Masz w głowie pomysł, który zrewolucjonizuje rozgrywkę? Nie wiesz komu o nim opowiedzieć? Śmiało więc wykorzystaj ten dział do opublikowania go i umożliwienia innym ocenienia go. Upewnij się tylko wcześniej, czy podobny pomysł nie znajduje się w dziale "Odrzucone"!
No panie albo chcesz mieć staty albo obronę, nie ma u nas czegoś takiego jak Absolutna obrona i atak, a ty w technice chciałbyś wszystko. Ja w anime nie widziałem zastosowania tego jako obrony etc - albo chcesz mieć wzmocnienie stat albo obronę - i jeżeli będziesz chciał mówić o Domu i obronie + stacie do Siły, mi osobiście ona nie robi różnicy i możnaby ją usunąć - albo jedno, albo drugie
Ja bym się wstrzymał z dalszymi dyskusjami póki nie będzie jasnej decyzji całej administracji:
a) Jak SC działa względem technik dających/odbierających 2 lub więcej stat
Potem zadajmy sobie pytanie
b) Czy w ogóle RnY powinien uwzględniać SC jeśli jest wspomagaczem co jest technika ale jest wspomagaczem.
Bo od tych dwóch punktów moim zdaniem zależy jak to coś ma być rozpatrywane. Bo waląc nerfami jeśli jeden rabin mówi słabe drugi rabin mówi mocne to będziemy się jedynie wymieniać linkami jak to mamy niespójności między mangą anime a forkiem
Krótki wygląd: ~ - Średniego wzrostu - Szczupła lecz dobrze zbudowana - Burza czerwonych włosów - Błękitne oczy Ubiór: ~ - Czarna sukienka-kimono w czerwone chmurki - Wysokie czarne sandały shinobi
Widoczny ekwipunek: ~ - Kabura na lewym udzie - Kabura na prawym udzie - Czarna torba przy pasie z tyłu na środku - Tanto zamocowane poniżej torby - Czarny płaszcz w czerwony chmurki - Duży zwój
Mamy tutaj jak dobrze zetknąłem pokazane jak Raikage tankuje chirodri i używa taijutsu.
I ogólnie to nie pamiętam ale tam chyba było gdzieś coś mówione o tym że raitonowe techniki nijak nie przebiją RnY ale to zaznaczam że tak mi się wydaje bo nie odpalałem tego żeby zweryfikować s tej chwili.
Więc jak dla mnie RnY mogło by mieć wartość wytrzymałości ale nie bonusową dla użytkownika a swoją własną jak domu. Proszę bardzo. Ale mechanicznie będzie to działać jak bariera czyli każda inna zbroja czyli przebijając ilością obrażeń wartość wytrzymałości RnY zostanie zdarte. Dałbym oczywiście możliwość dopłacenia chakry za naprawy. A samą wartość tej wytrzymałości na poziomie 200 tak żeby wytrzymało chidori
Czyli z limitem tur, wartością wytrzymałości samej zbroi, usunął bym koszt podtrzymania a dodał koszt potencjalnej naprawy zbroi.
Mechanikę barier chyba każdy zna ale chciałbym powtórzyć bo może już tak nie działa bo komuś nie pasowało więc powtórzymy oficjalnie wspólnie aby nie mieć wątpliwości:
Starcie dwóch technik rozpatrywane jest poprzez porównanie ich siły lub wytrzymałości z siłą w przypadku barier. Wyróżnić tutaj można trzy przypadki. Zostały one rozpisane dla barier, ale są tożsame dla starcia dwóch technik ofensywnych:
Siła jest mniejsza od połowy wytrzymałości - bariera jest nienaruszona
Siła jest większa od wytrzymałości - bariera zostaje zniszczona, a siła techniki osłabiona o wartość wytrzymałości
Siła jest większa od połowy wytrzymałości, ale niższa - bariera zostaje uszkodzona o wartość siły techniki
Przykład: Atak z siłą 80 uderza w barierę o wytrzymałości 110 - zostaje ona uszkodzona i zostaje jej 30 wytrzymałości.
Czy jednak zapis ten znajdujący się tu został gdzieś zmieniony i działanie jest inne?
Tak samo jak w przypadku technik, które posiadają więcej niż jedną statystykę (na przykład siłę, szybkość i wytrzymałość) tak samo w przypadku technik zwiększających bądź zmniejszających statystyki, SC działa równolegle dla każdej statystyki, czyli jeżeli ktoś będzie posiadał 4 SC to Raiton no Yoroi zwiększy mu wszystkie trzy statystyki o 81 PA.
Ustaliliśmy że RnY powinno uwzględniać SC z racji że jest techniką, mimo faktu że stała się ona również wspomagaczem. RnY jako wspomagacz zwiększa jedynie statystyki a do tego kosztuje chakrę w trakcie używania, przez co co do zasady daje mniej niż reszta wspomagaczy takich jak chociażby SM (który dodaje również sporo chakry, sensora no można sobie dowolnie rozdysponować statystyki, nawet na SC) czy CS/AnK (chakra i SC jak w SM oraz konsekwencja w trakcie aktywacji)
W związku z zaognioną debatą w tym temacie, została również podjęta decyzja o wprowadzeniu limitu tur czasu działania Raiton no Yoroi, wynoszącego 10 tur, po którym użytkownik nie może ponownie użyć tej techniki do momentu odbycia długiego odpoczynku
Dziękuję za zabranie głosu Licznik tur fajny, ale pytanie czy po prostu jako liczba w opisie czy to co u góry zaproponowane jak w CSie? I co z wymogiem wytki lub 100% opłatą na turę? Bo uważam, ze takowe też powinny się zmienić - z czym wyszli też inni w swoich dywagacjach.
Chciałbym mieć pewność, że wszystko omówione zanim zamkniemy temat i podamy ostateczną formę techniki - bo jak widać debata znajduje przez RnY coraz więcej "ale" i porównań, i jak widać po dużym rozgłosie moim i innych graczy - nadal budzi małe kontrowersje związane z tym czym jest w porównaniu z innymi - Brook nieobiektywnie komentuje, że nagle wszystko kanoniczne ma być w tej technice (sic!), co dla mnie albo robimy z tego Zbroję i nadajemy jej takowe cechy (Bajidemon u góry - thanks za przypomnienie!) albo zostawiamy 80/80/80, ale zwiększamy wymagania, żeby zbalansować jej formę, bo nawet z turami i odpoczynkiem będzie ciągle dość OP.
Jak dla mnie technika powinna opuścić Spis Technik Raitonu i wpaść do listy Wspomagaczy, wtedy "prawnie" będzie miało to wszystko sens, bo aktualnie jest w Raitonie jako Technika do zdobycia i jako technika, jest hiper mocna, bo jest Techniko-wspomagaczem a tak usunie to wszelkie wątpliwości.
+ co z używaniem technik w RnY? Bo jeżeli zostawiamy 80/80/80, 1/2 kosztu chakry (co jest śmiesznym kosztem dla osoby idącej na Wypkę S z KC S/S+), KC na S a nie S+, wytka 160 to chyba powinniśmy ukrócić też nadużywanie combosów wychodzących z innych technik jak powłoka Nagashi, Koken etc Można by używać Jigokuzaki (masz Brook kanoniczne użycie) jako jedynej techniki Ninjutsu używającej chakry a reszta to Tai/Buki
Ok, była fajna dyskusja, był nawet desperate call reszty adminów, więc już chyba nie ma co wałkować tego samego w kółko, bo używanie technik już przerabialiśmy.
Skoro nie ma już chętnych do wstawiania nowych tabelek, to ja wstawię i dam 48h na jakieś mądre wypowiedzi, które mogą jeszcze coś wnieść do tematu.
Nazwa
Raiton no Yoroi
Ranga
S
Pieczęci
Brak
Zasięg
Na ciało
Koszt
S: 20% | S+: 10% (1/2 na turę)
Bonusy
DodatkoweNie można łączyć z innymi technikami w celu zwiększenia siły techniki np. Raiton: Kuroi Kaminari. Wymaga Kontroli Chakry S; Wymaga 160 Wytrzymałości; Limit użytkowania jutsu to 10 tur, po którym musi nastąpić długi odpoczynek lub sen, aby móc używać go ponownie.
Opis Technika wspomagająca polegająca na pokryciu całego ciała chakrą pioruna. Jutsu pobudza układ nerwowy użytkownika zwiększając jego siłę, refleks i szybkość. Niestety, sam shinobi musi wykazać się pewną krzepą by wytrzymać obciążenie organizmu, jakie wywołuje przebywanie w tej technice.
UwagaTechnika zajmuje miejsce na wspomagacz.
Jest to kinjutsu, możliwe do nauki tylko ze specjalnego, zdobycznego zwoju (wyprawa Rangi S) - na świecie istnieją jedynie 2 sztuki zawierające tę wiedzę.