Targowisko
- Yoshimitsu
- Martwa postać
- Posty: 482
- Rejestracja: 26 sie 2018, o 16:16
- Wiek postaci: 21
- Ranga: Pazur
- Link do KP: http://shinobiwar.pl/viewtopic.php?f=32&t=6242
- Multikonta: Arata
Re: Targowisko
No i stało się. Zaczęła się zabawa w kotka i myszkę, problem jednak polegał na tym, że to Yoshi z młodym był myszką, a kotem osoby, które za nimi podążały. Toshio wyszedł na przód, ruszając w bliżej nieokreślonym dla Mitsu kierunku. Mijał tak kolejne alejki i stragany, jak narazie szedł cały czas prosto. Wreszcie jednak skręcił w prawo, a Kaguya mógł zobaczyć pierwsze solidne zabudowy i budynki, którymi otoczony był średniej wielkości plac, pełen straganów. Chłopak teraz nie zatrzymywał się, co jakiś czas jedynie szeptał coś sam do siebie, jakby liczył kroki. Najwidoczniej zasięg jego widzenia sferycznego był śmiesznie mały.
Musieli opuścić targowisko, by pozbyć się gapiów. Wiedział to Yoshi, wiedział to też Toshio, który wcisnął się pomiędzy średniej wysokości budynki, upewniając się, że "pościg" ruszył za nimi.
- Dwóch facetów, wyższych od Ciebie, mają na sobie czarne płaszcze, jeden to blondyn, drugi ma czarne włosy. Około czterdzieści metrów za nami. Mamy jakieś... dwadzieścia sekund zapasu. - szybko przekalkulował chłopak. Następnie czekał na rozkazy. Nie wiedział bowiem, co planuje Yoshi, czy chce ich zaatakować, czy jednak woli poczekać na rozwój wydarzeń.
Słownik
Postacie
1) Aburame Eiji
2) Sora
3) Inuzuka Akira
3) Toshio
Mapa
Inne:Toshio:Kontrola Chakry DNagano:
Tsujitengan D
Seido D
Raiton D
Chakra: 94%-6%=88%KLAN HOZUKI
KEKKEI GENKAI: Suika Kawari
NATURA CHAKRY: Suiton
ATRYBUTY PODSTAWOWE:
SIŁA 10
WYTRZYMAŁOŚĆ 40
SZYBKOŚĆ 75
PERCEPCJA 50
PSYCHIKA 1
KONSEKWENCJA 1
SUMA ATRYBUTÓW FIZYCZNYCH: 175
KONTROLA CHAKRY: D
MAKSYMALNE POKŁADY CHAKRY: 104%
MNOŻNIKI:
POZIOM ROZWOJU DZIEDZIN NINPŌ:
NINJUTSU E
ELEMENTARNE
SUITON D
KLANOWE C
Ekwipunek: Wakizishi, 2x kunai z notką wybuchową.104-5%-2,5%(henge)=96,5%
- Nazwa
- Henge no Jutsu
- Ranga
- E
- Pieczęci
- Pies → Świnia → Baran
- Zasięg
- Na ciało
- Koszt
- E: 7% | D: 5% | C: 4% | B: 3% | A: 2% | S: 1% | S+: Niezauważalny (+1/2 na turę)
- Dodatkowe
- Brak dodatkowych wymagań
- Opis Pomocna technika przy pomocy której użytkownik może przybrać wygląd innej osoby bądź obiektu. W przypadku zmiany w inną osobę to zmieniona zostaje aparycja wraz z ubraniem, a dodatkowo głos pozostanie zmutowany do tego, jaki miała udawana przez nas osoba. Zmiana w przedmiot jest możliwa jeśli przedmiot jest wielkości porównywalnej z rozmiarem użytkownika, a dodatkowo nie zyskuje on żadnych właściwości przedmiotu w który się zmieni, np. zmieniając się w betonowy mur nie zyskamy jego trwałości. Technikę łatwo rozpoznać, ponieważ chakra użytkownika pozostaje niezmieniona, przez co shinobi o zdolnościach sensorycznych i Ci posiadający Doujutsu z łatwością przejrzą przygotowany fortel. Henge no jutsu zostaje przerwane po zranieniu lub uderzeniu użytkownika, a także w chwili zebrania przez niego chakry do jakiejkolwiek techniki.
Hozuki zaatakuje Yoshimitsu, jeżeli ten okaże się zwlekać.Jeśli mogę prosić o statystyki i ekwipunek w poście poniżej w hajdzie dla mnie, bowiem zbliżamy się do ewentualnej konfrontacji.
0 x
- Yoshimitsu
- Martwa postać
- Posty: 482
- Rejestracja: 26 sie 2018, o 16:16
- Wiek postaci: 21
- Ranga: Pazur
- Link do KP: http://shinobiwar.pl/viewtopic.php?f=32&t=6242
- Multikonta: Arata
Re: Targowisko
Zaczęło się na dobre, Mały prowadził między alejkami. Mijali masę straganów, Yoshi był prowadzony przez swojego podwładnego, któremu zaufał i pozostało wierzyć, że nie prowadzi go w pułapkę. Jeśli będzie to pułapka to cóż pozostanie białowłosemu? Pozabijać wszystkich i wrócić do Sory. Póki co jednak wszystko było otwarte.
Ranmaru prowadził prosto wzdłuż alejki, później zakręt w prawo i trafili w końcu na miejsce, którego chciał mafijny Pazur.
-Znajdź sobie jakieś miejsce za mną. Rzucił do Toshio, był przydatnym tropicielem i szkoda byłoby go stracić w głupi sposób. Teraz zabawa w kotka i myszkę przeszła przemianę w nową grę. W nowej grze to Yoshimitsu był eksterminatorem, a Ci dwaj? Oni byli karaluchami. Kaguya skorzystał ze swojej podstawowej techniki i wyjął miecz ze swojej kości, włożył go pod płaszcz, nie było powodów do walki. Jeszcze. Spokojne oczekiwanie na dwóch miłych panów minęło dosyć szybko.
Jak tylko kościany shinobi ich zauważy, wyprostuje się i wolną ręka poprawi swój kaptur.
-Szukacie czegoś? Krótko i spokojnie. Pustynny akcent brzmiał i rzucał się w oczy. Kaguya oczekuje na ruch potencjalnych przeciwników, trzymając w rękawie płaszcza miecz, którym w razie problemów może się obronić.
- Nazwa
- Hokkotsu no Yaiba
- Ranga
- D
- Pieczęci
- Brak
- Zasięg
- Długość kości
- Koszt
- E: 7% | D: 6% | C: 5% | B: 4% | A: 3% | S: 2% | S+: 1% (za miecz)
- Dodatkowe
- Modyfikacje miecza od rangi C Shikotsumyaku
- Opis Podstawowa technika dla każdego Kaguya, polegająca na wyciągnięciu kości ramiennej przy jednoczesnym uformowaniu jej w krótki miecz - trochę dłuższą od wakizashi. Miecz w podstawowej formie poza nietypowym materiałem broń ma również niecodzienną budowę - rękojeść zajmuje jedną trzecią długości, a dalej znajduje się ostrze z ostrym szpikulcem. Wtedy też najlepiej używać go do zadawania pchnięć. Po opanowaniu wyższego stopnia Kekkkei Genkai użytkownik może zmodyfikować miecz podczas wyciągania go z barku. Skrócenie, nieznaczne wydłużenie, ząbkowane krawędzie i tym podobne. Wszystko po to, by mieć broń jak najbardziej odpowiadającą swojemu stylowi walki.
ZDOLNOŚCI[/b]
Ukryty tekst
EKWIPUNEK
PRZEDMIOTY PRZY SOBIE (WIDOCZNE): Kościana opaska na prawej ręce
Torba na wysokości pasa
Ukryty tekst
0 x

Re: Targowisko
17/30 „Zemsta"
Yoshimitsu - C
Yoshi zatrzymał się w wąskiej uliczce po otrzymaniu informacji na temat śledzących ich gości od dzieciaka. Przygotował się na ewentualną walkę wyciągając jedna z kości przerabiając ja na sztylet, odwracając się w stronę nadchodzących osób. I wtedy, gdy wyszli z cienia, kaguya mógł zobaczyć twarze śledzących go ludzi. Blondyn, podobny zupełnie do nikogo. Nie przypominał mu żadnego z dotychczas poznanych typów, zaś czarnowłosy chłopak wyglądał znajomo. Bardzo znajomo. Czlowiek którego oszczędził podczas masakry. Człowiek któremu darował nie tylko życie ale i kostkę. Część siebie możnaby rzec. Chłopak wpatrywał się w kaguye, a następnie wyjął z jednej z toreb kość niemal identyczna do tej, która chował w rękawie Yoshimitsu.
- Pamiętasz mnie? Nadal mam coś twojego. - rzekł a następnie rzucił sztylet z kości w jego stronę. Nadal miał na sobie krew. Zaschniętą krew. - Jak myślisz, dlaczego za tobą szedłem?
Yoichi zapytał a nastepnie,uśmiechnął się w stronę Yoshimitsu. Jednak mógł on wyczuć, że uśmiech nie był szczery. Był to raczej wymuszany grymas. Czekał na reakcję kaguyi, chciał zobaczyć jego twarz. Młody pazur nie wiedział, że osoba której darował życie, sama sobie je odebrała. Jego własna kością, a teraz stała przed nim z wyprostowana glowa, spoglądając na niego z uśmieszkiem na twarzy
Słownik
Postacie
1) Aburame Eiji
2) Sora
3) Inuzuka Akira
4) Toshio
5) Czarnowłosy
Mapa
Inne:Toshio:Kontrola Chakry DNagano:
Tsujitengan D
Seido D
Raiton D
Chakra: 88-6%=82KLAN HOZUKI
KEKKEI GENKAI: Suika Kawari
NATURA CHAKRY: Suiton
ATRYBUTY PODSTAWOWE:
SIŁA 10
WYTRZYMAŁOŚĆ 40
SZYBKOŚĆ 75
PERCEPCJA 50
PSYCHIKA 1
KONSEKWENCJA 1
SUMA ATRYBUTÓW FIZYCZNYCH: 175
KONTROLA CHAKRY: D
MAKSYMALNE POKŁADY CHAKRY: 104%
MNOŻNIKI:
POZIOM ROZWOJU DZIEDZIN NINPŌ:
NINJUTSU E
ELEMENTARNE
SUITON D
KLANOWE C
Ekwipunek: Wakizishi, 2x kunai z notką wybuchową.96,5-2,5%(henge)=94%
- Nazwa
- Henge no Jutsu
- Ranga
- E
- Pieczęci
- Pies → Świnia → Baran
- Zasięg
- Na ciało
- Koszt
- E: 7% | D: 5% | C: 4% | B: 3% | A: 2% | S: 1% | S+: Niezauważalny (+1/2 na turę)
- Dodatkowe
- Brak dodatkowych wymagań
- Opis Pomocna technika przy pomocy której użytkownik może przybrać wygląd innej osoby bądź obiektu. W przypadku zmiany w inną osobę to zmieniona zostaje aparycja wraz z ubraniem, a dodatkowo głos pozostanie zmutowany do tego, jaki miała udawana przez nas osoba. Zmiana w przedmiot jest możliwa jeśli przedmiot jest wielkości porównywalnej z rozmiarem użytkownika, a dodatkowo nie zyskuje on żadnych właściwości przedmiotu w który się zmieni, np. zmieniając się w betonowy mur nie zyskamy jego trwałości. Technikę łatwo rozpoznać, ponieważ chakra użytkownika pozostaje niezmieniona, przez co shinobi o zdolnościach sensorycznych i Ci posiadający Doujutsu z łatwością przejrzą przygotowany fortel. Henge no jutsu zostaje przerwane po zranieniu lub uderzeniu użytkownika, a także w chwili zebrania przez niego chakry do jakiejkolwiek techniki.
Hozuki zaatakuje Yoshimitsu, jeżeli ten okaże się zwlekać.
0 x
- Yoshimitsu
- Martwa postać
- Posty: 482
- Rejestracja: 26 sie 2018, o 16:16
- Wiek postaci: 21
- Ranga: Pazur
- Link do KP: http://shinobiwar.pl/viewtopic.php?f=32&t=6242
- Multikonta: Arata
Re: Targowisko
Chwilę po zatrzymaniu się i przygotowaniu broni do alejki wkroczyło dwóch facetów. Jeden z tych gości był całkowicie nie znany Yoshiemu ale ten drugi... Ten drugi przypominał chłopaka, który został oszczędzony przez Yoshimitsu i Shinsa. Po słowach wypowiedzianych w stronę białowłosego, kość którą podarował tamtemu dzieciakowi wróciła do Niego. Spojrzenie
chłopaka zostało wychwycone i ten brudny uśmiech... Czy ten chłopak mógł się tak zmienić?
-Oczywiście, że Cię pamiętam. Zrobił kilka kroków w stronę mężczyzn, którzy go śledzili. Rozłożone ramiona miały świadczyć, że Kaguya nie ma wrogich zamiarów... Ale miał. Nikt nigdy nie powinien go śledzić i w kretyński sposób obserwować. Mogłaby to być czcigodna Nariko czy inny wysoko postawiony Kaguya, reakcja chłopaka byłaby taka sama. Po zrobieniu kilku kroków w kierunku Yoichiego (bo przecież Yoshimitsu nie wie, że to nie on), rozpoczyna się grad ciosów mieczem z kości. Prędkość Tsubaki no Mai potrafi być przytłaczająca, podstawowy kościsty taniec wycelowany był tylko i wyłącznie w ciemnowłosego, białowłosy był całkowicie obojętny. Jeśli zginie to zginie, jeśli nie to i tak za chwilę zostanie dobity.
Chwilę po ataku na tego faceta, wydaje krótkie polecenia. -Drugi musi zostać przy życiu.
Powiedział głośno i wyraźnie, lecz nie był to krzyk. Miał nadzieje, że Ranmaru chociaż go zatrzyma na chwilę albo przynajmniej nie straci go z oczu. Po zebraniu się do stabilnej pozycji po pierwszym ataku, obiera za cel tego drugiego, starając się go nie zabić.
- Nazwa
- Tsubaki no Mai
- Ranga
- C
- Pieczęci
- Brak
- Zasięg
- Długość kości
- Koszt
- Brak, wykorzystujemy już wcześniej stworzony miecz
- Dodatkowe
- +20 szybkość
- Opis Drugi z tańców klanu Kaguya, bardziej przypominający ataki kenjutsu, niż Yanagi no Mai. By rozpocząć Tsubaki no Mai potrzebny jest kościany miecz stworzony za pomocą Hokkotsu no Yaiba - standardowe bronie nie dadzą tak dobrego rezultatu. Cały taniec opiera się na zadawaniu szybkich i chaotycznych pchnięć skierowanych w przeciwnika. Praktycznie nie da się więc zaplanować ataku, by wszystkie ciosy były skierowane w głowę, klatkę piersiową czy inny wybrany punkt ciała. W teorii tańcem tym można posługiwać się bez przerwy, jednak jego użytkownicy w całości skupiają się na ofensywie kosztem własnej obrony. No i początkowy impet tańca wygasa po dłuższej chwili (dwie tury) - oczywiście zawsze można użyć go po przerwie ponownie.
ZDOLNOŚCI[/b]
Ukryty tekst
EKWIPUNEK
PRZEDMIOTY PRZY SOBIE (WIDOCZNE): Kościana opaska na prawej ręce
Torba na wysokości pasa
Ukryty tekst
0 x

Re: Targowisko
19/30 „Zemsta"
Yoshimitsu - C
Wydawało się, że będą mieli chwilę, by spokojnie sobie porozmawiać, tymczasem Yoshimitsu od samego początku planował dokończenie roboty, którą "spartolił" parę zadań temu. Złapał zakrwawiony miecz, a następnie ruszył z impetem w kierunku dwójki nowych rywali. Cóż, brak świadków, wskazywał na to, że plan był dobry, do tego wszystkiego Mitsu planował oszczędzić jednego z nich, najprawdopodobniej po to, by wyciągnąć z niego później informacje. Blondyn schował się za Yoichim, zakrywając twarz rękoma. Czarnowłosy zaś, nie zamierzał zwlekać, aż Yoshi do niego doskoczy na pełnym dystansie. Sam zrobił krok w przód, a wtedy kościany miecz zanurzył się w ciele chłopaka - pierwszy cios, ugodził go prosto w serce. Chwilę później kolejny cios, w prawe ramie i następny, następny, następny. Yoshi był tak bardzo skupiony na atakowaniu, że nie zwrócił uwagi na to, co działo się z ciałem rywala - zamiast krwi, pojawiła się woda. Wygląd chłopaka również się zmienił. Z Yoichiego, na Nagano. Chłopak śmiał się w niebo głosy, a gość za nim, o blond włosach wycofał się o kolejne kilka kroków. Kaguya był tak skupiony na wykonywaniu kolejnych dźgnięć, że nie zauważył nawet kiedy z kolejnej "rany" na ramieniu Hozukiego, woda ruszyła w okolice głowy chłopaka, otaczając ją bardzo szczelnie.
- Przez ciebie, mój najdroższy przyjaciel, odebrał sobie życie. Jesteś nic nie wartym ścierwem. - powiedział do Kaguyi, przez zaciśnięte zęby. - Pomyśleć, że chcieli mnie zastąpić kimś takim.
Chłopaczyk z Ranmaru stał jak wryty. Spoglądał na to, co się dzieje, jednak nie reagował. W końcu sam Yoshimitsu kazał mu się trzymać z tyłu. Nasz Kaguya poczuł uścisk na ramieniu dzierżącym miecz, a bąbel na jego głowie, skutecznie odcinał dopływ tlenu. Jeżeli chłopak czegoś szybko nie wymyśli, to może być po nim. Musiał działać szybko, bo inaczej nie będzie czego zbierać.
Słownik
Postacie
1) Aburame Eiji
2) Sora
3) Inuzuka Akira
4) Toshio
5) Nagano
Mapa
Inne:Toshio:Kontrola Chakry DNagano:
Tsujitengan D
Seido D
Raiton D
Chakra: 88-6%=82KLAN HOZUKI
KEKKEI GENKAI: Suika Kawari
NATURA CHAKRY: Suiton
ATRYBUTY PODSTAWOWE:
SIŁA 10
WYTRZYMAŁOŚĆ 40
SZYBKOŚĆ 75
PERCEPCJA 50
PSYCHIKA 1
KONSEKWENCJA 1
SUMA ATRYBUTÓW FIZYCZNYCH: 175
KONTROLA CHAKRY: D
MAKSYMALNE POKŁADY CHAKRY: 104%
MNOŻNIKI:
POZIOM ROZWOJU DZIEDZIN NINPŌ:
NINJUTSU E
ELEMENTARNE
SUITON D
KLANOWE C
Ekwipunek: Wakizishi, 2x kunai z notką wybuchową.
- Nazwa
- Suihō no jutsu
- Ranga
- D
- Pieczęci
- Brak
- Zasięg
- Bezpośredni
- Koszt
- E: 14% | D: 12% | C: 10% | B: 8% | A: 6% | S: 4% | S+: 2% (1/2 za turę)
- Dodatkowe
- Zamiana w wodę techniką Suika no Jutsu
- Opis Technika używana w formie kontrataku wobec oponentach opierających się na starciach bezpośrednich. Po wcześniejszej zamianie części ciała w wodę należy wejść w bezpośredni kontakt z oponentem. Wtedy to część wody zaczyna przemieszczać się po ciele oponenta, ostatecznie tworząc wodny bąbel wokoło jego głowy. Jeśli przeciwnik nie pozbędzie się go jakimś sposobem, to padnie na ziemię nieprzytomny z braku powietrza. Dużą rolę odgrywa tutaj wytrzymałość duszonego, który może próbować anulować technikę, przykładowo dążąc do przerwania fizycznego kontaktu. Wtedy to woda bezwładnie opada na ziemię i uwalnia głowę ofiary.
- Nazwa
- Suika no Jutsu
- Ranga
- D
- Pieczęci
- Brak
- Zasięg
- Bezpośredni
- Koszt
- E: 7% | D: 6% | C: 5% | B: 4% | A: 3% | S: 2% S+: 1% (za skroplenie)
- Dodatkowe
- Technika Pasywna, od klanowych A możliwość zmiany w olej za potrójny koszt
- Opis Podstawowa technika klanu Hōzuki. Polega ona na zamianie dowolnej części ciała (bądź też jego całego) użytkownika w wodę, przez co unika obrażeń wynikających z ataku przeciwnika. Technika aktywuje się samoczynnie i bez wiedzy właściciela, wykorzystanie elementu zaskoczenia do skutecznego ataku jest więc znacznie utrudnione. Technika chroni przed większością obrażeń i ich rodzajów, z niewielkimi wyjątkami. Po dostatecznym opanowaniu umiejętności swojego klanu, możliwym jest zmiana w olej, który ma praktycznie te same właściwości co woda, pozwala jednak tworzyć za jego pomocą nowe techniki i ich kombinacje.
94%-6%-12%=76
0 x
- Yoshimitsu
- Martwa postać
- Posty: 482
- Rejestracja: 26 sie 2018, o 16:16
- Wiek postaci: 21
- Ranga: Pazur
- Link do KP: http://shinobiwar.pl/viewtopic.php?f=32&t=6242
- Multikonta: Arata
Re: Targowisko
Wszystko toczyło się dość szybko... Yoichi, który tyle gadał dał się kilkakrotnie trafić i każdy normalny chłopak by padł... Tutaj zmienił się wygląd i pojawiła się woda, która niestety zaczęła dusić Yoshiego. Sytuacja zrobiła się bardzo niebezpieczna, woda go udusi jeśli szybko czegoś nie wymyśli, a do tego trudno myśleć żeby ten śmieć stał i czekał.
Kaguya nie czeka, składa połowę pieczęci barana i mając w głowie słowa Sory, że Hozuki do silnych nie należy próbuje go odepchnąć od siebie uderzeniem wiatru. Chwile po uwolnieniu wiatru, stara się odskoczyć jak najdalej od swojego oponenta. Jeśli tylko uda mu się uwolnić z wody, którą sprezentował mu przeciwnik, odda rzut shurikenem w Nagano i cofnie się jeszcze bardziej by znaleźć się w zasięgu swojego pomocnika, którego prosił o pozostanie za sobą w celu wykorzystania jego umiejętności walki w średnim dystansie. Yoshimitsu mógł się zastanawiać czemu on nic nie robi...
- Nazwa
- Fūton: Enshō No Kaze
- Ranga
- D
- Pieczęci
- Połowa pieczęci Barana
- Zasięg Max.
- 25 metrów
- Koszt
- E: 14% | D: 12% | C: 10% | B: 8% | A: 6% | S: 4% | S+: 2%
- Dodatkowe
- Brak dodatkowych wymagań
- Opis Jutsu defensywno-ofensywne, najbardziej podstawowa technika Uwolnienia Wiatru. Shinobi składa połowę pieczęci Barana, a następnie wyzwala z swojego ciała silny podmuch wiatru, rozchodzący się na wszystkie jego strony. Uderzenie wiatru jest na tyle silne, że jest w stanie zdmuchnąć lżejszych oponentów, a tych którzy stracili równowagę - po prostu obalić. Dodatkowo w pełni chroni przed wszystkimi pociskami (strzały, bełty) i bronią miotaną.
ZDOLNOŚCI[/b]
Ukryty tekst
EKWIPUNEK
PRZEDMIOTY PRZY SOBIE (WIDOCZNE): Kościana opaska na prawej ręce
Torba na wysokości pasa
Ukryty tekst
0 x

Re: Targowisko
21/30 „Zemsta"
Yoshimitsu - C
Yoshimitsu bardzo łatwo dał się sprowokować swojemu rywalowi. Zaatakował dokładnie tak, jak spodziewał się tego Hozuki, wpadając w jego skrzętnie zaplanowaną pułapkę. Nagano śmiał się, blokując jedną rękę przeciwnika, spoglądając jak w męczarniach Mitsu powoli dusi się w bąblu wody. Nie zamierzał jednak biernie stać i czekać, aż całkowicie braknie mu tlenu, jedna pieczęć i nagle wiatr, który wytworzył, zaczął odpychać wszystko od użytkownika. Zdrajca zacisnął jeszcze bardziej dłoń na przedramieniu chłopaka, jednak na nic się to zdało, podmuch, odrzucił go na dobre kilka metrów - może nawet kilkanaście? W każdym razie, bąbel pozostał na głowie Kaguyi, dusząc go dalej. O ile jego pomysł był dobry, o tyle, podmuch nie wychodził z jego ciała, więc ciężko było pozbyć się nim czegoś, co było przylepione bezpośrednio na nim.
W tym czasie młodzieniec, który był tutaj by pomóc Yoshimitsu, również przekoziołkował parę razy, jednak uznał to, za znak, że jego przełożony ma kłopoty. Nie zastanawiając się długo, rzucił dwa kunai w wodnego typa, które sprawnie przezeń przeleciały, pozostawiając wodne dziury, które szybko się zasklepiły. Cóż, dzieciak długo się nie zastanawiał i ruszył w kierunku swojego przełożonego, dokładnie tak samo jak Nagano, dobywający właśnie Wakizishi. Yoshimitsu, miał jeszcze tlen, jednak lada moment zacznie czuć pierwsze objawy duszenia, musiał coś szybko wymyślić.
Słownik
Postacie
1) Aburame Eiji
2) Sora
3) Inuzuka Akira
4) Toshio
5) Nagano
Mapa
Nie będe się bawił w mapki, tutaj masz parę odległości:
Nagano - 12 metrów
Toshio - 8 metrów
Blondyn - 13 metrów, za nagano stoi.
Budynki po prawej i lewej - 3 metry.
Inne:Toshio:Kontrola Chakry DNagano:
Tsujitengan D
Seido D
Raiton D
Chakra: 82-6=76KLAN HOZUKI
KEKKEI GENKAI: Suika Kawari
NATURA CHAKRY: Suiton
ATRYBUTY PODSTAWOWE:
SIŁA 10
WYTRZYMAŁOŚĆ 40
SZYBKOŚĆ 75
PERCEPCJA 50
PSYCHIKA 1
KONSEKWENCJA 1
SUMA ATRYBUTÓW FIZYCZNYCH: 175
KONTROLA CHAKRY: D
MAKSYMALNE POKŁADY CHAKRY: 104%
MNOŻNIKI:
POZIOM ROZWOJU DZIEDZIN NINPŌ:
NINJUTSU E
ELEMENTARNE
SUITON D
KLANOWE C
Ekwipunek: Wakizishi, 2x kunai z notką wybuchową.
- Nazwa
- Suihō no jutsu
- Ranga
- D
- Pieczęci
- Brak
- Zasięg
- Bezpośredni
- Koszt
- E: 14% | D: 12% | C: 10% | B: 8% | A: 6% | S: 4% | S+: 2% (1/2 za turę)
- Dodatkowe
- Zamiana w wodę techniką Suika no Jutsu
- Opis Technika używana w formie kontrataku wobec oponentach opierających się na starciach bezpośrednich. Po wcześniejszej zamianie części ciała w wodę należy wejść w bezpośredni kontakt z oponentem. Wtedy to część wody zaczyna przemieszczać się po ciele oponenta, ostatecznie tworząc wodny bąbel wokoło jego głowy. Jeśli przeciwnik nie pozbędzie się go jakimś sposobem, to padnie na ziemię nieprzytomny z braku powietrza. Dużą rolę odgrywa tutaj wytrzymałość duszonego, który może próbować anulować technikę, przykładowo dążąc do przerwania fizycznego kontaktu. Wtedy to woda bezwładnie opada na ziemię i uwalnia głowę ofiary.
- Nazwa
- Suika no Jutsu
- Ranga
- D
- Pieczęci
- Brak
- Zasięg
- Bezpośredni
- Koszt
- E: 7% | D: 6% | C: 5% | B: 4% | A: 3% | S: 2% S+: 1% (za skroplenie)
- Dodatkowe
- Technika Pasywna, od klanowych A możliwość zmiany w olej za potrójny koszt
- Opis Podstawowa technika klanu Hōzuki. Polega ona na zamianie dowolnej części ciała (bądź też jego całego) użytkownika w wodę, przez co unika obrażeń wynikających z ataku przeciwnika. Technika aktywuje się samoczynnie i bez wiedzy właściciela, wykorzystanie elementu zaskoczenia do skutecznego ataku jest więc znacznie utrudnione. Technika chroni przed większością obrażeń i ich rodzajów, z niewielkimi wyjątkami. Po dostatecznym opanowaniu umiejętności swojego klanu, możliwym jest zmiana w olej, który ma praktycznie te same właściwości co woda, pozwala jednak tworzyć za jego pomocą nowe techniki i ich kombinacje.
76-6-6=64
0 x
- Yoshimitsu
- Martwa postać
- Posty: 482
- Rejestracja: 26 sie 2018, o 16:16
- Wiek postaci: 21
- Ranga: Pazur
- Link do KP: http://shinobiwar.pl/viewtopic.php?f=32&t=6242
- Multikonta: Arata
Re: Targowisko
Z sekundy na sekundę sytuacja Kaguyi stawała się coraz gorsza i gorsza. Woda, która trzymała się na głowie chłopaka stwarzała mnóstwo problemów. Brak możliwości wydawania komend Młodemu oraz chyba ten największy czyli brak tlenu, który dawał się już we znaki. Podmuch wiatru i odskoczenie dało trochę czasu na przemyślenie sytuacji. Toshio wziął się do pracy i przynajmniej zaczął atakować. Kilka sekund i Nagano ruszył wyciągając krótkie ostrze. Teraz Yoshimitsu musiał podejmować decyzje z niesamowitą szybkością.
Białowłosy nie mógł czekać, chętnie by to zrobił ale brak tlenu solidnie motywował do podejmowania działań. Wyciągnięcie wybuchowej notki przyczepionej do kunaia i szybko oddany rzut w okolice ziemi, wybuch miał naruszyć Hozukiego i ewentualnie ukryć Yoshiego w dymie. Nawet jeśli sam na tym ucierpi, zadanie jest najważniejsze, a dwa to musi próbować przeżyć, a jeśli nie pozbędzie się tego gościa to ten go wykończy.
Z ciała Kaguyi wysunie się 8 kości, dłonie, łokcie, barki i uda. Wszędzie tam pojawią się kości, Yoshimitsu z maksymalną prędkością ruszy w swoim tańcu na przeciwnika, żadnych kalkulacji. Uderzenia mają trafiać w każde możliwe miejsce, nie jest istotne to czy będzie to gardło czy dłoń. Najważniejsze teraz są czyste trafienia. Tylko to może uratować Kaguye.
- Nazwa
- Yanagi no Mai
- Ranga
- D
- Pieczęci
- Brak
- Zasięg
- Długość kości
- Koszt E: 14% | D: 12% | C: 10% | B: 8% | A: 6% | S: 4% | S+: 2% (za 8 wysunięć)
Koszt naliczany jest tylko za wysuwanie kości, "chowanie" ich jest darmowe. - Dodatkowe
- +10 szybkość
- Opis Pierwszy z tańców bojowych Kaguya, stanowiący preludium do kolejnych, coraz potężniejszych ruchów. Yanagi no Mai pozwala na gwałtowne wysuwanie ostro zakończonych kości z niektórych punktów ciała - dłoni, łokci, barków i ud. Maksymalnie wychodzi więc osiem szpikulców służących do ataku jak i obrony. Co więcej, technika pozwala też na równie gwałtowne wsunięcie ich z powrotem bez śladu. Dzięki temu jutsu Kaguya staje się niezwykle nieprzewidywalnym przeciwnikiem, którego ciężko jest zaatakować bez ryzyka nadziania się na kolce. Długość tych nietypowych broni oscyluje w okolicach czterdziestu centymetrów. Oczywiście, w przypadku posiadania kolców z dłoni nie można składać pieczęci.
ZDOLNOŚCI[/b]
Ukryty tekst
EKWIPUNEK
PRZEDMIOTY PRZY SOBIE (WIDOCZNE): Kościana opaska na prawej ręce
Torba na wysokości pasa
Ukryty tekst
0 x

Re: Targowisko
23/30 „Zemsta"
Yoshimitsu - C
Sprawy zaczęły się komplikować, a Yoshimitsu zaczął powoli desperacko szukać wyjścia z sytuacji... Szybko wsunął dłoń w torbę, wyciągając zarówno kunai jak i małą, papierową notkę. Nagano nie zamierzał jej unikać, nie planował też zwalniać czy robić cokolwiek, co by go spowolniło. Parł niczym rozpędzona lokomotywa. Nie był dużo szybszy od Mitsu, jednak woda na twarzy skutecznie zaburzała mu postrzeganie rzeczywistości, oraz określenie prędkości swojego rywala. Nie czekając jednak długo, rzucił kunai z notką przed siebie, wbijając go około dwóch metrów dalej. Szybka aktywacja i wybuch. Kłęby dymu uniosły się w powietrze. Woda bryznęła we wszystkie strony, a z dymu powoli zaczęła wyłaniać się sylwetka chłopaka. Mitsu natomiast, na skutek wybuchu, został odrzucony w tył. Poczuł, jak do jego płuc, napływa powietrze. Świeże powietrze, wypełnione tlenem. Niestety - nie był to koniec jego problemów. Toshio, nie zdążył zareagować, a Kaguya wpadł wprost na niego. Musiał się czym predzej pozbierać z podłogi, na jego szczęście, postać w obłoku dymu pozostała w bezruchu. Toshio zaś, zdawał się być przytomny, mamrotał coś pod nosem, marudząc, że Mitsu postąpił nierozważnie, jednak nie miało to zbyt dużego znaczenia bowiem po paru sekundach na zregenerowanie Hozuki ruszył ponownie w stronę dwójki ludzi z rodziny mafijnej. Jaki będzie kolejny ruch? Co zrobi Yoshimitsu, wiedząc, że może wpaść drugi raz w tę samą pułapkę?
Słownik
Postacie
1) Aburame Eiji
2) Sora
3) Inuzuka Akira
4) Toshio
5) Nagano
Mapa
Nie będe się bawił w mapki, tutaj masz parę odległości:
Nagano -6 metrów
Toshio - 1 metr
Blondyn - 19 metrów, za nagano stoi.
Budynki z lewej 2 metry z prawej 4 metry.
Inne:Toshio:Kontrola Chakry DNagano:
Tsujitengan D
Seido D
Raiton D
Chakra: 82-6=76KLAN HOZUKI
KEKKEI GENKAI: Suika Kawari
NATURA CHAKRY: Suiton
ATRYBUTY PODSTAWOWE:
SIŁA 10
WYTRZYMAŁOŚĆ 40
SZYBKOŚĆ 75
PERCEPCJA 50
PSYCHIKA 1
KONSEKWENCJA 1
SUMA ATRYBUTÓW FIZYCZNYCH: 175
KONTROLA CHAKRY: D
MAKSYMALNE POKŁADY CHAKRY: 104%
MNOŻNIKI:
POZIOM ROZWOJU DZIEDZIN NINPŌ:
NINJUTSU E
ELEMENTARNE
SUITON D
KLANOWE C
Ekwipunek: Wakizishi, 2x kunai z notką wybuchową.
- Nazwa
- Suihō no jutsu
- Ranga
- D
- Pieczęci
- Brak
- Zasięg
- Bezpośredni
- Koszt
- E: 14% | D: 12% | C: 10% | B: 8% | A: 6% | S: 4% | S+: 2% (1/2 za turę)
- Dodatkowe
- Zamiana w wodę techniką Suika no Jutsu
- Opis Technika używana w formie kontrataku wobec oponentach opierających się na starciach bezpośrednich. Po wcześniejszej zamianie części ciała w wodę należy wejść w bezpośredni kontakt z oponentem. Wtedy to część wody zaczyna przemieszczać się po ciele oponenta, ostatecznie tworząc wodny bąbel wokoło jego głowy. Jeśli przeciwnik nie pozbędzie się go jakimś sposobem, to padnie na ziemię nieprzytomny z braku powietrza. Dużą rolę odgrywa tutaj wytrzymałość duszonego, który może próbować anulować technikę, przykładowo dążąc do przerwania fizycznego kontaktu. Wtedy to woda bezwładnie opada na ziemię i uwalnia głowę ofiary.
- Nazwa
- Suika no Jutsu
- Ranga
- D
- Pieczęci
- Brak
- Zasięg
- Bezpośredni
- Koszt
- E: 7% | D: 6% | C: 5% | B: 4% | A: 3% | S: 2% S+: 1% (za skroplenie)
- Dodatkowe
- Technika Pasywna, od klanowych A możliwość zmiany w olej za potrójny koszt
- Opis Podstawowa technika klanu Hōzuki. Polega ona na zamianie dowolnej części ciała (bądź też jego całego) użytkownika w wodę, przez co unika obrażeń wynikających z ataku przeciwnika. Technika aktywuje się samoczynnie i bez wiedzy właściciela, wykorzystanie elementu zaskoczenia do skutecznego ataku jest więc znacznie utrudnione. Technika chroni przed większością obrażeń i ich rodzajów, z niewielkimi wyjątkami. Po dostatecznym opanowaniu umiejętności swojego klanu, możliwym jest zmiana w olej, który ma praktycznie te same właściwości co woda, pozwala jednak tworzyć za jego pomocą nowe techniki i ich kombinacje.
64-6-6=52Podlicz chakrę, techniki z poprzedniego posta nie użyłeś, pamiętaj o zużytych przedmiotach, by później usunąć je z KP.[/ghide]
0 x
- Yoshimitsu
- Martwa postać
- Posty: 482
- Rejestracja: 26 sie 2018, o 16:16
- Wiek postaci: 21
- Ranga: Pazur
- Link do KP: http://shinobiwar.pl/viewtopic.php?f=32&t=6242
- Multikonta: Arata
Re: Targowisko
Notka wybuchła rozrywając wodnego stworka na strzępy... Mimo tego dało się zauważyć, że jego sylwetka dalej tkwi w dymie. Kaguya został odrzucony kilka metrów do tyłu, wpadł na młodego Ranmaru, który nie za bardzo wiadomo co chciał zrobić biegnąć w jego stronę. Najważniejsze jednak zostało osiągnięte, powietrze... Tak, cudowne powietrze zaczęło napełniać płuca białowłosego.
Teraz po uzyskaniu możliwości swobodnego oddychania, chłopak na nowo mógł działać. Wiedział już, że ponowne wejście w kontakt to samobójstwo lub kolejny problem bez potencjalnego wyjścia. Szybki rzut shurikenem, wysunięcie kościanego miecza, który miał pod płaszczem. Mocny zamach i ostry wiatr popędził w stronę Nagano, nadzieja w tym, że naruszy on wodną powłokę przeciwnika, a jeśli nie to chociaż rozwieje dym tak żeby można było go widzieć. Plan na teraz był prosty, atakować z dystansu i trzymać się w bezpiecznej odległości od tego zdrajcy.
- Nazwa
- Fūton: Gōkūhō
- Ranga
- D
- Pieczęci
- Brak
- Zasięg Max.
- 15
- Koszt
- E: 14% | D: 12% | C: 10% | B: 8% | A: 6% | S: 4% | S+: 2%
- Dodatkowe
- Do wykonania potrzebna jest długa broń, np. miecz, kij, długi kunai
- Opis Specyficzna technika, wymagająca użycia broni o długim ostrzu (najlepiej miecz, ale w ostateczności wielki kunai też się nada). Użytkownik przesyła do ostrza chakrę wiatru, a następnie wykonuje silny zamach mieczem. Chakra zostaje wtedy wyzwolona pod postacią ostrego podmuchu wiatru, który jest w stanie odrzucić przeciwnika do tyłu, lub zadać mu niewielkie, bardzo płytkie rany cięte. Technika przydatna dla szermierzy, jako że mogą oni dzięki temu obalić przeciwnika na odległość.
ZDOLNOŚCI[/b]
Ukryty tekst
EKWIPUNEK
PRZEDMIOTY PRZY SOBIE (WIDOCZNE): Kościana opaska na prawej ręce
Torba na wysokości pasa
Ukryty tekst
Ukryty tekst
0 x

Re: Targowisko
25/30 „Zemsta"
Yoshimitsu - C
Yoshimitsu zdawał się nie poddawać. Mógł wycofać się, przemyśleć taktykę, jednak zamiast tego, od razu przeszedł do kontrataku. Wysunął kość schowaną w rękawie by bez dłuższego zwlekania pokryć ją chakrą uwolnienia wiatru, wcześniej jeszcze rzucił dwa shurikeny w dym, modląc się by trafić w regenerującego się Hozukiego. Zaraz za gwiazdkami posłał "wietrzne" ostrze w jego stronę, przedzierając się przez dym.
W tym samym czasie, młody Ranmaru zdążył pozbierać się z podłogi, a blondyn, który pomagał Hozukiemu, zniknął z zasięgu wzroku Yoshimitsu. Toshio, rzucił w dym dwa Kunaie, na wysokości klatki piersiowej Nagano, a te - co się okazało, gdy wiatr przeciął powietrze, trafiły Chłopak zacisnął dłonie, a Kaguya, o ile zwrócił na to uwagę, mógł zauważyć, że w rękach chłopczyka trzymane są stalowe linki. Zanim Kunai opadły na ziemię, naładował zarówno swoje ręce jak i przewodzący prąd metal, rażąc Hozukiego.
- Teraz! Teraz nie zamieni się w wodę! - powiedział, głośno, a następnie puścił stalowe linki.
Słownik
Postacie
1) Aburame Eiji
2) Sora
3) Inuzuka Akira
4) Toshio
5) Nagano
Mapa
Nie będe się bawił w mapki, tutaj masz parę odległości:
Nagano -6 metrów
Toshio - 1 metr
Budynki z lewej 2 metry z prawej 4 metry.
Inne:Toshio:Kontrola Chakry DNagano:
Tsujitengan D
Seido D
Raiton D
Chakra: 76-18-12=46KLAN HOZUKI
KEKKEI GENKAI: Suika Kawari
NATURA CHAKRY: Suiton
ATRYBUTY PODSTAWOWE:
SIŁA 10
WYTRZYMAŁOŚĆ 40
SZYBKOŚĆ 75
PERCEPCJA 50
PSYCHIKA 1
KONSEKWENCJA 1
SUMA ATRYBUTÓW FIZYCZNYCH: 175
KONTROLA CHAKRY: D
MAKSYMALNE POKŁADY CHAKRY: 104%
MNOŻNIKI:
POZIOM ROZWOJU DZIEDZIN NINPŌ:
NINJUTSU E
ELEMENTARNE
SUITON D
KLANOWE C
Ekwipunek: Wakizishi, 2x kunai z notką wybuchową.
- Nazwa
- Suika no Jutsu
- Ranga
- D
- Pieczęci
- Brak
- Zasięg
- Bezpośredni
- Koszt
- E: 7% | D: 6% | C: 5% | B: 4% | A: 3% | S: 2% S+: 1% (za skroplenie)
- Dodatkowe
- Technika Pasywna, od klanowych A możliwość zmiany w olej za potrójny koszt
- Opis Podstawowa technika klanu Hōzuki. Polega ona na zamianie dowolnej części ciała (bądź też jego całego) użytkownika w wodę, przez co unika obrażeń wynikających z ataku przeciwnika. Technika aktywuje się samoczynnie i bez wiedzy właściciela, wykorzystanie elementu zaskoczenia do skutecznego ataku jest więc znacznie utrudnione. Technika chroni przed większością obrażeń i ich rodzajów, z niewielkimi wyjątkami. Po dostatecznym opanowaniu umiejętności swojego klanu, możliwym jest zmiana w olej, który ma praktycznie te same właściwości co woda, pozwala jednak tworzyć za jego pomocą nowe techniki i ich kombinacje.
- Nazwa
- Raiton: Dendō Hando
- Ranga
- D
- Pieczęci
- Brak
- Zasięg
- Bezpośredni
- Koszt
- E: 14% | D: 12% | C: 10% | B: 8% | A: 6% | S: 4% | S+: 2% (za cios)
- Dodatkowe
- Brak dodatkowych wymagań
- Opis Podstawowa technika Raitonu, idealna dla shinobi którzy dodatkowo specjalizują się w Taijutsu. Użytkownik przesyła chakrę Raitonu do swoich pięści lub nóg, a następnie uwalnia ją. Efektem tego jest wzmocnienie za pomocą błyskawic kończyn użytkownika, dzięki czemu podczas walki wręcz zadaje się obrażenia nie tylko fizyczne, ale również elektryczne. Bardzo niebezpieczne przeciwko użytkownikom Suitonu. Za pomocą tej techniki można również naładować elektrycznie trzymane przez siebie przedmioty (o ile są przewodnikami).
52-6Nagano stoi w dymie, Yoshimitsu może zauważyc, że jego ciało nie zregenerowało się do końca.
0 x
- Yoshimitsu
- Martwa postać
- Posty: 482
- Rejestracja: 26 sie 2018, o 16:16
- Wiek postaci: 21
- Ranga: Pazur
- Link do KP: http://shinobiwar.pl/viewtopic.php?f=32&t=6242
- Multikonta: Arata
Re: Targowisko
Ciągłe atakowanie zaczęło przynosić skutek. Hozuki rozpadł się na kawałki i chwilę musiało mu zająć aż zbierze się do kupy. Ranmaru postanowił zrobić w końcu coś przydatnego, rzucił dwa kuanie z linkami i o dziwo... Skorzystał z raitonu, gdyby ten cholerny dzieciak postanowił poinformować o tym, walka dawno byłaby skończona. Yoshimitsu nie zamierzał czekać i ruszył na Nagano z pełnym impetem, zważając jedynie na to żeby nie wpaść na zelektryzowane linki.
Taniec Kaguya, błyskawiczny. Ciężko w nim znaleźć jedno miejsce do atakowania, cała uwaga białowłosego skupiła się na pchnięciach, teraz kiedy jego przeciwnik nie może zmienić się w wodę. Atak, który powinien to skończyć zanim się zaczęło ma za zadanie wdeptać przeciwnika w ziemię. Wściekłość widoczna na twarzy Kaguya, szaleństwo doszło do głosu i chłopak przestał panować nad wszystkim. Jeśli atak się powiedzie, kościany miecz zostanie wbity w gardło Hozukiego. -Widzisz gdzieś tego drugiego?
- Nazwa
- Tsubaki no Mai
- Ranga
- C
- Pieczęci
- Brak
- Zasięg
- Długość kości
- Koszt
- Brak, wykorzystujemy już wcześniej stworzony miecz
- Dodatkowe
- +20 szybkość
- Opis Drugi z tańców klanu Kaguya, bardziej przypominający ataki kenjutsu, niż Yanagi no Mai. By rozpocząć Tsubaki no Mai potrzebny jest kościany miecz stworzony za pomocą Hokkotsu no Yaiba - standardowe bronie nie dadzą tak dobrego rezultatu. Cały taniec opiera się na zadawaniu szybkich i chaotycznych pchnięć skierowanych w przeciwnika. Praktycznie nie da się więc zaplanować ataku, by wszystkie ciosy były skierowane w głowę, klatkę piersiową czy inny wybrany punkt ciała. W teorii tańcem tym można posługiwać się bez przerwy, jednak jego użytkownicy w całości skupiają się na ofensywie kosztem własnej obrony. No i początkowy impet tańca wygasa po dłuższej chwili (dwie tury) - oczywiście zawsze można użyć go po przerwie ponownie.
ZDOLNOŚCI[/b]
Ukryty tekst
EKWIPUNEK
PRZEDMIOTY PRZY SOBIE (WIDOCZNE): Kościana opaska na prawej ręce
Torba na wysokości pasa
Ukryty tekst
Ukryty tekst
0 x

Re: Targowisko
27/30 „Zemsta"
Yoshimitsu - C
Yoshimitsu mógł mieć wyrzuty do swojego towarzysza, jednak nigdy nie zapytał go o jego naturę chakry. Nic więc dziwnego, że młodziak pomyślał, że było to dosyć nieistotne. Nie było to jednak najważniejsze. Najistotniejszym w tym momencie był fakt, że Hozuki stał w bezruchu, nie mogąc się zregenerować. Zaklął jedynie pod nosem, a blondyn zniknął nie wiadomo gdzie.
MItsu natomiast nie zamierzał czekać. Ruszył niczym oszołomiony na swojego rywala, który chwilę temu założył mu bąbla na głowę, dusząc go bez żadnych skrupułów. Teraz nie mógł się ruszyć, ani zregenerować, a nasz młody morderca, miał zamiar to wykorzystać. Wbiegł w dym bez zastanowienia, a następnie zaczął przecinać dym, by finalnie zacząć dźgać chłopaka. Lepka ciecz trysnęła w stronę Kaguyi. Satysfakcja, połączona z... z bólem? Teraz, Mitsu zatrzymał się na moment, spoglądając na twarz dźganego chłopaka. Uśmiech, pomimo ran które mu zadał. Dym powoli rozwiał się, a on poczuł ból. Coraz mocniejszy ból, a pod jego ostatnim lewym żebrem, zauważył, głęboko wbite ostrze, trzymane w prawej dłoni trupa. Powoli osunął się na chłopaka, przesuwając go o parędziesiąt centymetrów w tył. Był martwy, rany które zadał mu Kaguya, były głębokie, a do tego większość z nich trafiała w szyję lub korpus.
Jak do tego doszło? A no bardzo prosto. Chłopak który oberwał raitonem, już wcześniej dobył miecza, a gdy Yoshimitsu szarżował za pomocą swojej techniki, nie zauważył schowanego w unoszącym się dymie ostrza. Ot, po prostu w nie wpadł. Toshio, stanął jak wryty nie wiedząc co powinien zrobić. Spojrzał na nieboszczyka, później na Yoshiego. Zabił go tak, jak gdyby było to coś normalnego dla chłopaka.
- On... nie żyje? - zapytał wystraszony, oczekując odpowiedzi i kolejnego polecenia, czuł respekt przed młodym Yoshimitsu. Duży respekt.
Słownik
Postacie
1) Aburame Eiji
2) Sora
3) Inuzuka Akira
4) Toshio
5) Nagano
Mapa
Nie będe się bawił w mapki, tutaj masz parę odległości:
Nagano -6 metrów
Toshio - 1 metr
Budynki z lewej 2 metry z prawej 4 metry.
Inne:Toshio:Kontrola Chakry D
Tsujitengan D
Seido D
Raiton D
Chakra: 76-18-12=46
Nagano:KLAN HOZUKI
KEKKEI GENKAI: Suika Kawari
NATURA CHAKRY: Suiton
ATRYBUTY PODSTAWOWE:
SIŁA 10
WYTRZYMAŁOŚĆ 40
SZYBKOŚĆ 75
PERCEPCJA 50
PSYCHIKA 1
KONSEKWENCJA 1
SUMA ATRYBUTÓW FIZYCZNYCH: 175
KONTROLA CHAKRY: D
MAKSYMALNE POKŁADY CHAKRY: 104%
MNOŻNIKI:
POZIOM ROZWOJU DZIEDZIN NINPŌ:
NINJUTSU E
ELEMENTARNE
SUITON D
KLANOWE C
Ekwipunek: Wakizishi, 2x kunai z notką wybuchową.
- Nazwa
- Suika no Jutsu
- Ranga
- D
- Pieczęci
- Brak
- Zasięg
- Bezpośredni
- Koszt
- E: 7% | D: 6% | C: 5% | B: 4% | A: 3% | S: 2% S+: 1% (za skroplenie)
- Dodatkowe
- Technika Pasywna, od klanowych A możliwość zmiany w olej za potrójny koszt
- Opis Podstawowa technika klanu Hōzuki. Polega ona na zamianie dowolnej części ciała (bądź też jego całego) użytkownika w wodę, przez co unika obrażeń wynikających z ataku przeciwnika. Technika aktywuje się samoczynnie i bez wiedzy właściciela, wykorzystanie elementu zaskoczenia do skutecznego ataku jest więc znacznie utrudnione. Technika chroni przed większością obrażeń i ich rodzajów, z niewielkimi wyjątkami. Po dostatecznym opanowaniu umiejętności swojego klanu, możliwym jest zmiana w olej, który ma praktycznie te same właściwości co woda, pozwala jednak tworzyć za jego pomocą nowe techniki i ich kombinacje.
- Nazwa
- Raiton: Dendō Hando
- Ranga
- D
- Pieczęci
- Brak
- Zasięg
- Bezpośredni
- Koszt
- E: 14% | D: 12% | C: 10% | B: 8% | A: 6% | S: 4% | S+: 2% (za cios)
- Dodatkowe
- Brak dodatkowych wymagań
- Opis Podstawowa technika Raitonu, idealna dla shinobi którzy dodatkowo specjalizują się w Taijutsu. Użytkownik przesyła chakrę Raitonu do swoich pięści lub nóg, a następnie uwalnia ją. Efektem tego jest wzmocnienie za pomocą błyskawic kończyn użytkownika, dzięki czemu podczas walki wręcz zadaje się obrażenia nie tylko fizyczne, ale również elektryczne. Bardzo niebezpieczne przeciwko użytkownikom Suitonu. Za pomocą tej techniki można również naładować elektrycznie trzymane przez siebie przedmioty (o ile są przewodnikami).
52-6Nagano jest martwy. Liczne rany kłute na wysokości torsu, oraz szyi.
Yoshimitsu ma wbite wakizishi w lewy bok, około 6 - 9 centymetrów. O ile zdecyduje się wyciągnąć ostrze, krwawienie znacznie wzrośnie. Jego ruchy są delikatnie rzecz ujmując "ograniczone"
0 x
- Yoshimitsu
- Martwa postać
- Posty: 482
- Rejestracja: 26 sie 2018, o 16:16
- Wiek postaci: 21
- Ranga: Pazur
- Link do KP: http://shinobiwar.pl/viewtopic.php?f=32&t=6242
- Multikonta: Arata
Re: Targowisko
Wszystko się skończyło, wreszcie. Walka była jedną z cięższych w jakich brał udział młody Kaguya, dodając do tego specyficzne umiejętności Hozukich, trudność tylko wzrosła. Koniec końców, mały Ranmaru zdecydował się wydatnie pomóc i uderzyć raitonem w zdrajce, a w bezpośrednim starciu mało kto ma szanse przeciwko kościanym ninja.
Chwile po unieruchomieniu Nagano, Yoshimitsu wskoczył z pełnym impetem w dym i zaczął dźgać bez opamiętania... Ryzykowny taniec, który skupia się tylko na ofensywie pozostawia luki w defensywie. Teraz trzeba było się zmierzyć z bólem, który pojawił się tak nagle jak śmierć Nagano. Sztylet pod żebrami był problematyczny. Toshio zatrzymał się i zaczął zachowywać tak jakby to był pierwszy trup jakiego widzi. -Opanuj się. Powiedział z widoczną trudnością i grymasem bólu. -Nie panikuj bo obaj tu zdechniemy... Musiał ogarnąć tego Ranmaru. -Musimy dotrzeć do Naszej siedziby. Przymknął delikatnie oczy i zacisnął zęby. Podniósł się i próbował ruszyć w kierunku miejsca, w którym urzędował Sora. Mafia na pewno ma dostęp do lekarzy, a pobytu w szpitalu nie chciał ryzykować.
Kaguya będzie próbował przemieszczać się w kierunku restauracji, w której zaczął misję. Jeśli Toshio będzie chciał mu pomóc, skorzysta z pomocy ale z widocznym niezadowoleniem.
0 x

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości