Zmiany w systemie rozgrywki
- BeeBee-Hachi
- Posty: 721
- Rejestracja: 27 gru 2019, o 14:39
- GG/Discord: Kubalus#9713
- Multikonta: Tetsuro/Zankoku
- Sans
- Administrator
- Posty: 5407
- Rejestracja: 14 lut 2015, o 11:23
- Wiek postaci: 8
- Multikonta: Yuki Hoshi; Uchiha Hiromi; Papyrus
Re: Zmiany w systemie rozgrywki
#331
- Mała poprawka w technice Katonu Kaengiri. Usunięto wzmiankę o tym, że "Ogniem nie mogą zostać pokryte łatwopalne lub nieodporne na ten element bronie, gdyż zostaną zniszczone!".
0 x

- Sans
- Administrator
- Posty: 5407
- Rejestracja: 14 lut 2015, o 11:23
- Wiek postaci: 8
- Multikonta: Yuki Hoshi; Uchiha Hiromi; Papyrus
Re: Zmiany w systemie rozgrywki
#332
- W technikach Ninjutsu Kumoshin no Jutsu oraz Bodi Hoen no Jutsu pojawiło się doprecyzowanie odnośnie materializacji po teleporcie oraz związku z percepcją.
0 x

- Sans
- Administrator
- Posty: 5407
- Rejestracja: 14 lut 2015, o 11:23
- Wiek postaci: 8
- Multikonta: Yuki Hoshi; Uchiha Hiromi; Papyrus
Re: Zmiany w systemie rozgrywki
#333
- W końcu zdecydowaliśmy się na pewien krok ograniczenia WT. Własne Techniki powinny być w zamyśle czymś wyjątkowym, a nie stosem byle jakich technik, których użytkownik nigdy nie użyje, ale przepycha, bo ma w tej chwili pomysł, który później okazuje się zbędny i nie do końca przemyślany. Z tego powodu podnosimy koszta slotów za techniki w WT dwukrotnie (i działa to wstecz, więc na wszystkie WT, które znajdują się w zaakceptowanych technikach). Zdajemy sobie sprawę, że to być może niektóre osoby na długi czas zablokuje w WT, dlatego też wychodzimy im naprzeciwko i wprowadzamy nowe UN Kreator jutsu. Więcej informacji tutaj oraz tutaj.
Gdyby zdarzyło się tak, że w tym momencie WT zostało dla kogoś zablokowane, ale aktualnie jest w toku omawiana jego technika – tę jeszcze zaakceptujemy pomimo limitu, gdyż zmiana weszła w trakcie. Wszystko jednak co wpadnie do WT po tej zmianie już nie przejdzie jeśli limit slotów zostanie osiągnięty.
Oczywiście u osób, które limit przekroczyły wszystkie WT zostają normalnie do użytku. Tworzenie nowych będzie za to zablokowane.- Dopisano też do Regulaminu WT punkt precyzujący, że WT innych, których nauczyła się nasza postać, nie zajmują slotów. Wydaje się to być oczywiste, ale być może ktoś miał kiedyś wątpliwość.
0 x

- Sans
- Administrator
- Posty: 5407
- Rejestracja: 14 lut 2015, o 11:23
- Wiek postaci: 8
- Multikonta: Yuki Hoshi; Uchiha Hiromi; Papyrus
Re: Zmiany w systemie rozgrywki
#333.5
W związku z wczorajszymi zmianami w WT – tym razem doprecyzowanie (nie, nie cofamy zmiany):Wszystkie zmiany można dokładnie przejrzeć tutaj: link
- Po głosach kilku ludzi zdecydowaliśmy się na to, że osoby, które mają teraz techniki ponad limit będą miały techniki mrożone (wybaczcie, nie wzięliśmy wcześniej pod uwagę tego, że niektórzy mogliby się czuć pokrzywdzeni przez to, że inni grają dłużej i mieli przez to możliwość zrobić więcej WT). W takim wypadku prosimy w swoim temacie z WT założyć nowy post, wypisać w nim WSZYSTKIE swoje WT, podzielić na rangi, policzyć je i wyszczególnić, które z nich postać może używać, a które zostaną zamrożone – to zostawiamy do Waszej decyzji. Wraz ze zdobywaniem PH będziecie mogli sobie kolejne techniki odmrażać, również wedle Waszej woli które kiedy. Gdy taki post zostanie przez Was stworzony dajcie znać do mnie bądź do Budysia – wtedy przyklepiemy to, co wybraliście. Dopóki nie odmrożone zostaną wszystkie techniki, nie będzie możliwości robić nowych WT.
- Stworzenie Własnego Stylu będzie od teraz zajmować slota o wartości 300. W zamian za to, pierwsze stworzone techniki każdej rangi od poziomu D do A będą miały darmowe sloty. Za kolejne będzie się już płacić wedle tabelki.
- W stylach kanonicznych, w których brak technik danej rangi (np. Chen ma tylko techniki D-B), pierwsza opracowywana technika tej rangi, której nie ma techniki w stylu nie będzie zajmować slota. Obowiązuje to tylko na techniki rangi od D do A.
- Dla posiadaczy UW Pasożyt, przy eksperymencie jednorazowym (i pierwszym i drugim, jeśli gracz zdecyduje się na dwa) pierwsze stworzone techniki każdej rangi od poziomu D do A będą miały darmowe sloty. Za kolejne będzie się już płacić wedle tabelki.
- Zdecydowaliśmy się zezwolić na skasowanie z WT posiadanych już, nauczonych i używanych technik. W takim wypadku prosimy skorzystać z tego tematu: link. Proszę pamiętać, że skasowanej techniki nie można ponownie opracować w WT. Oprócz tego, nie można też skasować techniki, którą się kogoś nauczyło – przysporzyłoby to tylko problemów i wymusiło usuwanie jej też z wiedzy innych graczy. Na możliwość skasowania technik dajemy 7 dni. Za tak skasowane techniki obowiązują darmowe treningi jak wedle regulaminu WT przy usuniętych reworkowanych technikach (za skasowanie nieopanowanych technik oczywiście żaden trening nie przysługuje).
0 x

- Support nr 5
- Support
- Posty: 294
- Rejestracja: 14 sty 2021, o 16:46
- GG/Discord: Mashi#6385
Re: Zmiany w systemie rozgrywki
#334
Doprecyzowano kwestie wynagrodzenia za wyprawy jakie otrzymują gracze. Na wynagrodzenie postaci składa się obecnie PH (jak za misję odpowiedniej rangi) oraz cel wyprawy, jednakże postać nie dostaje Ryo. To samo dotyczy towarzyszących postaci (wynagrodzenie w PH, bez Ryo). Wynagrodzenie GM, bez zmian.
0 x
- Support nr 5
- Support
- Posty: 294
- Rejestracja: 14 sty 2021, o 16:46
- GG/Discord: Mashi#6385
Re: Zmiany w systemie rozgrywki
#335
Zmiany w UN i UW: w związku z nierównomierną wartością poszczególnych UN (i jednego UW) zarówno pod kątem ich użyteczności jak i ich atrakcyjności, zdecydowaliśmy się wprowadzić następujące zmiany:
Mamy nadzieję, że powyższe zmiany uprzyjemnią rozgrywkę. Aktualne opisy UN oraz UW znajdują się pod tym adresem: Klik![/akap]
- UN: Wyciszenie, oraz UN: Kamuflaż zostały połączone w jedną, nową UN: Duch, łączącą bonusy wynikającą z obu poprzednich UN,
- UN: Tropiciel zostaje usunięta, natomiast jej działanie zostaje włączone w UN: Mistrz Analizy,
- UN: Uniwersalizm - bonus do statystyk statystyk fizycznych został uzależniony od ilości oraz rodzaju stylów walki, jakie zna postać,
- UN: Żelazny organizm - został wprowadzony niewielki, procentowy bonus do Wytrzymałości,
- UN: Agitator - doprecyzowano kwestię możliwości rozpoznawania przez posiadacz tej UN kłamstwa,
- UN: Pamięć fotograficzna - zostaje usunięta.
- UW: Farciarz - doprecyzowano działanie UW, w tym dodając bonus do Ryo otrzymywanego przez postać po misji.
Dodatkowo, doprecyzowano technikę klanu Hyūga: Hakkeshō Kaiten, dodając, że stanowi ona również ochronę przed jutsu elementarnymi. Aktualny opis działania techniki znajduję się w temacie technik klanu Hyūga: Klik!
0 x
- Support nr 5
- Support
- Posty: 294
- Rejestracja: 14 sty 2021, o 16:46
- GG/Discord: Mashi#6385
Re: Zmiany w systemie rozgrywki
#336
Zmiany w Klanie Hyuuga
W związku z sugestiami, że poprzednie doprecyzowanie w technice Kaiten (ranga B) jest krzywdzące, dokonano ponownego przeanalizowania techniki.
Technika zostaje przeniesiona z rangi B na rangę A. W opisie zostaje zawarte, że chroni przed technikami elementarnymi do rangi A włącznie oraz penetracyjnymi do B włącznie. Technika pozostaje ogólnie dostępna.
Osoby posiadające Kaiten, proszone są o skontaktowanie się z Yukirin w celu ustalenia, co do tego, na jakich zasadach mogą korzystać z Kaiten.
Możliwe rozwiązania:
[/akap]
- Ktoś ma Kaiten i ma dziedzinę klanową A - Kaiten ma dalej, tylko przenosi sobie w KP do odpowiedniej rangi to jutsu,
- Ktoś ma Kaiten, ale ma dziedzinę klanową B:
opcja 1) - technika jest "zamrożona" nie może jej używać przed podniesieniem dziedziny klanowej na A, po opanowaniu dziedziny na A, automatycznie może używać Kaiten
opcja 2) - technika "zostaje zapomniana" miast niej można sobie dopisać jakąs inną rangi B, a Kaitenu nauczyć się "od nowa" po opanowaniu dziedziny klanowej na A.
0 x
- Sans
- Administrator
- Posty: 5407
- Rejestracja: 14 lut 2015, o 11:23
- Wiek postaci: 8
- Multikonta: Yuki Hoshi; Uchiha Hiromi; Papyrus
Re: Zmiany w systemie rozgrywki
#337
- Długo wyczekiwany rework Ayatsuri. Oprócz doprecyzowania siły marionetek, wprowadzono szereg innych zmian. Między innymi: usunięto marionetki ultra lekkie, uzależniono wytrzymałość marionetek od materiałów oraz zmieniono koszt pieczętowania lalek w zwoju. Nie są to oczywiście wszystkie zmiany - po szczegóły zapraszam tutaj: link
- W związku z reworkiem Ayatsuri, wprowadzono nowy regulamin Tworzenia Marionetek w Kuźni. Zmieniło się całkiem sporo, więc warto zapoznać się ze zmianami tutaj: link
- Zmiany Tworzenia Marionetek wpływają na już istniejące marionetki. Zmianie uległa dostępna w sklepie marionetka Shiriaru. Własne marionetki prosimy wrzucać do kuźni w celu ponownej akceptacji uwzględniającej wagę i ewentualną zmianę klasy. Dla porządku można mieć jedną poprawkę i jedną nową propozycję jednocześnie w kuźni, łącznie dwa tematy.
0 x

- Support nr 5
- Support
- Posty: 294
- Rejestracja: 14 sty 2021, o 16:46
- GG/Discord: Mashi#6385
Re: Zmiany w systemie rozgrywki
#338
Doprecyzowanie techniki: Teashi no Kakuchō (klan Jugo) - od tego momentu powrót kończyny do poprzedniej długości nie zabiera kosztów chakrów.
0 x