- Nazwa
- Doton: Doro Tairu
- Dziedzina
- Doton
- Ranga
- C
- Pieczęci
- Smok -> Wąż -> Baran -> Koń -> Wąż -> Tupnięcie nogą o ziemię
- Zasięg
- Bezpośredni
- Koszt E: 24% | D: 18% | C: 15% | B: 12% | A: 9% | S: 6% | S+: 3% (za powierzchnię 40m2)
- Opis Jutsu polega na utwardzeniu podłoża (powierzchnia w m2 + 20cm pod ziemią) za pomocą swojej chakry. Efektem, po upływie jednej tury w której ziemia ulega przemianie, jest stworzenie gładkiej i twardej powierzchni, z wyglądu przypominającej ceramikę bądź wypaloną glinę. Technika ma kilka zastosowań, ale najważniejszym jest ograniczenie możliwości przeciwnika. Stworzona powierzchnia, z uwagi na naszą chakrę w niej zawartą, nie może być wykorzystana do Jutsu rangi D-C (techniki penetracyjne z tego przedziału są jedynie spowalniane). Stworzenie kolca na powierzchni nie wchodzi w grę, tak samo wyjście z płyty po użyciu techniki pozwalającej na podróżowanie pod ziemią. W momencie próby użycia techniki D-C przez przeciwnika w odpowiednim miejscu, chakra zostaje zatrzymana, na powłoka pęka. Przeciwnik może użyć techniki drugi raz w tym samym miejscu i wtedy dopiero zostanie wykonana poprawnie. W przypadku technik rangi B, technika jedynie opóźnia pojawienie się jej efektów, który jest poprzedzany widocznymi i słyszalnymi pęknięciami owej powierzchni, kilka chwil przed przebiciem się przez nią. Daje to czas twórcy na odpowiednią reakcję, przy czym techniki A/S nie są powstrzymywane wcale. Kształt powierzchni jest w miarę dowolny, ale ograniczony jest maksymalną powierzchnią. Technika, mimo użyteczności, ma szereg wad i ograniczeń. Powierzchnia musi zostać stworzona na ziemi. Nie piach, nie błoto. Ziemia. Początek jej musi zaczynać się w miejscu tupnięcia, przez co nie można tworzyć płyty na odległość. Również nie można użyć techniki do wzmacniania istniejących struktur powstałych przez inne techniki, np. Dotonowa ściana. Technika uniemożliwia wykonywanie z jej udziałem technik zarówno przeciwnikowi, jak i twórcy. Płyta ma również ograniczoną żywotność i utrzymuje się 3 tury (tura stworzenia + 2 kolejne), po czym traci swoje właściwości. Zbyt ciężkie przedmioty i odpowiednio silne ciosy (80) mogą ją przedwcześnie popękać.
- Zaakceptowane KLIK!
Doton: Doro Tairu
Moderator: Souei
Doton: Doro Tairu
0 x
- Yami
- Posty: 3059
- Rejestracja: 25 paź 2017, o 20:14
- Wiek postaci: 27
- Link do KP: viewtopic.php?f=33&t=4268
Re: Doton: Doro Tairu
Jeśli jest jak mówisz... Techniki równej rangi się zazwyczaj niwelują. A tutaj jest tak, że twoja technika C > inne techniki C dotonu, bo nawet jej nie zadrapią. Jak na moje oko ranga B będzie tu bardzie adekwatna i wtedy opisy poziomów powinny pasować.
0 x
- Yami
- Posty: 3059
- Rejestracja: 25 paź 2017, o 20:14
- Wiek postaci: 27
- Link do KP: viewtopic.php?f=33&t=4268
- Akarui
- Postać porzucona
- Posty: 1567
- Rejestracja: 8 cze 2017, o 01:03
- Krótki wygląd: Jak na avku brązowy płaszcz z kożuszkiem - mamy zimę! ;)
- Link do KP: http://shinobiwar.pl/viewtopic.php?p=54569#p54569
Re: Doton: Doro Tairu
Dodano:
- Technika nie może zostać użyta w celu wzmocnienia istniejących struktur powstałych przez inne techniki, np. Dotonowa ścianka.
- Po jednym zablokowaniu techniki D-C, powłoka w danym miejscu pęka i w tamtym odsłoniętym miejscu techniki nie są blokowalne.
0 x
- Yami
- Posty: 3059
- Rejestracja: 25 paź 2017, o 20:14
- Wiek postaci: 27
- Link do KP: viewtopic.php?f=33&t=4268
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości