- Nazwa
- Hone
- Dziedzina
- Taijutsu Uniwersalne
- Ranga
- B
- Pieczęci
- Brak
- Zasięg
- Tonfy
- Koszt
- Brak
- Dodatkowe Wymaga posiadania tonf; Wymaga 120 Percepcji; Technika do użycia wyłącznie na przeciwniku trzymającym coś w dłoniach; Podczas wykonywania techniki: +30 Siły.
- Opis Hone polega na uderzeniu tonfą w dłoń przeciwnika trzymającą broń (bądź cokolwiek innego), a dokładniej w stawy w palcach na niej. Może być to uderzenie z zamachu bądź bezpośrednie wbicie się w nią końcówką tonfy. Ruch może albo wymusić całkowite otwarcie dłoni i upuszczenie broni, albo znaczące poluźnienie jej chwytu, co sprowadza się do zmniejszonej kontroli nad bronią i niemożliwością wykonania ataku w chwili, gdy wykonujący Hone jest już w dystansie bezpośrednim. W zależności od Wytrzymałości trzymającego broń i Siły wykonującego technikę (co ocenia sędzia) niemożność prawidłowego chwycenia broni może potrwać kilka chwil bądź nawet dłuższy czas w których wymagana jest pomoc medyka. Zawsze jednak chwyt jest poluźniany z uwagi na obranie sobie stawów w palcach za cel. Składanie pieczęci po uderzeniu w dłoń jest też znacznie trudniejsze i zabiera więcej czasu.
Do prawidłowego wykonania wymagane są dwie rzeczy. Pierwszą jest rozpędzenie się w celu nadania tonfie siły uderzenia wynikającej z energii nabranej podczas biegu. Nie można wykonać techniki stojąc w miejscu, trzeba się poruszać z całą możliwą prędkością. Drugim ważnym elementem jest obrócenie tonfy w ostatniej chwili na jej dłuższą stronę. Ta jej część, która zazwyczaj chroni rękę i którą blokuje się uderzenia, musi znajdować się na przodzie. Daje to dodatkowy zasięg i wprowadza element nieprzewidywalności, przez co ciężej jest zareagować na takie coś. Nadal wszystko zależy od Percepcji użytkownika.
W przypadku dwóch rąk wykonujący musiałby uderzyć w obydwie ręce jednocześnie dwoma tonfami. Technika wymaga sporo precyzji do prawidłowego jej wykonania. Mimo niewątpliwego plusa jakim jest pozbawienie możliwości kontrataku albo też dłuższego czasowo upośledzenia przeciwnika, technika wystawia nas na kontrę sama w sobie. Nadal jednak mamy drugą tonfę do obrony, w przypadku ataku na jedną dłoń. Jutsu wymaga osiągnięcia maksymalnej prędkości, co w wypadku nie trafienia w cel utrudnia znacząco zatrzymanie się i wycofanie, co najwyżej odskoczenie w bok w ramach uniku. - Link do tematu postaci
- KLIK!
Kosteczka
Moderator: Souei
Kosteczka
0 x
- Jun'ichi
- Martwa postać
- Posty: 1906
- Rejestracja: 31 maja 2018, o 12:41
- Wiek postaci: 21
- Ranga: Dōkō
- Krótki wygląd: Przeciętnego wzrostu i wagi chłopiec, którego pokryte bliznami ciało skryte jest pod prostą, dwukolorową szatą. Twarz jako szczególnie szpetna jest całkowicie zakryta maską.
- Link do KP: http://shinobiwar.pl/viewtopic.php?f=32 ... 429#p86350
- Multikonta: -
- Lokalizacja: Warszawa
Re: Kosteczka
Jak dla mnie ciężko jest uderzyć tonfą w dłoń tak aby trafić wszystkie stawy, szczególnie, że kciuk znajduje się po drugiej stronie chwytu. Dodatkowo dałbym wymóg pewnego poziomu percepcji ze względu na bardzo wysoką precyzję, jaka jest potrzebna do wykonania tej techniki w trakcie dynamicznej walki.
Opis jest bardzo pogmatwany, dałoby się go skrócić, co zwiększyłoby jego przejrzystość.
Tak jak kolega napisał wcześniej, nie wymagałbym rozpędzenia, sam zamach jest w stanie nadać odpowiedni pęd broni.
Opis jest bardzo pogmatwany, dałoby się go skrócić, co zwiększyłoby jego przejrzystość.
Tak jak kolega napisał wcześniej, nie wymagałbym rozpędzenia, sam zamach jest w stanie nadać odpowiedni pęd broni.
0 x
Re: Kosteczka
W kwestii rozbiegu chodziło mi o wyjaśnienie jakoś bonusu do siły właśnie. Tzn żeby był jakiś powód dla którego podczas wykonania ruchu uderzenie jest silniejsze. I to jest ten powód właśnie, żeby broń nabrała siły podczas szybkiego poruszania się.
Dodałem wymóg 120 Percepcji minimalnie żeby wykonać technikę. I poprawiłem opis o to brakujące słowo.
Dodałem wymóg 120 Percepcji minimalnie żeby wykonać technikę. I poprawiłem opis o to brakujące słowo.
0 x
- Akarui
- Postać porzucona
- Posty: 1567
- Rejestracja: 8 cze 2017, o 01:03
- Krótki wygląd: Jak na avku brązowy płaszcz z kożuszkiem - mamy zimę! ;)
- Link do KP: http://shinobiwar.pl/viewtopic.php?p=54569#p54569
Re: Kosteczka
Zapomniałem ;-;
- Nazwa
- Hone
- Dziedzina
- Taijutsu Uniwersalne
- Ranga
- B
- Pieczęci
- Brak
- Zasięg
- Tonfy
- Koszt
- Brak
- Dodatkowe Wymaga posiadania tonf; Wymaga 120 Percepcji; Technika do użycia wyłącznie na przeciwniku trzymającym coś w dłoniach; Podczas wykonywania techniki: +30 Siły.
- Opis Hone polega na uderzeniu tonfą w dłoń przeciwnika trzymającą broń (bądź cokolwiek innego), a dokładniej w stawy w palcach na niej. Może być to uderzenie z zamachu bądź bezpośrednie wbicie się w nią końcówką tonfy. Ruch może albo wymusić całkowite otwarcie dłoni i upuszczenie broni, albo znaczące poluźnienie jej chwytu, co sprowadza się do zmniejszonej kontroli nad bronią i niemożliwością wykonania ataku w chwili, gdy wykonujący Hone jest już w dystansie bezpośrednim. W zależności od Wytrzymałości trzymającego broń i Siły wykonującego technikę (co ocenia sędzia) niemożność prawidłowego chwycenia broni może potrwać kilka chwil bądź nawet dłuższy czas w których wymagana jest pomoc medyka. Zawsze jednak chwyt jest poluźniany z uwagi na obranie sobie stawów w palcach za cel. Składanie pieczęci po uderzeniu w dłoń jest też znacznie trudniejsze i zabiera więcej czasu.
Do prawidłowego wykonania wymagane jest obrócenie tonfy na jej dłuższą stronę w ostatniej chwili przed ciosem. Ta jej część, która zazwyczaj chroni rękę i którą blokuje się uderzenia, musi znajdować się na przodzie. Daje to dodatkowy zasięg i wprowadza element nieprzewidywalności, przez co ciężej jest zareagować na takie coś. Nadal wszystko zależy od Percepcji użytkownika.
W przypadku dwóch rąk wykonujący musiałby uderzyć w obydwie ręce jednocześnie dwoma tonfami. Technika wymaga sporo precyzji do prawidłowego jej wykonania. Mimo niewątpliwego plusa jakim jest pozbawienie możliwości kontrataku albo też dłuższego czasowo upośledzenia przeciwnika, technika wystawia nas na kontrę sama w sobie. Nadal jednak mamy drugą tonfę do obrony, w przypadku ataku na jedną dłoń. Jutsu wymaga osiągnięcia maksymalnej prędkości, co w wypadku nie trafienia w cel utrudnia znacząco zatrzymanie się i wycofanie, co najwyżej odskoczenie w bok w ramach uniku. - Link do tematu postaci
- KLIK!
0 x
- Jun'ichi
- Martwa postać
- Posty: 1906
- Rejestracja: 31 maja 2018, o 12:41
- Wiek postaci: 21
- Ranga: Dōkō
- Krótki wygląd: Przeciętnego wzrostu i wagi chłopiec, którego pokryte bliznami ciało skryte jest pod prostą, dwukolorową szatą. Twarz jako szczególnie szpetna jest całkowicie zakryta maską.
- Link do KP: http://shinobiwar.pl/viewtopic.php?f=32 ... 429#p86350
- Multikonta: -
- Lokalizacja: Warszawa
- Yamanaka Inoshi
- Postać porzucona
- Posty: 3431
- Rejestracja: 12 lut 2018, o 22:35
- Wiek postaci: 18
- Ranga: Dōkō
- Krótki wygląd: - Akcent Karmazynowych szczytów - Francuski
- Blond włosy długością do ramion
- Zielone oczy - w stylu Yamanaka
- Wzrost 161
- Łuskowaty kombinezon
- Widoczne bandaże na dłoniach. - Widoczny ekwipunek: Stalowe elementy pancerza, maska
Duży miecz na plecach
Plecak
Kabura z prawej strony na udzie. - Link do KP: http://shinobiwar.pl/viewtopic.php?f=32&t=4957
- GG/Discord: Tario#3987/64789656
- Multikonta: Hoshigaki Maname
- Aktualna postać: Jun
- Lokalizacja: Soso
- Oshi
- Martwa postać
- Posty: 664
- Rejestracja: 27 sie 2017, o 23:46
- Wiek postaci: 20
- Ranga: Sentoki
- Krótki wygląd: -Niebieskie włosy.
-Całe ciało pokryte tatuażem w motywach lasu.
-Zlote oczy.
-Wakizashi na plecach, przy pasie.
-Czerwony płaszcz, przewiązany w pasie rękawami.
-Typowe sandały do połowy łydek.
-Bandaże na dłoniach, sięgające do samych łokci. - Widoczny ekwipunek: -Plecak(Eventy/misje/wyprawy).
-Torba biodrowa. - Link do KP: http://shinobiwar.pl/viewtopic.php?f=33 ... shi#p59104
- Multikonta: O.O
Re: Kosteczka
Ukryty tekst
0 x
Towarzysz podróży •<~
•Imię: Burū
•Wiek: 5 lat
•Płeć: Męska
•Wielkość: 80 cm
...*Wąż ukrywający się przeważnie gdzieś na ciele Oshiego, owinięty wokół szyji przyjemnie syczy mu do ucha gdy krew niemal wisi w powietrzu. Złote spojrzenie pionowych źrenic, niebieskie łuski mieniące się w słońcu zielonym odcieniem. Chłopak nadał mu miano Burū... Było to pierwsze co przyszło do jego głowy, gdy ujrzał jak mały gad wydostaje się z rozciętych wnętrzności większej besti.*...
•Wiek: 5 lat
•Płeć: Męska
•Wielkość: 80 cm
...*Wąż ukrywający się przeważnie gdzieś na ciele Oshiego, owinięty wokół szyji przyjemnie syczy mu do ucha gdy krew niemal wisi w powietrzu. Złote spojrzenie pionowych źrenic, niebieskie łuski mieniące się w słońcu zielonym odcieniem. Chłopak nadał mu miano Burū... Było to pierwsze co przyszło do jego głowy, gdy ujrzał jak mały gad wydostaje się z rozciętych wnętrzności większej besti.*...
Re: Kosteczka
- Nazwa
- Hone
- Dziedzina
- Taijutsu Uniwersalne
- Ranga
- B
- Pieczęci
- Brak
- Zasięg
- Tonfy
- Koszt
- Brak
- Dodatkowe Wymaga posiadania tonf; Wymaga 120 Percepcji; Podczas wykonywania techniki: +30 Siły.
- Opis Hone polega na uderzeniu tonfą w dłoń przeciwnika, a dokładniej w stawy w palcach na niej. Może być to uderzenie z zamachu bądź bezpośrednie wbicie się w nią końcówką tonfy. Ruch może albo wymusić całkowite otwarcie dłoni i upuszczenie broni, albo znaczące poluźnienie jej chwytu, co sprowadza się do zmniejszonej kontroli nad bronią i niemożliwością wykonania ataku w chwili, gdy wykonujący Hone jest już w dystansie bezpośrednim. W zależności od Wytrzymałości trzymającego broń i Siły wykonującego technikę (co ocenia sędzia) niemożność prawidłowego chwycenia broni może potrwać kilka chwil bądź nawet dłuższy czas w których wymagana jest pomoc medyka. Zawsze jednak chwyt jest poluźniany z uwagi na obranie sobie stawów w palcach za cel. Składanie pieczęci po uderzeniu w dłoń jest też znacznie trudniejsze i zabiera więcej czasu, w zależności od Wytrzymałości ofiary i Siły używającego.
Do prawidłowego wykonania wymagane jest obrócenie tonfy na jej dłuższą stronę w ostatniej chwili przed ciosem. Ta jej część, która zazwyczaj chroni rękę i którą blokuje się uderzenia, musi znajdować się na przodzie. Daje to dodatkowy zasięg i wprowadza element nieprzewidywalności, przez co ciężej jest zareagować na takie coś. Nadal wszystko zależy od Percepcji użytkownika. Można zaatakować dwoma tonfami jednocześnie. - Link do tematu postaci
- KLIK!
Co do skoku w bok i potencjalnego uniku usunąłem to, bo faktycznie zależy to od Szybkości. A co do bonusu to zostaję przy 30 Siły, bo nie ma w tej technice nic co zwiększa Szybkość, a tonfie nadaje się więcej siły z racji prędkości, więc jest powiązanie.
0 x
- Akarui
- Postać porzucona
- Posty: 1567
- Rejestracja: 8 cze 2017, o 01:03
- Krótki wygląd: Jak na avku brązowy płaszcz z kożuszkiem - mamy zimę! ;)
- Link do KP: http://shinobiwar.pl/viewtopic.php?p=54569#p54569
Re: Kosteczka
Wolę 30 Siły i tak zostanie i będę o to walczył. Ruch obrotowy tonfy nie może być szybszy od samej szybkości postaci przecież, to się nie dodaje.
0 x
- Akarui
- Postać porzucona
- Posty: 1567
- Rejestracja: 8 cze 2017, o 01:03
- Krótki wygląd: Jak na avku brązowy płaszcz z kożuszkiem - mamy zimę! ;)
- Link do KP: http://shinobiwar.pl/viewtopic.php?p=54569#p54569
- Jun'ichi
- Martwa postać
- Posty: 1906
- Rejestracja: 31 maja 2018, o 12:41
- Wiek postaci: 21
- Ranga: Dōkō
- Krótki wygląd: Przeciętnego wzrostu i wagi chłopiec, którego pokryte bliznami ciało skryte jest pod prostą, dwukolorową szatą. Twarz jako szczególnie szpetna jest całkowicie zakryta maską.
- Link do KP: http://shinobiwar.pl/viewtopic.php?f=32 ... 429#p86350
- Multikonta: -
- Lokalizacja: Warszawa
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 11 gości