Wywalić bazowe obrażenia łuków i ustawić je jako minimalne (masz 10 percy i łuk 50 obrażeń) zadajesz 50HP. Masz 100 percy i łuk 50 obrażeń. Zadajesz 100HP.
Różne łuki różne zasięgi jakieś lepsze mogą dawać -do percy celowanego.
Uproszczenie maksymalne. Pozdrawiam i się zmywam.
Takeda nerf
- Yami
- Posty: 2959
- Rejestracja: 25 paź 2017, o 20:14
- Wiek postaci: 25
- Link do KP: viewtopic.php?f=33&t=4268
Re: Takeda nerf
Mówiąc szczerze, to żaden zaproponowany pomysł mnie nie przekonał. Każdy ma inną wizję, od całkowitego zaorania do małych fixów. Moim celem nie było napisane Takedy od nowa, bo mimo że nie jest to mechanika idealna, to jest kompromisem między logiką i trochę różnicuje to od seido. Chciałem zostawić bazę i tylko obniżyć obrażenia, więc póki co pozostanę przy swoim pomyśle, skoro nie został on doszczętnie zmieszany z błotem, a jeśli Takeda dalej będzie outlinerem, to jestem otwarty na powrót do tematu.
0 x
- Shindo
- Postać porzucona
- Posty: 418
- Rejestracja: 13 wrz 2023, o 05:31
- Ranga: Dōkō
- Krótki wygląd: - Aparycja - avatar
- Szara lniana koszula
- Czarne spodnie
- Czarne buty - Widoczny ekwipunek: - Zbroja (czarna)
- Duża torba z tyłu za plecami - Link do KP: viewtopic.php?f=32&p=212662#p212662
- GG/Discord: shindo1313
- Multikonta: Tapion
- Aktualna postać: Kaito Mizukane
Re: Takeda nerf
To moze ugryziemy temat z drugie strony ? Zostawmy przeliczniki takie jakie sa, ale ustawmy maksymalny dmg jaki moga zadac w zaleznosci od rangi Takedy ?
D - 100 DMG
C- 140 DMG
B - 180 DMG
A - 220 DMG
S - 260 DMG
D - 100 DMG
C- 140 DMG
B - 180 DMG
A - 220 DMG
S - 260 DMG
0 x
Re: Takeda nerf
Bardzo dziwny pomysł, bo nie wyobrażam sobie ustawienia takiego sufitu dla walenia z piąchy albo z miecza, a to analogicznie również style walki. Poza tym, nie byłoby to skuteczne, bo przy obecnych poziomach postaci, każdy ma już swój pierwszy styl na S.
0 x
- Shindo
- Postać porzucona
- Posty: 418
- Rejestracja: 13 wrz 2023, o 05:31
- Ranga: Dōkō
- Krótki wygląd: - Aparycja - avatar
- Szara lniana koszula
- Czarne spodnie
- Czarne buty - Widoczny ekwipunek: - Zbroja (czarna)
- Duża torba z tyłu za plecami - Link do KP: viewtopic.php?f=32&p=212662#p212662
- GG/Discord: shindo1313
- Multikonta: Tapion
- Aktualna postać: Kaito Mizukane
Re: Takeda nerf
To moze inspiracja klanem Mateki ?
Siła i szybkość strzały = (Sila + Perca + Szybkosc)/3
Siła i szybkość strzały = (Sila + Perca + Szybkosc)/3
0 x
Re: Takeda nerf
Ario to by mnie chyba zabił i twoje rozwiązanie byłoby w sumie buffem nawet w stosunku do wzorka, który był. Potencjał byłby o wiele wyżej. Po trzecie nie wiem dlaczego szybkość miałaby brać udział w dmg.
Przenoszę do wprowadzonych btw.
Przenoszę do wprowadzonych btw.
0 x
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości