Drobna przeróbka Douhito

Awatar użytkownika
Shins
Martwa postać
Posty: 1682
Rejestracja: 7 kwie 2018, o 16:44
Wiek postaci: 22
Ranga: Dōkō, Pazur
Krótki wygląd: Nijaki. Zazwyczaj skryty w czarnym stroju ninja - do misji się przebiera. Brak cech szczególnych poza ustami na rękach i piersi.
Widoczny ekwipunek: Torba na glinę u pasa, dwie torby z tyłu. Maska na twarzy, rękawiczki na dłoniach. Miecz zawieszony na plecach. Płaszcz.

Drobna przeróbka Douhito

Post autor: Shins »

PROBLEM
W niektórych technikach mobilność figury zależna jest od tego, jaki rodzaj zwierząt przedstawiają (np. ptaki, robaki), a nie od tego, jakie faktycznie możliwości miałyby przedstawione figury, więc dochodzi do sytuacji, w której gliniane biedronki nie potrafią latać tylko dlatego, że są robakami. Wydaje mi się, że zwiększenie różnorodności w tych technikach nie powinno być problematyczne i nie wpływa na balans rodu.

No i przy okazji można zmienić nazwę z C1: Transportowy na jakąś japońskobrzmiącą, ale sam nie wiem jaką.

ROZWIĄZANIE
Zaproponuję od razu nowe postaci technik.

C1: Shī Wan
Nazwa
C1: Shī Wan
Ranga
D
Pieczęci
Połowa Barana (detonacja)
Zasięg
Zależny od opanowania dziedziny klanowej (detonacja)
Koszt E: 14% | D: 12% | C: 10% | B: 8% | A: 6% | S: 4% | S+: 2% (za 5 małych / 2 średnie/ 1 duży)
Dodatkowe
20g gliny za małego, 100g za średniego, 200g za dużego.
Opis Najsłabsze wybuchowe twory, którym można nadać rangę C1. Twory charakteryzują się tym, że przypominają wyglądem zwierzęta. Wyróżnić możemy kilka kategorii:
  • Latające - bomby te mogą latać ze standardową prędkością zależną od dziedziny klanowej, a także poruszać się po ziemi lub pływać, jednak w takim wypadku ich prędkość zredukowana jest o połowę
  • Nurkująco-pływające - bomby te mogą pływać oraz nurkować ze standardową prędkością zależną od dziedziny klanowej, ale nie mogą poruszać się po lądzie ani latać.
  • Biegające - bomby te mogą biegać ze standardową prędkością zależną od dziedziny klanowej. Nie mogą latać, ani nurkować, jednak mogą pływać z prędkością zredukowaną o połowę
  • Podziemne - bomby te mogą przemieszczać się pod ziemią oraz poruszać się po lkądzie ze standardową prędkością zależną od dziedziny klanowej, nie mogą jednak ani pływać ani latać.


Kategoria, do której należeć będzie bomba związana jest z kształtem, jaki ona przyjmuje. Przykładowo wszelkie ptaki i owady latające będą bombami latającymi, ryby - nurkująco-pływającymi, a chomik - biegającą.

Twory C1 spełniają najczęściej rolę przeszkadzajki. Ich siłę można porównać bardziej do petard niż bomb. Bez trudu mogą urwać palce, gdy wybuchną komuś w dłoni, a także zostawić paskudne rany na ciele. Groźne dla życia są jednak w większej ilości.
C2: Shī Wan
Nazwa
C2: Shī Wan
Ranga
B
Pieczęci
Połowa Barana (detonacja)
Zasięg
Zależny od opanowania dziedziny klanowej (detonacja)
Koszt E: 36% | D: 28% | C: 20% | B: 16% | A: 12% | S: 8% | S+: 4% (za 2 średnie/ 1 duży)
Dodatkowe
100g za średniego, 200g za dużego, 75g za kolibra.
Opis Technika podobna do swojego odpowiednika dla ładunków o sile C1. Charakteryzuje się ona większą swobodą w tworzeniu tworów. Ich mobilność, a więc prędkość poruszania, zależna jest od kształtu ładunku. Cechą charakterystyczną C2 jest to, że niemal nie występują tu małe twory. Kategorie figur pozostają bez zmian, jednak żadna twory muszą być co najmniej wielkości średniej.
Od dziedziny klanowej rozwiniętej na rangę S:
  • kolibry z 4 skrzydłami - małe ptaki charakteryzujące się siłą wybuchu porównywalną do 2 notek oraz maksymalną szybkością na poziomie Przeciętnym (140). Koszt jak za duży twór.
C1: Transportowy
Nazwa
C1: Transportowy
Ranga
C
Pieczęci
Połowa Barana (detonacja)
Koszt
E: 24% | D: 18% | C: 15% | B: 12% | A: 9% | S: 6% | S+: 3% (1/2 na turę)
Dodatkowe
200g gliny za twór
Opis Użytkownik przy pomocy tej techniki tworzy dużą figurę, o mobilności zgodnej z kategoriami figur z techniki C1: Shi Wan. Jest ona przystosowana do przewozu nie więcej niż trzech osób. Twór sam w sobie jest niegroźny. Umożliwia przyspieszenie podróży oraz zapewnienia użytkownikowi bezpieczny dystans między nim, a przeciwnikiem. Twór może być wyposażony w kończyny przystosowane do pochwycenia nieświadomej ofiary, jeśli zwierzę, jakie przedstawia takowe posiada (na przykład duży ptak posiada szpony). Tak jak inne twory Douhito może zostać zdetonowany przez twórcę, jednak siła eksplozji jest znacznie mniejsza, niż tworów w technice C1: Shi Wan. Prędkość tworu wynosi 80.
Uwaga Od rangi A możliwe jest stworzenie figury, której prędkość tworu wynosi 140. Twór można wykorzystać do darmowych podróży między prowincjami w zastępstwie za konia, podróż morska jest jednak niemożliwa.
DODATKOWE UWAGI
Link do Kibaku Nendo dla ułatwienia: http://shinobiwar.pl/viewtopic.p ... 634#p93634

Pomysł jest luźną propozycją, ale chyba w miarę kompletną.
0 x
Karta Postaci <> Mechanika technik rodu Dōhito <> WT <> Kuźnia <> Dziennik młodego zabójcy Twarda spacja:
Awatar użytkownika
Yami
Posty: 2959
Rejestracja: 25 paź 2017, o 20:14
Wiek postaci: 25

Re: Drobna przeróbka Douhito

Post autor: Yami »

W sumie sam nie widzę przeciwskazań do czegoś takiego jeśli reszta mechanik będzie dalej zgodna z wytycznymi.

Co prawda nie wiem czy gigantyczna biedronka machałaby skrzydełkami z prędkością porównywalną do ojca ściągającego pasek po wywiadówce ale w sumie chakra robi trrrr więc chyba ok.

48h na ew. sprzeciwy.
0 x
Awatar użytkownika
Ōkami
Postać porzucona
Posty: 429
Rejestracja: 23 sie 2020, o 19:18
GG/Discord: Mef#2020

Re: Drobna przeróbka Douhito

Post autor: Ōkami »

Ja bym się tylko wtrąciła, żeby trzecią technikę z posta Shinsa nazwać C1: Basha, co wg. słownika japońskiego miałoby znaczyć kareta. Na pewno lepiej brzmi niż "transportowy" xD
0 x
Support nr 6
Support
Posty: 2059
Rejestracja: 9 cze 2015, o 22:55

Re: Drobna przeróbka Douhito

Post autor: Support nr 6 »

Prznoeszę
0 x
Zablokowany

Wróć do „Wprowadzone”

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości