Temat do dyskusji po reworkach
- Ichirou
- Posty: 4025
- Rejestracja: 18 kwie 2015, o 18:25
- Wiek postaci: 35
- Ranga: Seinin
- Krótki wygląd: Chodzące piękno.
- Widoczny ekwipunek: Hiramekarei, gurda, fūma shuriken, torba, dwie kabury
- Link do KP: viewtopic.php?f=33&t=320
- Lokalizacja: Atsui
Re: Temat do dyskusji po reworkach
Przesadne luzowanie 1 opcji sprawi, że będzie ona w ogóle nieodczuwalna - tak jakby jej nie było. Na przykład koszt dziedziny C dla summona A to jest jakiś znikomy ułamek puli PH. Nie ma sensu tego wprowadzać, bo to tylko zbędna zasada, która nic nie zmieni.
Ranga dziedziny specjalizacji równa randze summona moim zdaniem byłaby okej - wtedy specjalizacja paktu byłaby wyraźne podkreślona. Wciąż pozostaje sporo PH na inne dziedziny lub staty, więc summony nie muszą być takie same.
Ranga dziedziny specjalizacji o poziom niższa niż summona jeszcze by uszła, skoro jest taka wielka presja ze strony niektórych graczy.
Ranga dziedziny specjalizacji równa randze summona moim zdaniem byłaby okej - wtedy specjalizacja paktu byłaby wyraźne podkreślona. Wciąż pozostaje sporo PH na inne dziedziny lub staty, więc summony nie muszą być takie same.
Ranga dziedziny specjalizacji o poziom niższa niż summona jeszcze by uszła, skoro jest taka wielka presja ze strony niektórych graczy.
1 x
- Misae
- Posty: 1564
- Rejestracja: 17 gru 2017, o 10:38
- Wiek postaci: 28
- Ranga: Akoraito
- Krótki wygląd: Białowłosa, o dwukolorowych tęczówkach - lewa srebrzysto-biała, a prawa fiołkowa, ubrana w płaszcz, rękawiczki ze stalowym ochraniaczem. Na szyi kwiatowa kolia, powyżej, po prawej stronie pozioma blizna; różowe kanzashi we włosach
- Widoczny ekwipunek: Torba na lewym i prawym biodrze;plecak
- Link do KP: viewtopic.php?p=68018#p68018
- GG/Discord: Misae#1695
Re: Temat do dyskusji po reworkach
Hej! Ponieważ też trochę dłubię przy tym swoim pakciku to sama też głos zabiorę. Nie będę powtarzać wcześniej wspomnianych prze pozostałych za i przeciw, a przejdę do odniesienia się do opcji, do której się obecnie najbardziej chyba przypadła do gustu. Jestem za opcją pierwszą najbardziej w wariancie zaproponowanym przez Haruzena - 1.2 - iryo o maksymalnie o 2 rangi niższe niż ranga summona, ale opcja 1.1 też wydaje się być do ogarnięcia.
0 x

- Ichirou
- Posty: 4025
- Rejestracja: 18 kwie 2015, o 18:25
- Wiek postaci: 35
- Ranga: Seinin
- Krótki wygląd: Chodzące piękno.
- Widoczny ekwipunek: Hiramekarei, gurda, fūma shuriken, torba, dwie kabury
- Link do KP: viewtopic.php?f=33&t=320
- Lokalizacja: Atsui
Re: Temat do dyskusji po reworkach
W sumie jeszcze jedno - może połączyć punkty 1 i 1.1. W sensie, że dziedzina specjalizacji musi być wbita na konkretny poziom zależny od rangi summona + summon nie może mieć rozwiniętych innych dziedzin chakrowych wyżej niż dziedzinę specjalizacji.
2 x
- Misae
- Posty: 1564
- Rejestracja: 17 gru 2017, o 10:38
- Wiek postaci: 28
- Ranga: Akoraito
- Krótki wygląd: Białowłosa, o dwukolorowych tęczówkach - lewa srebrzysto-biała, a prawa fiołkowa, ubrana w płaszcz, rękawiczki ze stalowym ochraniaczem. Na szyi kwiatowa kolia, powyżej, po prawej stronie pozioma blizna; różowe kanzashi we włosach
- Widoczny ekwipunek: Torba na lewym i prawym biodrze;plecak
- Link do KP: viewtopic.php?p=68018#p68018
- GG/Discord: Misae#1695
Re: Temat do dyskusji po reworkach
Moim zdaniem jest to już duże utrudnienie - Specjalizacja na najwyższej randze gdyż koniec końców tworzymy praktycznie takie same summony. Specjalizacja jest ważna, ale fajną zabawą jest tworzenie summonów zróżnicowanych - wyspecjalizowanych, ale nie robionych wszystkich na jedno kopyto.
0 x

- Mujin
- Postać porzucona
- Posty: 1143
- Rejestracja: 1 paź 2019, o 22:14
- Wiek postaci: 34
- Ranga: Wyrzutek
- Krótki wygląd: Wysoki (197cm). Kobieca uroda i długie włosy ukryte pod czapką. Wątłej, niepozornej budowy. Maska na twarzy. Bandaże na rękach. Kurta, workowate spodnie, czapka z niewielkim daszkiem. Wszystko w ciemnozielonym kolorze. Lekkie buty ninja.
- Widoczny ekwipunek: Duża torba przy prawym boku, duży zwój na plecach, po bukłaku przy pasie, ręce obwinięte bandażami
- Link do KP: http://shinobiwar.pl/viewtopic.php?f=33 ... ab4e4c54f1
- GG/Discord: Wolfig#2761
Re: Temat do dyskusji po reworkach
Tak właściwie to mając 3 dziedziny chakrowe + 3 style max można zrobić naprawdę ogrom kombinacji w ramach 10 summonów, nawet mimo konieczności najwyżej rozwiniętej dziedziny specjalizacji. Już nawet jeśli będą dwa podobne summony w buildzie, to będą miały inne rangi i co za tym idzie inną siłę i inne możliwości. Więc skłaniałbym się nawet za połączeniem 1.1 i 1 jak Ichir mówi, ale 1.1 samo w sobie bardzo mi się podoba tak czy siak - bo konieczność specjalizacji rangę niżej niż ranga summona jest już ograniczeniem, sensownym i pasującym do konceptu specjalizacji paktów, a przy tym nie inwazyjnym. I ratującym pakty od tego jednego nieszczęsnego summona leczącego pasującego do reszty jak pięść do nosa
2 x
- Yami
- Posty: 2959
- Rejestracja: 25 paź 2017, o 20:14
- Wiek postaci: 25
- Link do KP: viewtopic.php?f=33&t=4268
Re: Temat do dyskusji po reworkach
Ograniczenie do 3 dziedzin chakrowych połączone z wymogiem co najmniej otwarcia dziedziny, będącej specjalizacją danego gatunku, jest wystarczające. Jestem w stanie zrozumieć potrzebę ich osłabienia. Z drugiej strony nie widzę powodów poza "nerfem" aby coś takiego mogło mieć miejsce w naturze. Jeśli ktoś gra Uchiha posiada specjalizację w Katonie i Genjutsu. Czy to oznacza, że każdy Uchiha jest mistrzem Katonu? Inni preferują obranie ścieżki iluzji całkowicie zapominając o swojej wrodzonej naturze chakry, ta jednak wciąż jest. Podobnie widziałbym to w przypadku zwierząt, każde ma podstawy (otwarte na D/C) może jednak rozwijać się w czymś innym (pozostałe 2 dostępne dziedziny chakrowe) bardziej odpowiadając charakterowi stworzenia, te wszak też istnieją.
2 x
- Misae
- Posty: 1564
- Rejestracja: 17 gru 2017, o 10:38
- Wiek postaci: 28
- Ranga: Akoraito
- Krótki wygląd: Białowłosa, o dwukolorowych tęczówkach - lewa srebrzysto-biała, a prawa fiołkowa, ubrana w płaszcz, rękawiczki ze stalowym ochraniaczem. Na szyi kwiatowa kolia, powyżej, po prawej stronie pozioma blizna; różowe kanzashi we włosach
- Widoczny ekwipunek: Torba na lewym i prawym biodrze;plecak
- Link do KP: viewtopic.php?p=68018#p68018
- GG/Discord: Misae#1695
Re: Temat do dyskusji po reworkach
Ważne pytanie również czy ninjutsu elementarne wlicza się do limitu trzech otwartych, czy tak jak u graczy jest liczone ono jako podstawowe - w momencie, w którym wlicza się w limit tak naprawdę nakazuje branie ninjutsu.
0 x

- Obi Wan Nerobi
- Posty: 506
- Rejestracja: 1 lip 2019, o 18:38
- Aktualna postać: Kisuke
Re: Temat do dyskusji po reworkach
Ad Misae
Nie, techniki elementarne nie wliczają się w ilość technik oraz zajętość dziedzin.
1 x
- Misae
- Posty: 1564
- Rejestracja: 17 gru 2017, o 10:38
- Wiek postaci: 28
- Ranga: Akoraito
- Krótki wygląd: Białowłosa, o dwukolorowych tęczówkach - lewa srebrzysto-biała, a prawa fiołkowa, ubrana w płaszcz, rękawiczki ze stalowym ochraniaczem. Na szyi kwiatowa kolia, powyżej, po prawej stronie pozioma blizna; różowe kanzashi we włosach
- Widoczny ekwipunek: Torba na lewym i prawym biodrze;plecak
- Link do KP: viewtopic.php?p=68018#p68018
- GG/Discord: Misae#1695
Re: Temat do dyskusji po reworkach
Jeśli jeszcze mogę dodać, jedyne co to zdjęłabym to wymaganie z summonów rangi E - nie mogą mieć one dziedziny powyżej D, przez co przy wybraniu Iryo jako główna ścieżka nie mogą nawet używać technik (wymagane jest do nich KC B). I tak spełniają one głównie rolę fabularną więc nie widzę powodu by tak kombinować.
0 x

- Shindo
- Postać porzucona
- Posty: 418
- Rejestracja: 13 wrz 2023, o 05:31
- Ranga: Dōkō
- Krótki wygląd: - Aparycja - avatar
- Szara lniana koszula
- Czarne spodnie
- Czarne buty - Widoczny ekwipunek: - Zbroja (czarna)
- Duża torba z tyłu za plecami - Link do KP: viewtopic.php?f=32&p=212662#p212662
- GG/Discord: shindo1313
- Multikonta: Tapion
- Aktualna postać: Kaito Mizukane
Re: Temat do dyskusji po reworkach
Rework Juugo podsumowanie i pomysł na korektę/rozpoczęcie dyskusji
Tracimy :
PA (Patrzyłem po maksie)
Klątwa: -60 PA - Nie ma bonusowych PA na tym poziomie przemiany
Przemiana: -85 PA
Przeobrażenie: -150 PA
Dodatkową chakrę:
Klątwa: -25% - Nie ma bonusowej chakry
Przemiana: -20%
Przeobrażenie: -95%
Sensora na przeobrażeniu
Leczenie:
Z absolutnego wyleczenia możemy wyleczyć 1 ciężką raną
Na przemianie tracimy możliwość wykonywania innych technik aniżeli technik taijutsu, bukijutsu i klanowych
Zyskujemy :
Przy niektórych technikach minimalny wzrost statystyk
Długość trwania przeobrażenia i przemiany
Elastyczność podczas rozdawania statystyk technik
Zmiany :
Sam szczep nie musi iść teraz w konsekwencję żeby zwiększyć długość trwania 2 i 3 formy, a mocniej jest to uwarunkowane o Kontrolę Chakry
Szczep traci skalowalność
Już nie takie dobre w early
Z ciężkim sercem przyznaje, ale zmiany są w porządku dlatego skusiłem się na jego wybór bo miał dosłownie wszystko. Jednak zostało zabrane moim zdaniem kilka rzeczy za dużo.
1. Brak bonusowych statystyk na poziomie klątwy. Wydaje mi się, że jeżeli damy 30 PA na klątwie to nie będą to drastyczne zmiany, a dalej utrzyma ten charakter atrakcyjnego w early
2. Przemiana została zabita. Na niskim i średnim KC ten tryb właściwie nie istnieje, dodatkowo brak stosowania wszystkich technik czyni ten poziom nieużywany od momentu kiedy opanujemy przeobrażenie. Moja propozycja zmian
Zużywania energię natury
D: 30% | C: 25% | B: 20% | A: 15% | S: 10% | S+: 5% (na turę)
Przywrócić możliwość korzystania z technik poza taijutsu, bukijutsu i klanowych
3. Moja wizja PA i chakry
Klątwa: + 30 PA i 10% Chakra
Przemiana: + 60 PA i 30% Chakra
Przeobrażenie: + 120 PA i 50% Chakra
Da to możliwość dostania bonusów od pierwszego stadium, ostatni poziom pod katem siły przewyższy inny wspomagasz jak AnK na pierwszym poziomie, ale żeby wyrównać tą różnicę dodałbym wyprawę C do uzyskania przeobrażenia pozostawiając ten wymóg dziedziny klanowej na A.
Rozumiem, że wycięcie sensora jest podyktowane, że jako szczep Jugo będzie miał właściwie wszystko także jest to dla mnie zrozumiałe ograniczenie. Jednakże może w takim razie dodalibyśmy możliwość komunikowania się ze zwierzętami ? Bonus bardziej pod prowadzenie fabuły, ale skoro szczep dostał z każdej możliwej strony to może dostanie coś z M&A ?
Na koniec świetna robota, bardzo podoba mi się pomysł z elastycznością technik.
Punkt 2 i 3 nie do końca dotykają kwestii "zrobiłbym inaczej", a faktu że przemiana od pewnego momentu staje się martwym poziomem. Przy czym możliwość korzystania z technik poza taijutsu, bukijutsu i klanowych jest tą zmianą która z powoduje, że ten etap transformacji zawsze będzie brany pod uwagę.
Tracimy :
PA (Patrzyłem po maksie)
Klątwa: -60 PA - Nie ma bonusowych PA na tym poziomie przemiany
Przemiana: -85 PA
Przeobrażenie: -150 PA
Dodatkową chakrę:
Klątwa: -25% - Nie ma bonusowej chakry
Przemiana: -20%
Przeobrażenie: -95%
Sensora na przeobrażeniu
Leczenie:
Z absolutnego wyleczenia możemy wyleczyć 1 ciężką raną
Na przemianie tracimy możliwość wykonywania innych technik aniżeli technik taijutsu, bukijutsu i klanowych
Zyskujemy :
Przy niektórych technikach minimalny wzrost statystyk
Długość trwania przeobrażenia i przemiany
Elastyczność podczas rozdawania statystyk technik
Zmiany :
Sam szczep nie musi iść teraz w konsekwencję żeby zwiększyć długość trwania 2 i 3 formy, a mocniej jest to uwarunkowane o Kontrolę Chakry
Szczep traci skalowalność
Już nie takie dobre w early
Z ciężkim sercem przyznaje, ale zmiany są w porządku dlatego skusiłem się na jego wybór bo miał dosłownie wszystko. Jednak zostało zabrane moim zdaniem kilka rzeczy za dużo.
1. Brak bonusowych statystyk na poziomie klątwy. Wydaje mi się, że jeżeli damy 30 PA na klątwie to nie będą to drastyczne zmiany, a dalej utrzyma ten charakter atrakcyjnego w early
2. Przemiana została zabita. Na niskim i średnim KC ten tryb właściwie nie istnieje, dodatkowo brak stosowania wszystkich technik czyni ten poziom nieużywany od momentu kiedy opanujemy przeobrażenie. Moja propozycja zmian
Zużywania energię natury
D: 30% | C: 25% | B: 20% | A: 15% | S: 10% | S+: 5% (na turę)
Przywrócić możliwość korzystania z technik poza taijutsu, bukijutsu i klanowych
3. Moja wizja PA i chakry
Klątwa: + 30 PA i 10% Chakra
Przemiana: + 60 PA i 30% Chakra
Przeobrażenie: + 120 PA i 50% Chakra
Da to możliwość dostania bonusów od pierwszego stadium, ostatni poziom pod katem siły przewyższy inny wspomagasz jak AnK na pierwszym poziomie, ale żeby wyrównać tą różnicę dodałbym wyprawę C do uzyskania przeobrażenia pozostawiając ten wymóg dziedziny klanowej na A.
Rozumiem, że wycięcie sensora jest podyktowane, że jako szczep Jugo będzie miał właściwie wszystko także jest to dla mnie zrozumiałe ograniczenie. Jednakże może w takim razie dodalibyśmy możliwość komunikowania się ze zwierzętami ? Bonus bardziej pod prowadzenie fabuły, ale skoro szczep dostał z każdej możliwej strony to może dostanie coś z M&A ?
Na koniec świetna robota, bardzo podoba mi się pomysł z elastycznością technik.
Punkt 2 i 3 nie do końca dotykają kwestii "zrobiłbym inaczej", a faktu że przemiana od pewnego momentu staje się martwym poziomem. Przy czym możliwość korzystania z technik poza taijutsu, bukijutsu i klanowych jest tą zmianą która z powoduje, że ten etap transformacji zawsze będzie brany pod uwagę.
0 x
Re: Temat do dyskusji po reworkach
Bardzo dziękuję za wartościowego posta. Razem możemy więcej. Całe forum naprzód.
Rozmowa ze zwierzętami zostaje jak najbardziej. Zniknęła przez przypadek jak usuwałem wodolejstwo z opisu. Jako fluff fabularny, ewentualnie jakaś pomoc zwierzątek na misjach.
Co do klątwy to idea była taka, żeby była ona tylko aktywatorem niskorangowych technik. W sytuacji przed reworkiem, gdzie dawała ona PA ale nie kosztowała nic, taki boost do stat, nawet mały, był nie fair, skoro można go było włączyć i mieć permanentny plus do stat. Nie chciałem więc obarczać klątwy kosztem chakry natury, aby jugo nie wstrzymywali się w korzystaniu z niej, starając się oszczędzać chakrę natury na silniejsze tryby i techniki. Klątwa, a tym samym niskorangowe techniki mają być dostępne zawsze, nawet gdy wyczerpie się już chakra natury, żeby po odpaleniu mieć jeszcze czego używać. Przez to klątwa nie może mieć kosztu chakry natury i przez to nie może dawać stat. Bonusowa chakra na tym poziomie wydaje mi się włożona na siłę. Klątwa dalej jest silna w early, tylko jej siła nie leży w teraz w pasywnym bonusie, tylko w technikach, które mają podwójny bonus z danej rangi. (wszystkie techniki jugo tak mają)
Co do Przemiany to rzeczywiście możemy podyskutować. Jak zapewne widać, koszta w chakrze natury są takie same jak normalnie dla technik - S dla Przeobrażenia i A dla Przemiany, a w sumie to koszt A dla Przemiany to była moja pierwsza iteracja, którą później zapomniałem dopasować. Jugo dostaje dostęp do Przemiany na randze C, więc jest to tryb early-mid. Imo rzeczywiście koszt chakry natury powinien zostać obniżony. Zaproponowany koszt customowy wydaje mi się spoko, ale nie wiem czy nie pójść nawet dalej i nie dać kosztu jak za technikę B:
D: 28% | C: 20% | B: 16% | A: 12% | S: 8% | S+: 4% (na turę)
Po pierwsze dlatego, że jest to koszt na turę i dla niskich poziomów KC rzeczywiście takie drogie podtrzymywanie nie miało sensu. Po drugie dlatego, że Przemiana plus technika ma mieć mniej więcej taki sam impakt jak brama trzecia + technika, której projekt znajduje się w pomysłach. Dla mnie się to skleja w całość, więc zapewne ten koszt zostanie obniżony ale pozostawiam jeszcze do dyskusji, czy na ten lepszy czy na gorszy wariant. Po trzecie dlatego, że wolałbym jednak korzystać z ustalonych kosztów dla technik, rang itd. Wtedy jest spójnie, a ustalanie customowych kosztów prowadzi nas do bałaganu i wymyślaniu kosztu dla wszystkiego osobno.
Droższy (zaproponowany):
D: 30% | C: 25% | B: 20% | A: 15% | S: 10% | S+: 5% (na turę)
Jak za technikę B:
D: 28% | C: 20% | B: 16% | A: 12% | S: 8% | S+: 4% (na turę)
Co do używania technik w czasie trwania Przemiany, jestem otwarty na kompromis, bo sam byłbym sporym beneficjentem tego, natomiast na pewno wyłączone byłyby techniki dające dodatkowe PA, nie chcemy stackowania statów z różnych źródeł. Zawołam Jawę i niech też się wypowie.
Rozmowa ze zwierzętami zostaje jak najbardziej. Zniknęła przez przypadek jak usuwałem wodolejstwo z opisu. Jako fluff fabularny, ewentualnie jakaś pomoc zwierzątek na misjach.
Co do klątwy to idea była taka, żeby była ona tylko aktywatorem niskorangowych technik. W sytuacji przed reworkiem, gdzie dawała ona PA ale nie kosztowała nic, taki boost do stat, nawet mały, był nie fair, skoro można go było włączyć i mieć permanentny plus do stat. Nie chciałem więc obarczać klątwy kosztem chakry natury, aby jugo nie wstrzymywali się w korzystaniu z niej, starając się oszczędzać chakrę natury na silniejsze tryby i techniki. Klątwa, a tym samym niskorangowe techniki mają być dostępne zawsze, nawet gdy wyczerpie się już chakra natury, żeby po odpaleniu mieć jeszcze czego używać. Przez to klątwa nie może mieć kosztu chakry natury i przez to nie może dawać stat. Bonusowa chakra na tym poziomie wydaje mi się włożona na siłę. Klątwa dalej jest silna w early, tylko jej siła nie leży w teraz w pasywnym bonusie, tylko w technikach, które mają podwójny bonus z danej rangi. (wszystkie techniki jugo tak mają)
Co do Przemiany to rzeczywiście możemy podyskutować. Jak zapewne widać, koszta w chakrze natury są takie same jak normalnie dla technik - S dla Przeobrażenia i A dla Przemiany, a w sumie to koszt A dla Przemiany to była moja pierwsza iteracja, którą później zapomniałem dopasować. Jugo dostaje dostęp do Przemiany na randze C, więc jest to tryb early-mid. Imo rzeczywiście koszt chakry natury powinien zostać obniżony. Zaproponowany koszt customowy wydaje mi się spoko, ale nie wiem czy nie pójść nawet dalej i nie dać kosztu jak za technikę B:
D: 28% | C: 20% | B: 16% | A: 12% | S: 8% | S+: 4% (na turę)
Po pierwsze dlatego, że jest to koszt na turę i dla niskich poziomów KC rzeczywiście takie drogie podtrzymywanie nie miało sensu. Po drugie dlatego, że Przemiana plus technika ma mieć mniej więcej taki sam impakt jak brama trzecia + technika, której projekt znajduje się w pomysłach. Dla mnie się to skleja w całość, więc zapewne ten koszt zostanie obniżony ale pozostawiam jeszcze do dyskusji, czy na ten lepszy czy na gorszy wariant. Po trzecie dlatego, że wolałbym jednak korzystać z ustalonych kosztów dla technik, rang itd. Wtedy jest spójnie, a ustalanie customowych kosztów prowadzi nas do bałaganu i wymyślaniu kosztu dla wszystkiego osobno.
Droższy (zaproponowany):
D: 30% | C: 25% | B: 20% | A: 15% | S: 10% | S+: 5% (na turę)
Jak za technikę B:
D: 28% | C: 20% | B: 16% | A: 12% | S: 8% | S+: 4% (na turę)
Co do używania technik w czasie trwania Przemiany, jestem otwarty na kompromis, bo sam byłbym sporym beneficjentem tego, natomiast na pewno wyłączone byłyby techniki dające dodatkowe PA, nie chcemy stackowania statów z różnych źródeł. Zawołam Jawę i niech też się wypowie.
0 x
- Jawa
- Administrator
- Posty: 4220
- Rejestracja: 10 mar 2015, o 23:33
- Ranga: Head Admin
- GG/Discord: MxPl#7094
- Multikonta: Sasame | Sumi
Re: Temat do dyskusji po reworkach
Co do kosztów, to również byłbym za tym żeby jednak były one takie jak w innych technikach a koszt rangi B wydaje się być sensownym poziomem dla Przemiany.
Co do PA na Klątwie, no to tak jak napisał Brook, teraz po prostu musisz używać technik żeby mieć ten bonus a nie masz go permanentnie za samo odpalenie trybu, także tutaj bym tego nie ruszał, może jedynie zostawił proponowany bonus do chakry, chociaż to akurat też nie uważam żeby miało być nie wiadomo jak bardzo ważne i potrzebne.
Co do używania innych technik na Przemianie, to ja również skorzystam na tym jeżeli będzie na to zgoda, także ciężko mi się tutaj obiektywnie wypowiadać.
Co do PA na Klątwie, no to tak jak napisał Brook, teraz po prostu musisz używać technik żeby mieć ten bonus a nie masz go permanentnie za samo odpalenie trybu, także tutaj bym tego nie ruszał, może jedynie zostawił proponowany bonus do chakry, chociaż to akurat też nie uważam żeby miało być nie wiadomo jak bardzo ważne i potrzebne.
Co do używania innych technik na Przemianie, to ja również skorzystam na tym jeżeli będzie na to zgoda, także ciężko mi się tutaj obiektywnie wypowiadać.
0 x
Re: Temat do dyskusji po reworkach
Ario powiedział że jak na Bramach nie będzie technik to tu na Przemianie też nie powinno być bo wtedy oszustwo. W sumie się zgadzam, żeby dwa wspomagacze pochodzące z klanówek były w tej kwestii podobne.
0 x
- Shindo
- Postać porzucona
- Posty: 418
- Rejestracja: 13 wrz 2023, o 05:31
- Ranga: Dōkō
- Krótki wygląd: - Aparycja - avatar
- Szara lniana koszula
- Czarne spodnie
- Czarne buty - Widoczny ekwipunek: - Zbroja (czarna)
- Duża torba z tyłu za plecami - Link do KP: viewtopic.php?f=32&p=212662#p212662
- GG/Discord: shindo1313
- Multikonta: Tapion
- Aktualna postać: Kaito Mizukane
Re: Temat do dyskusji po reworkach
Bramowcy tez powinni miec mozliwosc korzystania z technik. Guy na szostej bramie przywolal zolwia.
0 x
Re: Temat do dyskusji po reworkach
Dodałem update - koszt Przemiany zmniejszony, rozmowa ze zwierzętami dodana.
Co do używania technik, to nie zdecydowaliśmy się na to, żeby to umożliwić, chociaż na otarcie łez dałem chodzenie po wodzie i Kai.
Co do używania technik, to nie zdecydowaliśmy się na to, żeby to umożliwić, chociaż na otarcie łez dałem chodzenie po wodzie i Kai.
2 x
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości