KP:
KEKKEI GENKAI: Suika Kawari
NATURA CHAKRY: Suiton
STYLE WALKI: Chanbara
UMIEJĘTNOŚCI:
Nabyta -
PAKT: brak
ATRYBUTY PODSTAWOWE:
SIŁA 40
WYTRZYMAŁOŚĆ 40
SZYBKOŚĆ 60
PERCEPCJA 60
PSYCHIKA 1
KONSEKWENCJA 38
SUMA ATRYBUTÓW FIZYCZNYCH: 200
KONTROLA CHAKRY D
MAKSYMALNE POKŁADY CHAKRY: 105%
MNOŻNIKI:
POZIOM ROZWOJU DZIEDZIN NINPŌ:
NINJUTSU E
GENJUTSU E
STYLE WALKI 1
Chanbara B
---
---
IRYōJUTSU E
FūINJUTSU E
ELEMENTARNE
KATON
SUITON C
FUUTON
DOTON
RAITON
KLANOWE C
JUTSU:
Ninjutsu:
Bunshin no Jutsu [E]
Henge no Jutsu [E]
Kai [E]
Kawarimi no Jutsu [E]
Kinobori no Waza [E]
Suimen Hoko no Waza [E]
Nawanuke no Jutsu [E]
Fūinjutsu:
Fūin no Jutsu [E]
Hozuki:
Suika no Jutsu [D]
Suihō no jutsu [D]
Chanbara
Yōdō [D]
Mikazukigiri [C] viewtopic.php?p=145194#p145194
Omotegiri [C] viewtopic.php?p=145233#p145233
Ikioi [C] viewtopic.php?p=145320#p145320
Suiton
Suiton: Kirigakure no Jutsu [D]
Suiton: Teppōuo [D]
Suiton: Mizutetsu no Jutsu [D]
Suiton: Teppōdama [C]
Suiton: Mizukiri no Yaiba [C]
Suiton: Mizurappa [C]
Suiton: Mizu Bunshin no Jutsu [C]
Suiton: Mizu Shuriken [C]
Suiton: Tenkyū [C] viewtopic.php?p=130951#p130951
Suiton: Mizuame Nabara [C] viewtopic.php?p=131702#p131702
Suiton: Mizu no Tatsumaki [C] viewtopic.php?p=145441#p145441
EKWIPUNEK
PRZEDMIOTY PRZY SOBIE (WIDOCZNE):
- Wielki kunai przy pasie z prawej strony
- Katana przy pasie z lewej strony
- torba przy pasie
- gurda na plecach odwrócona korkiem do dołu
wypełniona do pełna wodą
- manierka przy pasie
PRZEDMIOTY SCHOWANE (NIEWIDOCZNE):
5x - shuriken (w torbie)
3x - kunai (w torbie)
2x kunai z przywiązaną notką wybuchową
odznaka klanowa (zawieszona na szyi i schowana pod ubraniem)
Bombka dymna (w torbie)[/uhide]
- [tab=jutsu]
- Nazwa
- Suiton: Mizurappa
- Ranga
- C
- Pieczęci
- Smok → Tygrys → Zając
- Zasięg Max.
- 20 metrów
- Koszt
- E: 24% | D: 18% | C: 15% | B: 12% | A: 9% | S: 6% | S+: 3%
- Dodatkowe
- Brak dodatkowych wymagań
- Zasoby
- Tworzy średnie zasoby wody
- opis Typowy wodny odpowiednik popularnej "kuli ognia". W tej Suitonowej wersji nie tworzymy jednak wodnej kuli, lecz po złożeniu pieczęci wypluwamy wodę pod dużym ciśnieniem w postaci dość szerokiego strumienia. Jeden krok w lewo lub prawo nie uratuje bowiem przeciwnika przed obrażeniami. A te są sztandarowe dla rangi C. Silne uderzenie wody może powalić dorosłego wojownika, a nawet ogłuszyć i podtopić słabsze jednostki. Tym bardziej, jeśli jeśli uderzenie strumieniem pchnie oponenta w jakąś inną przeszkodę. Podstawowe jutsu dla każdego adepta Uwolnienia Wody, które dodatkowo dostarcza na pole walki spore ilości wody. Inną zaletą jutsu jest to, że w przeciwieństwie do raz wypuszczonej kuli ognia, kierunkiem strumienia Mizurappy możemy sterować po prostu odwracając głowę podczas kilkusekundowego wypluwania techniki.