- Nazwa
- Futton no Jutsu: Reberu Di
- Ranga
- D
- Początkowy poziom rozwoju Futton no Jutsu pozwala na wytwarzanie chakry Uwolnienia Wrzątku. Nawet pomimo dość niewielkiej siły, technika i tak potrafi się dość dobrze rozprzestrzeniać i przy odpowiednim użytkowaniu - może namieszać w szykach.
- Wrzątek
- Zasięg kontroli
- Objętość
- Dodatkowe Możliwe jest podwojenie jednego wymiaru kosztem zmniejszenia o połowę pozostałych.
- Koszt E: 14% | D: 12% | C: 10% | B: 8% | A: 6% | S: 4% | S+: 2% (na turę)
PROBLEM
Terumi niczym Shabondama zostali zapomniani i nie mieli podanych żadnych wartości reberu. Dodatkowo techniki zakładały, że możesz wroga pokryć coca-colą albo mydłem, i inne tego typu głupoty.
ROZWIĄZANIE
Wprowadzić poniższy pomysł do życia.
DODATKOWE UWAGI
Zmiany:
- Określenie siły, szybkości i (w przypadku Youtonu) wytrzymałości tworzonych przez klan rzeczy.
- Futton (kwas) ze względu na brak technik ma wprowadzoną nową mechanikę - kwas. Działa on na podobnej zasadzie jak chociażby lód Yuki. W tym przypadku jednak osoby przebywające w kwasie otrzymują zmniejszone statystyki. Ostatecznie połączenie reberu + kwas daje odpowiednik siły reberu = 240. Sądzimy, że powinno to być najsilniejsze pod tym względem reberu, bo jak widzieliśmy w anime, było to jedne z nielicznych, które było w stanie topić najpotężniejsze bariery typu Susanoo.
- Youton - czyli wytworzenie lawy. Trzeba było wybierać między balansem, a realizmem tego Kekkei Genkai. Jak wszyscy zapewne wiemy - nawet kropelka lawy byłaby cholernie niebezpieczna, a co dopiero rzyganie nią na prawo i lewo. W związku z tym standardowa zdolność lawowych Terumi została lekko zmodyfikowana. Z początku będzie to po prostu wapień, który może wywołać poparzenia, a dopiero potem będzie się to przeobrażać w lawę (przy zachowaniu statystyk siły reberu). W pewnym momencie lawa oczywiście prześciga wapno, jednak nic nie stoi na przeszkodzie, by robić wapienne WT w przyszłości.
- Lekki rework Kairiki Musō (zbroi futtonowej)
- Wywalić technikę "Futton: Kōmu no Jutsu"
Youton
- Nazwa
- Youton no Jutsu: Reberu Di
- Ranga
- D
- Pierwszy poziom Uwolnienia Lawy. Na tym poziomie shinobi nie jest jeszcze w stanie wytwarzać lawy. Terumi rekompensuje to jednak w inny sposób. Dzięki swojemu Reberu, potrafi wytwarzać wapno. Choć jego właściwości nie są zatrważające, to kontakt z żywą tkanką może doprowadzić do poparzeń. Ma też inną właściwość - po kontakcie z wodą wapno zastyga, tworząc twarde twory o zwiększonej wytrzymałości. Dodatkowo ninja jest w stanie wytwarzać substancję która szybko zamienia się w gumę. Z uwagi na jej elastyczność jest zaskakująco trudna do przebicia za pomocą prymitywnej siły, niestety techniki penetracyjne nie mają z nią żadnych problemów.
- Wapno
- Guma
- Objętość
- Dodatkowe Możliwe jest podwojenie jednego wymiaru kosztem zmniejszenia o połowę pozostałych.
Przy braku skupienia wymiary wynoszą połowę pierwotnej wartości.
Wytrzymałość wapna po kontakcie z wodą rośnie o 40
Techniki penetracyjne użyte na tworze z gumy mają siłę zwiększoną o półtorej progu (zamiast jeden próg). - Koszt
- E: 14% | D: 12% | C: 10% | B: 8% | A: 6% | S: 4% | S+: 2% (na turę)
- Nazwa
- Youton no Jutsu: Reberu Shi
- Ranga
- C
- Rozwinięcie zdolności klanowych Terumi. Kontrola nad materiałami jest dokładniejsza i szybsza, zwiększają się też ich właściwości. Wapno staje się znacznie bardziej żrące i kontakt z nim może doprowadzić do niebezpiecznych poparzeń. Twory z gumy także stają się twardsze i swoją konsenstencją zaczynają przypominać kamień. Wciąż jednak obu wytworom brakuje zjadliwości.
- Wapno
- Guma
- Objętość
- Dodatkowe Możliwe jest podwojenie jednego wymiaru kosztem zmniejszenia o połowę pozostałych.
Przy braku skupienia wymiary wynoszą połowę pierwotnej wartości.
Wytrzymałość wapna po kontakcie z wodą rośnie o 40
Techniki penetracyjne użyte na tworze z gumy mają siłę zwiększoną o półtorej progu (zamiast jeden próg). - Koszt
- E: 24% | D: 18% | C: 15% | B: 12% | A: 9% | S: 6% | S+: 3% (na turę)
- Nazwa
- Youton no Jutsu: Reberu Bi
- Ranga
- B
- W końcu użytkownik Youtonu ma to po co tu przyszedł. Co prawda lawa nie jest jeszcze znaną i lubianą cieczą, lecz przypomina ona raczej rozżarzony do czerwoności żużel. Nie zmienia to faktu, że wciąż jest śmiertelnie groźna. Kontakt z nią powoduje groźne oparzenia, a sama obecność w okolicy nie jest przyjemna. Guma wciąż jest ciekawą zdolnością, ale na tej randze formy z niej stworzone zaczynają niedomagać.
- Lawa
- Guma
- Objętość
- Dodatkowe Możliwe jest podwojenie jednego wymiaru kosztem zmniejszenia o połowę pozostałych.
Przy braku skupienia wymiary wynoszą połowę pierwotnej wartości.
Wytrzymałość lawy po kontakcie z wodą rośnie o 40
Techniki penetracyjne użyte na tworze z gumy mają siłę zwiększoną o półtorej progu (zamiast jeden próg). - Koszt
- E: 36% | D: 28% | C: 20% | B: 16% | A: 12% | S: 8% | S+: 4% (na turę)
- Nazwa
- Youton no Jutsu: Reberu Ei
- Ranga
- A
- Terumi wchodząc na ten poziom w końcu opanowuje zdolność faktycznego manipulowania prawdziwą lawą. Nikt nie powinien się zbliżać do tak destrukcyjnej siły. Roztopiona magma ma konsystencję syropu, przylepia się do wszystkiego - wypalając i niszcząc cele. W związku z tym bezpośredni kontakt z lawą wiąże się ze śmiertelnie groźnymi oparzeniami, zwęgleniem skóry i poważnymi obrażeniami całego ciała, najczęściej skutkującego śmiercią ofiary.
- Lawa
- Objętość
- Dodatkowe Możliwe jest podwojenie jednego wymiaru kosztem zmniejszenia o połowę pozostałych.
Przy braku skupienia wymiary wynoszą połowę pierwotnej wartości.
Wytrzymałość lawy po kontakcie z wodą rośnie o 40.
Żar ma zasięg 2 metrów. - Koszt
- D: 45% | C: 35% | B: 25% | A: 15% | S: 10% | S+: 5% (na turę)
- Nazwa
- Youton no Jutsu: Reberu Esu
- Ranga
- S
- Yoton na poprzedniej randze był śmiertelnie groźny dla większości przeciwników. Teraz jest zabójczy dla całej okolicy. Ilości bulgoczącej ognistej cieczy jakie jest w stanie wytworzyć Terumi są wręcz obrzydliwe. Wszystko co oberwie lawą jest wypalane do gołej ziemi i niszczone, Temperatura rośnie do wartości takich wartości, które są nie do wytrzymania dla osób zbliżających się do magmy.
- Lawa
- Zasięg kontroli
- Objętość
- Dodatkowe Możliwe jest podwojenie jednego wymiaru kosztem zmniejszenia o połowę pozostałych.
Przy braku skupienia wymiary wynoszą połowę pierwotnej wartości.
Wytrzymałość lawy po kontakcie z wodą rośnie o 40.
Żar ma zasięg 3 metrów. - Koszt
- C: 50% | B: 40% | A: 30% | S: 20% | S+: 10% (na turę)
- Nazwa
- Futton no Jutsu: Reberu Shi
- Ranga
- C
- Na tej randze użytkownik może się już pochwalić dość dobrą kontrolą Futtonu. Zasięg techniki dość znacząco rośnie, podobnie jak i gęstość gazu - teraz łatwiej się rozprzestrzenia. Temperatura pary również rośnie. Nawet pojedynczy dech powoduje spory ból w płucach.
- Wrzątek
- Zasięg kontroli
- Objętość
- Dodatkowe Możliwe jest podwojenie jednego wymiaru kosztem zmniejszenia o połowę pozostałych.
- Koszt E: 24% | D: 18% | C: 15% | B: 12% | A: 9% | S: 6% | S+: 3% (na turę)
- Nazwa
- Futton no Jutsu: Reberu Bi
- Ranga
- B
- Trzecia ranga klanowa Terumi pozwala na bardzo duże poprawienie kontroli Futtonu. Oprócz kolejnego wzrostu objętości wytwarzanego jednorazowo gazu, rośnie również jego stopień rozprzestrzeniania oraz temperatura. Dłuższy kontakt będzie owocował gotowaniem się przeciwników. Na tym poziomie Terumi zyskuje możliwość nadania parze właściwości kwasu.
- Para
- Kwas Używając zwiększonej ilości chakry, Terumi jest w stanie zamienić swoją parę w kwas. Zachowuje on oryginalne statystyki pary, ale dodatkowo potrafi oddziaływać żrąco zarówno na żywe organizmy, jak i na wszelkiego rodzaju struktury, znacząco zmniejszając ich wytrzymałość. Z oczywistych względów przebywanie w takich warunkach nie tylko wymęcza wrogów, ale również wpływa na ich ogólny stan postrzegania i reagowania na zagrożenie.
Na tej randze, po zetknięciu się z kwasem, struktury i przeciwnicy otrzymują karę -15 wytrzymałości i percepcji. Efekt kumuluje się co każdą kolejną turę spędzoną w kwasie i trwa do momentu wyleczenia przez medyka/odbudowy. - Zasięg kontroli
- Objętość
- Dodatkowe Możliwe jest podwojenie jednego wymiaru kosztem zmniejszenia o połowę pozostałych.
- Koszt Para:
E: 36% | D: 28% | C: 20% | B: 16% | A: 12% | S: 8% | S+: 4% (na turę)
Kwas:
E: 45% | D: 35% | C: 25% | B: 20% | A: 15% | S: 10% | S+: 5% (na turę)
- Nazwa
- Futton no Jutsu: Reberu Ei
- Ranga
- A
- Przedostatni poziom Futton no Jutsu. Daje on kilka dodatkowych umiejętności, które pozwalają na łatwiejsze kontrolowanie pola walki. Oprócz tradycyjnego wzrostu objętości, zasięgu i rozprzestrzeniania, shinobi otrzymuje możliwość kontrolowania kształtu chmury i kierunku, w którym będzie ona zmierzać. Ponadto od tego poziomu gęsta para nie musi być wypuszczana przez usta, lecz przy pomocy całego ciała. Wysoka temperatura sprawia, że przeciwnicy doznają ciężkich oparzeń już w wyniku najmniejszego kontaktu z parą. Od tego poziomu (przy pełnym skupieniu) można kontrolować kwas/parę tak, aby nasi towarzysze nie zostali poparzeni.
- Kwas
- Kwas Używając zwiększonej ilości chakry, Terumi jest w stanie zamienić swoją parę w kwas. Zachowuje on oryginalne statystyki pary, ale dodatkowo potrafi oddziaływać żrąco zarówno na żywe organizmy, jak i na wszelkiego rodzaju struktury, znacząco zmniejszając ich wytrzymałość. Z oczywistych względów przebywanie w takich warunkach nie tylko wymęcza wrogów, ale również wpływa na ich ogólny stan postrzegania i reagowania na zagrożenie.
Na tej randze, po zetknięciu się z kwasem, struktury i przeciwnicy otrzymują karę -20 wytrzymałości i percepcji. Efekt kumuluje się co każdą kolejną turę spędzoną w kwasie i trwa do momentu wyleczenia przez medyka/odbudowy. - Zasięg kontroli
- Objętość
- Dodatkowe Możliwe jest podwojenie jednego wymiaru kosztem zmniejszenia o połowę pozostałych.
- Koszt Para:
D: 45% | C: 35% | B: 25% | A: 15% | S: 10% | S+: 5% (na turę)
Kwas:
D: 56% | C: 44% | B: 31% | A: 19% | S: 13% | S+: 7% (na turę)
- Nazwa
- Futton: Kairiki Musō
- Ranga
- A
- Pieczęci
- Koń
- Zasięg Max.
- 2 m
- Koszt
- D: 45% | C: 35% | B: 25% | A: 15% | S: 10% | S+: 5% (1/2 na turę)
- Dodatkowe
- Brak dodatkowych wymagań
- opis Użytkownik poprzez wrzenie chakry emituje ze swojego ciała duże ilości gorącej pary. Może ona poparzyć przeciwników którzy podejdą zbyt blisko, a także zneutralizować techniki Suitonu i Hyotonu (do rangi B), w promieniu dwóch metrów od użytkownika.
Dodatkowo użytkownik tej techniki jest w stanie wykorzystać strumienie generowanej pary by zwiększyć swoją szybkość i siłę ataków (+20 siły i szybkości postaci na czas działania techniki).
Istnieje możliwość zdobycia specjalnej zbroi, która podwaja przyrost siły i szybkości uzyskiwane za pomocą tej techniki.
- Nazwa
- Futton no Jutsu: Reberu Esu
- Ranga
- S
- Ranga mistrzowska. Na tym poziomie użytkownik może wytwarzać ogromne chmury Uwolnienia Wrzątku zdolne obejmować spore połacie terenu. Objętość gazu i rozprzestrzenianie się stają się na tyle duże, że ucieczka przed nim jest bardzo trudnym zadaniem. Nasza magła - zarówno wrzątkowa jak i kwasowa - osiąga tak wysoką temperaturę, że może doprowadzić do zapłonu ubrań czy notek wybuchowych znajdujących się w torbie oponenta. Bezpośredni kontakt najczęściej kończy się natychmiastowym zgonem wroga.
- Kwas
- Kwas Używając zwiększonej ilości chakry, Terumi jest w stanie zamienić swoją parę w kwas. Zachowuje on oryginalne statystyki pary, ale dodatkowo potrafi oddziaływać żrąco zarówno na żywe organizmy, jak i na wszelkiego rodzaju struktury, znacząco zmniejszając ich wytrzymałość. Z oczywistych względów przebywanie w takich warunkach nie tylko wymęcza wrogów, ale również wpływa na ich ogólny stan postrzegania i reagowania na zagrożenie.
Na tej randze, po zetknięciu się z kwasem, struktury i przeciwnicy otrzymują karę -25 wytrzymałości i percepcji. Efekt kumuluje się co każdą kolejną turę spędzoną w kwasie i trwa do momentu wyleczenia przez medyka/odbudowy. - Zasięg kontroli
- Objętość
- Dodatkowe Możliwe jest podwojenie jednego wymiaru kosztem zmniejszenia o połowę pozostałych.
- Koszt Para:
C: 50% | B: 40% | A: 30% | S: 20% | S+: 10% (na turę)
Kwas:
C: 63% | B: 50% | A: 38% | S: 25% | S+: 13% (na turę)
_____________________
- Nazwa
- Zbroja Jōki no Yoroi
- Typ
- Ubranie
- Objętość
- 500
- Opis Specjalna zbroja zaprojektowana przez klan Terumi. Jest to ciężki pancerz ze stali kantaiskiej, stworzony by zwiększać potencjał bojowy Uwolnienia Wrzątku. Zbroja pokrywa użytkownika niemal w całości gwarantując niesłychanie skuteczną obronę. Lecz to nie wszystko. Poprzez wyjątkowy układ szczelin i otworów ubiór ten jest w stanie ukierunkować, skupić i zwiększyć ciśnienie wydzielanej przez ciało użytkownika pary.
- Wymagania
- Dodatkowe W przypadku nieosiągnięcia pełnej sprawności, nasza szybkość spada o taką samą wartość, jaka brakuje nam w atrybucie wytrzymałości lub siły, oprócz tego szybciej się męczymy. Jeśli posiadamy statystyki wymagane do pełnej sprawności, przestajemy odczuwać jakiekolwiek ujemne modyfikatory, a sam pancerz stanowi dla naszego ciała odpowiednik zwykłej koszuli, nie przeszkadzając absolutnie w niczym, a przy tym zapewniając ochronę.
Jest to przedmiot specjalny, możliwy wyłącznie do zdobycia za zasługi dla klanu i odpowiednią rangę fabularną. W przypadku Nukeinów wymagana jest wyprawa rangi A. Szczegóły i pozwolenie na zdobycie trzeba uzgodnić z Administracją. - Cena
- 6000 Ryō