Najdalej wysunięta na północ prowincja Prastarego Lasu. Obszar ten jest zamieszkiwany oraz kontrolowany przez Ród Senju . Prowincja w ogromnej części pokryta jest lasem, który jest schronieniem zarówno dla zwierząt jak i ludzi w nim żyjących. Shinrin od zachodu graniczy także z „niezbadanymi terenami” co może w przyszłości zaowocować potyczkami zbrojnymi. W prowincji rozwinięte jest głównie zbieractwo oraz łowiectwo.
			
		
		
			
				
																			
								Takuna Kaba  
									
						
		
						
						
		 
		
						
						
			
			
													
							
						
									
						Post 
					 
								autor: Takuna Kaba  28 wrz 2018, o 23:45 
			
			
			
			
			 Ukryta wiadomość [ C ]  5 / x Tenshi Senju Kto normalny śpi na drzewie na odludziu, wariacie Nie będę Cię o nic prosiła. Jak masz mnie wydać ojcu, to to zrób i przestań się bawić. Najął Cie, żeby mnie śledzić? Okropny gbur. Ygh, co za okropieństwo 
	0  x
	
 
		 
				
		
		 
	 
				
		
		
			
				
																			
								Tenshi  
									
						
		
						
						
		 
		
						
						
			
			
													
							
						
									
						Post 
					 
								autor: Tenshi  29 wrz 2018, o 19:57 
			
			
			
			
			Wariat? Może, ale chodzi raczej o ochronę przed zwierzętami. Przynajmniej się nie zapaskudzi. Nie musisz mnie prosić, nikomu cię nie wydam, nie wiem nawet kim jesteś. Nikt mnie nie wynajął, właściwie to mogę cię wypuścić jeśli obiecasz, że mnie znowu nie zaatakujesz, chyba będzie nam obu o wiele wygodniej nie sądzisz? Kc: E 
Chakra: 86%-7%=79%
Nazwa Mokuton no Jutsu: Reberu Di 
Najniższa ranga klanowa, która pozwala na wytworzenie Uwolnienia Drewna. Bardzo łatwo tego dokonać - wystarczy złożyć pieczęć Węża i przesłać chakrę do otoczenia. Pozwala to na szereg ciekawych możliwości - użytkownicy mogą wytwarzać proste drewniane przedmioty i kontrukcje, np. miecze, kije, drewniane bloczki, itd.. Drewno jest zbalansowane pod względem wytrzymałości i szybkości, przez co już teraz posiada uniwersalność niedostępną w przypadku innych Kekkei Genkai.. 
Wytrzymałość Słaby 
Szybkość Słaby 
Zasięg Brak Skupienia 5 metrów Pełne Skupienie 10 metrów Wielkość Max.  Szerokość 3 metry Wysokość 3 metry Długość 3 metry Dodatkowe Przy Braku Skupienia Wielkości wynoszą 1/3 pierwotnej wartości 
Koszt Chakry E: 7% | D: 6% | C: 5% | B: 4% | A: 3% | S: 2% | S+: 1 (na turę) 
	0  x
	
 
		 
				
		
		 
	 
				
		
		
			
				
								Kuroi Kuma 							 
									
		Posty:  1525 Rejestracja:  23 lis 2017, o 20:52Wiek postaci:  43Ranga:  AkoraitoKrótki wygląd:  Średniego wzrostu mężczyzna z kilkudniowym zarostem na twarzy. Widać że jest trochę starszy, jednak nie aż tak znacznie. Głos niski, lekko chrypiący od palenia. Trochę dłuższe, czarne włosy, przy szyi luźno obwiązany bandaż trochę jak szalikWidoczny ekwipunek:  GurdaLink do KP:  viewtopic.php?f=32&t=4367 GG/Discord:  Michu#5925 
		
						
						
			
			
													
							
						
									
						Post 
					 
								autor: Kuroi Kuma  5 paź 2018, o 22:08 
			
			
			
			
			Ukryta wiadomość -Tak... tak chyba będzie najlepiej -Ale lepiej... żebyś Ty także stąd odszedł. Tak, dla pewności 
	0  x
	
 
		 
				
		
		 
	 
				
		
		
			
				
																			
								Tenshi  
									
						
		
						
						
		 
		
						
						
			
			
													
							
						
									
						Post 
					 
								autor: Tenshi  10 paź 2018, o 15:27 
			
			
			
			
			Czyli nici z wyspania się. Zróbmy to inaczej, nie mam pojęcia o co chodzi z tą paczką i właściwie nie chciało mi się fatygować węża, żeby ją przyniósł. Ty masz kłopoty, mi się nudzi, na moje to mogę pozbyć się szpiega czy tam ojca, dać paczkę... Dasz paczkę komu trzeba. Ty będziesz sobie coś tam robiła, a ja wrócę na swoje drzewo i prześpię jeszcze jakąś godzinę, pasuje? 
	0  x
	
 
		 
				
		
		 
	 
				
		
		
			
				
								Kuroi Kuma 							 
									
		Posty:  1525 Rejestracja:  23 lis 2017, o 20:52Wiek postaci:  43Ranga:  AkoraitoKrótki wygląd:  Średniego wzrostu mężczyzna z kilkudniowym zarostem na twarzy. Widać że jest trochę starszy, jednak nie aż tak znacznie. Głos niski, lekko chrypiący od palenia. Trochę dłuższe, czarne włosy, przy szyi luźno obwiązany bandaż trochę jak szalikWidoczny ekwipunek:  GurdaLink do KP:  viewtopic.php?f=32&t=4367 GG/Discord:  Michu#5925 
		
						
						
			
			
													
							
						
									
						Post 
					 
								autor: Kuroi Kuma  10 paź 2018, o 20:16 
			
			
			
			
			Ukryta wiadomość -NIE! -Nie nie, nie ruszaj ojca. To dobry człowiek, chociaż zdarza mu się wybuchnąć... - Tymczasem ta paczka musi tutaj, a nas nie może przy tym być. Musisz mi pomóc, nie dam rady tak uciec. W końcu to Twoja sprawka 
	0  x
	
 
		 
				
		
		 
	 
				
		
		
			
				
																			
								Tenshi  
									
						
		
						
						
		 
		
						
						
			
			
													
							
						
									
						Post 
					 
								autor: Tenshi  13 paź 2018, o 08:24 
			
			
			
			
			Nie mam zamiaru robić ci na złość, nie mam pojęcia o co chodzi, więc możesz mi to wytłumaczyć, albo powiedzieć żebym sobie... Skoro już schowanie mamy za sobą to mówi się proszę. ATRYBUTY PODSTAWOWE: SIŁA  23WYTRZYMAŁOŚĆ  25SZYBKOŚĆ  25PERCEPCJA  30PSYCHIKA  1KONSEKWENCJA  1SUMA ATRYBUTÓW FIZYCZNYCH:  103
KONTROLA CHAKRY  E
Nazwa Kinobori no Waza 
Pieczęci Brak 
Zasięg Na ciało 
Koszt Minimalny, nieodczuwalny 
Dodatkowe Brak dodatkowych wymagań 
Opis  <span style="display: block; margin: 0; padding: 0; text-align: justify;">Kolejna z podstawowych jutsu, które potrafią wykorzystać nawet największe świeżaki spomiędzy ninja. Technika ta pozwala na odpowiednią kontrolę i kumulację chakry w z góry określonym miejscu - tu są to stopy. Dzięki temu shinobi jest w stanie poruszać się po powierzchniach pionowych, a nawet poziomych (tylko w sprzeczności z grawitacją), czyli prościej - po ścianach i sufitach, drzewach, gałęziach, i po czym tylko nam przyjdzie ochota - nie wliczając wody.
	0  x
	
 
		 
				
		
		 
	 
				
		
		
			
				
								Kuroi Kuma 							 
									
		Posty:  1525 Rejestracja:  23 lis 2017, o 20:52Wiek postaci:  43Ranga:  AkoraitoKrótki wygląd:  Średniego wzrostu mężczyzna z kilkudniowym zarostem na twarzy. Widać że jest trochę starszy, jednak nie aż tak znacznie. Głos niski, lekko chrypiący od palenia. Trochę dłuższe, czarne włosy, przy szyi luźno obwiązany bandaż trochę jak szalikWidoczny ekwipunek:  GurdaLink do KP:  viewtopic.php?f=32&t=4367 GG/Discord:  Michu#5925 
		
						
						
			
			
													
							
						
									
						Post 
					 
								autor: Kuroi Kuma  16 paź 2018, o 23:15 
			
			
			
			
			Ukryta wiadomość 
	0  x
	
 
		 
				
		
		 
	 
				
		
		
			
				
																			
								Tenshi  
									
						
		
						
						
		 
		
						
						
			
			
													
							
						
									
						Post 
					 
								autor: Tenshi  18 paź 2018, o 16:07 
			
			
			
			
			Gówno mnie obchodzi czemu macie zamiar się pozabijać, ale tamten upośledzony bocian, nie dałby rady nawet takiej żabce. ATRYBUTY PODSTAWOWE: SIŁA  23WYTRZYMAŁOŚĆ  25SZYBKOŚĆ  25PERCEPCJA  30PSYCHIKA  1KONSEKWENCJA  1SUMA ATRYBUTÓW FIZYCZNYCH:  103
KONTROLA CHAKRY  E
Chakra: 79%-16%=63%
Wąż stworzony w czasie treningu o/ 
Nazwa Mokuton: Ichi Hebi no Jutsu 
Dziedzina Klanowe/Mokuton 
Ranga C 
Pieczęci Wąż → Baran 
Zasięg 40 metrów 
Koszt E: 24% | D: 18% | C: 15% | B: 12% | A: 9% | S: 6% | S+: 3% 
Dodatkowe Za pomocą techniki można stworzyć maksymalnie jednego węża na raz 
Rozmiary Długość 2 metry Średnica 20 cm Atrybuty Siła Mierny Szybkość Słaba Wytrzymałość Mierny Opis  Technika polega na stworzeniu węża osiągającego dwa metry długości. Wąż ten nie posiada żadnego uzbrojenia, bezzębna paszcza nie nadaje się do zadawania obrażeń, nie posiada on również zdolności swojej większej wersji do pochłaniania chakry. Technika ta służy raczej do odwrócenia uwagi bądź unieruchomienia przeciwnika.Link do tematu postaci KLIK! Nazwa Mokuton no Jutsu: Reberu Shi 
Podwyższenie umiejętności klanowych wiąże się z szeregiem nowych możliwości. Przede wszystkim, Mokuton dość znacząco zyskuje na rozmiarach. Można go wykorzystywać zarówno w ofensywie, jak w celach obronnych. Dzięki dość dużej różnorodności technik - teraz można wytwarzać chociażby kolce, pale i niewielkie drzewa - istnieje wiele możliwości. Dodatkowo Senju może pobudzić do wzrostu rośliny w bliskim swoim otoczeniu, jednak ta umiejętność nie posiada zastosowania w boju. Do tego wzrastają również możliwości defensywne, pozwalając użytkownikom na wykonywanie twardszych barier. 
Wytrzymałość Mierna 
Szybkość Słaba 
Zasięg Brak Skupienia 10 metrów Pełne Skupienie 30 metrów Wielkość Max.  Szerokość 8 metrów Wysokość 8 metrów Długość 8 metrów Dodatkowe Przy Braku Skupienia Wielkości wynoszą 1/3 pierwotnej wartości 
Koszt Chakry E: 16% | D: 12% | C: 10% | B: 8% | A: 6% | S: 4% | S+: 2% (na turę) Nazwa Mikazukigiri 
Pieczęci Brak 
Zasięg Zależy od długości ostrza 
Koszt Brak 
Dodatkowe Na czas używania techniki otrzymujemy +10 do siły, +10 do szybkości  
Opis  Technika posiadająca głównie znamiona defensywne. Szermierz znający to jutsu zaczyna szybko kręcić mieczem wokół siebie, blokując ataki nadchodzące z różnych stron. Bardzo skuteczna w walce z wieloma przeciwnikami, a zwłaszcza gdy jest się przez nich otoczonym. Dodatkowo, jeżeli shinobi jest dostatecznie wprawny w posługiwaniu się mieczem, może wykonać te uderzenia w sposób ofensywny, raniąc wszystkich dookoła.Nazwa Omotegiri 
Pieczęci Brak 
Zasięg Zależy od długości ostrza 
Koszt Brak 
Dodatkowe Na czas używania techniki otrzymujemy +20 do siły  
Opis  Technika polegająca głównie na sile uderzeń - a ta jest dostatecznie duża, że jest w stanie obalić przeciwników na ziemię, nawet jeżeli poprawnie zablokowali oni wszystkie ciosy. Użytkownik wyprowadza przed siebie kilka silnych cięć, mierząc w jeden punkt na ciele przeciwnika. Sztuka ta jest bardzo przydatna - w rękach wprawnego szermierza staje się ona potężną, zabójczą bronią.
	0  x
	
 
		 
				
		
		 
	 
				
		
		
			
				
								Kuroi Kuma 							 
									
		Posty:  1525 Rejestracja:  23 lis 2017, o 20:52Wiek postaci:  43Ranga:  AkoraitoKrótki wygląd:  Średniego wzrostu mężczyzna z kilkudniowym zarostem na twarzy. Widać że jest trochę starszy, jednak nie aż tak znacznie. Głos niski, lekko chrypiący od palenia. Trochę dłuższe, czarne włosy, przy szyi luźno obwiązany bandaż trochę jak szalikWidoczny ekwipunek:  GurdaLink do KP:  viewtopic.php?f=32&t=4367 GG/Discord:  Michu#5925 
		
						
						
			
			
													
							
						
									
						Post 
					 
								autor: Kuroi Kuma  19 paź 2018, o 21:33 
			
			
			
			
			Ukryta wiadomość -Ucieka! Dorwij go! 
	0  x
	
 
		 
				
		
		 
	 
				
		
		
			
				
																			
								Tenshi  
									
						
		
						
						
		 
		
						
						
			
			
													
							
						
									
						Post 
					 
								autor: Tenshi  25 paź 2018, o 11:08 
			
			
			
			
			Kurwa. ATRYBUTY PODSTAWOWE: SIŁA  23WYTRZYMAŁOŚĆ  25SZYBKOŚĆ  25PERCEPCJA  30PSYCHIKA  1KONSEKWENCJA  1SUMA ATRYBUTÓW FIZYCZNYCH:  103
KONTROLA CHAKRY  E
Chakra: 63%-16%=47%
Wąż stworzony w czasie treningu o/ 
Nazwa Mokuton: Ichi Hebi no Jutsu 
Dziedzina Klanowe/Mokuton 
Ranga C 
Pieczęci Wąż → Baran 
Zasięg 40 metrów 
Koszt E: 24% | D: 18% | C: 15% | B: 12% | A: 9% | S: 6% | S+: 3% 
Dodatkowe Za pomocą techniki można stworzyć maksymalnie jednego węża na raz 
Rozmiary Długość 2 metry Średnica 20 cm Atrybuty Siła Mierny Szybkość Słaba Wytrzymałość Mierny Opis  Technika polega na stworzeniu węża osiągającego dwa metry długości. Wąż ten nie posiada żadnego uzbrojenia, bezzębna paszcza nie nadaje się do zadawania obrażeń, nie posiada on również zdolności swojej większej wersji do pochłaniania chakry. Technika ta służy raczej do odwrócenia uwagi bądź unieruchomienia przeciwnika.Link do tematu postaci KLIK! Nazwa Mokuton no Jutsu: Reberu Shi 
Podwyższenie umiejętności klanowych wiąże się z szeregiem nowych możliwości. Przede wszystkim, Mokuton dość znacząco zyskuje na rozmiarach. Można go wykorzystywać zarówno w ofensywie, jak w celach obronnych. Dzięki dość dużej różnorodności technik - teraz można wytwarzać chociażby kolce, pale i niewielkie drzewa - istnieje wiele możliwości. Dodatkowo Senju może pobudzić do wzrostu rośliny w bliskim swoim otoczeniu, jednak ta umiejętność nie posiada zastosowania w boju. Do tego wzrastają również możliwości defensywne, pozwalając użytkownikom na wykonywanie twardszych barier. 
Wytrzymałość Mierna 
Szybkość Słaba 
Zasięg Brak Skupienia 10 metrów Pełne Skupienie 30 metrów Wielkość Max.  Szerokość 8 metrów Wysokość 8 metrów Długość 8 metrów Dodatkowe Przy Braku Skupienia Wielkości wynoszą 1/3 pierwotnej wartości 
Koszt Chakry E: 16% | D: 12% | C: 10% | B: 8% | A: 6% | S: 4% | S+: 2% (na turę) 
	0  x
	
 
		 
				
		
		 
	 
				
		
		
			
				
								Kuroi Kuma 							 
									
		Posty:  1525 Rejestracja:  23 lis 2017, o 20:52Wiek postaci:  43Ranga:  AkoraitoKrótki wygląd:  Średniego wzrostu mężczyzna z kilkudniowym zarostem na twarzy. Widać że jest trochę starszy, jednak nie aż tak znacznie. Głos niski, lekko chrypiący od palenia. Trochę dłuższe, czarne włosy, przy szyi luźno obwiązany bandaż trochę jak szalikWidoczny ekwipunek:  GurdaLink do KP:  viewtopic.php?f=32&t=4367 GG/Discord:  Michu#5925 
		
						
						
			
			
													
							
						
									
						Post 
					 
								autor: Kuroi Kuma  30 paź 2018, o 23:02 
			
			
			
			
			Ukryta wiadomość 
	0  x
	
 
		 
				
		
		 
	 
				
		
		
			
				
																			
								Tenshi  
									
						
		
						
						
		 
		
						
						
			
			
													
							
						
									
						Post 
					 
								autor: Tenshi  31 paź 2018, o 13:31 
			
			
			
			
			Cholera... Zwykłych bandytów bym już odstraszył. Bierz wdech! Wciąż możesz uciec. ATRYBUTY PODSTAWOWE: SIŁA  23WYTRZYMAŁOŚĆ  25SZYBKOŚĆ  25PERCEPCJA  30PSYCHIKA  1KONSEKWENCJA  1SUMA ATRYBUTÓW FIZYCZNYCH:  103
KONTROLA CHAKRY  E
Chakra: 47%-16%=31%
Wąż stworzony w czasie treningu o/ 
Nazwa Mokuton: Ichi Hebi no Jutsu 
Dziedzina Klanowe/Mokuton 
Ranga C 
Pieczęci Wąż → Baran 
Zasięg 40 metrów 
Koszt E: 24% | D: 18% | C: 15% | B: 12% | A: 9% | S: 6% | S+: 3% 
Dodatkowe Za pomocą techniki można stworzyć maksymalnie jednego węża na raz 
Rozmiary Długość 2 metry Średnica 20 cm Atrybuty Siła Mierny Szybkość Słaba Wytrzymałość Mierny Opis  Technika polega na stworzeniu węża osiągającego dwa metry długości. Wąż ten nie posiada żadnego uzbrojenia, bezzębna paszcza nie nadaje się do zadawania obrażeń, nie posiada on również zdolności swojej większej wersji do pochłaniania chakry. Technika ta służy raczej do odwrócenia uwagi bądź unieruchomienia przeciwnika.Link do tematu postaci KLIK! Nazwa Mokuton no Jutsu: Reberu Shi 
Podwyższenie umiejętności klanowych wiąże się z szeregiem nowych możliwości. Przede wszystkim, Mokuton dość znacząco zyskuje na rozmiarach. Można go wykorzystywać zarówno w ofensywie, jak w celach obronnych. Dzięki dość dużej różnorodności technik - teraz można wytwarzać chociażby kolce, pale i niewielkie drzewa - istnieje wiele możliwości. Dodatkowo Senju może pobudzić do wzrostu rośliny w bliskim swoim otoczeniu, jednak ta umiejętność nie posiada zastosowania w boju. Do tego wzrastają również możliwości defensywne, pozwalając użytkownikom na wykonywanie twardszych barier. 
Wytrzymałość Mierna 
Szybkość Słaba 
Zasięg Brak Skupienia 10 metrów Pełne Skupienie 30 metrów Wielkość Max.  Szerokość 8 metrów Wysokość 8 metrów Długość 8 metrów Dodatkowe Przy Braku Skupienia Wielkości wynoszą 1/3 pierwotnej wartości 
Koszt Chakry E: 16% | D: 12% | C: 10% | B: 8% | A: 6% | S: 4% | S+: 2% (na turę) 
	0  x
	
 
		 
				
		
		 
	 
				
		
		
			
				
								Kuroi Kuma 							 
									
		Posty:  1525 Rejestracja:  23 lis 2017, o 20:52Wiek postaci:  43Ranga:  AkoraitoKrótki wygląd:  Średniego wzrostu mężczyzna z kilkudniowym zarostem na twarzy. Widać że jest trochę starszy, jednak nie aż tak znacznie. Głos niski, lekko chrypiący od palenia. Trochę dłuższe, czarne włosy, przy szyi luźno obwiązany bandaż trochę jak szalikWidoczny ekwipunek:  GurdaLink do KP:  viewtopic.php?f=32&t=4367 GG/Discord:  Michu#5925 
		
						
						
			
			
													
							
						
									
						Post 
					 
								autor: Kuroi Kuma  4 lis 2018, o 15:31 
			
			
			
			
			Ukryta wiadomość -Ty też możesz uciec, zostawić ją tutaj w cholerę. Po co Ci ta dziewka? Pomożesz mi doprowadzić ją na miejsce, to dostaniesz swoją działkę. A ona? Zapłaci Ci? Zostaniesz z palcem w dupie, a może i wysadzi cię jak mojego przyjaciela. 
	0  x
	
 
		 
				
		
		 
	 
				
		
		
			
				
																			
								Tenshi  
									
						
		
						
						
		 
		
						
						
			
			
													
							
						
									
						Post 
					 
								autor: Tenshi  4 lis 2018, o 16:27 
			
			
			
			
			Chyba to było wystarczająco epickie, szkoda że nikt tego nie widział. Za bardzo się wczułem, mogłem zginąć. Właściwie to już próbowała mnie zabić. Mogę udawać pewnego, ale chakry starczy mi może na jeszcze jeden taki zryw, do tego jest lepiej uzbrojony... Wiesz, gdybyś na początku mi zapłacił to nie musielibyśmy tego robić. W tej sytuacji jestem w stanie zabić ją w ciągu niecałej sekundy wystarczy jedna pieczęć, ale najpierw chciałbym wiedzieć o co tu w ogóle chodzi. Ja po prostu nie lubię krzywdzić kobiet. ATRYBUTY PODSTAWOWE: SIŁA  23WYTRZYMAŁOŚĆ  25SZYBKOŚĆ  25PERCEPCJA  30PSYCHIKA  1KONSEKWENCJA  1SUMA ATRYBUTÓW FIZYCZNYCH:  103
KONTROLA CHAKRY  E
Chakra: 31%-16%=15%
Wąż stworzony w czasie treningu o/ 
Nazwa Mokuton: Ichi Hebi no Jutsu 
Dziedzina Klanowe/Mokuton 
Ranga C 
Pieczęci Wąż → Baran 
Zasięg 40 metrów 
Koszt E: 24% | D: 18% | C: 15% | B: 12% | A: 9% | S: 6% | S+: 3% 
Dodatkowe Za pomocą techniki można stworzyć maksymalnie jednego węża na raz 
Rozmiary Długość 2 metry Średnica 20 cm Atrybuty Siła Mierny Szybkość Słaba Wytrzymałość Mierny Opis  Technika polega na stworzeniu węża osiągającego dwa metry długości. Wąż ten nie posiada żadnego uzbrojenia, bezzębna paszcza nie nadaje się do zadawania obrażeń, nie posiada on również zdolności swojej większej wersji do pochłaniania chakry. Technika ta służy raczej do odwrócenia uwagi bądź unieruchomienia przeciwnika.Link do tematu postaci KLIK! Nazwa Mokuton no Jutsu: Reberu Shi 
Podwyższenie umiejętności klanowych wiąże się z szeregiem nowych możliwości. Przede wszystkim, Mokuton dość znacząco zyskuje na rozmiarach. Można go wykorzystywać zarówno w ofensywie, jak w celach obronnych. Dzięki dość dużej różnorodności technik - teraz można wytwarzać chociażby kolce, pale i niewielkie drzewa - istnieje wiele możliwości. Dodatkowo Senju może pobudzić do wzrostu rośliny w bliskim swoim otoczeniu, jednak ta umiejętność nie posiada zastosowania w boju. Do tego wzrastają również możliwości defensywne, pozwalając użytkownikom na wykonywanie twardszych barier. 
Wytrzymałość Mierna 
Szybkość Słaba 
Zasięg Brak Skupienia 10 metrów Pełne Skupienie 30 metrów Wielkość Max.  Szerokość 8 metrów Wysokość 8 metrów Długość 8 metrów Dodatkowe Przy Braku Skupienia Wielkości wynoszą 1/3 pierwotnej wartości 
Koszt Chakry E: 16% | D: 12% | C: 10% | B: 8% | A: 6% | S: 4% | S+: 2% (na turę) 
	0  x
	
 
		 
				
		
		 
	 
				
		
		
			
				
								Kuroi Kuma 							 
									
		Posty:  1525 Rejestracja:  23 lis 2017, o 20:52Wiek postaci:  43Ranga:  AkoraitoKrótki wygląd:  Średniego wzrostu mężczyzna z kilkudniowym zarostem na twarzy. Widać że jest trochę starszy, jednak nie aż tak znacznie. Głos niski, lekko chrypiący od palenia. Trochę dłuższe, czarne włosy, przy szyi luźno obwiązany bandaż trochę jak szalikWidoczny ekwipunek:  GurdaLink do KP:  viewtopic.php?f=32&t=4367 GG/Discord:  Michu#5925 
		
						
						
			
			
													
							
						
									
						Post 
					 
								autor: Kuroi Kuma  5 lis 2018, o 20:32 
			
			
			
			
			Ukryta wiadomość -Nie musisz jej zabijać, po prostu mi ją przekaż, ja sobie poradzę. Zapłatę możesz dostać nawet zaraz... co to za problem? 
	0  x
	
 
		 
				
		
		 
	 
	
	
	
		
		
			
			
			
				
					Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości