Bezkresna pustynia
- Akaruidesu Yoake
- Martwa postać
- Posty: 904
- Rejestracja: 23 wrz 2019, o 20:00
- Wiek postaci: 18
- Ranga: Akoraito
- Krótki wygląd: Niski, blond włosy z ciemniejszymi końcówkami, młodo wyglądająca twarz. Czarne ubranie z długimi rękawami i stojącym kołnierzem, na to żółte haori w białe trójkąty.
- Widoczny ekwipunek: Kabura na broń na obu udach. Torba nad lewą nogą. Tanto przy pasie po prawej stronie, katana po prawej.
- Link do KP: viewtopic.php?f=33&t=7711
- Multikonta: Budyś
- Shins
- Martwa postać
- Posty: 1682
- Rejestracja: 7 kwie 2018, o 16:44
- Wiek postaci: 22
- Ranga: Dōkō, Pazur
- Krótki wygląd: Nijaki. Zazwyczaj skryty w czarnym stroju ninja - do misji się przebiera. Brak cech szczególnych poza ustami na rękach i piersi.
- Widoczny ekwipunek: Torba na glinę u pasa, dwie torby z tyłu. Maska na twarzy, rękawiczki na dłoniach. Miecz zawieszony na plecach. Płaszcz.
- Link do KP: http://shinobiwar.pl/viewtopic.php?p=80043#p80043
Re: Bezkresna pustynia
C1: Shi Wan - Yurkin: Wielkie podziękowania i sorry za frustrację <3
- Nazwa
- C1: Shī Wan
- Ranga
- D
- Pieczęci
- Połowa Barana (detonacja)
- Zasięg
- Zależny od opanowania dziedziny klanowej (detonacja)
- Koszt E: 14% | D: 12% | C: 10% | B: 8% | A: 6% | S: 4% | S+: 2% (za 5 małych / 2 średnie/ 1 duży)
- Dodatkowe
- 20g gliny za małego, 100g za średniego, 200g za dużego.
- Opis Najsłabsze wybuchowe twory, którym można nadać rangę C1. Twory charakteryzują się tym, że przypominają wyglądem zwierzęta. Wyróżnić możemy kilka kategorii:
- owady, pająki – lądowe typy bomb. Dostępne jedynie w wersji małej.
- ptaki – powietrzne typy bomb. Dostępne jedynie w wersji małej i średniej.
- ptaki transportowe – bomby charakteryzujące się znikomą siłą, która jest w stanie zaszkodzić jedynie w przypadku bezpośredniego kontaktu. Nie jest to jednak ich przeznaczeniem, a transport jak wskazuje nazwa. Dostępne jedynie w dużej wersji. Używanie ptaka transportowego wymaga podtrzymywania go chakrą co turę za 1/4 kosztu stworzenia (minimum 1%).
- ryby, meduzy – morskie typy bomb, wykorzystywane do atakowania celów podwodnych bądź znajdujących się na powierzchni wody. Bomby mogą być także w tym przypadku wykorzystywane jako miny wodne. Dostępne we wszystkich wersjach.
- węże, stonogi – podziemne typy bomb, które mogą zostać wykorzystane do unieruchomienia przeciwnika. Charakteryzują się one większymi rozmiarami, a przez to i siłą wybuchu. Dostępne jedynie w wersji średniej i dużej.
Ukryty tekst
0 x
Karta Postaci <> Mechanika technik rodu Dōhito <> WT <> Kuźnia <> Dziennik młodego zabójcy
Twarda spacja:
- Akaruidesu Yoake
- Martwa postać
- Posty: 904
- Rejestracja: 23 wrz 2019, o 20:00
- Wiek postaci: 18
- Ranga: Akoraito
- Krótki wygląd: Niski, blond włosy z ciemniejszymi końcówkami, młodo wyglądająca twarz. Czarne ubranie z długimi rękawami i stojącym kołnierzem, na to żółte haori w białe trójkąty.
- Widoczny ekwipunek: Kabura na broń na obu udach. Torba nad lewą nogą. Tanto przy pasie po prawej stronie, katana po prawej.
- Link do KP: viewtopic.php?f=33&t=7711
- Multikonta: Budyś
- Shins
- Martwa postać
- Posty: 1682
- Rejestracja: 7 kwie 2018, o 16:44
- Wiek postaci: 22
- Ranga: Dōkō, Pazur
- Krótki wygląd: Nijaki. Zazwyczaj skryty w czarnym stroju ninja - do misji się przebiera. Brak cech szczególnych poza ustami na rękach i piersi.
