W rasie Esukimo u Inuzuka atrybuty są nierównomiernie rozłożone, co powoduje, że Inuzuka musi nadmiernie i niekoniecznie potrzebnie rozwijać wytrzymałość w porównaniu do innych atrybutów.
ROZWIĄZANIE
Zamiast obecnych bonusów:
Atrybuty ninkena są równe połowie wartości atrybutów Inuzuki (zaokrąglamy w górę) powiększonej o rasowy bonus zależny od rangi klanowej:
D: Siła +5, Wytrzymałość +5, Szybkość +15, Percepcja +15, Konsekwencja +10
C: Siła +10, Wytrzymałość +10, Szybkość +30, Percepcja +30, Konsekwencja +20
B: Siła +15, Wytrzymałość +15, Szybkość +45, Percepcja +45, Konsekwencja +30
A: Siła +20, Wytrzymałość +20, Szybkość +60, Percepcja +60, Konsekwencja +40
S: Siła +25, Wytrzymałość +25, Szybkość +75, Percepcja +75, Konsekwencja +50
Przesunięcie odrobiny bonusu z percepcji i szybkości na wytrzymałość:
D: Siła +5, Wytrzymałość +5, Szybkość +15, Percepcja +15, Konsekwencja +10
C: Siła +10, Wytrzymałość +10, Szybkość +30, Percepcja +30, Konsekwencja +20
B: Siła +15, Wytrzymałość +15, Szybkość +45, Percepcja +45, Konsekwencja +30
A: Siła +20, Wytrzymałość +20, Szybkość +60, Percepcja +60, Konsekwencja +40
S: Siła +25, Wytrzymałość +25, Szybkość +75, Percepcja +75, Konsekwencja +50
Atrybuty ninkena są równe połowie wartości atrybutów Inuzuki (zaokrąglamy w górę) powiększonej o rasowy bonus zależny od rangi klanowej:
D: Siła +5, Wytrzymałość +10, Szybkość +15, Percepcja +10, Konsekwencja +10
C: Siła +10, Wytrzymałość +20, Szybkość +25, Percepcja +25, Konsekwencja +20
B: Siła +15, Wytrzymałość +25, Szybkość +40, Percepcja +40, Konsekwencja +30
A: Siła +20, Wytrzymałość +30, Szybkość +55, Percepcja +55, Konsekwencja +40
S: Siła +25, Wytrzymałość +35, Szybkość +70, Percepcja +70, Konsekwencja +50
DODATKOWE UWAGID: Siła +5, Wytrzymałość +10, Szybkość +15, Percepcja +10, Konsekwencja +10
C: Siła +10, Wytrzymałość +20, Szybkość +25, Percepcja +25, Konsekwencja +20
B: Siła +15, Wytrzymałość +25, Szybkość +40, Percepcja +40, Konsekwencja +30
A: Siła +20, Wytrzymałość +30, Szybkość +55, Percepcja +55, Konsekwencja +40
S: Siła +25, Wytrzymałość +35, Szybkość +70, Percepcja +70, Konsekwencja +50
Przy reworku Inuzuka nie dostrzeżono, że bonus do wytrzymałości u tej rasy jest nieporównywalnie mniejszy, niż bonus do szybkości. Aby nie ucierpieć, wytrzymałość ninkena musi stanowić przynajmniej połowę szybkości. Przy obecnych bonusach, na randze S ninken będzie miał 75 szybkości i zaledwie 25 wytrzymałości. Oznacza to, że Inuzuka, aby móc wykorzystać pełen potencjał tych bonusów, musi rozwinąć swoją własną wytrzymałość o 100 punktów. Jest to sporo, tym bardziej, że wciąż najbardziej popularnym atrybutem jest szybkość, a nie wytrzymałość. Po zaproponowanych zmianach nie jest to wymagane i Inuzuka może rozwijać swoje atrybuty dowolnie, nie musząc przejmować się, że jego ninken zrobi sobie krzywdę biegnąc przed siebie. Ponadto wciąż jest to rasa nastawiona na szybkość i percepcję. Po prostu nie aż tak ekstremalnie jak obecnie.
Zmiana owa pomoże Inuzukom, który wybrali Esukimo w rozwijaniu wybranego przez siebie buildu i jednocześnie można ją rozpatrywać jako lekki nerf, jako że de facto Esukimo staną się odrobinę wolniejsze.