RnY robi zmianę

Masz w głowie pomysł, który zrewolucjonizuje rozgrywkę? Nie wiesz komu o nim opowiedzieć? Śmiało więc wykorzystaj ten dział do opublikowania go i umożliwienia innym ocenienia go. Upewnij się tylko wcześniej, czy podobny pomysł nie znajduje się w dziale "Odrzucone"!
Awatar użytkownika
Arii
Posty: 1730
Rejestracja: 3 cze 2022, o 11:19
Wiek postaci: 19
Ranga: Dōkō
Krótki wygląd: -na prawym ramieniu wytatuowana sznyta gita
-krótka bródka
Widoczny ekwipunek: *Duża Torba
*Plecak
*Manierka
GG/Discord: arii.2024
Multikonta: Yachiru

RnY robi zmianę

Post autor: Arii »

Oczywiście podaję skrajne przypadek - ale zapraszam do dzielenia się swoimi uwagami i przemyśleniami, pomysłami
1 x
Obrazek Chakra Ariiego - dla sensora wyczuwalna jako spokojna, ciepła i dobroduszna
Chakra w formie Rzeźnika - zimna, wyczuwalna woń krwi, morderczy zamiar wisi w powietrzu
Chakra w formie Mindy - znudzona, "rozbrykana", skryta PH
Bank
WT
Awatar użytkownika
Arii
Posty: 1730
Rejestracja: 3 cze 2022, o 11:19
Wiek postaci: 19
Ranga: Dōkō
Krótki wygląd: -na prawym ramieniu wytatuowana sznyta gita
-krótka bródka
Widoczny ekwipunek: *Duża Torba
*Plecak
*Manierka
GG/Discord: arii.2024
Multikonta: Yachiru

Re: RnY robi zmianę

Post autor: Arii »

A i jak dobrze pamiętam to RnY jest też wzmacniane przez SC w jakimś stopniu, więc tych stat można wyciągnąć jeszcze więcej ^^
1 x
Obrazek Chakra Ariiego - dla sensora wyczuwalna jako spokojna, ciepła i dobroduszna
Chakra w formie Rzeźnika - zimna, wyczuwalna woń krwi, morderczy zamiar wisi w powietrzu
Chakra w formie Mindy - znudzona, "rozbrykana", skryta PH
Bank
WT
Awatar użytkownika
Ichirou
Posty: 4054
Rejestracja: 18 kwie 2015, o 18:25
Wiek postaci: 35
Ranga: Seinin
Krótki wygląd: Chodzące piękno.
Widoczny ekwipunek: Hiramekarei, gurda, fūma shuriken, torba, dwie kabury
Lokalizacja: Atsui

Re: RnY robi zmianę

Post autor: Ichirou »

Nie wiem kto by sie po to schylił nawet jakby nie wymagało wyprawy <catpat>
RnY to wspomagacz który wymaga wyprawy S, w sumie ani CS ani SM czegoś takiego nie ma. Trzeba więc go równać żeby był na poziomie zbliżonym do tych wspomagaczy czy tam wspomagaczy klanowych jak Juugo czy Hachimon. Więc +80 do Szybkości przy tak dużym koszcie, slocie wspomagacza, braku łączeniu się z innymi i randze S wydaje się po prostu nerfieniem na siłę.
0 x
Obrazek
KP PH bank głos koty dziennik
Awatar użytkownika
Arii
Posty: 1730
Rejestracja: 3 cze 2022, o 11:19
Wiek postaci: 19
Ranga: Dōkō
Krótki wygląd: -na prawym ramieniu wytatuowana sznyta gita
-krótka bródka
Widoczny ekwipunek: *Duża Torba
*Plecak
*Manierka
GG/Discord: arii.2024
Multikonta: Yachiru

Re: RnY robi zmianę

Post autor: Arii »

specjalnie dałem tak nisko, żeby zacząć rozmowę. Szybkość może być większa - jak najbardziej, ale niech ma też sens i balans, bo w aktualnym kształcie jest po prostu za mocna względem innych wspomagaczy, które nawet jak są teraz nawet OP to mają sporo ALE do użycia w trakcie lub po
1 x
Obrazek Chakra Ariiego - dla sensora wyczuwalna jako spokojna, ciepła i dobroduszna
Chakra w formie Rzeźnika - zimna, wyczuwalna woń krwi, morderczy zamiar wisi w powietrzu
Chakra w formie Mindy - znudzona, "rozbrykana", skryta PH
Bank
WT
Awatar użytkownika
Ichirou
Posty: 4054
Rejestracja: 18 kwie 2015, o 18:25
Wiek postaci: 35
Ranga: Seinin
Krótki wygląd: Chodzące piękno.
Widoczny ekwipunek: Hiramekarei, gurda, fūma shuriken, torba, dwie kabury
Lokalizacja: Atsui

Re: RnY robi zmianę

Post autor: Ichirou »

Ciężko trochę porównywać te wbudowane wspomagacze ale Juugo na przeobrażeniu ma +100 PA bazowo +100 z techniki + jakiś bonusik do chakry, więc RnY sumarycznie ma trochę więcej, ale nie jakoś super więcej.

Inuzuka też mają mieć +200 i jakieś tam jeszcze dodatki z technik.

7 brama ma +250 ale minusy po wyjściu.
0 x
Obrazek
KP PH bank głos koty dziennik
Awatar użytkownika
Arii
Posty: 1730
Rejestracja: 3 cze 2022, o 11:19
Wiek postaci: 19
Ranga: Dōkō
Krótki wygląd: -na prawym ramieniu wytatuowana sznyta gita
-krótka bródka
Widoczny ekwipunek: *Duża Torba
*Plecak
*Manierka
GG/Discord: arii.2024
Multikonta: Yachiru

Re: RnY robi zmianę

Post autor: Arii »

tylko pamietajmy, że tam mamy klany, w których użyto systemu wspomagaczy i tam te PA się rozchodzą na różne czynniki w różnych wartościach - w RnY wszędzie masz po równo, koszta są niskie, jesteś tak naprawdę największym czołgiem za pomocą techniki żywiołu z czym większość się mierzyć nie będzie + ta technika w sumie to jest od wszystkiego

Można to zrobić, że będzie miała nawet +150 do szybkości, żeby miała swoją wartość, ale ja osobiście nie rozumiem sensu Siły i Percy w tym, bo nie na tym ona polega.

No i te koszta... O wiele więcej technik S ma więcej wymogów czasami i obostrzeń po użyciu niż ta jedna, która nie ma nic i możesz ją używać jak ci się podoba - co już samo w sobie jest mało zbalansowane
1 x
Obrazek Chakra Ariiego - dla sensora wyczuwalna jako spokojna, ciepła i dobroduszna
Chakra w formie Rzeźnika - zimna, wyczuwalna woń krwi, morderczy zamiar wisi w powietrzu
Chakra w formie Mindy - znudzona, "rozbrykana", skryta PH
Bank
WT
Awatar użytkownika
Arii
Posty: 1730
Rejestracja: 3 cze 2022, o 11:19
Wiek postaci: 19
Ranga: Dōkō
Krótki wygląd: -na prawym ramieniu wytatuowana sznyta gita
-krótka bródka
Widoczny ekwipunek: *Duża Torba
*Plecak
*Manierka
GG/Discord: arii.2024
Multikonta: Yachiru

Re: RnY robi zmianę

Post autor: Arii »

