Rasengan
- Yami
- Posty: 2959
- Rejestracja: 25 paź 2017, o 20:14
- Wiek postaci: 25
- Link do KP: viewtopic.php?f=33&t=4268
Rasengan
PROBLEM
Zmiana wynika ze dość dawnej zmiany Chidori, które umożliwiło na naukę technik Rang S bez konieczności udawania się na wyprawę takiej Rangi. Skoro więc poznanie podstawowej wersji techniki B umożliwia naukę technik Rangi S, która wcześniej traktowana była jako zakazana tak więc podobnie powinno stać się z Rasenganem. Rasenshuriken technika Rangi S, która wymaga do nauki podstawową technikę Rasengan (tak więc wyprawa A) oraz następnie wyprawę rangi S dla tej techniki, co w przypadku zmiany chidori jest dość krzywdzące. No i zapomniałem jeszcze o KBnJ (wyprawa B)
ROZWIĄZANIE
Usunięcie dopisku z RasenShurikena o konieczności wyprawy rangi S.
DODATKOWE UWAGI
Żadne. Zwyczajnie zauważyłem i stwierdziłem, że powinno się to zmienić.
Zmiana wynika ze dość dawnej zmiany Chidori, które umożliwiło na naukę technik Rang S bez konieczności udawania się na wyprawę takiej Rangi. Skoro więc poznanie podstawowej wersji techniki B umożliwia naukę technik Rangi S, która wcześniej traktowana była jako zakazana tak więc podobnie powinno stać się z Rasenganem. Rasenshuriken technika Rangi S, która wymaga do nauki podstawową technikę Rasengan (tak więc wyprawa A) oraz następnie wyprawę rangi S dla tej techniki, co w przypadku zmiany chidori jest dość krzywdzące. No i zapomniałem jeszcze o KBnJ (wyprawa B)
ROZWIĄZANIE
Usunięcie dopisku z RasenShurikena o konieczności wyprawy rangi S.
DODATKOWE UWAGI
Żadne. Zwyczajnie zauważyłem i stwierdziłem, że powinno się to zmienić.
0 x
- Sans
- Administrator
- Posty: 5407
- Rejestracja: 14 lut 2015, o 11:23
- Wiek postaci: 8
- Multikonta: Yuki Hoshi; Uchiha Hiromi; Papyrus
Re: Rasengan
Przeskok pomiędzy Chidori i Raikiri jest o wiele mniejszy, niż przeskok między Rasenganem a Rasenshurikenem. Imo powinno zostać tak jak jest, nawet biorąc pod uwagę efekty uboczne.
0 x

- Hikari
- Martwa postać
- Posty: 2488
- Rejestracja: 24 sie 2015, o 18:56
- Wiek postaci: 26
- Ranga: Akoraito
- Krótki wygląd: Prawe oko mocna zieleń, lewe intensywnej czerwieni. Długie kruczoczarne włosy sięgające do połowy ud. Ogólnie mówiąc dobrze zbudowany mężczyzna mierzący 182cm.
- Link do KP: http://shinobiwar.pl/viewtopic.php?f=33&t=1307&p=12435
Re: Rasengan
Zgadzam się z Seinarem, ew. obniżyć wyprawę rasenschurikena z rangi S na rangę A i rasengana na rangę B. Ale wtedy to ogólnie wyprawy po techniki by się przydało przeanalizować, bo taka wyprawa rangi S po technikę rangi S jest wciąż niemożliwa dla największych koksów, a tak nie powinno już chyba być. Natsume powinien być w stanie taką zdobyć przykładowo.
0 x
Cause i'm the real fire.
- Yamanaka Inoshi
- Postać porzucona
- Posty: 3431
- Rejestracja: 12 lut 2018, o 22:35
- Wiek postaci: 18
- Ranga: Dōkō
- Krótki wygląd: - Akcent Karmazynowych szczytów - Francuski
- Blond włosy długością do ramion
- Zielone oczy - w stylu Yamanaka
- Wzrost 161
- Łuskowaty kombinezon
- Widoczne bandaże na dłoniach. - Widoczny ekwipunek: Stalowe elementy pancerza, maska
Duży miecz na plecach
Plecak
Kabura z prawej strony na udzie. - Link do KP: http://shinobiwar.pl/viewtopic.php?f=32&t=4957
- GG/Discord: Tario#3987/64789656
- Multikonta: Hoshigaki Maname
- Aktualna postać: Jun
- Lokalizacja: Soso
Re: Rasengan
Zawsze jednak uważałeś, że rasengan to nieco inna kwestia niż chidori i, że jest potężniejszy i powinien zostać tam gdzie jest, jak to jest w końcu?
Jak dla mnie to brakuje czegoś pomiędzy B i A bo te dwa progi dzieli pomiędzy sobą tak kolosalna przestrzeń, że głowa mała, z kolei S... No cóż, wszyscy wiemy, że misje i wyprawy S nie wyglądają i raczej nie bedą wyglądać.
Osobiście sądzę, żę ogólnie podejmowanie wypraw po przedmioty czy też techniki powinno zostać zreworkowane bowiem w wielu przypadkach trudność nie jest proporcjonalna do efektów jakie się dzięki temu uzyska bo nie jeden raz trzeba już być duuuużo silniejszym niż to po co się idzie, gdzie tu sens więc?
Jak dla mnie to brakuje czegoś pomiędzy B i A bo te dwa progi dzieli pomiędzy sobą tak kolosalna przestrzeń, że głowa mała, z kolei S... No cóż, wszyscy wiemy, że misje i wyprawy S nie wyglądają i raczej nie bedą wyglądać.
Osobiście sądzę, żę ogólnie podejmowanie wypraw po przedmioty czy też techniki powinno zostać zreworkowane bowiem w wielu przypadkach trudność nie jest proporcjonalna do efektów jakie się dzięki temu uzyska bo nie jeden raz trzeba już być duuuużo silniejszym niż to po co się idzie, gdzie tu sens więc?
0 x
- Yami
- Posty: 2959
- Rejestracja: 25 paź 2017, o 20:14
- Wiek postaci: 25
- Link do KP: viewtopic.php?f=33&t=4268
Re: Rasengan
Przeskok nie Przeskok ale Chidori umożliwia naukę Raikiri te z kolei (skoro jest "darmowe") umożliwia naukę Raitonowego wilka i Raidena. Otrzymujemy 3 "darmowe" techniki Rangi S. Ba, nie trzeba mówić ile technik daje Chidori, a ile umożliwia Rasengan. Dla wirującej sfery mamy 2 dodatkowe techniki z czego jedna wymaga 2 wypraw (KBnJ i Rasenshuriken), a druga dodatkową naturę rozwiniętą na wysoką rangę. Ilość wymagań jest olbrzymia przy czym wciąż rozpatrujemy techniki z tej samej Rangi.
Do tego co wspominali przedmówcy, czyli i tak już duża trudność w zdobyciu takiego zwoju z nauką.
Do tego jak sam widzisz ograniczenia jakie ma ta technika są tak absurdalne, że wręcz nie opłaca się po nią iść na wyprawę. Nie dość, że możemy "spokojnie" użyć jej jedynie raz do roku bez SM, tak jest techniką bezpośrednią jak Raikiri. Podobieństwo w wersjach podstawowych jest olbrzymie a pomimo tego Rasenshuriken jest obosiecznym mieczem. Technika Rangi S!
Aby móc wykorzystać w ogóle RasenShurikena w sposób, który wskazywałby na jego prawdziwą siłę potrzeba:
Wyprawa A - Rasengan (Nin na A)
Wyprawa S - RasenShuriken (Futon na S)
Wyprawa B - Kagebunshin no Jutsu
Wyprawa B - Kuchiyose
Misja A - Na Sage Mode
Minimum 3500PH (1 poziom Sage Mode)
EDIT: Zapomniałem jeszcze o Pozwoleniu Administracji na SM
Te wszystkie wymagania sprawiają, że technika jest całkowicie pomijalna nawet dla Late Game w którym do tej pory znalazły się może ze 3 osoby.
Do tego co wspominali przedmówcy, czyli i tak już duża trudność w zdobyciu takiego zwoju z nauką.
Do tego jak sam widzisz ograniczenia jakie ma ta technika są tak absurdalne, że wręcz nie opłaca się po nią iść na wyprawę. Nie dość, że możemy "spokojnie" użyć jej jedynie raz do roku bez SM, tak jest techniką bezpośrednią jak Raikiri. Podobieństwo w wersjach podstawowych jest olbrzymie a pomimo tego Rasenshuriken jest obosiecznym mieczem. Technika Rangi S!
Aby móc wykorzystać w ogóle RasenShurikena w sposób, który wskazywałby na jego prawdziwą siłę potrzeba:
Wyprawa A - Rasengan (Nin na A)
Wyprawa S - RasenShuriken (Futon na S)
Wyprawa B - Kagebunshin no Jutsu
Wyprawa B - Kuchiyose
Misja A - Na Sage Mode
Minimum 3500PH (1 poziom Sage Mode)
EDIT: Zapomniałem jeszcze o Pozwoleniu Administracji na SM
Te wszystkie wymagania sprawiają, że technika jest całkowicie pomijalna nawet dla Late Game w którym do tej pory znalazły się może ze 3 osoby.
0 x
- Yamanaka Inoshi
- Postać porzucona
- Posty: 3431
- Rejestracja: 12 lut 2018, o 22:35
- Wiek postaci: 18
- Ranga: Dōkō
- Krótki wygląd: - Akcent Karmazynowych szczytów - Francuski
- Blond włosy długością do ramion
- Zielone oczy - w stylu Yamanaka
- Wzrost 161
- Łuskowaty kombinezon
- Widoczne bandaże na dłoniach. - Widoczny ekwipunek: Stalowe elementy pancerza, maska
Duży miecz na plecach
Plecak
Kabura z prawej strony na udzie. - Link do KP: http://shinobiwar.pl/viewtopic.php?f=32&t=4957
- GG/Discord: Tario#3987/64789656
- Multikonta: Hoshigaki Maname
- Aktualna postać: Jun
- Lokalizacja: Soso
Re: Rasengan
Warto wspomnieć, że wyprawa S to 4250 ph przeciwnik. Inna kwestia, że wątpliwe jest by ktoś mógł pójść na te wyprawy " bez przerwy " Bo nie oszukujmy się, odbycie tych wszystkich wypraw to dużo więcej niż rok gry a licząc przerwy pomiędzy wyprawami, " odczekanie na uzyskanie pozwolenia na kolejną, bo przecież też macie tutaj jakiś timer " Chyba ostatecznie sprawia, że nawet jakby ktoś od początku forum je robił to dalej by ich nie miał 
Tak z ciekawości policzyłem. 161[322 licząc dodatkowo posty mg] postów gracza skupionych tylko i wyłącznie na tym temacie by w ogóle mieć taką opcję, zakładając, że każda misja, wyprawa zakończy się przy minimalnej ilości postów. Nie wliczając tutaj oczywiście postów wymaganych do rozwoju postaci do tego poziomu by móc pójść na wyprawę S.
Nie twierdzę czy to dużo, czy mało, tak mnie to nurtowało i zdecydowałem się to tutaj przytoczyć w odniesieniu do wypowiedzi Yamiego.

Tak z ciekawości policzyłem. 161[322 licząc dodatkowo posty mg] postów gracza skupionych tylko i wyłącznie na tym temacie by w ogóle mieć taką opcję, zakładając, że każda misja, wyprawa zakończy się przy minimalnej ilości postów. Nie wliczając tutaj oczywiście postów wymaganych do rozwoju postaci do tego poziomu by móc pójść na wyprawę S.
Nie twierdzę czy to dużo, czy mało, tak mnie to nurtowało i zdecydowałem się to tutaj przytoczyć w odniesieniu do wypowiedzi Yamiego.
0 x
- Sans
- Administrator
- Posty: 5407
- Rejestracja: 14 lut 2015, o 11:23
- Wiek postaci: 8
- Multikonta: Yuki Hoshi; Uchiha Hiromi; Papyrus
Re: Rasengan
Te wszystkie wyliczanki miałyby sens, gdyby Rasengan był techniką słabą, gdyby kagebunshin służyło tylko do tworzenia Rasenshurikena, gdyby kuchiyose służyło tylko do paktu, a pakt tylko do zdobycia SM itd. Można zdobywać wszystko po kolei i nie wydaje mi się w żaden sposób, żeby wszystkie te pojedyncze kamienie milowe były bezużyteczne, o czym chyba trochę zapominamy. Po Rasenshurikena jest wyprawa S, a nie B, A, S i nie wiadomo co jeszcze.
0 x

Re: Rasengan
Właściwie przeciwnik na wyprawie S to 4850 PH, bo na wyprawie może mieć 600 PH więcej niż na misji. No, ale to szczegół.
Moim zdaniem problemem to wymagania tej misji, nie tylko w tym przypadku. Obecnie wrzucenie czegoś na zakazaną S (poza klanowymi, które można zdobyć za zasługi) jest niemal równoznaczne z wyrzuceniem, bo i tak nikt tego nie zdobędzie.
Moim zdaniem techniki powinny mieć nie odgórnie narzucone wymogi misji (ranga S to wyprawa S), a oceniane na podstawie siły i potencjału. Są techniki, które powinny pozostać na tym poziomie niemal niemożliwym, ale na pewno jest grupa technik, których ułatwienie zdobycia nie zaburzy balansu gry.
Poza tym - klanowcy są w tym systemie faworyzowani
Moim zdaniem problemem to wymagania tej misji, nie tylko w tym przypadku. Obecnie wrzucenie czegoś na zakazaną S (poza klanowymi, które można zdobyć za zasługi) jest niemal równoznaczne z wyrzuceniem, bo i tak nikt tego nie zdobędzie.
Moim zdaniem techniki powinny mieć nie odgórnie narzucone wymogi misji (ranga S to wyprawa S), a oceniane na podstawie siły i potencjału. Są techniki, które powinny pozostać na tym poziomie niemal niemożliwym, ale na pewno jest grupa technik, których ułatwienie zdobycia nie zaburzy balansu gry.
Poza tym - klanowcy są w tym systemie faworyzowani

0 x
- Yamanaka Inoshi
- Postać porzucona
- Posty: 3431
- Rejestracja: 12 lut 2018, o 22:35
- Wiek postaci: 18
- Ranga: Dōkō
- Krótki wygląd: - Akcent Karmazynowych szczytów - Francuski
- Blond włosy długością do ramion
- Zielone oczy - w stylu Yamanaka
- Wzrost 161
- Łuskowaty kombinezon
- Widoczne bandaże na dłoniach. - Widoczny ekwipunek: Stalowe elementy pancerza, maska
Duży miecz na plecach
Plecak
Kabura z prawej strony na udzie. - Link do KP: http://shinobiwar.pl/viewtopic.php?f=32&t=4957
- GG/Discord: Tario#3987/64789656
- Multikonta: Hoshigaki Maname
- Aktualna postać: Jun
- Lokalizacja: Soso
Re: Rasengan
Inna kwestia, że jedna postać nie jest w stanie skorzystać z tego wszystkiego nawet w 30%.
Owszem, wymienione techniki nie służą tylko do tego, ale jedna postać nie jest w stanie wykorzystać tych wszystkich " dobrodziejstw " w żadnej możliwej kombinacji.
Ogólnie rzecz biorąc... Może i po samego Rasenshurikena jest wyprawa S tylko, ale by móc wycisnąć z rasenshurikena więcej niż " jedno użycie na rok fabularny [ co sprawia, że są lepsze i tańsze techniki do opanowania na forum ] trzeba te wszystkie progi przejść i zwyczajnie jest to zbyt dużo zachodu i czasu by to było cokolwiek warte, tyle.
Inna sprawa, że też nie do końca jest tak jak mówisz Seinar.
Po samego Rasenshurikena jest wyprawa S to prawda. LECZ, by móc z niego skorzystać musisz mieć wykonane dwie inne wyprawy i musisz opanować dwie inne techniki, Kagebunshin oraz Rasengana. Druga kwestia to w tym wypadku dodatkowy wymóg opanowania Ninjutsu na A.
Wiesz, to nie jest tak, że ktoś chce by rasenshuriken był za darmo, ale jak rozejrzysz się po CZYMKOLWIEK na forum to dostrzeżesz, że te wymagania zwyczajnie są nie do spełnienia przez zwykłego śmiertelnika, czytaj gracza który po prostu gra i nie spamuje 20 postów dziennie. [ co jest i tak niemożliwe ] Naprawdę, licząc ile czasu zajmuje przejście jednej wyprawy a co dopiero spełnienie wymagań... Nie oznacza to, że inne wymagania są za niskie, te tutaj są po prostu zbyt wielkie by coś na tej technice ugrać, bo nie posiada ona żadnych specjalnych dodatków które rekompensowałyby to wszystko.
Załóżmy, że gracz chce wykonać rasen Shurikena i ma kc na randze B to nie jest w stanie tego zrobić... Bo zrobienie 2 klonów już sprawia, że jego zasoby chakry to 33%... KC A no to 45... Oh ironio, nie da się tego rzucić ani na randze A ani na randze B, chyba, że ktoś ma jakiegoś CS'a sm'a albo wielką chakrę, wtedy ledwo jest w stanie to zrobić i niemal sam pada, zakładając, że wcześniej nie wykonał innej techniki. Od KC S już jesteśmy w stanie wykonać tą technikę wszyscy i być w stanie niemal agonalnym po jej wykonaniu + klony oczywiście. A na KC S+ już nie potrzeba dwóch klonów i można ją wykonać już znośnie. Wciąż jednak gdzie to stawia tą technikę gdzie dalej do jej wykonania potrzeba więcej energii niżeli innych rangi S ?
Proponowałbym dodać do tej techniki adnotacje, że jest wyraźnie silniejsza od innych i podać jakieś progi wykraczające poza S może? No nie wiem, jak nie obniżyć wymagania to ją wzmocnić by była silniejsza niż ta S która w fuutonie czy gdziekolwiek indziej już jest.
+ tam jest błąd bo napisane jest, że wymga fuuton rasengan. zamiast Rasengan Raczej ci którzy mają zwyczajnie więcej chakry :P
Owszem, wymienione techniki nie służą tylko do tego, ale jedna postać nie jest w stanie wykorzystać tych wszystkich " dobrodziejstw " w żadnej możliwej kombinacji.
Ogólnie rzecz biorąc... Może i po samego Rasenshurikena jest wyprawa S tylko, ale by móc wycisnąć z rasenshurikena więcej niż " jedno użycie na rok fabularny [ co sprawia, że są lepsze i tańsze techniki do opanowania na forum ] trzeba te wszystkie progi przejść i zwyczajnie jest to zbyt dużo zachodu i czasu by to było cokolwiek warte, tyle.
Inna sprawa, że też nie do końca jest tak jak mówisz Seinar.
Po samego Rasenshurikena jest wyprawa S to prawda. LECZ, by móc z niego skorzystać musisz mieć wykonane dwie inne wyprawy i musisz opanować dwie inne techniki, Kagebunshin oraz Rasengana. Druga kwestia to w tym wypadku dodatkowy wymóg opanowania Ninjutsu na A.
Wiesz, to nie jest tak, że ktoś chce by rasenshuriken był za darmo, ale jak rozejrzysz się po CZYMKOLWIEK na forum to dostrzeżesz, że te wymagania zwyczajnie są nie do spełnienia przez zwykłego śmiertelnika, czytaj gracza który po prostu gra i nie spamuje 20 postów dziennie. [ co jest i tak niemożliwe ] Naprawdę, licząc ile czasu zajmuje przejście jednej wyprawy a co dopiero spełnienie wymagań... Nie oznacza to, że inne wymagania są za niskie, te tutaj są po prostu zbyt wielkie by coś na tej technice ugrać, bo nie posiada ona żadnych specjalnych dodatków które rekompensowałyby to wszystko.
Załóżmy, że gracz chce wykonać rasen Shurikena i ma kc na randze B to nie jest w stanie tego zrobić... Bo zrobienie 2 klonów już sprawia, że jego zasoby chakry to 33%... KC A no to 45... Oh ironio, nie da się tego rzucić ani na randze A ani na randze B, chyba, że ktoś ma jakiegoś CS'a sm'a albo wielką chakrę, wtedy ledwo jest w stanie to zrobić i niemal sam pada, zakładając, że wcześniej nie wykonał innej techniki. Od KC S już jesteśmy w stanie wykonać tą technikę wszyscy i być w stanie niemal agonalnym po jej wykonaniu + klony oczywiście. A na KC S+ już nie potrzeba dwóch klonów i można ją wykonać już znośnie. Wciąż jednak gdzie to stawia tą technikę gdzie dalej do jej wykonania potrzeba więcej energii niżeli innych rangi S ?
Proponowałbym dodać do tej techniki adnotacje, że jest wyraźnie silniejsza od innych i podać jakieś progi wykraczające poza S może? No nie wiem, jak nie obniżyć wymagania to ją wzmocnić by była silniejsza niż ta S która w fuutonie czy gdziekolwiek indziej już jest.
+ tam jest błąd bo napisane jest, że wymga fuuton rasengan. zamiast Rasengan Raczej ci którzy mają zwyczajnie więcej chakry :P
0 x
Re: Rasengan
Ja mówiłam ogólnie o technikach, nie akurat o Rasenganie xD Bo tylko klanowcy mogą mieć zakazane.
No i to bardziej żartobliwa uwaga, bo oczywiście wiadomo, że jest tak z powodów czysto fabularnych
No i to bardziej żartobliwa uwaga, bo oczywiście wiadomo, że jest tak z powodów czysto fabularnych

0 x
- Hikari
- Martwa postać
- Posty: 2488
- Rejestracja: 24 sie 2015, o 18:56
- Wiek postaci: 26
- Ranga: Akoraito
- Krótki wygląd: Prawe oko mocna zieleń, lewe intensywnej czerwieni. Długie kruczoczarne włosy sięgające do połowy ud. Ogólnie mówiąc dobrze zbudowany mężczyzna mierzący 182cm.
- Link do KP: http://shinobiwar.pl/viewtopic.php?f=33&t=1307&p=12435
Re: Rasengan
Ja osobiście też napisałem, że w przypadku zmiany w Rasenganie i Rasenschurikenie z wyprawami analogicznie powinno nastąpić w wszystkich technikach zakazanych.
Ogólnie po technikę maksymalna ranga wyprawy powinna być A, po prostu wymaganie ukończenia wyprawy rangi S, co jest trudniejsze niżeli eventy aby zdobyć technikę już dawno powinno zostać zmienione.
Ogólnie po technikę maksymalna ranga wyprawy powinna być A, po prostu wymaganie ukończenia wyprawy rangi S, co jest trudniejsze niżeli eventy aby zdobyć technikę już dawno powinno zostać zmienione.
0 x
Cause i'm the real fire.
- Hitsukejin Shiga
- Martwa postać
- Posty: 2743
- Rejestracja: 26 wrz 2017, o 20:12
- Wiek postaci: 20
- Ranga: Doko
- Krótki wygląd: Forteca-san. Po lepszy pogląd kierować się do podpisu.
- Widoczny ekwipunek: Na plecach wypełniony kołczan i torba, z namiotem na torbie. Do tego na jednej ręce kusza, na drugiej pazurzasta rękawica. No i oczywiście zbroja, maska, bandaże i pełen fortecowy ekwipunek.
- Link do KP: http://shinobiwar.pl/viewtopic.php?f=33&t=4164
Re: Rasengan
Także jestem za zmianą, by techniki zakazane S wymagały wyprawy A, zakazane A wyprawy B.. i tak dalej. 

0 x

Uśmiech normalny, nie od ucha do ucha, ale jednak kły zwierzęce, kły bestii ze stali - ostatnie zęby jaśniejsze. Całe ciało owinięte bandażami. Mocne buty, rękawice z płytami na dłoniach. Na lewym ręku widoczna kusza z systemem szpulowym. Na prawym ręku pazurzasta, przerażająca rękawica. Na plecach u boku wypełniony kołczan, na biodrze duża torba, a na niej zwinięty namiot. Ogólnie całe ciało opancerzone pancerzem Shinobi, a na głowie, prócz bandaży wszystko ukrywających (Chyba, że jasno zaznaczone, że jest inaczej), znajduje się maska jeżdzca głodu.
Ekwipunek
Piękne ząbki Shigi.
PRZEDMIOTY PRZY SOBIE (WIDOCZNE): Ozdobne tachi przy pasie, zbroja (+rękawice), kołczan i bełty na plecach, duża torba ze zwojami i namiot, maska, rękawica z pazurami, Kusza z systemem szpulowym na ręku, w formie rękawicy z bronią, oprócz torby ze zwojami - moneta Akuryo na szyi.
PRZEDMIOTY SCHOWANE (NIEWIDOCZNE):Duża torba, a w niej:
Cztery puste manierki (od Hirokiego dwie, jedna po robieniu kompresu, jedna po wypiciu samemu.) Pozostałe manierki: Piąta u Chise, szósta u Harumi, siódma u Akaruiego, ósma u Hirokiego, dźwięwiąta u Juranu, dziesiąta w zwoju.
Mały zwój 2 - 5 spreparowanych notek (2,5 objętości), 5 notek świetlnych (2,5 objętości), 5 bombek chilli (10 objętości), 10 metrów łańcucha (100 objętości) - 115/150
Mały zwój 3. - 3 wybuchowych notek (1,5 objętości), pojemnik z formaliną duży i mały (40 objętości), szpony (20 objętości), mały zwój (10 objętości), 2 zabawne bombki dymne z konfetti i jedna z efektem czaszki (6 objętości), jadeitowy ozdobny zestaw medyczny (20 objętości) - 97,5/150
Mały zwój 4. - Dolne pól ciała Harumi.
Mały zwój 5. - Górne pół ciała Harumi.
Średni zwój 1 - Ciało Shikariego Nary.
Średni zwój 2. - 1 manierka z wodą (10 objętości), ogniskowy zestaw do gotowania (100 objętości), krzesiwo i hubka (15 objętości), 7 wakizashi (140 objętości) - 265/400.
Średni zwój 3. - Pełen wody z techniki Fuin no Mizu.
Średni zwój 4. - Pełen książek i dokumentów.
Średni zwój 5. - Pełen książek i dokumentów.
Statystyki
PRZEDMIOTY SCHOWANE (NIEWIDOCZNE):Duża torba, a w niej:
Cztery puste manierki (od Hirokiego dwie, jedna po robieniu kompresu, jedna po wypiciu samemu.) Pozostałe manierki: Piąta u Chise, szósta u Harumi, siódma u Akaruiego, ósma u Hirokiego, dźwięwiąta u Juranu, dziesiąta w zwoju.
Mały zwój 2 - 5 spreparowanych notek (2,5 objętości), 5 notek świetlnych (2,5 objętości), 5 bombek chilli (10 objętości), 10 metrów łańcucha (100 objętości) - 115/150
Mały zwój 3. - 3 wybuchowych notek (1,5 objętości), pojemnik z formaliną duży i mały (40 objętości), szpony (20 objętości), mały zwój (10 objętości), 2 zabawne bombki dymne z konfetti i jedna z efektem czaszki (6 objętości), jadeitowy ozdobny zestaw medyczny (20 objętości) - 97,5/150
Mały zwój 4. - Dolne pól ciała Harumi.
Mały zwój 5. - Górne pół ciała Harumi.
Średni zwój 1 - Ciało Shikariego Nary.
Średni zwój 2. - 1 manierka z wodą (10 objętości), ogniskowy zestaw do gotowania (100 objętości), krzesiwo i hubka (15 objętości), 7 wakizashi (140 objętości) - 265/400.
Średni zwój 3. - Pełen wody z techniki Fuin no Mizu.
Średni zwój 4. - Pełen książek i dokumentów.
Średni zwój 5. - Pełen książek i dokumentów.
KEKKEI GENKAI: Fumetsu - Dar wyznawców Kultu krwawego Boga Jashina.
NATURA CHAKRY: Katon.
STYLE WALKI: Dwa style walki: Bukijutsu Chanbara oraz Taijutsu Rankanken
UMIEJĘTNOŚCI:
PAKT:
ATRYBUTY PODSTAWOWE:
KONTROLA CHAKRY: A
MAKSYMALNE POKŁADY CHAKRY: 107%
MNOŻNIKI: Brak.
POZIOM ROZWOJU DZIEDZIN NINPŌ:
Znane techniki
NATURA CHAKRY: Katon.
STYLE WALKI: Dwa style walki: Bukijutsu Chanbara oraz Taijutsu Rankanken
UMIEJĘTNOŚCI:
- Wrodzona - Brak.
- Nabyta - Brak.
PAKT:
ATRYBUTY PODSTAWOWE:
- SIŁA 70
WYTRZYMAŁOŚĆ 77
SZYBKOŚĆ 121
PERCEPCJA 70
PSYCHIKA 1
KONSEKWENCJA 1 | 16
KONTROLA CHAKRY: A
MAKSYMALNE POKŁADY CHAKRY: 107%
MNOŻNIKI: Brak.
POZIOM ROZWOJU DZIEDZIN NINPŌ:
- NINJUTSU E
GENJUTSU E
STYLE WALKI- Chanbara S
- Rankanken B
- ---
FūINJUTSU D
ELEMENTARNE:- KATON A
SUITON E
FUUTON E
DOTON E
RAITON E
Fuinjutsu:
[ E] Fūin no Jutsu
[ D] Fūin no Mizu
[ D] Bakuryūgeki
Iryojutsu:
[ D] Chiyute no Jutsu
[ D] Katto no jutsu
[ C] Naosute no jutsu
[ C] Chakra Kogeki
[ C] Okasho
[ C] Tsutenkyaku
[ C-WT] Saikenchiku
[ B] Chakra no Mesu
[ B] Shikon no Jutsu
[ B] Saikan Chūshutsu no Jutsu
[ B-WT] Kasseika
[ B-WT] Bakushin
[ A] Ishoku
[ A] Shosen no jutsu
[ A] Ranshinsho
[ A] In’yu Shōmetsu
[ A] Kyori Chiyu no Jutsu
Ninjutsu:
[ E] Bunshin no Jutsu
[ E] Henge no Jutsu
[ E] Kai
[ E] Kawarimi no Jutsu
[ E] Kinobori no Waza
[ E] Suimen Hoko no Waza
[E] Nawanuke no Jutsu
Katon:
[ D] Katon: Hōsenka no Jutsu
[ D-WT] Katon: Yomi Seppun
[ C] Katon: Gōkakyū no Jutsu
[ C] Katon: Kasumi Enbu no Jutsu
[ C] Katon: Kaen Senpū
[ C] Katon: Ryūka no Jutsu
[ C] Katon: Endan
[ C] Katon: Kaengiri
[ B] Katon: Dai Endan
[ B] Katon: Karyu Endan
[ B] Katon: Karyudan
[ B] Katon: Benjigumo
[ B] Katon: Haiseikisho
[ B] Katon: Hibashiri
[ B] Katon: Hosenka Tsumabeni
[ B-WT] Katon: Hitsukejin
[ B-WT] Katon: Arashi Hinote
[ B-WT] Katon: Yomi Hando
[ A] Katon: Onidoro
[ A] Katon: Goryuka no jutsu
[ A] Katon: Suyaki no jutsu
[ A] Katon: Ryūen Hōka no Jutsu
[ A-WT] Katon: Yakitsuku Daichi
[ A-WT] Katon: Kutabare!
Bukijutsu Chanbara
[ D] Fūma Ninken
[ C] Mikazukigiri
[ C] Omotegiri
Taijutsu:
[ D] Dainamikku Akushyon
[ D] Dainamikku Entorī
[ D] Aian Kurōī
[ C] Hayabusa Otoshi
[ C] Kage Buyō
[ C] Shishi Rendan
[ C] Ushiro Hi-Ru
[ B] Doroppu Kikku
[ B] Hando Oda
[ B] Kosa Ho
[ B] Seishun Furu Pawa
Taijutsu - Rakanken
[ C] Assho
[ C] Gangeki
[ C] Hosho
[ C] Shogekisho
[ C] Shoshitsu
[ C] Tokken
[ B] Girochin Doroppu
Podręczna ściągawka zawartości zwojów:
[ E] Fūin no Jutsu
[ D] Fūin no Mizu
[ D] Bakuryūgeki
Iryojutsu:
[ D] Chiyute no Jutsu
[ D] Katto no jutsu
[ C] Naosute no jutsu
[ C] Chakra Kogeki
[ C] Okasho
[ C] Tsutenkyaku
[ C-WT] Saikenchiku
[ B] Chakra no Mesu
[ B] Shikon no Jutsu
[ B] Saikan Chūshutsu no Jutsu
[ B-WT] Kasseika
[ B-WT] Bakushin
[ A] Ishoku
[ A] Shosen no jutsu
[ A] Ranshinsho
[ A] In’yu Shōmetsu
[ A] Kyori Chiyu no Jutsu
Ninjutsu:
[ E] Bunshin no Jutsu
[ E] Henge no Jutsu
[ E] Kai
[ E] Kawarimi no Jutsu
[ E] Kinobori no Waza
[ E] Suimen Hoko no Waza
[E] Nawanuke no Jutsu
Katon:
[ D] Katon: Hōsenka no Jutsu
[ D-WT] Katon: Yomi Seppun
[ C] Katon: Gōkakyū no Jutsu
[ C] Katon: Kasumi Enbu no Jutsu
[ C] Katon: Kaen Senpū
[ C] Katon: Ryūka no Jutsu
[ C] Katon: Endan
[ C] Katon: Kaengiri
[ B] Katon: Dai Endan
[ B] Katon: Karyu Endan
[ B] Katon: Karyudan
[ B] Katon: Benjigumo
[ B] Katon: Haiseikisho
[ B] Katon: Hibashiri
[ B] Katon: Hosenka Tsumabeni
[ B-WT] Katon: Hitsukejin
[ B-WT] Katon: Arashi Hinote
[ B-WT] Katon: Yomi Hando
[ A] Katon: Onidoro
[ A] Katon: Goryuka no jutsu
[ A] Katon: Suyaki no jutsu
[ A] Katon: Ryūen Hōka no Jutsu
[ A-WT] Katon: Yakitsuku Daichi
[ A-WT] Katon: Kutabare!
Bukijutsu Chanbara
[ D] Fūma Ninken
[ C] Mikazukigiri
[ C] Omotegiri
Taijutsu:
[ D] Dainamikku Akushyon
[ D] Dainamikku Entorī
[ D] Aian Kurōī
[ C] Hayabusa Otoshi
[ C] Kage Buyō
[ C] Shishi Rendan
[ C] Ushiro Hi-Ru
[ B] Doroppu Kikku
[ B] Hando Oda
[ B] Kosa Ho
[ B] Seishun Furu Pawa
Taijutsu - Rakanken
[ C] Assho
[ C] Gangeki
[ C] Hosho
[ C] Shogekisho
[ C] Shoshitsu
[ C] Tokken
[ B] Girochin Doroppu
Mały zwój 2 - 5 spreparowanych notek (2,5 objętości), 5 notek świetlnych (2,5 objętości), 5 bombek chilli (10 objętości), 10 metrów łańcucha (100 objętości) - 115/150
Mały zwój 3. - 5 wybuchowych notek (2,5 objętości), pojemnik z formaliną duży i mały (40 objętości) , 2 pigułki ze skrzepniętą krwią (2 objętości), szpony (20 objętości), mały zwój (10 objętości), 2 zabawne bombki dymne z konfetti i jedna z efektem czaszki (6 objętości), jadeitowy ozdobny zestaw medyczny (20 objętości) - 100,5/150
Mały zwój 4. - Dolne pól ciała Harumi.
Mały zwój 5. - Górne pół ciała Harumi.
Średni zwój 1 - Ciało Shikariego Nary.
Średni zwój 2. - 1 manierka z wodą (10 objętości), ogniskowy zestaw do gotowania (100 objętości), krzesiwo i hubka (15 objętości), 7 wakizashi (140 objętości) - 265/400.
Średni zwój 3. - Pełen wody z techniki Fuin no Mizu.
Średni zwój 4. - Pełen książek i dokumentów.
Średni zwój 5. - Pełen książek i dokumentów.
Mnisia maska jeżdzca.
Mały zwój 3. - 5 wybuchowych notek (2,5 objętości), pojemnik z formaliną duży i mały (40 objętości) , 2 pigułki ze skrzepniętą krwią (2 objętości), szpony (20 objętości), mały zwój (10 objętości), 2 zabawne bombki dymne z konfetti i jedna z efektem czaszki (6 objętości), jadeitowy ozdobny zestaw medyczny (20 objętości) - 100,5/150
Mały zwój 4. - Dolne pól ciała Harumi.
Mały zwój 5. - Górne pół ciała Harumi.
Średni zwój 1 - Ciało Shikariego Nary.
Średni zwój 2. - 1 manierka z wodą (10 objętości), ogniskowy zestaw do gotowania (100 objętości), krzesiwo i hubka (15 objętości), 7 wakizashi (140 objętości) - 265/400.
Średni zwój 3. - Pełen wody z techniki Fuin no Mizu.
Średni zwój 4. - Pełen książek i dokumentów.
Średni zwój 5. - Pełen książek i dokumentów.
- Nazwa
- Maska "Głód".
- Typ
- Ubranie, Maska
- Objętość
- Do noszenia na twarzy lub w torbie, 20
- Waga Fūin
- 25
- Opis Maska Głodu to prosty stosunkowo przedmiot. Zasłania całą twarz i jest dość gruba, przez co żeby ciężar jej był nieodczuwalny, a sama maska przyległa odpowiednio do ciała konieczne jest zawiązanie jej z tyłu głowy paskiem. Wykonana z wytrzymałej stali, oprze się większości broni miotanych, a także technik do rangi B włącznie, za wyjątkiem technik penetracyjnych, których efekt zostaje pod ocenę MG. Maska ma stosunkowo prostą budowę, ważna jest łuskowata pancerna struktura, cienkie otwory na oczy i rogi sponad oczu przypominające wydłużone oczy lub brwi. Maska głodu prezentuje się jak zdarta przednia część hełmu samuraja i tym w rzeczywistości jest - została oderwana z marionetki która była ciałem jeźdźca głodu - Kabuto.
- Cena
- 600 ryou
- Link do tematu postaci
- KLIK!
- Nazwa
- Sumairu + Kiba
- Typ
- Unikat/Broń
- Opis Sumairu oraz Kiba to dwa oddzielne przedmioty, a raczej zestawy przedmiotów łączące się w jedną upiorną całość. Po rozcięciu swoich policzków i ust, poszerzając uśmiech niczym przy "uśmiechu kota Cheshire", użytkownik Sumaire zakłada sobie dwie trójkątne nakładki z nierdzewiejącego metalu w które wchodzi rozdarta skóra - taki separator w postaci ruchomych metalowych łuków nie pozwala skórze się zregenerować i policzkom zrosnąć, zostawiając użytkownikowi niesamowicie wielki i szeroki uśmiech (który jednak nie odsłania zębów, jeśli mamy zamknięte usta - uśmiech jest po prostu znacznie dłuższy wtedy niż u normalnych śmiertelników), co przy okazji pozwala znacznie szerzej otwierać usta. Kiba to para szczęk, dolna i górna, składające się z takich samych pod względem ilości zębów co normalne ludzkie, jednak te zęby są wykonane z nierdzewiejącego metalu i mają bardzo ostre, spiczaste kształty niczym kły zwierzęcia lub potwora, co pozwala z łatwością szarpać oraz rwać mięso i cieńsze materiały. Zęby niestety muszą być wyrywane jeden po jednym, a potem kły wkręcane na śrubach w mięso jedno po drugim. Na dziąsłach na stałe zostają zamontowane metalowe okowy w formie gwintowanego otworu na wkręcenie kła, ale także pełniące role stopera powstrzymującego odrost zwykłego zęba.
- Właściwości Sumairu zwiększa możliwości rozwarcia ust, co pozwala na większe i głębsze ugryzienia, Kiba pozwala wyrywać i rwać gryziony materiał ze względu na ostrość kłów i ich twardość.
- Dodatkowe Aby poprawnie wykorzystać Sumairu oraz Kibę użytkownik musi posiadać iryojutsu lub regenerację pozwalającą na bardzo sprawne zregenerowanie tkanek do wsadzonych łuków Sumairu oraz do zregenerowania dziąseł by Kiba były w stu-procentach użyteczne.
- Wytrzymałość
- 100 punktów
- Zdobycie
- 500 ryou + misja C na "zamontowanie".
- Link do tematu postaci
- KLIK!
- Nazwa
- Suiseki - Krzesiwo
- Typ
- Dodatek
- Opis Suiseki to nic innego jak specjalny kieł/ząbek który montuje się zamiast zwykłego stalowego kła do istniejącej już, zamontowanej w szczęce szyny z otworami - do gotowego produktu Kiba. Suiseki jest stworzony z magnezu który uderzając o zwykły metal - pocierając, uderzając i tak dalej, wystarczy kłapnięcie zębami - krzesi dużą ilość iskier co pozwala podpalać łatwopalne płyny/gazy jeśli te są w zasięgu do 25 cm od ust użytkownika krzeszącego iskry.
- Zdobycie
- 300 za sztukę.
- Link do tematu postaci
- KLIK!
-
- Support
- Posty: 2059
- Rejestracja: 9 cze 2015, o 22:55
Re: Rasengan
W sumie nie byłoby to złe rozwiązanie, żeby zakazane wymagały wyprawy niższej rangi. Wyprawa i tak ma podniesiony nieco poziom trudności, a ciężko iść na wyprawę S bez technik S (nie umniejszając tym z rangi A bo też są mocne przecież). Może jest to zwykłe ułatwianie ale na dłuższa metę powinno nieco rozruszać forum, szybciej ludzie zaczną chodzić po techniki, inni będą mieli do prowadzenia misje/wyprawy itd.
0 x
- Rokuramen Sennin
- Support
- Posty: 1033
- Rejestracja: 12 lut 2015, o 13:07
- Multikonta: Akihiko Maji i Jugo Misaki
Re: Rasengan
Misje rangi S są poza zasięgiem, co dopiero wyprawy. Tym nie mniej uważam, że to dobre. Pozostawia to ciągły motor napędowy do rozwoju postaci. Żeby wspiąć się po jakąś zakazaną technikę, naprawdę trzeba grać wiernie przez "x" lat. Nie docieramy do punktu "zrobiłem już wszystko, co teraz?".
0 x
Support i twórca najlepszego ramen w świecie shinobi
Re: Rasengan
No dobrze, fajnie jest mieć ten motor napędowy.. Ale nie jest motorem napędowym coś, co jest nieosiągalne nawet po 4 latach grania przez najsilniejszych graczy, takich jak Natsu czy Ichir. Chyba trochę przesadzone wymagania.
Jednak równocześnie czuję, że obniżenie wymagań na wszystkie techniki S nie jest dobrym pomysłem, bo trzeba jednak przyznać, że nie każda technika S jest równa innej. I porównując np żywiołowe Ski z Hiraishin.. Na pierwszy rzut oka widać różnicę w potencjale do wykorzystania.
Marudzenie już było, to teraz rzucam swoją propozycję.
Może lepiej byłoby, gdyby ranga wyprawa nie była narzucana z rangą techniki, tylko dobierana indywidualnie? Niektórym technikom można obniżyć rangę wyprawy z A na B czy z S na A bez burzenia balansu i bez tracenia tego motoru napędowego i rzeczy do dążenia, a równocześnie sprawi, że nie wszystkie zakazane na wyższych rangach będą do zdobycia tylko jeśli grałeś na forum 10 lat.
Jednak równocześnie czuję, że obniżenie wymagań na wszystkie techniki S nie jest dobrym pomysłem, bo trzeba jednak przyznać, że nie każda technika S jest równa innej. I porównując np żywiołowe Ski z Hiraishin.. Na pierwszy rzut oka widać różnicę w potencjale do wykorzystania.
Marudzenie już było, to teraz rzucam swoją propozycję.
Może lepiej byłoby, gdyby ranga wyprawa nie była narzucana z rangą techniki, tylko dobierana indywidualnie? Niektórym technikom można obniżyć rangę wyprawy z A na B czy z S na A bez burzenia balansu i bez tracenia tego motoru napędowego i rzeczy do dążenia, a równocześnie sprawi, że nie wszystkie zakazane na wyższych rangach będą do zdobycia tylko jeśli grałeś na forum 10 lat.
0 x
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości