Kukła 3

Moderator: Souei

Ayatsuri Juranu

Kukła 3

Post autor: Ayatsuri Juranu »

SIEMANKO MORDECZKI!
Dawno mnie u was nie było, a widzę, że pustki, no to lecimy. Jak coś mam obrazek standardowo w zeszycie z wymiarami - jest mocno koncepcyjny tylko.

Kwestie techniczne nieopisowe: Magazynek do głowy proponowany jest mały, ale taki sam proponowany jest do szyi, więc trochę słabo, że mają taką samą objętość. Dlatego podwyższyłem objętość, nie dochodzę jeszcze do 50 dawek jak w średnim, ale płacę za średni. Tak jak w Ważce zmniejszyłem mały, bo w marionetce było mało miejsca - zabiegi dość logiczne.
Koszt:
Ciągle drewno, więc nie mamy żadnych podrożeń dziwnych za materiał.
800 Ryo - modyfikacje kukły (macki)
2x300 Ryo - tyle proponuję za ostrza - bazowałem na 250 Ryo za sklepowy sztylet
350 Ryo - tarcza chakry
100 Ryo - magazynek na gaz
250 Ryo - rozpylacz trucizny
100 Ryo - płaszcz
Razem 2200

Nazwa Kukły
Tako
Ranga
B
Klasa
Ultralekka
Cena
2200 Ryo
Materiały
Drewno
Wygląd Kształt humanoidalny. Brak twarzy na głowie, zamiast nóg można dostrzec 6 macek wychodzących z tułowia. Całość okryta bardzo szerokim czarnym płaszczem z bardzo szerokimi rękawami.
Mechanizmy Wspominany w niektórych miejscach "punkt centralny" jest dużym łączeniem na wysokości ramion, w osi, gdzie powinien być kręgosłup. Jest osłonięty korpusem przed atakami z zewnątrz.

Tarcza chakry na lewym przedramieniu - normalny ludzki rozmiar.

2x ukryte ostrze - w przedramionach, wysuwane przez dłonie, długość ostrza 25 cm (cienkie, bardzo szpikulcowate, prezentują głównie wartość jako broń kłuta - patrz: ostrza używane przez Kankurou na marionetkach)

Ręce (mianowicie głównie stawy): tak jak u człowieka (kulisty w ramieniu, zawiasowy+śrubowy w łokciu), ale - kulisty w nadgarstku dający trochę większą swobodę ruchu dłoni niż ludzka. W stawie nadgarstkowym jest otwór, przez który może przejść ostrze, ale unieruchamia dłoń w jednej z dwóch pozycji - otwartej dłoni skierowanej do zewnątrz i do wewnątrz.
Stawy ramienne połączone są dodatkowo z punktem centralnym. To połączenie dodatkowo połączone jest z górą korpusu. Gwoli ścisłości od ramienia długości 35-30-20

Nogi: Wydłużane kończyny dolne (modyfikacja kukły). Jest ich 6, są "mackowate" - nie mają dłoni (patrz obrazek) ani żadnego uzbrojenia, ale składają się z krótkich elementów ułożonych w dwóch warstwach. Dzięki temu można wydłużyć każdą mackę dwukrotnie, osiągając przy tym wysoką "elastyczność" i efekt z anime: https://www.youtube.com/watch?v=bhvbtgk43SU
Macki od góry połączone są w punkcie centralnym. Bazowa długość to 175 cm, maksymalna 350 cm. Średnica do 8 cm (zwężenie końcowych segmentów)

Korpus: Wymiary ok. 60x30x70 (szerokość-głębokość-wysokość, z tym, że nie jest prostokątny). Przypomina napierśnik, jednak z zabudowanymi otworami od góry i dołu (pomijając oczywiście miejsce na wmontowanie szyi i stawów ramion). Pełni funkcję obronną dla punktu centralnego. Jest możliwość otwarcia korpusu z zawiasami w górnej części w osi lewa-prawa. Tak więc przód i tył korpusu są klapami. Zabieg ten umożliwia działanie nóg na większej przestrzeni kątowej https://vignette.wikia.nocookie.net/bat ... 0921111925 - ale dwie części. I jakby widoczny punkt centralny w miejscu paszczy i macki wychodzące z paszczy (ofc w marionetce nie ma żadnej paszczy, tylko chodzi o paszczę na obrazku).
Na wewnętrznej i zewnętrznej stronie korpusu są zaczepy na macki, żeby można było transportować kukłę bez całkowitego rozwinięcia macek wzdłuż, a owinięciu jej samej. Zaczepy nieużywane chowają się w skorupę i nie mają żadnego wpływu na ruchy.

Głowa: Średni magazynek na gaz (30 dawek). Trucizna jest prowadzona przez szyję, bezpośrednio do punktu centralnego. Tam jest skierowany w dół rozpylacz trucizny. Głowa stawie kulistym na końcu szyi, co zapewnia amortyzację ruchów i ewentualnych trafień, jednak sama szyja nie ma możliwości ruchu względem punktu centralnego.
Link do tematu postaci
KLIK!
0 x
Zan

Re: Kukła 3

Post autor: Zan »

Hej! Na początek mam taką prośbę Jurek: twórz przedmioty o normalnych porach ;) Z kukiełkami zawsze jest trochę pracy i dobry opis wiele by nam i Tobie pomógł. Ten niestety prędzej czy później będzie kompletnie zmieniony i Ty o tym wiesz :P
Co do samej kukły to pomysł fajny, ale nad kilkoma rzeczami musimy się zastanowić. Tarcza chakry mi się podoba. Na potrzebę tego, co powiem później zwrócę tylko uwagę, że to rozkładany mechanizm. Sztyleciki zrobiłeś jak trzeba, sprawdzone. Ogólnie ręce, korpus i głowa ok, choć mi brakuje jakiegoś doprecyzowania, jak grube są to części. Zastanawiam się czy pod płaszczem mamy do czynienia z czymś podobnym do człowieka, czy patyczakiem. Nogi... mi się za bardzo to drewno nie podoba. Dał mi ktoś kiedyś takiego drewnianego węża-zabawkę i on rzeczywiście się wił, ale tylko odrobinkę, a tutaj mamy dosyć skomplikowany zakres działania z rozciąganiem się na czele. Pewnie takie coś jest możliwe, no ale trochę mi zgrzyta. Póki co nie myślę za bardzo nad tym jak te połączenia mają działać, ale wierzę że to coś na wzór człowieka. Pierw jednak o czymś innym. To jest wielkości człowieka. Ma ukryte ostrza, macki które mogą się dwukrotnie wydłużyć aż do 3,5 m długości. Mechanizm chakrowej tarczy, magazynek i rozpylacz trucizn. Mi się wydaje, że to raczej marionetka lekka-średnia (z naciskiem na to drugie), a nie ultralekka. Dlatego potrzebne jest doprecyzowanie grubości tych łapek itd. Ja to rozumiem tak, że jeśli to są cienkie deseczki, to jak wyleję na kukłę wiadro wody, to się złamie? :v No i to też pytanie do nas wszystkich, modów, czy chcemy dawać tą samą odporność kupce wykałaczek co niekiedy stali kantańskiej, tylko dlatego że to pierwsze zrobili Ayatsuri, którzy - jak wiemy - potrafią zrobić wszystko i wszystko robią najlepiej kappa

Moim zdaniem ilość dawek w magazynku jest bardzo, bardzo nieproporcjonalna. No ale na ten moment takie mamy zasady, więc się zgadzam.[/ghide]
50 i 100 dawek za większe magazynki? Przypomnijmy sobie choćby jaskółkę, która miała mieć 1-3 ładunki. Ja rozumiem, że we wiadrze zmieści się więcej, niż w małym pojemniczku, ale na potrzeby mechaniki tak nie może być. Nie wiem kiedy zostało to tworzone, no ale jak na moje to kogoś poniósł piątek. Tutaj powinno być kolejno 5-10-15 Albo 5-10-20 i nic więcej. #Ayatsuri
0 x
Awatar użytkownika
Jun'ichi
Martwa postać
Posty: 1906
Rejestracja: 31 maja 2018, o 12:41
Wiek postaci: 21
Ranga: Dōkō
Krótki wygląd: Przeciętnego wzrostu i wagi chłopiec, którego pokryte bliznami ciało skryte jest pod prostą, dwukolorową szatą. Twarz jako szczególnie szpetna jest całkowicie zakryta maską.
Multikonta: -
Lokalizacja: Warszawa

Re: Kukła 3

Post autor: Jun'ichi »

  Ukryty tekst
0 x
Obrazek

I do not want the sun to rise if she will not be there
Ayatsuri Juranu

Re: Kukła 3

Post autor: Ayatsuri Juranu »

Wagę sam pomyliłem akurat.

Ogółem to jeśli chodzi o ten fakt macek - forum zupełnie nie pozwala zrobić przedmiotu w stylu marionetek z anime - tam Karasi po uderzeniu się rozpada i składa ponownie w sekundy. Ba, Kankurou mając dwie marionetki jest w stanie sterować wszystkimi częściami karasu oddzielonymi, żeby zasztyletować zamkniętego kogoś. W ogóle te marionetki nie wyglądają na drewniane, bo przykład Kuroari - tego pojemnika: jest mniejsza od normalnego człowieka, a potrafi wessać do siebie nawet Sasoriego w Hiruko. To by było co najmniej z gumy. A nie wygląda. I właśnie to wessanie. Obejrzycie tę walkę - jak to w ogóle się rozciąga? Tam nawet nie ma co się rozsunąć. Marionetki Kankurou to jeden z największych zdupensów w kanonie. Temat marionetek na forum jest dobry prawie tylko do ludzkich marionetek. Żeby robić takie Kankurowe to nie ma jak bo są zbyt dziwne, a widzimy je często.

Pod płaszczem mamy coś podobnego do człowieka, ale ucięte od pasa w dół. Waga lekka a nie średnia, bo w gruncie rzeczy mamy tylko dwa elementy metalowe, a to nawet nie ma zabudowanego torsu. Dodałem średnicę rąk.

Jeśli chodzi o wytrzymałość to ktoś kiedyś mi rzekł, że ich się nie ocenia jak zwykle drewno, tylko mocniej.


Koszt:
Ciągle drewno, więc nie mamy żadnych podrożeń dziwnych za materiał.
800 Ryo - modyfikacje kukły (macki)
2x300 Ryo - tyle proponuję za ostrza - bazowałem na 250 Ryo za sklepowy sztylet
350 Ryo - tarcza chakry
100 Ryo - magazynek na gaz
250 Ryo - rozpylacz trucizny
100 Ryo - płaszcz
Razem 2200

Nazwa Kukły
Tako
Ranga
B
Klasa
Lekka
Cena
2200 Ryo
Materiały
Drewno
Wygląd Kształt humanoidalny. Brak twarzy na głowie, zamiast nóg można dostrzec 6 macek wychodzących z tułowia. Całość okryta bardzo szerokim czarnym płaszczem z bardzo szerokimi rękawami.
Mechanizmy Wspominany w niektórych miejscach "punkt centralny" jest dużym łączeniem na wysokości ramion, w osi, gdzie powinien być kręgosłup. Jest osłonięty korpusem przed atakami z zewnątrz.

Tarcza chakry na lewym przedramieniu - normalny ludzki rozmiar.

2x ukryte ostrze - w przedramionach, wysuwane przez dłonie, długość ostrza 25 cm (cienkie, bardzo szpikulcowate, prezentują głównie wartość jako broń kłuta - patrz: ostrza używane przez Kankurou na marionetkach)

Ręce (mianowicie głównie stawy): tak jak u człowieka (kulisty w ramieniu, zawiasowy+śrubowy w łokciu), ale - kulisty w nadgarstku dający trochę większą swobodę ruchu dłoni niż ludzka. W stawie nadgarstkowym jest otwór, przez który może przejść ostrze, ale unieruchamia dłoń w jednej z dwóch pozycji - otwartej dłoni skierowanej do zewnątrz i do wewnątrz.
Stawy ramienne połączone są dodatkowo z punktem centralnym. To połączenie dodatkowo połączone jest z górą korpusu. Gwoli ścisłości od ramienia długości 35-30-20. Średnica do 8cm.

Nogi: Wydłużane kończyny dolne (modyfikacja kukły). Jest ich 6, są "mackowate" - nie mają dłoni (patrz obrazek) ani żadnego uzbrojenia, ale składają się z krótkich elementów ułożonych w dwóch warstwach. Dzięki temu można wydłużyć każdą mackę dwukrotnie, osiągając przy tym wysoką "elastyczność" i efekt z anime: https://www.youtube.com/watch?v=bhvbtgk43SU
Macki od góry połączone są w punkcie centralnym. Bazowa długość to 175 cm, maksymalna 350 cm. Średnica do 8 cm (zwężenie końcowych segmentów)

Korpus: Wymiary ok. 60x30x70 (szerokość-głębokość-wysokość, z tym, że nie jest prostokątny). Przypomina napierśnik, jednak z zabudowanymi otworami od góry i dołu (pomijając oczywiście miejsce na wmontowanie szyi i stawów ramion). Pełni funkcję obronną dla punktu centralnego. Jest możliwość otwarcia korpusu z zawiasami w górnej części w osi lewa-prawa. Tak więc przód i tył korpusu są klapami. Zabieg ten umożliwia działanie nóg na większej przestrzeni kątowej https://vignette.wikia.nocookie.net/bat ... 0921111925 - ale dwie części. I jakby widoczny punkt centralny w miejscu paszczy i macki wychodzące z paszczy (ofc w marionetce nie ma żadnej paszczy, tylko chodzi o paszczę na obrazku).
Na wewnętrznej i zewnętrznej stronie korpusu są zaczepy na macki, żeby można było transportować kukłę bez całkowitego rozwinięcia macek wzdłuż, a owinięciu jej samej. Zaczepy nieużywane chowają się w skorupę i nie mają żadnego wpływu na ruchy.

Głowa: Średni magazynek na gaz (30 dawek). Trucizna jest prowadzona przez szyję, bezpośrednio do punktu centralnego. Tam jest skierowany w dół rozpylacz trucizny. Głowa stawie kulistym na końcu szyi, co zapewnia amortyzację ruchów i ewentualnych trafień, jednak sama szyja nie ma możliwości ruchu względem punktu centralnego.
Link do tematu postaci
KLIK!
0 x
Awatar użytkownika
Sans
Administrator
Posty: 5407
Rejestracja: 14 lut 2015, o 11:23
Wiek postaci: 8
Multikonta: Yuki Hoshi; Uchiha Hiromi; Papyrus

Re: Kukła 3

Post autor: Sans »

  Ukryty tekst
0 x
Obrazek
Ayatsuri Juranu

Re: Kukła 3

Post autor: Ayatsuri Juranu »

Olewam to - dwie macki są na stałe, 4 zapieczętowane Senju Sobu. Będę musiał ją tylko poznać przed tworzenie,

Koszt:
Ciągle drewno, więc nie mamy żadnych podrożeń dziwnych za materiał.
2x800 Ryo - modyfikacje kukły (macki)
2x300 Ryo - tyle proponuję za ostrza - bazowałem na 250 Ryo za sklepowy sztylet
350 Ryo - tarcza chakry
2x50 Ryo - magazynek na gaz
250 Ryo - rozpylacz trucizny
100 Ryo - płaszcz
Razem 3000

Nazwa Kukły
Tako
Ranga
B
Klasa
Lekka -> Średnia, zmiana przy odpieczętowaniu elementów.
Cena
3000 Ryo
Materiały
Drewno
Wygląd Kształt humanoidalny. Brak twarzy na głowie, zamiast nóg można dostrzec 6 macek wychodzących z tułowia. Całość okryta bardzo szerokim czarnym płaszczem z bardzo szerokimi rękawami.
Mechanizmy Wspominany w niektórych miejscach "punkt centralny" jest dużym łączeniem na wysokości ramion, w osi, gdzie powinien być kręgosłup. Jest osłonięty korpusem przed atakami z zewnątrz.

Tarcza chakry na lewym przedramieniu - normalny ludzki rozmiar.

2x ukryte ostrze - w przedramionach, wysuwane przez dłonie, długość ostrza 25 cm (cienkie, bardzo szpikulcowate, prezentują głównie wartość jako broń kłuta - patrz: ostrza używane przez Kankurou na marionetkach)

Ręce (mianowicie głównie stawy): tak jak u człowieka (kulisty w ramieniu, zawiasowy+śrubowy w łokciu), ale - kulisty w nadgarstku dający trochę większą swobodę ruchu dłoni niż ludzka. W stawie nadgarstkowym jest otwór, przez który może przejść ostrze, ale unieruchamia dłoń w jednej z dwóch pozycji - otwartej dłoni skierowanej do zewnątrz i do wewnątrz.
Stawy ramienne połączone są dodatkowo z punktem centralnym. To połączenie dodatkowo połączone jest z górą korpusu. Gwoli ścisłości od ramienia długości 35-30-20. Średnica do 8cm.

Nogi: Wydłużane kończyny dolne (modyfikacja kukły). Jest ich 6, są "mackowate" - nie mają dłoni (patrz obrazek) ani żadnego uzbrojenia, ale składają się z krótkich elementów ułożonych w dwóch warstwach. Dzięki temu można wydłużyć każdą mackę dwukrotnie, osiągając przy tym wysoką "elastyczność" i efekt z anime: https://www.youtube.com/watch?v=bhvbtgk43SU
Macki od góry połączone są w punkcie centralnym. Bazowa długość to 175 cm, maksymalna 350 cm. Średnica do 5 cm (+ zwężone końcowe fragmenty). Ze względu na ich skrętność nie ma możliwości precyzyjnego chwytu (np. za samą rękojeść lub nadgarstek), konieczne jest szersze owijanie.

Dwie macki są w wersji bazowej, 4 są zapieczętowane techniką Senju Sobu.


Korpus: Wymiary ok. 60x30x70 (szerokość-głębokość-wysokość, z tym, że nie jest prostokątny). Przypomina napierśnik, jednak z zabudowanymi otworami od góry i dołu (pomijając oczywiście miejsce na wmontowanie szyi i stawów ramion). Pełni funkcję obronną dla punktu centralnego. Jest możliwość otwarcia korpusu z zawiasami w górnej części w osi lewa-prawa. Tak więc przód i tył korpusu są klapami. Zabieg ten umożliwia działanie nóg na większej przestrzeni kątowej https://vignette.wikia.nocookie.net/bat ... 0921111925 - ale dwie części. I jakby widoczny punkt centralny w miejscu paszczy i macki wychodzące z paszczy (ofc w marionetce nie ma żadnej paszczy, tylko chodzi o paszczę na obrazku).
Na wewnętrznej i zewnętrznej stronie korpusu są zaczepy na macki, żeby można było transportować kukłę bez całkowitego rozwinięcia macek wzdłuż, a owinięciu jej samej. Zaczepy nieużywane chowają się w skorupę i nie mają żadnego wpływu na ruchy.

Głowa: Mały magazynek na gaz (5 dawek). Trucizna jest prowadzona do rozpylacza w punkcie centralnym.
Szyja: Mały magazynek na gaz (5 dawek). Trucizna jest prowadzona do rozpylacza w punkcie centralnym
Link do tematu postaci
KLIK!
0 x
Awatar użytkownika
Sans
Administrator
Posty: 5407
Rejestracja: 14 lut 2015, o 11:23
Wiek postaci: 8
Multikonta: Yuki Hoshi; Uchiha Hiromi; Papyrus

Re: Kukła 3

Post autor: Sans »

  Ukryty tekst
  Ukryty tekst
0 x
Obrazek
Ayatsuri Juranu

Re: Kukła 3

Post autor: Ayatsuri Juranu »

A gdyby skrócić/zmniejszyć liczbę odnóży? Powiedzmy do 4 liczbowo, albo długość 1,5/3 metry (to zmniejszy odrobinę rozmiary całości).
0 x
Awatar użytkownika
Boyos
Administrator
Posty: 4141
Rejestracja: 11 lut 2018, o 11:20
Ranga: Starszy Kapral
GG/Discord: Boyos#3562
Multikonta: Ario

Re: Kukła 3

Post autor: Boyos »

  Ukryty tekst
0 x
Obrazek
Zan

Re: Kukła 3

Post autor: Zan »

Kurczę no nijak mi nie pasuje ta waga lekka. Jeśli człowiek nie będzie średni, to boję się pomyśleć co będzie ciężkie. Ale może zadowalającym rozwiązaniem byłoby zrobienie z tego człowieka ludzika wysokości 120cm z czterema mackami po 2 metry? Wiele nie stracisz, a do długości macek nawet Ci nieco dodaję. To taka moja propozycja, żeby gracz miał to co chce, a i my jako modzi pozostali zadowoleni. Co Wy na to? :v
0 x
Ayatsuri Juranu

Re: Kukła 3

Post autor: Ayatsuri Juranu »

Pomysły na ciężkie to jak na razie coś z tego:
ObrazekObrazekObrazekObrazek
Obrazek
Obrazek
Są to olbrzymie bydlaki, najczęściej z mechanizacją i stawami obrotowymi, wyładowane sprzętem. Nie mogą lewitować, ale każde z nich jest no cóż. Wagi ciężkiej w ofensywie/defensywie.

Na średnie:
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Tutaj mamy już ludzkie kształty, które będą miały wsparcie odpornych stawów, czy jakiś pojedynczych metalowych płyt na torsie. Przy mechanizacji najpewniej weszłyby do wagi ciężkiej. Oczywiście też trochę sprzętu doładowane. Wyobraźmy sobie, że tego typu marionetka powiedzmy o wysokości 2m nie może podskoczyć, bo przecież ciężką nie można lewitować. Dziwne co?

Nie mówiąc już, że jest technika wymagająca Fuina B, która pozwala na zapieczętowanie części kukły, które się odpieczętowują. Ciekawe na jaką rangę ocenilibyśmy 3 Kazekage? Średni? Przecież to marionetka z dwoma rękoma i ostrzem obrotowym... To co wtedy, gdy odpieczętuje swoje dodatkowe łapki?
Obrazek
Oczywiście można też filmik
https://www.youtube.com/watch?v=MG_nneZKAwM po 1:25


A kończąc offtop i wracając do aktualnego dzieła.
Ta marionetka nie ma sobie prawie nic stali. A przecież na randze A-S można zrobić Stawy odporne albo Mechanizację, które obciążają jeszcze marionetkę, co zwiększy jej wagę, a widząc powyższy eksperyment myślowy z porównaniem tego, co można zrobić na wyższe wagi, to no cóż.
Rozważmy to coś z mechanizacją - waga właściwie plus jeden no nie? A teraz wyobraźmy sobie, że teraz ta piękna marionetka osiąga średnia +1 za mechanizację, czyli ciężką. I wyobraźmy sobie brak uniesienia jej. Emmm no, jak nie jestem w stanie podnieść kukły złożonej z 4x macka 1,5m + głowa, to chyba coś jest nie tak?
0 x
Ayatsuri Juranu

Re: Kukła 3

Post autor: Ayatsuri Juranu »

Olewam to - dwie macki są na stałe, 4 zapieczętowane Senju Sobu. Będę musiał ją tylko poznać przed tworzeniem.

Ogółem to jest taka sprawa, że chciałem wziąć edycję i skopiować jeden z moich postów wyżej, a zamiast tego zmieniłem go, przepraszam najmocniej.

Koszt:
Ciągle drewno, więc nie mamy żadnych podrożeń dziwnych za materiał.
2x800 Ryo - modyfikacje kukły (macki)
2x300 Ryo - tyle proponuję za ostrza - bazowałem na 250 Ryo za sklepowy sztylet
350 Ryo - tarcza chakry
2x50 Ryo - magazynek na gaz
250 Ryo - rozpylacz trucizny
100 Ryo - płaszcz
Razem 3000

Nazwa Kukły
Tako
Ranga
B
Klasa
Lekka -> Średnia, zmiana przy odpieczętowaniu elementów.
Cena
3000 Ryo
Materiały
Drewno
Wygląd Kształt humanoidalny. Brak twarzy na głowie, zamiast nóg można dostrzec 6 macek wychodzących z tułowia. Całość okryta bardzo szerokim czarnym płaszczem z bardzo szerokimi rękawami.
Mechanizmy Wspominany w niektórych miejscach "punkt centralny" jest dużym łączeniem na wysokości ramion, w osi, gdzie powinien być kręgosłup. Jest osłonięty korpusem przed atakami z zewnątrz.

Tarcza chakry na lewym przedramieniu - normalny ludzki rozmiar.

2x ukryte ostrze - w przedramionach, wysuwane przez dłonie, długość ostrza 25 cm (cienkie, bardzo szpikulcowate, prezentują głównie wartość jako broń kłuta - patrz: ostrza używane przez Kankurou na marionetkach)

Ręce (mianowicie głównie stawy): tak jak u człowieka (kulisty w ramieniu, zawiasowy+śrubowy w łokciu), ale - kulisty w nadgarstku dający trochę większą swobodę ruchu dłoni niż ludzka. W stawie nadgarstkowym jest otwór, przez który może przejść ostrze, ale unieruchamia dłoń w jednej z dwóch pozycji - otwartej dłoni skierowanej do zewnątrz i do wewnątrz.
Stawy ramienne połączone są dodatkowo z punktem centralnym. To połączenie dodatkowo połączone jest z górą korpusu. Gwoli ścisłości od ramienia długości 35-30-20. Średnica do 8cm.

Nogi: Wydłużane kończyny dolne (modyfikacja kukły). Jest ich 6, są "mackowate" - nie mają dłoni (patrz obrazek) ani żadnego uzbrojenia, ale składają się z krótkich elementów ułożonych w dwóch warstwach. Dzięki temu można wydłużyć każdą mackę dwukrotnie, osiągając przy tym wysoką "elastyczność" i efekt z anime: https://www.youtube.com/watch?v=bhvbtgk43SU
Macki od góry połączone są w punkcie centralnym. Bazowa długość to 175 cm, maksymalna 350 cm. Średnica do 5 cm (+ zwężone końcowe fragmenty). Ze względu na ich skrętność nie ma możliwości precyzyjnego chwytu (np. za samą rękojeść lub nadgarstek), konieczne jest szersze owijanie.

Dwie macki są w wersji bazowej, 4 są zapieczętowane techniką Senju Sobu.


Korpus: Wymiary ok. 60x30x70 (szerokość-głębokość-wysokość, z tym, że nie jest prostokątny). Przypomina napierśnik, jednak z zabudowanymi otworami od góry i dołu (pomijając oczywiście miejsce na wmontowanie szyi i stawów ramion). Pełni funkcję obronną dla punktu centralnego. Jest możliwość otwarcia korpusu z zawiasami w górnej części w osi lewa-prawa. Tak więc przód i tył korpusu są klapami. Zabieg ten umożliwia działanie nóg na większej przestrzeni kątowej https://vignette.wikia.nocookie.net/bat ... 0921111925 - ale dwie części. I jakby widoczny punkt centralny w miejscu paszczy i macki wychodzące z paszczy (ofc w marionetce nie ma żadnej paszczy, tylko chodzi o paszczę na obrazku).
Na wewnętrznej i zewnętrznej stronie korpusu są zaczepy na macki, żeby można było transportować kukłę bez całkowitego rozwinięcia macek wzdłuż, a owinięciu jej samej. Zaczepy nieużywane chowają się w skorupę i nie mają żadnego wpływu na ruchy.

Głowa: Mały magazynek na gaz (5 dawek). Trucizna jest prowadzona do rozpylacza w punkcie centralnym.
Szyja: Mały magazynek na gaz (5 dawek). Trucizna jest prowadzona do rozpylacza w punkcie centralnym
Link do tematu postaci
KLIK!
0 x
Awatar użytkownika
Jun'ichi
Martwa postać
Posty: 1906
Rejestracja: 31 maja 2018, o 12:41
Wiek postaci: 21
Ranga: Dōkō
Krótki wygląd: Przeciętnego wzrostu i wagi chłopiec, którego pokryte bliznami ciało skryte jest pod prostą, dwukolorową szatą. Twarz jako szczególnie szpetna jest całkowicie zakryta maską.
Multikonta: -
Lokalizacja: Warszawa

Re: Kukła 3

Post autor: Jun'ichi »

  Ukryty tekst
0 x
Obrazek

I do not want the sun to rise if she will not be there
Awatar użytkownika
Boyos
Administrator
Posty: 4141
Rejestracja: 11 lut 2018, o 11:20
Ranga: Starszy Kapral
GG/Discord: Boyos#3562
Multikonta: Ario

Re: Kukła 3

Post autor: Boyos »

Akcept
0 x
Obrazek
Awatar użytkownika
Tsukune
Posty: 2773
Rejestracja: 24 maja 2015, o 23:14
Wiek postaci: 30
Krótki wygląd: Czarne lub szarawe włosy, brudnoczerwony kolor oczu. "Szeroki" uśmiech. Wystające dwa kiełki. Na szyi materiałowa opaska z krzyżem i trumną. Zabandażowane lewe przedramię, pod którym znajduje się tatuaż 2 głowego węża
Widoczny ekwipunek: Futerał na plecach, wachlarz w pokrowcu przyczepiony do paska, rękawica łańcuchowa na lewej ręce, dziwna rękawica na prawej ręce, pasek z biczem, laska

Re: Kukła 3

Post autor: Tsukune »

również Akcept
0 x
Zablokowany

Wróć do „Przedmioty”

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości