Nukenin

Yuji Saga

Nukenin

Post autor: Yuji Saga »

MAKE NUKENIN GREAT AGAIN! PROBLEM
Tak jak w tytule. Jest mały problem z Nukeninami. Gra złym jest tutaj moim zdaniem niemożliwa. Wiadomo, bycie złym jest i musi być ciężkie, można dostać po dupie na każdym kroku oraz ma się ograniczenia względem miejsc, misji, eventach (które są w większości otwarte tylko dla tych "dobrych"), fabularnych spotkań itp. Tylko tutaj jest to w cholerę ograniczone, że gracz, który postanowił grać złym jest tak przyblokowany, że traci wiele możliwości do gry, przez co takiemu zostanie tylko wegetacja, siedzenie gdzieś poza obszarem rozgrywki innych osób i patrzenie jak ci się dobrze bawią.
A jak się jeszcze bardziej złym, że GO PRAWIE CAŁY KONTYNENT poszukuje, to wtedy grywalnym miejscem będzie jakaś prowincja gdzie go nie poszukują, ale i tak z biegiem gry, jak ktoś chce iść dalej w ścieżkę zła to też utraci kolejne miejsce do gry, przez co po prostu jego postać będzie musiała być ciągle gdzieś w buszu i zostają mu misje ala rabuś itp, czekanie aż z jakimś graczem się umówi na spotkanie bądź sparing, który zrodzi się na walkę na śmierć i życie, przez co może uda mu się coś zyskać z przedmiotów i tym podobnych.
Do tego. Świat Shinobi War. Są klany, które czerpią w większości korzysci tylko dla siebie, mogą walczyć pomiędzy sobą. Mamy jakieś Cesarstwo. Była rada, ale padła. Taki trochę Chaos na tym świecie. Wiec podziemie Nukeninów też powinno istnieć, co ma większe szanse na istnienie, bo każdy patrzy tylko na siebie. Mamy też Mafie, czyli jakich złych w Shigashi, więc czemu nie podziemie złych?

ROZWIĄZANIE
Rozbudowanie rozgrywki Nukenina. Gdzie będzie miał możliwość na sprzedaż, kupno, miejsce na odpoczynek, spotkanie z innymi "złymi" graczami czy NPC, gdzie doda nam to nowe możliwości fabularne, czy też dostania specjalnych misji od półświatku, otwarcie jakąś furtkę wejścia na Eventy (By też ci bardzo niegrzeczni mogli się pobawić na nich), wojny pomiędzy prowincjami (Bo fajnie by było się tam wpieprzać, takie specjalne misji gdzie jakiś klan postanowił wynająć nawet złych do jakiegoś sabotażu, by wygrać wojnę, pokonać przeciwnika, czy też by ich wynajął inny ród by osłabiać strony by wojna nadal trwała i sie wyniszczyli, bądź po prostu by półświatek mógł zdobyć większe wpływy w tych prowincjach, możliwości jest dużo)

Czyli w punktach:
  • Miejsca dla Nukeninów. Nie muszą być we wszystkich prowincjach, po prostu w jakiś wybranych, a w reszcie prowincji jak to złe środowisko ma skale wpływów, przepływ informacji i takie tam. Do tego jest jeszcze mafia gdzie jest niby taka zła, więc to też może dać jakieś możliwości do rozwinięcia półświatku gdzie złe postacie mogą grać.
    • W tych miejscach po prostu sklepy, nawet szpitale, ale one też będą kosztować, bo nic za darmo. No i jakieś miejsca do przesiedzenia na fabule.
    • Dołączenie do jakiś grup przestępczych, gdzie to prowadzą jakieś złe NPC, bądź stworzyć swoją, gdzie zdobędzie się npc co zbiera informację itp, jakiś pachołków (No tutaj to może za daleko poleciałem) i przyjęcie innych graczy do złej organizacji, które ma szanse na powodzenia bo będzie pod podstawową protekcją półświatku (może nawet na jakiś okres początkowy, by mogła się rozwinąć, ale przez co by musiały płacić jakiś podatek roczny, nic za darmo, pamiętajmy).
      • Dostęp do takich miejsc. To też ważna rzecz. Osoba, która dostała możliwość dostępu do samego podziemia Nukeninów, musiała się czymś wykazać na świecie. Na przykład mieć za sobą parę listów gończych, być uznawany za zło itp. By nie było tak, że jest jakimś szpiegiem czy inną pizdeczką, która zaraz wyjawi co gdzie i jak. Jak już taka osoba się pojawi, co będzie na tle świata zła, to oni będą mieli na niego oko, będą sprawdzać czy będzie opłacalne przyjęcie go do ich środowiska. A po pewnym czasie, jak zadecydują to dostanie specjalną wyprawę, by zdobyć dostęp do takiego miejsca dla nukeninów, co otworzy furtkę nowych możliwości postaci. Jak sobie ograniczył możliwość w normalnym świecie klanów, to mam szanse na inne rzeczy, takie same ale w innym miejscu. Więc dostęp, ale taki, że nikt by nie mógł wyjawić. Moze nawet mogło by być tam coś nałożone na rekrutów, którzy przez to nie będą mogli wyjawić informacji o miejscu tego półświatku
  • Dostęp do specjalnych misji Nukeninów. Jak wbiły misje wojenne czyli te MW, to by mogło wejść w życie MN, czyli misje Nukeninów. Które by mogły działać na tej samej zasadzie co MW. Cięższe, trochę więcej wynagrodzenia, dostępność nowych ścieżek fabularne i inne.
    • Misjodawca też z uprawnieniami rangi B i musiał by konsultować się z fabularami. Zeby nie było jakiś baboli ze strony prowadzących.
    • Możliwość połączenie misji. Jak na przykład jakiś gracz, który ma zwykłą misje czy też MW w danej prowincji, to taki Nukenin by miał zadanie by mu przeszkodzić w realizacji celu, zabicie tego kogo chroni, albo po prostu próbę zabicia innego gracza. Chociaż może też być coś innego, to już sprawa MG, którzy mogą to obgadać z fabularami.
      • Chociaż tutaj by gracze mogli się bać, że są w połowie misji i ktoś tak po prostu znikąd wpadnie na ich misje, rozwali im to albo po prostu ich zabije, jak sa lekko wycieńczeni. Tutaj bym dał nowe rozwiązania. Rzut kostką. Administracja kiedy tylko jakiś nukenin by brał misje MN, by ogarnął jaki gracz w tym czasie ma w tej prowincji misje i by rzucał kością z małą szansą na powodzenia, czy taki Nukenin dostanie właśnie zlecenie na przeszkodzeniu czy też zabiciu celu/gracza. To doda trochę pikanterii no i po prostu to jest świat otwarty, więc gracz podczas swojej misji nie jest w jakiejś zamkniętej strefie, gdzie żaden inny gracz nie ma dostępu. Wiec nawet takie rozwiązanie w wpieprzanie sie misji by było dobre dla każdego gracza, co może jakiś random wbić komuś do misji, dodać trochę strachu, czy im pomoże czy nie i takie tam.
        • Przykład. By wpaść na misje rangi D graczowi to by musiało wypaść na kostce k100 przedział 1-5. Małe szanse, wiec tacy gracze na takich misjach są w cholere bezpieczni. Na C to przedział 1-20. Na B przedziałem by był 1-35. A - 1-50. S - 1-70. Każda misja rangi wyżej, to większe zagrożenie ale też większe przedsięwzięcie, gdzie źli, inne klany itp by miały o tym informacje, że ktoś takiego coś robi i mogą planowac, by przeszkodzic w realizacji.
      • Kolejnym usprawnieniem. Jeżeli by tak się stało, że nukenin wpadnie do misji gracza. To jak graczowi uda się zrealizować cel, przeżyć, to dostanie większe wynagrodzenie, ponieważ miał cięższą przeszkodę do pokonania. Nawet jeżeli mu się nie uda wykonać misji zginie/przeżyje to dostanie normalne wynagrodzenie. Jako zadość uczynienia i będzie miał więcej ph nawet jeżeli włożył w misje tyle czasu, to chociaż mu się to opłaci, jak przeżyje to tak czy siak dostał tyle samo wynagrodzenia, a jak umrze to i tak trochę więcej na pośmiertną postać ma ph.
  • Jak wspomniałem. Nowa ścieżka wejścia na Event. Czyli po prostu wejście od boku, czy nawet z tyłu na takie wydarzenia i to po prostu zależy od prowadzącego, czy da jakaś misje takiemu Nukeninowi, że ma im przeszkadzać w realizacji celów. Bądź po prostu jego wola, czy z własnych chęci będzie reszcie graczy wrzodem na dupie, czy nawet będzie w jakiś sposób im pomagał.
DODATKOWE UWAGI
  • Pomysł na szybko. Wpadł mi odrazu do głowy po tym jak weszły te Wojny. Więc jest to takie szybkie, bo jakbym zostawił to na później to by mi się nie chciało ruszać tej kwestii.
  • Jeżeli wam się podoba/nie podoba, macie inne pomysły, usprawnienia tego co podałem to śmiało walcie <3 To co podałem nie jest jakieś perfekcyjne.
  • Jestem dość leniwą osobą, która stroni od kłótni, wiec nie zdziwcie sie, że nie będę odpisywał tutaj odrazu, jak ktoś tutaj coś napisze.
  • Robie to pod siebie przede wszystkim, ale też chce zachęcić takim systemem innych graczy by obrali ścieżkę zła i Antykreatora! Jestem taki samotny w tym wszystkim.
  • STWÓRZMY RAZEM więcej możliwości gry dla nas graczy! Niech nasze forum sie rozwija o nowe możliwości!
MAKE NUKENIN GREAT AGAIN!
0 x
Awatar użytkownika
Yamanaka Inoshi
Postać porzucona
Posty: 3431
Rejestracja: 12 lut 2018, o 22:35
Wiek postaci: 18
Ranga: Dōkō
Krótki wygląd: - Akcent Karmazynowych szczytów - Francuski
- Blond włosy długością do ramion
- Zielone oczy - w stylu Yamanaka
- Wzrost 161
- Łuskowaty kombinezon
- Widoczne bandaże na dłoniach.
Widoczny ekwipunek: Stalowe elementy pancerza, maska
Duży miecz na plecach
Plecak
Kabura z prawej strony na udzie.
GG/Discord: Tario#3987/64789656
Multikonta: Hoshigaki Maname
Aktualna postać: Jun
Lokalizacja: Soso

Re: Nukenin

Post autor: Yamanaka Inoshi »

Popieram.
0 x
Dōhito Satori

Re: Nukenin

Post autor: Dōhito Satori »

Popieram również, fajne urozmaicenie rozgrywki nukiem.
0 x
Yurika

Re: Nukenin

Post autor: Yurika »

Zróbmy nukenin wielki ponownie. Popieram
0 x
Kurusu

Re: Nukenin

Post autor: Kurusu »

Interesting. Jeszcze nie upadłem na przedstawiony poziom, ale całym serduszkiem popieram.
0 x
Awatar użytkownika
Kakita Asagi
Gracz nieobecny
Posty: 1831
Rejestracja: 15 gru 2017, o 17:45
Wiek postaci: 28
Ranga: Samuraj (Hatamoto)
Krótki wygląd: Mężczyzna o ciemnych włosach i niebieskich oczach, wzrostu około 170 cm. Ubrany w kremowe kosode, z brązową hakama oraz granatowym haori z rodowym symbolem. Na głowie wysłużony, ale nadal w dobrym stanie kapelusz.
Widoczny ekwipunek: - Zbroja
- Tachi + Wakizashi
- Długi łuk + Kołczan
GG/Discord: 9017321
Multikonta: Hayabusa Jin
Lokalizacja: Wrocław

Re: Nukenin

Post autor: Kakita Asagi »

Moim zdaniem, całkiem fajnie przemyślane i nic, tylko to zaimplementować :)
0 x
Obrazek

Poza tym, uważam, że należy skasować Henge i Kawarimi.


Heroic battle Theme|Asagi-sensei Theme|Bank|Punkty historii|Własne techniki| Przedmioty z Kuźni | Inne ujęcie | Pieczątka
Lista samurajek, które były na forum, ale nie zostały moimi uczennicami i na pewno przez to nie grają.
  • Mokoto (walczyła na Murze)
  • Mitsuyo (nigdy nie opuściła Yinzin)
  • Inari (była uczennicą Seinara)
  • Sakiko (byłą roninką, obierała ziemniaki na misji D)
Ginjiro

Re: Nukenin

Post autor: Ginjiro »

Szczerze, to ja się dziwie, że tego wcześniej nie było. Nie wiem ile forum stoi ale z tego co sam grałem przez kilka lat, to nauczyłem się, że obowiązkiem każdego pbf'a/serwera stricte nastawionego pod odgrywanie ról w jakimś uniwersum jest stworzenie stabilnego miejsca do gry dla postaci dobrych i złych. Ogółem propsuje. Cały czas myślałem, że Nukenini mają wyżej wymienione możliwości już dostępne xD
0 x
Awatar użytkownika
Rika Kari Matsubari
Posty: 1090
Rejestracja: 6 mar 2018, o 12:34
Wiek postaci: 19
Ranga: Sentoki

Re: Nukenin

Post autor: Rika Kari Matsubari »

A ja się dziwię, że wszyscy podchodzicie do tego bezkrytycznie ;) Ogólnie Yuji bardzo popieram sam pomysł, aby coś z tym zrobić, ale pewne rzeczy mi się nie podobają. Podkreślam, że wspomnę tylko o tym, co mi się w pomyśle nie podoba, ale raczej w formie opinii i wskazówek na zmianę, niżeli jakiejś krytyki. Inicjatywy graczy cieszą :)

1. Jeśli chodzi o lokacje dla złych, to są one tak samo potrzebne jak te dla dobrych, a i w nich jest nieład. Moim zdaniem robienie dzielnic byłoby przesadą, a pojedyncze lokacje mogą powstawać z inicjatywy graczy i nikt tego nawet teraz nie broni. Źli zawsze się znajdą, więc można takie miejsca zrobić, ale moim zdaniem to nie materiał na dział pomysłów, bo w każdej chwili można takie miejsca sobie założyć.
2. Grupy przestępcze są i przynajmniej część z nich jest całkiem atrakcyjna. Z tego co mi wiadomo w każdej chwili można założyć swoją organizację, jeśli ma się na to dobry plan. To moje prywatne zdanie, ale lepiej byłoby, aby gracze zasiedlali te istniejące, bo póki co po poczatkowym zachwycie mamy chyba mafie-wydmuszki.
3. Stworzenie świata podziemnego złych ludzi to chyba najmocniejszy punkt pomysłu. Podoba mi się to.
4. Nie rozumiem dlaczego nukenini mieliby mieć specjalne misje. Tak źli, jak i dobrzy mogą wpłynąć na fabularne losy osad, więc specjalne traktowanie nie ma sensu. Dodatkowe wynagrodzenie tym bardziej. Nie od dziś wiadomo, że na misjach trudniej jest zachować dobrą twarz, a zabójstwo to często droga na skróty.
5. Dołączanie do misji "Dobrego" jakiegoś nukenina wydaje się super pomysłem, ale niestety jest okropny. Ze strony nukenina mogłoby to być długie wyczekiwanie na akcję, a ze strony Dobrego... na przykładzie. Wszyscy wiemy, jak trudne do dogrania na zadowalającym dla wszystkich tempie są misje grupowe. A teraz wyobraźcie sobie, że mam pecha i na misji trafiam na nukenina, którego nawet nie znam. Taki ktoś w każdej chwili może wziąć trzytygodniowy urlop i zablokować mi misję pozafabularnie. Ja wtedy się wylogowuję i nie wracam.
6. Nowa ścieżka wejścia na event może być ok, choć gracze i tak będą wiedzieli kto jest tym nukeninem, co trochę psuje zabawę.
7. Łączenie misji w przypadku MW ma co prawda te same wady, które wymieniam w punkcie piątym, choć fabularnie ma duży sens i może warto się nad tym pochylić. Jednak moim zdaniem misje takie nie powinny być na zasadzie jedna strona konfliktu vs nukenin, bo nukenin może równie dobrze mieć w interesie powodzenie drugiego gracza. Raczej widzę to z udziałem graczy z obydwu stron konfliktu i niekoniecznie jako dołączenie jednego gracza do drugiego, a z premedytacją sparowanie dwóch osób do takiej misji i rozpoczęcie jej razem jakimś pojedynkiem czy czymś.

Dużo tekstu, ale chyba warto, bo to jak dotąd jedyny negatywny głos w dyskusji. Oczywiście fajnie coś zrobić z nukeninami, ale niektóre rzeczy na dobrą sprawę już można zrobić bez niczyjego klepnięcia, a inne będą bardzo uciążliwe i tylko na pozór są takie super. Mam nadzieję, że coś jednak przejdzie :)
0 x
Awatar użytkownika
Yasuo
Posty: 1521
Rejestracja: 20 lip 2017, o 20:57
Wiek postaci: 29
Ranga: Kosho
Widoczny ekwipunek: Link do widocznych przedmiotów znajduje się na samej górze KP
GG/Discord: .iwaru
Multikonta: Tenshi

Re: Nukenin

Post autor: Yasuo »

Emm... ciężko mi cokolwiek na to powiedzieć. Taką specjalną lokacją gdzie nukenini mogliby się spotykać i fabulić mogłoby być więzienie :P.

A tak serio, to nie wiem czy to nie jest przekombinowane przypadkiem. No i są mafie w Shigashi no Kibu.

Albo można ograniczyć możliwości zabicia czy pogoni za takim nukeninem. Wtedy np. Do 2000 PH będzie mógł grać jak zwykły gracz. A potem będzie musiał walczyć.

Co do eventów to się zgadzam, ale zauważyłem, że podczas wojny klany i rody biorą każdego chyba.

A co do Antykreatora, to nie da się z nim sprzymierzyć albo zostać jego poplecznikiem. Kiedyś o to pytałem :P. Można tylko próbować mu dorównać w czynieniu zła i potędze.
0 x
- Mowa
"Myśli"
Prowadzone Misje: -

Wzór Misji:
Wzór Nowej Lokacji:
[/list][/fieldset]
Plotki i Ciekawostki
  • Brak - brak
[/quote][/code]
Yuji Saga

Re: Nukenin

Post autor: Yuji Saga »

No to wspaniale! Już się bałem, że to będzie jeden z tych tematów z pomysłami gdzie każdy to ominie szerokim łukiem. >:V

Rika:
1.
No i tutaj nie chodzi oto by sobie stworzyć i już. Tutaj chodzi by było coś takiego jak w każdej osadzie. Ostoja dla wszystkich nukeninów, gdzieś w jakimś punkcie jaskini, czy innym odległym i niedostępnym miejscu w jakiejś prowincji dla zwykłych ludzi/Shinobi.
Potrzebne takie jak pisałem. Sklepy, miejsce w którym można by było się wyleczyć, nawet hierarchia, rada, która to wszystko kieruje i może nawet dać te specjalne misje o których mówiłem i dalej będę wspominał. No i nie da się stworzyć tak po prostu jako gracz, miejsca gdzie działają npc, handlarze spod ciemnej gwiazdy itp. Prędzej można sobie znaleźć "swoją" kryjówkę, którą trzeba sobie urządzić, ale w niej nie będzie nic poza "Kryjówką" i tyle. A tutaj chodzi o potrzebne rzeczy dla każdego gracza, gdzie Nukenini nie mają już dostępu do nich w miastach.
Moim zdaniem my jako gracze nie mamy prawa tworzyć takich miejsc, jak pisałaś, nawet jak gdzieś się znajdą takie npc. Dlaczego? No bo będzie burdelik. To jakby gracz poszedł i postawił sobie temacik z małą wioską, gdzie ma wszystko i zaczął ją powoli rozwijać. Trochę to podkolorowałem nie potrzebnie. ;o

2.
Tak, są, ale tutaj chodzi o takie szajki, które mogą też fabularnie nas poprowadzić. No i wiadomo, stworzyć swoją organizacje przestępczą jest ciężko na pewno, bo nie ma jak na razie dla siebie miejsca. A tutaj po prostu ma zamiar do pomocy. Chociaż nie musi to przejść, to jedyny pomysł, by dało to jakieś urozmaicenie, danie graczowi wybór, fabularne możliwości. Jak na przykład stworzenie jakiś trzech grup przestępczych npc, które by działały na naszym forum. Bo jak na razie mamy te "dobre" oraz mafie, które działają jedynie na swoim obszarze i nie są takie głownie złe, czy coś.
Było Shiro Ryu, teraz jest coś innego co chce pokonać Antykreatora, Mur, gdzie ludzie mogli dołączyć, ale złych nie ma. Mafia się dla mnie nie liczy, bo jak podałem wcześniej. Działa na ograniczonym obszarze, a jej cele są po prostu by zagarnąć jak najwięcej dla siebie tam i pokonać drugą mafie.

4.
Tutaj chodzi oto, że Nukenini w takich specjalnych misjach dostają coś gorszego niz na zwykłych misjach. Coś można to porównać jak do przygód Akatsuki w filerach, gdzie występował Itachi i ten inny z kraju wody, co miał Kubikiribōchō.
Gdzie też takie misje jak zostanie odkryte może zwiększyć cenę za głowę gracza. Te specjalne misje by były właśnie specjalne, czyli nie takie, że dostaje je się ciągle jak się chce. Były by one dawane właśnie przez szefów tych podziemi nukeninów. Dzięki którym można by było zwiększyć sobie u nich reputację, zwiększyć prestiż swojej organizacji albo do której właśnie należy osobnik.
To dałem by gra nukeninami była bardziej rozbudowana. Ale też może być właśnie takie przedobrzenie, zależy co reszta powie.
A to, że ludzie zabijają z zimną krwią na zwykłych misjach i "grają dobrymi", to powiem, że trochę ich problem, że idą na łatwiznę. Bo można zachować twarz, ale trzeba się postarać.

5.
Dlatego można ustalić zasady do tego. Jeżeli jakiś Nukenin wpieprzył się do misji kogoś innego, to nie powinien tak znikać dawać urlopów. Jeżeli wiedział, że nie da rady z odpisami a wziął misje. To mam dwa rozwiązania.
  • Ugadać się z tym graczem/graczami którym wbiło się do misji i dojść do porozumienia
  • Jeżeli nie ugadał/gracze się nie zgodzili to będzie musiał jakoś dać radę z odpisami, a jak nie da to Mistrz gry go wyautuje z akcji. Jeżeli jeszcze nie wszedł w żadną interakcje z graczami to po prostu nic się nie stanie. Oni będą dalej prowdzić misje, a jego wyjdzie jako niewypał. W przypadku walki, interakcji, że potrzebne są tutaj te ruchy to można nawet przyjąc zasade jak w walkach. Czyli 24h czy więcej. Nie ma odpisu, przepada jego tura, może dostać porządnie w morde, być zakuty w kajdany, albo zginąć.
Co w przypadku z drugą stronę. To trochę tak samo, chociaż by była mała przewaga na stronę gracza, bo to ktoś się wbił do jego misji.
Pomysł z wbijaniem do misji jest dla mnie najlepszym. Ponieważ będzie jakaś interakcja, zwroty akcji itp, a nie po prostu robiona farma, misje na odwal się czy coś, wtedy to się zmieni na "strategiczna" misje, którą stawką jest realizacja misji oraz przeżycie za wszelką cenę.



Yasuo:
Ta i prysznice w kiciu <delfineł>

Co do tego, to potrzebne jest dla mnie. Mafie to takie meh tak na prawde. To jak wspominałem u Riki. Siedzą w jednym miejscu i do tego w środku miasta, gdzie już Nukenin jak wbije co ma list gończy to dostanie kajdankami po ryju albo mieczem po nogach by nie spieprzał.

I tu się mylisz! Ja spokojnie pomagałem antykreatorowi na Evencie. Trzeba po prostu mieć głowę na karku, szczęście oraz chęci. Można być jego cichym pomagierem, który nie jest w jego składzie, ale może kiedyś na jakimś evencie się uda i będzie zwoływał na takie akcje eventowe, kto wie. To nie jest jakaś specjalna grupa, która zabija każdego kogo spotka. No tak w naszym przypadku na Evencie było. Jest to ogłoszone zło na tym świecie, ale nie takie co chce odrazu wszystkich wymordować. Jeżeli ktos chce im pomóc to pewnie przyjmą ich pomoc. Coś jak Obito kiedy przyszedł Kabuto i zaproponował mu pomoc, no i dał mu fajne Edo Tensei, co zmieniło jego plany co do przebiegu wojny.
0 x
Awatar użytkownika
Yasuo
Posty: 1521
Rejestracja: 20 lip 2017, o 20:57
Wiek postaci: 29
Ranga: Kosho
Widoczny ekwipunek: Link do widocznych przedmiotów znajduje się na samej górze KP
GG/Discord: .iwaru
Multikonta: Tenshi

Re: Nukenin

Post autor: Yasuo »

Co do Antykreatora, to kiedyś miałem pomysł, żeby do niego dołączyć i pytałem administrację czy można. Powiedzieli, że nie :P. Ale może się coś zmieniło.

I jeszcze wtrącę się odnośnie tych organizacji przestępczych, azylów dla Nukeninów. Pomysł masz dobry, ale trochę źle się za to zabierasz moim zdaniem. Zbyt ogólnikowo. Wiesz jak się zakłada organizację na tym forum? Piszesz posta w zmianach, ukrywasz jego treść za pomocą: Dajesz w ten sposób dostęp jedynie administracji i oni to oceniają. Oczywiście taka organizacja to mniej więcej taki bardziej rozbudowany przedmiot z kuźni czy WT. Powinieneś dokładnie opisać jak to ma działać. Nie musisz od razu stawiać siebie jako lidera. Po prostu opisz całą mechanikę organizacji, rangi, członków (npc), zasady dołączenia, cele, bla bla bla. Konkrety, konkrety, konkrety. Niby coś takiego co opisałeś tutaj, ale w takiej jeszcze bardziej konkretnej i skondensowanej formie. Bo szczerze mówiąc, napisałeś tutaj parę ogólnikowych rzeczy, plus opisałeś jak wg Ciebie powinna wyglądać ta organizacja. No, ale ja - jako być może potencjalny przyszły członek (chociaż wątpię, że tą postacią bym dołączył, bo jest przesiąknięta dobrem, ale na pewno wkrótce umrze :V) - praktycznie nic z tego nie zapamiętałem. Jak to czytałem, to rozumiałem o co Ci chodzi, ale po 5 minutach od przeczytania zupełnie wyleciało mi to z głowy. Mechanika organizacji powinna być tak opisana, żeby członkowie mogli łatwo zapamiętać te zasady.

Więc jeśli brakuje Ci organizacji nukeninów, to spróbuj ją opisać i wkleić do "Pomysłów" :).
0 x
- Mowa
"Myśli"
Prowadzone Misje: -

Wzór Misji:
Wzór Nowej Lokacji:
[/list][/fieldset]
Plotki i Ciekawostki
  • Brak - brak
[/quote][/code]
Yuji Saga

Re: Nukenin

Post autor: Yuji Saga »

Problemem który tutaj przedstawiam nie jest organizacja, a po prostu słabe możliwość gry Nukeninem. gdzie jest to trochę nie opłacalne, bo jest się ograniczonym itp, prędzej to się opłąci jak jest sie na jakimś poziomie sentoki czy wyżej.
Podałem ogólnikowo, tak, bo jeżeli bym podał szczegółowo to by mogło nie przejsc, bo mogło się coś nie podobać, przedobrzone, nie pasuje fabularnie administracji i takie tam.
Podałem rozwiązanie, które pomoże usprawnić grę, zachęcić graczy na pójście inną ścieżką rozgrywki. Dalej to będzie raczej sprawa administracji, modów, którzy mój pomysł usprawnią, wywalą coś, dodadzą coś, bądź ugryzą to z innej strony, ale będzie zrobione za sprawa tego właśnie pomysłu. Chodzi mi tutaj by coś było z tymi Nukeninami, bo nic z nimi nie ma rozbudowanego tak dokładnie.
0 x
Awatar użytkownika
Yasuo
Posty: 1521
Rejestracja: 20 lip 2017, o 20:57
Wiek postaci: 29
Ranga: Kosho
Widoczny ekwipunek: Link do widocznych przedmiotów znajduje się na samej górze KP
GG/Discord: .iwaru
Multikonta: Tenshi

Re: Nukenin

Post autor: Yasuo »

Generalnie zgadzam się. Nukenini nie są szczegółowo opisani. Niby są te książeczki bingo, ale trafia tam bardzo mało graczy. W zasadzie głównie jesteś tam Ty :D. PS: Na Kantai Cię jeszcze nie szukają. No i oprócz Ciebie jest jeszcze Reika i Mishima, którzy w zbrodni mają status "Zaginieni". Tak jakby zaginięcie było zbrodnią, więc średnio pasują do księgi bingo. Cała mechanika polowania na taką osobę jest hmm... też strasznie dziwna. Słyszałem, że żeby odszukać jakąś osobę trzeba wykonać misję rangi B. I wtedy można się wtrącić w jej misję/fabułę i ją zaatakować. Ale żadnych konkretów chyba nie ma. Więc problem rzeczywiście istnieje i wiem, że pewnie może być Ci ciężko grać obecnie. A jak zacznę na Ciebie polować (bo w końcu 5000 Ryo piechotą nie chodzi!), to już w ogóle XD. Trzeba to jakoś jeszcze dopracować, heh. Ale tak jak mówię. Na organizacji skupiłbym się w innym temacie, a tutaj omówił jedynie samą ideę Nukeninów z perspektywy samotnego złoczyńcy (tzn. bez organizacji).
0 x
- Mowa
"Myśli"
Prowadzone Misje: -

Wzór Misji:
Wzór Nowej Lokacji:
[/list][/fieldset]
Plotki i Ciekawostki
  • Brak - brak
[/quote][/code]
Awatar użytkownika
Akarui
Postać porzucona
Posty: 1567
Rejestracja: 8 cze 2017, o 01:03
Krótki wygląd: Jak na avku brązowy płaszcz z kożuszkiem - mamy zimę! ;)

Re: Nukenin

Post autor: Akarui »

Założyć Pub dla Złoli xD
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=bt__1gwGZSA[/youtube] A tak serio, to mimo świetnego rozpisania nadal uważam, że powinieneś dać szansę Mafiom. Nie po to zostały stworzone, by leżeć w regulaminach, ktoś to musi rozwinąć. I w tym miejscu uważam, że Twoja postać jest wprost idealna do objęcia kontroli nad jedną z mafii, powoli i po schodkach, na sam szczyt do władzy i stworzenia własnego kultu. Masz przecież w ich regsach, że będą chronić Twoje cztery litery, więc te kajdanki jak się pojawisz nie powinny Ci grozić. Przecież administracja da Ci szansę na dołączenie gdzieś, misję wstępną i rządzenie podziemiem Shigashi.

A Nukiem zawsze i wszędzie źle się grało. Za mało osób chce nimi grać, by to było poważnie traktowane. Mamy chociaż z 10 Nuków z prawdziwego zdarzenia? Takiego Shigi to nie liczę, on za dobry jest na złola :P

Spójrzmy też na Nuków przedstawionych w m&a. Który mógł wolno chodzić po innych wioskach? Kto miał wolne i spotykał się i "prowadził fabułę"? Śmiem twierdzić, że żaden. Jak byłeś nukiem bez organizacji, to kiepsko z Tobą. A jak miałes organizację, to Twoje życie albo kręciło się wokół misji (Akatsuki), albo ukrywania się pod jakimś szefunciem (Ekipa co najęła Zabuzę do niszczenia mostu).

Sorry Amigo, Nukeniństwo zawsze było ciężkim kawałkiem chleba. Nie mówię, że nie należy próbować, ale takie próby ułatwiania mi osobiście się nie podobają.
0 x
MOWA
Ginjiro

Re: Nukenin

Post autor: Ginjiro »

Uprzedził mnie nieco autor tematu, ale dodam też od siebie kilka groszy. Absolutnie brakuje małych obozowisk, czy kryjówek, które są zarządzane przez NPC. Wydaję mi się, że postawienie jednej lokacji w każdym z krajów będzie zupełnie wystarczające. Nie wiem, czy forum oferuje takowy mechanizm ale po utworzeniu odpowiedniego "poddziału" proponuje zablokować dostęp do niego hasłem. Osoby, które decydują się na wstąpienie na ścieżkę "tego złego" miałyby możliwość zdobycia kodu na wejście do tematu i spokojnego odgrywania ran, czy po prostu zwykłych rozmów z podobnymi do siebie. Blokada spowodowałaby niemożliwość sprawdzenia przez "dobrych" graczy tego co tam się dzieje. Nawet w przypadku ostrych poszukiwań, zakładając X obozowisk pod hasłem, gracze musieliby się zastanowić do którego aktualnie kraju mógł zbiec "łotr". Wiem, że takie hasło do działu może łatwo wycieknąć ale identycznie łatwe jest sprawdzenie skąd takowy oszust miałby informacje o poszukiwanym ninja. Poza tym, jestem przekonany, że większość tutaj gra po prostu dla zabawy i nie zależy im na celowym "udupianiu" postaci innej osoby. Oczywiście wszystkie "obozowiska", czy jak to nazwiecie powinny zostać stworzone i kontrolowane przez administracje. Żeby nie było przypadkowego syfu naniesionego przez innych graczy oraz dziwnych akcji ze "spalaniem" obozów.
Podpinam się pod wypowiedź autora, fajnie byłoby zobaczyć małe grupki przestępcze NPC sterowane przez graczy. Wszystko oczywiście pod kontrolą administracji, nie chodzi mi tutaj o stworzenie NPC'tów, którzy się mistrzami z swoim fachu. Tylko po prostu takich klasycznych "przydupasów", aby sterujący nimi gracz mógł urozmaicić rozgrywkę innym osobom.
No i tak jak wyżej pisałem, zabezpieczenie wszystkiego hasłem. Możecie się zastanawiać, dlaczego więc nie zabezpieczyć hasłem każdej lokacji? W końcu tam też może dojść do MG. Tylko pytanie brzmi, po co? To co się dzieje po stronie "dobrych" zazwyczaj nie jest aż tak inwazyjne jak ruch ze strony ludzi spod ciemnej gwiazdy.
To co napisał autor, więcej do dodania nie mam.
Możliwość "wtargnięcia" Nukenina do misji innego gracza jest moim zdaniem wymagane, co więcej. Moim zdaniem wtargnięcie każdego gracza powinno być jak najbardziej możliwe. Ja rozumiem opiekunów, którzy prowadzą misję. Niektórzy pewnie spędzają godziny na eleganckim rozplanowaniu zadania, ale czy to właśnie o to chodzi? Żeby misja poszła bez żadnego problemu? Moim zdaniem jakiekolwiek wtargnięcie do misji innego gracza powinno być mile widziane. Skoro już jesteśmy przy tym temacie, podczas wystawiania postu w "przyjmowaniu misji" powinniście dodać formułkę coś w stylu "Czy zgadzasz się na ewentualne wtargnięcia innych graczy". Wtedy taki Nukenin, czy po prostu randomowy gracz musi spełnić tylko dwa warunki:
- Nie może mieć żadnych urlopów na czas trwania misji.
- Nie może przeciągać odpisów i jednocześnie stopować rozgrywki. (Powiedzmy, że gracz decydowałby ile ma czasu na odpis, czy to 24h, czy może więcej. Zależy kto ile ma czasu)

Rozumiem, że nie każdy lubi jak random wcina mu się w grę, więc może sam zdecydować, czy chciałby takie coś zobaczyć.
Dlatego osobny, zaszyfrowany dział dla osób "złych". Tam mogą knuć co im się żywnie podoba, a w działach publicznych niekoniecznie "otwarcie" pokazywać jakimi są zbirami.

Ostatecznie przepraszam za jakąkolwiek niewiedzę w mechanikach rozgrywki, jestem tutaj stosunkowo świeży i dopiero poznaje jak działają systemy. Najbardziej mi brakuje po prostu zablokowanych działów, gdzie "źli" mogliby otwarcie grać swoje i inni gracze nie mieliby o tym pojęcia.
0 x
Zablokowany

Wróć do „Odrzucone”

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość