Wycena fabuły.
- Shikarui
- Postać porzucona
- Posty: 2074
- Rejestracja: 6 lut 2018, o 17:25
- Wiek postaci: 24
- Ranga: Sentoki | Lotka
- Krótki wygląd: - Czarne, długie włosy; w jednym paśmie opadającym na prawą pierś ma wplecione kolorowe, drewniane koraliki
- Lewe oko w kolorze lawendy
- Na prawym oku nosi opaskę
- Średniego wzrostu - Widoczny ekwipunek: Łuk, kołczan ze strzałami, zbroja, płaszcz, torba na tyłku, kabura na prawym udzie, wakizashi przy lewym boku i za plecami na poziomie pasa, średni zwój, mały zwój przy kaburze,
- Link do KP: http://shinobiwar.pl/viewtopic.php?p=73144#p73144
- GG/Discord: Angel Sanada#9776
- Multikonta: Koala
Re: Wycena fabuły.
Jako osoba, która również sprawdzała fabułę, potwierdzam to, co napisała Nikusui - im prostszy kod tym lepszy, czytelniejszy i przyjemniejszy.
Tak więc nadal popieram zmianę tu już zaproponowaną. Ewentualnie, jeśli taki problem sprawia to dzielenie fabuł to jak napisała Niku - podkreślać gdzie się kończy gdzie zaczyna.
Tak więc nadal popieram zmianę tu już zaproponowaną. Ewentualnie, jeśli taki problem sprawia to dzielenie fabuł to jak napisała Niku - podkreślać gdzie się kończy gdzie zaczyna.
0 x

• • •
Fine.
Let me be Your villain.
- Asaka
- Postać porzucona
- Posty: 1496
- Rejestracja: 18 maja 2018, o 13:08
- Wiek postaci: 27
- Ranga: Sentoki
- Krótki wygląd: Białowłosa, złotooka, niewysoka
- Widoczny ekwipunek: Kabury na broń na udach; duża torba na pośladkach; bransoletka na prawym nadgarstku; obrączka na palcu; wielki wachlarz na plecach
- Link do KP: http://shinobiwar.pl/viewtopic.php?f=32&t=5564
- Aktualna postać: Airan
Re: Wycena fabuły.
W takim wypadku przydałoby się też wytłumaczenie, co jest rozumiane pod pojęciem jednej fabuły bo ile osób, tyle różnych zdań. Jeden podzieli to tak, drugi siak i o to sie też rozbija sprawa.
0 x
赤 · 水 · 晶

· · ·
seasons don't fear the reaper
nor do the wind, the sun or the rain

· · ·
seasons don't fear the reaper
nor do the wind, the sun or the rain
- Nikusui
- Gracz nieobecny
- Posty: 1028
- Rejestracja: 17 kwie 2015, o 12:58
- Wiek postaci: 29
- Ranga: Sentoki
- Krótki wygląd: Białe, długie włosy, część z nich zapleciona w cztery warkocze - https://i.imgur.com/W0LDdj1.jpg; żółto-zielone oczy; jasna cera
- Widoczny ekwipunek: Bicz przymocowany przy prawym biodrze; torba nad lewym pośladkiem; kabura na broń na prawym udzie
- Link do KP: http://shinobiwar.pl/viewtopic.php?f=33&t=283
- Multikonta: Sayuri
Re: Wycena fabuły.
Do tej pory, fabuła to była ciągłość wymiany postów między graczami, nieprzerwana misją bądź innym wydarzeniem wynagradzanym w PH. W przypadku, gdy graczy mamy troje, A, B i C, ciągłość rozumiana jest również wtedy, gdy gracz C odpuści dalszą interakcję, a gracze A i B będą ją dalej kontynuować.
Ot, tak to zawsze było w moim wydaniu.
Ot, tak to zawsze było w moim wydaniu.
0 x

"W życiu licz na najlepsze, ale przygotuj się na najgorsze."
- Reika
- Martwa postać
- Posty: 2046
- Rejestracja: 15 kwie 2015, o 19:21
- Wiek postaci: 28
- Ranga: Sentoki
- Krótki wygląd: Popatrz na Avatar, a po szczegóły zapraszam do mojej KP <3
- Widoczny ekwipunek: Kabura na prawym udzie, torba na uzbrojenie przy pasie i dwie katany na plecach
- Link do KP: http://www.shinobiwar.pl/viewtopic.php?f=32&t=245
- Multikonta: Brak
Re: Wycena fabuły.
Halo? Czy administracja może to ruszyć dalej? Trochę już stoi, a ludzie wyrazili swoją opinię.
0 x


|| Karta Postaci || Pieniądze || Punkty Historii || Głos ||
- Papyrus
- Administrator
- Posty: 3880
- Rejestracja: 8 gru 2015, o 15:36
- Ranga: Fabular
- GG/Discord: Enjintou1#8970
- Multikonta: Yuki Hoshi; Uchiha Hiromi; Sans
Re: Wycena fabuły.
Administracja nie ruszy bo zaproponowany szablon nie uwzględnia tego, co ważne jest w ocenianiu fabuły. Jak już było wspomniane. Ważne są ilości postów innych osób z którymi się owa fabuła odbywa, więc są to wymagane elementy, a nie tylko opcjonalne. Ale już ten szablon po drobnych zmianach mógłby być.
0 x
you best prepare for a hilariously bad time
- Shikarui
- Postać porzucona
- Posty: 2074
- Rejestracja: 6 lut 2018, o 17:25
- Wiek postaci: 24
- Ranga: Sentoki | Lotka
- Krótki wygląd: - Czarne, długie włosy; w jednym paśmie opadającym na prawą pierś ma wplecione kolorowe, drewniane koraliki
- Lewe oko w kolorze lawendy
- Na prawym oku nosi opaskę
- Średniego wzrostu - Widoczny ekwipunek: Łuk, kołczan ze strzałami, zbroja, płaszcz, torba na tyłku, kabura na prawym udzie, wakizashi przy lewym boku i za plecami na poziomie pasa, średni zwój, mały zwój przy kaburze,
- Link do KP: http://shinobiwar.pl/viewtopic.php?p=73144#p73144
- GG/Discord: Angel Sanada#9776
- Multikonta: Koala
Re: Wycena fabuły.
To dobrze, że się rozumiemy, bo aktualny szablon zawiera bardzo wiele opcjonalnych opcji, które są raczej zbędne. Natomiast ten po zmianie, proponowany, zakłada właśnie to, co najważniejsze, czyli ilości postów na daną fabułę.
0 x

• • •
Fine.
Let me be Your villain.
- Reika
- Martwa postać
- Posty: 2046
- Rejestracja: 15 kwie 2015, o 19:21
- Wiek postaci: 28
- Ranga: Sentoki
- Krótki wygląd: Popatrz na Avatar, a po szczegóły zapraszam do mojej KP <3
- Widoczny ekwipunek: Kabura na prawym udzie, torba na uzbrojenie przy pasie i dwie katany na plecach
- Link do KP: http://www.shinobiwar.pl/viewtopic.php?f=32&t=245
- Multikonta: Brak
Re: Wycena fabuły.
Zabawne. Administracja nie ruszy, bo pomysł jej nie na rękę, mimo że niemal wszyscy, którzy się tu wypowiedzieli, są za uproszczeniem kodu i zlikwidowaniem niepotrzebnych pozycji, których jest teraz od zarąbania. Niemal, bo z tego co widziałam, przeciw był tylko pomysłodawca tej szalonej wyceny fabuły, która rozpętała tą burzę. Poza tym, prawie zawsze fabułę oceniała Venus, która również jest za pomysłem. Sporadycznie się zdarza, że ocenia ktoś inny. Zabawne, że Venus twierdzi, że wszystko można wyczytać z fabuły i nie trzeba tego wypisywać w szablonie. Czyżby komuś nie chciało się szukać i czytać, tylko mieć podane jak na talerzu? No coś nie tak, zdecydowanie. Facet został fabularnym modem i już są problemy z wyceną fabuły, która była tutaj robiona przez ponad 3 lata i nie słychać było na to słowa skargi od Venus?! Problem więc nie leży w wycenie fabuły, a w osobie, która nie może tego ogarnąć, bez szczegółowych danych na temat każdego fragmentu czyjejś fabuły. Przykre.
Proszę w tym momencie o opinię Defa, co do tego tematu.
Proszę w tym momencie o opinię Defa, co do tego tematu.
0 x


|| Karta Postaci || Pieniądze || Punkty Historii || Głos ||
- Suzu
- Gracz nieobecny
- Posty: 462
- Rejestracja: 9 kwie 2018, o 22:48
- Wiek postaci: 18
- Ranga: Doko
- Krótki wygląd: - zielone włosy i oczy
- średniego wzrostu, opalona
- odkryty brzuch i przepaska na twarzy - Widoczny ekwipunek: Kabura, gurda, zwoje przy pasie.
- Link do KP: http://shinobiwar.pl/viewtopic.php?f=32 ... 371#p80371
- Multikonta: Miwako
Re: Wycena fabuły.
Nie tylko Araś był temu przeciwny ;p Gracze zgłaszają fabułkę do wyceny co jakiś czas, więc to chyba normalne, że formularz najpierw ma być wygodny dla sprawdzającego (który ciągle w tym dłubie), dopiero potem dla gracza. Można szukać consensusu i właściwie nawet wypada, ale to, że ktoś ułatwia sobie pracę, nie świadczy nigdy o niekompetencji i nie ma powodu by zionąć takim jadem.
0 x
remember my heart
how bright I used to shine
how bright I used to shine
- Jawa
- Administrator
- Posty: 4292
- Rejestracja: 10 mar 2015, o 23:33
- Ranga: Head Admin
- GG/Discord: MxPl#7094
- Multikonta: Sasame | Sumi
Re: Wycena fabuły.
Biorąc pod uwagę to, jak często wrzucam podania o wycenę a fabuły, a jak często sprawdza moderator wszystkie podania, to prawdę mówiąc mi jest to dosyć obojętne i mogę się dostosować. Dodanie kilku kodów i informacji to nie jest dla mnie wielkie halo.
Skoro to jednak taki wielki problem i jest o to burza, to można pomyśleć nad uproszczeniem. Może do proponowanego formularza dodać jedynie wzmiankę o tych wątkach? Coś na zasadzie:
EDIT:
I co to w ogóle za gadanie o blokowaniu pomysłu przez administrację? XD Rafiki się nawet zgodził, a Exodia napisał, że po drobnych poprawkach mógłby dać akcepta.
Skoro to jednak taki wielki problem i jest o to burza, to można pomyśleć nad uproszczeniem. Może do proponowanego formularza dodać jedynie wzmiankę o tych wątkach? Coś na zasadzie:
- Nazwa | gracz 1 - X postów, gracz 2 - Y postów*
- Nazwa | gracz 1 - X postów, gracz 2 - Y postów* - koniec wspólnej fabuły, potem postacie poszły na misję
- Nazwa | gracz 1 - X postów, gracz 3 - Y postów* - początek nowej
EDIT:
I co to w ogóle za gadanie o blokowaniu pomysłu przez administrację? XD Rafiki się nawet zgodził, a Exodia napisał, że po drobnych poprawkach mógłby dać akcepta.
0 x
- Kakita Asagi
- Gracz nieobecny
- Posty: 1831
- Rejestracja: 15 gru 2017, o 17:45
- Wiek postaci: 28
- Ranga: Samuraj (Hatamoto)
- Krótki wygląd: Mężczyzna o ciemnych włosach i niebieskich oczach, wzrostu około 170 cm. Ubrany w kremowe kosode, z brązową hakama oraz granatowym haori z rodowym symbolem. Na głowie wysłużony, ale nadal w dobrym stanie kapelusz.
- Widoczny ekwipunek: - Zbroja
- Tachi + Wakizashi
- Długi łuk + Kołczan - Link do KP: http://shinobiwar.pl/viewtopic.php?f=33&t=4518
- GG/Discord: 9017321
- Multikonta: Hayabusa Jin
- Lokalizacja: Wrocław
Re: Wycena fabuły.
Generalnie, może to zabrzmi dziwnie i niezrozumiale, ale formularze tego typu są po to, by wygodniej się pracowało osobom, które je sprawdzają - to w naszym szeroko pojętym interesie by jak najwygodniej się pracowało oceniającym. Od strony gracza to wypełnić formularz i wysłać - od strony oceniających przekopanie się przez te wszystkie super wątki które tworzymy. Dlaczego niby oceniający ma szukać gdzie co jest? To w interesie gracza chcącego mieć wycenę jest pokazać wszystko możliwie najdokładniej, by nic się nie zapodziało - że posty były tu i tam, że było ich tyle, a tyle.
Obecny formularz jest przejrzysty i czytelny - nadaje pewien jednolity standard, co osobiście popieram. Generalnie, nie różni się specjalnie od tego, w jaki sposób sam dotychczas wrzucałem tematy do oceny, więc popieram. Dalej, jak słusznie zauważył Ocir, tych fabułek to się nie wrzuca co tydzień (chociaż nikt nikomu nie zabroni), sprytna osoba skopiuje sobie do Word'a (czy innego edytora tekstu) wzór podany w ocenie i będzie go sobie systematycznie uzupełniać, by nie robić tego zbiorczo i nie płakać, że o jej, tyle wypełniania, po co? - ano po to, by wygodniej się oceniało.
Pamiętajmy: działanie w ekipie forum to nie jest synonim pracy, chociaż wielce się od niej nie różni. Jasne, że będąc modem/admem można więcej, ale też trzeba dużo więcej. To są nierzadko dodatkowe godziny wygospodarowane z własnego czasu, by wszyscy się wspólnie bawili - w związku z tym, optymalizowanie sobie tej pracy poprzez wprowadzenia narzędzi które ją ułatwiają jest dla mnie nie tylko zrozumiałe, ale i pożądane.
Jak mi ktoś tutaj wyjedzie, że "wiedzieli w co się pakowali, mogli nie brać" - to powiem krótko - jesteś głupi. Praca na forum (czy też jako GM na sesji RPG w zaciszu pokoju), to wolontariat ku ogólnej zabawie. Ktoś to robi ku ogólnej zabawie nas wszystkich, w tym również ekipy forum.
Szanujemy się nawzajem by wspólnie się bawić, a nie szukamy jak tu komuś dowalić igłę. Dalej, to jest tylko zabawa - dlatego modzi i administracja (jako, że nie zarabiają na tym co robią), mają prawo tworzyć takie zasady, jakie im ułatwią to co robić muszę/co robić się zobowiązali. Jak ktoś tego nie rozumie i uważa, że tylko jemu się coś należy "bo tak/bo kiedyś było łatwiej/bo mnie się nie podoba/bo zupa była zasłona" to ma zdecydowanie problem ze sobą. Ten formularz nie godzi zupełnie w grę na forum, wymaga tylko od czasu do czasu by sie ogarnąć i go wypełnić - a jak pisałem, jak ktoś jest ogarnięty, to sobie to będzie robił na bieżąco (jak ktoś nie rozumie tej idei, to jego problem).
Reika - zanim mi cokolwiek odpiszesz, weź kilka oddechów, napisz posta, nie wysyłaj go, wstań od komputer, wróć i przeczytaj. Bo na razie to powołujesz się na swoje wieloletnie doświadczenie na forum (bo od 3 lat się tutaj ocenia i wtedy to problemów nie było, a teraz to taki słabiak dostał co nic nie umie...), a jedyne co uzyskujesz, to swoją opinię pogrążasz coraz bardziej - jeśli nie zauważasz, to jest to zachowanie toksyczne. Nie tędy droga i to jest przykre.
Obecny formularz jest przejrzysty i czytelny - nadaje pewien jednolity standard, co osobiście popieram. Generalnie, nie różni się specjalnie od tego, w jaki sposób sam dotychczas wrzucałem tematy do oceny, więc popieram. Dalej, jak słusznie zauważył Ocir, tych fabułek to się nie wrzuca co tydzień (chociaż nikt nikomu nie zabroni), sprytna osoba skopiuje sobie do Word'a (czy innego edytora tekstu) wzór podany w ocenie i będzie go sobie systematycznie uzupełniać, by nie robić tego zbiorczo i nie płakać, że o jej, tyle wypełniania, po co? - ano po to, by wygodniej się oceniało.
Pamiętajmy: działanie w ekipie forum to nie jest synonim pracy, chociaż wielce się od niej nie różni. Jasne, że będąc modem/admem można więcej, ale też trzeba dużo więcej. To są nierzadko dodatkowe godziny wygospodarowane z własnego czasu, by wszyscy się wspólnie bawili - w związku z tym, optymalizowanie sobie tej pracy poprzez wprowadzenia narzędzi które ją ułatwiają jest dla mnie nie tylko zrozumiałe, ale i pożądane.
Jak mi ktoś tutaj wyjedzie, że "wiedzieli w co się pakowali, mogli nie brać" - to powiem krótko - jesteś głupi. Praca na forum (czy też jako GM na sesji RPG w zaciszu pokoju), to wolontariat ku ogólnej zabawie. Ktoś to robi ku ogólnej zabawie nas wszystkich, w tym również ekipy forum.
Szanujemy się nawzajem by wspólnie się bawić, a nie szukamy jak tu komuś dowalić igłę. Dalej, to jest tylko zabawa - dlatego modzi i administracja (jako, że nie zarabiają na tym co robią), mają prawo tworzyć takie zasady, jakie im ułatwią to co robić muszę/co robić się zobowiązali. Jak ktoś tego nie rozumie i uważa, że tylko jemu się coś należy "bo tak/bo kiedyś było łatwiej/bo mnie się nie podoba/bo zupa była zasłona" to ma zdecydowanie problem ze sobą. Ten formularz nie godzi zupełnie w grę na forum, wymaga tylko od czasu do czasu by sie ogarnąć i go wypełnić - a jak pisałem, jak ktoś jest ogarnięty, to sobie to będzie robił na bieżąco (jak ktoś nie rozumie tej idei, to jego problem).
Reika - zanim mi cokolwiek odpiszesz, weź kilka oddechów, napisz posta, nie wysyłaj go, wstań od komputer, wróć i przeczytaj. Bo na razie to powołujesz się na swoje wieloletnie doświadczenie na forum (bo od 3 lat się tutaj ocenia i wtedy to problemów nie było, a teraz to taki słabiak dostał co nic nie umie...), a jedyne co uzyskujesz, to swoją opinię pogrążasz coraz bardziej - jeśli nie zauważasz, to jest to zachowanie toksyczne. Nie tędy droga i to jest przykre.
0 x

Poza tym, uważam, że należy skasować Henge i Kawarimi.
Heroic battle Theme|Asagi-sensei Theme|Bank|Punkty historii|Własne techniki| Przedmioty z Kuźni | Inne ujęcie | Pieczątka
Lista samurajek, które były na forum, ale nie zostały moimi uczennicami i na pewno przez to nie grają.
- Mokoto (walczyła na Murze)
- Mitsuyo (nigdy nie opuściła Yinzin)
- Inari (była uczennicą Seinara)
- Sakiko (byłą roninką, obierała ziemniaki na misji D)
- Numa
- Martwa postać
- Posty: 618
- Rejestracja: 3 kwie 2018, o 12:12
- Wiek postaci: 16
- Ranga: Wyrzutek
- Krótki wygląd: Brązowooki chłopak, rasy białej. Posiada ciemnobrązowe włosy.
- Widoczny ekwipunek: -Hełm zakrywający twarz pozostawiający jedynie małą szczelinę na jego oczy.
-Czarny płaszcz z kapturem. - Link do KP: http://shinobiwar.pl/viewtopic.php?p=79250#p79250
- Multikonta: Ni ma
Re: Wycena fabuły.
Ale chodzi o to że ten kod obecnie jest dziwny jakiś, a jeszcze posiekano go na 3 kody gdzie trzeba jeden w drugi i potem jeszcze trzeci w ten drugi wklejać *_*
Jak pisałem moje rozwiązanie to:
1. Wkleić kody do wersji użytecznej którą wystarczy raz przekopiować i masz wszystko, namnażasz ten element którego potrzebujesz więcej w swoim zakresie.
2. Przestawić opis/streszczenie gdzieś dalej aby był nie w nagłówku/tytule pomiędzy bo gdy się styje niszczy czytelność pewnych danych wypychając je w kosmos.
Choć uproszczenie jeszcze formy z zbędnych elementów wydaje się mieć sens, tylko skąd ja mam wiedzieć co wy tam potrzebujecie do sprawdzania.
3. Zastanowić się co jest naprawdę potrzebne. Jak coś jest zbędne to może uprościć.
Jak pisałem moje rozwiązanie to:
1. Wkleić kody do wersji użytecznej którą wystarczy raz przekopiować i masz wszystko, namnażasz ten element którego potrzebujesz więcej w swoim zakresie.
2. Przestawić opis/streszczenie gdzieś dalej aby był nie w nagłówku/tytule pomiędzy bo gdy się styje niszczy czytelność pewnych danych wypychając je w kosmos.
Choć uproszczenie jeszcze formy z zbędnych elementów wydaje się mieć sens, tylko skąd ja mam wiedzieć co wy tam potrzebujecie do sprawdzania.
3. Zastanowić się co jest naprawdę potrzebne. Jak coś jest zbędne to może uprościć.
0 x
- Myśli Numy -
- Słowa Numy -
[/center]
Nie odpowiadam przed żadną władzą.
Oraz mogę mówić i robić co mi się żywnie podoba.
Bez ponoszenia żadnych konsekwencji !
Nie posiadam siły, wpływów czy pieniędzy.
Mało, nie mam nawet pracy.
Jestem Bezdomnym !
- Słowa Numy -

Nie odpowiadam przed żadną władzą.
Oraz mogę mówić i robić co mi się żywnie podoba.
Bez ponoszenia żadnych konsekwencji !
Nie posiadam siły, wpływów czy pieniędzy.
Mało, nie mam nawet pracy.
Jestem Bezdomnym !
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=-QdgoBYUHBU[/youtube]
Re: Wycena fabuły.
Wydaje mi się, że mamy tutaj wszystko. Mamy wydzielone lokacje, oraz współuczestników fabuły - wiemy wiec od razu, czy gdzie toczyła się fabuła postaci oraz z kim. Na końcu mamy podsumowanie, które do zadań osoby sprawdzającej, będzie należała weryfikacja. To co zrobiłem na szybko, to właściwie propozycja z pierwszej strony, uproszczenia rozpiski. Pozwoliłem sobie jednak na podstawie dyskusji samemu to naskrobać w notatniku w celu weryfikacji czy jest to czytelne i do przyjęcia. Wydaje mi się, że tak.
Co do zachowania pewnych współuczestników tego wątku, pozwolę sobie pominąć komentarz, bo bym powtórzył to co Asagi. Niemniej jest przykro słyszeć takie zarzuty. To nie jest praca, tylko wolontariat. Nie ma za to wynagrodzenia, nie ma nawet bonusów poza tym, że wiesz więcej od gracza co się dzieje na zapleczu. I uwierzcie, że to nie wynagradza roli jaką trzeba pełnić. Mimo tego, ludzie się zgłaszają, bo chcą by się nam wspólnie miło grało. Starajmy się więc nie psuć takiej atmosfery.
Edit@Tsukune
Rzeczywiście, o tym nie pomyslałem i ma to jak najbardziej sens - choć w takich przypadkach, gracz i tak zwykle uprzedzał o tym w zgłoszeniu. Niemniej jednak... uzupełniłem o to podglądową rozpiskę
Co do zachowania pewnych współuczestników tego wątku, pozwolę sobie pominąć komentarz, bo bym powtórzył to co Asagi. Niemniej jest przykro słyszeć takie zarzuty. To nie jest praca, tylko wolontariat. Nie ma za to wynagrodzenia, nie ma nawet bonusów poza tym, że wiesz więcej od gracza co się dzieje na zapleczu. I uwierzcie, że to nie wynagradza roli jaką trzeba pełnić. Mimo tego, ludzie się zgłaszają, bo chcą by się nam wspólnie miło grało. Starajmy się więc nie psuć takiej atmosfery.
Edit@Tsukune
Rzeczywiście, o tym nie pomyslałem i ma to jak najbardziej sens - choć w takich przypadkach, gracz i tak zwykle uprzedzał o tym w zgłoszeniu. Niemniej jednak... uzupełniłem o to podglądową rozpiskę

0 x
Jeśli masz ważną sprawę, pytanie lub potrzebujesz pomocy związanej z funkcjonowaniem forum, proszę wyślij do mnie prywatną wiadomość. Z chęcią zapoznam się ze sprawą i rozwieje wszelkie wątpliwości.
- Tsukune
- Posty: 2773
- Rejestracja: 24 maja 2015, o 23:14
- Wiek postaci: 30
- Krótki wygląd: Czarne lub szarawe włosy, brudnoczerwony kolor oczu. "Szeroki" uśmiech. Wystające dwa kiełki. Na szyi materiałowa opaska z krzyżem i trumną. Zabandażowane lewe przedramię, pod którym znajduje się tatuaż 2 głowego węża
- Widoczny ekwipunek: Futerał na plecach, wachlarz w pokrowcu przyczepiony do paska, rękawica łańcuchowa na lewej ręce, dziwna rękawica na prawej ręce, pasek z biczem, laska
- Link do KP: viewtopic.php?f=33&t=803&p=4864#p4864
Re: Wycena fabuły.
wartoby też dodać do tego wzoru defa np:
Bonusy: w sensie jak z konkursu dostaje się bonus +2 x wycena postów 20 czy coś podobnego..
Ten wzór jest bardzo czytelny i moim zdaniem nie ma się do czego przyczepić...a ten dodatek jaki wspomniałem o "bonus" to tylko pomysł
Bonusy: w sensie jak z konkursu dostaje się bonus +2 x wycena postów 20 czy coś podobnego..
Ten wzór jest bardzo czytelny i moim zdaniem nie ma się do czego przyczepić...a ten dodatek jaki wspomniałem o "bonus" to tylko pomysł
0 x
- Nikusui
- Gracz nieobecny
- Posty: 1028
- Rejestracja: 17 kwie 2015, o 12:58
- Wiek postaci: 29
- Ranga: Sentoki
- Krótki wygląd: Białe, długie włosy, część z nich zapleciona w cztery warkocze - https://i.imgur.com/W0LDdj1.jpg; żółto-zielone oczy; jasna cera
- Widoczny ekwipunek: Bicz przymocowany przy prawym biodrze; torba nad lewym pośladkiem; kabura na broń na prawym udzie
- Link do KP: http://shinobiwar.pl/viewtopic.php?f=33&t=283
- Multikonta: Sayuri
Re: Wycena fabuły.
Również jest za.
Uwzględnienie postów współuczestników również jest dobre, niezależnie od tego czy są wystawione również do oceny czy nie, bo wtedy sam sprawdzający wie, gdzie i kiedy dana fabuła gracza A z graczem B się kończy.
Można byłoby dać jedynie gdzieś jakąś "*", że się chce/nie chcę by fabuła współtowarzysza była wyceniana.

Można byłoby dać jedynie gdzieś jakąś "*", że się chce/nie chcę by fabuła współtowarzysza była wyceniana.
0 x

"W życiu licz na najlepsze, ale przygotuj się na najgorsze."
- Hitsukejin Shiga
- Martwa postać
- Posty: 2743
- Rejestracja: 26 wrz 2017, o 20:12
- Wiek postaci: 20
- Ranga: Doko
- Krótki wygląd: Forteca-san. Po lepszy pogląd kierować się do podpisu.
- Widoczny ekwipunek: Na plecach wypełniony kołczan i torba, z namiotem na torbie. Do tego na jednej ręce kusza, na drugiej pazurzasta rękawica. No i oczywiście zbroja, maska, bandaże i pełen fortecowy ekwipunek.
- Link do KP: http://shinobiwar.pl/viewtopic.php?f=33&t=4164
Re: Wycena fabuły.
To zróbmy tak, jak zaproponował Def, bo chce wrzucić kilkadziesiąt postów do oceny i nie wiem co począć 

0 x

Uśmiech normalny, nie od ucha do ucha, ale jednak kły zwierzęce, kły bestii ze stali - ostatnie zęby jaśniejsze. Całe ciało owinięte bandażami. Mocne buty, rękawice z płytami na dłoniach. Na lewym ręku widoczna kusza z systemem szpulowym. Na prawym ręku pazurzasta, przerażająca rękawica. Na plecach u boku wypełniony kołczan, na biodrze duża torba, a na niej zwinięty namiot. Ogólnie całe ciało opancerzone pancerzem Shinobi, a na głowie, prócz bandaży wszystko ukrywających (Chyba, że jasno zaznaczone, że jest inaczej), znajduje się maska jeżdzca głodu.
Ekwipunek
Piękne ząbki Shigi.
PRZEDMIOTY PRZY SOBIE (WIDOCZNE): Ozdobne tachi przy pasie, zbroja (+rękawice), kołczan i bełty na plecach, duża torba ze zwojami i namiot, maska, rękawica z pazurami, Kusza z systemem szpulowym na ręku, w formie rękawicy z bronią, oprócz torby ze zwojami - moneta Akuryo na szyi.
PRZEDMIOTY SCHOWANE (NIEWIDOCZNE):Duża torba, a w niej:
Cztery puste manierki (od Hirokiego dwie, jedna po robieniu kompresu, jedna po wypiciu samemu.) Pozostałe manierki: Piąta u Chise, szósta u Harumi, siódma u Akaruiego, ósma u Hirokiego, dźwięwiąta u Juranu, dziesiąta w zwoju.
Mały zwój 2 - 5 spreparowanych notek (2,5 objętości), 5 notek świetlnych (2,5 objętości), 5 bombek chilli (10 objętości), 10 metrów łańcucha (100 objętości) - 115/150
Mały zwój 3. - 3 wybuchowych notek (1,5 objętości), pojemnik z formaliną duży i mały (40 objętości), szpony (20 objętości), mały zwój (10 objętości), 2 zabawne bombki dymne z konfetti i jedna z efektem czaszki (6 objętości), jadeitowy ozdobny zestaw medyczny (20 objętości) - 97,5/150
Mały zwój 4. - Dolne pól ciała Harumi.
Mały zwój 5. - Górne pół ciała Harumi.
Średni zwój 1 - Ciało Shikariego Nary.
Średni zwój 2. - 1 manierka z wodą (10 objętości), ogniskowy zestaw do gotowania (100 objętości), krzesiwo i hubka (15 objętości), 7 wakizashi (140 objętości) - 265/400.
Średni zwój 3. - Pełen wody z techniki Fuin no Mizu.
Średni zwój 4. - Pełen książek i dokumentów.
Średni zwój 5. - Pełen książek i dokumentów.
Statystyki
PRZEDMIOTY SCHOWANE (NIEWIDOCZNE):Duża torba, a w niej:
Cztery puste manierki (od Hirokiego dwie, jedna po robieniu kompresu, jedna po wypiciu samemu.) Pozostałe manierki: Piąta u Chise, szósta u Harumi, siódma u Akaruiego, ósma u Hirokiego, dźwięwiąta u Juranu, dziesiąta w zwoju.
Mały zwój 2 - 5 spreparowanych notek (2,5 objętości), 5 notek świetlnych (2,5 objętości), 5 bombek chilli (10 objętości), 10 metrów łańcucha (100 objętości) - 115/150
Mały zwój 3. - 3 wybuchowych notek (1,5 objętości), pojemnik z formaliną duży i mały (40 objętości), szpony (20 objętości), mały zwój (10 objętości), 2 zabawne bombki dymne z konfetti i jedna z efektem czaszki (6 objętości), jadeitowy ozdobny zestaw medyczny (20 objętości) - 97,5/150
Mały zwój 4. - Dolne pól ciała Harumi.
Mały zwój 5. - Górne pół ciała Harumi.
Średni zwój 1 - Ciało Shikariego Nary.
Średni zwój 2. - 1 manierka z wodą (10 objętości), ogniskowy zestaw do gotowania (100 objętości), krzesiwo i hubka (15 objętości), 7 wakizashi (140 objętości) - 265/400.
Średni zwój 3. - Pełen wody z techniki Fuin no Mizu.
Średni zwój 4. - Pełen książek i dokumentów.
Średni zwój 5. - Pełen książek i dokumentów.
KEKKEI GENKAI: Fumetsu - Dar wyznawców Kultu krwawego Boga Jashina.
NATURA CHAKRY: Katon.
STYLE WALKI: Dwa style walki: Bukijutsu Chanbara oraz Taijutsu Rankanken
UMIEJĘTNOŚCI:
PAKT:
ATRYBUTY PODSTAWOWE:
KONTROLA CHAKRY: A
MAKSYMALNE POKŁADY CHAKRY: 107%
MNOŻNIKI: Brak.
POZIOM ROZWOJU DZIEDZIN NINPŌ:
Znane techniki
NATURA CHAKRY: Katon.
STYLE WALKI: Dwa style walki: Bukijutsu Chanbara oraz Taijutsu Rankanken
UMIEJĘTNOŚCI:
- Wrodzona - Brak.
- Nabyta - Brak.
PAKT:
ATRYBUTY PODSTAWOWE:
- SIŁA 70
WYTRZYMAŁOŚĆ 77
SZYBKOŚĆ 121
PERCEPCJA 70
PSYCHIKA 1
KONSEKWENCJA 1 | 16
KONTROLA CHAKRY: A
MAKSYMALNE POKŁADY CHAKRY: 107%
MNOŻNIKI: Brak.
POZIOM ROZWOJU DZIEDZIN NINPŌ:
- NINJUTSU E
GENJUTSU E
STYLE WALKI- Chanbara S
- Rankanken B
- ---
FūINJUTSU D
ELEMENTARNE:- KATON A
SUITON E
FUUTON E
DOTON E
RAITON E
Fuinjutsu:
[ E] Fūin no Jutsu
[ D] Fūin no Mizu
[ D] Bakuryūgeki
Iryojutsu:
[ D] Chiyute no Jutsu
[ D] Katto no jutsu
[ C] Naosute no jutsu
[ C] Chakra Kogeki
[ C] Okasho
[ C] Tsutenkyaku
[ C-WT] Saikenchiku
[ B] Chakra no Mesu
[ B] Shikon no Jutsu
[ B] Saikan Chūshutsu no Jutsu
[ B-WT] Kasseika
[ B-WT] Bakushin
[ A] Ishoku
[ A] Shosen no jutsu
[ A] Ranshinsho
[ A] In’yu Shōmetsu
[ A] Kyori Chiyu no Jutsu
Ninjutsu:
[ E] Bunshin no Jutsu
[ E] Henge no Jutsu
[ E] Kai
[ E] Kawarimi no Jutsu
[ E] Kinobori no Waza
[ E] Suimen Hoko no Waza
[E] Nawanuke no Jutsu
Katon:
[ D] Katon: Hōsenka no Jutsu
[ D-WT] Katon: Yomi Seppun
[ C] Katon: Gōkakyū no Jutsu
[ C] Katon: Kasumi Enbu no Jutsu
[ C] Katon: Kaen Senpū
[ C] Katon: Ryūka no Jutsu
[ C] Katon: Endan
[ C] Katon: Kaengiri
[ B] Katon: Dai Endan
[ B] Katon: Karyu Endan
[ B] Katon: Karyudan
[ B] Katon: Benjigumo
[ B] Katon: Haiseikisho
[ B] Katon: Hibashiri
[ B] Katon: Hosenka Tsumabeni
[ B-WT] Katon: Hitsukejin
[ B-WT] Katon: Arashi Hinote
[ B-WT] Katon: Yomi Hando
[ A] Katon: Onidoro
[ A] Katon: Goryuka no jutsu
[ A] Katon: Suyaki no jutsu
[ A] Katon: Ryūen Hōka no Jutsu
[ A-WT] Katon: Yakitsuku Daichi
[ A-WT] Katon: Kutabare!
Bukijutsu Chanbara
[ D] Fūma Ninken
[ C] Mikazukigiri
[ C] Omotegiri
Taijutsu:
[ D] Dainamikku Akushyon
[ D] Dainamikku Entorī
[ D] Aian Kurōī
[ C] Hayabusa Otoshi
[ C] Kage Buyō
[ C] Shishi Rendan
[ C] Ushiro Hi-Ru
[ B] Doroppu Kikku
[ B] Hando Oda
[ B] Kosa Ho
[ B] Seishun Furu Pawa
Taijutsu - Rakanken
[ C] Assho
[ C] Gangeki
[ C] Hosho
[ C] Shogekisho
[ C] Shoshitsu
[ C] Tokken
[ B] Girochin Doroppu
Podręczna ściągawka zawartości zwojów:
[ E] Fūin no Jutsu
[ D] Fūin no Mizu
[ D] Bakuryūgeki
Iryojutsu:
[ D] Chiyute no Jutsu
[ D] Katto no jutsu
[ C] Naosute no jutsu
[ C] Chakra Kogeki
[ C] Okasho
[ C] Tsutenkyaku
[ C-WT] Saikenchiku
[ B] Chakra no Mesu
[ B] Shikon no Jutsu
[ B] Saikan Chūshutsu no Jutsu
[ B-WT] Kasseika
[ B-WT] Bakushin
[ A] Ishoku
[ A] Shosen no jutsu
[ A] Ranshinsho
[ A] In’yu Shōmetsu
[ A] Kyori Chiyu no Jutsu
Ninjutsu:
[ E] Bunshin no Jutsu
[ E] Henge no Jutsu
[ E] Kai
[ E] Kawarimi no Jutsu
[ E] Kinobori no Waza
[ E] Suimen Hoko no Waza
[E] Nawanuke no Jutsu
Katon:
[ D] Katon: Hōsenka no Jutsu
[ D-WT] Katon: Yomi Seppun
[ C] Katon: Gōkakyū no Jutsu
[ C] Katon: Kasumi Enbu no Jutsu
[ C] Katon: Kaen Senpū
[ C] Katon: Ryūka no Jutsu
[ C] Katon: Endan
[ C] Katon: Kaengiri
[ B] Katon: Dai Endan
[ B] Katon: Karyu Endan
[ B] Katon: Karyudan
[ B] Katon: Benjigumo
[ B] Katon: Haiseikisho
[ B] Katon: Hibashiri
[ B] Katon: Hosenka Tsumabeni
[ B-WT] Katon: Hitsukejin
[ B-WT] Katon: Arashi Hinote
[ B-WT] Katon: Yomi Hando
[ A] Katon: Onidoro
[ A] Katon: Goryuka no jutsu
[ A] Katon: Suyaki no jutsu
[ A] Katon: Ryūen Hōka no Jutsu
[ A-WT] Katon: Yakitsuku Daichi
[ A-WT] Katon: Kutabare!
Bukijutsu Chanbara
[ D] Fūma Ninken
[ C] Mikazukigiri
[ C] Omotegiri
Taijutsu:
[ D] Dainamikku Akushyon
[ D] Dainamikku Entorī
[ D] Aian Kurōī
[ C] Hayabusa Otoshi
[ C] Kage Buyō
[ C] Shishi Rendan
[ C] Ushiro Hi-Ru
[ B] Doroppu Kikku
[ B] Hando Oda
[ B] Kosa Ho
[ B] Seishun Furu Pawa
Taijutsu - Rakanken
[ C] Assho
[ C] Gangeki
[ C] Hosho
[ C] Shogekisho
[ C] Shoshitsu
[ C] Tokken
[ B] Girochin Doroppu
Mały zwój 2 - 5 spreparowanych notek (2,5 objętości), 5 notek świetlnych (2,5 objętości), 5 bombek chilli (10 objętości), 10 metrów łańcucha (100 objętości) - 115/150
Mały zwój 3. - 5 wybuchowych notek (2,5 objętości), pojemnik z formaliną duży i mały (40 objętości) , 2 pigułki ze skrzepniętą krwią (2 objętości), szpony (20 objętości), mały zwój (10 objętości), 2 zabawne bombki dymne z konfetti i jedna z efektem czaszki (6 objętości), jadeitowy ozdobny zestaw medyczny (20 objętości) - 100,5/150
Mały zwój 4. - Dolne pól ciała Harumi.
Mały zwój 5. - Górne pół ciała Harumi.
Średni zwój 1 - Ciało Shikariego Nary.
Średni zwój 2. - 1 manierka z wodą (10 objętości), ogniskowy zestaw do gotowania (100 objętości), krzesiwo i hubka (15 objętości), 7 wakizashi (140 objętości) - 265/400.
Średni zwój 3. - Pełen wody z techniki Fuin no Mizu.
Średni zwój 4. - Pełen książek i dokumentów.
Średni zwój 5. - Pełen książek i dokumentów.
Mnisia maska jeżdzca.
Mały zwój 3. - 5 wybuchowych notek (2,5 objętości), pojemnik z formaliną duży i mały (40 objętości) , 2 pigułki ze skrzepniętą krwią (2 objętości), szpony (20 objętości), mały zwój (10 objętości), 2 zabawne bombki dymne z konfetti i jedna z efektem czaszki (6 objętości), jadeitowy ozdobny zestaw medyczny (20 objętości) - 100,5/150
Mały zwój 4. - Dolne pól ciała Harumi.
Mały zwój 5. - Górne pół ciała Harumi.
Średni zwój 1 - Ciało Shikariego Nary.
Średni zwój 2. - 1 manierka z wodą (10 objętości), ogniskowy zestaw do gotowania (100 objętości), krzesiwo i hubka (15 objętości), 7 wakizashi (140 objętości) - 265/400.
Średni zwój 3. - Pełen wody z techniki Fuin no Mizu.
Średni zwój 4. - Pełen książek i dokumentów.
Średni zwój 5. - Pełen książek i dokumentów.
- Nazwa
- Maska "Głód".
- Typ
- Ubranie, Maska
- Objętość
- Do noszenia na twarzy lub w torbie, 20
- Waga Fūin
- 25
- Opis Maska Głodu to prosty stosunkowo przedmiot. Zasłania całą twarz i jest dość gruba, przez co żeby ciężar jej był nieodczuwalny, a sama maska przyległa odpowiednio do ciała konieczne jest zawiązanie jej z tyłu głowy paskiem. Wykonana z wytrzymałej stali, oprze się większości broni miotanych, a także technik do rangi B włącznie, za wyjątkiem technik penetracyjnych, których efekt zostaje pod ocenę MG. Maska ma stosunkowo prostą budowę, ważna jest łuskowata pancerna struktura, cienkie otwory na oczy i rogi sponad oczu przypominające wydłużone oczy lub brwi. Maska głodu prezentuje się jak zdarta przednia część hełmu samuraja i tym w rzeczywistości jest - została oderwana z marionetki która była ciałem jeźdźca głodu - Kabuto.
- Cena
- 600 ryou
- Link do tematu postaci
- KLIK!
- Nazwa
- Sumairu + Kiba
- Typ
- Unikat/Broń
- Opis Sumairu oraz Kiba to dwa oddzielne przedmioty, a raczej zestawy przedmiotów łączące się w jedną upiorną całość. Po rozcięciu swoich policzków i ust, poszerzając uśmiech niczym przy "uśmiechu kota Cheshire", użytkownik Sumaire zakłada sobie dwie trójkątne nakładki z nierdzewiejącego metalu w które wchodzi rozdarta skóra - taki separator w postaci ruchomych metalowych łuków nie pozwala skórze się zregenerować i policzkom zrosnąć, zostawiając użytkownikowi niesamowicie wielki i szeroki uśmiech (który jednak nie odsłania zębów, jeśli mamy zamknięte usta - uśmiech jest po prostu znacznie dłuższy wtedy niż u normalnych śmiertelników), co przy okazji pozwala znacznie szerzej otwierać usta. Kiba to para szczęk, dolna i górna, składające się z takich samych pod względem ilości zębów co normalne ludzkie, jednak te zęby są wykonane z nierdzewiejącego metalu i mają bardzo ostre, spiczaste kształty niczym kły zwierzęcia lub potwora, co pozwala z łatwością szarpać oraz rwać mięso i cieńsze materiały. Zęby niestety muszą być wyrywane jeden po jednym, a potem kły wkręcane na śrubach w mięso jedno po drugim. Na dziąsłach na stałe zostają zamontowane metalowe okowy w formie gwintowanego otworu na wkręcenie kła, ale także pełniące role stopera powstrzymującego odrost zwykłego zęba.
- Właściwości Sumairu zwiększa możliwości rozwarcia ust, co pozwala na większe i głębsze ugryzienia, Kiba pozwala wyrywać i rwać gryziony materiał ze względu na ostrość kłów i ich twardość.
- Dodatkowe Aby poprawnie wykorzystać Sumairu oraz Kibę użytkownik musi posiadać iryojutsu lub regenerację pozwalającą na bardzo sprawne zregenerowanie tkanek do wsadzonych łuków Sumairu oraz do zregenerowania dziąseł by Kiba były w stu-procentach użyteczne.
- Wytrzymałość
- 100 punktów
- Zdobycie
- 500 ryou + misja C na "zamontowanie".
- Link do tematu postaci
- KLIK!
- Nazwa
- Suiseki - Krzesiwo
- Typ
- Dodatek
- Opis Suiseki to nic innego jak specjalny kieł/ząbek który montuje się zamiast zwykłego stalowego kła do istniejącej już, zamontowanej w szczęce szyny z otworami - do gotowego produktu Kiba. Suiseki jest stworzony z magnezu który uderzając o zwykły metal - pocierając, uderzając i tak dalej, wystarczy kłapnięcie zębami - krzesi dużą ilość iskier co pozwala podpalać łatwopalne płyny/gazy jeśli te są w zasięgu do 25 cm od ust użytkownika krzeszącego iskry.
- Zdobycie
- 300 za sztukę.
- Link do tematu postaci
- KLIK!
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości