Zmiany w systemie rozgrywki
-
- Support
- Posty: 2059
- Rejestracja: 9 cze 2015, o 22:55
Re: Zmiany w systemie rozgrywki
#222
Zgodnie z tematem Wycena Fabuły został wprowadzony nowy prostszy szablon do tematu Próśb o Wycenę Fabuły. Prosimy o stosowanie nowego wzoru w kolejnych rozliczeniach.
Zgodnie z tematem Wycena Fabuły został wprowadzony nowy prostszy szablon do tematu Próśb o Wycenę Fabuły. Prosimy o stosowanie nowego wzoru w kolejnych rozliczeniach.
0 x
- Jawa
- Administrator
- Posty: 4224
- Rejestracja: 10 mar 2015, o 23:33
- Ranga: Head Admin
- GG/Discord: MxPl#7094
- Multikonta: Sasame | Sumi
Re: Zmiany w systemie rozgrywki
#223
Klan Ranmaru otrzymał wyczekiwanego przez niektórych reworka. Tsūjitegan daje teraz większe korzyści niż dotychczas, a zasady jego działania zostały doprecyzowane. Zapraszam do zapoznania się z nowymi opisami.
Klan Ranmaru otrzymał wyczekiwanego przez niektórych reworka. Tsūjitegan daje teraz większe korzyści niż dotychczas, a zasady jego działania zostały doprecyzowane. Zapraszam do zapoznania się z nowymi opisami.
0 x
- Rokuramen Sennin
- Support
- Posty: 1033
- Rejestracja: 12 lut 2015, o 13:07
- Multikonta: Akihiko Maji i Jugo Misaki
- Ero Sennin
- Support
- Posty: 1923
- Rejestracja: 10 cze 2015, o 00:41
- Multikonta: Minoru
- Rokuramen Sennin
- Support
- Posty: 1033
- Rejestracja: 12 lut 2015, o 13:07
- Multikonta: Akihiko Maji i Jugo Misaki
- Rokuramen Sennin
- Support
- Posty: 1033
- Rejestracja: 12 lut 2015, o 13:07
- Multikonta: Akihiko Maji i Jugo Misaki
- Rokuramen Sennin
- Support
- Posty: 1033
- Rejestracja: 12 lut 2015, o 13:07
- Multikonta: Akihiko Maji i Jugo Misaki
- Boyos
- Administrator
- Posty: 4141
- Rejestracja: 11 lut 2018, o 11:20
- Ranga: Starszy Kapral
- GG/Discord: Boyos#3562
- Multikonta: Ario
Re: Zmiany w systemie rozgrywki
#231
Klan Dōhito doczekał się małego reworku. Zachęcamy do zapoznania się ze zmianami (:
0 x

- Boyos
- Administrator
- Posty: 4141
- Rejestracja: 11 lut 2018, o 11:20
- Ranga: Starszy Kapral
- GG/Discord: Boyos#3562
- Multikonta: Ario
Re: Zmiany w systemie rozgrywki
#232
Zmiany na dziś!
- Zaktualizowany został Regulamin Walk oraz powiązany z tym temat otrzymywanych PH za pojedynki oraz walki sparingowe (w tym również dla sędziów).
- Oprócz tego zaktualizowany został temat mechaniki infobrokerów o informacje odnośnie poszukiwania przestępców. Mamy nadzieję, że to rozwieje wszelkie Wasze wątpliwości (:
0 x

- Jawa
- Administrator
- Posty: 4224
- Rejestracja: 10 mar 2015, o 23:33
- Ranga: Head Admin
- GG/Discord: MxPl#7094
- Multikonta: Sasame | Sumi
Re: Zmiany w systemie rozgrywki
#233
Parę mniej lub bardziej drobnych zmian:
- W temacie żywiołu Doton odchudzono liczbę technik sprowadzających się do tego samego, czyli poruszania się pod ziemią. Doton no Jutsu, Doton: Dochū Eigyo no Jutsu oraz Doton: Moguragakure no Jutsu zostają zastąpione przez jedną technikę Doton: Moguragakure no Jutsu na randze D. Poza tym w technikach Doton: Shinjū Zanshu no Jutsu oraz Doton: Dochū Senkō zostały zaktualizowane opisy. Dla osób, które posiadają którąś z usuniętych technik - standardowo jest możliwość wymiany jej w ramach darmowego treningu na inną technikę tej samej rangi lub niższej, która rzecz jasna jest dostępna do nauki dla tej postaci.
- Zgodnie z tematem w dziale pomysłów Samurajowie stracili odporność na niskorangowe genjutsu. Techniki Yōdō (C) oraz Ikioi (B) dla stylów bukijutsu Chanbara i Mokuzai stały się ogólnodostępne.
- Zgodnie z innym tematem tematem w dziale pomysłów, w opisach atrybutów usunięto wzmiankę sugerującą zależność kontroli chakry między rozmiarami pokładów chakry danej osoby. Efekty najwyższych poziomów kontroli chakry nie uległy jednak zmianie.
0 x
- Jawa
- Administrator
- Posty: 4224
- Rejestracja: 10 mar 2015, o 23:33
- Ranga: Head Admin
- GG/Discord: MxPl#7094
- Multikonta: Sasame | Sumi
Re: Zmiany w systemie rozgrywki
#234
Zostały wprowadzone zmiany w mechanice samurajów:Grających samurajami prosimy o dostosowanie się do nowych zmian. Należy rozdać na nowo statystyki tak, aby zgadzały się z nowymi kosztami. Trzeba wykonać to w temacie swoich rozliczeń PH, najlepiej podać też wartości statystyk przed i po zmianami. Po wprowadzeniu poprawek wysłać link do mnie lub do Twoface.
- Zmianie uległy koszty statystyk: siły, szybkości oraz wytrzymałości. Od teraz na wszystkich progach są one o 1 PH tańsze względem kosztów u shinobi.
- Zniesiono dodatkowe +50% przy bonusach do statystyk dla technik stylów Battodo.
Jeżeli gracz, którego dotyczą te zmiany, jest aktualnie w trakcie wykonywania misji, to może wstrzymać się z poprawkami i dokończyć wątek na starych zasadach. Należy jednak dostosować KP zaraz po ukończeniu misji.
0 x
- Rokuramen Sennin
- Support
- Posty: 1033
- Rejestracja: 12 lut 2015, o 13:07
- Multikonta: Akihiko Maji i Jugo Misaki
Re: Zmiany w systemie rozgrywki
#235
Obserwując tendencje w misjach i ich przejmowaniu, zdecydowaliśmy się wrócić do starego systemu wynagrodzeń. Przypominam - zostały one zmienione przez wzgląd na wasze propozycje w temacie Pomysłów. Zauważyliśmy jednak, że zaproponowany system się nie sprawdza i jest nieadekwatny do wysiłku, jakim jest ładne dokończenie misji już rozpoczętych (:
Wprowadzona zmiana:
- W przypadku przejęcia czyjejś misji, wynagrodzenie dla prowadzącego, który tę misję rozpoczął, przepada. Wyjątek stanowią sytuacje, w których prowadzący, pomimo sytuacji losowej wymuszającej na nim zdanie misji, polubownie rozwiązał sprawę z graczem (rozsądzane przez administrację), otrzymuje wtedy szczątkowe wynagrodzenie. Poza wspomnianym wyjątkiem, wynagrodzenie przechodzi na konto osoby, która misję przejęła. W przypadku, w którym osoba przejmująca napisała niewielkie ilości postów w misji (przykładowo - 2 posty kończące w misji C), wynagrodzenie dla takiego MG jest niepełne.
0 x
Support i twórca najlepszego ramen w świecie shinobi
- Sans
- Administrator
- Posty: 5407
- Rejestracja: 14 lut 2015, o 11:23
- Wiek postaci: 8
- Multikonta: Yuki Hoshi; Uchiha Hiromi; Papyrus
Re: Zmiany w systemie rozgrywki
#236
Drobne popraweczki w niektórych technikach. W technikach podtrzymywanych staramy się usuwać "na 3 tury", a powracamy do kosztu podtrzymywanego "+1/2 na turę". Oczywiście tylko tam, gdzie ma to sens - w niektórych miejscach "3 tury" są bardziej uzasadnione.
- Hien, Fūton: Shinkūjin - z opisu zniknął czas działania przez 3 tury. Mamy podtrzymywanie za połowę kosztu bez turowego limitu czasowego.
- Katon: Kaengiri - tutaj został dodany koszt "+1/2 na turę", bo w ogóle go nie było. W technice zostanie jeszcze poprawiony opis, bo póki co mało mówi o tym, że ogień można utrzymywać na mieczu. A można.
- Raiton: Chidori Eisō - podtrzymywanie ostrza z Chidori "+1/2 na turę". Przed tym koszt był jednorazowy, co oczywiście było błędem.
0 x

Użytkownicy przeglądający to forum: Takashi i 6 gości