Zamieszczane są tutaj ważne ogłoszenia dotyczące zarówno spraw organizacyjnych forum, jak i ogłoszenia dotyczących samych graczy. Jeżeli więc Administracja pragnie coś ogłosić, szukacie kogoś do wspólnej rozgrywki albo jeśli chcecie zaznajomić się z aktualnymi konkursami, to to jest najlepsze ku temu miejsce. Ponadto jest to też dział, w którym można skontaktować się z Administracją.
			
		
		
			
				
								Generał Nerfious 							 
									
		Posty:  97 Rejestracja:  28 sie 2023, o 18:58Aktualna postać:  Shinsu 
		
						
						
			
			
													
							
						
									
						Post 
					 
								autor: Generał Nerfious  20 wrz 2023, o 20:35 
			
			
			
			
			
#475 nerfa  tabelki ze statystykami oraz poprawione zostały ich opisy (tylko tam, gdzie wprowadzały w błąd). Do tego została wyrzucona mechanika salw, która przy nowej postaci technik pociskowych mogła powodować, że technika na D uderzała z mocą 300. Zalecam przejrzenie swoich dziedzin w celu zapoznania się ze zmianami. 
	0  x
	
 
		 
				
		
		 
	 
				
		
		
			
				
								Generał Nerfious 							 
									
		Posty:  97 Rejestracja:  28 sie 2023, o 18:58Aktualna postać:  Shinsu 
		
						
						
			
			
													
							
						
									
						Post 
					 
								autor: Generał Nerfious  12 sty 2024, o 12:19 
			
			
			
			
			
#476 nerfy  poprawki dotyczące klanu Kaguya zgodnie z Pomysłem Ren viewtopic.php?p=212617#p212617 viewtopic.php?p=93626#p93626  
	2  x
	
 
		 
				
		
		 
	 
				
		
		
			
				
								Generał Nerfious 							 
									
		Posty:  97 Rejestracja:  28 sie 2023, o 18:58Aktualna postać:  Shinsu 
		
						
						
			
			
													
							
						
									
						Post 
					 
								autor: Generał Nerfious  30 sty 2024, o 15:33 
			
			
			
			
			
#477 nerf  rework - tym razem na tapet wleciało ninjutsu. W większości do technik zostały dodane tabelki i poprawione opisy, ale jest też kila większych bądź mniejszych zmian.viewtopic.php?p=191118#p191118  
	1  x
	
 
		 
				
		
		 
	 
				
		
		
			
				
								Ryukoi 							 
									
		Posty:  88 Rejestracja:  10 lut 2024, o 17:52Multikonta:  Mijikuma | Meguru 
		
						
						
			
			
													
							
						
									
						Post 
					 
								autor: Ryukoi  14 lut 2024, o 15:10 
			
			
			
			
			
			
			
									
						
	2  x
	
 
		 
				
		
		 
	 
				
		
		
			
				
								Ryukoi 							 
									
		Posty:  88 Rejestracja:  10 lut 2024, o 17:52Multikonta:  Mijikuma | Meguru 
		
						
						
			
			
													
							
						
									
						Post 
					 
								autor: Ryukoi  26 lut 2024, o 14:29 
			
			
			
			
			
#479Awanse 2.0  Rework Rangi Postaci Rang Postaci  zgodnie z tym  tematem. 
	1  x
	
 
		 
				
		
		 
	 
				
		
		
			
				
								Jawa 							 
						Administrator 			
		Posty:  4342 Rejestracja:  10 mar 2015, o 23:33Ranga:  Head AdminGG/Discord:  MxPl#7094Multikonta:  Sasame |  Sumi 
		
						
						
			
			
													
							
						
									
						Post 
					 
								autor: Jawa  25 mar 2024, o 10:04 
			
			
			
			
			
			
			
									
						
	0  x
	
 
		 
				
		
		 
	 
				
		
		
			
				
								Ra-kun 							 
						Support 			
		Posty:  22 Rejestracja:  29 mar 2024, o 23:39Multikonta:  Sashiko, Uchiha Tsuyoshi 
		
						
						
			
			
													
							
						
									
						Post 
					 
								autor: Ra-kun  6 kwie 2024, o 21:01 
			
			
			
			
			
#481 tego, zaktualizowanego tematu . 
	0  x
	
 
		 
				
		
		 
	 
				
		
		
			
				
								Boyos 							 
						Administrator 			
		Posty:  4218 Rejestracja:  11 lut 2018, o 11:20Ranga:  Starszy KapralGG/Discord:  Boyos#3562Multikonta:  Ario 
		
						
						
			
			
													
							
						
									
						Post 
					 
								autor: Boyos  9 kwie 2024, o 09:06 
			
			
			
			
			
#482 regulaminie kuźni :
Zapomniany punkt, który zezwalał de facto na omijanie mechaniki tworzenia artefaktów i próbowanie wyciągania mechanizmów Ayatsuri do oddzielnych przedmiotów.  
 
	0  x
	
 
		 
				
		
		 
	 
				
		
		
			
				
								Brook 							 
						Moderator 			
		Posty:  382 Rejestracja:  6 kwie 2024, o 13:44Aktualna postać:  Souei 
		
						
						
			
			
													
							
						
									
						Post 
					 
								autor: Brook  9 kwie 2024, o 10:10 
			
			
			
			
			#483 
	0  x
	
 
		 
				
		
		 
	 
				
		
		
			
				
								Ryukoi 							 
									
		Posty:  88 Rejestracja:  10 lut 2024, o 17:52Multikonta:  Mijikuma | Meguru 
		
						
						
			
			
													
							
						
									
						Post 
					 
								autor: Ryukoi  20 kwie 2024, o 13:44 
			
			
			
			
			#484  Statystyki żywiołów będą się od siebie teraz różnić w zależności od ich charakteru (np. Doton jest bardziej defensywny niż Katon); 
 Do żywiołu Fūton dodany został efekt "Cięcia"; 
 Do żywiołu Doton dodany został efekt "Obłocenia"; 
 W żywiole Raiton "paraliż" zmieniony na "Porażenie" zmieniając debuff do szybkości i percepcji na tylko percepcję i możliwość stackowania jak w innych efektach tego typu; 
 Do każdego żywiołu dodana została tabelka z bazowymi statystykami dla każdej rangi techniki; 
 Dodane zostały tabelki z statystykami do każdej techniki; 
 Wprowadzone zostały zmiany w opisach technik tematu technik żywiołowych  zmiany sprawdzić samodzielnie.
	2  x
	
 
		 
				
		
		 
	 
				
		
		
			
				
								Generał Nerfious 							 
									
		Posty:  97 Rejestracja:  28 sie 2023, o 18:58Aktualna postać:  Shinsu 
		
						
						
			
			
													
							
						
									
						Post 
					 
								autor: Generał Nerfious  23 kwie 2024, o 11:44 
			
			
			
			
			#485 
	1  x
	
 
		 
				
		
		 
	 
				
		
		
			
				
								Brook 							 
						Moderator 			
		Posty:  382 Rejestracja:  6 kwie 2024, o 13:44Aktualna postać:  Souei 
		
						
						
			
			
													
							
						
									
						Post 
					 
								autor: Brook  27 kwie 2024, o 22:53 
			
			
			
			
			#486 Wprowadzono zmianę zaproponowaną w  tym pomyśle  dotyczącą Hiramekarei. 
Techniki Katonu rangi S otrzymały drobne poprawki:
Katon: Gōka Messhitsu - usunięty status Oparzenie III, zwiększona siła bazowa 
Katon: Zukokku - usunięty status Oparzenie III, zwiększona siła bazowa, zmniejszony zasięg wybuchu, usunięto klasyfikację kinjutsu 
Katon: Gōka Mekkyaku - zwiększono liczbę zwojów możliwych do zdobycia z 1 do 3.  
Doton: Gōremu no Jutsu - dodano podtrzymanie "1/2 co turę" 
	0  x
	
 
		 
				
		
		 
	 
				
		
		
			
				
								Ryukoi 							 
									
		Posty:  88 Rejestracja:  10 lut 2024, o 17:52Multikonta:  Mijikuma | Meguru 
		
						
						
			
			
													
							
						
									
						Post 
					 
								autor: Ryukoi  29 kwie 2024, o 11:00 
			
			
			
			
			#487 Wprowadzono zmianę usuwającą stary zapis odnośnie skrytobójstwa . Na jego miejsce pojawił się nowy, zmieniając tę mechanikę na system"Ataku z ukrycia" . W skrócie:
Pierwszy, pojedynczy atak na nieświadomym przeciwniku uwzględnia bonus do siły ataku; 
Bonus ten może się zmieniać, w zależności od UN posiadanych przez atakującego jak i broniącego.  
	0  x
	
 
		 
				
		
		 
	 
				
		
		
			
				
								Brook 							 
						Moderator 			
		Posty:  382 Rejestracja:  6 kwie 2024, o 13:44Aktualna postać:  Souei 
		
						
						
			
			
													
							
						
									
						Post 
					 
								autor: Brook  30 kwie 2024, o 11:03 
			
			
			
			
			#488 Opis techniki Futton: Kairiki Musō (Terumi ranga A) został zmieniony tak, że nie zadaje obrażeń dookoła użytkownika, ani nie neutralizuje technik Suitonu i Hyotonu. 
Z technik Dotonu: Doro Kawarimi (D) i Yomi Numa (A) usunięto nakładanie statusu Obłocenie, ponieważ nie są one w stanie zadać rany. 
Z technik Raitonu: Rerugan (B) i Chidorigatana (A) usunięto wzmacnianie wytrzymałości broni. 
Dodatkowo, Chidorigatana otrzymała nakładanie statusu Porażenie II, przez co zmniejszono jej siłę bazową z 210 do 190. Wzmocnienie siły ciosu w przypadku przekroczenia siły techniki pozostaje bez zmian. 
	1  x
	
 
		 
				
		
		 
	 
				
		
		
			
				
								Boyos 							 
						Administrator 			
		Posty:  4218 Rejestracja:  11 lut 2018, o 11:20Ranga:  Starszy KapralGG/Discord:  Boyos#3562Multikonta:  Ario 
		
						
						
			
			
													
							
						
									
						Post 
					 
								autor: Boyos  6 maja 2024, o 10:56 
			
			
			
			
			#489 Z regulaminu kuźni został usunięty punkt: 
9. Oprócz prostych substancji, możliwe jest także stworzenie bardziej skomplikowanych specyfików, które jednak nie zawierają się w umiejętności tworzenia Trucizn i Medykamentów. Takie przedmioty opracowujemy podobnie jak trucizny/medykamenty, lecz ich wytworzenie nie podbija w żadnym stopniu wspomnianej umiejętności. Pozyskanie owych specyfików będzie wymagało wykonanie misji C wzwyż, by w jakiś sposób uzyskać cały opracowany specyfik, bądź jeden, specjalny (np. roślinny) składnik, pozwalający w późniejszym czasie w fabularny sposób wykonać daną substancję (jeśli graczowi zależy na takiej formie rozwoju postaci). Uzyskany w ten sposób specyfik, bądź jego niestandardowy składnik, dostępny będzie w ograniczonej ilości (przekładającej się na dawki eliksiru), a po jej wyczerpaniu, trzeba będzie wykonać misję danej rangi ponownie, by pozyskać nowe, ograniczone, źródło.
   
W regulaminie kuźni został zmieniony punkt:
8. Możliwym jest tworzenie prostych substancji odurzających niewymagających umiejętności alchemicznych (np.ziołowe papierosy). Ich zdobycie możliwe jest na misji rangi C wzwyż, na której uzyskujemy dostęp do stałego ich źródła (w niewielkich ilościach). Takie "medykamenty" nie będą miały jednak żadnych właściwości mogących wpłynąć na rozgrywkę. Mogą pełnić rolę jedynie fabularnego smaczku dla postaci.
 
8. Możliwym jest tworzenie prostych substancji odurzających niewymagających umiejętności alchemicznych (np.ziołowe papierosy). Ich zdobycie możliwe jest na misji z infobrookerem , na której uzyskujemy dostęp do stałego ich źródła (w niewielkich ilościach). Takie "medykamenty" nie będą miały jednak żadnych właściwości mogących wpłynąć na rozgrywkę. Mogą pełnić rolę jedynie fabularnego smaczku dla postaci.
   
 W regulaminie WT został poprawiony punkt:
[*]Ulepszanie istniejących technik  - dopuszcza się ulepszanie istniejących technik kanonicznych. Można ulepszyć tylko raz tą samą technikę. Ulepszona technika zawsze jest techniką o rangę wyżej i dopuszcza dwa scenariusze ulepszenia: 
[*]Ulepszanie istniejących technik  - dopuszcza się ulepszanie istniejących technik kanonicznych. Można ulepszyć tylko raz tą samą technikę. Ulepszona technika zawsze jest techniką o rangę wyżej i dopuszcza dwa scenariusze ulepszenia:lub zgodnie z tabelką, o ile dziedzina ją posiada    
 W regulaminie WT został dodany punkt o żywiołach i statusach:
[*]Statusy  - dopuszcza się dodawanie statusów do technik, zgodnie z prezentowanymi wartościami poniżej. Dodanie statusu nie jest rozumiane jako ulepszenie, o ile technika kanoniczna posiada w podstawowej wersji status. Oznacza to, że jeżeli technika która jest ulepszana, posiada status, możemy go podnieść wraz z ulepszaną techniką, jednakże musimy zastosować nowe minusy do statystyk, zgodnie z tabelką. Nie ma również podwójnej zapłaty za status, czyli jeżeli w podstawowej wersji techniki, zostały nałożone minusy do techniki, w ulepszonej wersji stosujemy tylko nowy minus.Porażenie Techniki D: -5 siły 
Techniki C: -10 siły 
Techniki B: -15 siły 
Techniki A: -20 siły 
Techniki S: -25 siły Obłocenie Techniki D: -5 szybkości 
Techniki C: -10 szybkości 
Techniki B: -15 szybkości 
Techniki A: -20 szybkości 
Techniki S: -25 szybkości Cięcie Techniki D: -5 szybkości 
Techniki C: -10 szybkości 
Techniki B: -15 szybkości 
Techniki A: -20 szybkości 
Techniki S: -25 szybkości Oparzenie Techniki D: -5 siły 
Techniki C: -10 siły 
Techniki B: -15 siły 
Techniki A: -20 siły 
Techniki S: -25 siły    
	0  x
	
 
		 
				
		
		 
	 
	
	
	
		
		
			
			
			
				
					Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości