Zmiany w systemie rozgrywki
- Support nr 5
- Support
- Posty: 294
- Rejestracja: 14 sty 2021, o 16:46
- GG/Discord: Mashi#6385
-
- Support
- Posty: 2059
- Rejestracja: 9 cze 2015, o 22:55
-
- Support
- Posty: 2059
- Rejestracja: 9 cze 2015, o 22:55
- Support nr 5
- Support
- Posty: 294
- Rejestracja: 14 sty 2021, o 16:46
- GG/Discord: Mashi#6385
- Sans
- Administrator
- Posty: 5407
- Rejestracja: 14 lut 2015, o 11:23
- Wiek postaci: 8
- Multikonta: Yuki Hoshi; Uchiha Hiromi; Papyrus
Re: Zmiany w systemie rozgrywki
#360
- Poprawki w technikach dotonu: Doton: Iwa Bunshin no Jutsu, Doton: Mogura Tataki no Jutsu oraz Doton: Iwagakure no Jutsu zgodnie z tematem w pomysłach.
- Zmienione ilości zdobywania Bikochu na misjach/wyprawach oraz potrzebnych robaczków do rozpoczęcia hodowli wg tematu z pomysłów.
- Samurajskie techniki bukijutsu (Iaido (D), Shoten (B), Iaigiri (A) oraz Yojinbo (A)) od dzisiaj będą dostępne do nauki również dla shinobi nie bedącego mechanicznie Samurajem. Chętni będa musieli albo nauczyć się ich od samuraja-gracza, bądź zdobyć je na wyprawie. Według tematu w pomysłach.
0 x

- Boyos
- Administrator
- Posty: 4139
- Rejestracja: 11 lut 2018, o 11:20
- Ranga: Starszy Kapral
- GG/Discord: Boyos#3562
- Multikonta: Ario
Re: Zmiany w systemie rozgrywki
#361
Drobne zmiany w Ayatsuri:
- W temacie z technikami klanu znalazła się notka dotycząca ludzi na marionetkach. Marionetka z człowiekiem ma wyłączoną lewitację, przez co nie może latać.
- Z techniki Suna Fukumen no Jutsu została usunięta wzmianka o imitowaniu głosu.
- W temacie tworzenia marionetek znalazły się 2 nowe mechanizmy: ząbkowane ostrza oraz plakietki do klanowej techniki B, Sanbō Kyūkai, która weszła jakiś czas temu z Brakujących Technik.
0 x

- Sans
- Administrator
- Posty: 5407
- Rejestracja: 14 lut 2015, o 11:23
- Wiek postaci: 8
- Multikonta: Yuki Hoshi; Uchiha Hiromi; Papyrus
Re: Zmiany w systemie rozgrywki
#362
Nastąpiły zmiany w Regulaminie Shinobi War. W większości jest to przeredagowanie niektórych punktów, połączenie dwóch w jeden, przeniesienie punktu do innego rozdziału. Pojawiły się też nowe zapisy mające na celu wyeliminowanie wolną interpretację niektórych zapisów (bądź ich braku).
- Przemodelowane i uściślone punkty: 3a, 3d (połączenie z dawnym 3e), 3e, 4d, 4e.
- Nowe punkty regulaminu: 4f (z jednoczesnym połączeniem z dawnym punktem 2j), 4g.
0 x

- Support nr 5
- Support
- Posty: 294
- Rejestracja: 14 sty 2021, o 16:46
- GG/Discord: Mashi#6385
Re: Zmiany w systemie rozgrywki
#363
ZMIANY W REBERU
W dniu dzisiejszym wprowadzamy zmiany w reberu, polegające na doprecyzowaniu metod kontroli, w zależności do specyfiki danego reberu, dzieląc klany na 4 kategorie:
- 1 - klany wymagające gestów do kierowania tworami,
2 - klany wymagające trzymania pieczęci do kontrolowania tworów,
3 - klany zwolnione z gestów i trzymania pieczęci, w związku z używaniem jakiegoś materialnego medium do kontroli reberu (np., broni),
4 - zwolnione z dodatkowych gestów/pieczęci/medium w związku ze specyfiką swojego reberu.
Szczegóły i wyjaśnienie poniżej:
Ad 1: klany wymagające gestów: zasada da dotyczy reberu polegających na kontrolowaniu jakiejś materii i niewymagające utrzymywania pieczęci, posiadają następujące ograniczenia - do tworzenia złożonych efektów/poruszania materią w skomplikowany sposób należy wykonywać ruchy rękoma (by zobrazować efekt, jaki chce się osiągnąć), np., Sabaku kontrolujący swój piasek nie złapie nikogo, jedynie na niego spoglądając. Samą "siłą woli" może zmusić "podległą sobie materię" do prostych ruchów np., zasłonięcia się piachem, na nadanie takiej piaskowej tarczy kształtu będzie wymagała ruchu ręką - im bardziej złożony efekt, tym bardziej szerokie ruchy (czasem może to być "kształtowanie" obiektu wyimaginowanym rzeźbieniem palcami)
Dotyczy:
- Aburame
- Kami
- Kouseki
- Maji
- Sabaku
- Yuki
Doprecyzowanie:
- Maji - dotyczy to zarówno wymyślnego poruszania żelaznym piaskiem, jak i "szermierki" metalowymi przedmiotami. Proste poruszanie wspomnianymi można wykonać bez konieczności poruszania rękoma.
- Kami - po przejściu w formę papierową, może korzystać z całego potencjału reberu jedynie siłą woli.
Ad 2: Reberu wymagające trzymania pieczęci: Klany wymagające trzymania pieczęci do tworzenia i kontrolowania swoich reberu:
- Senju
- Kaminari
- Terumi*
*do plucia "zwykła" lawą/kwasem niewymagane jest trzymanie pieczęci, jednakże przy tworzeniu kształtu (chmury kwasu/gumy/lawy) wymagana jest pieczęć barana.
Ad 3: Klany wymagające "medium" do tworzenia kształtów:
- Samurajowie - wymagają broni, na której tworzą swoje chakrowe kształty.
- Shabondama - w momencie niekorzystania z dmuchawki, wykonuje gesty, by kierować powstałymi bąblami. Gdy korzysta z dmuchawki, ma pełną kontrolę.
Ad 4: Klany niewymagające pieczęci/wykonywania gestów: Haretsu
Odpowiednie adnotacje pojawią się w tematach poszczególnych klanów.
0 x
- Jawa
- Administrator
- Posty: 4223
- Rejestracja: 10 mar 2015, o 23:33
- Ranga: Head Admin
- GG/Discord: MxPl#7094
- Multikonta: Sasame | Sumi
Re: Zmiany w systemie rozgrywki
#364
W temacie Genjutsu zostały wprowadzone obszerne zmiany.
- Poprawki w bonusach do Konsekwencji dla poszczególnych metod wychodzenia z iluzji.
- Dodana opcja rozpoznawania bycia ofiarą iluzji dla posiadaczy wysokiej Psychiki.
- Zmiany we wszystkich technikach, które obejmują czasy trwania, wskazanie ilości celów, czy samo działanie technik, w tym mocniejsze wersje efektów w przypadku posiadania przewagi Psychiki nad Konsekwencją ofiary.
- Magen: Nijū Kokoni Arazu no Jutsu - technika przeniesiona z rangi B do A, więc można ją wymienić na inną dostępną technikę do rangi B lub zostawić ją zamrożoną do czasu rozwinięcia dziedziny na A.
0 x
- Support nr 5
- Support
- Posty: 294
- Rejestracja: 14 sty 2021, o 16:46
- GG/Discord: Mashi#6385
Re: Zmiany w systemie rozgrywki
#365
Doprecyzowania w TEMACIE Tworzenia Lalek - dodana została poniższa uwaga dotycząca siły i prędkości pocisków wystrzeliwanych z wyrzutni lalek.
Uwaga: 5 Siła i Prędkość pocisków wystrzeliwanych z wyrzutni dowolnego typu zależna jest od Siły lalki w której są one zamontowane. Przelicznik wynosi 1:1. Na potrzeby oceny skuteczności celowania, brana jest Percepcja Lalkarza (niezależnie od tego, ile na raz lalek kontroluje).
0 x
- Jawa
- Administrator
- Posty: 4223
- Rejestracja: 10 mar 2015, o 23:33
- Ranga: Head Admin
- GG/Discord: MxPl#7094
- Multikonta: Sasame | Sumi
Re: Zmiany w systemie rozgrywki
#366
Mała poprawka w temacie Antidota i trucizny - zwiększono liczbę dawek pozyskiwanych z jednego zestawu ziół (tym samym zwiększono również to w UN Alchemik) oraz poprawiono zapis dotycząco tego, ile dawek substancji przypada na daną broń (Notka 3).
0 x
- Support nr 5
- Support
- Posty: 294
- Rejestracja: 14 sty 2021, o 16:46
- GG/Discord: Mashi#6385
Re: Zmiany w systemie rozgrywki
#367
Zmiany, zmiany!
- Doprecyzowano działania techniki Ranshinshō, opisując zasady, pod jakimi ofiara techniki może się bronić z jej skutkami. Aktualny opis jutsu znajduje się Tutaj
- Zmiana w technice Fūka Hōin określająca sposób pieczętowania płomieni. Nowy opis dostępy Tutaj. W związku z tą zmianą, dopisano również nową "niepisaną zasadę" do tematu dotyczącego Tworzenia Własnych Technik Klik
- Rozszerzono dostępność SM'a dla postaci nie będących powiernikami zwojów z paktami. Szczegóły dostępne Tutaj
0 x
Użytkownicy przeglądający to forum: Uchiha Tsuyoshi i 4 gości