- Widoczny ekwipunek: Torba na glinę u pasa, dwie torby z tyłu. Maska na twarzy, rękawiczki na dłoniach. Miecz zawieszony na plecach. Płaszcz.
- Link do KP: http://shinobiwar.pl/viewtopic.php?p=80043#p80043
Re: Bezkresna pustynia
Chakrę za obie techniki rozliczę w następnym poście, o ile zajdzie potrzeba ich użycia.
Doton: Shinjū Zanshu no Jutsu
Doton: Daichi Ganshō
C1: Shi Wan - Yurkin: Wielkie podziękowania i sorry za frustrację <3
Doton: Shinjū Zanshu no Jutsu
- Nazwa
- Doton: Shinjū Zanshu no Jutsu
- Ranga
- D
- Pieczęci
- Brak
- Zasięg
- Należy znajdować się pod przeciwnikiem, max. metr od niego
- Koszt
- E: 14% | D: 12% | C: 10% | B: 8% | A: 6% | S: 4% | S+: 2%
- Dodatkowe Wymaga znajomości Doton: Moguragakure no Jutsu, szybkość manewru równa szybkości użytkownika
- Opis Całkiem prosta technika doton, wymagająca znajdowania się już pod ziemią za pomocą innego jutsu. Polega ona na złapaniu przeciwnika znajdującego się na powierzchni, a następnie wciągnięciu go pod ziemię na swoje dotychczasowe miejsce. Następuje wtedy wymiana pozycji - po skutecznym wykonaniu techniki użytkownik wyskakuje na powierzchnię, a ofiara zostaje zagrzebana w ziemi najczęściej do samej szyi.
- Nazwa
- Doton: Daichi Ganshō
- Ranga
- C
- Pieczęci
- Wąż
- Zasięg Max.
- 10 metrów
- Koszt
- E: 24% | D: 18% | C: 15% | B: 12% | A: 9% | S: 6% | S+: 3% (od ściany)
- Dodatkowe
- Brak dodatkowych wymagań
- Opis Bardzo przydatna technika, polegająca na stworzeniu ściany lub kilku. Mogą one zablokować ruchy przeciwnika. Jutsu ma wiele użyć, wystarczy stworzyć dwie, aby wróg nie mógł zrobić uników na boki, albo cztery, aby go zamknąć i pozbawić przez chwilkę możliwości wyjścia. Technikę można stosować również w defensywie, aby osłonić samego siebie. Wystarczy jednak uderzenie o sile 65 lub technika rangi C do zniszczenia ścian.
- Nazwa
- C1: Shī Wan
- Ranga
- D
- Pieczęci
- Połowa Barana (detonacja)
- Zasięg
- Zależny od opanowania dziedziny klanowej (detonacja)
- Koszt E: 14% | D: 12% | C: 10% | B: 8% | A: 6% | S: 4% | S+: 2% (za 5 małych / 2 średnie/ 1 duży)
- Dodatkowe
- 20g gliny za małego, 100g za średniego, 200g za dużego.
- Opis Najsłabsze wybuchowe twory, którym można nadać rangę C1. Twory charakteryzują się tym, że przypominają wyglądem zwierzęta. Wyróżnić możemy kilka kategorii:
- owady, pająki – lądowe typy bomb. Dostępne jedynie w wersji małej.
- ptaki – powietrzne typy bomb. Dostępne jedynie w wersji małej i średniej.
- ptaki transportowe – bomby charakteryzujące się znikomą siłą, która jest w stanie zaszkodzić jedynie w przypadku bezpośredniego kontaktu. Nie jest to jednak ich przeznaczeniem, a transport jak wskazuje nazwa. Dostępne jedynie w dużej wersji. Używanie ptaka transportowego wymaga podtrzymywania go chakrą co turę za 1/4 kosztu stworzenia (minimum 1%).
- ryby, meduzy – morskie typy bomb, wykorzystywane do atakowania celów podwodnych bądź znajdujących się na powierzchni wody. Bomby mogą być także w tym przypadku wykorzystywane jako miny wodne. Dostępne we wszystkich wersjach.
- węże, stonogi – podziemne typy bomb, które mogą zostać wykorzystane do unieruchomienia przeciwnika. Charakteryzują się one większymi rozmiarami, a przez to i siłą wybuchu. Dostępne jedynie w wersji średniej i dużej.
Ukryty tekst
0 x
Karta Postaci <> Mechanika technik rodu Dōhito <> WT <> Kuźnia <> Dziennik młodego zabójcy
Twarda spacja:
- Akaruidesu Yoake
- Martwa postać
- Posty: 904
- Rejestracja: 23 wrz 2019, o 20:00
- Wiek postaci: 18
- Ranga: Akoraito
- Krótki wygląd: Niski, blond włosy z ciemniejszymi końcówkami, młodo wyglądająca twarz. Czarne ubranie z długimi rękawami i stojącym kołnierzem, na to żółte haori w białe trójkąty.
- Widoczny ekwipunek: Kabura na broń na obu udach. Torba nad lewą nogą. Tanto przy pasie po prawej stronie, katana po prawej.
- Link do KP: viewtopic.php?f=33&t=7711
- Multikonta: Budyś
Re: Bezkresna pustynia
Shinju Zanshu to technika już brania przeciwnika spod ziemi. Tutaj potrzebne jest raczej Moguragakure i liczę Ci tą ścianę.
Ukryty tekst
0 x
Do hidów polecam używania mojego ID: 2457
- Shins
- Martwa postać
- Posty: 1682
- Rejestracja: 7 kwie 2018, o 16:44
- Wiek postaci: 22
- Ranga: Dōkō, Pazur
- Krótki wygląd: Nijaki. Zazwyczaj skryty w czarnym stroju ninja - do misji się przebiera. Brak cech szczególnych poza ustami na rękach i piersi.
- Widoczny ekwipunek: Torba na glinę u pasa, dwie torby z tyłu. Maska na twarzy, rękawiczki na dłoniach. Miecz zawieszony na plecach. Płaszcz.
- Link do KP: http://shinobiwar.pl/viewtopic.php?p=80043#p80043
Re: Bezkresna pustynia
Ukryty tekst
Klon: 18% chakryDoton: Iwa Bunshin no Jutsu
- Nazwa
- Doton: Iwa Bunshin no Jutsu
- Ranga
- C
- Pieczęci
- Baran
- Zasięg
- Koszt E: 14% | D: 12% | C: 10% | B: 8% | A: 6% | S: 4% | S+: 2% (za klona) + to, co przekażemy (minimum 1%)
- Statystyki
- Opis <span style="display: block; margin: 0; padding: 0; text-align: justify;">Technika polegająca na uformowaniu z kamieni wizualnie idealnej kopii użytkownika. Aby stworzyć Bunshina wymagany jest dostęp do lądu w pobliżu. Klon potrafi wykonywać wszelkie techniki Doton i Tai/Buki (bez wykorzystywania chakry) znane oryginałowi. Stworzona kopia nie posiada ekwipunku swojego twórcy, za wyjątkiem tej widocznej na wierzchu co utrudnia odróżnienie oryginału od kopii. Tak skopiowany ekwipunek jest równie groźny co oryginalny. Właściwości artefaktów nie zostają skopiowane, tak samo jak np. właściwości notek wybuchowych lub bombek dymnych.
Iwa Bunshin ze względu na swój budulec jest wytrzymały - zwyczajne wbicie lub cięcie kunaiem nie wyrządzi mu wiele szkód. Do pełnej eliminacji konieczne jest wykonanie solidnego ataku, kruszącego ziemię i skały.
Klon nie posiada wolnej woli oraz zdolności mówienia. Ze względu na brak świadomości jest więc niepodatny na genjutsu. Jego działania są w pełni uzależnione od stwórcy, który musi wydawać mu mentalne polecenia. W przypadku braku poleceń wywołanych np. krytycznymi ranami użytkownika bądź wykluczenia z walki, klony rozpadają się.</span>
- Nazwa
- Doton: Moguragakure no Jutsu
- Ranga
- D
- Pieczęci
- Brak
- Zasięg
- Na siebie
- Koszt
- E: 14% | D: 12% | C: 10% | B: 8% | A: 6% | S: 4% | S+: 2% (1/2 na turę)
- Dodatkowe
- Użytkownik porusza się pod ziemią z połową posiadanej szybkości
- Opis Jedna z podstawowych technik Dotonu. Użytkownik rozmiękcza glebę pod swoimi stopami i zapada się pod ziemię, by potem poruszać się pod jej powierzchnią. Dzięki temu jutsu można więc uniknąć zagrożenia, zniknąć z pola wiedzenia wroga, czy też przemieścić się niezauważonym i przygotować zasadzkę. Możliwe jest poruszanie się w różnego rodzaju glebach, a mniejsze przeszkody takie jak kamienie, żwir, czy korzenie drzewa nie są dużym problemem. Niemożliwym jednak jest przebicie się przez litą skałę. Oczywistą wadą techniki jest brak poglądu na to, co dzieje się na powierzchni. Dzięki technice użytkownik jest w stanie jedynie wyczuć występujące w promieniu dwóch metrów drgania gruntu wywoływane przez poruszających się ludzi lub cięższe obiekty. Jutsu polega na przemieszczeniu się pod ziemią, a nie drążeniu tuneli, więc niemożliwe jest przetransportowanie innych osób. W czasie trwania tej techniki niemożliwe jest wykonywanie innych jutsu, można jedynie podtrzymywać już te aktywne.
- Nazwa
- Doton: Shinjū Zanshu no Jutsu
- Ranga
- D
- Pieczęci
- Brak
- Zasięg
- Należy znajdować się pod przeciwnikiem, max. metr od niego
- Koszt
- E: 14% | D: 12% | C: 10% | B: 8% | A: 6% | S: 4% | S+: 2%
- Dodatkowe Wymaga znajomości Doton: Moguragakure no Jutsu, szybkość manewru równa szybkości użytkownika
- Opis Całkiem prosta technika doton, wymagająca znajdowania się już pod ziemią za pomocą innego jutsu. Polega ona na złapaniu przeciwnika znajdującego się na powierzchni, a następnie wciągnięciu go pod ziemię na swoje dotychczasowe miejsce. Następuje wtedy wymiana pozycji - po skutecznym wykonaniu techniki użytkownik wyskakuje na powierzchnię, a ofiara zostaje zagrzebana w ziemi najczęściej do samej szyi.
- Nazwa
- Doton: Daichi Ganshō
- Ranga
- C
- Pieczęci
- Wąż
- Zasięg Max.
- 10 metrów
- Koszt
- E: 24% | D: 18% | C: 15% | B: 12% | A: 9% | S: 6% | S+: 3% (od ściany)
- Dodatkowe
- Brak dodatkowych wymagań
- Opis Bardzo przydatna technika, polegająca na stworzeniu ściany lub kilku. Mogą one zablokować ruchy przeciwnika. Jutsu ma wiele użyć, wystarczy stworzyć dwie, aby wróg nie mógł zrobić uników na boki, albo cztery, aby go zamknąć i pozbawić przez chwilkę możliwości wyjścia. Technikę można stosować również w defensywie, aby osłonić samego siebie. Wystarczy jednak uderzenie o sile 65 lub technika rangi C do zniszczenia ścian.
- Nazwa
- C1: Shī Wan
- Ranga
- D
- Pieczęci
- Połowa Barana (detonacja)
- Zasięg
- Zależny od opanowania dziedziny klanowej (detonacja)
- Koszt E: 14% | D: 12% | C: 10% | B: 8% | A: 6% | S: 4% | S+: 2% (za 5 małych / 2 średnie/ 1 duży)
- Dodatkowe
- 20g gliny za małego, 100g za średniego, 200g za dużego.
- Opis Najsłabsze wybuchowe twory, którym można nadać rangę C1. Twory charakteryzują się tym, że przypominają wyglądem zwierzęta. Wyróżnić możemy kilka kategorii:
- owady, pająki – lądowe typy bomb. Dostępne jedynie w wersji małej.
- ptaki – powietrzne typy bomb. Dostępne jedynie w wersji małej i średniej.
- ptaki transportowe – bomby charakteryzujące się znikomą siłą, która jest w stanie zaszkodzić jedynie w przypadku bezpośredniego kontaktu. Nie jest to jednak ich przeznaczeniem, a transport jak wskazuje nazwa. Dostępne jedynie w dużej wersji. Używanie ptaka transportowego wymaga podtrzymywania go chakrą co turę za 1/4 kosztu stworzenia (minimum 1%).
- ryby, meduzy – morskie typy bomb, wykorzystywane do atakowania celów podwodnych bądź znajdujących się na powierzchni wody. Bomby mogą być także w tym przypadku wykorzystywane jako miny wodne. Dostępne we wszystkich wersjach.
- węże, stonogi – podziemne typy bomb, które mogą zostać wykorzystane do unieruchomienia przeciwnika. Charakteryzują się one większymi rozmiarami, a przez to i siłą wybuchu. Dostępne jedynie w wersji średniej i dużej.
Ukryty tekst
0 x
Karta Postaci <> Mechanika technik rodu Dōhito <> WT <> Kuźnia <> Dziennik młodego zabójcy
Twarda spacja:
- Akaruidesu Yoake
- Martwa postać
- Posty: 904
- Rejestracja: 23 wrz 2019, o 20:00
- Wiek postaci: 18
- Ranga: Akoraito
- Krótki wygląd: Niski, blond włosy z ciemniejszymi końcówkami, młodo wyglądająca twarz. Czarne ubranie z długimi rękawami i stojącym kołnierzem, na to żółte haori w białe trójkąty.
- Widoczny ekwipunek: Kabura na broń na obu udach. Torba nad lewą nogą. Tanto przy pasie po prawej stronie, katana po prawej.
- Link do KP: viewtopic.php?f=33&t=7711
- Multikonta: Budyś
- Shins
- Martwa postać
- Posty: 1682
- Rejestracja: 7 kwie 2018, o 16:44
- Wiek postaci: 22
- Ranga: Dōkō, Pazur
- Krótki wygląd: Nijaki. Zazwyczaj skryty w czarnym stroju ninja - do misji się przebiera. Brak cech szczególnych poza ustami na rękach i piersi.
- Widoczny ekwipunek: Torba na glinę u pasa, dwie torby z tyłu. Maska na twarzy, rękawiczki na dłoniach. Miecz zawieszony na plecach. Płaszcz.
- Link do KP: http://shinobiwar.pl/viewtopic.php?p=80043#p80043
Re: Bezkresna pustynia
C1: Shī Wan
- Nazwa
- C1: Shī Wan
- Ranga
- D
- Pieczęci
- Połowa Barana (detonacja)
- Zasięg
- Zależny od opanowania dziedziny klanowej (detonacja)
- Koszt E: 14% | D: 12% | C: 10% | B: 8% | A: 6% | S: 4% | S+: 2% (za 5 małych / 2 średnie/ 1 duży)
- Dodatkowe
- 20g gliny za małego, 100g za średniego, 200g za dużego.
- Opis Najsłabsze wybuchowe twory, którym można nadać rangę C1. Twory charakteryzują się tym, że przypominają wyglądem zwierzęta. Wyróżnić możemy kilka kategorii:
- owady, pająki – lądowe typy bomb. Dostępne jedynie w wersji małej.
- ptaki – powietrzne typy bomb. Dostępne jedynie w wersji małej i średniej.
- ptaki transportowe – bomby charakteryzujące się znikomą siłą, która jest w stanie zaszkodzić jedynie w przypadku bezpośredniego kontaktu. Nie jest to jednak ich przeznaczeniem, a transport jak wskazuje nazwa. Dostępne jedynie w dużej wersji. Używanie ptaka transportowego wymaga podtrzymywania go chakrą co turę za 1/4 kosztu stworzenia (minimum 1%).
- ryby, meduzy – morskie typy bomb, wykorzystywane do atakowania celów podwodnych bądź znajdujących się na powierzchni wody. Bomby mogą być także w tym przypadku wykorzystywane jako miny wodne. Dostępne we wszystkich wersjach.
- węże, stonogi – podziemne typy bomb, które mogą zostać wykorzystane do unieruchomienia przeciwnika. Charakteryzują się one większymi rozmiarami, a przez to i siłą wybuchu. Dostępne jedynie w wersji średniej i dużej.
Ukryty tekst
0 x
Karta Postaci <> Mechanika technik rodu Dōhito <> WT <> Kuźnia <> Dziennik młodego zabójcy
Twarda spacja:
- Tatsuo
- Postać porzucona
- Posty: 547
- Rejestracja: 2 lut 2020, o 23:16
- Wiek postaci: 29
- Ranga: Doko
- Krótki wygląd: Długie rude włosy opadające swobodnie na ramiona, blizny od oparzeń na prawej stronie twarzy.
- Widoczny ekwipunek: Płaszczyk i przyczepiona do niego biwa.
- Link do KP: http://shinobiwar.pl/viewtopic.php?f=32&t=8019
- GG/Discord: Kraze#5092
- Multikonta: Don Patch | Fujiko
Re: Bezkresna pustynia

Pojmanie [ C ]
13 / 30
Douhito Shinsu Choć mieszkańcy Tsurai przyzwyczaili się już do widoku latających nad ich głowami białych stworzeń i dzieci z klanu Douhito, próbujących tworzyć mniejsze robaczki, pełzające pod stopami i wybuchające w najmniej spodziewanych momentach - ach ci kawalarze - to widok wielkiego strusia na środku uliczki przed karczmą wciąż wzbudzał niemałe zainteresowanie i trudno było przejść obok niego zupełnie obojętnie. Dziewczyna po drobnej pomocy ze strony kucającego strusia, jak i samego Shinsu'a, ulokowała się wreszcie na zwierzęciu, trzymając się mocniej nogami, a ręce, dość niepewnie, położyła za chłopakiem, starając się go tylko nie dotknąć.
– Ich jest więcej. Takich, takich jak ja. Musisz je uratować. – wyszeptała do Shinsu'a, gdy zdążyli wreszcie przekroczyć wejście do osady. Zgodnie z zasadami Unii, każdy obywatel mógł swobodnie opuszczać tereny osady, więc czy wywiezienie stąd osoby, mogącej nie być obywatelką Samotnych Wydm, było mądrym pomysłem? Pustynia była piękna w swojej dzikości, piasek przesuwany szybkim biegiem strusia, fruwający póki co delikatnie wokół was, grzejące słonko i... och. Mirai powolnym, delikatnym ruchem położyła swój podbródek na ramieniu Shinsu'a. – Ciepło mi. – Dodała spokojnym tonem.
0 x

- Shinsu
- Postać porzucona
- Posty: 812
- Rejestracja: 18 kwie 2021, o 10:40
- Wiek postaci: 23
- Widoczny ekwipunek: Dwie torby u pasa.
- Link do KP: viewtopic.php?p=193383#p193383
- GG/Discord: Shins#7007
Re: Bezkresna pustynia
Poprzedni temat: http://shinobiwar.pl/viewtopic.p ... 04#p171804
C1: Yusō
C1: Yusō
- Nazwa
- C1: Yusō
- Ranga
- C
- Pieczęci
- Połowa Barana (detonacja)
- Koszt
- E: 24% | D: 18% | C: 15% | B: 12% | A: 9% | S: 6% | S+: 3% (1/2 na turę)
- Dodatkowe
- 200g gliny za twór
- Opis Użytkownik przy pomocy tej techniki tworzy dużą figurę o mobilności zgodnej z kategoriami figur z techniki C1: Shi Wan. Jest ona przystosowana do przewozu nie więcej niż trzech osób. Twór sam w sobie jest niegroźny. Umożliwia przyspieszenie podróży oraz zapewnienia użytkownikowi bezpieczny dystans między nim, a przeciwnikiem. Twór może być wyposażony w kończyny przystosowane do pochwycenia nieświadomej ofiary, jeśli zwierzę, jakie przedstawia, takowe posiada (na przykład duży ptak posiada szpony). Tak jak inne twory Douhito może zostać zdetonowany przez twórcę, jednak siła eksplozji jest znacznie mniejsza, niż tworów w technice C1: Shi Wan. Prędkość tworu wynosi 80.
- Uwaga Od rangi A możliwe jest stworzenie figury, której prędkość tworu wynosi 140. Twór można wykorzystać do darmowych podróży między prowincjami w zastępstwie za konia, podróż morska jest jednak niemożliwa.
Ukryty tekst
0 x
- Tatsuo
- Postać porzucona
- Posty: 547
- Rejestracja: 2 lut 2020, o 23:16
- Wiek postaci: 29
- Ranga: Doko
- Krótki wygląd: Długie rude włosy opadające swobodnie na ramiona, blizny od oparzeń na prawej stronie twarzy.
- Widoczny ekwipunek: Płaszczyk i przyczepiona do niego biwa.
- Link do KP: http://shinobiwar.pl/viewtopic.php?f=32&t=8019
- GG/Discord: Kraze#5092
- Multikonta: Don Patch | Fujiko
Re: Bezkresna pustynia

Pojmanie [ C ]
15 / 30
Douhito Shinsu – Tak, tak – powiedziała sama do siebie, chcąc zapewnić Shinsu'a, że ma całkowitą rację. Jednak zgodnie z tym co Mirai zdążyła w karczmie powiedzieć, do obozu miało być zaledwie pół dnia drogi. Pół dnia, gdy ktoś porusza się normalnym transportem bądź na nogach, a nie wykorzystuje ultra szybkiego strusia, o którym dziewczyna nigdy nie śniła. – Wiesz co. Ufam ci – wyszeptała, a jej głowa opadła bezwiednie całym swoim ciężarem na ramię chłopaka, wraz z tułowiem, przylegającym teraz do jego pleców. Nie odzywała się nic więcej przez resztę podróży, oddychając cicho blisko ucha młodego Douhito, jedynie czasami tykając go przypadkiem swoimi dłońmi, które wydawały się, jakby straciły całkowicie napięcie. Czyżby po prostu zasnęła?
Po kilkunastu minutach od zauważenia sennego stanu Mirai przez Shinsu'a, mógł on spostrzec, jak za jednej z wydm rozpościera się widok niewielkiego obozu, rozbitego blisko oazy, o której wspominała dziewczyna. Nic specjalnego tak naprawdę. Kilka namiotów, trójnog z paleniskiem rozłożony na środku i wszędzie porozstawiane przeróżne plecaki czy inne toboły. Jednak i oni mieli swoje zwierzaki! Dwa wielbłądy, leżące przy jedynym źródle wody w okolicy.
Ukryty tekst
0 x

- Shinsu
- Postać porzucona
- Posty: 812
- Rejestracja: 18 kwie 2021, o 10:40
- Wiek postaci: 23
- Widoczny ekwipunek: Dwie torby u pasa.
- Link do KP: viewtopic.php?p=193383#p193383
- GG/Discord: Shins#7007
Re: Bezkresna pustynia
C1: Yusō
- Nazwa
- C1: Yusō
- Ranga
- C
- Pieczęci
- Połowa Barana (detonacja)
- Koszt
- E: 24% | D: 18% | C: 15% | B: 12% | A: 9% | S: 6% | S+: 3% (1/2 na turę)
- Dodatkowe
- 200g gliny za twór
- Opis Użytkownik przy pomocy tej techniki tworzy dużą figurę o mobilności zgodnej z kategoriami figur z techniki C1: Shi Wan. Jest ona przystosowana do przewozu nie więcej niż trzech osób. Twór sam w sobie jest niegroźny. Umożliwia przyspieszenie podróży oraz zapewnienia użytkownikowi bezpieczny dystans między nim, a przeciwnikiem. Twór może być wyposażony w kończyny przystosowane do pochwycenia nieświadomej ofiary, jeśli zwierzę, jakie przedstawia, takowe posiada (na przykład duży ptak posiada szpony). Tak jak inne twory Douhito może zostać zdetonowany przez twórcę, jednak siła eksplozji jest znacznie mniejsza, niż tworów w technice C1: Shi Wan. Prędkość tworu wynosi 80.
- Uwaga Od rangi A możliwe jest stworzenie figury, której prędkość tworu wynosi 140. Twór można wykorzystać do darmowych podróży między prowincjami w zastępstwie za konia, podróż morska jest jednak niemożliwa.
Ukryty tekst
0 x
- Tatsuo
- Postać porzucona
- Posty: 547
- Rejestracja: 2 lut 2020, o 23:16
- Wiek postaci: 29
- Ranga: Doko
- Krótki wygląd: Długie rude włosy opadające swobodnie na ramiona, blizny od oparzeń na prawej stronie twarzy.
- Widoczny ekwipunek: Płaszczyk i przyczepiona do niego biwa.
- Link do KP: http://shinobiwar.pl/viewtopic.php?f=32&t=8019
- GG/Discord: Kraze#5092
- Multikonta: Don Patch | Fujiko
Re: Bezkresna pustynia

Pojmanie [ C ]
17 / 30
Douhito Shinsu Czy ktokolwiek, poza doświadczonym klanowiczem Douhito, byłby w stanie dogonić dwójkę podążającą przez bezkresną pustynię na strusiu? Prawdopodobnie nie, lecz w końcu kto wie, kim był mąż Mirai, a ten, jeżeli znalazłby się blisko karczmy, z łatwością wypatrzyłby swoją żonę uciekinierkę. Kobieta jednak wcale nie wydawała się, jakby miała więcej siły na cokolwiek. Ostatkiem zgromadzonej w sobie energii spełzła wręcz ze strusia, kładąc się na ciepłym piasku, przerzucając go swobodnie swojej dłoni. Na całe szczęście przynajmniej nie rzucała się i w żadnym stopniu nie zaprzeczyła, jakoby pomysł rzucony przez Shinsu'a był czymś złym. Czy jednak przekradnięcie się było czymś wymaganym? W końcu kobieta chciała się tutaj dostać. Z drugiej jednak strony nie podała żadnych konkretów, które mogłyby naprowadzić chłopaka na to, kogo to jest obóz i co się w nim znajduje. Skarby, złoto, rodzina, a może... a kto to wie. Shinsu'a od obozu dzieliło kilkanaście metrów, a samo pole namiotowe, bo raczej tak można to nazwać, było dobrze widoczne z wysokości, bo samo znajdowało się na dość płaskim terenie, przez co wszelkie próby zejścia niezauważonym z wydmy, na której się obecnie znajdowali, mogłoby być trudne, lecz w końcu nie niemożliwe. W samym centrum młody Douhito mógł wypatrzeć kilka kręcących się osób, których ubiór nie wskazywał jednoznacznie na to, skąd mogliby pochodzić.
Ukryty tekst
0 x

- Shinsu
- Postać porzucona
- Posty: 812
- Rejestracja: 18 kwie 2021, o 10:40
- Wiek postaci: 23
- Widoczny ekwipunek: Dwie torby u pasa.
- Link do KP: viewtopic.php?p=193383#p193383
- GG/Discord: Shins#7007
Re: Bezkresna pustynia
C1: Yusō
C2: Shī Wan
- Nazwa
- C1: Yusō
- Ranga
- C
- Pieczęci
- Połowa Barana (detonacja)
- Koszt
- E: 24% | D: 18% | C: 15% | B: 12% | A: 9% | S: 6% | S+: 3% (1/2 na turę)
- Dodatkowe
- 200g gliny za twór
- Opis Użytkownik przy pomocy tej techniki tworzy dużą figurę o mobilności zgodnej z kategoriami figur z techniki C1: Shi Wan. Jest ona przystosowana do przewozu nie więcej niż trzech osób. Twór sam w sobie jest niegroźny. Umożliwia przyspieszenie podróży oraz zapewnienia użytkownikowi bezpieczny dystans między nim, a przeciwnikiem. Twór może być wyposażony w kończyny przystosowane do pochwycenia nieświadomej ofiary, jeśli zwierzę, jakie przedstawia, takowe posiada (na przykład duży ptak posiada szpony). Tak jak inne twory Douhito może zostać zdetonowany przez twórcę, jednak siła eksplozji jest znacznie mniejsza, niż tworów w technice C1: Shi Wan. Prędkość tworu wynosi 80.
- Uwaga Od rangi A możliwe jest stworzenie figury, której prędkość tworu wynosi 140. Twór można wykorzystać do darmowych podróży między prowincjami w zastępstwie za konia, podróż morska jest jednak niemożliwa.
- Nazwa
- C2: Shī Wan
- Ranga
- B
- Pieczęci
- Połowa Barana (detonacja)
- Zasięg
- Zależny od opanowania dziedziny klanowej (detonacja)
- Koszt E: 36% | D: 28% | C: 20% | B: 16% | A: 12% | S: 8% | S+: 4% (za 2 średnie/ 1 duży)
- Dodatkowe
- 100g za średniego, 200g za dużego, 75g za kolibra.
- Opis <span style="display: block; margin: 0; padding: 0; text-align: justify;">Technika podobna do swojego odpowiednika dla ładunków o sile C1. Charakteryzuje się ona większą swobodą w tworzeniu tworów. Ich mobilność, a więc prędkość poruszania, zależna jest od kształtu ładunku. Cechą charakterystyczną C2 jest to, że niemal nie występują tu małe twory. Kategorie figur pozostają bez zmian zaś twory muszą być co najmniej wielkości średniej.
Od dziedziny klanowej rozwiniętej na rangę S:- kolibry z 4 skrzydłami - małe ptaki charakteryzujące się siłą wybuchu porównywalną do 2 notek oraz maksymalną szybkością na poziomie 200. Koszt jak za duży twór.
Ukryty tekst
0 x
- Tatsuo
- Postać porzucona
- Posty: 547
- Rejestracja: 2 lut 2020, o 23:16
- Wiek postaci: 29
- Ranga: Doko
- Krótki wygląd: Długie rude włosy opadające swobodnie na ramiona, blizny od oparzeń na prawej stronie twarzy.
- Widoczny ekwipunek: Płaszczyk i przyczepiona do niego biwa.
- Link do KP: http://shinobiwar.pl/viewtopic.php?f=32&t=8019
- GG/Discord: Kraze#5092
- Multikonta: Don Patch | Fujiko
Re: Bezkresna pustynia

Pojmanie [ C ]
19 / 30
Douhito Shinsu Delikatny wiatr wraz z każdą minutą nabierał na sile, podrywając coraz większą liczbę ziarenek piasku do góry, tańcząc nimi w powietrzu. Do burzy piaskowej może i było jeszcze daleko, ale nieuważni wędrujący przez pustynię mogli mieć mały problem ze swobodnym poruszaniem się. Toteż, biorąc również pod uwagę przystosowany do tych warunków strój chłopaka, nikt nie zwrócił uwagi, a przynajmniej nikt nie zaalarmował o tym, że ktokolwiek mógłby zakradać się do obozowiska wędrowców. Widząc pogarszające się warunki pogodowe, na zewnątrz pozostała jedynie dwójka nomadów, którzy z założonymi na głowę kapturami sączyli nieznany bliżej Shinsu'owi trunek, rozmawiając przy tym dość cicho, a może to po prostu wirujący piasek, kilka metrów odległości i chyboczące na wietrze namioty utrudniały zrozumienie konkretnych słów. Z tego, co jednak chłopak mógł usłyszeć, była to zwykła rozmowa, wspominki z dawnych lat o jakiejś dziewczynie, która szczególnie zdenerwowała mężczyznę siedzącego po prawej stronie żarzącego się resztkami sił paleniska umieszczonego na trójnogu, przeplatana śmiechem i docinkami.
0 x

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 8 gości