Pigułki żywnościowe
Pigułki żywnościowe
PROBLEM
Pigułki żywnościowe w chwili obecnej dodają jedynie statystyki postaci. W anime jednak regenerowały one organizm i chakre postaci.
Wiki: http://pl.naruto.wikia.com/wiki/Militar ... ywnościowa
ROZWIĄZANIE
Dać im możliwość odnowienia sił organizmu i przywrócenie.. 25% zużytej chakry (lub ogólnie 25% chakry)? Dodatek statystyk bym osobiście usunął, bo nie bardzo widzę powód dla którego miałby zostać.
DODATKOWE UWAGI
Podana wartość podlega negocjacji.
Pigułki żywnościowe w chwili obecnej dodają jedynie statystyki postaci. W anime jednak regenerowały one organizm i chakre postaci.
Wiki: http://pl.naruto.wikia.com/wiki/Militar ... ywnościowa
ROZWIĄZANIE
Dać im możliwość odnowienia sił organizmu i przywrócenie.. 25% zużytej chakry (lub ogólnie 25% chakry)? Dodatek statystyk bym osobiście usunął, bo nie bardzo widzę powód dla którego miałby zostać.
DODATKOWE UWAGI
Podana wartość podlega negocjacji.
0 x
-
- Support
- Posty: 2059
- Rejestracja: 9 cze 2015, o 22:55
Re: Pigułki żywnościowe
Jak dla mnie mogą nie podnosić statystyk, tylko właśnie tak jak jest tam napisane, przywracają wytrzymałość i utracone zapasy chakry. Trzeba byłoby właśnie jednak ustalić, jaką ilość chakry one dają. Tutaj bez dobrze rozwiniętego KC chakra leci szybciej, niż zdąży się postać zorientować. Ja bym od takiej pigułki podniosła wzrost chakry, gdyż jest ona, a przynajmniej tak mi się wydaje, używana już w ostateczności, kiedy ninja opada z sił. 50% to dla minimum, ale może przesadzam. Z tym odżywianiem ciała to dosyć dziwna sprawa... ja bym to raczej rozumiała tak, że jedna pigułą dostarcza nam to, co jest potrzebne do funkcjonowania, by mimo braku posiłku czy nawodnienia organizmu, móc jednak walczyć. Nie ma więc to według mnie żadnego powiązania z regeneracją, ale mogę to źle interpretować.
Poczekam na resztę.
Poczekam na resztę.
0 x
Re: Pigułki żywnościowe
Pigułki mają dwa zastosowania:
1) Jeżeli postać jest ranna to zamykają rany/wydobywanie się krwi/odczuwanie bólu, etc. na czas kilku tur.
2) Jeżeli postać nie jest ranna, lecz skrajnie wyczerpana [powiedzmy ma około 30 procent chakry] może ich zażyć, aby: odnowić energię [powiedzmy 10 procent przez 3-4 tury, żeby mieć te 30-40 procent więcej] i wytrzymałość [czyli po prostu jeżeli jest zmęczona, bo np. mało spała, jest w podróży od dwóch dni to chce się jakoś pobudzić], taka kofeina + sterydy.
No i ofc powinny nieść ze sobą wady, zażycie więcej niż jednej na parę fabularnych dni działa jak trucizna. Mocna.
1) Jeżeli postać jest ranna to zamykają rany/wydobywanie się krwi/odczuwanie bólu, etc. na czas kilku tur.
2) Jeżeli postać nie jest ranna, lecz skrajnie wyczerpana [powiedzmy ma około 30 procent chakry] może ich zażyć, aby: odnowić energię [powiedzmy 10 procent przez 3-4 tury, żeby mieć te 30-40 procent więcej] i wytrzymałość [czyli po prostu jeżeli jest zmęczona, bo np. mało spała, jest w podróży od dwóch dni to chce się jakoś pobudzić], taka kofeina + sterydy.
No i ofc powinny nieść ze sobą wady, zażycie więcej niż jednej na parę fabularnych dni działa jak trucizna. Mocna.
0 x
- Nikusui
- Gracz nieobecny
- Posty: 1028
- Rejestracja: 17 kwie 2015, o 12:58
- Wiek postaci: 29
- Ranga: Sentoki
- Krótki wygląd: Białe, długie włosy, część z nich zapleciona w cztery warkocze - https://i.imgur.com/W0LDdj1.jpg; żółto-zielone oczy; jasna cera
- Widoczny ekwipunek: Bicz przymocowany przy prawym biodrze; torba nad lewym pośladkiem; kabura na broń na prawym udzie
- Link do KP: http://shinobiwar.pl/viewtopic.php?f=33&t=283
- Multikonta: Sayuri
Re: Pigułki żywnościowe
No to to wiadomo, że po użyciu pigułki, kiedy minie czas jej działania, organizm jest skrajnie wycieńczony i potrzebna jest wtedy pomoc medyka.
0 x

"W życiu licz na najlepsze, ale przygotuj się na najgorsze."
Re: Pigułki żywnościowe
Jestem przeciw. Pigułki dają fajny bust dla początkujących. Potem stają się lekko słabe ale o to chodzi. Mi się podoba jak jest
0 x
Re: Pigułki żywnościowe
Najchętniej zostawiłbym obecną wersję pigułek jako boost w sytuacji, gdy własne możliwości to za mało + dodał drugą, regenerującą energię i pozwalającą ustać na nogach ponad limit.
0 x
- Ichirou
- Posty: 4026
- Rejestracja: 18 kwie 2015, o 18:25
- Wiek postaci: 35
- Ranga: Seinin
- Krótki wygląd: Chodzące piękno.
- Widoczny ekwipunek: Hiramekarei, gurda, fūma shuriken, torba, dwie kabury
- Link do KP: viewtopic.php?f=33&t=320
- Lokalizacja: Atsui
Re: Pigułki żywnościowe
Któryś z ADM jeszcze się wypowie? Są głosy za, coś może trzeba z tym ruszyc.
0 x
- Hikari
- Martwa postać
- Posty: 2488
- Rejestracja: 24 sie 2015, o 18:56
- Wiek postaci: 26
- Ranga: Akoraito
- Krótki wygląd: Prawe oko mocna zieleń, lewe intensywnej czerwieni. Długie kruczoczarne włosy sięgające do połowy ud. Ogólnie mówiąc dobrze zbudowany mężczyzna mierzący 182cm.
- Link do KP: http://shinobiwar.pl/viewtopic.php?f=33&t=1307&p=12435
Re: Pigułki żywnościowe
Jak dla mnie można wprowadzić obie wersje, ale z wieloma zastrzeżeniami. Chociażby takie, że częste ich stosowanie, albo naraz obu, to pewny zgon przez zatrucie
0 x
Re: Pigułki żywnościowe
Zróbmy więc tak:
Stary opis
24h i wprowadzamy jeżeli nie będzie uwag.
Stary opis
Nazwa: Pigułka żywnościowa
Typ: Medykament
Objętość: 0,5
Waga Fūin: 1
Opis: Medykament, potrafiący zwiększyć możliwości bojowe danego shinobi. Przede wszystkim, działa on w 2 sposoby. Pierwszym z nich jest zdrowie organizmu. Gdy Ninja zażyje wtedy ten medykament, zyskuje bonus do statystyk. Jednka drugi sposób polega jedynie na ratowaniu siebie. Gdy osoba posiada większe rany, zażycie tej pigułki tamuje je na okres walki. Na jedną walkę można przyjąć jedynie 1 pigułkę. Inaczej organizm zostaje osłabiony na skutek dużych ilości toksyn.
Bonus: +20 Siła, +20 Wytrzymałość, +20 Szybkość, +20 Percepcja
Cena: 500 Ryō za sztukę
Nowa propozycja
Typ: Medykament
Objętość: 0,5
Waga Fūin: 1
Opis: Medykament, potrafiący zwiększyć możliwości bojowe danego shinobi. Przede wszystkim, działa on w 2 sposoby. Pierwszym z nich jest zdrowie organizmu. Gdy Ninja zażyje wtedy ten medykament, zyskuje bonus do statystyk. Jednka drugi sposób polega jedynie na ratowaniu siebie. Gdy osoba posiada większe rany, zażycie tej pigułki tamuje je na okres walki. Na jedną walkę można przyjąć jedynie 1 pigułkę. Inaczej organizm zostaje osłabiony na skutek dużych ilości toksyn.
Bonus: +20 Siła, +20 Wytrzymałość, +20 Szybkość, +20 Percepcja
Cena: 500 Ryō za sztukę
Nazwa: Bojowa pigułka żywnościowa
Typ: Medykament
Objętość: 0,5
Waga Fūin: 1
Opis: Specjalny medykament będący wynalazkiem ostatnich lat. Ta mała pigułka wykorzystywana jest przez Shinobich tylko w kryzysowych sytuacjach, gdyż poważnie nadwyręża i eksploatuje cały organizm. Zażycie jednej pigułki powoduje gwałtowne odnowienie chakry, a także niweluje zmęczenie, trudy walki napawając tym samym użytkownika nowymi siłami. Zażywanie bojowych pigułek żywnościowych obarczone jest jednak poważnym ryzykiem, gdyż druga porcja tego medykamentu poważnie uszkadza organizm pozbawiając go cennych wartości odżywczych, tym samym pozbawiając użytkownika przytomności, a nawet powodując niewydolność i w konsekwencji śmierć postaci.
Bonus: +40% chakry, odnowienie witalności
Cena: 500 Ryō za sztukę
Typ: Medykament
Objętość: 0,5
Waga Fūin: 1
Opis: Specjalny medykament będący wynalazkiem ostatnich lat. Ta mała pigułka wykorzystywana jest przez Shinobich tylko w kryzysowych sytuacjach, gdyż poważnie nadwyręża i eksploatuje cały organizm. Zażycie jednej pigułki powoduje gwałtowne odnowienie chakry, a także niweluje zmęczenie, trudy walki napawając tym samym użytkownika nowymi siłami. Zażywanie bojowych pigułek żywnościowych obarczone jest jednak poważnym ryzykiem, gdyż druga porcja tego medykamentu poważnie uszkadza organizm pozbawiając go cennych wartości odżywczych, tym samym pozbawiając użytkownika przytomności, a nawet powodując niewydolność i w konsekwencji śmierć postaci.
Bonus: +40% chakry, odnowienie witalności
Cena: 500 Ryō za sztukę
24h i wprowadzamy jeżeli nie będzie uwag.
0 x
Jeśli masz ważną sprawę, pytanie lub potrzebujesz pomocy związanej z funkcjonowaniem forum, proszę wyślij do mnie prywatną wiadomość. Z chęcią zapoznam się ze sprawą i rozwieje wszelkie wątpliwości.
Re: Pigułki żywnościowe
Dodałbym, że działa 5 tur i po minięciu tego czasu już jesteśmy osłabieni i bardziej podatni na ataki. To w gruncie rzeczy jest doładowanie się prawie połową chakry.
5 tur to dużo. Zazwyczaj tyle nawet walki nie trwają na pbf
5 tur to dużo. Zazwyczaj tyle nawet walki nie trwają na pbf
0 x
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości