- Nazwa
- Trucizna
- Opis W ciało Mieczysława zostały wszczepione gruczoły jadowe produkujące truciznę, którą może on wykorzystywać zarówno w walce bezpośredniej, jak i podczas misji skrytobójczych. Gruczoły znajdują się pod pachami i są połączone kanałami jadowymi z paznokciami Mietka, które zostały przeobrażone w krótkie, ostre szpony, które po wbiciu się w ciało mogą zaaplikować truciznę do organizmu ofiary. Możliwa jest również ekstrakcja trucizny w małych ilościach na zewnątrz na życzenie użytkownika, aby móc dodać kilka kropel np. do czyjegoś napoju. Sam Miecio jest niewrażliwy na działanie własnej trucizny.
- Ranga D Właściwości trucizny Prostej, mogą być trochę podbite żeby to miało jakikolwiek sens.
- Ranga B Właściwości trucizny Zaawansowanej będące rozwinięciem tych z rangi D
- Ranga S Właściwości trucizny Mistrzowskiej będące rozwinięciem D i B
- Link do tematu postaci
- KLIK!
- A więc podsumowując...
Na ten moment - bazując na wersji Seinara - upgrade Pasożyta i Eksperymentów wyglądałby tak:
(Dodałem od siebie jeszcze Wiedze o Eksperymentach na start, bo to też chyba oczywiste + wzmianke o WT)
Przykładowy Eksperyment- Istnieją trzy rangi eksperymentów: D, B i S. Różnią się one od siebie stopniem ingerencji w ciało oraz bonusami, jakie dostarczają danej postaci.
- Każdy Pasożyt zaczyna grę z Wiedzą o Eksperymentach i z jednym eksperymentem rangi D, następnie można ulepszać go wyprawami o odpowiedniej trudności. Aby podnieść rangę z D na B należy odbyć wyprawę rangi C, natomiast podnieść rangę z B na S należy odbyć wyprawę rangi A.
- Każdy Pasożyt może mieć dwa eksperymenty rozwijane jak wyżej, jednak tylko jeden może podnieść do rangi S (drugi jest wtedy ograniczony maksymalnie do rangi B). Dodatkowo każdy eksperyment zabiera slot przeszczepu KKG przysługujący Pasożytom.
- Pasożyt może stworzyć WT bazujące na swoim eksperymencie.
Powyższe informacje jak już to pewnie trafią do tematu "Przeszczepy i eksperymenty", a więc pozwolę sobie jeszcze zasugerować jak mógłby wyglądać opis w temacie z UW.