Przelicznik fabuły
- Toshiro
- Posty: 1357
- Rejestracja: 25 lis 2018, o 23:42
- Wiek postaci: 24
- Ranga: Akoraito | San
- Krótki wygląd: Ubiór: https://i.imgur.com/4b7w2iP.png
Maska: https://i.imgur.com/NQByJxc.png - Widoczny ekwipunek: 2 wakizashi przy lewym boku, duża torba na dole pleców
- Link do KP: viewtopic.php?p=105025#p105025
- GG/Discord: Harikken#4936
Przelicznik fabuły
Z racji na odrzucenie pomysłu po 2 minutach bez możliwości żadnej dyskusji(o tutaj viewtopic.php?f=30&p=183466#p183466) niezgodnie z regulaminem (o tutaj, punkt 4, który pewnie niebawem ulegnie zmianie viewtopic.php?p=143#p143 lub https://i.imgur.com/VulpQ9e.png gdyby już uległ zmianie) zgodnie z sugestią na czaciku, już bardziej z czystej ciekawości poznać zdanie innych na temat jawnego przelicznika fabuły. A nuż będzie spora większość i może coś z tego będzie, jak nie, to trudno
Od siebie:
Uważam, że przelicznik do fabuły powinien być jawny, ponieważ robiąc misję, czy też po prostu walcząc albo idąc na event - wiemy ile na pewno (lub mniej więcej w przypadku eventów) dostaniemy ph. Z jakiegoś jednak powodu przelicznik tego ile dostaniemy za fabułowanie jest ukryty dla normalnych graczy. Dlaczego? Tego nie wie nikt, no chyba, że bierzemy na poważnie argument "żeby nie min-maxowali bardziej". Dobrze jednak wiemy, że dużo by to nie zmieniło, min-maxerzy dalej będą min-maxować, a jeśli zaczęli by jeszcze pisać trochę fabuły to może wyszło by to na dobre? W końcu mniej farmienia misji, a więcej fabulenia. Sugerowanie się jedną, czy dwoma osobami po to żeby reszta "cierpiała" jest co najmniej słabe, a ci "fabularni gracze" przynajmniej wiedzieliby na czym stoją i np wiedzieliby za co ich fabuła jest nagradzana i jak najlepiej nią "zarządzać" i prowadzić. Może to być bardzo pomocne szczególnie dla nowych, wdrażających się graczy. Dalej można by przecież stosować bonus uznaniowy jak w przypadku misji jeśli jest taka potrzeba, ale chociażby podstawa powinna być w mojej opinii znana tak jak jest w przypadku misji, czy eventów lub walk( tutaj wiadomo, że mniej jasna ze względu na poukrywane przeliczniki z fabuły i PH przeciwników, ale jakieś klamry chociaż są).
Głosować mogą osoby, które napisały coś w temacie, jeśli ktoś nie chce się rozpisywać to można zostawić kropkę i głos(znana będzie ilość głosów, ale nie kto na co zagłosował jeśli dobrze rozumiem w ankiety), ale zapraszam do dyskusji, oczywiście apeluję o zachowanie kulturki po jednej jak i drugiej stronie
Od siebie:
Uważam, że przelicznik do fabuły powinien być jawny, ponieważ robiąc misję, czy też po prostu walcząc albo idąc na event - wiemy ile na pewno (lub mniej więcej w przypadku eventów) dostaniemy ph. Z jakiegoś jednak powodu przelicznik tego ile dostaniemy za fabułowanie jest ukryty dla normalnych graczy. Dlaczego? Tego nie wie nikt, no chyba, że bierzemy na poważnie argument "żeby nie min-maxowali bardziej". Dobrze jednak wiemy, że dużo by to nie zmieniło, min-maxerzy dalej będą min-maxować, a jeśli zaczęli by jeszcze pisać trochę fabuły to może wyszło by to na dobre? W końcu mniej farmienia misji, a więcej fabulenia. Sugerowanie się jedną, czy dwoma osobami po to żeby reszta "cierpiała" jest co najmniej słabe, a ci "fabularni gracze" przynajmniej wiedzieliby na czym stoją i np wiedzieliby za co ich fabuła jest nagradzana i jak najlepiej nią "zarządzać" i prowadzić. Może to być bardzo pomocne szczególnie dla nowych, wdrażających się graczy. Dalej można by przecież stosować bonus uznaniowy jak w przypadku misji jeśli jest taka potrzeba, ale chociażby podstawa powinna być w mojej opinii znana tak jak jest w przypadku misji, czy eventów lub walk( tutaj wiadomo, że mniej jasna ze względu na poukrywane przeliczniki z fabuły i PH przeciwników, ale jakieś klamry chociaż są).
Głosować mogą osoby, które napisały coś w temacie, jeśli ktoś nie chce się rozpisywać to można zostawić kropkę i głos(znana będzie ilość głosów, ale nie kto na co zagłosował jeśli dobrze rozumiem w ankiety), ale zapraszam do dyskusji, oczywiście apeluję o zachowanie kulturki po jednej jak i drugiej stronie
0 x
- Mujin
- Postać porzucona
- Posty: 1143
- Rejestracja: 1 paź 2019, o 22:14
- Wiek postaci: 34
- Ranga: Wyrzutek
- Krótki wygląd: Wysoki (197cm). Kobieca uroda i długie włosy ukryte pod czapką. Wątłej, niepozornej budowy. Maska na twarzy. Bandaże na rękach. Kurta, workowate spodnie, czapka z niewielkim daszkiem. Wszystko w ciemnozielonym kolorze. Lekkie buty ninja.
- Widoczny ekwipunek: Duża torba przy prawym boku, duży zwój na plecach, po bukłaku przy pasie, ręce obwinięte bandażami
- Link do KP: http://shinobiwar.pl/viewtopic.php?f=33 ... ab4e4c54f1
- GG/Discord: Wolfig#2761
- Sugiyama Orochi
- Posty: 255
- Rejestracja: 19 cze 2021, o 23:33
- Wiek postaci: 26
- Ranga: Doko
- Link do KP: viewtopic.php?p=177393#p177393
- Multikonta: Hoshigaki Toshiko
Re: Przelicznik fabuły
No ja w sumie nigdy do końca nie wiedziałem, czemu ten przelicznik jest ukryty i wydaje mi się, że Toshir ma tutaj słuszność - może byłby to "zachęcacz" dla mitycznych, złych, psujących forko członków klanu Minmaxerskiego, żeby trochę fabułek więcej pisać. ; )
0 x
Avki podrasowane przez Nanę. <3
- Ario
- Posty: 2148
- Rejestracja: 18 maja 2020, o 10:21
- Wiek postaci: 19
- Ranga: Sentoki
- Krótki wygląd: Pomarańczowo-włosy chłopak, noszący na plecach płaszcz z znakiem Kropli.
- Widoczny ekwipunek: Na plecach ma duży, dziwny plecak, a na jego barku spoczywa czarna salamandra w zółte kropki.
- Link do KP: http://shinobiwar.pl/viewtopic.php?f=33&t=8554
- GG/Discord: Boyos#3562
Re: Przelicznik fabuły
Rzadko się wypowiadam w takich rzeczach oficjalnie, ale tym razem przedstawię swój punkt widzenia - po pierwsze średnio podoba mi się fakt jawnego łamania regulaminu, tak jak wypunktował to Toszir. Generalnie po to są pomysły, by też community mogło się wypowiedzieć i chyba taki był zamysł tego działu. Nie mniej, Wy rządzicie, róbcie jak uważacie.
Co do samego problemu, o którym pisze Toszir - ja jak najbardziej na tak. Nie rozumiem, czemu takie rzeczy mają być niejawne. Przecież skoro misje i wynagrodzenia za nie są podane, to czemu nagle rozliczenie fabuły ma być niejawne. Co to zmienia? Przecież to jest tylko klucz, który ma być wskazówką dla graczy, jak pisać fabuły, by był najlepszy profit mechaniczny. Czemu tylko administracja ma mieć do tego informację? Pomijając jeszcze kolejną rzecz - jeżeli policzyć ludzi w administracji i exadministracji (czyli Ci, którzy byli, a teraz nie są) to wyjdzie, że informacje na ten temat ma 90% forum, oprócz z 10 graczy.
Co do samego problemu, o którym pisze Toszir - ja jak najbardziej na tak. Nie rozumiem, czemu takie rzeczy mają być niejawne. Przecież skoro misje i wynagrodzenia za nie są podane, to czemu nagle rozliczenie fabuły ma być niejawne. Co to zmienia? Przecież to jest tylko klucz, który ma być wskazówką dla graczy, jak pisać fabuły, by był najlepszy profit mechaniczny. Czemu tylko administracja ma mieć do tego informację? Pomijając jeszcze kolejną rzecz - jeżeli policzyć ludzi w administracji i exadministracji (czyli Ci, którzy byli, a teraz nie są) to wyjdzie, że informacje na ten temat ma 90% forum, oprócz z 10 graczy.
0 x
- Shabondama Haruki
- Posty: 322
- Rejestracja: 11 lip 2021, o 19:57
- Wiek postaci: 19
- Ranga: Dōkō
- Krótki wygląd: Białe włosy, błękitne oczy, błękitna Yukata w bańki i fale. Dmuchawka za pasem.
- Widoczny ekwipunek: Dmuchawka za pasem.
- Link do KP: viewtopic.php?f=33&t=9874
- GG/Discord: Silens#9436
- Multikonta: Panda
Re: Przelicznik fabuły
Co ja bede gadał, lepiej by KAŻDY znal system oceniania fabuly, zamiast kilku wybranych osób z grona administracji oraz ex administracji. Pomijam fakt, ze zeby mniej wiecej zrozumiec jak ten system wyceniania dziala wystarczy spojrzec na rozliczenia/sposob pisania fabuly osob, ktore owy system znają.
@edit. Dodam tylko ze ujawnienie tych mitycznych przelicznikow niczemu nie zaszkodzi a moze jedynir polepszyc. Ludzie piszacy 625 znakow zapewne dalej beda pisac 625 znakow. :shrug:
@edit. Dodam tylko ze ujawnienie tych mitycznych przelicznikow niczemu nie zaszkodzi a moze jedynir polepszyc. Ludzie piszacy 625 znakow zapewne dalej beda pisac 625 znakow. :shrug:
0 x
Polecam używać mojego ID do ukrywanej treści.
Wszystkie moje grafiky są autostrwa najlepszego forumowego grafika. Kaisy. Polecam użytkowniczkę.
Wszystkie moje grafiky są autostrwa najlepszego forumowego grafika. Kaisy. Polecam użytkowniczkę.
- Ame Meitou
- Posty: 189
- Rejestracja: 23 cze 2021, o 11:59
- Wiek postaci: 16
- Ranga: Łuska
- Krótki wygląd: Jak na avku
- Widoczny ekwipunek: torba na zadku
- Link do KP: viewtopic.php?f=32&t=9781&p=177766#p177766
- Multikonta: nje
Re: Przelicznik fabuły
Jag kдnner en bott, hon heter Anna, Anna heter hon
Och hon kan banna, banna dig sе hеrt
Hon rцjer upp i vеran kanal
Jag vill berдtta fцr dig, att jag kдnner en bott
Och hon kan banna, banna dig sе hеrt
Hon rцjer upp i vеran kanal
Jag vill berдtta fцr dig, att jag kдnner en bott
0 x
- Nana
- Posty: 811
- Rejestracja: 13 paź 2020, o 18:05
- Wiek postaci: 23
- Ranga: Akoraito
- Krótki wygląd: Ciemne włosy, ciemne oczy, blada cera, Sharingan - typowa Uchiha. Szczupła, średniowysoka.
- Widoczny ekwipunek: Ładne, czarne kimono. Torba przy pasie i zawieszona maska Kitsune. Katana na plecach.
- Link do KP: viewtopic.php?p=155137#p155137
- GG/Discord: nanusia_
Re: Przelicznik fabuły
Ciężko jest się wypowiedzieć na temat przelicznika fabuły kiedy się go nie zna, więc piszę jedynie co myślę :3
Jeśli ujawnienie go w jakiś sposób mogłoby podnieść jakoś i długość postów/fabuł i zachęcić do pisania czegoś lepszego, starania się bardziej, przez graczy - No to imo dobry pomysł. Nie mówię tutaj o konkretnych liczbach (jeśli takie są), ale o czymś w rodzaju poradnika na co zwracać uwagę. :3
Jeśli ujawnienie go w jakiś sposób mogłoby podnieść jakoś i długość postów/fabuł i zachęcić do pisania czegoś lepszego, starania się bardziej, przez graczy - No to imo dobry pomysł. Nie mówię tutaj o konkretnych liczbach (jeśli takie są), ale o czymś w rodzaju poradnika na co zwracać uwagę. :3
0 x
- Mūnraito
- Posty: 181
- Rejestracja: 8 lip 2021, o 09:39
- Wiek postaci: 21
- Ranga: Dōkō
- Krótki wygląd: Wysoki, młody, ciemnowłosy mężczyzna o złotych (lub czerwonych) ślepiach i tatuażu na plecach: czarny księżyc i dwie szkarłatne gwiazdy. Zabójczo zwinne palce pogrywające bojowe pieśni na strunie łuku dopełniają dzieła zniszczenia.
- Link do KP: viewtopic.php?p=179340#p179340
- GG/Discord: corpus#3610
- Lokalizacja: Piltover.
- Maname
- Postać porzucona
- Posty: 466
- Rejestracja: 12 sty 2019, o 12:42
- Wiek postaci: 17
- Ranga: Akoraito
- Krótki wygląd: - Ma na oko około 1.55 wzrostu
- Duże niebieskie oczy
- Jak się uśmiecha widać ostre zęby
- Granatowe włosy
- Strój w granatowych barwach - Widoczny ekwipunek: Torba, plecak, wyrzutnia shuriken, kabura na nóż.
- Link do KP: viewtopic.php?p=108888#p108888
- GG/Discord: Tario#3987/64789656
- Multikonta: Kabuki | Kayo
- Lokalizacja: Hanamura
- Ao
- Postać porzucona
- Posty: 297
- Rejestracja: 22 kwie 2021, o 23:19
- Wiek postaci: 16
- Ranga: Samuraj
- Krótki wygląd: Wysoki, szczupły, dobrze zbudowany, przystojny brunet o niebieskich oczach, ubrany w ciemnogranatowe kimono.
- Widoczny ekwipunek: Wakizashi przy pasie.
- Link do KP: viewtopic.php?f=32&t=9506
- GG/Discord: Aka#1339
- Multikonta: Akio Maji, Doge
- Satoshi
- Posty: 583
- Rejestracja: 13 maja 2021, o 14:33
- Wiek postaci: 21
- Ranga: Akoraito
- Krótki wygląd: Ciemne, brązowe włosy, jasno niebieskie oczy oraz pokiereszowana twarz.
Sylwetka raczej szczupła, z widocznym zarysem mięśni. Odziany w pomarańczową koszulę, białą kamizelkę i granatowe spodnie. - Widoczny ekwipunek: Odznaka Akoraito klanu Sabaku,
Kamizelka Shinobi (biała),
Kabura na broń (na prawym udzie),
Gurda,
Torba na prawym biodrze - Link do KP: viewtopic.php?f=33&t=9603&p=173473#p173473
- GG/Discord: Satoshi#3881
Re: Przelicznik fabuły
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation ullamco laboris nisi ut aliquip ex ea commodo consequat. Duis aute irure dolor in reprehenderit in voluptate velit esse cillum dolore eu fugiat nulla pariatur. Excepteur sint occaecat cupidatat non proident, sunt in culpa qui officia deserunt mollit anim id est laborum.
0 x
- Kutaro
- Posty: 885
- Rejestracja: 25 lip 2020, o 21:35
- Wiek postaci: 23
- Ranga: Dōkō
- Krótki wygląd: Wysoki, młody mężczyzna. Czarne ścięte przy czaszce włosy, ciemne okrągłe okulary, kwadratowa szczęka. Popielaty płaszcz do kolan, bez rękawów, ciemne spodnie.
- Widoczny ekwipunek: Duży kunai przy pasie, czerwony karwasz na lewej ręce
- Link do KP: viewtopic.php?f=33&t=8723
- GG/Discord: Templar#5431
- Multikonta: Templar
Re: Przelicznik fabuły
System oceny wzorowany na misach, gdzie baza jest jawna, a bonus tajny byłby imo najlepszy.
0 x
"ale odkąd doszedł Templar, stał się wyrocznią na wszystko,
samemu wkładając w cokolwiek minimum pracy i effortu"
samemu wkładając w cokolwiek minimum pracy i effortu"
- Kazuma
- Posty: 848
- Rejestracja: 28 kwie 2021, o 13:23
- Wiek postaci: 18
- Ranga: Dōkō
- Link do KP: viewtopic.php?f=33&t=9545
- GG/Discord: Avarice#3584
- Multikonta: Avarice
Re: Przelicznik fabuły
+1
Dodam jeszcze, że farmerzy i tak, będą robić co robią czy przelicznik stanie się jawny, czy też nie. Zresztą misje C są bardziej opłacalne tak czy siak, bo można pójść po najmniejszej linii oporu wielkościami postów i zgarnąć 50 PH. Fabuły zbliżają się do nich dopiero przy bonusach jak ten do końca sierpnia.
Dodam jeszcze, że farmerzy i tak, będą robić co robią czy przelicznik stanie się jawny, czy też nie. Zresztą misje C są bardziej opłacalne tak czy siak, bo można pójść po najmniejszej linii oporu wielkościami postów i zgarnąć 50 PH. Fabuły zbliżają się do nich dopiero przy bonusach jak ten do końca sierpnia.
0 x
~ Zawsze i wszędzie, reberu j... będzie ~
Henge
Henge
- Sans
- Administrator
- Posty: 5407
- Rejestracja: 14 lut 2015, o 11:23
- Wiek postaci: 8
- Multikonta: Yuki Hoshi; Uchiha Hiromi; Papyrus
Re: Przelicznik fabuły
Owszem, regulamin pomysłów niebawem ulegnie zmianie, jako że jest on napisany tak, że nie wszystko jest tam przestrzegane. Bawi mnie jednak wybiórczość – bo to nie jest pierwszy raz, kiedy temat wyleciał tego samego dnia bez możliwości dyskusji, a były tez takie, które bez możliwości dyskusji wchodziły… Jednak wiem, że kiedy nam to odpowiada, to siedzimy cicho, a kiedy nie, to poruszymy niebem i ziemią. Nieistotne.
Co do omawianego tematu. Gramy na forum, gdzie część rozgrywki toczy się pod ukrytymi wiadomościami. Mamy ukryte części mechaniczne KP, mamy ukryte rozliczenia. Chcąc czy nie, czasami mamy tutaj też pvp – taki mamy przyjęty model rozgrywki na forum. Doskonale zdajemy sobie w administracji sprawę z tego, że są tutaj osoby, które za wszelką cenę chcą wiedzieć, co znajduje się w hajdach. Wiem, w jaki sposób próbowano obejść hajdy, by dowiedzieć się co w nich jest. Wiem też, że są osoby, które pilnie przeglądają fabułki i misje niektórych graczy, czy oszacować, ile PH mają.
Nie wiem skąd opinia, że przelicznik PH za eventy jest jawny – bo absolutnie nie jest, prawdą jest natomiast to, że w podsumowaniu eventów te PH są całościowo podawane nieukryte. Niestety, ale PH za misje również nie są ukryte w rozliczeniach (zapomnieliście tylko, że przelicznik za wyprawę nie jest jawny, ale to tam szczegół (; ), więc wiadomo kto ile za misję PH dostał, łącznie z bonusem (a i ten nie jest ukryty, bo chyba większość osób, mimo że nie jest podane jaki bonus za rangę misji przysługuje, wie ile można dostać ponad standardowe wynagrodzenie). Jak ktoś jest uparty, to będzie siedzieć i liczyć – PH eventowe, PH za misje, PH za jakieś wydarzenia pozafabularne, żeby tylko wiedzieć, ile inny gracz, na którego na przykład chciałby zapolować, ale może jeszcze się trochę cyka, ma PH. I JEDYNE co przed tym w tym momencie tak naprawdę chroni, to ukryty przelicznik za fabułę. Możecie sobie zgadywać, możecie próbować go oszacować, ale nigdy nie macie tych 100% pewności. I tak zostanie. Kto chce się dzielić publicznie ile ma PH to pewnie chętnie powie. Kto nie chce – nie powie. Dodam też od siebie, że była inicjatywa, by udostępnić tzw. topkę forumową – więc top10 osób, oczywiście bez podanych PH i w pomieszanej kolejności, tak for fun. Były jednak osoby na tej liście, które sobie tego nie życzyły i dlatego tego też nigdy nie udostępnimy (:
Jedyne, co mogę Wam powiedzieć, to mniej-więcej na co patrzymy przy wycenianiu fabuł. Będą to informacje, jakie już można na tym forum uzyskać – kilka lat temu kilka osób z administracji się tym podzieliło, i starzy gracze mają tego świadomość; nowi pewnie nie mają. Pojawi się to również w odpowiednim temacie, żeby za jakiś czas ktoś znowu nie musiał tego szukać.
Na co więc zwracamy uwagę? Przede wszystkim należy zacząć od podstaw, a więc zrozumieć czym jest „wątek”. A wątek to ciągłość wymiany postów między graczami, nieprzerwana misją bądź innym wydarzeniem wynagradzanym w PH. W przypadku, gdy graczy mamy troje, A, B i C, ciągłość rozumiana jest również wtedy, gdy gracz C odpuści dalszą interakcję, a gracze A i B będą ją dalej kontynuować. Gdy dany wątek się urywa, np. gracze rozchodzą, następuje następny dzień na fabule – wątek również jest przerywany.
Więc wycena fabuły wygląda tak: wyceniamy za wątki, a nie za lokacje. Oczywiście im dłuższy i ładniejszy post – tym jest lepiej oceniany. Pod uwagę bierzemy również długość wątku. Im dłuższy wątek, tym lepiej wyceniany (stąd opinie, że lepiej oceniana jest fabułka z innym graczem, bo z kimś innym dużo prościej pisać dłuższy wątek).
Żadnych wartości jednak nie podamy z powodów przytoczonych wyżej. Te ogólne ramy to jedyne co będzie publiczne – i żaden temat w pomysłach czy w offtopie tego nie zmieni.
EDIT: Łatwo zapomnieć, ale jakiś czas temu było ogłoszone, że trochę pozmienialiśmy w przeliczniku, tak więc jednak Twoje obawy nie są uzasadnione.
Co do omawianego tematu. Gramy na forum, gdzie część rozgrywki toczy się pod ukrytymi wiadomościami. Mamy ukryte części mechaniczne KP, mamy ukryte rozliczenia. Chcąc czy nie, czasami mamy tutaj też pvp – taki mamy przyjęty model rozgrywki na forum. Doskonale zdajemy sobie w administracji sprawę z tego, że są tutaj osoby, które za wszelką cenę chcą wiedzieć, co znajduje się w hajdach. Wiem, w jaki sposób próbowano obejść hajdy, by dowiedzieć się co w nich jest. Wiem też, że są osoby, które pilnie przeglądają fabułki i misje niektórych graczy, czy oszacować, ile PH mają.
Nie wiem skąd opinia, że przelicznik PH za eventy jest jawny – bo absolutnie nie jest, prawdą jest natomiast to, że w podsumowaniu eventów te PH są całościowo podawane nieukryte. Niestety, ale PH za misje również nie są ukryte w rozliczeniach (zapomnieliście tylko, że przelicznik za wyprawę nie jest jawny, ale to tam szczegół (; ), więc wiadomo kto ile za misję PH dostał, łącznie z bonusem (a i ten nie jest ukryty, bo chyba większość osób, mimo że nie jest podane jaki bonus za rangę misji przysługuje, wie ile można dostać ponad standardowe wynagrodzenie). Jak ktoś jest uparty, to będzie siedzieć i liczyć – PH eventowe, PH za misje, PH za jakieś wydarzenia pozafabularne, żeby tylko wiedzieć, ile inny gracz, na którego na przykład chciałby zapolować, ale może jeszcze się trochę cyka, ma PH. I JEDYNE co przed tym w tym momencie tak naprawdę chroni, to ukryty przelicznik za fabułę. Możecie sobie zgadywać, możecie próbować go oszacować, ale nigdy nie macie tych 100% pewności. I tak zostanie. Kto chce się dzielić publicznie ile ma PH to pewnie chętnie powie. Kto nie chce – nie powie. Dodam też od siebie, że była inicjatywa, by udostępnić tzw. topkę forumową – więc top10 osób, oczywiście bez podanych PH i w pomieszanej kolejności, tak for fun. Były jednak osoby na tej liście, które sobie tego nie życzyły i dlatego tego też nigdy nie udostępnimy (:
Jedyne, co mogę Wam powiedzieć, to mniej-więcej na co patrzymy przy wycenianiu fabuł. Będą to informacje, jakie już można na tym forum uzyskać – kilka lat temu kilka osób z administracji się tym podzieliło, i starzy gracze mają tego świadomość; nowi pewnie nie mają. Pojawi się to również w odpowiednim temacie, żeby za jakiś czas ktoś znowu nie musiał tego szukać.
Na co więc zwracamy uwagę? Przede wszystkim należy zacząć od podstaw, a więc zrozumieć czym jest „wątek”. A wątek to ciągłość wymiany postów między graczami, nieprzerwana misją bądź innym wydarzeniem wynagradzanym w PH. W przypadku, gdy graczy mamy troje, A, B i C, ciągłość rozumiana jest również wtedy, gdy gracz C odpuści dalszą interakcję, a gracze A i B będą ją dalej kontynuować. Gdy dany wątek się urywa, np. gracze rozchodzą, następuje następny dzień na fabule – wątek również jest przerywany.
Więc wycena fabuły wygląda tak: wyceniamy za wątki, a nie za lokacje. Oczywiście im dłuższy i ładniejszy post – tym jest lepiej oceniany. Pod uwagę bierzemy również długość wątku. Im dłuższy wątek, tym lepiej wyceniany (stąd opinie, że lepiej oceniana jest fabułka z innym graczem, bo z kimś innym dużo prościej pisać dłuższy wątek).
Żadnych wartości jednak nie podamy z powodów przytoczonych wyżej. Te ogólne ramy to jedyne co będzie publiczne – i żaden temat w pomysłach czy w offtopie tego nie zmieni.
EDIT: Łatwo zapomnieć, ale jakiś czas temu było ogłoszone, że trochę pozmienialiśmy w przeliczniku, tak więc jednak Twoje obawy nie są uzasadnione.
0 x
- Satoshi
- Posty: 583
- Rejestracja: 13 maja 2021, o 14:33
- Wiek postaci: 21
- Ranga: Akoraito
- Krótki wygląd: Ciemne, brązowe włosy, jasno niebieskie oczy oraz pokiereszowana twarz.
Sylwetka raczej szczupła, z widocznym zarysem mięśni. Odziany w pomarańczową koszulę, białą kamizelkę i granatowe spodnie. - Widoczny ekwipunek: Odznaka Akoraito klanu Sabaku,
Kamizelka Shinobi (biała),
Kabura na broń (na prawym udzie),
Gurda,
Torba na prawym biodrze - Link do KP: viewtopic.php?f=33&t=9603&p=173473#p173473
- GG/Discord: Satoshi#3881
Re: Przelicznik fabuły
Nie wiem jak reszcie, ale to w zasadzie mi wystarczy jeśli chodzi o wyjaśnienia.
0 x
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 19 gości