Masz w głowie pomysł, który zrewolucjonizuje rozgrywkę? Nie wiesz komu o nim opowiedzieć? Śmiało więc wykorzystaj ten dział do opublikowania go i umożliwienia innym ocenienia go. Upewnij się tylko wcześniej, czy podobny pomysł nie znajduje się w dziale "Odrzucone"!
Obieżyświat - jak odwiedzasz cztery regiony to dostajesz tylko info o klanach z regionów które odwiedziłeś. Cały czas nie widzi mi się zbieranie wiedzy o wszystkich na świecie. I co to byłaby za wyprawa, gdzie w jednym wątku dałoby się zamknąć wizyty w czterech regionach nie przebiegając po nic tylko przelotem?
Hart Ducha - łączenie tego Wytrzymałością psychiczną, która i tak daje już bonus do konsekwencji nie ma za bardzo sensu. Dosyć silne UW i w sumie to jak patrzyłem jeszcze na łamacza iluzji, to nie wiem czy podobają mi się umiejętności, które przeskakują ponad mechaniką, zamiast tylko ją modyfikować czy wspierać.
Mistrz dotonu - rozumiem, że techniki wymagające kontaktu z ziemią to takie, które w sekwencji pieczęci albo zamiast pieczęci przyłożenie ręki do ziemi?
Mistrz raitonu - nie wiem o jakim odwzorowaniu ruchów broni mówimy. Np. W Ikazuchi no Utage bronie wbija się w ziemię i z nich leci raiton. Jak to wtedy działa? Jak to działa na chakra flow rerugan i chidorigatane wymagające również metalowych broni?
Mistrz Katonu - to rak, tego nie. Proszę coś innego.
Mistrz Futonu - ok niech będzie, nie pamiętam już co tam była za debata w pomysłach więc idźmy ze świeżym podejściem tutaj
Sen Wojownika - nie ma określonego czasu na regenerację to co skracasz o 50%? To tak jak z szybkim składaniem pieczęci gdzie mamy szybkość składania pieczęci *2 a i tak nikt nie wie ile to daje.
Łamacz iluzji - to samo co w hart ducha, po zastanowieniu się to bym obu bym nie dawał.
Zaawansowana mistrzowska kontrola - nie przejdzie.
Adaptacja - nie
Mistrz zasięgu - mówimy tu o technikach czy o seido/takedzie?
To może tak, celem jest wyprawa bo jakąś zakurzoną książkę, zdobywasz ją, czytasz (miesiąc irl jak przy ciężarkach) i już wiesz co masz wiedzieć ?
Zgadza się
Ikazuchi no Utage - ręce i dłonie skierowane w dół
Chakra flow - są trzy ścieżki: działa, nie działa, nowy sposób jak: mniej zadajesz obrażeń bo nie jest to ostro zakończona broń, przez co nie zwiększasz aż w takim stopniu siły penetracji. Moim zdaniem lepiej powiedzieć, że nie działa.
Można zasnąć w dowolnym miejscu, raz na wydarzenie fabularne dzięki temu można zaleczyć jedną lekką ranę ? Proces leczenia 1 tura która musi równać się 1 godzinie fabularnej ?
Obu byś nie dawał, w sensie, że obydwa odpadają czy że jedno trzeba będzie wybrać ? Jak pierwsze ok, usunę. Jak drugie to pewnie jakaś ankietka wleci, niech gracze SW wybierają
Techniki/Seido/Takeda
0 x
Narrator / Myśli / MowaKP | PH | BANKProwadzone Misje:
Może i się wtrącę i nie dodam od siebie nic konstruktywnego. Bo tak czytam te propozycje i fajnie, im więcej tym lepiej, aczkolwiek mam trochę wrażenie, że wśród wszystkich tych propozycji nie ma niczego, co by mnie jako gracza zainteresowało w jakimkolwiek scenariuszu, jakąkolwiek postać bym miał. Dużo tu umiejek, które w zasadzie dają jedynie to, że są. Ale nie dają żadnej wymiernej korzyści, są bardziej fabularne.
Bo Obieżyświat to raczej random. Mistrz Dotonu to ile jest takich technik? A nawet jeśli to szczerze porównałbym to do usunięcia jednej pieczęci z techniki, dość mały buff jak na to, że trzeba mieć specke na S i jeszcze zrobić wypkę. Mistrz Raitonu to samo. Mistrz Katonu też, tylko tym bardziej, tu w ogóle nawet nie wiem czy ktokolwiek to wciąganie powietrza wyliczałby jakkolwiek czasowo, więc jedynie fabułkowo to jakoś się kręci. Sen Wojownika no to został podsumowany i tak, jest ten zapis, o którym wspominasz - z którego korzysta się raz na rok i to w optymistycznym scenariuszu. Łamacz Iluzji to zgadzam się z sejnarem. Mistrz zasięgu z tych ostatnich przytaczanych jako jedyny według mnie ma jakąś rację bytu, ale pamiętajmy, że mówię to z perspektywy Takedziarza, który już ma 100 metrów zasięgu na każdej strzale i kolejne 25 jest miłym smaczkiem. Nie takim, żebym chciał na to robić wypkę, ale no.