celów, bądź takich odpowiednio unieruchomionych.
Kopiuj [tab=jutsu][timg]http://i.imgur.com/pt8Pnbb.png[/timg] [tname=Nazwa]Chōdan Kōro[/tname] [tname=Koszt]S: 30% S+: 15%[/tname] [tname=Statystyki][color=green]+50 Siły[/color], [color=green]+50 Szybkości[/color][/tname] [tname=Zasięg]Bezpośredni[/tname] [tname=Wymagania]Aktywny Tryb Bestii[/tname] [topis=Opis]Technika przypominająca Nikudan Sensha klanu Akimichi. Isobu zwija się w kulopodobną formę, która zaczyna wirować z zawrotną prędkością i toczy się w kierunku przeciwnika. Początkowo powoli, jednak szybko zyskuje na prędkości, co w połączeniu z dużymi rozmiarami Biju i potężną masą stanowi zabójcze połączenie. Kula jest niczym niepowstrzymany taran, a gdy ten na coś trafi, z pewnością nie pozostawi tego bez zniszczeń. Oczywiście technika ma swoją wadę - kula nie jest zbytnio zwrotna więc nadaje się raczej do atakowania dużych, niezbyt ruchliwych celów, bądź takich odpowiednio unieruchomionych.[/topis][/tab]
- Nazwa
- Suiton: Daikaisuidan
- Koszt
- S: 30% S+: 15% (za 2 strumienie)
- Statystyki
- Siła
- 200 +100 za dodatkowy
- Szybkość
- 300
- Wytrzymałość
- nd
- Zasięg
- 100m
- Wymagania
- Aktywny Tryb Bestii
- Opis Potężna technika w arsenale demona opierająca się na żywiole Suiton. Sanbi wypluwa ze swoich ust dwa strumienie wody. Strumienie porywają ze sobą wszystko, co w nie wejdzie, a prąd jest na tyle silny, że wydostanie się z niego graniczy z cudem. Ba, samo podjęcie takiej próby jest czymś wymagającym. Strumienie mają siłę zdolną na zrównanie z ziemią ogromnych połaci terenu, jak również dużych skalnych struktur. Na wodzie technika zyskuje na sile, czyniąc ją jeszcze bardziej zabójczą.
Kopiuj [tab=jutsu][timg]http://i.imgur.com/m8ShghL.png[/timg] [tname=Nazwa]Suiton: Daikaisuidan[/tname] [tname=Koszt]S: 30% S+: 15% (za 2 strumienie)[/tname] [tname=Statystyki][tbox][tdial=Siła,33]200 +100 za dodatkowy[/tdial][tdial=Szybkość,33]300[/tdial][tdial=Wytrzymałość,34]nd[/tdial][/tbox][/tname] [tname=Zasięg]100m[/tname] [tname=Wymagania]Aktywny Tryb Bestii[/tname] [topis=Opis]Potężna technika w arsenale demona opierająca się na żywiole Suiton. Sanbi wypluwa ze swoich ust dwa strumienie wody. Strumienie porywają ze sobą wszystko, co w nie wejdzie, a prąd jest na tyle silny, że wydostanie się z niego graniczy z cudem. Ba, samo podjęcie takiej próby jest czymś wymagającym. Strumienie mają siłę zdolną na zrównanie z ziemią ogromnych połaci terenu, jak również dużych skalnych struktur. Na wodzie technika zyskuje na sile, czyniąc ją jeszcze bardziej zabójczą.[/topis][/tab]Yonbi
TECHNIKI: UWAGA: TECHNIKI YONBIEGO POCHODZĄ OD KLANU TERUMI - ŚCIEŻKI LAWY I TECHNIKI BIJUU SĄ ROZPISANE W GŁÓWNYM TEMACIE
- Son Goku, czyli czwarty Bijuu, dzierżący słynne imiona Czteroogoniastego Goryla oraz Króla Małpich Mędrców, znany jest ze swojego bardzo ostrożnego (by nie rzec wyjątkowo niechętnego) podejścia do istnienia rasy ludzkiej. Przez wieki obserwował zachowania ludzi i ich stosunek do Ogoniastych Bestii, i jako jeden z nielicznych swoich współbraci potrafi zrozumieć to, co się z nimi dzieje. Nie oznacza to jednak, że toleruje takie podejście - jeżeli tylko ma okazję, atakuje i stara się spopielić przeciwników za pomocą swojego wrodzonego talentu do posługiwania się zaawansowanym Kekkei Genkai - Uwolnieniem Lawy. Jak do tej pory jeszcze nikomu nie udało się w pełni osiągnąć współpracy z Małpim Królem - lecz ten, któremu to się uda, będzie mógł również korzystać z tych umiejętności... i stać się tym samym nieludzko niebezpiecznym.
- Nazwa
- Yonbi
- Imię
- Son Goku
- Ilość ogonów
- Cztery
- Jinchuuriki
Ukryty tekst- Cechy demona
- Duma zahaczająca o pychę, mizantropia, rubaszność, honor
- Kolor energii
- Pomarańczowo-czerwony
- Typ kontroli
- Transformacja, aura
- Przyrost Statów +50 Siły, +35 Wytrzymałości, +30 Szybkości, +35 Percepcji, +50% Chakry (na tryb, za wyjątkiem trybu Bestii)
- Staty Biju Siła - 390, Wytrzymałość - 350, Szybkość - 350, Percepcja - 250 (+30% Statystyk Postaci), 425% Chakry, Konsekwencja bijuu (my posiadamy dalej własnej postaci) - 260
- Pasywne Host zyskuje możliwość otworzenia normalnie niedostępnego żywiołu łączonego - Youton. Dziedzina ta nie zajmuje slotu dziedzin oraz nie muszą być spełnione wymagania jej rozwoju. Dodatkowo techniki tego żywiołu są zdecydowanie silniejsze (+40 SC).
- Powłoka Pierwszy poziom to zaledwie początek, jednak już na starcie daje bardzo duże bonusy do statystyk - X powłoka z chakry otacza hosta, zwiększając jego aspekty fizyczne i ilość chakry do wykorzystania
- Miniaturka Host przybiera postać miniaturki bestii, zbliżonej wyglądem (ale nie rozmiarami) do oryginalnego Biju. Zyskuje przez to kolejny zastrzyk wzmocnień organizmu. Host traci możliwość korzystania z technik, za wyjątkiem tych opracowanych specjalnie pod formę Miniaturki oraz tai/buki
- Bestia Ostateczne stadium kooperacji. Tutaj możemy transformować się w pełnoprawnego Biju. Ogromne rozmiary, ilości chakry ciężkie do wykorzystania przez zwyczajnego Ninja i najpotężniejsza technika każdej Ogoniastej Bestii - Bijudama. Tutaj przeciwnik może poznać, jak wielka przepaść dzieli go od hosta.
Gobi
TECHNIKI: UWAGA: TECHNIKI GOBIEGO POCHODZĄ OD KLANU TERUMI - ŚCIEŻKI KWASU + TECHNIKI BIJUU SĄ ROZPISANE W GŁÓWNYM TEMACIE
- Gobi, bądź Kokuou (bo tak brzmi jej prawdziwe imię) jest kolejnym z demonów o spokojniejszym charakterze. Stara się nie mieszać w sprawy ludzi i egzystować po cichu, nie wychylając głowy. Jest ona jednak bardzo dumna i jeżeli ktoś ją urazi bądź otwarcie wyzwie - zaatakuje od razu i będzie walczyć do upadłego. A zważając na to, że potrafi ona znakomicie posługiwać się Uwolnieniem Wrzątku i za jego pomocą nie tylko topić osłony, a również wzmacniać własne ataki ciałem... w jej obecności lepiej być ostrożnym, i nie próbować wywierać na nią nacisku.
- Nazwa
- Gobi
- Imię
- Kokuou
- Ilość ogonów
- Pięć
- Jinchuuriki
Ukryty tekst- Cechy demona
- Pacyfizm, silna duma, cichość
- Kolor energii
- Biała
- Przyrost Statów +30 Siły, +30 Wytrzymałości, +45 Szybkości, +45 Percepcji, +50% Chakry (na poziom, za wyjątkiem 4 poziomu)
- Staty Biju Siła - 350, Wytrzymałość - 330, Szybkość - 400, Percepcja - 250 (+30% Statystyk Postaci), 450% Chakry, Konsekwencja bijuu (my posiadamy dalej własnej postaci) - 280
- Pasywne Host zyskuje możliwość otworzenia normalnie niedostępnego żywiołu łączonego - Futtonu. Dziedzina ta nie zajmuje slotu dziedzin oraz nie muszą być spełnione wymagania jej rozwoju. Dodatkowo techniki tego żywiołu są zdecydowanie silniejsze (+40 SC).
- Powłoka Pierwszy poziom to zaledwie początek, jednak już na starcie daje bardzo duże bonusy do statystyk - X powłoka z chakry otacza hosta, zwiększając jego aspekty fizyczne i ilość chakry do wykorzystania
- Miniaturka Host przybiera postać miniaturki bestii, zbliżonej wyglądem (ale nie rozmiarami) do oryginalnego Biju. Zyskuje przez to kolejny zastrzyk wzmocnień organizmu. Host traci możliwość korzystania z technik, za wyjątkiem tych opracowanych specjalnie pod formę Miniaturki oraz tai/buki
- Bestia Ostateczne stadium kooperacji. Tutaj możemy transformować się w pełnoprawnego Biju. Ogromne rozmiary, ilości chakry ciężkie do wykorzystania przez zwyczajnego Ninja i najpotężniejsza technika każdej Ogoniastej Bestii - Bijudama. Tutaj przeciwnik może poznać, jak wielka przepaść dzieli go od hosta.
Rokubi
TECHNIKI: UWAGA: TECHNIKI SĄ OTRZYMYWANE AUTOMATYCZNIE BEZ KONIECZNOŚCI PISANIA TRENINGU WRAZ Z OPANOWANIEM WYMAGANEGO POZIOMU KONTROLI DEMONA
- Rokubi, Sześcioogoniasty Ślimak, dzierżący również imię Saikena, należy do Bijuu przyjaźniej nastawionych wobec ludzi. Trzyma się okolic gejzerów i innych miejsc z kwaśnym powietrzem, a do ludzi podchodzi ostrożnie, lecz uprzejmie i bez żadnych uprzedzeń. Dotykanie go jednak nie jest wskazane - całe jego ciało pokryte jest żrącym, śliskim śluzem, mogącym wypalić ciało do kości (i do tego będącym trudnym do usunięcia). Jeżeli zaś uda się komuś nawiązać z nim współpracę, nie tylko podzieli się swoimi umiejętnościami, ale również będzie starał się chronić jinchuurikiego z wszystkich sił.
- Nazwa
- Rokubi
- Imię
- Saiken
- Ilość ogonów
- Sześć
- Jinchuuriki
Ukryty tekst- Cechy demona
- Energetyczność, serdeczność, honor
- Kolor energii
- Brązowa
- Przyrost Statów +45 Siły, +45 Wytrzymałości, +30 Szybkości, +30 Percepcji, +50% Chakry (na tryb, za wyjątkiem trybu Bestii)
- Staty Biju Siła - 370, Wytrzymałość - 350, Szybkość - 300, Percepcja - 300 (+30% Statystyk Postaci), 475% Chakry, Konsekwencja bijuu (my posiadamy dalej własnej postaci) - 300
- Pasywne Przyjazna Natura Rokubiego sprawia, że łatwo mu dostosować swoją siłę do zdolności swego Hosta. Techniki wrodzonego żywiołu Hosta są znacznie silniejsze (+40 SC).
- Powłoka Pierwszy poziom to zaledwie początek, jednak już na starcie daje bardzo duże bonusy do statystyk - X powłoka z chakry otacza hosta, zwiększając jego aspekty fizyczne i ilość chakry do wykorzystania
- Miniaturka Host przybiera postać miniaturki bestii, zbliżonej wyglądem (ale nie rozmiarami) do oryginalnego Biju. Zyskuje przez to kolejny zastrzyk wzmocnień organizmu. Host traci możliwość korzystania z technik, za wyjątkiem tych opracowanych specjalnie pod formę Miniaturki oraz tai/buki
- Bestia Ostateczne stadium kooperacji. Tutaj możemy transformować się w pełnoprawnego Biju. Ogromne rozmiary, ilości chakry ciężkie do wykorzystania przez zwyczajnego Ninja i najpotężniejsza technika każdej Ogoniastej Bestii - Bijudama. Tutaj przeciwnik może poznać, jak wielka przepaść dzieli go od hosta.
- Nazwa
- Hiruma
- Koszt
- C: 50% | B: 40% | A: 30% | S: 20% | S+: 10%
- Statystyki
- Siła
- Użytkownika + 50
- Szybkość
- Użytkownika + 50
- Wytrzymałość
- Użytkownika + 100
- Zasięg
- n/d
- Dodatkowe
- Możliwe do wykonania w formie Miniaturki
- Opis W formie Miniaturki Jinchuuriki ma możliwość zwiększenia ilości śliskiego kwasu na swojej skórze. Jego otoczka z chakry staje się ciemnobłękitna, a on sam zyskuje umiejętność poruszania się z zawrotną prędkością po dowolnych powierzchniach bez utraty szybkości czy mobilności. Zwiększona ilość kwasu wpływa na zwiększone obrażenia przy kontakcie z oponentem, jak również sprawia większe problemy ze schwytaniem go przez wyjątkową śliskość. Technikę można utrzymać maksymalnie 2 tury.
Kopiuj [tab=jutsu][timg]http://i.imgur.com/eZgDrFa.png[/timg] [tname=Nazwa]Hiruma[/tname] [tname=Koszt]C: 50% | B: 40% | A: 30% | S: 20% | S+: 10%[/tname] [tname=Statystyki][tbox][tdial=Siła,33]Użytkownika + [color=#40BF40]50[/color][/tdial][tdial=Szybkość,33]Użytkownika + [color=#40BF40]50[/color][/tdial][tdial=Wytrzymałość,34]Użytkownika + [color=#40BF40]100[/color][/tdial][/tbox][/tname] [tname=Zasięg]n/d[/tname] [tname=Dodatkowe]Możliwe do wykonania w formie Miniaturki[/tname] [topis=Opis]W formie Miniaturki Jinchuuriki ma możliwość zwiększenia ilości śliskiego kwasu na swojej skórze. Jego otoczka z chakry staje się ciemnobłękitna, a on sam zyskuje umiejętność poruszania się z zawrotną prędkością po dowolnych powierzchniach bez utraty szybkości czy mobilności. Zwiększona ilość kwasu wpływa na zwiększone obrażenia przy kontakcie z oponentem, jak również sprawia większe problemy ze schwytaniem go przez wyjątkową śliskość. Technikę można utrzymać maksymalnie 2 tury.[/topis][/tab]
- Nazwa
- Nagare Sakusan
- Koszt
- C: 50% | B: 40% | A: 30% | S: 20% | S+: 10%
- Statystyki
- Siła
- 220
- Szybkość
- 220
- Wytrzymałość
- nd
- Zasięg
- 10m
- Wymagania
- Aktywny Tryb Miniaturki
- Opis Ninja wypuszcza z ust cienki strumień kwasu pod dużym ciśnieniem. Zasada jest podobna, co przy technice Suiton: Suidanha, jednak znacząco różni się grubością strumienia i zasięgiem. Kwas pod ciśnieniem jest w stanie przeciąć większość substancji stałych pokroju kamieni czy metali, o ludzkim ciele nie wspominając. Z łatwością radzi sobie z technikami defensywnymi do rangi A. Strumień po przekroczeniu dystansu 10m traci swoją formę i rozpada się na pojedyncze krople kwasu, które nadal mogą mocno poranić stojącego w ich deszczu przeciwnika.
Kopiuj [tab=jutsu][timg]http://i.imgur.com/vzUsC2q.png[/timg] [tname=Nazwa]Nagare Sakusan[/tname] [tname=Koszt]C: 50% | B: 40% | A: 30% | S: 20% | S+: 10%[/tname] [tname=Statystyki][tbox][tdial=Siła,33]220[/tdial][tdial=Szybkość,33]220[/tdial][tdial=Wytrzymałość,34]nd[/tdial][/tbox][/tname] [tname=Zasięg]10m[/tname] [tname=Wymagania]Aktywny Tryb Miniaturki[/tname] [topis=Opis]Ninja wypuszcza z ust cienki strumień kwasu pod dużym ciśnieniem. Zasada jest podobna, co przy technice Suiton: Suidanha, jednak znacząco różni się grubością strumienia i zasięgiem. Kwas pod ciśnieniem jest w stanie przeciąć większość substancji stałych pokroju kamieni czy metali, o ludzkim ciele nie wspominając. Z łatwością radzi sobie z technikami defensywnymi do rangi A. Strumień po przekroczeniu dystansu 10m traci swoją formę i rozpada się na pojedyncze krople kwasu, które nadal mogą mocno poranić stojącego w ich deszczu przeciwnika.[/topis][/tab]
- Nazwa
- Chirōkyū
- Koszt
- S: 30% S+: 15%
- Statystyki
- Siła
- 260
- Szybkość
- 260
- Wytrzymałość
- nd
- Zasięg
- 60m
- Wymagania
- Aktywny Tryb Bestii
- Opis Saiken posiada nie tylko umiejętność generowania kwasu na skórze. Biju wypuszcza z ust dużą chmurę kwasu. Wszelka materia jest natychmiastowo wyżerana, a na organizmy żywe działa wyjątkowo skutecznie - wyżera komórki w zastraszającym tempie, nawet nieznaczne dotknięcie kwasowej chmury to pewna rozłąka ze swoim ciałem, mniejszą bądź większą jego częścią. Chmura rozchodzi się bardzo szybko i w okamgnieniu może objąć ogromne połacie terenu, pozostawiając jedynie spustoszenie. Chmura utrzymuje się 2 turę w tym czasie wszystkie krople opadają na ziemię wżerając się głęboko w ziemię.
Kopiuj [tab=jutsu][timg]http://i.imgur.com/Oo88AsO.png[/timg] [tname=Nazwa]Chirōkyū[/tname] [tname=Koszt]S: 30% S+: 15%[/tname] [tname=Statystyki][tbox][tdial=Siła,33]260[/tdial][tdial=Szybkość,33]260[/tdial][tdial=Wytrzymałość,34]nd[/tdial][/tbox][/tname] [tname=Zasięg]60m[/tname] [tname=Wymagania]Aktywny Tryb Bestii[/tname] [topis=Opis]Saiken posiada nie tylko umiejętność generowania kwasu na skórze. Biju wypuszcza z ust dużą chmurę kwasu. Wszelka materia jest natychmiastowo wyżerana, a na organizmy żywe działa wyjątkowo skutecznie - wyżera komórki w zastraszającym tempie, nawet nieznaczne dotknięcie kwasowej chmury to pewna rozłąka ze swoim ciałem, mniejszą bądź większą jego częścią. Chmura rozchodzi się bardzo szybko i w okamgnieniu może objąć ogromne połacie terenu, pozostawiając jedynie spustoszenie. Chmura utrzymuje się 2 turę w tym czasie wszystkie krople opadają na ziemię wżerając się głęboko w ziemię.[/topis][/tab]Nanabi
TECHNIKI: UWAGA: TECHNIKI SĄ OTRZYMYWANE AUTOMATYCZNIE BEZ KONIECZNOŚCI PISANIA TRENINGU WRAZ Z OPANOWANIEM WYMAGANEGO POZIOMU KONTROLI DEMONA
- Nanabi, Siedmioogoniasty Żuk imieniem Choumei - jest kojarzony jako istny postrzeleniec pośród Bijuu. Wszędzie jest go pełno, jest niezwykle głośny, a do tego uwielbia towarzystwo innych istot - ludzie nie są wyjątkiem. Do tego miewa problemy z pamięcią. Znaleźć go jest wyjątkowo łatwo - najchętniej kręci się po lasach, zwłaszcza jeśli jest tam dużo zwierząt lub ludzkie osady. Trzeba przy tym zaznaczyć, że w walce potrafi być niebezpieczny - ogromny róg jest w stanie niszczyć wielkie głazy, a jego skrzydła wytwarzają fale uderzeniowe i oślepiający pył. Szczęśliwa siódemka nigdy nie był zapieczętowany w żadnym człowieku, lecz gdy to się stanie - raczej nie będzie oponował, bo w końcu będzie mieć stałe towarzystwo!
- Nazwa
- Nanabi
- Imię
- Choumei
- Ilość ogonów
- Siedem
- Jinchuuriki
Ukryty tekst- Cechy demona
- Entuzjazm, nadpobudliwość, dziecinność
- Kolor energii
- Fioletowo-czarna
- Przyrost Statów +25 Siły, +25 Wytrzymałości, +50 Szybkości, +50 Percepcji, +50% Chakry (na tryb, za wyjątkiem trybu Bestii)
- Staty Biju Siła - 270, Wytrzymałość - 300, Szybkość - 400, Percepcja - 350 (+30% Statystyk Postaci), 500% Chakry, Konsekwencja bijuu (my posiadamy dalej własnej postaci) - 320
- Pasywne Host zyskuje możliwość otworzenia żywiołu Futon. Dziedzina ta nie zajmuje slotu dziedzin oraz nie muszą być spełnione wymagania jej rozwoju. Ponadto techniki tej natury są wyraźnie silniejsze (+40 SC).
- Powłoka Pierwszy poziom to zaledwie początek, jednak już na starcie daje bardzo duże bonusy do statystyk - X powłoka z chakry otacza hosta, zwiększając jego aspekty fizyczne i ilość chakry do wykorzystania
- Miniaturka Host przybiera postać miniaturki bestii, zbliżonej wyglądem (ale nie rozmiarami) do oryginalnego Biju. Zyskuje przez to kolejny zastrzyk wzmocnień organizmu. Host traci możliwość korzystania z technik, za wyjątkiem tych opracowanych specjalnie pod formę Miniaturki oraz tai/buki
- Bestia Ostateczne stadium kooperacji. Tutaj możemy transformować się w pełnoprawnego Biju. Ogromne rozmiary, ilości chakry ciężkie do wykorzystania przez zwyczajnego Ninja i najpotężniejsza technika każdej Ogoniastej Bestii - Bijudama. Tutaj przeciwnik może poznać, jak wielka przepaść dzieli go od hosta.
- Nazwa
- Rinpungakure no Jutsu
- Koszt
- E: 36% | D: 28% | C: 20% | B: 16% | A: 12% | S: 8% | S+: 4%
- Zasięg
- 20m
- Wymaganie
- Opanowanie Trybu Powłoki
- Opis Pierwsza umiejętność, jaką zyskujemy po częściowym opanowaniu Nanabiego. Użytkownik składa pieczęć Tygrysa po czym klaszcze w dłonie wypuszczając z ust szeroki strumień lśniącego pyłu. Obszar przed użytkownikiem błyskawicznie zapełnia się pyłkiem, który ma za zadanie dostać się do oczu przeciwnika i spowodować tymczasową ślepotę. Każda osoba, która zetknie się z pyłkiem na czas 2 tur ma obniżoną percepcję 30 punktów.Użytkownik jest na działanie pyłku odporny.
Kopiuj [tab=jutsu][timg]http://i.imgur.com/vIhJECv.png[/timg] [tname=Nazwa]Rinpungakure no Jutsu[/tname] [tname=Koszt]E: 36% | D: 28% | C: 20% | B: 16% | A: 12% | S: 8% | S+: 4%[/tname] [tname=Zasięg]20m[/tname] [tname=Wymaganie]Opanowanie Trybu Powłoki[/tname] [topis=Opis]Pierwsza umiejętność, jaką zyskujemy po częściowym opanowaniu Nanabiego. Użytkownik składa pieczęć Tygrysa po czym klaszcze w dłonie wypuszczając z ust szeroki strumień lśniącego pyłu. Obszar przed użytkownikiem błyskawicznie zapełnia się pyłkiem, który ma za zadanie dostać się do oczu przeciwnika i spowodować tymczasową ślepotę. Każda osoba, która zetknie się z pyłkiem na czas 2 tur ma obniżoną percepcję [color=red]30 punktów[/color].Użytkownik jest na działanie pyłku odporny.[/topis][/tab]Hachibi
TECHNIKI: UWAGA: TECHNIKI SĄ OTRZYMYWANE AUTOMATYCZNIE BEZ KONIECZNOŚCI PISANIA TRENINGU WRAZ Z OPANOWANIEM WYMAGANEGO POZIOMU KONTROLI DEMONA
- Ośmioogoniasty Demon-Byk, Gyuuki, jest kojarzony jako twardy i wiecznie poważny demon, którego wyjątkowo ciężko wytrącić z równowagi. Stara się on być życzliwy wobec ludzi, lecz tylko w niektórych przypadkach okazuje się to mieć sens - zazwyczaj jest to płonne, zaś sam demon zmuszony jest do walki. A na tym akurat zna się znakomicie - posiada niezwykły talent strategiczny, pozwalający mu analizować pole walki i wymyślać na bieżąco odpowiednie do sytuacji taktyki. Do tego posiada dużą siłę, jest w stanie utrudniać przeciwnikowi walkę za pomocą atramentu, a w razie zranienia - potrafi się zregenerować. Przekonanie go do siebie jest wyzwaniem, ale możliwym do wykonania, a profity są zachęcające.
- Nazwa
- Hachibi
- Imię
- Gyuuki
- Ilość ogonów
- Osiem
- Jinchuuriki
Ukryty tekst- Cechy demona
- Przyjacielskość, inteligencja, powaga
- Kolor energii
- Szara z odcieniami czerni
- Przyrost Statów +50 Siły, +40 Wytrzymałości, +30 Szybkości, +30 Percepcji, +50% Chakry (na tryb, za wyjątkiem trybu Bestii)
- Staty Biju Siła - 400, Wytrzymałość - 400, Szybkość - 200, Percepcja - 300 (+30% Statystyk Postaci), 525% Chakry, Konsekwencja bijuu (my posiadamy dalej własnej postaci) - 340
- Pasywne Host zyskuje możliwość otworzenia żywiołu Suiton. Dziedzina ta nie zajmuje slotu dziedzin oraz nie muszą być spełnione wymagania jej rozwoju. Ponadto techniki tej natury są wyraźnie silniejsze (+40 SC).
- Powłoka Pierwszy poziom to zaledwie początek, jednak już na starcie daje bardzo duże bonusy do statystyk - X powłoka z chakry otacza hosta, zwiększając jego aspekty fizyczne i ilość chakry do wykorzystania
- Miniaturka Host przybiera postać miniaturki bestii, zbliżonej wyglądem (ale nie rozmiarami) do oryginalnego Biju. Zyskuje przez to kolejny zastrzyk wzmocnień organizmu. Host traci możliwość korzystania z technik, za wyjątkiem tych opracowanych specjalnie pod formę Miniaturki oraz tai/buki
- Bestia Ostateczne stadium kooperacji. Tutaj możemy transformować się w pełnoprawnego Biju. Ogromne rozmiary, ilości chakry ciężkie do wykorzystania przez zwyczajnego Ninja i najpotężniejsza technika każdej Ogoniastej Bestii - Bijudama. Tutaj przeciwnik może poznać, jak wielka przepaść dzieli go od hosta.
- Nazwa
- Inkumei
- Koszt
- E: 24% | D: 18% | C: 15% | B: 12% | A: 9% | S: 6% | S+: 3%
- Statystyki
- Siła
- 150
- Szybkość
- 140
- Wytrzymałość
- nd
- Zasięg
- 10m
- Wymagania
- Opanowanie Trybu Powłoki
- Opis Chociażby szczątkowa kontrola nad demonem daje Jinchuuriki możliwość wytwarzania w swoich ustach atramentu. W różnych ilościach, od ilości umożliwiającej nasączenie pióra w celu napisania czegoś, do takiej pozwalających na wystrzeliwanie go niczym pełnoprawnej techniki Suiton niższych rang. Atrament w formie techniki ofensywnej ma duży zasięg i wystrzeliwany jest pod sporym ciśnieniem. Jest szczególnie przydatny, jeśli trafi w twarz oponenta - dostaje się do oczu i nosa, powodując silne łzawienie i znaczne problemy z prawidłową oceną sytuacji. Oczywiście można go zmyć wodą bądź zetrzeć, nie jest to jednak proces błyskawiczny. W wodzie atrament działa niczym zasłona dymna, szybko się rozprzestrzeniając i ograniczając pole widzenia przeciwnika. Atrament nie ma żadnego wpływu na użytkownika.
[sopy]Kopiuj [tab=jutsu][timg]http://i.imgur.com/EqoV3bN.png[/timg] [tname=Nazwa]Inkumei[/tname] [tname=Koszt]E: 24% | D: 18% | C: 15% | B: 12% | A: 9% | S: 6% | S+: 3%[/tname] [tname=Statystyki][tbox][tdial=Siła,33]150[/tdial][tdial=Szybkość,33]140[/tdial][tdial=Wytrzymałość,34]nd[/tdial][/tbox][/tname] [tname=Zasięg]10m[/tname] [tname=Wymagania]Opanowanie Trybu Powłoki[/tname] [topis=Opis]Chociażby szczątkowa kontrola nad demonem daje Jinchuuriki możliwość wytwarzania w swoich ustach atramentu. W różnych ilościach, od ilości umożliwiającej nasączenie pióra w celu napisania czegoś, do takiej pozwalających na wystrzeliwanie go niczym pełnoprawnej techniki Suiton niższych rang. Atrament w formie techniki ofensywnej ma duży zasięg i wystrzeliwany jest pod sporym ciśnieniem. Jest szczególnie przydatny, jeśli trafi w twarz oponenta - dostaje się do oczu i nosa, powodując silne łzawienie i znaczne problemy z prawidłową oceną sytuacji. Oczywiście można go zmyć wodą bądź zetrzeć, nie jest to jednak proces błyskawiczny. W wodzie atrament działa niczym zasłona dymna, szybko się rozprzestrzeniając i ograniczając pole widzenia przeciwnika. Atrament nie ma żadnego wpływu na użytkownika.[/topis][/tab][/copy]
- Nazwa
- Fūinjutsu: Okutopasu Hōrudo
- Koszt
- E: 36% | D: 28% | C: 20% | B: 16% | A: 12% | S: 8% | S+: 4% (za 2 klony)
- Statystyki
- Siła
- Użytkownika
- Szybkość
- Użytkownika
- Wytrzymałość
- 1
- Zasięg
- 50m od użytkownika
- Wymagania
- Fuinjutsu Rangi B, Opanowanie Trybu Powłoki
- Opis Technika wyróżniająca się pośród innych technik Biju swoimi właściwościami pieczętującymi. Hachibi wypluwa z ust atrament, który już na ziemi przyjmuje kształt oczekiwanej ilości klonów. Klony te różnią się od innych kilkoma cechami: nie mogą wykonywać żadnych technik, rozpadają się po trafieniu jakąkolwiek techniką, która nie jest czystym Taijutsu/Bukijutsu. Najważniejszą jednak cechą jest to, że przy kontakcie z oponentem zaczynają do niego przywierać, a atrament z którego są stworzone pokrywa jego ciało. Atrament szybko zasycha spowalniając oponenta (-30 Szybkości) zaś kiedy w całości zostanie pokryty atramentem (2 klony) zostaje spetryfikowany. Wówczas jedynym ratunkiem jest gwałtowny zastrzyk energii pokroju CS/Biju/SM.
Kopiuj [tab=jutsu][timg]http://i.imgur.com/5F9i4aF.png[/timg] [tname=Nazwa]Fūinjutsu: Okutopasu Hōrudo[/tname] [tname=Koszt]E: 36% | D: 28% | C: 20% | B: 16% | A: 12% | S: 8% | S+: 4% (za 2 klony)[/tname] [tname=Statystyki][tbox][tdial=Siła,33]Użytkownika[/tdial][tdial=Szybkość,34]Użytkownika[/tdial][tdial=Wytrzymałość,33]1[/tdial][/tbox][/tname] [tname=Zasięg]50m od użytkownika[/tname] [tname=Wymagania]Fuinjutsu Rangi B, Opanowanie Trybu Powłoki[/tname] [topis=Opis]Technika wyróżniająca się pośród innych technik Biju swoimi właściwościami pieczętującymi. Hachibi wypluwa z ust atrament, który już na ziemi przyjmuje kształt oczekiwanej ilości klonów. Klony te różnią się od innych kilkoma cechami: nie mogą wykonywać żadnych technik, rozpadają się po trafieniu jakąkolwiek techniką, która nie jest czystym Taijutsu/Bukijutsu. Najważniejszą jednak cechą jest to, że przy kontakcie z oponentem zaczynają do niego przywierać, a atrament z którego są stworzone pokrywa jego ciało. Atrament szybko zasycha spowalniając oponenta ([color=red]-30 Szybkości[/color]) zaś kiedy w całości zostanie pokryty atramentem (2 klony) zostaje spetryfikowany. Wówczas jedynym ratunkiem jest gwałtowny zastrzyk energii pokroju CS/Biju/SM.[/topis][/tab]
- Nazwa
- Bijū Hachimaki
- Koszt
- S: 30% S+: 15%
- Statystyki
- +50 Siły
- Zasięg
- 50m
- Wymagania
- Aktywny Tryb Bestii
- Opis Hachibi oplata swoje ogony wokoło swojego ciała, tworząc coś na wzór kopuły stworzonej z macek. Następnie zaczyna kręcić się wokół własnej osi ze znaczącą prędkością. Jest ona tak duża, że po chwili pęd powietrza tworzy swojego rodzaju tornado o ogromnym zasięgu i niszczycielskiej mocy. Nic się nie oprze - ani budynki, ani lasy. Efektem techniki jest goła ziemia w promieniu 50m od bestii. Technikę można teoretycznie przerwać, jednak zmuszenie tak kolosalnego stworzenia do zatrzymania się jest, delikatnie mówiąc, niezwykle trudne.
Kopiuj [tab=jutsu][timg]http://i.imgur.com/BTrAuPh.png[/timg] [tname=Nazwa]Bijū Hachimaki[/tname] [tname=Koszt]S: 30% S+: 15%[/tname] [tname=Statystyki][color=green]+50 Siły[/color][/tname] [tname=Zasięg]50m[/tname] [tname=Wymagania]Aktywny Tryb Bestii[/tname] [topis=Opis]Hachibi oplata swoje ogony wokoło swojego ciała, tworząc coś na wzór kopuły stworzonej z macek. Następnie zaczyna kręcić się wokół własnej osi ze znaczącą prędkością. Jest ona tak duża, że po chwili pęd powietrza tworzy swojego rodzaju tornado o ogromnym zasięgu i niszczycielskiej mocy. Nic się nie oprze - ani budynki, ani lasy. Efektem techniki jest goła ziemia w promieniu 50m od bestii. Technikę można teoretycznie przerwać, jednak zmuszenie tak kolosalnego stworzenia do zatrzymania się jest, delikatnie mówiąc, niezwykle trudne.[/topis][/tab]Kyuubi
TECHNIKI: UWAGA: TECHNIKI KYUUBIEGO ROZPISANE SĄ W GŁÓWNYM TEMACIE BIJUU
- Przypuszczalnie najsilniejszy demon ze wszystkich Bijuu, Kurama - znany w świecie jako Dziewięcioogoniasty Lis - jest uosobieniem nienawiści i niepowstrzymywalnej chęci mordu. Przez lata to właśnie on był najczęstszym celem ludzi spośród wszystkich swoich pobratymców, zaś jego siła sprawiała, że był uważany wyłącznie za broń - i to właśnie to zmieniło przyjaznego liska, jakim był za młodu, w bezduszną i mizantropiczną bestię, którą jest teraz. Gdy tylko widzi ludzi pożądających jego siły - atakuje. A trzeba przyznać, że jego ataki są niezwykle niebezpieczne - nawet cios jego ogona może niszczyć góry, a jego Katon może stopić najtwardszą stal. Nawiązanie z nim współpracy jest niezwykle trudne, lecz profity z tego są również niezwykłe...
- Nazwa
- Kyuubi
- Imię
- Kurama
- Ilość ogonów
- Dziewięć
- Jinchuuriki
Ukryty tekst- Cechy demona
- Nienawiść, spryt, sadyzm
- Kolor energii
- Bordowa
- Przyrost Statów +50 Siły, +50 Wytrzymałości, +50 Szybkości, +50 Percepcji, +75% Chakry (na tryb, za wyjątkiem trybu Bestii)
- Staty Biju Siła - 400, Wytrzymałość - 400, Szybkość - 400, Percepcja - 400 (+30% Statystyk Postaci), (prawie )nieskończoność Chakry, Konsekwencja bijuu (my posiadamy dalej własnej postaci) - 360
- Pasywne Pomimo swojej niszczycielskiej natury Kyuubi obdarza swojego Hosta niezwykłymi zdolnościami regeneracyjnymi. Od otrzymania pierwszej rany ciało hosta rozpoczyna proces regeneracji, który wiąże się z wyleczeniem 1 lekkiej rany co 3 tury.
- Powłoka Pierwszy poziom to zaledwie początek, jednak już na starcie daje bardzo duże bonusy do statystyk - X powłoka z chakry otacza hosta, zwiększając jego aspekty fizyczne i ilość chakry do wykorzystania
- Miniaturka Host przybiera postać miniaturki bestii, zbliżonej wyglądem (ale nie rozmiarami) do oryginalnego Biju. Zyskuje przez to kolejny zastrzyk wzmocnień organizmu. Host traci możliwość korzystania z technik, za wyjątkiem tych opracowanych specjalnie pod formę Miniaturki oraz tai/buki
- Bestia Ostateczne stadium kooperacji. Tutaj możemy transformować się w pełnoprawnego Biju. Ogromne rozmiary, ilości chakry ciężkie do wykorzystania przez zwyczajnego Ninja i najpotężniejsza technika każdej Ogoniastej Bestii - Bijudama. Tutaj przeciwnik może poznać, jak wielka przepaść dzieli go od hosta.
0 x
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość

