Wskakiwanie oraz wciąganie pod ziemię

Awatar użytkownika
Yasuo
Posty: 1517
Rejestracja: 20 lip 2017, o 20:57
Wiek postaci: 28
Ranga: Kosho
Widoczny ekwipunek: Link do widocznych przedmiotów znajduje się na samej górze KP
GG/Discord: .iwaru
Multikonta: Tenshi

Re: Wskakiwanie oraz wciąganie pod ziemię

Post autor: Yasuo »

Nie zgodzę się z tym. Jeszcze Naruto użył techniki, która zostawiała dziurę, podczas walk w egzaminie na chuunina. Dodatkową tą samą dziurę wykorzystał później Shikamaru w walce z Temari. Em... a chciałbym jeszcze zaznaczyć, że wrodzonym żywiołem Naruto był Fuuton, a tutaj sobie wyskakuje spod ziemi, nie wiedząc nawet czym jest natura chakry kappa.
Link: https://www.youtube.com/watch?v=EJkm_0y ... u.be&t=757

Odnośnie wykrywania: Powiem tak, niby można by było zrobić tak, żeby ta technika wykrywała wrogów. Chociażby np. poprzez wibracje ziemi. Jednak czy to będzie fair w stosunku do Kirigakure no Jutsu (taki Suiton rangi D)? We mgle także mamy cholernie utrudnione widzenie i bez umiejętności sensorycznych, czy węchu, czy doujutsu... jesteśmy zdani jedynie na percepcję.

Odnośnie percepcji: W opisie statystyk jest napisane, że od 121 punktów percepcji jesteśmy w stanie słyszeć wszystko w zasięgu 20 metrów. Na wcześniejszych poziomach (1-40, 41-80, 81-120) nic takiego nie jest napisane, więc zakładam, że wtedy słyszymy tak jak każdy normalny człowiek. A normalny człowiek nie da rady usłyszeć niczego we mgle i pod ziemią raczej, dlatego właśnie dałem te 120-160 percepcji wymaganej.
0 x
- Mowa
"Myśli"
Prowadzone Misje: -

Wzór Misji:
Wzór Nowej Lokacji:
[/list][/fieldset]
Plotki i Ciekawostki
  • Brak - brak
[/quote][/code]
Awatar użytkownika
Yamanaka Inoshi
Postać porzucona
Posty: 3431
Rejestracja: 12 lut 2018, o 22:35
Wiek postaci: 18
Ranga: Dōkō
Krótki wygląd: - Akcent Karmazynowych szczytów - Francuski
- Blond włosy długością do ramion
- Zielone oczy - w stylu Yamanaka
- Wzrost 161
- Łuskowaty kombinezon
- Widoczne bandaże na dłoniach.
Widoczny ekwipunek: Stalowe elementy pancerza, maska
Duży miecz na plecach
Plecak
Kabura z prawej strony na udzie.
GG/Discord: Tario#3987/64789656
Multikonta: Hoshigaki Maname
Aktualna postać: Jun
Lokalizacja: Soso

Re: Wskakiwanie oraz wciąganie pod ziemię

Post autor: Yamanaka Inoshi »

On ją fizycznie wykopał...
0 x
Awatar użytkownika
Yasuo
Posty: 1517
Rejestracja: 20 lip 2017, o 20:57
Wiek postaci: 28
Ranga: Kosho
Widoczny ekwipunek: Link do widocznych przedmiotów znajduje się na samej górze KP
GG/Discord: .iwaru
Multikonta: Tenshi

Re: Wskakiwanie oraz wciąganie pod ziemię

Post autor: Yasuo »

Na początek zacznę od mojego najnowszego mema:
Obrazek
A teraz tak na poważnie. Skoro Naruto sam wykopał ten tunel/dziurę, własnoręcznie, to może Doton no Jutsu to powinno być raczej taijutsu? Bo aż nie chce mi się wierzyć, że na naszym PBFie taka akcja w ogóle byłaby możliwa.

