- Nazwa
- Hitsurugi
- Ranga
- C
- Pieczęci
- Brak
- Zasięg
- Bezpośredni
- Koszt
- E: 24% | D: 18% | C: 15% | B: 12% | A: 9% | S: 6% | S+: 3% (+1/2 na turę)
- Opis Specyficzna technika, dająca możliwość łączenia technik szermierzom z talentem w korzystaniu z żywiołu ognia. Użytkownik pokrywa ostrze swojej broni chakrą tego właśnie elementu, tworząc ognistą powłokę. Shinobi dzięki temu jest w stanie swoimi ataki poparzyć, a nawet podpalić przeciwnika. Podpalone ostrze zadaje nieco zwiększone obrażenia, ze względu na nagrzanie ostrza.
- Uwagi
- Uwaga: Ogniem nie mogą zostać pokryte bronie drewniane i podobne
- Nazwa
- Kaengiri
- Ranga
- C
- Pieczęci
- Brak
- Zasięg
- Bezpośredni
- Koszt
- E: 24% | D: 18% | C: 15% | B: 12% | A: 9% | S: 6% | S+: 3% (+1/2 na turę)
- Dodatkowe
- Opis Specyficzna technika, dająca możliwość łączenia technik szermierzom z talentem w korzystaniu z żywiołu ognia. Użytkownik pokrywa ostrze swojej broni chakrą tego właśnie elementu, tworząc ognistą powłokę. Shinobi dzięki temu jest w stanie swoimi ataki poparzyć, a nawet podpalić przeciwnika. Podpalone ostrze zadaje nieco zwiększone obrażenia, ze względu na nagrzanie ostrza.
Uwaga: Ogniem nie mogą zostać pokryte łatwopalne lub nieodporne na ten element bronie, gdyż zostaną zniszczone!
- Nazwa
- Kumo-Ryū Kaengiri
- Ranga
- C
- Pieczęci
- Brak
- Zasięg
- 5 metrów
- Koszt
- E: 24% | D: 18% | C: 15% | B: 12% | A: 9% | S: 6% | S+: 3% (+1/2 na turę)
- Dodatkowe
- Wymaga znajomości Katon: Kaengiri
- Opis Specyficzna technika, dająca możliwość łączenia technik szermierzom z talentem w korzystaniu z żywiołu ognia. Użytkownik pokrywa ostrze miecza chakrą tego właśnie elementu, po czym wykonuje zamach, połączony z obrotem ciała. Shinobi dzięki temu jest w stanie wysłać z ostrza falę płomieni, tworzącą ognisty krąg wokół użytkownika. Ogień dosięga wysokością około dwóch metrów, mogąc podpalić przeciwników.