Zadawanie obrażeń tankom

Rzeczy z bety udostępnione do wglądu użytkowników. Wszelkie pytania można zadawać na PW.
Awatar użytkownika
Jawa
Administrator
Posty: 4243
Rejestracja: 10 mar 2015, o 23:33
Ranga: Head Admin
GG/Discord: MxPl#7094
Multikonta: Sasame | Sumi

Zadawanie obrażeń tankom

Post autor: Jawa »

Dzień dobry moi mili, chciałem Wam wszystkim zaprezentować kolejny projekt, mianowicie traktujący o tym w jaki sposób należy rozprawiać się z przeciwnikami, którzy mogą okazać się zbyt wytrzymali aby zadawać im obrażenia w tradycyjny sposób. Jak pewnie wiecie, w opisie wytrzymałości jest taki oto dopisek:
Jednak jak widać, nie ma tak zbytnio żadnych konkretów, ile musi takich ataków nastąpić i inne takie, dlatego też natchnęło mnie to aby opracować system liczenia takich właśnie obrażeń, który sprawi że będzie to wymierne a także ułatwi to sprawę MG, którzy mogą głowić się nad tym czy to już odpowiedni czas aby te ciągłe ataki z siłą komara skumulowały się do rany lekkiej, czy może jeszcze za wcześnie.

Oto moja propozycja:
2 x
Awatar użytkownika
Sumi
Posty: 204
Rejestracja: 1 maja 2024, o 23:18
Wiek postaci: 18
Ranga: Doko
Krótki wygląd: Krótkie czarne włosy, niska, szczupła, delikatne rysy twarzy
Widoczny ekwipunek: Torba
GG/Discord: MxPl#7094
Multikonta: Sasame | Jawa

Re: Zadawanie obrażeń tankom

Post autor: Sumi »

Świetny pomysł 10/10
0 x
Kolorek Sumi
Awatar użytkownika
Sasame
Posty: 1073
Rejestracja: 21 cze 2021, o 23:40
Wiek postaci: 24
Ranga: Kogō
Krótki wygląd: ~
- Średniego wzrostu
- Szczupła lecz dobrze zbudowana
- Burza czerwonych włosów
- Błękitne oczy
Ubiór: ~
- Czarna sukienka-kimono w czerwone chmurki
- Wysokie czarne sandały shinobi
Widoczny ekwipunek: ~
- Kabura na lewym udzie
- Kabura na prawym udzie
- Czarna torba przy pasie z tyłu na środku
- Tanto zamocowane poniżej torby
- Czarny płaszcz w czerwony chmurki
- Duży zwój
GG/Discord: MxPl#7094
Multikonta: Sumi | Jawa
Lokalizacja: Nawabari (Daishi)

Re: Zadawanie obrażeń tankom

Post autor: Sasame »

Zgadzam się z przedmówcą, wspaniale rozwiązany problem, mistrzostwo świata
0 x
Obrazek | Kuźnia | Ryo | KP | PH | WT |
Awatar użytkownika
Shins Hyo
Posty: 237
Rejestracja: 12 gru 2023, o 07:02
Wiek postaci: 30
Ranga: Wyrzutek D
Krótki wygląd: Shins ubrany jest w czarny strój zasłaniający większość jego ciała. Widoczne są jedynie niebieskie oczy.
Widoczny ekwipunek: Wielki Kunai na plecach
Płaszcz
GG/Discord: shintarguar

Re: Zadawanie obrażeń tankom

Post autor: Shins Hyo »

Też propsuję, łatwe do wyliczania i konkretne
0 x
Awatar użytkownika
Ichirou
Posty: 4047
Rejestracja: 18 kwie 2015, o 18:25
Wiek postaci: 35
Ranga: Seinin
Krótki wygląd: Chodzące piękno.
Widoczny ekwipunek: Hiramekarei, gurda, fūma shuriken, torba, dwie kabury
Lokalizacja: Atsui

Re: Zadawanie obrażeń tankom

Post autor: Ichirou »

A jak jest 1 tank vs 2 słabszych i ci słabsi wala atakami co turę to:
a) "HP" do zadania lekkiej rany jest liczony na każdą postać osobno? Czyli każdy zada ranę w swoim czasie
b) "HP" do zadania rany sie sumuje wspólnie? Czyli ci dwaj gracze razem zmniejszaja pule do zadania lekkiej rany
0 x
Obrazek
KP PH bank głos koty dziennik
Awatar użytkownika
Sumi
Posty: 204
Rejestracja: 1 maja 2024, o 23:18
Wiek postaci: 18
Ranga: Doko
Krótki wygląd: Krótkie czarne włosy, niska, szczupła, delikatne rysy twarzy
Widoczny ekwipunek: Torba
GG/Discord: MxPl#7094
Multikonta: Sasame | Jawa

Re: Zadawanie obrażeń tankom

Post autor: Sumi »

Hmmm, w gruncie rzeczy, obie opcje wydają się być bardzo zbliżone w tym jaki będzie efekt końcowy, chodź będzie to zależne od tego jaką siłę posiadają obaj gracze. Jeżeli by przykładowo zadawali po 100 a przeciwnik posiada 200 wytrzymałości to te opcje prezentują się w taki sposób że w jednej wpada lekka rana co turę a w drugiej wpadają dwie lekkie co dwie tury
W ogólnym rozrachunku wyjdzie na to samo, ale w inny sposób wyjdzie dynamika walki bo osłabienie przeciwnika wyjdzie bardziej płynnie albo bardziej skokowo.

Osobiście chyba wolałbym żeby to szło wspólnie, ponieważ wtedy ma to więcej sensu niż żeby każdy miał swój licznik bo przykładowo jakby biorąc pod uwagę walkę z bijuu które ma 500 wytrzymałości a dostaje 5 ataków po 100.
W wariancie A w pierwszej turze nic się nie stanie a w drugiej turze nagle wleci rana ciężka i lekka.
W wariancie B w pierwszej turze wpadnie rana średnia a w drugiej druga średnia i lekka, sumując się do ciężkiej i lekkiej

Wariant B wydaje mi się bardziej naturalny, ale też nie potrafię przewidzieć wszyskich ewentualności i też inaczej może to działać przy innych wartościach ataku i wytrzymałości, ale bliżej mi mimo wszystko do wariantu B
2 x
Kolorek Sumi
Awatar użytkownika
Gōsui
Posty: 87
Rejestracja: 14 maja 2025, o 17:32
Wiek postaci: 26
Ranga: Dōkō
Krótki wygląd: Jak ma avku
Multikonta: Shīrōdo

Re: Zadawanie obrażeń tankom

Post autor: Gōsui »

EDITT://
0 x
Awatar użytkownika
Tenshi
Posty: 177
Rejestracja: 10 paź 2023, o 13:32
Wiek postaci: 15
GG/Discord: .iwaru
Multikonta: Yasuo

Re: Zadawanie obrażeń tankom

Post autor: Tenshi »

0 x

ODPOWIEDZ

Wróć do „Publiczna beta”

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość