Problemy:
1. Zgodnie z mechaniką genjutsu, zmiany w przepływie chakry uwalniają z iluzji. Senninka posiada trzy formy i każda z nich taką zmianę zapewnia. Niestety tylko druga forma - Przemiana - posiada dopisek, że uwalnia z genjutsu.
- Poziom
- Przemiana
- Opis Drugi poziom przemiany, w którym ciało użytkownika całkowicie zostaje całkowicie pokryte przez czarne wzory. Na tym etapie następuje znaczący wzrost siły oraz wytrzymałości użytkownika kosztem znaczącej kontroli nad swoim zachowaniem. To czy użytkownik rozróżni przeciwników od sojuszników zależy jedynie od jego kontroli chakry. Członek szczepu Jūgo ponadto potrafi w znacznie większym stopniu manipulować tkankami swojego ciała.
- Wymagania
- Dziedzina klanowa na randze B
- 0-1000PH
- 1001-2000PH
- 2001-3000PH
- 3001-4000PH
- 4001-5000PH
- 5001PH
- Dodatkowe
- Aktywacja wyzwala z genjutsu
- Inne Kontrola Chakry na randze C pozwala na tylko 5 tur użytkowania, bez ograniczeń na B.
2. Przeobrażenie (ostatnia forma Senninki), posiada najgłupszy dopisek na świecie. Mianowicie chodzi mi o to: W tej formie możemy używać tylko Tai/Buki i Klanowych.
Moim zdaniem mija się to totalnie z bonusami Senninki i zmusza do tworzenia własnych technik.
Osiągając poziom przeobrażenia otrzymujemy co najmniej 50% bonusowej chakry, którą możemy wydawać jedynie na techniki klanowe. Jednocześnie otrzymujemy w tej formie dostęp do czterech nowych technik w tym 2 ofensywnych z czego jedna jest zakazana. Także, jeśli chodzi o realny przekład na nasz arsenał, to otrzymujemy jedną dodatkową technikę i ogromny boost do chakry, chyba żeby ją spamować. Nie uważacie, że to głupie?
Dla porównania znowu odniosę się do CS, który jest bliski Sennince. Druga forma Znaku Diabła, jest bardzo bliska formie Przeobrażenia. W przeciwieństwie do klanówki Jugo, przeklęta pieczęć wzmacnia dwie inne dziedziny. Skąd taka drastyczna różnica?
3. Usunięcie niepotrzebnych kosztów przy niektórych technikach. To taka, bardziej kosmetyczna zmiana. Dotyczy technik z poziomu przemiany i przeobrażenia, ale tylko jeśli dobrze to rozumiem. Chodzi o to, że każda forma Senninki posiada jakiś wymóg kontroli chakry. Np. KC na randze C pozwala na używanie Przemiany tylko przez 5 tur. Rozumiem to, że mając KC na randze D, w ogóle nie jesteśmy w stanie aktywować tej formy. Także idąc drogą logiki, koszta z KC na randze E i D nie są potrzebne przy technikach poziomu Przemiany.
Swoją drogą jest to kolejny argument popierający punkt drugi. Dla formy Przeobrażenia potrzebujesz KC na randze B i nie masz na co tego wykorzystać.
Rozwiązania:
1. Dodanie do każdej formy dopisku o tym, że wyzwalają z genjutsu.
2. Usunięcie zakazywania technik w ostatniej formie Senninki.