Krótki wygląd: Białowłosa, o dwukolorowych tęczówkach - lewa srebrzysto-biała, a prawa fiołkowa, ubrana w płaszcz, rękawiczki ze stalowym ochraniaczem. Na szyi kwiatowa kolia, powyżej, po prawej stronie pozioma blizna; różowe kanzashi we włosach
Widoczny ekwipunek: Torba na lewym i prawym biodrze;plecak
Krótki wygląd: Wysoki, szczupły, zielone włosy, szmaragdowe oczy. Ubrany w białą, jedwabną kuszulę i piaskowe spodnie. Na szyi nosi jasnozieloną chustę.
Widoczny ekwipunek: Kabury na obu nogach na udzie Złoty medalion Ayatsuri na szyi pod chustą
Krótki wygląd: Czarne lub szarawe włosy, brudnoczerwony kolor oczu. "Szeroki" uśmiech. Wystające dwa kiełki. Na szyi materiałowa opaska z krzyżem i trumną. Zabandażowane lewe przedramię, pod którym znajduje się tatuaż 2 głowego węża
Widoczny ekwipunek: Futerał na plecach, wachlarz w pokrowcu przyczepiony do paska, rękawica łańcuchowa na lewej ręce, dziwna rękawica na prawej ręce, pasek z biczem, laska
20Ph
300ryo
6.Dyskotekowa notka świetlna - początkowo działa jak zwykła notka oślepiająca wrogów, po czym zaczyna przez okres dwóch tur migać kolorowym, dyskotekowym światłem, próba ukrycia się może być teraz utrudniona jeśli trzymasz ją przy sobie
9.Duch kowala, który daje zniżkę 25% na kolejne zakupy „niechcący postać wspomina ducha starego kowala, który okazuje się być za życia zażartym wrogiem sklepikarza, zirytowany wygania cię ze swojego sklepu, kolejne zakupy muszą odbyś się w innej lokacji”
To tyczy się też przedmiotów z kuźni czy tylko tych sklepowych?
Odbieram 30 PH, 450 ryo 1Mała laleczka voo doo. Kiedy wyciągnie się ją zza pazuchy i pociągnie za wystający od boku sznureczek wydaje przeraźliwe dźwięki, które otaczają przeciwnika niczym technika Utsusemi no jutsu. Problem w tym, że po wykorzystaniu przez najbliższe 2 dni fabularne efekt się odbija na wykonawcy. Jak nic jest przeklęta!2Po podpaleniu małego kamyczka w kształcie płomyczka otacza go duży ogień a sam unosi się w powietrzu niczym mały ognik rozjaśniając mroki nocy na czas co najmniej 5 tur! Lepiej go tylko nie denerwować, bo jest bardzo humorzasty i lubi podpalać ubrania… albo włosy?3Pigułka ze skrzepniętą krwią, jest tak krwawa, że na 3 dni fabularne zostawia w kącikach ust iście wampirze smugi!
30PH, 450 Ryo
1. Mała laleczka voo doo. Kiedy wyciągnie się ją zza pazuchy i pociągnie za wystający od boku sznureczek wydaje przeraźliwe dźwięki, które otaczają przeciwnika niczym technika Utsusemi no jutsu. Problem w tym, że po wykorzystaniu przez najbliższe 2 dni fabularne efekt się odbija na wykonawcy. Jak nic jest przeklęta!
2. Po podpaleniu małego kamyczka w kształcie płomyczka otacza go duży ogień a sam unosi się w powietrzu niczym mały ognik rozjaśniając mroki nocy na czas co najmniej 5 tur! Lepiej go tylko nie denerwować, bo jest bardzo humorzasty i lubi podpalać ubrania… albo włosy?
3. Pigułka ze skrzepniętą krwią, jest tak krwawa, że na 3 dni fabularne zostawia w kącikach ust iście wampirze smugi!
Krótki wygląd: Bardzo wysoka, muskularna, o ciemnej skórze. Ma krótkie i ciemne włosy. Na czole wytatuowane czerwone kropki. Głowa owinięta chustą - tak, by ukryć klanowy tatuaż. Od stóp do głów okryta jasnym płótnem, zniekształcającym sylwetkę.
13. Cukierek dyniowy, który regeneruje jak pigułka żywnościowa! Niestety, jego zażycie skutkuje, że po walce toaleta na najbliższy dzień będzie Twoim drugim domem
14. Dodatkowe 10 PH! Szkoda, że stało się to gdy idąc ulicą ktoś wylał na Ciebie wiadro pełne zgniłych jaj, smród nie da się zmyć przez najbliższe 2 tygodnie
15. Kościany miecz! Sprawi się doskonale w czasie walki. Niemal idealna katana! Ba! Dużo ostrzejsza! Tylko co to za grzechot kości i mrożący krew w żyłach śmiech gdy się nim macha? Nie… to musi być wyobraźnia… dobrze, że po dwóch użyciach w walce rozpada się.
Odbieram:
- 30 ph
- 450 ryo
- Mała laleczka voo doo. Kiedy wyciągnie się ją zza pazuchy i pociągnie za wystający od boku sznureczek wydaje przeraźliwe dźwięki, które otaczają przeciwnika niczym technika Utsusemi no jutsu. Problem w tym, że po wykorzystaniu przez najbliższe 2 dni fabularne efekt się odbija na wykonawcy. Jak nic jest przeklęta!
- Mikstura lecząca! Jednorazowo pozwala wyleczyć średnią ranę! Szkoda tylko, że zielarz pomylił składniki… w efekcie czego na całym ciele zaczynają wyrastać włosy. Bez golenia się nie obędzie jeśli się chcesz aby pomylili Cię z wilkołakiem!
- Cukierek dyniowy, który regeneruje jak pigułka żywnościowa! Niestety, jego zażycie skutkuje, że po walce toaleta na najbliższy dzień będzie Twoim drugim domem
1.Bombka dymna, która działa jak farba w proszku - pięknie zamaskuje ucieczkę, ale przez kolejne 5 dni fabularnych postać jest zafarbowana cała na jakiś kolor - wybiera MG
2.Cukierek dyniowy, który regeneruje jak pigułka żywnościowa! Niestety, jego zażycie skutkuje, że po walce toaleta na najbliższy dzień będzie Twoim drugim domem
3.Dodatkowe 10 PH! Szkoda, że stało się to gdy idąc ulicą ktoś wylał na Ciebie wiadro pełne zgniłych jaj, smród nie da się zmyć przez najbliższe 2 tygodnie
Krótki wygląd: Wysoki na około 178cm | czarne włosy spięte w kucyk | srebrne kolczyki w uszach | często widziany z grymasem na twarzy | ubrany w ciemny kombinezon oraz kamizelkę shinobi
Widoczny ekwipunek: Kabura na prawym udzie | kabura na lewym udzie | torba nad prawym pośladkiem | torba nad lewym pośladkiem | kamizelka shinobi | ochraniarz "Zjednoczonych Sił Sogen" na lewym ramieniu
Było strasznie
Dzięki, odbieram (CLICK):
- 30 PH, 450 Ryo
- 8. Szmatka niesłyszka - ubrany niczym duch w prześcieradle stajesz się niemal niesłyszalny zarzucając na siebie piękną białą pelerynę! Problem w tym, że działa od 2 do 6 rund… i tylko pion fabularny wie kiedy przestanie.
- 6. Dyskotekowa notka świetlna - początkowo działa jak zwykła notka oślepiająca wrogów, po czym zaczyna przez okres dwóch tur migać kolorowym, dyskotekowym światłem, próba ukrycia się może być teraz utrudniona jeśli trzymasz ją przy sobie.
- 9. Duch kowala, który daje zniżkę 25% na kolejne zakupy „niechcący postać wspomina ducha starego kowala, który okazuje się być za życia zażartym wrogiem sklepikarza, zirytowany wygania cię ze swojego sklepu, kolejne zakupy muszą odbyś się w innej lokacji” - zakupy tyczą się asortymentu sklepowego, nie z kuźni.