Może inaczej, zaproponuję, coś takiego:
Nazwa
Raiton no Yoroi
Ranga
S
Pieczęci
Brak
Zasięg
Bezpośredni
Koszt
S: 40% | S+: 30% (1/2 na turę)
Bonusy
Dodatkowe Nie można łączyć z innymi technikami w celu zwiększenia siły techniki np. Raiton: Kuroi Kaminari. Wymaga Kontroli Chakry S, Wymaga 200 Wytrzymałości
Opis Technika wspomagająca polegająca na pokryciu całego ciała chakrą pioruna. Użyta w ten sposób technika nie tylko tworzy wokół użytkownika ochronny płaszcz błyskawic rażący jakiegokolwiek przeciwnika, który wejdzie z nim w kontakt. Jednocześnie jutsu pobudza układ nerwowy użytkownika zwiększając jego siłę, refleks i szybkość. Niestety sam shinobi musi wykazać się pewną krzepą by wytrzymać stres jaki wywołuje przebywanie w tej technice.
Uwaga Technika zajmuje miejsce na wspomagacz. Po dezaktywacji techniki nie można używać przez następne 24h fabularne. Potrzebny jest odpoczynek.
Jest to kinjutsu, możliwe do nauki tylko ze specjalnego, zdobycznego zwoju (wyprawa Rangi S) - na świecie istnieją jedynie 2 sztuki zawierające tę wiedzę.
200 wytrzymałości zostawiam, skoro Chidori musi mieć 160 szybkości to uznaję to za dobry deal
Koszta według mnie powinny zostać duże, żeby nie było sytuacji, że ktoś sobie biega bez niczego 30 tur
+120 Szybkości jako jedna stata - +80 punktów więcej niż ciężarki, które też są rakowe i powinny przejść zmianę
0 x
Obrazek Chakra Ariiego - dla sensora wyczuwalna jako spokojna, ciepła i dobroduszna
Chakra w formie Rzeźnika - zimna, wyczuwalna woń krwi, morderczy zamiar wisi w powietrzu
Chakra w formie Mindy - znudzona, "rozbrykana", skryta PH
Bank
WT
Awatar użytkownika
Shins Hyo
Posty: 241
Rejestracja: 12 gru 2023, o 07:02
Wiek postaci: 30
Ranga: Wyrzutek D
Krótki wygląd: Shins ubrany jest w czarny strój zasłaniający większość jego ciała. Widoczne są jedynie niebieskie oczy.
Widoczny ekwipunek: Wielki Kunai na plecach
Płaszcz
GG/Discord: shintarguar

Re: RnY robi zmianę

Post autor: Shins Hyo »

Jeśli chcesz modyfikować to w ten sposób, to popraw opis, bo teraz wpisane jest, że "zwiększając jego siłę, refleks i szybkość." Szczerze mówiąc, nie wiem, czy 120 w jedną statystykę to rzeczywiście taki super deal.

Na pewno tę technikę nie można porównywać do wspomagaczy wzmocnionych technikami, bo przy RnY też można korzystać z technik. Ewentualnie jeśli już porównujemy z technikami, to weźmy pod uwagę techniki taijutsu, które można wykonywać pod wpływem RnY, żeby to porównanie było uczciwe.

Dodajmy do listy od Iczira, że SM dodaje 280 PA, ale wymaga 2 slotów wspomagacza (nie wiem, czy to ma znaczenie, teoretycznie może mieć). Niekompletny SM - 180PA.

IMO około 200 statystyk powinien wspomagacz jednak dodawać. O ile percepcja rzeczywiście jest trochę z czapy, to wydaje mi się, że szybkość, ale również siła pasują do tej techniki. Kwestią do policzenia jest na pewno ilość tur, jaką można technikę odpalić. Imo, to można tej technice odebrać skalowanie od KC, albo dać wymóg KC na S+ i policzyć koszta, żeby aktywacja trwała max. 12 tur czy coś w ten deseń. Albo też dodać jakieś minusy, jeśli przekroczy się X tur, które zwiększają się z każdą turą powyżej tych tur (kary oczywiście do naliczenia po dezaktywacji). Taka luźna propozycja.
3 x
Awatar użytkownika
Arii
Posty: 1730
Rejestracja: 3 cze 2022, o 11:19
Wiek postaci: 19
Ranga: Dōkō
Krótki wygląd: -na prawym ramieniu wytatuowana sznyta gita
-krótka bródka
Widoczny ekwipunek: *Duża Torba
*Plecak
*Manierka
GG/Discord: arii.2024
Multikonta: Yachiru

Re: RnY robi zmianę

Post autor: Arii »

Może inaczej, zaproponuję, coś takiego:
Nazwa
Raiton no Yoroi
Ranga
S
Pieczęci
Brak
Zasięg
Bezpośredni
Koszt
S: 40% | S+: 30% (1/2 na turę)
Bonusy
Dodatkowe Nie można łączyć z innymi technikami w celu zwiększenia siły techniki np. Raiton: Kuroi Kaminari. Wymaga Kontroli Chakry S, Wymaga 200 Wytrzymałości
Opis Technika wspomagająca polegająca na pokryciu całego ciała chakrą pioruna. Użyta w ten sposób technika nie tylko tworzy wokół użytkownika ochronny płaszcz błyskawic rażący jakiegokolwiek przeciwnika, który wejdzie z nim w kontakt. Jednocześnie jutsu pobudza układ nerwowy użytkownika zwiększając jego siłę i szybkość. Niestety sam shinobi musi wykazać się pewną krzepą by wytrzymać stres jaki wywołuje przebywanie w tej technice.
Uwaga Technika zajmuje miejsce na wspomagacz. Po dezaktywacji techniki nie można używać przez następne 24h fabularne. Potrzebny jest odpoczynek.
Jest to kinjutsu, możliwe do nauki tylko ze specjalnego, zdobycznego zwoju (wyprawa Rangi S) - na świecie istnieją jedynie 2 sztuki zawierające tę wiedzę.
Poprawione o Siłę, Kosztów Chakry jeszcze nie zmieniam - bo może ktoś wejdzie ze złotym środkiem na ilość możliwych tur. Ja maks tur ustawiłbym na 6-8, wtedy można wrócić do normalnych kosztów chakry, bo jest jakiś ogranicznik, z którym nie popylasz cały czas
0 x
Obrazek Chakra Ariiego - dla sensora wyczuwalna jako spokojna, ciepła i dobroduszna
Chakra w formie Rzeźnika - zimna, wyczuwalna woń krwi, morderczy zamiar wisi w powietrzu
Chakra w formie Mindy - znudzona, "rozbrykana", skryta PH
Bank
WT
Awatar użytkownika
Brook
Moderator
Posty: 283
Rejestracja: 6 kwie 2024, o 13:44
Aktualna postać: Souei

Re: RnY robi zmianę

Post autor: Brook »

To ja się odniosę do pierwszego posta.
Największa bolączka i siłą w RnY to chyba to, że jest techniką ze wszystkimi tego zaletami i wadami. Kosztuje chakrę, więc nie ma dodatkowego zasobu, niezależnego od tego, co wydaje się na techniki. Mamy więc całkowity czas trwania 20+ tur, przy czym każda technika S skraca ten czas o dwie tury. Każda technika A o jedną turę. To przy KC na S+, przy niższych wiadomo, że będzie wyglądało to gorzej. Z drugiej strony mamy pigułki wzmacniające. Nie uważam żeby build pod ilość chakry był tu jakimś gamechangerem, ale build pod pigułki już tak. 3 pigułki dają 120% dodatkowej chakry, czyli kolejne 24 tury czasu trwania. Pytanie brzmi według czego balansować tą technikę. Czy według bazowej ilości chakry bez pigułek, czy mając w głowie, że czas działania można sobie wydłużyć pigułkami praktycznie na trzy misje S. Z jednej strony damy niskie koszty żeby móc używać tego bez pigułek, to wtedy z pigułkami będzie trwało wieczność. Balansowanie pod trzy pigułki sprawi, że nie będzie tego można używać bez nich. Prawdziwe conundrum. Rozwiązaniem byłby zapis, że techniki można używać po prostu przez 10 czy ileś tur na wątek, taki hard cap wprowadzony na siłę. Ale właśnie dlatego, że wprowadzony na siłę, to w ogóle mi się to rozwiązanie nie podoba i nie wiem za bardzo jak to ruszyć, więc szczerze mówiąc nie planowałem ruszać tego w ogóle. Jedyne sensowne rozwiązanie jakie mi przyszło do głowy to nerf pigułek w tej sytuacji zamiast czasu trwania samego RnY.
Who cares
Tutaj odsyłam do literatury naukowej:
https://naruto.fandom.com/wiki/Lightnin ... hakra_Mode
https://naruto.fandom.com/wiki/Nintaijutsu
RnY zwiększało siłę, czas reakcji i refleks, czyli naszą percepcją, szybkość i dodatkowo to co na forko u nas nie jest zaimplementowane, czyli stanowiło fizyczną barierę przed atakami, czyli albo zwiększało wytrzymałość ciała, albo działało jak zbroja. Tam do wszystkiego są źródła, więc dziwię się, że nikt nie pofatygował się nawet na wiki. Demagog, sprawdźcie to. Tak więc poproszę propozycję uwzględniającą to wszystko, jeśli skręcamy bardziej w kanoniczną wersję. Wtedy wyjdzie nam chyba nawet buff zamiast nerfa.
Ostatnie zdanie jest znamienne tutaj, bo przy RnY wytykasz, że można sobie uzupełniać chakrę pigułkami, ale nie wspominasz o tym, że przy Byakugo i Sozo Saisei schodzi nam tylko chakra z pieczęci zostawiając bazowe zasoby nienaruszone. Ogólnie nie wiem czemu ma służyć porównanie tych dwóch technik, bo robią coś zupełnie innego, więc to jak porównanie roweru do lodówki. Proszę o porównanie RnY do innych wspomagaczy dających staty:
Bram
Jugo
CSa
SMa
Biju
Proszę uwzględnić łączenie z innymi technikami czyli możliwe dokładanie sobie statów, dostępność od early do late game, trudność zdobycia, zajmowane sloty, czas trwania, ograniczenia i wtedy możemy przystąpić do balansowania. Dla mnie RnY znajduje się gdzieś w tym miejscu: Bramy, Jugo -> RnY -> CS -> SM -> Biju, Bramy 6-8. Pozycja z CSem jest wymienna, bo są mniej więcej na podobnym poziomie biorąc pod uwagę wszystkie czynniki.
0 x
Awatar użytkownika
Yami
Posty: 3016
Rejestracja: 25 paź 2017, o 20:14
Wiek postaci: 27

Re: RnY robi zmianę

Post autor: Yami »

Można ustawić zawsze koszt za turę a nie jak teraz za połowę kolejne (mniej chętny na to jestem). Bardziej byłbym za propozycją Seinara dotyczącą capa na max 10 tur co mogłoby być związane np. z dużym przeciążeniem ciała podczas takiego wzmocnienia. Jakby nie patrzeć technika to nie jest zbroja ale w zasadzie sposób na usprawnienie naszego ciała a to nie może przez długi czas pracować na 130% mocy.
1 x
Awatar użytkownika
Arii
Posty: 1730
Rejestracja: 3 cze 2022, o 11:19
Wiek postaci: 19
Ranga: Dōkō
Krótki wygląd: -na prawym ramieniu wytatuowana sznyta gita
-krótka bródka
Widoczny ekwipunek: *Duża Torba
*Plecak
*Manierka
GG/Discord: arii.2024
Multikonta: Yachiru

Re: RnY robi zmianę

Post autor: Arii »

Seinar taki argument to ty wiesz, gdzie sobie wsadź ;) Najwyraźniej sporo osób ma to na uwadze - wymóg rangi B ma być taki sam jak na randze S, no weź daj spokój.
To jest o tyle ciekawe, że: Jugo i Bramy to klany, więc dlaczego technika żywiołowa ma być lepsza od nich lub na takim samym poziomie? Tutaj wtedy chyba nie ma mowy o balansie, który od kilku miesięcy próbujesz wmówić wprowadzać <catpeka>

Kolejno - dlaczego technika żywiołowa ma być lepsza od SM lub Bijuu, na które trzeba poświęcić o wiele więcej czasu i się o to bardziej postarać? Jeżeli jest potrzeba, żeby było to na równi - wyrzucić z Raitonu, zrobić jako wspomagacz jak CS lub SM - wyrównać do tego wymagania i wymogi, obostrzenia i kary za użycie - miej wtedy to w takiej formie jak masz

+ źródła różne mówią coś innego, jak dla mnie nie może być za takie coś więcej +statów niż w innych wspomagaczach, które wymagają o wiele więcej wkładu -> Dlatego dodałem Siłę i Szybkość, niech już będzie -> a i tak według mnie dostać +80 do nich to o wiele za dużo, bo znowu dostaje się za to +160 statów, co jak na samodzielną technikę jest za dużo

Tutaj z rozłożeniem kosztów na turę od Yamiego
Propozycja 1
Nazwa
Raiton no Yoroi
Ranga
S
Pieczęci
Brak
Zasięg
Bezpośredni
Koszt
S: 20% | S+: 10% (na turę)
Bonusy
Dodatkowe Nie można łączyć z innymi technikami w celu zwiększenia siły techniki np. Raiton: Kuroi Kaminari. Wymaga Kontroli Chakry S, Wymaga 200 Wytrzymałości
Opis Technika wspomagająca polegająca na pokryciu całego ciała chakrą pioruna. Jednocześnie jutsu pobudza układ nerwowy użytkownika zwiększając jego siłę i szybkość. Niestety sam shinobi musi wykazać się pewną krzepą by wytrzymać stres jaki wywołuje przebywanie w tej technice.
Uwaga Technika zajmuje miejsce na wspomagacz. Po dezaktywacji techniki nie można używać przez następne 24h fabularne. Potrzebny jest odpoczynek. Maksymalna ilość tur użytkowania: 10
Jest to kinjutsu, możliwe do nauki tylko ze specjalnego, zdobycznego zwoju (wyprawa Rangi S) - na świecie istnieją jedynie 2 sztuki zawierające tę wiedzę.
Tutaj propozycja zawierająca zamysł Shinsa o KC S+ + całości kosztów Yamiego
Propozycja 2
Nazwa
Raiton no Yoroi
Ranga
S
Pieczęci
Brak
Zasięg
Bezpośredni
Koszt
S+: 10% (na turę)
Bonusy
Dodatkowe Nie można łączyć z innymi technikami w celu zwiększenia siły techniki np. Raiton: Kuroi Kaminari. Wymaga Kontroli Chakry S, Wymaga 200 Wytrzymałości
Opis Technika wspomagająca polegająca na pokryciu całego ciała chakrą pioruna. Jutsu pobudza układ nerwowy użytkownika zwiększając jego siłę i szybkość. Niestety sam shinobi musi wykazać się pewną krzepą by wytrzymać stres jaki wywołuje przebywanie w tej technice.
Uwaga Technika zajmuje miejsce na wspomagacz. Po dezaktywacji techniki nie można używać przez następne 24h fabularne. Potrzebny jest odpoczynek. Maksymalna ilość tur użytkowania: 10
Jest to kinjutsu, możliwe do nauki tylko ze specjalnego, zdobycznego zwoju (wyprawa Rangi S) - na świecie istnieją jedynie 2 sztuki zawierające tę wiedzę.
Tutaj rozłożenie na 3 staty dla Seinara + KC S+ od Shinsu + rozłożeniem na całość kosztów bez 1/2 Yamiego- według mnie z kosztami na turę przy KC S+ dostanie na 3 atrybuty takiego bonusu powinien być maksem
Propozycja 3
Nazwa
Raiton no Yoroi
Ranga
S
Pieczęci
Brak
Zasięg
Bezpośredni
Koszt
S+: 10% (na turę)
Bonusy
Dodatkowe Nie można łączyć z innymi technikami w celu zwiększenia siły techniki np. Raiton: Kuroi Kaminari. Wymaga Kontroli Chakry S+, Wymaga 200 Wytrzymałości
Opis Technika wspomagająca polegająca na pokryciu całego ciała chakrą pioruna. Jutsu pobudza układ nerwowy użytkownika zwiększając jego siłę, szybkość i percepcję. Niestety sam shinobi musi wykazać się pewną krzepą by wytrzymać stres jaki wywołuje przebywanie w tej technice.
Uwaga Technika zajmuje miejsce na wspomagacz. Po dezaktywacji techniki nie można używać przez następne 24h fabularne. Potrzebny jest odpoczynek. Maksymalna ilość tur użytkowania: 10.
Jest to kinjutsu, możliwe do nauki tylko ze specjalnego, zdobycznego zwoju (wyprawa Rangi S) - na świecie istnieją jedynie 2 sztuki zawierające tę wiedzę.
Usunąłem też ten dopisek mówiący o rażeniu przeciwnika - nie miał on żadnego odniesienia w tej technice + nie było zaznaczone co to za "porażenie".

+ ode mnie powinna się pojawić adnotacja o możliwości używania w tym trybie tylko Taijutsu/Bukijutsu, ale to już marzenie <winakisuke>

I dodam tylko od siebie jeszcze: to, że jest tylko jeden użytkownik techniki nie oznacza, że nie powinna przejść modernizacji -> bo coś będzie wprowadzane "na siłę" - no geez, nie jest na siłę. Technika ma za dużego kopa i wszystkie inne wspomagacze przy niej bledną i jak już tutaj kilka razy wspomniałem: technika żywiołowa nie powinna wzmacniać stat na takim samym poziomie, dla mnie to nie jest równy wspomagacz do SM (stworzenie paktu, wyprawa po pakt, wyprawa po przyjaźń ze zwierzakami, pozwolenie na SM, napisanie dwóch treningów na SM, wiele blokad użycia) czy Bijuu (trzeba wykonać kilka wypraw a jak się go teraz chce mieć -> wyprawy śledcze, walka z Bijuu, osłabienie go, zapieczętowanie go w kilka tur lub iść na kolejną wypkę, żeby cholerstwo zapieczętować jeszcze szybciej, wyki po rozmowy z Bijuu, kontrolę etc) no tak to nie powinno wyglądać <catstare>

Powyższe obostrzenia w 3 propozycji wydają mi się całkiem ok ze względu na zwiększone wymagania do samej techniki, +150 stat dodatkowo maks i licznik tur

EDIT: koszta zmieniłem, bo rzeczywiście źle przekopiowałem
EDIT 2: Tak, Brook, dałeś niżej Bramy od Ogoniastych i SM, ale tak jak na czaciku pisałem technika żywiołowa nie powinna iść na takim samym poziomie jak powyższe wspomagacze, bo jest pojedynczą techniką, którą łatwiej zdobyć, mam takie myślenie o tym.
Nie spina mi się to po prostu z funkcjonowaniem wspomagaczy gdzie indziej - technika daje +240 stat aktualnie i dodanie do niej licznika tur, innych kosztów niby jest już jakimś sprowadzeniem tego na ziemię, ale nadal ten wspomagacz jest dość mocny dostać Percepcję, Szybkość i Siłę na +80? no sporo. Ale wyglądało, by to tak:
Normalna ze zmianami
Nazwa
Raiton no Yoroi
Ranga
S
Pieczęci
Brak
Zasięg
Bezpośredni
Koszt
S: 20% | S+: 10% ( na turę)
Bonusy
Dodatkowe Nie można łączyć z innymi technikami w celu zwiększenia siły techniki np. Raiton: Kuroi Kaminari. Wymaga Kontroli Chakry S, Wymaga 200 Wytrzymałości
Opis Technika wspomagająca polegająca na pokryciu całego ciała chakrą pioruna. Jutsu pobudza układ nerwowy użytkownika zwiększając jego siłę, refleks i szybkość. Niestety sam shinobi musi wykazać się pewną krzepą by wytrzymać stres jaki wywołuje przebywanie w tej technice.
Uwaga Technika zajmuje miejsce na wspomagacz. Po dezaktywacji techniki nie można używać przez następne 24h fabularne. Potrzebny jest odpoczynek. Maksymalna ilość tur użytkowania: 10.
Jest to kinjutsu, możliwe do nauki tylko ze specjalnego, zdobycznego zwoju (wyprawa Rangi S) - na świecie istnieją jedynie 2 sztuki zawierające tę wiedzę.
0 x
Obrazek Chakra Ariiego - dla sensora wyczuwalna jako spokojna, ciepła i dobroduszna
Chakra w formie Rzeźnika - zimna, wyczuwalna woń krwi, morderczy zamiar wisi w powietrzu
Chakra w formie Mindy - znudzona, "rozbrykana", skryta PH
Bank
WT
Awatar użytkownika
Ichirou
Posty: 4054
Rejestracja: 18 kwie 2015, o 18:25
Wiek postaci: 35
Ranga: Seinin
Krótki wygląd: Chodzące piękno.
Widoczny ekwipunek: Hiramekarei, gurda, fūma shuriken, torba, dwie kabury
Lokalizacja: Atsui

Re: RnY robi zmianę

Post autor: Ichirou »

Ja bym dodał licznik max tur podobny do innych wspomagaczy + ten zapisek o odpoczynku/fabularnej dobie.

Kosztu chakry aż tak bardzo bym nie podbijał, jak już to zostawić jak jest i ewentualnie zmienić z połowy na pełny koszt na turę podtrzymania i tyle.

Co do sumy PA to nie chce mi się aż tak wchodzić w te dyskusje, ale też powinna być na poziomie SM czy 2 poziomu CS.
To jest wspomagacz a nie technika Raiton. Poza tym wymaga wyprawy S więc wyższej rangi niż przy CSie czy SM.
0 x
Obrazek
KP PH bank głos koty dziennik
Awatar użytkownika
Arii
Posty: 1730
Rejestracja: 3 cze 2022, o 11:19
Wiek postaci: 19
Ranga: Dōkō
Krótki wygląd: -na prawym ramieniu wytatuowana sznyta gita
-krótka bródka
Widoczny ekwipunek: *Duża Torba
*Plecak
*Manierka
GG/Discord: arii.2024
Multikonta: Yachiru

Re: RnY robi zmianę

Post autor: Arii »

powyżej zrobiłem Edit, bo rzeczywiście koszta źle przekopiowałem.

A co do wypraw: na CSa trzeba zrobić dwie wyprawy B i A, co znowu trochę równoważy. na SM: pierw pakt (1 lub 2 wyprawy) i o SM trzeba zrobić Wyprawę A. z czego CS ma +100 i +200 PA, SM ma 180 i 280 PA. Takie RnY jeżeli już powinno mieć max +200PA
0 x
Obrazek Chakra Ariiego - dla sensora wyczuwalna jako spokojna, ciepła i dobroduszna
Chakra w formie Rzeźnika - zimna, wyczuwalna woń krwi, morderczy zamiar wisi w powietrzu
Chakra w formie Mindy - znudzona, "rozbrykana", skryta PH
Bank
WT
Awatar użytkownika
Ayumu
Posty: 234
Rejestracja: 1 lip 2023, o 09:23
Wiek postaci: 24
Ranga: Wyrzutek B
Krótki wygląd: Ogromny rozmiar, dotkliwie poparzone ciało i twarz.
Widoczny ekwipunek: Kamizelka shinobi

Re: RnY robi zmianę

Post autor: Ayumu »

Was chyba pogrzało, nawet jeśli to Seinar ma tę technikę. I jakkolwiek moje zdanie o nim każdy zna, no to zdobył chyba coś ciekawego (bo nigdy nie interesowałem się czy faktycznie ma).

1. Najtrudniej dostępny wspomagacz po Bijuu.
2. Opłacany chakrą, a nie dający ją.
3. Bez żadnego flexibility, jak inne, co można dostosować do postaci.

Co należałoby zrobić (numeracja punktów niezwiązana z wyższymi)
1. Obniżyć staty, ale wyżej niż 50/50/50, już jakieś 60/60/60 lub 70/70/70. Opcja środkowa bylaby najlepsza o tyle, bo lepiej wpasowuje się w to ile dają wspomagacze (180 do ~200 na innych).
2. Dać czas trwania i czas odpoczynku. Może szaleństwo, ale proponuję 5 tur + 1 dodatkową za każde 20 wytrzymałości powyżej 200. Odpoczynek w drugą stronę, 5 tur ( też rozważam - 1 dodatkową za każde 20 wytrzymałości powyżej 200 do minimum 1, albo minimum 2). Związane z przeciążeniem ciałą.
3.Wytrzymałość wymagana to 200 i koszt pełny na rundę po 10%.

W skrócie, 3x60 to dużo lepsze niź 4x45, bo im więcej w danej stacie, tym więcej ona zyskuje na wartości, dlatego może być poniżej 200. Ale nie ma tu SC, nie można łączyć ze wspomagaczmi je dającą, trzeba płacić chakrę, a kwestia pigułek, to nie jest problem RnY, tylko buildu w 3 pigułki chakry. Równie dobrze można by było obniżyć do 1 i 1 dodatkowej na UN ŻC.

A no i przy 60/60/60 można by Soueia nazywać Sześcdziesioną.
1 x
ODPOWIEDZ

Wróć do „Pomysły”

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości