AnK

Awatar użytkownika
Rei Uta
Posty: 678
Rejestracja: 5 maja 2021, o 14:27
Wiek postaci: 17
Ranga: Wyrzutek
Krótki wygląd: - Różowe włosy.
- Czarne Haori przewiązane jedwabnym obi, tego samego koloru luźne spodnie oraz wysokie buty za kostkę.
- Patrz avatar.
- Po resztę zapraszam do kp.
Widoczny ekwipunek: - Torba biodrowa.
- Duży zwój na plecach.
Aktualna postać: Rei
Lokalizacja: Cały świat.

AnK

Post autor: Rei Uta »

1 x
Awatar użytkownika
Brook
Moderator
Posty: 238
Rejestracja: 6 kwie 2024, o 13:44
Aktualna postać: Souei

Re: AnK

Post autor: Brook »

Co z karami, które obecnie są po wyjściu z AnK? Ja wyjdziesz po jednej turze to dostajesz -20, a potem odpalisz drugi raz na jedną turę i znowu dostajesz -20?
0 x
Awatar użytkownika
Rei Uta
Posty: 678
Rejestracja: 5 maja 2021, o 14:27
Wiek postaci: 17
Ranga: Wyrzutek
Krótki wygląd: - Różowe włosy.
- Czarne Haori przewiązane jedwabnym obi, tego samego koloru luźne spodnie oraz wysokie buty za kostkę.
- Patrz avatar.
- Po resztę zapraszam do kp.
Widoczny ekwipunek: - Torba biodrowa.
- Duży zwój na plecach.
Aktualna postać: Rei
Lokalizacja: Cały świat.

Re: AnK

Post autor: Rei Uta »

0 x
Awatar użytkownika
Brook
Moderator
Posty: 238
Rejestracja: 6 kwie 2024, o 13:44
Aktualna postać: Souei

Re: AnK

Post autor: Brook »

Szczerze mówiąc to jak patrzę na te kary to wypadałoby je zamienić na rany przede wszystkim i wtedy można by było na tym normalnie operować. Uruchamiasz AnK kiedy chcesz i w zależności od tego na jakim liczniku tur kończysz to dostajesz odpowiednią ranę po wyłączeniu. I wtedy miałbyś możliwość uleczenia się z tego przed kolejnym użyciem, żeby te rany się nie stackowały do jakiegoś poważnego stanu. I wtedy licznik schodziłby do zera tak jak resetuje się w SM czyli po 24h fabularnych. W sumie w SM też wtedy należałoby zastosować podobny treatment, że można używać kilka razy na fabularną dobę jeśli nie wykorzystało się limitu tur.
Opracuj zmianę żeby AnK dostawało ranę lekką/średnią/ciężką w kolejnych fazach zamiast ujemnych statów jak teraz i wyedytuj to co proponowałeś że można wtedy odpalać wielokrotnie i zobaczymy jak to będzie wyglądać.
2 x
Awatar użytkownika
Brook
Moderator
Posty: 238
Rejestracja: 6 kwie 2024, o 13:44
Aktualna postać: Souei

Re: AnK

Post autor: Brook »

Panie Reiu zapraszam do opracowanka
0 x
Awatar użytkownika
Rei Uta
Posty: 678
Rejestracja: 5 maja 2021, o 14:27
Wiek postaci: 17
Ranga: Wyrzutek
Krótki wygląd: - Różowe włosy.
- Czarne Haori przewiązane jedwabnym obi, tego samego koloru luźne spodnie oraz wysokie buty za kostkę.
- Patrz avatar.
- Po resztę zapraszam do kp.
Widoczny ekwipunek: - Torba biodrowa.
- Duży zwój na plecach.
Aktualna postać: Rei
Lokalizacja: Cały świat.

Re: AnK

Post autor: Rei Uta »

Nie wiem jak ja to zrobiłem... Ale przeczytałem że ty to opracujesz. Dzisiaj do tego siądę na spokojnie <catmariner>
0 x
Awatar użytkownika
Rei Uta
Posty: 678
Rejestracja: 5 maja 2021, o 14:27
Wiek postaci: 17
Ranga: Wyrzutek
Krótki wygląd: - Różowe włosy.
- Czarne Haori przewiązane jedwabnym obi, tego samego koloru luźne spodnie oraz wysokie buty za kostkę.
- Patrz avatar.
- Po resztę zapraszam do kp.
Widoczny ekwipunek: - Torba biodrowa.
- Duży zwój na plecach.
Aktualna postać: Rei
Lokalizacja: Cały świat.

Re: AnK

Post autor: Rei Uta »

[/quote]
Poprawiłem zgodnie z planem, oraz dodałem coś od siebie. <catmariner>
1 x
Awatar użytkownika
Brook
Moderator
Posty: 238
Rejestracja: 6 kwie 2024, o 13:44
Aktualna postać: Souei

Re: AnK

Post autor: Brook »

Zgodnie z w tym co mamy obecnie to po skończeniu pierwszej fazy pierwszego poziomu też powinniśmy mieć ranę lekką.
Teoretycznie w ostatniej fazie na obu poziomach gdzie pieczęć wyłącza się automatycznie to powinna być rana równa śmiertelnej z dwóch ciężkich, to znaczy postać żyje, ale bez pomocy umrze.
Ten dopisek trochę do przeredagowania żeby to wrzucić ale to już ja się tym zajmę. Na razie zawołam jeszcze Jawę żeby spojrzał na to na co zwróciłem uwagę wyżej.
0 x
Awatar użytkownika
Jawa
Administrator
Posty: 4220
Rejestracja: 10 mar 2015, o 23:33
Ranga: Head Admin
GG/Discord: MxPl#7094
Multikonta: Sasame | Sumi

Re: AnK

Post autor: Jawa »

No jeżeli Rei jest usatysfakcjonowany takimi zmianami to można wprowadzać
0 x
Awatar użytkownika
Aoi
Postać porzucona
Posty: 211
Rejestracja: 25 mar 2024, o 08:52
Wiek postaci: 24
Ranga: Dōkō
Krótki wygląd: Długie, bladoróżowe włosy. Brązowe oczy, fioletowe usta. Zwykły strój: ciemno fioletowe kimono z delikatnymi akcentami kwiatów sakury, spinka we włosach z kwiatem malwy.
Na statku - standardowy mundur cesarski.
Widoczny ekwipunek: Dmuchawka do baniek (z wygrawerowanymi kwiatowymi zdobieniami), naszyjnik z symbolem Jashina, odznaka klanu Shabondama, Karambit zasunięty za pasem obi, 2xKabura, katana
GG/Discord: laertes9788
Multikonta: Ai, Nuō, Sister

Re: AnK

Post autor: Aoi »

W sumie, nie wiem czy z tymi zmianami na otrzymywanie ran nie będzie to jeszcze gorszy wspomagacz niż teraz. Wygrałeś walkę, ale dostałeś ładny oklep w trakcie? Umierasz bo miałeś już ciężką i średnią ranę, a byłeś sam bez pomagierów. Czy przy dłuższych walkach już wystarczy jedna ciężka by samemu się załatwić <catsweat>
0 x
Awatar użytkownika
Rei Uta
Posty: 678
Rejestracja: 5 maja 2021, o 14:27
Wiek postaci: 17
Ranga: Wyrzutek
Krótki wygląd: - Różowe włosy.
- Czarne Haori przewiązane jedwabnym obi, tego samego koloru luźne spodnie oraz wysokie buty za kostkę.
- Patrz avatar.
- Po resztę zapraszam do kp.
Widoczny ekwipunek: - Torba biodrowa.
- Duży zwój na plecach.
Aktualna postać: Rei
Lokalizacja: Cały świat.

Re: AnK

Post autor: Rei Uta »

Wydaje mi się że rany lekkiej już nie powinno być w pierwszym poziomie... Zwłaszcza przy wytrzymałości postaci powyżej 200 dlatego dałem bez rany.
Teoretycznie tak ale praktycznie będzie to kolejny spory minus do wspomagacza który i tak nie jest zbyt łaskawy dla użytkownika. Tak jak napisałem można to chyba też uzasadnić wytrzymałością posiadacza.

Poprzednio odbierał po 80 w każdej statystyce która jest do czegoś przydatna więc ta klątwa i tak była zrobiona dość chaotycznie. Ale masz rację, nie pomyślałem o tym że rany z walki + wyłączenie trybu zbyt późnomoże spowodować że i tak umierasz. <catpat>
0 x
Awatar użytkownika
Sumi
Posty: 200
Rejestracja: 1 maja 2024, o 23:18
Wiek postaci: 18
Ranga: Doko
Krótki wygląd: Krótkie czarne włosy, niska, szczupła, delikatne rysy twarzy
Widoczny ekwipunek: Torba
GG/Discord: MxPl#7094
Multikonta: Sasame | Jawa

Re: AnK

Post autor: Sumi »

Obrazek
0 x
Kolorek Sumi
Awatar użytkownika
Rei Uta
Posty: 678
Rejestracja: 5 maja 2021, o 14:27
Wiek postaci: 17
Ranga: Wyrzutek
Krótki wygląd: - Różowe włosy.
- Czarne Haori przewiązane jedwabnym obi, tego samego koloru luźne spodnie oraz wysokie buty za kostkę.
- Patrz avatar.
- Po resztę zapraszam do kp.
Widoczny ekwipunek: - Torba biodrowa.
- Duży zwój na plecach.
Aktualna postać: Rei
Lokalizacja: Cały świat.

Re: AnK

Post autor: Rei Uta »

Ja to dopracuje, dajcie mi 48h <catmariner>
1 x
Awatar użytkownika
Brook
Moderator
Posty: 238
Rejestracja: 6 kwie 2024, o 13:44
Aktualna postać: Souei

Re: AnK

Post autor: Brook »

Właściwie to zamiana debuffów na rany to był mój pomysł, więc Rei uniewinniony. Ale zgadzam się, że taka zmiana rodzi inne niechciane komplikacje, więc to co sobie obgadaliśmy na admińskim i zaproponował Shinsu:
Za każdą turę używania AnK dostajesz -5% statów fizycznych (siła, speed, wytka, perca) po wyjściu z AnK. Kolejne aktywacje są wtedy możliwe i podczas korzystania z AnK te debuffy nie są obecne.
To znaczy - odpalasz AnK, dostajesz pełny buff na pełnych statach i trzymasz go przez 1 turę. Wyłączasz AnK po 1 turze więc masz -5% do statów. Odpalasz AnK znowu po chwili i masz znowu pełny buff i pełne staty bez żadnego minusa. Po wyłączeniu masz już -10% do wszystkich statów.
Górny licznik trwania pozostaje niezmieniony - 7 pełnych tur po których AnK wyłącza się automatycznie.
Na drugim poziomie debuff funkcjonowałby tak samo tylko wynosiłby -10% zamiast -5%.
Usunięcie debuffa nie jest możliwe przez iryo - tylko porządny odpoczynek, sen albo odczekanie fabularne 24h od ostatniej aktywacji.
Do przedyskutowania pozostaje możliwość wydłużania limitu zarówno na pierwszym jak i drugim poziome AnK od pewnego poziomu wytki.
Regularne rany oczywiście zmniejszają bonus z AnK normalnie tak jak teraz, tutaj bez zmian.
0 x
Awatar użytkownika
Rei Uta
Posty: 678
Rejestracja: 5 maja 2021, o 14:27
Wiek postaci: 17
Ranga: Wyrzutek
Krótki wygląd: - Różowe włosy.
- Czarne Haori przewiązane jedwabnym obi, tego samego koloru luźne spodnie oraz wysokie buty za kostkę.
- Patrz avatar.
- Po resztę zapraszam do kp.
Widoczny ekwipunek: - Torba biodrowa.
- Duży zwój na plecach.
Aktualna postać: Rei
Lokalizacja: Cały świat.

Re: AnK

Post autor: Rei Uta »

A to nie wyjdzie czasem gorzej niż jest obecnie <catwhat>

Tutaj dochodzą wszystkie statystyki, w obecnym systemie mamy tylko trzy. Rozumiem że w stosunku do wzmocnionej kary dojdzie też coś co to wyrówna do poziomu wartego użycia?
0 x
Zablokowany

Wróć do „Wprowadzone”

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości