Zmiany w systemie rozgrywki
- Rokuramen Sennin
- Support
- Posty: 1033
- Rejestracja: 12 lut 2015, o 13:07
- Multikonta: Akihiko Maji i Jugo Misaki
Re: Zmiany w systemie rozgrywki
#258
1. Zaktualizowany został temat atrybutów. Zapraszamy do zapozniania się na nowo z tematem!
2. Z kuźni został usunięty dopisek, którego informacje zawarte są i poprawione od dziś w atrybutach:Przyjmuje się że stalowe pancerze, bronie i wszelkie podobne żelastwo ma wytrzymałość na poziomie 120 i uderzenie o takowej sile jest w stanie je sforsować. W praktyce jednak miecze nie łamią się gdy walczą dwie postacie na tym poziomie siły, a zbroje nie kruszą się w drobny mak. Wytrzymałość ta określa sytuacje, w której nasza defensywa może zostać sforsowana zależnie od warunków na polu bitwy i np. dotychczasowego przebiegu walki, gdy nasze zbroje i hełmy przyjęły na siebie już dużo innych ciosów i technik.
0 x
Support i twórca najlepszego ramen w świecie shinobi
-
- Support
- Posty: 2059
- Rejestracja: 9 cze 2015, o 22:55
Re: Zmiany w systemie rozgrywki
#259
1. Zmiana w klanie Dōhito - by móc używać umiejętności klanowej konieczne jest otwarcie nie tylko Dotonu, ale także Raitonu.
2. Zmieniona została technika Mikazukigiri ze stylu Chanbara - kręcenie mieczem zostało zamienione na pojedynczy ruch ostrzem.
0 x
- Rokuramen Sennin
- Support
- Posty: 1033
- Rejestracja: 12 lut 2015, o 13:07
- Multikonta: Akihiko Maji i Jugo Misaki
Re: Zmiany w systemie rozgrywki
#260
Zaktualizowane zostały twory Gazo w następujący sposób: klik!
Stwory mają teraz określoną długość życia oraz nie rozpadają się po 50m.
0 x
Support i twórca najlepszego ramen w świecie shinobi
- Obi Wan Nerobi
- Posty: 506
- Rejestracja: 1 lip 2019, o 18:38
- Aktualna postać: Kisuke
Re: Zmiany w systemie rozgrywki
#261
Dzisiaj specjalne ogłoszenie, które nie dotyczy stricte systemu naszych kanonicznych technik, lecz WT. Piszę je po to, aby nie pojawiały się plotki ani milion różnych wersji na temat tła naszej decyzji.
Jakiś czas temu przez dział Własnych Technik zostało przepchnięte kilka jutsu "aur", które były niczym innym jak pseudopasywnymi efektami, które w jakiś sposób manifestowały różne żywioły w postaci... tutaj już było różnie. Ogrzewanie ciała (katon), unoszące się popiołki (katon), krążący dookoła nas wiaterek (fuuton) itp. Ranga E, koszt techniki rangi E i mamy coś, co kompletnie nie wpisuje się w działanie technik w uniwersum Naruto, a raczej robi z Shinobi magów z Fairy Tail. Uwalnianie chakry z całej powierzchni ciała, tym samym pojawianie się znikąd danego żywiołu, ale brak zastosowania bojowego i wszyscy przemycali to pod przykrywką techniki fabularnej. I gdyby nic się nie zmieniło w niedługim czasie mielibyśmy już 5 takich jutsu, robiących z ninja cudaków rodem z japońskiego MMORPG.
Dlatego jednogłośnie zdecydowaliśmy się ukrócić powstawanie technik tego typu, przyznać że przepuszczanie ich było dużym błędem (głównie moim, bo to przechodziło jednak pod moim okiem jako admina WT w tamtym czasie) i nie tylko zablokować powstawanie nowych "aur", ale usunąć też ze spisu WT graczy również zaakceptowane do tej pory. Wiem, że dla wszystkich posiadaczy tych jutsu były one niezmiernie ważnym smaczkiem postaci, dlatego ze swojej strony przepraszam za całe zamieszanie i tak późną reakcję, ale uważam, że lepiej było to zrobić teraz, nawet ze spóźnieniem, niż nigdy. Tyle w temacie tej "zmiany", chciałem po prostu raz i jasno wytłumaczyć co jak i dlaczego, bo taka sytuacja chyba się jeszcze do tej pory nie zdarzyła. Jeszcze raz przepraszam za powstałe problemy.
0 x
- Papyrus
- Administrator
- Posty: 3835
- Rejestracja: 8 gru 2015, o 15:36
- Ranga: Fabular
- GG/Discord: Enjintou1#8970
- Multikonta: Yuki Hoshi; Uchiha Hiromi; Sans
Re: Zmiany w systemie rozgrywki
#262
Zmiany dość potężne, ale głównie w części fabularnej:
- W temacie "Realia forum i kultury prowincji" zostały dodane kultury Niezbadanych Terenów, Głębokich Odnóg i Shinsengumi, czyli organizacji troszczącej się o Mur.
- Shinsengumi przeszło odpowiednią modernizację. Poprawiono stronę opisową, lepiej rozpisano budynki organizacji, dodano historię powstania, ulepszono panujące na Murze zasady, dodano obowiązek noszenia zbroi otrzymywanej za darmo przy wstąpieniu, dodano nową rangę (Sokół/Grandmaster), dodano technikę dla każdego członka organizacji. Sama organizacja podzielona jest na Sekcje w celu łatwiejszej organizacji, dodano system komunikacji bazujący na kolorowym dymie... generalnie tego sporo jest, nie powiem. Temat będzie aktualizowany na bieżąco.
- Wszelkie błędy literówki proszę zgłaszać do mnie najlepiej na Discordzie.
0 x
you best prepare for a hilariously bad time
- Sans
- Administrator
- Posty: 5407
- Rejestracja: 14 lut 2015, o 11:23
- Wiek postaci: 8
- Multikonta: Yuki Hoshi; Uchiha Hiromi; Papyrus
Re: Zmiany w systemie rozgrywki
#263
- Zaktualizowano tabelki we wszystkich dziedzinach i klanach o wiersz z rangą techniki. Powinno to nieco ułatwić pracę MG na misjach, jako, że ranga techniki będzie już podana, i nie trzeba będzie tego nigdzie szukać. Jeżeli ktoś kopiował całe tabelki z technikami do KP - proszę o korzystanie ze zaktualizowanej wersji już z dodatkowym wierszem.
- Aburame: zmieniono zasięg wyczuwania samic Kikaichū przez samców z 40m na 10km.
0 x

- Sans
- Administrator
- Posty: 5407
- Rejestracja: 14 lut 2015, o 11:23
- Wiek postaci: 8
- Multikonta: Yuki Hoshi; Uchiha Hiromi; Papyrus
Re: Zmiany w systemie rozgrywki
#264
- Sensorzy i Yamanaka: doprecyzowano kiedy widziana jest chakra osób pod wpływem niektórych efektów (AnK, SM, Biju, ogromna ilośc chakry) → dwa pierwsze punkty opisu umiejętności.
- Yuki: poprawiono i doprecyzowano opis justu rangi B, Hyōrō no Jutsu, zgodnie z tematem w pomysłach.
0 x

- Sans
- Administrator
- Posty: 5407
- Rejestracja: 14 lut 2015, o 11:23
- Wiek postaci: 8
- Multikonta: Yuki Hoshi; Uchiha Hiromi; Papyrus
Re: Zmiany w systemie rozgrywki
#265
- Kami: zmniejszono koszty Kami Binshin no Jutsu, by kosztowały tyle, co inne klony rangi B.
- Dodano punkt 13 Regulaminu WT. Mówi o cofkach WT oraz co przysługuje graczowi za usunięte przez moderację opanowane WT.
0 x
