Yuu - Kuźnia#8
Moderator: Souei
- Shinsu
- Postać porzucona
- Posty: 812
- Rejestracja: 18 kwie 2021, o 10:40
- Wiek postaci: 23
- Widoczny ekwipunek: Dwie torby u pasa.
- Link do KP: viewtopic.php?p=193383#p193383
- GG/Discord: Shins#7007
- Ryuujin
- Martwa postać
- Posty: 361
- Rejestracja: 29 kwie 2021, o 14:42
- Wiek postaci: 18
- Ranga: Dōkō
- Krótki wygląd: Długie czarne włosy częściowo spięte w kucyk, reszta puszczona luzem
przez co jeden kosmyk zasłania lekko lewą część twarzy. Spore płatki uszu w
których znajdują się duże, okrągłe czarne kolczyki. Ubiera się w stylu buddyjskich mnichów. - Link do KP: viewtopic.php?f=33&t=9612
- GG/Discord: Aogiri#3463
- Multikonta: Zenin Toji
Re: Yuu - Kuźnia#8
Ukryty tekst
0 x

Słowa|BattleTheme | +18 | Theme|Myśli
Jeśli to czytasz to chciałbym Ci życzyć cudownego dnia!
Lepiej tu nie zaglądać.
BabyRyuujin
- Ao
- Postać porzucona
- Posty: 297
- Rejestracja: 22 kwie 2021, o 23:19
- Wiek postaci: 16
- Ranga: Samuraj
- Krótki wygląd: Wysoki, szczupły, dobrze zbudowany, przystojny brunet o niebieskich oczach, ubrany w ciemnogranatowe kimono.
- Widoczny ekwipunek: Wakizashi przy pasie.
- Link do KP: viewtopic.php?f=32&t=9506
- GG/Discord: Aka#1339
- Multikonta: Akio Maji, Doge
- Kutaro
- Posty: 885
- Rejestracja: 25 lip 2020, o 21:35
- Wiek postaci: 23
- Ranga: Dōkō
- Krótki wygląd: Wysoki, młody mężczyzna. Czarne ścięte przy czaszce włosy, ciemne okrągłe okulary, kwadratowa szczęka. Popielaty płaszcz do kolan, bez rękawów, ciemne spodnie.
- Widoczny ekwipunek: Duży kunai przy pasie, czerwony karwasz na lewej ręce
- Link do KP: viewtopic.php?f=33&t=8723
- GG/Discord: Templar#5431
- Multikonta: Templar
Re: Yuu - Kuźnia#8
Ukryty tekst
0 x
"ale odkąd doszedł Templar, stał się wyrocznią na wszystko,
samemu wkładając w cokolwiek minimum pracy i effortu"

samemu wkładając w cokolwiek minimum pracy i effortu"

- Isei
- Martwa postać
- Posty: 442
- Rejestracja: 17 wrz 2019, o 23:53
- Wiek postaci: 24
- Ranga: Doko
- Krótki wygląd: Dosyć wysoki facet, o kruczoczarnych włosach średniej długości. Wąskie, delikatnie przymróżone oczy również w kolorze czarnym. Wyraźnie widoczne kości policzkowe, które podkreślają kształt twarzy.
- Widoczny ekwipunek: Czarny płaszcz z wysokim kołnierzem, pozbawiony kaptura. Na plecach zawieszone złożone Fuuma shuriken, układające się w kształt litery 'X'. Zawsze posiada przy sobie parasol, który często zawieszony jest przy pasie chłopaka. Na prawym palcu wskazującym złoty pierścień z wygrawerowanym emblematem Uchiha.
- Link do KP: http://shinobiwar.pl/viewtopic.php?p=125465#p125465
- GG/Discord: Silens#9436
Re: Yuu - Kuźnia#8
Ukryty tekst
0 x

It's pointless...
Don't you know? Because that's the way death works.
Wandering the world of the living unnoticed as a spirit, that isn't a continuation of life.
When you die, that's it... There's nothing more... Nothing new begins.
No matter how much you regret or wish, if you couldn't do something in life, you can't suddenly do it when you die. That's just how it works, no way to defy it, try and you end up like this.
We no longer have future to fight for.
- Ayatsuri Yuu
- Posty: 585
- Rejestracja: 25 wrz 2020, o 14:23
- Wiek postaci: 22
- Ranga: Ogar
- Krótki wygląd: szczupły, delikatnie umięśniony, czarnowłosy, zielonooki
- Widoczny ekwipunek: odznaka ninja, duża torba, bandaże na rękach, dwie kabury na broń, duży pojemnik na substancję na ramieniu (pełen piasku), Yakei, płaszcz
- Link do KP: http://shinobiwar.pl/viewtopic.php?f=33&t=8939
Re: Yuu - Kuźnia#8
To po pierwsze przepraszam za zwłokę, ale wczoraj mi coś wyskoczyło i nie miałem jak tutaj odpisać.
Po drugie bardzo mnie cieszy aktywność moderatorów Kuźni w tym wątku, mam nadzieję, że taka zostanie utrzymana nawet gdy ostatni temat Kazumy w Pomysłach trochę przycichnie
A teraz do rzeczy:
Ja nie mogę, jak wyście nie zrozumieli o co chodzi, przecież ta ilość stawów nie jest po to, by mieć mniej korpusów i lżejszą lalkę, nie wiem skąd w ogóle taki pomysł przyszedł komuś do głowy, przecież stawy nie sprawią, że nagle mam więcej materiału do wykorzystania, one są tylko po to, by zapewnić ruchomość elementom. Trochę xD przy takiej argumentacji, mówiąc całkowicie szczerze.
Bardzo podoba mi się argument Ryuujina, ma on sporo sensu, jest jednak pewne "ale". Otóż zakładając, że marionetka przechodzi w tej formie, nie muszę przecież sterować każdym stawem z osobna, tego wymagałby program sterujący robotem, w tym przypadku co do zasady wystarczy utrzymywanie linkami w odpowiedniej pozycji
Swoją drogą przepraszam Was, bo coś mi się srodze pomieszało, chodziło mi oczywiście o stawy kuliste, a nie obrotowe xD
Generalnie rozumiem problem, jaki macie z takim skomplikowaniem lalki, jednakże ciężko mi inaczej uzyskać możliwość ruchu w różnych kierunkach. Myślałem już wcześniej o rozwiązaniu, które zaproponował Shinsu, ale jego problemem jest spore ograniczenie zastosowań. Otóż, dla zobrazowania,
Do tego kwestia realizmu to nie sposób by kogoś wykiwać, a bardziej ambicja Yuu co do dokładności odwzorowania.
No ale po komentarzach widzę, że niezbyt się uda, umieszczenie stawów tak jak w faktycznym szkielecie też niezbyt by pomogło przy sztywnym wykończeniu, więc faktycznie tak to będziemy musieli rozwiązać, bo nie ma lepszych pomysłów.
Zarzucam więc poprawioną wersją:
Głupi jestem w sumie, przecież to można łatwo rozwiązać, a ja niepotrzebnie komplikuję, nie wiem czemu nie wziąłem pod uwagę takiej opcji, przepraszam Was za zamieszanie.
Po drugie bardzo mnie cieszy aktywność moderatorów Kuźni w tym wątku, mam nadzieję, że taka zostanie utrzymana nawet gdy ostatni temat Kazumy w Pomysłach trochę przycichnie

A teraz do rzeczy:
Ja nie mogę, jak wyście nie zrozumieli o co chodzi, przecież ta ilość stawów nie jest po to, by mieć mniej korpusów i lżejszą lalkę, nie wiem skąd w ogóle taki pomysł przyszedł komuś do głowy, przecież stawy nie sprawią, że nagle mam więcej materiału do wykorzystania, one są tylko po to, by zapewnić ruchomość elementom. Trochę xD przy takiej argumentacji, mówiąc całkowicie szczerze.
Bardzo podoba mi się argument Ryuujina, ma on sporo sensu, jest jednak pewne "ale". Otóż zakładając, że marionetka przechodzi w tej formie, nie muszę przecież sterować każdym stawem z osobna, tego wymagałby program sterujący robotem, w tym przypadku co do zasady wystarczy utrzymywanie linkami w odpowiedniej pozycji
Ukryty tekst
, a przy konkretnych ruchach ewentualnie skierowanie Ukryty tekst
w odpowiednim kierunku, co już za sobą pociąga odpowiednie ruchy reszty elementów. Generalnie siła używana w odpowiednich miejscach, a nie podłączanie się do kilkuset stawów. To chyba tyle, jeśli chodzi o mylne wrażenie o potrzebie jakichś nadludzkich zdolności do sterowania czymś takimSwoją drogą przepraszam Was, bo coś mi się srodze pomieszało, chodziło mi oczywiście o stawy kuliste, a nie obrotowe xD
Generalnie rozumiem problem, jaki macie z takim skomplikowaniem lalki, jednakże ciężko mi inaczej uzyskać możliwość ruchu w różnych kierunkach. Myślałem już wcześniej o rozwiązaniu, które zaproponował Shinsu, ale jego problemem jest spore ograniczenie zastosowań. Otóż, dla zobrazowania,
Ukryty tekst
Do tego kwestia realizmu to nie sposób by kogoś wykiwać, a bardziej ambicja Yuu co do dokładności odwzorowania.
No ale po komentarzach widzę, że niezbyt się uda, umieszczenie stawów tak jak w faktycznym szkielecie też niezbyt by pomogło przy sztywnym wykończeniu, więc faktycznie tak to będziemy musieli rozwiązać, bo nie ma lepszych pomysłów.
Zarzucam więc poprawioną wersją:
Ukryty tekst
Edit:Głupi jestem w sumie, przecież to można łatwo rozwiązać, a ja niepotrzebnie komplikuję, nie wiem czemu nie wziąłem pod uwagę takiej opcji, przepraszam Was za zamieszanie.
Ukryty tekst
0 x
- Kutaro
- Posty: 885
- Rejestracja: 25 lip 2020, o 21:35
- Wiek postaci: 23
- Ranga: Dōkō
- Krótki wygląd: Wysoki, młody mężczyzna. Czarne ścięte przy czaszce włosy, ciemne okrągłe okulary, kwadratowa szczęka. Popielaty płaszcz do kolan, bez rękawów, ciemne spodnie.
- Widoczny ekwipunek: Duży kunai przy pasie, czerwony karwasz na lewej ręce
- Link do KP: viewtopic.php?f=33&t=8723
- GG/Discord: Templar#5431
- Multikonta: Templar
Re: Yuu - Kuźnia#8
Ukryty tekst
0 x
"ale odkąd doszedł Templar, stał się wyrocznią na wszystko,
samemu wkładając w cokolwiek minimum pracy i effortu"

samemu wkładając w cokolwiek minimum pracy i effortu"

- Shinsu
- Postać porzucona
- Posty: 812
- Rejestracja: 18 kwie 2021, o 10:40
- Wiek postaci: 23
- Widoczny ekwipunek: Dwie torby u pasa.
- Link do KP: viewtopic.php?p=193383#p193383
- GG/Discord: Shins#7007
- Ryuujin
- Martwa postać
- Posty: 361
- Rejestracja: 29 kwie 2021, o 14:42
- Wiek postaci: 18
- Ranga: Dōkō
- Krótki wygląd: Długie czarne włosy częściowo spięte w kucyk, reszta puszczona luzem
przez co jeden kosmyk zasłania lekko lewą część twarzy. Spore płatki uszu w
których znajdują się duże, okrągłe czarne kolczyki. Ubiera się w stylu buddyjskich mnichów. - Link do KP: viewtopic.php?f=33&t=9612
- GG/Discord: Aogiri#3463
- Multikonta: Zenin Toji
Re: Yuu - Kuźnia#8
Ukryty tekst
0 x

Słowa|BattleTheme | +18 | Theme|Myśli
Jeśli to czytasz to chciałbym Ci życzyć cudownego dnia!
Lepiej tu nie zaglądać.
BabyRyuujin
- Ayatsuri Yuu
- Posty: 585
- Rejestracja: 25 wrz 2020, o 14:23
- Wiek postaci: 22
- Ranga: Ogar
- Krótki wygląd: szczupły, delikatnie umięśniony, czarnowłosy, zielonooki
- Widoczny ekwipunek: odznaka ninja, duża torba, bandaże na rękach, dwie kabury na broń, duży pojemnik na substancję na ramieniu (pełen piasku), Yakei, płaszcz
- Link do KP: http://shinobiwar.pl/viewtopic.php?f=33&t=8939
Re: Yuu - Kuźnia#8
Nie widzę nic zdrożnego w pogratulowaniu chłopakom dobrej pracy. Przy czym komentarz nie dotyczył, Budyś, Twojej pracy, tylko pracy moderatorów Kuźni.
Przeliczyłem sobie jeszcze raz objętość całości i faktycznie trochę przesadziłem z tą wielkością, jakoś nie do końca się tu czuje tak bardzo zwiększanie wielkości jak przy humanoidalnej, ale zdenerwowałem się tym sztucznym ogranicznikiem do wagi lalki, które powinno odejść od razu do lamusa.
Natomiast, Ryuujin, skończ proszę z tymi farmazonami, jak dowodziłem wyżej, pod względem sterowania projekt w tamtej fazie nie odbiegał zaawansowaniem od obecnego.
Co do
Wracam więc do starej rozmiarówki
Przeliczyłem sobie jeszcze raz objętość całości i faktycznie trochę przesadziłem z tą wielkością, jakoś nie do końca się tu czuje tak bardzo zwiększanie wielkości jak przy humanoidalnej, ale zdenerwowałem się tym sztucznym ogranicznikiem do wagi lalki, które powinno odejść od razu do lamusa.
Natomiast, Ryuujin, skończ proszę z tymi farmazonami, jak dowodziłem wyżej, pod względem sterowania projekt w tamtej fazie nie odbiegał zaawansowaniem od obecnego.
Co do
Ukryty tekst
, przecież już ze dwie czy nawet trzy wersje temu zmieniłem to i już nie ma, że to Ukryty tekst
Wracam więc do starej rozmiarówki
Ukryty tekst
Kwestia promienia skrętu z kolei wydaje mi się nie tylko całkowicie zbędna, ale i bezsensowna. Czemu? Bo tak naprawdę to nie Ukryty tekst
ją wprawiają w ruch, tylko linki, a te mogę pociągnąć w każdym kierunku, w którym zechcę, niezależnie od tego, jak akurat obrócona jest lalka. Tak samo mogę ją równie dobrze obrócić w miejscu. Taki zapisek więc byłby mylący dla MG i tym samym szkodliwy dla mnie.
0 x
- Ryuujin
- Martwa postać
- Posty: 361
- Rejestracja: 29 kwie 2021, o 14:42
- Wiek postaci: 18
- Ranga: Dōkō
- Krótki wygląd: Długie czarne włosy częściowo spięte w kucyk, reszta puszczona luzem
przez co jeden kosmyk zasłania lekko lewą część twarzy. Spore płatki uszu w
których znajdują się duże, okrągłe czarne kolczyki. Ubiera się w stylu buddyjskich mnichów. - Link do KP: viewtopic.php?f=33&t=9612
- GG/Discord: Aogiri#3463
- Multikonta: Zenin Toji
Re: Yuu - Kuźnia#8
Ukryty tekst
0 x

Słowa|BattleTheme | +18 | Theme|Myśli
Jeśli to czytasz to chciałbym Ci życzyć cudownego dnia!
Lepiej tu nie zaglądać.
BabyRyuujin
- Shinsu
- Postać porzucona
- Posty: 812
- Rejestracja: 18 kwie 2021, o 10:40
- Wiek postaci: 23
- Widoczny ekwipunek: Dwie torby u pasa.
- Link do KP: viewtopic.php?p=193383#p193383
- GG/Discord: Shins#7007
- Ayatsuri Yuu
- Posty: 585
- Rejestracja: 25 wrz 2020, o 14:23
- Wiek postaci: 22
- Ranga: Ogar
- Krótki wygląd: szczupły, delikatnie umięśniony, czarnowłosy, zielonooki
- Widoczny ekwipunek: odznaka ninja, duża torba, bandaże na rękach, dwie kabury na broń, duży pojemnik na substancję na ramieniu (pełen piasku), Yakei, płaszcz
- Link do KP: http://shinobiwar.pl/viewtopic.php?f=33&t=8939
Re: Yuu - Kuźnia#8
Wracam w takim razie do poprzedniej wersji rozmiarowej i akceptuję Wasze żądania a propo użycia sześciu korpusów, mimo że się z nimi nie zgadzam.
Natomiast nie widzę powodu by nie mogło się to tak poskładać, skoro po to są te stawy by się to zginało, no i szczerze nie do końca rozumiem jaką wielkość masz na myśli. Może mógłbyś to rozrysować lub zrobić model bo po prostu tego nie widzę, może wtedy łatwiej mi będzie zobaczyć, co masz na myśli?
Ukryty tekst
Wyrzuciłem przy okazji też Ukryty tekst
, nie mam siły więcej się z tym użerać. Natomiast nie widzę powodu by nie mogło się to tak poskładać, skoro po to są te stawy by się to zginało, no i szczerze nie do końca rozumiem jaką wielkość masz na myśli. Może mógłbyś to rozrysować lub zrobić model bo po prostu tego nie widzę, może wtedy łatwiej mi będzie zobaczyć, co masz na myśli?
0 x
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości