Dzień dobry moi mili, chciałem Wam wszystkim zaprezentować kolejny projekt, mianowicie traktujący o tym w jaki sposób należy rozprawiać się z przeciwnikami, którzy mogą okazać się zbyt wytrzymali aby zadawać im obrażenia w tradycyjny sposób. Jak pewnie wiecie, w opisie wytrzymałości jest taki oto dopisek:
Jednak jak widać, nie ma tak zbytnio żadnych konkretów, ile musi takich ataków nastąpić i inne takie, dlatego też natchnęło mnie to aby opracować system liczenia takich właśnie obrażeń, który sprawi że będzie to wymierne a także ułatwi to sprawę MG, którzy mogą głowić się nad tym czy to już odpowiedni czas aby te ciągłe ataki z siłą komara skumulowały się do rany lekkiej, czy może jeszcze za wcześnie.
Oto moja propozycja:
Zadawanie obrażeń tankom
- Sumi
- Posty: 204
- Rejestracja: 1 maja 2024, o 23:18
- Wiek postaci: 18
- Ranga: Doko
- Krótki wygląd: Krótkie czarne włosy, niska, szczupła, delikatne rysy twarzy
- Widoczny ekwipunek: Torba
- Link do KP: viewtopic.php?p=217764#p217764
- GG/Discord: MxPl#7094
- Multikonta: Sasame | Jawa
- Sasame
- Posty: 1073
- Rejestracja: 21 cze 2021, o 23:40
- Wiek postaci: 24
- Ranga: Kogō
- Krótki wygląd: ~
- Średniego wzrostu
- Szczupła lecz dobrze zbudowana
- Burza czerwonych włosów
- Błękitne oczy
Ubiór: ~
- Czarna sukienka-kimono w czerwone chmurki
- Wysokie czarne sandały shinobi - Widoczny ekwipunek: ~
- Kabura na lewym udzie
- Kabura na prawym udzie
- Czarna torba przy pasie z tyłu na środku
- Tanto zamocowane poniżej torby
- Czarny płaszcz w czerwony chmurki
- Duży zwój - Link do KP: viewtopic.php?p=177516#p177516
- GG/Discord: MxPl#7094
- Multikonta: Sumi | Jawa
- Lokalizacja: Nawabari (Daishi)
- Shins Hyo
- Posty: 237
- Rejestracja: 12 gru 2023, o 07:02
- Wiek postaci: 30
- Ranga: Wyrzutek D
- Krótki wygląd: Shins ubrany jest w czarny strój zasłaniający większość jego ciała. Widoczne są jedynie niebieskie oczy.
- Widoczny ekwipunek: Wielki Kunai na plecach
Płaszcz - Link do KP: viewtopic.php?p=213621#p213621
- GG/Discord: shintarguar
- Ichirou
- Posty: 4047
- Rejestracja: 18 kwie 2015, o 18:25
- Wiek postaci: 35
- Ranga: Seinin
- Krótki wygląd: Chodzące piękno.
- Widoczny ekwipunek: Hiramekarei, gurda, fūma shuriken, torba, dwie kabury
- Link do KP: viewtopic.php?f=33&t=320
- Lokalizacja: Atsui
Re: Zadawanie obrażeń tankom
A jak jest 1 tank vs 2 słabszych i ci słabsi wala atakami co turę to:
a) "HP" do zadania lekkiej rany jest liczony na każdą postać osobno? Czyli każdy zada ranę w swoim czasie
b) "HP" do zadania rany sie sumuje wspólnie? Czyli ci dwaj gracze razem zmniejszaja pule do zadania lekkiej rany
a) "HP" do zadania lekkiej rany jest liczony na każdą postać osobno? Czyli każdy zada ranę w swoim czasie
b) "HP" do zadania rany sie sumuje wspólnie? Czyli ci dwaj gracze razem zmniejszaja pule do zadania lekkiej rany
0 x
- Sumi
- Posty: 204
- Rejestracja: 1 maja 2024, o 23:18
- Wiek postaci: 18
- Ranga: Doko
- Krótki wygląd: Krótkie czarne włosy, niska, szczupła, delikatne rysy twarzy
- Widoczny ekwipunek: Torba
- Link do KP: viewtopic.php?p=217764#p217764
- GG/Discord: MxPl#7094
- Multikonta: Sasame | Jawa
Re: Zadawanie obrażeń tankom
Hmmm, w gruncie rzeczy, obie opcje wydają się być bardzo zbliżone w tym jaki będzie efekt końcowy, chodź będzie to zależne od tego jaką siłę posiadają obaj gracze. Jeżeli by przykładowo zadawali po 100 a przeciwnik posiada 200 wytrzymałości to te opcje prezentują się w taki sposób że w jednej wpada lekka rana co turę a w drugiej wpadają dwie lekkie co dwie tury
W ogólnym rozrachunku wyjdzie na to samo, ale w inny sposób wyjdzie dynamika walki bo osłabienie przeciwnika wyjdzie bardziej płynnie albo bardziej skokowo.
Osobiście chyba wolałbym żeby to szło wspólnie, ponieważ wtedy ma to więcej sensu niż żeby każdy miał swój licznik bo przykładowo jakby biorąc pod uwagę walkę z bijuu które ma 500 wytrzymałości a dostaje 5 ataków po 100.
W wariancie A w pierwszej turze nic się nie stanie a w drugiej turze nagle wleci rana ciężka i lekka.
W wariancie B w pierwszej turze wpadnie rana średnia a w drugiej druga średnia i lekka, sumując się do ciężkiej i lekkiej
Wariant B wydaje mi się bardziej naturalny, ale też nie potrafię przewidzieć wszyskich ewentualności i też inaczej może to działać przy innych wartościach ataku i wytrzymałości, ale bliżej mi mimo wszystko do wariantu B
W ogólnym rozrachunku wyjdzie na to samo, ale w inny sposób wyjdzie dynamika walki bo osłabienie przeciwnika wyjdzie bardziej płynnie albo bardziej skokowo.
Osobiście chyba wolałbym żeby to szło wspólnie, ponieważ wtedy ma to więcej sensu niż żeby każdy miał swój licznik bo przykładowo jakby biorąc pod uwagę walkę z bijuu które ma 500 wytrzymałości a dostaje 5 ataków po 100.
W wariancie A w pierwszej turze nic się nie stanie a w drugiej turze nagle wleci rana ciężka i lekka.
W wariancie B w pierwszej turze wpadnie rana średnia a w drugiej druga średnia i lekka, sumując się do ciężkiej i lekkiej
Wariant B wydaje mi się bardziej naturalny, ale też nie potrafię przewidzieć wszyskich ewentualności i też inaczej może to działać przy innych wartościach ataku i wytrzymałości, ale bliżej mi mimo wszystko do wariantu B
2 x
Kolorek Sumi
- Gōsui
- Posty: 87
- Rejestracja: 14 maja 2025, o 17:32
- Wiek postaci: 26
- Ranga: Dōkō
- Krótki wygląd: Jak ma avku
- Link do KP: viewtopic.php?f=32&p=223791#p223791
- Multikonta: Shīrōdo
- Tenshi
- Posty: 177
- Rejestracja: 10 paź 2023, o 13:32
- Wiek postaci: 15
- Link do KP: viewtopic.php?p=213306#p213306
- GG/Discord: .iwaru
- Multikonta: Yasuo
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość