Wioska Osake

Prowincja w regionie Samotnych Wydm, wysunięta najdalej w kierunku zachodnim. Zamieszkana jest głównie przez Ród Ayatsuri i Ród Kaguya, starające się strzec granic tych terenów - niestety, jest to trudne zadanie ze względu na wielkość Sabishi oraz sąsiadujące z prowincją nieznane tereny. Krajobraz okolicy jest dosyć monotonny - gdziekolwiek nie spojrzeć, wszędzie ogromne połacie pustyni, z niewielkimi wyjątkami w postaci oaz. W trakcie podróży można się czasem natknąć na gliniane budynki, doskonale zamaskowane przed wzrokiem postronnych.
Awatar użytkownika
Osamu
Posty: 245
Rejestracja: 7 lut 2023, o 12:58
Wiek postaci: 20
Ranga: Akoraito
Krótki wygląd: Białowłosy i wysoki młodzieniec przyozdobiony kilkoma białymi tatuażami.

Re: Wioska Osake

Post autor: Osamu »

Osamu wykazywał się ogromną cierpliwością względem swoich rozmówców. Zachowywali się jak dzieci, które przerzucały się oskarżeniami tylko po to żeby uniknąć kary. Chłopak miał już zdecydowanie dość i miał nadzieje, że ta sprawa rozwiąże się w magiczny sposób sama i da mu kogoś kogo może skazać za te zabójstwa. Chciał już tylko złożyć raport i pójść w swoją stronę. Lider Suna no Kaze był zaprawdę obrzydliwym niegodziwcem, który za nic miał życie swoich bardzo lojalnych ludzi. Uesugi miał go dość i to zdecydowanie. Jeśli na sam koniec Osamu będzie miał zdanie komu przydzielić to wydobycie to na pewno nie będzie wspierał tego monopolisty.
Kolejna nic nie wnosząca odpowiedź od kolejnego lidera. Nic nie było tu łatwe, miał nadzieje że chociaż ciało Tatsuo coś tutaj wniesie. Kiedy jednak Strażnicy imeli je wnieść to okazało się, że ktoś ukradł cholerne ciało. Teraz już nie miał czasu na te głupie rozmowy z liderami. Musiał działać. Machnął ręką na Strażnika, który przyniosł te informacje. -Pilnujcie liderów. Mają stąd nie wychodzić pod żadnym pozorem. Jego ton zmienił się nieco. Nie był już spokojny ani chłodny. Teraz już nie potrzebował zdobywać przewagi nad Nimi. Był stanowczy do bólu, a jego głos nie zniósłby sprzeciwu.
Klony wyskoczyły pierwsze w kierunku rozcięcia w namiocie, a Osamu zaraz za Nimi wydawał komendy. Kiedy tylko tam się pojawią to nie będzie oglądał rozcięcia tylko wybiegnie przed jakby mając nadzieje, że jeszcze znajdzie tego, który porwał ciało. Najpewniej będzie to też osoba, która pozbawiła te dwójkę życia. W przypadku kiedy zobaczy przeciwnika lub zostanie zaatakowany. On i jego klony tworzą golemy, z których ten oryginału będzie bronił Osamu, a reszta będzie nacierać na przeciwnika.

  Ukryty tekst
Nazwa
Doton: Gōremu no Jutsu
Ranga
A
Pieczęci
Połowa pieczęci Barana
Zasięg
60 metrów
Koszt D: 45% | C: 35% | B: 25% | A: 15% | S: 10% | S+: 5% (1/2 co turę)
Koszt (Wielki) C: 50% | B: 40% | A: 30% | S: 20% | S+: 10% (1/2 co turę)
Statystyki
Wielki (staty)
Dodatkowe
Brak dodatkowych wymagań
Opis Po złożeniu pieczęci użytkownik wypluwa (w przypadku golema wielkości człowieka), lub wytwarza z ziemi (w przypadku wersji o większych rozmiarach) golema o dużej sile bojowej. Twór ten jest bardzo wytrzymały, więc może służyć za żywą tarczę, ale dzięki dużej sile stanowi też dużą wartość ofensywną. Twór utrzymuje się maksymalnie 5 tur lub 5 godzin fabularnych, po których rozpada się na kawałki. Golem nie posiada wolnej woli oraz zdolności mówienia. Ze względu na brak świadomości jest więc niepodatny na genjutsu. Jego działania są w pełni uzależnione od stwórcy, który musi wydawać mu proste mentalne polecenia. W przypadku braku kontroli wywołanej np. krytycznymi ranami użytkownika bądź wykluczenia z walki, golem rozpada się.
Nazwa
Doton: Iwa Bunshin no Jutsu
Ranga
C
Pieczęci
Baran
Zasięg
Koszt E: 14% | D: 12% | C: 10% | B: 8% | A: 6% | S: 4% | S+: 2% (za klona) + to, co przekażemy (minimum 1%)
Statystyki
Opis Technika polegająca na uformowaniu z kamieni wizualnie idealnej kopii użytkownika. Klon powstaje z gruntu na którym stoi wykonawca techniki, jednakże budulcem do stworzenia klona nie może być ani błoto, ani piasek czy też kamienne elementy budowli. Klon potrafi wykonywać wszelkie techniki Doton i Tai/Buki (bez wykorzystywania chakry) znane oryginałowi. Stworzona kopia nie posiada ekwipunku swojego twórcy, za wyjątkiem tej widocznej na wierzchu co utrudnia odróżnienie oryginału od kopii. Tak skopiowany ekwipunek jest równie groźny co oryginalny. Właściwości artefaktów nie zostają skopiowane, tak samo jak np. właściwości notek wybuchowych lub bombek dymnych. Iwa Bunshin ze względu na swój budulec jest wytrzymały - zwyczajne wbicie lub cięcie kunaiem nie wyrządzi mu wiele szkód. Do pełnej eliminacji konieczne jest wykonanie solidnego ataku, kruszącego ziemię i skały. Klon nie posiada wolnej woli oraz zdolności mówienia. Ze względu na brak świadomości jest więc niepodatny na genjutsu. Jego działania są w pełni uzależnione od stwórcy, który musi wydawać mu mentalne polecenia. W przypadku braku poleceń wywołanych np. krytycznymi ranami użytkownika bądź wykluczenia z walki, klony rozpadają się.
  Ukryty tekst

EKWIPUNEK
PRZEDMIOTY PRZY SOBIE (WIDOCZNE):
Założona zbroja
, Ochraniacz na czoło z symbolem "Zjednoczonych sił Sogen".
  Ukryty tekst
0 x
Obrazek
Awatar użytkownika
Minoru
Posty: 1233
Rejestracja: 3 kwie 2019, o 17:58
Wiek postaci: 30
Ranga: Sentoki
Krótki wygląd: Dorosły już mężczyzna o krótko przystrzyżonej brodzie i włosach dość niechlujnie związanych w kucyk.
Widoczny ekwipunek: - 2 x Torby umieszczone na plecach, przy pasie
- 2 x Katana wisząca u lewego boku
- Kamizelka shinobi

Re: Wioska Osake

Post autor: Minoru »



0 x
Prowadzone misje:
  • Tetsu Maji - D Przekleństwo pustyni (Wolna)
  • Tsukune - Wyprawa B Zdradzicecki Korikami (Przejęta)
  • Arii - Zadanie specjalne C Kress
Awatar użytkownika
Osamu
Posty: 245
Rejestracja: 7 lut 2023, o 12:58
Wiek postaci: 20
Ranga: Akoraito
Krótki wygląd: Białowłosy i wysoki młodzieniec przyozdobiony kilkoma białymi tatuażami.

Re: Wioska Osake

Post autor: Osamu »

Doskonale już było wiadomo wszystkim, że cała ta sytuacja dobiega końca. Cmentarne hieny czy inne szmatławce, które zdecydowały się podnieść ręke na ludzi oczywiście mało wartych ale dalej ludzi, którym Osamu miał gwarantować bezpieczeństwo. Koniec porywacza ciał zbliżał się chociaż on o tym nie wiedział. Szybko udało mu się wyjść z namiotu i namierzyć ślady. Klony były zbyt powolne ale udawało im się utrzymać odległość wymaganą do utrzymania techniki. Nie musiały być przy pierwszym uderzeniu, musiały dać przewagę wtedy kiedy Osamu już zatrzyma przeciwnika.
Uesugiemu udało się dojrzeć tego człowieka, który z calą pewnością niósł właśnie ciało. Nie obchodziło go teraz to czy zniszczy pieczęć, na której zależało organizacjom kupieckim. Oni się mają dogadać, a Osamu ma zapewniać bezpieczeństwo i ukarać sprawcę. Klony dostały sygnał, żeby złożyć pieczęć smoka i wskoczyć na wielkie kamienne cielska. Teraz te kamienne twory miały wyprzedzić Osamu i kierować się prosto w przeciwnika. Kiedy będą mijać oryginał Osamu wtedy klony mają zeskoczyć obok właściciela i osłaniać go.
Białowłosy też przechodził do ataku, a jego sekwencja pieczęci, która kończyła się uderzeniem w ziemię bardzo szybko zmieniała krajobraz. Dwie olbrzymie półkule właśnie gnały do siebie i miały zmiażdzyć tego, który postanowił zakłócić obrady. Uesugi będzie w skupieniu oczekiwał na to co się wydarzy. Czy Sando trafi w cel czy może jednak smoki zgniotą oponenta. Jeśli po atakach dalej będzie widział ruch to stworzy ogromnego golema, który będzie od razu pruł przed siebie w celu zniszczenia wroga.


  Ukryty tekst
Nazwa
Doton: Sando no Jutsu
Ranga
S
Pieczęci
Tygrys → Baran → Szczur → Uderzenie dłońmi o ziemię
Zasięg Max.
80 metrów
Koszt
C: 50% | B: 40% | A: 30% | S: 20% | S+: 10%
Statystyki
Dodatkowe
Brak dodatkowych wymagań
Opis Po złożeniu pieczęci na wskazanym przez użytkownika obszarze powstają oddalone od siebie o kilkadziesiąt metrów dwie gigantyczne skalne półkule mknące z dużą prędkością ku sobie. Wszystko co stanie na ich drodze zostanie najpewniej zniszczone. Technika idealnie nadaje się do walk z największymi przeciwnikami (ogromne summony, Bijuu, czy też powiększeni Akimichi). Uniknięcie jutsu jest bardzo trudne biorąc pod uwagę rozmiar wykonania. Ciężko jest też wyobrazić sobie wystarczająco silną defensywę (czy to technik, czy siły fizycznej), która pozwoli zatrzymać ów półkule przed zmiażdżeniem każdego kto stanie między nimi.
Nazwa
Doton: Doryūka no Jutsu
Ranga
A
Pieczęci
Smok
Zasięg Max.
40 metrów
Koszt
D: 45% | C: 35% | B: 25% | A: 15% | S: 10% | S+: 5% (1/2 co turę)
Statystyki
Dodatkowe
Brak dodatkowych wymagań
Opis Po złożeniu pieczęci przed użytkownikiem wyrasta z ziemi smocza paszcza, a wraz z nią reszta wężowego ciała o długości 20 metrów. Twór porusza się tuż nad powierzchnią i ma możliwość krótkiego wybicia się na większą wysokość. Kamienny smok jest przede wszystkim wytrzymałym i silnym tworem, ale jego prędkość zachowuje przyzwoity poziom. Jego ataki polegają na wykorzystaniu dużej masy, miażdżeniu lub zgniataniu wrogów w swojej paszczy.
Nazwa
Doton: Gōremu no Jutsu
Ranga
A
Pieczęci
Połowa pieczęci Barana
Zasięg
60 metrów
Koszt D: 45% | C: 35% | B: 25% | A: 15% | S: 10% | S+: 5% (1/2 co turę)
Koszt (Wielki) C: 50% | B: 40% | A: 30% | S: 20% | S+: 10% (1/2 co turę)
Statystyki
Wielki (staty)
Dodatkowe
Brak dodatkowych wymagań
Opis Po złożeniu pieczęci użytkownik wypluwa (w przypadku golema wielkości człowieka), lub wytwarza z ziemi (w przypadku wersji o większych rozmiarach) golema o dużej sile bojowej. Twór ten jest bardzo wytrzymały, więc może służyć za żywą tarczę, ale dzięki dużej sile stanowi też dużą wartość ofensywną. Twór utrzymuje się maksymalnie 5 tur lub 5 godzin fabularnych, po których rozpada się na kawałki. Golem nie posiada wolnej woli oraz zdolności mówienia. Ze względu na brak świadomości jest więc niepodatny na genjutsu. Jego działania są w pełni uzależnione od stwórcy, który musi wydawać mu proste mentalne polecenia. W przypadku braku kontroli wywołanej np. krytycznymi ranami użytkownika bądź wykluczenia z walki, golem rozpada się.
Nazwa
Kinobori no Waza
Ranga
E
Pieczęci
Brak
Zasięg
Na ciało
Statystyki
Koszt
Minimalny, nieodczuwalny
Dodatkowe
Brak dodatkowych wymagań
Opis Technika pozwala na odpowiednią kumulację chakry, dzięki czemu ninja może się poruszać po powierzchniach niedostępnych dla normalnych ludzi - w zakres tych umiejętności wchodzi zarówno chodzenie po ścianach i sufitach, jak i chodzenie po wodzie. Technika nie pozwala na unikanie technik wymagających wejścia w nie.
Nazwa
Doton: Iwa Bunshin no Jutsu
Ranga
C
Pieczęci
Baran
Zasięg
Koszt E: 14% | D: 12% | C: 10% | B: 8% | A: 6% | S: 4% | S+: 2% (za klona) + to, co przekażemy (minimum 1%)
Statystyki
Opis Technika polegająca na uformowaniu z kamieni wizualnie idealnej kopii użytkownika. Klon powstaje z gruntu na którym stoi wykonawca techniki, jednakże budulcem do stworzenia klona nie może być ani błoto, ani piasek czy też kamienne elementy budowli. Klon potrafi wykonywać wszelkie techniki Doton i Tai/Buki (bez wykorzystywania chakry) znane oryginałowi. Stworzona kopia nie posiada ekwipunku swojego twórcy, za wyjątkiem tej widocznej na wierzchu co utrudnia odróżnienie oryginału od kopii. Tak skopiowany ekwipunek jest równie groźny co oryginalny. Właściwości artefaktów nie zostają skopiowane, tak samo jak np. właściwości notek wybuchowych lub bombek dymnych. Iwa Bunshin ze względu na swój budulec jest wytrzymały - zwyczajne wbicie lub cięcie kunaiem nie wyrządzi mu wiele szkód. Do pełnej eliminacji konieczne jest wykonanie solidnego ataku, kruszącego ziemię i skały. Klon nie posiada wolnej woli oraz zdolności mówienia. Ze względu na brak świadomości jest więc niepodatny na genjutsu. Jego działania są w pełni uzależnione od stwórcy, który musi wydawać mu mentalne polecenia. W przypadku braku poleceń wywołanych np. krytycznymi ranami użytkownika bądź wykluczenia z walki, klony rozpadają się.
  Ukryty tekst

EKWIPUNEK
PRZEDMIOTY PRZY SOBIE (WIDOCZNE):
Założona zbroja
, Ochraniacz na czoło z symbolem "Zjednoczonych sił Sogen".
  Ukryty tekst
0 x
Obrazek
ODPOWIEDZ

Wróć do „Sabishi”

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość