- Nazwa
- Hachimon: Kaimon
- Tytuł
- Brama Otwarcia
- Ranga i Brama
- D | Pierwsza
- Koszt Energii
- D: 12% | C: 10% | B: 8% | A: 6% | S: 4% | S+: 2% (na turę)
- Koszt Chakry
- 5% za aktywację
- Efekty
- Dodatkowe
- +30 Konsekwencji tylko w chwili otwarcia bramy.
- Opis Otwarcie pierwszej z Bram Chakry polega generalnie pojętym zwiększeniu możliwości użytkownika. Dzieje się tak z powodu nieznacznego zdjęcia blokady w mózgu, jednego z punktów tenketsu odpowiadającego za przesył energii do mięśni, dzięki czemu otwierający Bramę staje się nie tylko twardszy i silniejszy, ale również i szybszy. Osoby wytrenowane do zdejmowania limitów potrafią sobie radzić z ich konsekwencjami, dlatego nie wpływa to na nich negatywnie w żadnym stopniu.
- Nazwa
- Hachimon: Kyumon
- Tytuł
- Brama Leczenia
- Ranga i Brama
- C | Druga
- Koszt Energii
- D: 18% | C: 15% | B: 12% | A: 9% | S: 6% | S+: 3% (na turę)
- Koszt Chakry
- 5% za aktywację + otwarcie I Bramy
- Efekty
- Dodatkowe
- +40 Konsekwencji tylko w chwili otwarcia bramy.
- Opis Otwarcie Drugiej Bramy ponownie przesuwa granicę limitów zdolności fizycznych użytkownika, coraz bardziej zbliżając go do jego fizycznych możliwości. Jest on jeszcze silniejszy i szybszy a dzięki temu, że zwiększony potencjał również wpływa na to jak ciało znosi wszelkie trudy - to ponownie jest w stanie poradzić sobie z konsekwencjami limitów, nie odczuwając z powodu ich zdjęcia konsekwencji.
- Nazwa
- Hachimon: Seimon
- Tytuł
- Brama Życia
- Ranga i Brama
- B | Trzecia
- Koszt Energii
- D: 28% | C: 20% | B: 16% | A: 12% | S: 8% | S+: 4% (na turę)
- Koszt Chakry
- 5% za aktywację + otwarcie II Bramy
- Efekty
- Dodatkowe
- +50 Konsekwencji tylko w chwili otwarcia bramy.
- Opis Trzecia Brama zwana Bramą Życia pozwala nam przekroczyć granicę stawianą przed nami przez nasz własny mózg i siłę woli. Tym razem wpływamy na tenketsu znajdujące się w rdzeniu kręgowym. Poprzez uwalnianie z ciała większych ilości chakry, która ponad już zniesione limity - dalej wzmacnia nasze ciało, które delikatnie zmienia barwę w stronę czerwieni. Chakra, która nas otacza skutecznie radzi sobie z redukcją efektów wzmocnionych ciosów i kopnięć wykonywanych przez nas w trakcie trwania Bramy.
- Nazwa
- Hachimon: Shoumon
- Tytuł
- Brama Bólu
- Ranga i Brama
- A | Czwarta
- Koszt Energii
- D: 45% | C: 35% | B: 25% | A: 15% | S: 10% | S+: 5% (na turę)
- Koszt Chakry
- 5% za aktywację + otwarcie III Bramy
- Efekty
- Dodatkowe
- +60 Konsekwencji tylko w chwili otwarcia bramy.
- Opis Brama Czwarta, zwana Bramą Bólu ponownie oddziałuje na nasz tenketsu w naszym rdzeniu kręgowym. Kolejne ograniczenia zostają zniesione, a użytkownik odczuwa nie tylko mniej bólu w związku z przekroczeniem naturalnych ludzkich limitów, ale również jego efektywność i siła w każdym fizycznym zakresie ulega zwiększeniu. Nie każdy jest w stanie przetrwać takie przeciążenie, jednak ci którzy nie są w stanie mu sprostać nie docierają do tej granicy. Otwarcie czwartej bramy pozwala zaczynać łamać ograniczenia fizycznego ciała, wchodząc na zupełnie inny poziom w którym możliwości fizyczne zaczynają być postrzegane jak coś więcej niżeli tylko determinacja. Użytkownik jest w stanie dzięki prędkości i sile swoich ruchów oraz chakrze zacząć tworzyć ogień bądź podmuchy powietrza. Zniesienie kolejnych limitów jest dużo bardziej widoczne, ponieważ coraz mocniej i szybciej płynąca w naszych żyłach krew zaczyna być widoczna poprzez zaczynające pojawiać się żyły w wielu ukrwionych punktach, a dodatkowo temperatura ciała wzrasta o kilka stopni.
- Nazwa
- Hachimon: Tomon
- Tytuł
- Brama Limitu
- Ranga i Brama
- S | Piąta
- Koszt Energii
- C: 50% | B: 40% | A: 30% | S: 20% | S+: 10% (na turę)
- Koszt Chakry
- 5% za aktywację + otwarcie IV Bramy
- Efekty
- Dodatkowe
- +70 Konsekwencji tylko w chwili otwarcia bramy.
- Opis Brama Piąta wpływa na tenketsu umiejscowione w przeponie i jest jednym z ostatnich limitów, które jest w stanie przetrwać ludzkie ciało. Szybko płynąca krew, uwalniająca się chakra i wytworzony gorąc wpływa na całe ciało - nawet na oczy w których znikają tęczówki i źrenice stając się zupełnie białe. Wszystkie zadawane ciosy zyskują niesamowite wzmocnienie zarówno pod wpływem siły jak i szybkości, których efekty pozwala przetrwać użytkownikowi dodatkowo wzmocniona wytrzymałość. Wszelkie wykonywane ciosy osiągają stopień, w którym granica pomiędzy ciosem fizycznym, a chakrą zostaje złamana, umożliwiając mu dużo więcej niż wcześniej.