A tak już bardziej na poważnie. Nie chce mi się wierzyć, że Naruto wykopał tą dziurę własnoręcznie. Z pewnością użył do tego chakry, bo niby jak inaczej?
0 x
- Mowa
"Myśli"
Prowadzone Misje: -

Wzór Misji:
Wzór Nowej Lokacji:
[/list][/fieldset]
Plotki i Ciekawostki
  • Brak - brak
[/quote][/code]
Awatar użytkownika
Yamanaka Inoshi
Postać porzucona
Posty: 3431
Rejestracja: 12 lut 2018, o 22:35
Wiek postaci: 18
Ranga: Dōkō
Krótki wygląd: - Akcent Karmazynowych szczytów - Francuski
- Blond włosy długością do ramion
- Zielone oczy - w stylu Yamanaka
- Wzrost 161
- Łuskowaty kombinezon
- Widoczne bandaże na dłoniach.
Widoczny ekwipunek: Stalowe elementy pancerza, maska
Duży miecz na plecach
Plecak
Kabura z prawej strony na udzie.
GG/Discord: Tario#3987/64789656
Multikonta: Hoshigaki Maname
Aktualna postać: Jun
Lokalizacja: Soso

Re: Wskakiwanie oraz wciąganie pod ziemię

Post autor: Yamanaka Inoshi »

Naruto nie posiadał Dotonu, więc kopał sam albo przy użyciu bijju pazurków, kto by to tam wiedział.
0 x
Support nr 6
Support
Posty: 2059
Rejestracja: 9 cze 2015, o 22:55

Re: Wskakiwanie oraz wciąganie pod ziemię

Post autor: Support nr 6 »

1. Było pokazane ujęcie, jak Naruto ma poniszczone paznokcie. Ta jedna dziura podczas walki z Nejim została wykopana własnoręcznie, bez użycia chakry. Nie ma tego nalinku z YT. Żeby coś udowadniać na podstawie fragmentu z anime, proponuję naruto.wbijam.pl, znaleźć odcinek przez wikię i podać taki link. Zwykle jest 5-6 linków do wideo i można wszystko znaleźć bez jakichś ucięć z jutuba.
<Click!> - polecam od 15 minuty. 18:25 widać dłoń Narutka.

2. we mgle się słyszy dobrze, tylko wzrok szwankuje. Nie wiem skąd to wziąłeś Akaś :P

Nie mam wyrobionego stanowiska, jednak co do jednego się zgadzam. Możemy skompresować jakieś techniki dotonowe i je ujednolicić.
0 x
Awatar użytkownika
Jawa
Administrator
Posty: 4223
Rejestracja: 10 mar 2015, o 23:33
Ranga: Head Admin
GG/Discord: MxPl#7094
Multikonta: Sasame | Sumi

Re: Wskakiwanie oraz wciąganie pod ziemię

Post autor: Jawa »

Jestem za zmniejszeniem liczby tych technik, żeby się nie powielały, bo faktycznie w obecnej formie ta mnogość jutsu nie ma większego sensu.
Co do samego wykrywania wrogów pod ziemią - tutaj musiałbym się dłużej zastanowić. Jeżeli już, to jakieś bardzo ograniczone, na niewielkim obszarze, na zasadzie wyłapywania wyłapywania ruchów/wstrząsów w warstwie ziemi nad wykonawcą. Nie wiem jednak czy to jest dobra opcja - nie chciałbym otwierać furtki na nową funkcję żywiołu, jaką byłaby sensoryka.

Akcja Naruto to nie był doton. Myślę, że powłoka demona pomogła mu w szybkim przebiciu się przez ziemię.
0 x
Support nr 6
Support
Posty: 2059
Rejestracja: 9 cze 2015, o 22:55

Re: Wskakiwanie oraz wciąganie pod ziemię

Post autor: Support nr 6 »

(D) Doton no jutsu - wejście pod ziemię i przemieszczanie się. Podstawowa technika i fajnie.
(D) Shinjū Zanshu no Jutsu - wciągnięcie człowieka pod ziemię. Jeśli z techniki pozbędziemy się łażenia pod ziemią, damy jednorazowy koszt i wymaganie doton no jutsu, to nikomu nie zrobimy krzywdy a pozbędziemy się jednej techniki chodzenia pod ziemią.
(C) Dochū Eigyo no Jutsu - prawie że doton. ale lepszy i wolniejszy. Widzę dwie opcje: Pierwsza, wyrzucamy. Druga, opisujemy, że w przeciwieństwie do doton no jutsu, ziemia się nie porusza tworząc przestrzeń na ciało. W końcu podczas walki w Lesie Śmierci nie zostały utworzone żadne tury a rąsia wychodziła nie poruszając struktury ziemi.
(C) Dochū Senkō - szybka odmiana doton no jutsu. Sam myślę nad wyrzuceniem a do doton no jutsu dopisać możliwość takiego ataku spod ziemi.
(C) Moguragakure no Jutsu - wyrzuciłbym
(A) Mogura Tataki no Jutsu - wyrzuciłbym. Uważam, że ta "technika" była wspomagana umiejętnością sharingana i nie powinna mieć tu swojego miejsca.

Ktoś? Coś? Kiedyś?
0 x
Awatar użytkownika
Kaito
Gracz nieobecny
Posty: 462
Rejestracja: 11 sty 2018, o 21:08
Wiek postaci: 17
Ranga: Dōkō
Krótki wygląd: ♠ kruczoczarne włosy
♠ błękitne oczy
♠ rekinie kły
♠ 178 cm wzrostu, szczupły
♠ ubiór: szara koszulka, niebieska zbroja z białym futerkiem wokół kołnierza, bojówki z wieloma kieszeniami, czarne trapery
Widoczny ekwipunek: ♠ czarne rękawiczki z blaszką, bez palców
♠ torba umieszczona tam, gdzie plecy kończą swą szlachetną nazwę
♠ kabura umieszczona na prawym udzie
♠ sztylet u boku

Re: Wskakiwanie oraz wciąganie pod ziemię

Post autor: Kaito »

W związku z tym co Rafiki napisał, to właściwie popieram wszystko. Tam gdzie pozostawione były przez Ciebie, Rafik, wątpliwości, to jestem za wyrzuceniem. Nawet ta technika z Lasu Śmierci moim zdaniem mało wnosi.
Jeśli wyrzucamy też tę technikę z przechodzeniem przez drzewa, to zostalibyśmy z jedną techniką. Wow, z 6 technik nam się robi jedna XD

Moja propozycja wrzucona była na poprzedniej stronie, ale to wrzucam tutaj dla przypomnienia, żeby jeszcze można było nad tym podyskutować:
Nazwa
Doton no Jutsu
Pieczęci
Brak
Zasięg
Dowolny
Koszt
E: 14% | D: 12% | C: 10% | B: 8% | A: 6% | S: 4% | S+: 2% (1/2 na turę)
Szybkość
Dodatkowe Koszt za wyciągnięcie broni/części ciała nad powierzchnię ziemi albo wciągnięcie pod ziemię przeciwnika: E: 14% | D: 12% | C: 10% | B: 8% | A: 6% | S: 4% | S+: 2%
Opis Jedna z podstawowych technik Dotonu. Użytkownik tworzy w ziemi dziurę, a po wskoczeniu do niej może poruszać się pod jej powierzechnią. Szybkość poruszania się pod ziemią uzależniona jest od rangi Dotonu postaci. W ten sposób można uniknąć ataku i zarazem zaatakować niespodziewanie przeciwnika, na przykład poprzez wystawienie broni nad powierzchnię ziemi czy też wciągnięcie wroga pod jej powierzchnię.
^ Tylko nie wiem czy szybkość poruszania się pod ziemią miałaby być uzależniona od rangi Dotonu (wg mnie chyba lepiej) czy od KC.

PS Za to można by z kolei dodać tę technikę z tworzeniem tunelu, bo ona akurat ma sens. Poruszanie się pod ziemią samemu, gdzie ją rozpychamy, a zrobienie tunelu, przez który mogą przejść też choćby nasi sojusznicy to jest różnica. Ale na chwilę tylko jestem, to póki co nie zrobię szablonu. Może ktoś inny? A jak nie, to zajmę się tym później. Wstępna propozycja: tunel dałabym na rangę B z kosztem jak za przeciętną technikę rangi B i z tymi pieczęciami z wiki.
0 x
Awatar użytkownika
Asaka
Postać porzucona
Posty: 1496
Rejestracja: 18 maja 2018, o 13:08
Wiek postaci: 27
Ranga: Sentoki
Krótki wygląd: Białowłosa, złotooka, niewysoka
Widoczny ekwipunek: Kabury na broń na udach; duża torba na pośladkach; bransoletka na prawym nadgarstku; obrączka na palcu; wielki wachlarz na plecach
Aktualna postać: Airan

Re: Wskakiwanie oraz wciąganie pod ziemię

Post autor: Asaka »

Jestem za tym, żeby powywalać większość tych technik. Zostawić tylko Doton no jutsu do poruszania się pod ziemią (tak jak Kaito uważam, że można szybkość poruszania się uzależnić od rangi opanowania dotonu) i zostawienie Doton: Shinjū Zanshu no Jutsu tak jak proponuje Rafiki. Co do Dochū Senkō... Dla mnie to jest znowu kombinacja tych dwóch technik, za mniejszą chakrę i z szybszym poruszaniem się... Więc w sumie to niepotrzebne całkiem, skoro ten efekt można upchnąć w wyżej wymienionych jutsu.

No i zgadzam się, że przydałoby się wprowadzić tę technikę z robieniem tunelu, bo tego wyraźnie brakuje, z tym, że to już chyba nie jest dyskusja odpowiednia na ten temat (:
0 x
· ·

Obrazek
· · ·
seasons don't fear the reaper
nor do the wind, the sun or the rain
Awatar użytkownika
Akashi
Postać porzucona
Posty: 1240
Rejestracja: 25 lip 2017, o 22:58
Wiek postaci: 20
Ranga: Wędrowiec
Krótki wygląd: Jednooki młodzieniec o fioletowych włosach. Odziany w skórzany płaszcz ze znakiem jashina na plecach
Widoczny ekwipunek: Skórzany płaszcz, kazeshini

Re: Wskakiwanie oraz wciąganie pod ziemię

Post autor: Akashi »

To co wyżej.
0 x
Obrazek
Awatar użytkownika
Kaito
Gracz nieobecny
Posty: 462
Rejestracja: 11 sty 2018, o 21:08
Wiek postaci: 17
Ranga: Dōkō
Krótki wygląd: ♠ kruczoczarne włosy
♠ błękitne oczy
♠ rekinie kły
♠ 178 cm wzrostu, szczupły
♠ ubiór: szara koszulka, niebieska zbroja z białym futerkiem wokół kołnierza, bojówki z wieloma kieszeniami, czarne trapery
Widoczny ekwipunek: ♠ czarne rękawiczki z blaszką, bez palców
♠ torba umieszczona tam, gdzie plecy kończą swą szlachetną nazwę
♠ kabura umieszczona na prawym udzie
♠ sztylet u boku

Re: Wskakiwanie oraz wciąganie pod ziemię

Post autor: Kaito »

No to w sumie z zostawieniem Doton: Shinjū Zanshu no Jutsu z kolei Akashi zrobił na poprzedniej stronie bardzo podobne zestawienie, to nie będę powielała. Mi obojętne czy będzie to jedna technika czy dwie, bo to nadal lepiej niż 6, więc wersja Akashiego też mi się podoba.

Niech ktoś z Szarych lub Czerwonych w sumie się do tych propozycji odniesie i napisze czy ten tunel zostawiamy na inny temat w PoSie czy robimy już w tym, bo poza tym już chyba większość została obgadana.
0 x
Awatar użytkownika
Jawa
Administrator
Posty: 4223
Rejestracja: 10 mar 2015, o 23:33
Ranga: Head Admin
GG/Discord: MxPl#7094
Multikonta: Sasame | Sumi

Re: Wskakiwanie oraz wciąganie pod ziemię

Post autor: Jawa »

Jedna D zwykłe przemieszczanie, druga D wciąganie w ziemię, a na randze C już tylko jedna będąca ulepszonym poruszaniem pod ziemią. Więcej nie ma sensu dawać, bo byłby przesyt.
0 x
Awatar użytkownika
Yamanaka Inoshi
Postać porzucona
Posty: 3431
Rejestracja: 12 lut 2018, o 22:35
Wiek postaci: 18
Ranga: Dōkō
Krótki wygląd: - Akcent Karmazynowych szczytów - Francuski
- Blond włosy długością do ramion
- Zielone oczy - w stylu Yamanaka
- Wzrost 161
- Łuskowaty kombinezon
- Widoczne bandaże na dłoniach.
Widoczny ekwipunek: Stalowe elementy pancerza, maska
Duży miecz na plecach
Plecak
Kabura z prawej strony na udzie.
GG/Discord: Tario#3987/64789656
Multikonta: Hoshigaki Maname
Aktualna postać: Jun
Lokalizacja: Soso

Re: Wskakiwanie oraz wciąganie pod ziemię

Post autor: Yamanaka Inoshi »

Ale fajnie by było nie nerfić zaraz tego bo wraz z rangą zmienia się też szybkość techniki i poruszania pod ziemią. No i ta najlepsza pozwala chodzić i w drzewach.
0 x
Support nr 6
Support
Posty: 2059
Rejestracja: 9 cze 2015, o 22:55

Re: Wskakiwanie oraz wciąganie pod ziemię

Post autor: Support nr 6 »

Ocir, jakie ulepszone poruszanie pod ziemią? O której technice mówisz? I po co ma zostać, w czym jest niby ulepszone? I nie chodzi o dawanie a właśnie o usuwanie wszystkich niepotrzebnych technik.

Drzewa to mokuton a nie doton i nie będzie wchodzenia w drzewa. Przejrzałem tez techniki, które wcześniej wypisałem i nie widze nigdzie wchodzenia w drzewa.
0 x
Awatar użytkownika
Hitsukejin Shiga
Martwa postać
Posty: 2743
Rejestracja: 26 wrz 2017, o 20:12
Wiek postaci: 20
Ranga: Doko
Krótki wygląd: Forteca-san. Po lepszy pogląd kierować się do podpisu.
Widoczny ekwipunek: Na plecach wypełniony kołczan i torba, z namiotem na torbie. Do tego na jednej ręce kusza, na drugiej pazurzasta rękawica. No i oczywiście zbroja, maska, bandaże i pełen fortecowy ekwipunek.

Re: Wskakiwanie oraz wciąganie pod ziemię

Post autor: Hitsukejin Shiga »

IWagakure no jutsu pozwala wedle opisu wejść wszędzie we wszystko :v
0 x
Obrazek Aktualny wygląd fortecy-sana.
Uśmiech normalny, nie od ucha do ucha, ale jednak kły zwierzęce, kły bestii ze stali - ostatnie zęby jaśniejsze. Całe ciało owinięte bandażami. Mocne buty, rękawice z płytami na dłoniach. Na lewym ręku widoczna kusza z systemem szpulowym. Na prawym ręku pazurzasta, przerażająca rękawica. Na plecach u boku wypełniony kołczan, na biodrze duża torba, a na niej zwinięty namiot. Ogólnie całe ciało opancerzone pancerzem Shinobi, a na głowie, prócz bandaży wszystko ukrywających (Chyba, że jasno zaznaczone, że jest inaczej), znajduje się maska jeżdzca głodu.

Ekwipunek
PRZEDMIOTY PRZY SOBIE (WIDOCZNE): Ozdobne tachi przy pasie, zbroja (+rękawice), kołczan i bełty na plecach, duża torba ze zwojami i namiot, maska, rękawica z pazurami, Kusza z systemem szpulowym na ręku, w formie rękawicy z bronią, oprócz torby ze zwojami - moneta Akuryo na szyi.
PRZEDMIOTY SCHOWANE (NIEWIDOCZNE):Duża torba, a w niej:

Cztery puste manierki (od Hirokiego dwie, jedna po robieniu kompresu, jedna po wypiciu samemu.) Pozostałe manierki: Piąta u Chise, szósta u Harumi, siódma u Akaruiego, ósma u Hirokiego, dźwięwiąta u Juranu, dziesiąta w zwoju.

Mały zwój 2 - 5 spreparowanych notek (2,5 objętości), 5 notek świetlnych (2,5 objętości), 5 bombek chilli (10 objętości), 10 metrów łańcucha (100 objętości) - 115/150

Mały zwój 3. - 3 wybuchowych notek (1,5 objętości), pojemnik z formaliną duży i mały (40 objętości), szpony (20 objętości), mały zwój (10 objętości), 2 zabawne bombki dymne z konfetti i jedna z efektem czaszki (6 objętości), jadeitowy ozdobny zestaw medyczny (20 objętości) - 97,5/150

Mały zwój 4. - Dolne pól ciała Harumi.

Mały zwój 5. - Górne pół ciała Harumi.

Średni zwój 1 - Ciało Shikariego Nary.

Średni zwój 2. - 1 manierka z wodą (10 objętości), ogniskowy zestaw do gotowania (100 objętości), krzesiwo i hubka (15 objętości), 7 wakizashi (140 objętości) - 265/400.

Średni zwój 3. - Pełen wody z techniki Fuin no Mizu.

Średni zwój 4. - Pełen książek i dokumentów.

Średni zwój 5. - Pełen książek i dokumentów.
Statystyki
KEKKEI GENKAI: Fumetsu - Dar wyznawców Kultu krwawego Boga Jashina.
NATURA CHAKRY: Katon.
STYLE WALKI: Dwa style walki: Bukijutsu Chanbara oraz Taijutsu Rankanken
UMIEJĘTNOŚCI:
  • Wrodzona -
  • Brak.
  • Nabyta -
  • Brak.

PAKT:
ATRYBUTY PODSTAWOWE:
  • SIŁA 70
    WYTRZYMAŁOŚĆ 77
    SZYBKOŚĆ 121
    PERCEPCJA 70
    PSYCHIKA 1
    KONSEKWENCJA 1 | 16
SUMA ATRYBUTÓW FIZYCZNYCH: 328
KONTROLA CHAKRY: A
MAKSYMALNE POKŁADY CHAKRY: 107%
MNOŻNIKI: Brak.
POZIOM ROZWOJU DZIEDZIN NINPŌ:
  • NINJUTSU E
    GENJUTSU E
    STYLE WALKI
    • Chanbara S
    • Rankanken B
    • ---
    IRYōJUTSU A
    FūINJUTSU D
    ELEMENTARNE:
    • KATON A
      SUITON E
      FUUTON E
      DOTON E
      RAITON E
    KLANOWE B
Znane techniki
Fuinjutsu:
[ E] Fūin no Jutsu
[ D] Fūin no Mizu
[ D] Bakuryūgeki

Iryojutsu:
[ D] Chiyute no Jutsu
[ D] Katto no jutsu
[ C] Naosute no jutsu
[ C] Chakra Kogeki
[ C] Okasho
[ C] Tsutenkyaku
[ C-WT] Saikenchiku
[ B] Chakra no Mesu
[ B] Shikon no Jutsu
[ B] Saikan Chūshutsu no Jutsu
[ B-WT] Kasseika
[ B-WT] Bakushin
[ A] Ishoku
[ A] Shosen no jutsu
[ A] Ranshinsho
[ A] In’yu Shōmetsu
[ A] Kyori Chiyu no Jutsu

Ninjutsu:
[ E] Bunshin no Jutsu
[ E] Henge no Jutsu
[ E] Kai
[ E] Kawarimi no Jutsu
[ E] Kinobori no Waza
[ E] Suimen Hoko no Waza
[E] Nawanuke no Jutsu

Katon:
[ D] Katon: Hōsenka no Jutsu
[ D-WT] Katon: Yomi Seppun
[ C] Katon: Gōkakyū no Jutsu
[ C] Katon: Kasumi Enbu no Jutsu
[ C] Katon: Kaen Senpū
[ C] Katon: Ryūka no Jutsu
[ C] Katon: Endan
[ C] Katon: Kaengiri
[ B] Katon: Dai Endan
[ B] Katon: Karyu Endan
[ B] Katon: Karyudan
[ B] Katon: Benjigumo
[ B] Katon: Haiseikisho
[ B] Katon: Hibashiri
[ B] Katon: Hosenka Tsumabeni
[ B-WT] Katon: Hitsukejin
[ B-WT] Katon: Arashi Hinote
[ B-WT] Katon: Yomi Hando
[ A] Katon: Onidoro
[ A] Katon: Goryuka no jutsu
[ A] Katon: Suyaki no jutsu
[ A] Katon: Ryūen Hōka no Jutsu
[ A-WT] Katon: Yakitsuku Daichi
[ A-WT] Katon: Kutabare!

Bukijutsu Chanbara
[ D] Fūma Ninken
[ C] Mikazukigiri
[ C] Omotegiri

Taijutsu:
[ D] Dainamikku Akushyon
[ D] Dainamikku Entorī
[ D] Aian Kurōī
[ C] Hayabusa Otoshi
[ C] Kage Buyō
[ C] Shishi Rendan
[ C] Ushiro Hi-Ru
[ B] Doroppu Kikku
[ B] Hando Oda
[ B] Kosa Ho
[ B] Seishun Furu Pawa

Taijutsu - Rakanken
[ C] Assho
[ C] Gangeki
[ C] Hosho
[ C] Shogekisho
[ C] Shoshitsu
[ C] Tokken
[ B] Girochin Doroppu
Podręczna ściągawka zawartości zwojów:
Mały zwój 2 - 5 spreparowanych notek (2,5 objętości), 5 notek świetlnych (2,5 objętości), 5 bombek chilli (10 objętości), 10 metrów łańcucha (100 objętości) - 115/150

Mały zwój 3. - 5 wybuchowych notek (2,5 objętości), pojemnik z formaliną duży i mały (40 objętości) , 2 pigułki ze skrzepniętą krwią (2 objętości), szpony (20 objętości), mały zwój (10 objętości), 2 zabawne bombki dymne z konfetti i jedna z efektem czaszki (6 objętości), jadeitowy ozdobny zestaw medyczny (20 objętości) - 100,5/150

Mały zwój 4. - Dolne pól ciała Harumi.

Mały zwój 5. - Górne pół ciała Harumi.

Średni zwój 1 - Ciało Shikariego Nary.

Średni zwój 2. - 1 manierka z wodą (10 objętości), ogniskowy zestaw do gotowania (100 objętości), krzesiwo i hubka (15 objętości), 7 wakizashi (140 objętości) - 265/400.

Średni zwój 3. - Pełen wody z techniki Fuin no Mizu.

Średni zwój 4. - Pełen książek i dokumentów.

Średni zwój 5. - Pełen książek i dokumentów.
Mnisia maska jeżdzca.
Nazwa
Maska "Głód".
Typ
Ubranie, Maska
Objętość
Do noszenia na twarzy lub w torbie, 20
Waga Fūin
25
Opis Maska Głodu to prosty stosunkowo przedmiot. Zasłania całą twarz i jest dość gruba, przez co żeby ciężar jej był nieodczuwalny, a sama maska przyległa odpowiednio do ciała konieczne jest zawiązanie jej z tyłu głowy paskiem. Wykonana z wytrzymałej stali, oprze się większości broni miotanych, a także technik do rangi B włącznie, za wyjątkiem technik penetracyjnych, których efekt zostaje pod ocenę MG. Maska ma stosunkowo prostą budowę, ważna jest łuskowata pancerna struktura, cienkie otwory na oczy i rogi sponad oczu przypominające wydłużone oczy lub brwi. Maska głodu prezentuje się jak zdarta przednia część hełmu samuraja i tym w rzeczywistości jest - została oderwana z marionetki która była ciałem jeźdźca głodu - Kabuto.
Cena
600 ryou
Link do tematu postaci
KLIK!
Piękne ząbki Shigi.
Nazwa
Sumairu + Kiba
Typ
Unikat/Broń
Opis Sumairu oraz Kiba to dwa oddzielne przedmioty, a raczej zestawy przedmiotów łączące się w jedną upiorną całość. Po rozcięciu swoich policzków i ust, poszerzając uśmiech niczym przy "uśmiechu kota Cheshire", użytkownik Sumaire zakłada sobie dwie trójkątne nakładki z nierdzewiejącego metalu w które wchodzi rozdarta skóra - taki separator w postaci ruchomych metalowych łuków nie pozwala skórze się zregenerować i policzkom zrosnąć, zostawiając użytkownikowi niesamowicie wielki i szeroki uśmiech (który jednak nie odsłania zębów, jeśli mamy zamknięte usta - uśmiech jest po prostu znacznie dłuższy wtedy niż u normalnych śmiertelników), co przy okazji pozwala znacznie szerzej otwierać usta. Kiba to para szczęk, dolna i górna, składające się z takich samych pod względem ilości zębów co normalne ludzkie, jednak te zęby są wykonane z nierdzewiejącego metalu i mają bardzo ostre, spiczaste kształty niczym kły zwierzęcia lub potwora, co pozwala z łatwością szarpać oraz rwać mięso i cieńsze materiały. Zęby niestety muszą być wyrywane jeden po jednym, a potem kły wkręcane na śrubach w mięso jedno po drugim. Na dziąsłach na stałe zostają zamontowane metalowe okowy w formie gwintowanego otworu na wkręcenie kła, ale także pełniące role stopera powstrzymującego odrost zwykłego zęba.
Właściwości Sumairu zwiększa możliwości rozwarcia ust, co pozwala na większe i głębsze ugryzienia, Kiba pozwala wyrywać i rwać gryziony materiał ze względu na ostrość kłów i ich twardość.
Dodatkowe Aby poprawnie wykorzystać Sumairu oraz Kibę użytkownik musi posiadać iryojutsu lub regenerację pozwalającą na bardzo sprawne zregenerowanie tkanek do wsadzonych łuków Sumairu oraz do zregenerowania dziąseł by Kiba były w stu-procentach użyteczne.
Wytrzymałość
100 punktów
Zdobycie
500 ryou + misja C na "zamontowanie".
Link do tematu postaci
KLIK!
Nazwa
Suiseki - Krzesiwo
Typ
Dodatek
Opis Suiseki to nic innego jak specjalny kieł/ząbek który montuje się zamiast zwykłego stalowego kła do istniejącej już, zamontowanej w szczęce szyny z otworami - do gotowego produktu Kiba. Suiseki jest stworzony z magnezu który uderzając o zwykły metal - pocierając, uderzając i tak dalej, wystarczy kłapnięcie zębami - krzesi dużą ilość iskier co pozwala podpalać łatwopalne płyny/gazy jeśli te są w zasięgu do 25 cm od ust użytkownika krzeszącego iskry.
Zdobycie
300 za sztukę.
Link do tematu postaci
KLIK!
Zablokowany

Wróć do „Wprowadzone”

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość