Dość spory 'nerf' klanu względem umiejętności pokazanych w anime/mandze. Inne klany mają zachowane swoje 'asy' to i Kaguya powinni. Chodzi o wzmocnienie i sprostowanie tychże technik:
- Nazwa
- Sawarabi no Mai
- Pieczęci
- Brak
- Zasięg
- 100 m², można zwiększyć dwukrotnie za dwukrotny koszt
- Koszt
- C: 50% | B: 40% | A: 30% | S: 20% | S+: 10%
- Dodatkowe
- Brak dodatkowych wymagań
- Opis Piąty, a zaraz ostatni taniec klanu Kaguya. W tej technice użytkownik tworzy prawdziwy las kości, które w tysiącach wyrastają z ziemi przebijając wszystko na swojej drodze. W przypadku gdyby przeciwnik próbował uciec nad kościanym lasem, użytkownik techniki może złączyć się z jedną z wyrośniętych kości i przy jej pomocy strącić zaskoczonego wroga.
- Nazwa
- Tessenka no Mai: Tsuru
- Pieczęci
- Brak
- Zasięg
- Długość kręgosłupa
- Koszt
- E: 55% | D: 45% | C: 35% | B: 25% | A: 17% | S: 15% | S+: 5%
- Dodatkowe
- Brak dodatkowych wymagań
- Opis Pierwsza część czwartego tańca klanu Kaguya. W tej technice użytkownik wyciąga ze swojego ciała kręgosłup. W jego miejsce natychmiastowo powstaje nowy, a użytkownik wyciągnięty przemianowuje w potężne ostrze, które posiadając liczne chrząstki może dowolnie się wyginać służąc równocześnie za miecz jak i bat.
- Nazwa
- Karamatsu no Mai
- Pieczęci
- Brak
- Zasięg
- Długość kości
- Koszt
- E: 35% | D: 30% | C: 20% | B: 15% | A: 10% | S: 5% | S+: 4%
- Dodatkowe
- Brak dodatkowych wymagań
- Opis Trzeci z tańców klanu Kaguya który objawia się wysunięciem dużej ilości kości z całego ciała. Użytkownik techniki może dowolnie manipulować szybkością wysuwanych ostrzy, z tego więc względu może nawet przebić przeciwnika, który znajdzie się za blisko. Ilość wysuniętych kościanych ostrzy sprawia także, że użytkownik jest niemalże nietykalny.
Zmiana opisu tychże jutsu na:
- Nazwa
- Sawarabi no Mai
- Pieczęci
- Brak
- Zasięg
- 1000 m², można zwiększyć dwukrotnie za dwukrotny koszt
- Koszt
- C: 50% | B: 40% | A: 30% | S: 20% | S+: 10%
- Dodatkowe
- Brak dodatkowych wymagań
- Opis Piąty, a zaraz ostatni taniec klanu Kaguya. W tej technice użytkownik tworzy prawdziwy las kości, które w tysiącach wyrastają z ziemi przebijając wszystko na swojej drodze. W przypadku gdyby przeciwnik próbował uciec nad kościanym lasem, użytkownik techniki może złączyć się z jedną z wyrośniętych kości i przy jej pomocy strącić zaskoczonego wroga.
- Nazwa
- Tessenka no Mai: Tsuru
- Pieczęci
- Brak
- Zasięg
- Długość kręgosłupa jako miecz, dziesięciokrotna długość kręgosłupa jako bicz
- Koszt
- E: 55% | D: 45% | C: 35% | B: 25% | A: 17% | S: 15% | S+: 5%
- Dodatkowe
- Brak dodatkowych wymagań
- Opis Pierwsza część czwartego tańca klanu Kaguya. W tej technice użytkownik wyciąga ze swojego ciała kręgosłup. W jego miejsce natychmiastowo powstaje nowy, a użytkownik wyciągnięty przemianowuje w potężne ostrze, które posiadając liczne chrząstki może dowolnie się wyginać służąc równocześnie za miecz jak i bat.
- Nazwa
- Karamatsu no Mai
- Pieczęci
- Brak
- Zasięg
- Długość kości
- Koszt
- E: 35% | D: 30% | C: 20% | B: 15% | A: 10% | S: 5% | S+: 4%
- Dodatkowe
- Brak dodatkowych wymagań
- Opis Trzeci z tańców klanu Kaguya który objawia się wysunięciem dużej ilości kości z całego ciała, w liczbie około pięćdziesięciu. Użytkownik techniki może dowolnie manipulować szybkością wysuwanych ostrzy, z tego więc względu może nawet przebić przeciwnika, który znajdzie się za blisko. Ilość wysuniętych kościanych ostrzy sprawia także, że użytkownik jest niemalże nietykalny.
DODATKOWE UWAGI
Kolorkami zaznaczylem rzeczy do zmiany i rzeczy zmienione
