Podniesienie płacy minimalnej

Awatar użytkownika
Yosuke
Martwa postać
Posty: 583
Rejestracja: 17 sty 2020, o 14:50
Wiek postaci: 13
Ranga: Dōkō
Multikonta: Daisuke

Podniesienie płacy minimalnej

Post autor: Yosuke »

PROBLEM
Istnieje na forum pewna niekonsekwencja jeśli chodzi o skalowanie nagrody za wykonane misje. Ilość zdobywanych Ryo nie rośnie proporcjonalnie do ilości zdobywanych PH za kolejny poziom misji. Prowadzi to do pewnego absurdu, gdzie w celu farmienia bardziej opłaca się robić misje niższych rang, zamiast pójść na trudniejsza wyprawę. Zero wynagradzania w Ryo za większe zagrożenie na misji
Obecnie:
D
Nagroda za przeprowadzenie misji (dla misjodawcy): 10 PH, 250 ryo
Nagroda za odbycie misji (dla gracza): 20 PH, 250 ryo
C
Nagroda za przeprowadzenie misji (dla misjodawcy): 25 PH, 500 ryo
Nagroda za odbycie misji (dla gracza): 50 PH, 500 ryo
B
Nagroda za przeprowadzenie misji (dla misjodawcy): 45 PH, 650 ryo
Nagroda za odbycie misji (dla gracza): 90 PH, 650 ryo
A
Nagroda za przeprowadzenie misji (dla misjodawcy): 70 PH, 850 ryo
Nagroda za odbycie misji (dla gracza): 140 PH, 850 ryo
S
Nagroda za przeprowadzenie misji (dla misjodawców): 100 PH, 1100 ryo
Nagroda za odbycie misji (dla gracza): 200 PH, 1100 ryo

ROZWIĄZANIE
Zwiększenie ilość Ryo zdobywanych przez graczy tak aby rosło proporcjonalnie do ilości PH.
D
Nagroda za przeprowadzenie misji (dla misjodawcy): 10 PH, 250 ryo
Nagroda za odbycie misji (dla gracza): 20 PH, 250 ryo
C
Nagroda za przeprowadzenie misji (dla misjodawcy): 25 PH, 500 ryo
Nagroda za odbycie misji (dla gracza): 50 PH, 625 ryo
B
Nagroda za przeprowadzenie misji (dla misjodawcy): 45 PH, 650 ryo
Nagroda za odbycie misji (dla gracza): 90 PH, 1125 ryo
A
Nagroda za przeprowadzenie misji (dla misjodawcy): 70 PH, 850 ryo
Nagroda za odbycie misji (dla gracza): 140 PH, 1750 ryo
S
Nagroda za przeprowadzenie misji (dla misjodawców): 100 PH, 1100 ryo
Nagroda za odbycie misji (dla gracza): 200 PH, 2500 ryo
DODATKOWE UWAGI
Chyba brak :v
0 x
Awatar użytkownika
Ario
Posty: 2344
Rejestracja: 18 maja 2020, o 10:21
Wiek postaci: 22
Ranga: Sentoki
Krótki wygląd: Pomarańczowo-włosy chłopak, noszący na plecach płaszcz z znakiem Kropli.
Widoczny ekwipunek: Na plecach ma duży, dziwny plecak, a na jego barku spoczywa czarna salamandra w zółte kropki.
GG/Discord: Boyos#3562

Re: Podniesienie płacy minimalnej

Post autor: Ario »

Podpisuje sie pod tym wszystkim czym mam.
0 x
Awatar użytkownika
Jun
Postać porzucona
Posty: 1735
Rejestracja: 31 maja 2020, o 01:14
Wiek postaci: 22
Ranga: Kenshi | Akoraito
Krótki wygląd: Kapelusz
Widoczny ekwipunek: Zbroja
Duża torba
Miecz i śpiwór
Manierka
GG/Discord: Tario#3987/64789656
Multikonta: Maname | Kabuki
Aktualna postać: Kayo
Lokalizacja: Shigashi no Kibu

Re: Podniesienie płacy minimalnej

Post autor: Jun »

Na nie. Długość misji jest proporcjonalnie zwiększana, tak samo nagrody za nie.

Nie wiem co bardziej ci się opłaca Yosuke. Zrobić misję C 15 postów, czy może dwie misje D 14 postów. Dodając do tego kwestie otrzymywanego PH i bonusu jaki można otrzymać, a także "prostotę" w tworzeniu przygód skłaniałbym się do C, bo wątek na nie wymyślić i zrealizować najłatwiej, a i bonus większy niż z D

Inna sprawa, że pieniądze które dostajecie mechanicznie, to są te " nadmiarowe " które wrzucacie do swojej świnki skarbonki. Na utrzymanie zawsze wam starcza za to co robicie " w tle " poza tymi zadaniami, czyli jakieś prace, inne misje, czy zwyczajny żołd jaki otrzymujecie.


Anyway - Nie widzi mi się by prowadzący byli stratni dodatkowo na hajsie.
0 x
" RP/PBF to nie zabawa już "
Awatar użytkownika
Akaruidesu Yoake
Martwa postać
Posty: 904
Rejestracja: 23 wrz 2019, o 20:00
Wiek postaci: 18
Ranga: Akoraito
Krótki wygląd: Niski, blond włosy z ciemniejszymi końcówkami, młodo wyglądająca twarz. Czarne ubranie z długimi rękawami i stojącym kołnierzem, na to żółte haori w białe trójkąty.
Widoczny ekwipunek: Kabura na broń na obu udach. Torba nad lewą nogą. Tanto przy pasie po prawej stronie, katana po prawej.
Multikonta: Budyś

Re: Podniesienie płacy minimalnej

Post autor: Akaruidesu Yoake »

Póki nie gra się kasożernym klanem, to kasy jest w bród. Jak brakuje kasy, to prowadzisz innym.

Dodatkowo: jeśli prowadzący będzie stratny z kasą (jak to wspomniał Jun), to będzie oznaczało, że zmniejsza się wartość prowadzenia, więc może teoretycznie być mniej chętnych na prowadzenie (szczególnie, że samemu będzie się zarabiało więcej na swoich wątkach, więc nie będzie aż takiej potrzeby dorabiania na boku).

Na nie.
0 x
Do hidów polecam używania mojego ID: 2457
Awatar użytkownika
Yosuke
Martwa postać
Posty: 583
Rejestracja: 17 sty 2020, o 14:50
Wiek postaci: 13
Ranga: Dōkō
Multikonta: Daisuke

Re: Podniesienie płacy minimalnej

Post autor: Yosuke »

0 x
Awatar użytkownika
Jun
Postać porzucona
Posty: 1735
Rejestracja: 31 maja 2020, o 01:14
Wiek postaci: 22
Ranga: Kenshi | Akoraito
Krótki wygląd: Kapelusz
Widoczny ekwipunek: Zbroja
Duża torba
Miecz i śpiwór
Manierka
GG/Discord: Tario#3987/64789656
Multikonta: Maname | Kabuki
Aktualna postać: Kayo
Lokalizacja: Shigashi no Kibu

Re: Podniesienie płacy minimalnej

Post autor: Jun »

Nie porównujmy PH do Ryo. Bo to takie XDDDDDDDDDDDDDDDDDD


Ale całkiem serio. Jeżeli będę zarabiał za zagranie misji B grube tysiące, to uwierz mi, zagram sobie cztery i kupie flotę okrętów. XD Nie doprowadzajmy do inflacji, serio.

Nie no, Yosuke, sprawa jest prosta. Jeżeli ciebie rajcuje stukanie misji D dla farmy ile wlezie to spoko. Fajnie. Tylko zwróć uwagę, że zrobisz 3 misje D i masz blokadę na fabułę. W ten czas kiedy ty będziesz fabulił za darmoszkę to ja sobie strzelę 3 misje C i będę bardziej do przodu [ patrząc nawet z punktu widzenia farmienia kasy]

Jeśli mówimy o ryzyku - większe nagrody, większe ryzyko, sprawa jest prosta. Nie jestem fanem obecnego systemu, ale zmiana cyferek niewiele tutaj pomoże, nie będę się odnosił do tego co mi się w nim nie podoba, bo zwyczajnie nie widzę potrzeby poruszać tematu rzeki który nie ewoluuje.

Bonus dotyczy tylko PH, ale misje to nie tylko robienie Hajsu. Chcesz rozbić bank - Idź na wyprawę po pieniądze. Od dawna mówie, że to powinno być dozwolone.
To dosyć istotne Yosuke, bo poruszasz problem, a raczej go wymyślasz, bo nie ma żadnego powodu dla którego " ten problem " w ogóle jest problemem. Serio.

Nie zrozumiałeś tego co napisałem. Powtórzę.

" Nie chcę by prowadzący DODATKOWO dostawali MNIEJ pieniędzy za prowadzenie. " Obecnie dostają tyle ile dostaje gracz i mi to w zupełności nie przeszkadza. Nie mniej PH dostają mniej, jest to zrozumiałe i nie tego dotyczy temat dlatego nie rozwijam się.
Argument inwalida - każda postać potrzebuje PH, nie trzeba tego udowadniać. To twój chleb, gdzie kasa jest solą.

Dalej... Juranu stwierdził, że są klany które potrzebują więcej hajsu i tak, misje robi sie z trzech powodów

A) Dla fabułki
B) Dla hajsu
C) Dla PH

Czasem ze wszystkich trzech na raz.
<huehue>

Ale no nie pozostawię cię w niewiedzy. Różnią się tym, że Ryo to pieniądze, a PH to Punkty historii, czytaj EXP.
0 x
" RP/PBF to nie zabawa już "
Awatar użytkownika
Hoshigaki Toshiko
Gracz nieobecny
Posty: 144
Rejestracja: 29 sty 2020, o 12:42
Wiek postaci: 23
Ranga: Doko
Krótki wygląd: Charakterystyczna dla klanu błękitna skóra oraz rekinie zęby, wysoki wzrost oraz muskularna postura. Do tego ciemnoniebieskie, bujne włosy.
Widoczny ekwipunek: Prosta, lniana koszula w białym kolorze (czy też białawym z uwagi na zużycie), czarnych, płóciennych bure spodnie i proste, skórzane buty. Dwie kabury na udach.
Multikonta: Sugiyama Orochi

Re: Podniesienie płacy minimalnej

Post autor: Hoshigaki Toshiko »

Zamiast kombinować ze zwiększeniem Ryo, może lepsza byłaby możliwość wybrania bonusu do Ryo, zamiast do PH. Wtedy osoby, którym bardziej zależy na Ryo, niż PH mogą trochę szybciej zarobić, osoby którym zależy na PH - zarobią PH.
0 x
Awatar użytkownika
Harisham
Martwa postać
Posty: 797
Rejestracja: 17 sty 2020, o 01:23
Multikonta: Harikido, Prosiaczek

Re: Podniesienie płacy minimalnej

Post autor: Harisham »

Huh, byłem pewien, że jest opcja wyboru bonusu, tylko po prostu wszyscy zwykle wola ph. O ile więc zmiany w cyferkach odnośnie zarabiania ryo są mi obojętne, to pomysł Hanumana jak najbardziej popieram.
0 x
5 linijek i do przodu. To moje nindo. Dobre, nie?

W związku z licznymi problemami:
Mianownik: Harisham
Dopełniacz: Harishama
Celownik: Harishamowi
Biernik: Harishama
Narzędnik: Harishamem
Miejscownik: o Harishamie
Wołacz: Harishamie
Support nr 6
Support
Posty: 2059
Rejestracja: 9 cze 2015, o 22:55

Re: Podniesienie płacy minimalnej

Post autor: Support nr 6 »

Co do bonusów nie będę się tykał bo z góry są ustalone jako PH.

Pieniądze to tak trochę mehowo bo dasz więcej to 99% będzie zalegać i będzie pisać po co tyle dajemy pieniędzy. Kolejna kwestia dotycząca farmy złota to, że nikt nie będzie robił trudniejszych misji po pieniądze dla nich samych za duże ryzyko. A jak ktoś już dojdzie do poziomu gdzie będzie mógł spokojnie mógł te misje robić to i tak będzie już mieć od diabła pieniędzy.

Nie wspominając już to, że gdyby dostosować wynagrodzenia to nie przez wzrost tych wyższych misji a... obniżeniem tych na misjach D/C. Jest to dostosowane w taki sposób aby świeżsi gracze mogli szybciej zyskiwać nowy, niezbędny ekwipunek. Czy więc uważasz, że wyprowadzenie psów 10 razy powinno wystarczyć do kupna katany, która wymaga tygodni ciężkiej pracy? Pragnę wspomnieć, że w tych czasach jej "realna" wartość porównywalna jest z wsią. Mechanika zarobków względem realiów na ten moment i tak jest bardzo mocno na korzyść graczy.

PS. Każdy klan jest PHżerny kappa
0 x
Awatar użytkownika
Sans
Administrator
Posty: 5407
Rejestracja: 14 lut 2015, o 11:23
Wiek postaci: 8
Multikonta: Yuki Hoshi; Uchiha Hiromi; Papyrus

Re: Podniesienie płacy minimalnej

Post autor: Sans »

Bonus, jak sama nazwa wskazuje, jest nieobowiązkowym dodatkiem. Nie rozumiem dlaczego nagle ustalone na misji wynagrodzenie pieniężne, które zostaje graczowi przekazywane przez NPCa miałoby się zwiększać dla MG, ale dla gracza nie (to byłoby całkowicie niefabularne btw). I co, fajna misja, fajne posty, to nagle misjodawca na fabułce stwierdzi "a masz tutaj więcej ryo, bo fajnie odgrywałeś postać"? xD Na nie.

Uwierzcie, przychodzi taki moment w grze, że nie wiadomo co z tymi ryo zrobić i farmi się właściwie tylko PH, nie na odwrót. Jakby wszystko było tak łatwiutko dostępne od samego początku gry, to nie miałoby się po co tych misji prowadzić, albo po co na nie chodzić, bo byłoby wszystko łatwiutko. Nie o to nam tutaj chodzi. Dawanie większej ilości ryo sprawi, że te i tak tanie przedmioty będą jeszcze mniej warte.

Kolejna kwestia to to, co napisał Jun - fizyczne pieniądze jakie się otrzymuje na misjach/za prowadzenie to wynagrodzenie, za które kupuje się rzeczy potrzebne na misje. Cała reszta pieniążków fabularnych, którymi się fizycznie nie płaci też jest w obrocie - a to na jedzenie, a to za dom/mieszkanie, a to za cokolwiek innego, fabularnego, co sobie gracz wymyśli.

Jestem na nie.
0 x
Obrazek
Awatar użytkownika
Yasuo
Posty: 1517
Rejestracja: 20 lip 2017, o 20:57
Wiek postaci: 28
Ranga: Kosho
Widoczny ekwipunek: Link do widocznych przedmiotów znajduje się na samej górze KP
GG/Discord: .iwaru
Multikonta: Tenshi

Re: Podniesienie płacy minimalnej

Post autor: Yasuo »

A ja się wypowiem, bo czemu nie? Moje zdanie pewnie i tak nikogo nie przekona, ale trudno. Mam prawo do własnej opinii, a moja opinia jest taka: Prowadziłem misję i wykonywałem misję. Wybaczcie, ale uważam, że za prowadzenie misji dostaje się znacznie więcej PH i Ryo niż za branie w nich udziału. Brać udział mogę jednocześnie w jednej misji, prowadzić mogłem 4, co przekładało się na 4x większy zarobek Ryo w tym samym czasie i 2x większy zarobek PH w tym samym czasie.
I to jest główny punkt całej tej dyskusji.

Z jednej strony pewna osoba mnie zachęcała na Discordzie (nie będę mówił kto), żebym grał dalej i skupił się na własnej postaci, bo przecież gra polega na odgrywaniu własnej postaci, a z drugiej strony administracja daje straszliwie mizerne nagrody za udział w misjach i fabułach w porównaniu do tego co się dostaje za prowadzenie... Jak mogłem jeszcze prowadzić misje, to mi to nie przeszkadzało, ale teraz, wybaczcie, przeszkadza mi to i nic na to nie mogę poradzić. Mam prawię 5k Ryo na koncie w banku. Jeśli to wydam to kolejne 5k zobaczę na swoim koncie za dwa lata, jeśli nie za trzy. A ktoś kto prowadzi? No cóż, co 2 miesiące ma 5k. To lekko niesprawiedliwe.

Reasumując, jestem za podniesieniem wynagrodzenia Ryo (bo tego dotyczy temat) za odbytą misję o co najmniej 50%. I możecie mówić, że płaczę i może tak jest. Ja jednak przedstawiam swój punkt widzenia, a mój punkt widzenia jest prosty: jeśli mogę spróbować coś ugrać, co być może zachęci mnie do dalszej gry. to spróbuję to zrobić. Zwłaszcza, że Yosuke dał mi ku temu idealną okazję.
0 x
- Mowa
"Myśli"
Prowadzone Misje: -

Wzór Misji:
Wzór Nowej Lokacji:
[/list][/fieldset]
Plotki i Ciekawostki
  • Brak - brak
[/quote][/code]
Awatar użytkownika
Jun
Postać porzucona
Posty: 1735
Rejestracja: 31 maja 2020, o 01:14
Wiek postaci: 22
Ranga: Kenshi | Akoraito
Krótki wygląd: Kapelusz
Widoczny ekwipunek: Zbroja
Duża torba
Miecz i śpiwór
Manierka
GG/Discord: Tario#3987/64789656
Multikonta: Maname | Kabuki
Aktualna postać: Kayo
Lokalizacja: Shigashi no Kibu

Re: Podniesienie płacy minimalnej

Post autor: Jun »

10 misji c w 2 miesiące. Chciałbym takie tempo
0 x
" RP/PBF to nie zabawa już "
Awatar użytkownika
Yosuke
Martwa postać
Posty: 583
Rejestracja: 17 sty 2020, o 14:50
Wiek postaci: 13
Ranga: Dōkō
Multikonta: Daisuke

Re: Podniesienie płacy minimalnej

Post autor: Yosuke »

Miałem się nie odzywać, ale jakoś nie umiem się powstrzymać od dalszej gównodyskusji dyskusji xD
Jednak umiem, usunąłem całość xD No to lecimy na nowo :v


Chodziło mi jedynie o wyrównanie szans dla klanów, które na gotówce bazują. Nie każdy gracz jest urodzonym MG, a zmuszanie go by granie w jakimś konkretnym buildzie wymagało robienia innym misji to średnia opcja.

Skoro boicie się o inflację Ryo, proponuję alternatywne rozwiązanie, który wyrówna szanse buildów skoncentrowanych wyłącznie na PH i tych, które wymagają jeszcze sporej inwestycji gotówkowych. Zmniejszenie ilości przyznawanych PH za misję, proporcjonalnie do wynagrodzenia w Ryo.

Obecnie:
D
Nagroda za przeprowadzenie misji (dla misjodawcy): 10 PH, 250 ryo
Nagroda za odbycie misji (dla gracza): 20 PH, 250 ryo
C
Nagroda za przeprowadzenie misji (dla misjodawcy): 25 PH, 500 ryo
Nagroda za odbycie misji (dla gracza): 50 PH, 500 ryo
B
Nagroda za przeprowadzenie misji (dla misjodawcy): 45 PH, 650 ryo
Nagroda za odbycie misji (dla gracza): 90 PH, 650 ryo
A
Nagroda za przeprowadzenie misji (dla misjodawcy): 70 PH, 850 ryo
Nagroda za odbycie misji (dla gracza): 140 PH, 850 ryo
S
Nagroda za przeprowadzenie misji (dla misjodawców): 100 PH, 1100 ryo
Nagroda za odbycie misji (dla gracza): 200 PH, 1100 ryo
Propozycja:
D
Nagroda za przeprowadzenie misji (dla misjodawcy): 10 PH, 250 ryo
Nagroda za odbycie misji (dla gracza): 20 PH, 250 ryo
C
Nagroda za przeprowadzenie misji (dla misjodawcy): 20 PH, 500 ryo
Nagroda za odbycie misji (dla gracza): 40 PH, 500 ryo
B
Nagroda za przeprowadzenie misji (dla misjodawcy): 26 PH, 650 ryo
Nagroda za odbycie misji (dla gracza): 52 PH, 650 ryo
A
Nagroda za przeprowadzenie misji (dla misjodawcy): 34 PH, 850 ryo
Nagroda za odbycie misji (dla gracza): 68 PH, 850 ryo
S
Nagroda za przeprowadzenie misji (dla misjodawców): 44 PH, 1100 ryo
Nagroda za odbycie misji (dla gracza): 88 PH, 1100 ryo
  Ukryty tekst
0 x
Awatar użytkownika
Jun
Postać porzucona
Posty: 1735
Rejestracja: 31 maja 2020, o 01:14
Wiek postaci: 22
Ranga: Kenshi | Akoraito
Krótki wygląd: Kapelusz
Widoczny ekwipunek: Zbroja
Duża torba
Miecz i śpiwór
Manierka
GG/Discord: Tario#3987/64789656
Multikonta: Maname | Kabuki
Aktualna postać: Kayo
Lokalizacja: Shigashi no Kibu

Re: Podniesienie płacy minimalnej

Post autor: Jun »

Yosuke xddd w sumie dalej nie pisze już
0 x
" RP/PBF to nie zabawa już "
Awatar użytkownika
Tsuyoshi
Gracz nieobecny
Posty: 459
Rejestracja: 25 maja 2020, o 13:18
Wiek postaci: 16
Ranga: Dōkō
Krótki wygląd: Blond włosy, złote oczy; czarne bufiaste spodnie, czarna koszulina, wszystko związane czarnym pasem na wysokości bioder, czarne trzewiki z miękką podeszwą.
Widoczny ekwipunek: •Kabura na prawym udzie,
•Duża torba nad lędźwiami,
•Miecz obosieczny pod dużą torbą,
•Rękawiczki z blaszkami na dłoniach,
•Manierka obok torby,
•Odznaka ninja przyczepiona do koszuli.
GG/Discord: cichuteńko#0324
Multikonta: -

Re: Podniesienie płacy minimalnej

Post autor: Tsuyoshi »

No generalnie pomysł z tą proporcją to jest jakiś żart, bo jak niby miałoby mnie to zachęcić do grania? Tym bardziej jako MG. Jak dla mnie ten pomysł jest już do zamknięcia i wywalenia. Nie masz jak zarobić kasy - nie grasz klanem polegającym na kasie. Proste. Chcesz grać fajnym Ayatsuri - prowadzisz misje i klepiesz kasę. Nie wiem, czemu chcecie ułatwiać coś, co i tak już jest łatwe. Wiem, że fajnie byłoby mieć kupę siana i PH po pół roku gry, bo tak można by się poczuć, niczym główny bohater, ale niestety, nie na tym to polega.

I tak poza tematem. Polecam MGowanie. Kupa zabawy - tym bardziej jeśli nie leci się w ilość, a w jakość.
0 x
Obrazek

|| THEME ||
Zablokowany

Wróć do „Odrzucone”

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości