Style Walki i Natury Chakry, a tworzenie KP
- Asaka
- Postać porzucona
- Posty: 1496
- Rejestracja: 18 maja 2018, o 13:08
- Wiek postaci: 27
- Ranga: Sentoki
- Krótki wygląd: Białowłosa, złotooka, niewysoka
- Widoczny ekwipunek: Kabury na broń na udach; duża torba na pośladkach; bransoletka na prawym nadgarstku; obrączka na palcu; wielki wachlarz na plecach
- Link do KP: http://shinobiwar.pl/viewtopic.php?f=32&t=5564
- Aktualna postać: Airan
Re: Style Walki i Natury Chakry, a tworzenie KP
Również opowiadam się za opcją pierwszą. Predyspozycje nie są nijak nigdzie opisane, każdy rozumie je jak chce, a na misjach MG i tak o nich zapomina i nie pyta (no bo znowu... i tak każdy rozumie to jak chce). Zgaduję, że ewentualnie pamiętają o niej osoby, które mają wgląd w KP innych, więc dla mnie to jest pusta statystyka, która nic nie wnosi i niepotrzebnie komplikuje sprawę.
0 x
赤 · 水 · 晶

· · ·
seasons don't fear the reaper
nor do the wind, the sun or the rain

· · ·
seasons don't fear the reaper
nor do the wind, the sun or the rain
- Yamanaka Inoshi
- Postać porzucona
- Posty: 3431
- Rejestracja: 12 lut 2018, o 22:35
- Wiek postaci: 18
- Ranga: Dōkō
- Krótki wygląd: - Akcent Karmazynowych szczytów - Francuski
- Blond włosy długością do ramion
- Zielone oczy - w stylu Yamanaka
- Wzrost 161
- Łuskowaty kombinezon
- Widoczne bandaże na dłoniach. - Widoczny ekwipunek: Stalowe elementy pancerza, maska
Duży miecz na plecach
Plecak
Kabura z prawej strony na udzie. - Link do KP: http://shinobiwar.pl/viewtopic.php?f=32&t=4957
- GG/Discord: Tario#3987/64789656
- Multikonta: Hoshigaki Maname
- Aktualna postać: Jun
- Lokalizacja: Soso
Re: Style Walki i Natury Chakry, a tworzenie KP
A dlaczego ma pytać? To gracz powinien pamiętać o rzeczach które działają na jego korzyść w danych sytuacjach. A jeśli masz i nie uzna to cóż. Jak ze statystykami.
1. - Hmm, w takim razie każdy kto sobie wybrał dalej jest stratny Xd Swoją drogą... Idąc tą drogą jak ktoś nie ma stylu i porzucamy predyspozycje to postać nie powinna umieć sobie radzić wcale w walce bo nie ma kompletnie żadnej wiedzy/umiejętności w tym zakresie. I byle bandyta z chanbarą D go poskłada.[ co pewnie nigdy do tej pory nie miało miejsca]
2. ZA
Zarówno gracz jak i MG powinien być świadomy tego wszystkiego dlatego ja jestem za usprawnieniem opisu jedynie.
Edited -> Chise:
Pewnie, że potrafią.
W takim razie to oznacza, że mając porównywalne statystyki bez stylu jestem w stanie pokonać kogoś ze stylem bo tak. Jeśli nie używa np technik....
Ale jeżeli przyjmujemy taką wersję... To oznacza, że styl daje tylko i wyłącznie techniki. Bo to jest zwyczajną nie prawdą w sensie faktycznym jeżeli przyjmujemy takie stwierdzenie...
Dalej zostaje za tym by zostało jak jest.
1. - Hmm, w takim razie każdy kto sobie wybrał dalej jest stratny Xd Swoją drogą... Idąc tą drogą jak ktoś nie ma stylu i porzucamy predyspozycje to postać nie powinna umieć sobie radzić wcale w walce bo nie ma kompletnie żadnej wiedzy/umiejętności w tym zakresie. I byle bandyta z chanbarą D go poskłada.[ co pewnie nigdy do tej pory nie miało miejsca]
2. ZA
Zarówno gracz jak i MG powinien być świadomy tego wszystkiego dlatego ja jestem za usprawnieniem opisu jedynie.
Edited -> Chise:
Pewnie, że potrafią.
W takim razie to oznacza, że mając porównywalne statystyki bez stylu jestem w stanie pokonać kogoś ze stylem bo tak. Jeśli nie używa np technik....
Ale jeżeli przyjmujemy taką wersję... To oznacza, że styl daje tylko i wyłącznie techniki. Bo to jest zwyczajną nie prawdą w sensie faktycznym jeżeli przyjmujemy takie stwierdzenie...
Dalej zostaje za tym by zostało jak jest.
0 x
Re: Style Walki i Natury Chakry, a tworzenie KP
Opcja 1.
Szczerze mówiąc, pierwsze raz słyszę o tym jakoby nie otwarty styl dawał jakiwkolwiek bonus do walki. Dla mnie nieotwarty styl zawsze równał się w byciu nowicjuszem jak ktoś kto ma inny styl.
Poza tym Inosh - myślę, że przesadzasz z tym, że osoba bez stylu nie będzie umiała walczyć zupełnie i nie ma żadnej wiedzy. Przykład - postacie potrafią rzucać shurikenami, choć nie każdy ma otwarte seido. Potrafią posługiwać się kuszą bez takedy. Walczą wręcz i bez stylu otwartego. Styl oznacza specjalizację i większą wiedzę, a nie odwrotnie - że brak stylu oznacza brak wiedzy.
Szczerze mówiąc, pierwsze raz słyszę o tym jakoby nie otwarty styl dawał jakiwkolwiek bonus do walki. Dla mnie nieotwarty styl zawsze równał się w byciu nowicjuszem jak ktoś kto ma inny styl.
Poza tym Inosh - myślę, że przesadzasz z tym, że osoba bez stylu nie będzie umiała walczyć zupełnie i nie ma żadnej wiedzy. Przykład - postacie potrafią rzucać shurikenami, choć nie każdy ma otwarte seido. Potrafią posługiwać się kuszą bez takedy. Walczą wręcz i bez stylu otwartego. Styl oznacza specjalizację i większą wiedzę, a nie odwrotnie - że brak stylu oznacza brak wiedzy.
0 x
- Sans
- Administrator
- Posty: 5407
- Rejestracja: 14 lut 2015, o 11:23
- Wiek postaci: 8
- Multikonta: Yuki Hoshi; Uchiha Hiromi; Papyrus
Re: Style Walki i Natury Chakry, a tworzenie KP
Za 2 opcja z lepszym wyjaśnieniem, bo z tym jest problem w KP.
0 x

- Yasuo
- Posty: 1517
- Rejestracja: 20 lip 2017, o 20:57
- Wiek postaci: 28
- Ranga: Kosho
- Widoczny ekwipunek: Link do widocznych przedmiotów znajduje się na samej górze KP
- Link do KP: viewtopic.php?p=55892#p55892
- GG/Discord: .iwaru
- Multikonta: Tenshi
Re: Style Walki i Natury Chakry, a tworzenie KP
Kontynuuję temat natury chakry, bo zwyczajnie o tym jest ten temat i mam do tego prawo. A skoro mam prawo skomentować jedną rzecz, to zamierzam z tego prawa skorzystać. I teraz jeszcze krótki komentarz odnośnie tego samuraja. Oczywiście, że może iść w iryo lub genjutsu, ale jest to bardzo, bardzo, bardzo, bardzo mało opłacalne. Po co miałbym robić rzeczy, które mi się nie opłacają?
Oczywiście, że odniosę się do tych Twoich dwóch rozwiązań, jednak najpierw powiem jedną rzecz. Może to zabrzmi brutalnie, ale skoro nie zniesiesz czytania ścian tekstu "o niczym" (chociaż dla mnie to nie jest "nic", ale dość istotna sprawa), to może powinieneś przestać czytać ten temat i się w nim wypowiadać? Albo ewentualnie pomijać moje posty czy coś. Jak wspomniałem wyżej, mam pełne prawo do pisania na temat natur chakry. Być może zapomniałeś, ale ten wątek dotyczy zarówno stylów walki jak i natur chakry, więc wygłaszając takie, a nie inne opinie, zwyczajnie nie łamię regulaminu forum (nie ma offtopu). Nie możesz mi tego zabronić i chociaż wszyscy gracze całkowicie odrzucili pomysł ze zmianą/niewybieraniem natury chakry i prawdopodobnie to nie przejdzie, to ja i tak mam zamiar spróbować jeszcze kogoś przekonać. Tego też nie możesz mi zabronić.
I teraz odniosę się do głównego tych Twoich propozycji.
Co prawda jako autor tematu powinienem być za opcją pierwszą. Jednak w obecnej sytuacji zamierzam całkowicie wycofać się ze swojego pomysłu i powiedzieć, że jestem za opcją numer 2. Zostawmy to tak jak jest.
Dlaczego tak? Ponieważ za cholerę nie kupuję Waszego argumentu na temat tego, że natury chakry są wrodzone. Oczywiście, że są wrodzone w sensie fabularnym. Jednak fabuła z mechaniką ma wspólnego tyle co męskie i żeńskie organy rozrodcze. Są to dwie różne rzeczy, chociaż razem w połączeniu tworzą coś naprawdę przyjemnego i pięknego, if you know what I mean. Tak samo jest z mechaniką i fabułą. Karta postaci nie istnieje fabularnie. Nigdzie nie ma spisanych żadnych kartotek z opisem charakteru, technikami, atrybutami, wyglądem każdej postaci. Karta postaci jest czysto mechaniczną rzeczą i dlatego uważam, że kompletnie nic by się nie stało, gdyby gracz nie wpisał w KP natury chakry przed jej wykupieniem. NIE MIAŁOBY TO ŻADNEGO WPŁYWU NA FABULARNĄ ROZGRYWKĘ. Podać Wam jeszcze jeden prosty argument? Jak tworzę KP moich NPCetów w różnych misjach, to zawsze podaję tylko te statystyki i dziedziny, które postać rozwinęła. Jeśli postać nie ma stylu walki, to nawet się nad nim nie zastanawiam. Jak tworzę postać bez rozwiniętej natury chakry, to nie zastanawiam się jaką ta postać ma naturę, chociaż z fabularnego punktu widzenia jakąś naturę musi mieć. Nie ma to jednak ŻADNEGO znaczenia podczas walki czy misji, więc zwyczajnie tego nie podaję.
Reasumując, uważam, że natura chakry i styl walki powinny być traktowane DOKŁADNIE w ten sam sposób. Jeśli naturę chakry trzeba wpisać do KP, a stylu walki już nie; jeśli natury chakry nie można zmienić, a styl walki już tak, to uważam, że jest to cholernie niesprawiedliwe. Wiem, że mówiłem, że cieszyłbym się jakby chociaż styl walki przeszedł tą zmianę, ale jednak zmieniłem zdanie. Uważam, że powinno przejść "wszystko, albo nic".
Nie musicie komentować mojej wypowiedzi. Jednak w tym wypadku jestem za - tak jak mówiłem - za opcją numer 2 i popieram Bukę i Inosia.
Oczywiście, że odniosę się do tych Twoich dwóch rozwiązań, jednak najpierw powiem jedną rzecz. Może to zabrzmi brutalnie, ale skoro nie zniesiesz czytania ścian tekstu "o niczym" (chociaż dla mnie to nie jest "nic", ale dość istotna sprawa), to może powinieneś przestać czytać ten temat i się w nim wypowiadać? Albo ewentualnie pomijać moje posty czy coś. Jak wspomniałem wyżej, mam pełne prawo do pisania na temat natur chakry. Być może zapomniałeś, ale ten wątek dotyczy zarówno stylów walki jak i natur chakry, więc wygłaszając takie, a nie inne opinie, zwyczajnie nie łamię regulaminu forum (nie ma offtopu). Nie możesz mi tego zabronić i chociaż wszyscy gracze całkowicie odrzucili pomysł ze zmianą/niewybieraniem natury chakry i prawdopodobnie to nie przejdzie, to ja i tak mam zamiar spróbować jeszcze kogoś przekonać. Tego też nie możesz mi zabronić.
I teraz odniosę się do głównego tych Twoich propozycji.
Co prawda jako autor tematu powinienem być za opcją pierwszą. Jednak w obecnej sytuacji zamierzam całkowicie wycofać się ze swojego pomysłu i powiedzieć, że jestem za opcją numer 2. Zostawmy to tak jak jest.
Dlaczego tak? Ponieważ za cholerę nie kupuję Waszego argumentu na temat tego, że natury chakry są wrodzone. Oczywiście, że są wrodzone w sensie fabularnym. Jednak fabuła z mechaniką ma wspólnego tyle co męskie i żeńskie organy rozrodcze. Są to dwie różne rzeczy, chociaż razem w połączeniu tworzą coś naprawdę przyjemnego i pięknego, if you know what I mean. Tak samo jest z mechaniką i fabułą. Karta postaci nie istnieje fabularnie. Nigdzie nie ma spisanych żadnych kartotek z opisem charakteru, technikami, atrybutami, wyglądem każdej postaci. Karta postaci jest czysto mechaniczną rzeczą i dlatego uważam, że kompletnie nic by się nie stało, gdyby gracz nie wpisał w KP natury chakry przed jej wykupieniem. NIE MIAŁOBY TO ŻADNEGO WPŁYWU NA FABULARNĄ ROZGRYWKĘ. Podać Wam jeszcze jeden prosty argument? Jak tworzę KP moich NPCetów w różnych misjach, to zawsze podaję tylko te statystyki i dziedziny, które postać rozwinęła. Jeśli postać nie ma stylu walki, to nawet się nad nim nie zastanawiam. Jak tworzę postać bez rozwiniętej natury chakry, to nie zastanawiam się jaką ta postać ma naturę, chociaż z fabularnego punktu widzenia jakąś naturę musi mieć. Nie ma to jednak ŻADNEGO znaczenia podczas walki czy misji, więc zwyczajnie tego nie podaję.
Reasumując, uważam, że natura chakry i styl walki powinny być traktowane DOKŁADNIE w ten sam sposób. Jeśli naturę chakry trzeba wpisać do KP, a stylu walki już nie; jeśli natury chakry nie można zmienić, a styl walki już tak, to uważam, że jest to cholernie niesprawiedliwe. Wiem, że mówiłem, że cieszyłbym się jakby chociaż styl walki przeszedł tą zmianę, ale jednak zmieniłem zdanie. Uważam, że powinno przejść "wszystko, albo nic".
Nie musicie komentować mojej wypowiedzi. Jednak w tym wypadku jestem za - tak jak mówiłem - za opcją numer 2 i popieram Bukę i Inosia.
0 x
- Mowa
"Myśli"
Prowadzone Misje: -
Wzór Misji:
Wzór Nowej Lokacji:
"Myśli"
Prowadzone Misje: -
Wzór Misji:
[/list][/fieldset]
[/quote][/code]
- Shikarui
- Postać porzucona
- Posty: 2074
- Rejestracja: 6 lut 2018, o 17:25
- Wiek postaci: 24
- Ranga: Sentoki | Lotka
- Krótki wygląd: - Czarne, długie włosy; w jednym paśmie opadającym na prawą pierś ma wplecione kolorowe, drewniane koraliki
- Lewe oko w kolorze lawendy
- Na prawym oku nosi opaskę
- Średniego wzrostu - Widoczny ekwipunek: Łuk, kołczan ze strzałami, zbroja, płaszcz, torba na tyłku, kabura na prawym udzie, wakizashi przy lewym boku i za plecami na poziomie pasa, średni zwój, mały zwój przy kaburze,
- Link do KP: http://shinobiwar.pl/viewtopic.php?p=73144#p73144
- GG/Discord: Angel Sanada#9776
- Multikonta: Koala
Re: Style Walki i Natury Chakry, a tworzenie KP
Nie.
P.S. Ale za tym, żeby akurat styl walki nie był wymagany, to jestem. W końcu stylu walki z urodzeniem nie dostajesz.
P.S. Ale za tym, żeby akurat styl walki nie był wymagany, to jestem. W końcu stylu walki z urodzeniem nie dostajesz.
0 x

• • •
Fine.
Let me be Your villain.
Re: Style Walki i Natury Chakry, a tworzenie KP
Natura czakry wrodzona
Styl walki pusty albo do wyboru dla zainteresowanego
super kozak plan pozdrawiam
Styl walki pusty albo do wyboru dla zainteresowanego
super kozak plan pozdrawiam
0 x
- Numa
- Martwa postać
- Posty: 618
- Rejestracja: 3 kwie 2018, o 12:12
- Wiek postaci: 16
- Ranga: Wyrzutek
- Krótki wygląd: Brązowooki chłopak, rasy białej. Posiada ciemnobrązowe włosy.
- Widoczny ekwipunek: -Hełm zakrywający twarz pozostawiający jedynie małą szczelinę na jego oczy.
-Czarny płaszcz z kapturem. - Link do KP: http://shinobiwar.pl/viewtopic.php?p=79250#p79250
- Multikonta: Ni ma
Re: Style Walki i Natury Chakry, a tworzenie KP
Moim zdaniem rozbicie predyspozycji na te 3 klasy walki dystansowej, walki bronią i Taijutsu wygląda spoko jednak jest szczerze zbędne, nadal trochę nie rozumiem argumentów w stylu bo on ma nieotwarty styl. To nagle staje się lepszy.
Załóżmy prostą sytuację mamy ninję użytkownika stylu Gouken który walczy z samuraiem który posiada Buki, jednak nie ma przy sobie miecza. I samuraj ma sporą przewagę statystyk co się stanie ? No właśnie styl sam w sobie nie sprawia że postać jest mega silna, ten samuraj ma mimo braku stylu w walce wręcz spore szanse dominować pod względem siły czy szybkości ciosów pięścią. Czy to oznacza że magicznie Samuraj ma Gouken lepszy od tamtego pierwszego ? Nie.
Ogólnie wyćwiczenie fizyczne pomaga w każdej dziecinie walki, nie oszukujmy się, choć w realnym życiu nie ma statystyki szybkość to zwyczajny trening w jednej dziecinie czy nawet głupie pakowanie na siłowni rzeźbiąc np klatkę piersiową, sprawia że poprawiają się wyniki w innych powiązanych sprawach. I tak ktoś trenujący klatkę piersiową skopie jakiegoś anorektyka z jakimś pasem po trzyletnim treningu karate.
Podsumowując popieram zwięzłe zdanie Shikaruia z ps-em.
Załóżmy prostą sytuację mamy ninję użytkownika stylu Gouken który walczy z samuraiem który posiada Buki, jednak nie ma przy sobie miecza. I samuraj ma sporą przewagę statystyk co się stanie ? No właśnie styl sam w sobie nie sprawia że postać jest mega silna, ten samuraj ma mimo braku stylu w walce wręcz spore szanse dominować pod względem siły czy szybkości ciosów pięścią. Czy to oznacza że magicznie Samuraj ma Gouken lepszy od tamtego pierwszego ? Nie.
Ogólnie wyćwiczenie fizyczne pomaga w każdej dziecinie walki, nie oszukujmy się, choć w realnym życiu nie ma statystyki szybkość to zwyczajny trening w jednej dziecinie czy nawet głupie pakowanie na siłowni rzeźbiąc np klatkę piersiową, sprawia że poprawiają się wyniki w innych powiązanych sprawach. I tak ktoś trenujący klatkę piersiową skopie jakiegoś anorektyka z jakimś pasem po trzyletnim treningu karate.
Podsumowując popieram zwięzłe zdanie Shikaruia z ps-em.
0 x
- Myśli Numy -
- Słowa Numy -
[/center]
Nie odpowiadam przed żadną władzą.
Oraz mogę mówić i robić co mi się żywnie podoba.
Bez ponoszenia żadnych konsekwencji !
Nie posiadam siły, wpływów czy pieniędzy.
Mało, nie mam nawet pracy.
Jestem Bezdomnym !
- Słowa Numy -

Nie odpowiadam przed żadną władzą.
Oraz mogę mówić i robić co mi się żywnie podoba.
Bez ponoszenia żadnych konsekwencji !
Nie posiadam siły, wpływów czy pieniędzy.
Mało, nie mam nawet pracy.
Jestem Bezdomnym !
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=-QdgoBYUHBU[/youtube]
- Boyos
- Administrator
- Posty: 4139
- Rejestracja: 11 lut 2018, o 11:20
- Ranga: Starszy Kapral
- GG/Discord: Boyos#3562
- Multikonta: Ario
Re: Style Walki i Natury Chakry, a tworzenie KP
Jestem za opcją pierwszą. Moja argumentacja była już wcześniej, więc nie będę się powtarzać 

0 x

- Hitsukejin Shiga
- Martwa postać
- Posty: 2743
- Rejestracja: 26 wrz 2017, o 20:12
- Wiek postaci: 20
- Ranga: Doko
- Krótki wygląd: Forteca-san. Po lepszy pogląd kierować się do podpisu.
- Widoczny ekwipunek: Na plecach wypełniony kołczan i torba, z namiotem na torbie. Do tego na jednej ręce kusza, na drugiej pazurzasta rękawica. No i oczywiście zbroja, maska, bandaże i pełen fortecowy ekwipunek.
- Link do KP: http://shinobiwar.pl/viewtopic.php?f=33&t=4164
Re: Style Walki i Natury Chakry, a tworzenie KP
Opcja 1 - z tych samych powodów z których Chise to poparła. Nie czytam kolejnych postów bo dla mnie "ścieżka postępowania" jest jasna - głosowanie i wprowadzenie.
0 x

Uśmiech normalny, nie od ucha do ucha, ale jednak kły zwierzęce, kły bestii ze stali - ostatnie zęby jaśniejsze. Całe ciało owinięte bandażami. Mocne buty, rękawice z płytami na dłoniach. Na lewym ręku widoczna kusza z systemem szpulowym. Na prawym ręku pazurzasta, przerażająca rękawica. Na plecach u boku wypełniony kołczan, na biodrze duża torba, a na niej zwinięty namiot. Ogólnie całe ciało opancerzone pancerzem Shinobi, a na głowie, prócz bandaży wszystko ukrywających (Chyba, że jasno zaznaczone, że jest inaczej), znajduje się maska jeżdzca głodu.
Ekwipunek
Piękne ząbki Shigi.
PRZEDMIOTY PRZY SOBIE (WIDOCZNE): Ozdobne tachi przy pasie, zbroja (+rękawice), kołczan i bełty na plecach, duża torba ze zwojami i namiot, maska, rękawica z pazurami, Kusza z systemem szpulowym na ręku, w formie rękawicy z bronią, oprócz torby ze zwojami - moneta Akuryo na szyi.
PRZEDMIOTY SCHOWANE (NIEWIDOCZNE):Duża torba, a w niej:
Cztery puste manierki (od Hirokiego dwie, jedna po robieniu kompresu, jedna po wypiciu samemu.) Pozostałe manierki: Piąta u Chise, szósta u Harumi, siódma u Akaruiego, ósma u Hirokiego, dźwięwiąta u Juranu, dziesiąta w zwoju.
Mały zwój 2 - 5 spreparowanych notek (2,5 objętości), 5 notek świetlnych (2,5 objętości), 5 bombek chilli (10 objętości), 10 metrów łańcucha (100 objętości) - 115/150
Mały zwój 3. - 3 wybuchowych notek (1,5 objętości), pojemnik z formaliną duży i mały (40 objętości), szpony (20 objętości), mały zwój (10 objętości), 2 zabawne bombki dymne z konfetti i jedna z efektem czaszki (6 objętości), jadeitowy ozdobny zestaw medyczny (20 objętości) - 97,5/150
Mały zwój 4. - Dolne pól ciała Harumi.
Mały zwój 5. - Górne pół ciała Harumi.
Średni zwój 1 - Ciało Shikariego Nary.
Średni zwój 2. - 1 manierka z wodą (10 objętości), ogniskowy zestaw do gotowania (100 objętości), krzesiwo i hubka (15 objętości), 7 wakizashi (140 objętości) - 265/400.
Średni zwój 3. - Pełen wody z techniki Fuin no Mizu.
Średni zwój 4. - Pełen książek i dokumentów.
Średni zwój 5. - Pełen książek i dokumentów.
Statystyki
PRZEDMIOTY SCHOWANE (NIEWIDOCZNE):Duża torba, a w niej:
Cztery puste manierki (od Hirokiego dwie, jedna po robieniu kompresu, jedna po wypiciu samemu.) Pozostałe manierki: Piąta u Chise, szósta u Harumi, siódma u Akaruiego, ósma u Hirokiego, dźwięwiąta u Juranu, dziesiąta w zwoju.
Mały zwój 2 - 5 spreparowanych notek (2,5 objętości), 5 notek świetlnych (2,5 objętości), 5 bombek chilli (10 objętości), 10 metrów łańcucha (100 objętości) - 115/150
Mały zwój 3. - 3 wybuchowych notek (1,5 objętości), pojemnik z formaliną duży i mały (40 objętości), szpony (20 objętości), mały zwój (10 objętości), 2 zabawne bombki dymne z konfetti i jedna z efektem czaszki (6 objętości), jadeitowy ozdobny zestaw medyczny (20 objętości) - 97,5/150
Mały zwój 4. - Dolne pól ciała Harumi.
Mały zwój 5. - Górne pół ciała Harumi.
Średni zwój 1 - Ciało Shikariego Nary.
Średni zwój 2. - 1 manierka z wodą (10 objętości), ogniskowy zestaw do gotowania (100 objętości), krzesiwo i hubka (15 objętości), 7 wakizashi (140 objętości) - 265/400.
Średni zwój 3. - Pełen wody z techniki Fuin no Mizu.
Średni zwój 4. - Pełen książek i dokumentów.
Średni zwój 5. - Pełen książek i dokumentów.
KEKKEI GENKAI: Fumetsu - Dar wyznawców Kultu krwawego Boga Jashina.
NATURA CHAKRY: Katon.
STYLE WALKI: Dwa style walki: Bukijutsu Chanbara oraz Taijutsu Rankanken
UMIEJĘTNOŚCI:
PAKT:
ATRYBUTY PODSTAWOWE:
KONTROLA CHAKRY: A
MAKSYMALNE POKŁADY CHAKRY: 107%
MNOŻNIKI: Brak.
POZIOM ROZWOJU DZIEDZIN NINPŌ:
Znane techniki
NATURA CHAKRY: Katon.
STYLE WALKI: Dwa style walki: Bukijutsu Chanbara oraz Taijutsu Rankanken
UMIEJĘTNOŚCI:
- Wrodzona - Brak.
- Nabyta - Brak.
PAKT:
ATRYBUTY PODSTAWOWE:
- SIŁA 70
WYTRZYMAŁOŚĆ 77
SZYBKOŚĆ 121
PERCEPCJA 70
PSYCHIKA 1
KONSEKWENCJA 1 | 16
KONTROLA CHAKRY: A
MAKSYMALNE POKŁADY CHAKRY: 107%
MNOŻNIKI: Brak.
POZIOM ROZWOJU DZIEDZIN NINPŌ:
- NINJUTSU E
GENJUTSU E
STYLE WALKI- Chanbara S
- Rankanken B
- ---
FūINJUTSU D
ELEMENTARNE:- KATON A
SUITON E
FUUTON E
DOTON E
RAITON E
Fuinjutsu:
[ E] Fūin no Jutsu
[ D] Fūin no Mizu
[ D] Bakuryūgeki
Iryojutsu:
[ D] Chiyute no Jutsu
[ D] Katto no jutsu
[ C] Naosute no jutsu
[ C] Chakra Kogeki
[ C] Okasho
[ C] Tsutenkyaku
[ C-WT] Saikenchiku
[ B] Chakra no Mesu
[ B] Shikon no Jutsu
[ B] Saikan Chūshutsu no Jutsu
[ B-WT] Kasseika
[ B-WT] Bakushin
[ A] Ishoku
[ A] Shosen no jutsu
[ A] Ranshinsho
[ A] In’yu Shōmetsu
[ A] Kyori Chiyu no Jutsu
Ninjutsu:
[ E] Bunshin no Jutsu
[ E] Henge no Jutsu
[ E] Kai
[ E] Kawarimi no Jutsu
[ E] Kinobori no Waza
[ E] Suimen Hoko no Waza
[E] Nawanuke no Jutsu
Katon:
[ D] Katon: Hōsenka no Jutsu
[ D-WT] Katon: Yomi Seppun
[ C] Katon: Gōkakyū no Jutsu
[ C] Katon: Kasumi Enbu no Jutsu
[ C] Katon: Kaen Senpū
[ C] Katon: Ryūka no Jutsu
[ C] Katon: Endan
[ C] Katon: Kaengiri
[ B] Katon: Dai Endan
[ B] Katon: Karyu Endan
[ B] Katon: Karyudan
[ B] Katon: Benjigumo
[ B] Katon: Haiseikisho
[ B] Katon: Hibashiri
[ B] Katon: Hosenka Tsumabeni
[ B-WT] Katon: Hitsukejin
[ B-WT] Katon: Arashi Hinote
[ B-WT] Katon: Yomi Hando
[ A] Katon: Onidoro
[ A] Katon: Goryuka no jutsu
[ A] Katon: Suyaki no jutsu
[ A] Katon: Ryūen Hōka no Jutsu
[ A-WT] Katon: Yakitsuku Daichi
[ A-WT] Katon: Kutabare!
Bukijutsu Chanbara
[ D] Fūma Ninken
[ C] Mikazukigiri
[ C] Omotegiri
Taijutsu:
[ D] Dainamikku Akushyon
[ D] Dainamikku Entorī
[ D] Aian Kurōī
[ C] Hayabusa Otoshi
[ C] Kage Buyō
[ C] Shishi Rendan
[ C] Ushiro Hi-Ru
[ B] Doroppu Kikku
[ B] Hando Oda
[ B] Kosa Ho
[ B] Seishun Furu Pawa
Taijutsu - Rakanken
[ C] Assho
[ C] Gangeki
[ C] Hosho
[ C] Shogekisho
[ C] Shoshitsu
[ C] Tokken
[ B] Girochin Doroppu
Podręczna ściągawka zawartości zwojów:
[ E] Fūin no Jutsu
[ D] Fūin no Mizu
[ D] Bakuryūgeki
Iryojutsu:
[ D] Chiyute no Jutsu
[ D] Katto no jutsu
[ C] Naosute no jutsu
[ C] Chakra Kogeki
[ C] Okasho
[ C] Tsutenkyaku
[ C-WT] Saikenchiku
[ B] Chakra no Mesu
[ B] Shikon no Jutsu
[ B] Saikan Chūshutsu no Jutsu
[ B-WT] Kasseika
[ B-WT] Bakushin
[ A] Ishoku
[ A] Shosen no jutsu
[ A] Ranshinsho
[ A] In’yu Shōmetsu
[ A] Kyori Chiyu no Jutsu
Ninjutsu:
[ E] Bunshin no Jutsu
[ E] Henge no Jutsu
[ E] Kai
[ E] Kawarimi no Jutsu
[ E] Kinobori no Waza
[ E] Suimen Hoko no Waza
[E] Nawanuke no Jutsu
Katon:
[ D] Katon: Hōsenka no Jutsu
[ D-WT] Katon: Yomi Seppun
[ C] Katon: Gōkakyū no Jutsu
[ C] Katon: Kasumi Enbu no Jutsu
[ C] Katon: Kaen Senpū
[ C] Katon: Ryūka no Jutsu
[ C] Katon: Endan
[ C] Katon: Kaengiri
[ B] Katon: Dai Endan
[ B] Katon: Karyu Endan
[ B] Katon: Karyudan
[ B] Katon: Benjigumo
[ B] Katon: Haiseikisho
[ B] Katon: Hibashiri
[ B] Katon: Hosenka Tsumabeni
[ B-WT] Katon: Hitsukejin
[ B-WT] Katon: Arashi Hinote
[ B-WT] Katon: Yomi Hando
[ A] Katon: Onidoro
[ A] Katon: Goryuka no jutsu
[ A] Katon: Suyaki no jutsu
[ A] Katon: Ryūen Hōka no Jutsu
[ A-WT] Katon: Yakitsuku Daichi
[ A-WT] Katon: Kutabare!
Bukijutsu Chanbara
[ D] Fūma Ninken
[ C] Mikazukigiri
[ C] Omotegiri
Taijutsu:
[ D] Dainamikku Akushyon
[ D] Dainamikku Entorī
[ D] Aian Kurōī
[ C] Hayabusa Otoshi
[ C] Kage Buyō
[ C] Shishi Rendan
[ C] Ushiro Hi-Ru
[ B] Doroppu Kikku
[ B] Hando Oda
[ B] Kosa Ho
[ B] Seishun Furu Pawa
Taijutsu - Rakanken
[ C] Assho
[ C] Gangeki
[ C] Hosho
[ C] Shogekisho
[ C] Shoshitsu
[ C] Tokken
[ B] Girochin Doroppu
Mały zwój 2 - 5 spreparowanych notek (2,5 objętości), 5 notek świetlnych (2,5 objętości), 5 bombek chilli (10 objętości), 10 metrów łańcucha (100 objętości) - 115/150
Mały zwój 3. - 5 wybuchowych notek (2,5 objętości), pojemnik z formaliną duży i mały (40 objętości) , 2 pigułki ze skrzepniętą krwią (2 objętości), szpony (20 objętości), mały zwój (10 objętości), 2 zabawne bombki dymne z konfetti i jedna z efektem czaszki (6 objętości), jadeitowy ozdobny zestaw medyczny (20 objętości) - 100,5/150
Mały zwój 4. - Dolne pól ciała Harumi.
Mały zwój 5. - Górne pół ciała Harumi.
Średni zwój 1 - Ciało Shikariego Nary.
Średni zwój 2. - 1 manierka z wodą (10 objętości), ogniskowy zestaw do gotowania (100 objętości), krzesiwo i hubka (15 objętości), 7 wakizashi (140 objętości) - 265/400.
Średni zwój 3. - Pełen wody z techniki Fuin no Mizu.
Średni zwój 4. - Pełen książek i dokumentów.
Średni zwój 5. - Pełen książek i dokumentów.
Mnisia maska jeżdzca.
Mały zwój 3. - 5 wybuchowych notek (2,5 objętości), pojemnik z formaliną duży i mały (40 objętości) , 2 pigułki ze skrzepniętą krwią (2 objętości), szpony (20 objętości), mały zwój (10 objętości), 2 zabawne bombki dymne z konfetti i jedna z efektem czaszki (6 objętości), jadeitowy ozdobny zestaw medyczny (20 objętości) - 100,5/150
Mały zwój 4. - Dolne pól ciała Harumi.
Mały zwój 5. - Górne pół ciała Harumi.
Średni zwój 1 - Ciało Shikariego Nary.
Średni zwój 2. - 1 manierka z wodą (10 objętości), ogniskowy zestaw do gotowania (100 objętości), krzesiwo i hubka (15 objętości), 7 wakizashi (140 objętości) - 265/400.
Średni zwój 3. - Pełen wody z techniki Fuin no Mizu.
Średni zwój 4. - Pełen książek i dokumentów.
Średni zwój 5. - Pełen książek i dokumentów.
- Nazwa
- Maska "Głód".
- Typ
- Ubranie, Maska
- Objętość
- Do noszenia na twarzy lub w torbie, 20
- Waga Fūin
- 25
- Opis Maska Głodu to prosty stosunkowo przedmiot. Zasłania całą twarz i jest dość gruba, przez co żeby ciężar jej był nieodczuwalny, a sama maska przyległa odpowiednio do ciała konieczne jest zawiązanie jej z tyłu głowy paskiem. Wykonana z wytrzymałej stali, oprze się większości broni miotanych, a także technik do rangi B włącznie, za wyjątkiem technik penetracyjnych, których efekt zostaje pod ocenę MG. Maska ma stosunkowo prostą budowę, ważna jest łuskowata pancerna struktura, cienkie otwory na oczy i rogi sponad oczu przypominające wydłużone oczy lub brwi. Maska głodu prezentuje się jak zdarta przednia część hełmu samuraja i tym w rzeczywistości jest - została oderwana z marionetki która była ciałem jeźdźca głodu - Kabuto.
- Cena
- 600 ryou
- Link do tematu postaci
- KLIK!
- Nazwa
- Sumairu + Kiba
- Typ
- Unikat/Broń
- Opis Sumairu oraz Kiba to dwa oddzielne przedmioty, a raczej zestawy przedmiotów łączące się w jedną upiorną całość. Po rozcięciu swoich policzków i ust, poszerzając uśmiech niczym przy "uśmiechu kota Cheshire", użytkownik Sumaire zakłada sobie dwie trójkątne nakładki z nierdzewiejącego metalu w które wchodzi rozdarta skóra - taki separator w postaci ruchomych metalowych łuków nie pozwala skórze się zregenerować i policzkom zrosnąć, zostawiając użytkownikowi niesamowicie wielki i szeroki uśmiech (który jednak nie odsłania zębów, jeśli mamy zamknięte usta - uśmiech jest po prostu znacznie dłuższy wtedy niż u normalnych śmiertelników), co przy okazji pozwala znacznie szerzej otwierać usta. Kiba to para szczęk, dolna i górna, składające się z takich samych pod względem ilości zębów co normalne ludzkie, jednak te zęby są wykonane z nierdzewiejącego metalu i mają bardzo ostre, spiczaste kształty niczym kły zwierzęcia lub potwora, co pozwala z łatwością szarpać oraz rwać mięso i cieńsze materiały. Zęby niestety muszą być wyrywane jeden po jednym, a potem kły wkręcane na śrubach w mięso jedno po drugim. Na dziąsłach na stałe zostają zamontowane metalowe okowy w formie gwintowanego otworu na wkręcenie kła, ale także pełniące role stopera powstrzymującego odrost zwykłego zęba.
- Właściwości Sumairu zwiększa możliwości rozwarcia ust, co pozwala na większe i głębsze ugryzienia, Kiba pozwala wyrywać i rwać gryziony materiał ze względu na ostrość kłów i ich twardość.
- Dodatkowe Aby poprawnie wykorzystać Sumairu oraz Kibę użytkownik musi posiadać iryojutsu lub regenerację pozwalającą na bardzo sprawne zregenerowanie tkanek do wsadzonych łuków Sumairu oraz do zregenerowania dziąseł by Kiba były w stu-procentach użyteczne.
- Wytrzymałość
- 100 punktów
- Zdobycie
- 500 ryou + misja C na "zamontowanie".
- Link do tematu postaci
- KLIK!
- Nazwa
- Suiseki - Krzesiwo
- Typ
- Dodatek
- Opis Suiseki to nic innego jak specjalny kieł/ząbek który montuje się zamiast zwykłego stalowego kła do istniejącej już, zamontowanej w szczęce szyny z otworami - do gotowego produktu Kiba. Suiseki jest stworzony z magnezu który uderzając o zwykły metal - pocierając, uderzając i tak dalej, wystarczy kłapnięcie zębami - krzesi dużą ilość iskier co pozwala podpalać łatwopalne płyny/gazy jeśli te są w zasięgu do 25 cm od ust użytkownika krzeszącego iskry.
- Zdobycie
- 300 za sztukę.
- Link do tematu postaci
- KLIK!
- Sagisa
- Gracz nieobecny
- Posty: 668
- Rejestracja: 30 kwie 2017, o 20:26
- Wiek postaci: 21
- Ranga: Dōkō
- Krótki wygląd: - długie czerwone włosy, stalowoszare oczy
- koszula z długim rękawem, długie ciemne spodnie, wygodne buty
- cienkie pajęczynki blizn po raitonie pod ubraniem
- sygnet na łańcuszku schowany pod koszulą
- płaszcz podróżny z kapturem - Widoczny ekwipunek: - torba na biodrze, po prawej
- kabury na udach
- wakizashi za pasem
- manierka z wodą przy pasie - Link do KP: http://shinobiwar.pl/viewtopic.php?f=33 ... 998#p49998
Re: Style Walki i Natury Chakry, a tworzenie KP
Tak czytałam i czytałam, i w którymś momencie się zgubiłam xD Ale zrozumiałam kilka rzeczy.
1. Samuraj jest bardzo ograniczony pod względem ścieżki rozwoju.
2. Wszyscy tu się kłócą, czy żywioł czakry jest wrodzony czy nie i jak się ma jego fabularne odkrycie do mechanicznego wyboru w KP.
3. Predyspozycja do stylu w praktyce nie daje właściwie nic.
Wiadomo, że niektóre klany mają z góry narzuconą naturę czakry, tego się obejść nie da, to jasne. Jednak w przypadku samurajów natura czakry jest właściwie abstrakcją, gdyż w większości przypadków taki samuraj powie na czakrę bleh i w ogóle tego nie ruszy (przynajmniej początkowo). Wiadomo, że przy tworzeniu postaci powinniśmy się w tej kwestii określić, uważam jednak, że gracze tworzący samurajów powinni mieć wybór, skoro mogą otworzyć tylko jeden żywioł. Już i tak z góry muszą ustalić styl predyspozycji.
Co do samych stylów i ich wyboru na start - sama na początku nie wiedziałam, o co w tym chodzi. W sumie łatwiej byłoby się określić nie w konkretnym stylu tylko ogólnie wybrać tai/buki lub też w ogóle nie wybierać (opcja 1 z propozycji Dwójeczki). Umiejętności ze stylów się nabywa, można mieć konkretny plan na postać, preferować konkretny styl tai/buki, ale fabuła bywa różna, może się zdarzyć coś, co zmieni koncepcję gracza. Jedni planują wszystko dokładnie, inni biorą pod uwagę ewentualne wpływy fabularne i dopuszczają zmiany w rzeczach zaplanowanych, bądź w ogóle nie planują (taka opcja też istnieje, sama jestem przykładem). Skoro więc styl jest czymś, czego postać się uczy, to czemu mamy to ograniczać przed rozpoczęciem samej rozgrywki?
Podsumowując: jestem za nieokreślaniem stylu na start (ewentualną jednorazową zmianą dla tych, którzy nie wykupili pierwszego stylu i/lub nie mają o nim wzmianki w historii) oraz zezwoleniem samurajom na wybór natury czakry w późniejszym etapie gry (mając jednokrotny wybór, nie mogą w razie pomyłki obrać "innego kierunku", jak to zostało wcześniej określone).
Tyle ode mnie, dziękuję o/
1. Samuraj jest bardzo ograniczony pod względem ścieżki rozwoju.
2. Wszyscy tu się kłócą, czy żywioł czakry jest wrodzony czy nie i jak się ma jego fabularne odkrycie do mechanicznego wyboru w KP.
3. Predyspozycja do stylu w praktyce nie daje właściwie nic.
Wiadomo, że niektóre klany mają z góry narzuconą naturę czakry, tego się obejść nie da, to jasne. Jednak w przypadku samurajów natura czakry jest właściwie abstrakcją, gdyż w większości przypadków taki samuraj powie na czakrę bleh i w ogóle tego nie ruszy (przynajmniej początkowo). Wiadomo, że przy tworzeniu postaci powinniśmy się w tej kwestii określić, uważam jednak, że gracze tworzący samurajów powinni mieć wybór, skoro mogą otworzyć tylko jeden żywioł. Już i tak z góry muszą ustalić styl predyspozycji.
Co do samych stylów i ich wyboru na start - sama na początku nie wiedziałam, o co w tym chodzi. W sumie łatwiej byłoby się określić nie w konkretnym stylu tylko ogólnie wybrać tai/buki lub też w ogóle nie wybierać (opcja 1 z propozycji Dwójeczki). Umiejętności ze stylów się nabywa, można mieć konkretny plan na postać, preferować konkretny styl tai/buki, ale fabuła bywa różna, może się zdarzyć coś, co zmieni koncepcję gracza. Jedni planują wszystko dokładnie, inni biorą pod uwagę ewentualne wpływy fabularne i dopuszczają zmiany w rzeczach zaplanowanych, bądź w ogóle nie planują (taka opcja też istnieje, sama jestem przykładem). Skoro więc styl jest czymś, czego postać się uczy, to czemu mamy to ograniczać przed rozpoczęciem samej rozgrywki?
Podsumowując: jestem za nieokreślaniem stylu na start (ewentualną jednorazową zmianą dla tych, którzy nie wykupili pierwszego stylu i/lub nie mają o nim wzmianki w historii) oraz zezwoleniem samurajom na wybór natury czakry w późniejszym etapie gry (mając jednokrotny wybór, nie mogą w razie pomyłki obrać "innego kierunku", jak to zostało wcześniej określone).
Tyle ode mnie, dziękuję o/
0 x

- Jawa
- Administrator
- Posty: 4223
- Rejestracja: 10 mar 2015, o 23:33
- Ranga: Head Admin
- GG/Discord: MxPl#7094
- Multikonta: Sasame | Sumi
Re: Style Walki i Natury Chakry, a tworzenie KP
vox populi vox dei
Natura chakry jest wrodzona, wybierana na początek i niezmienna.
Stylu na start nie trzeba wybierać.
Dziękuję.
Do widzenia.
Przenoszę.
Natura chakry jest wrodzona, wybierana na początek i niezmienna.
Stylu na start nie trzeba wybierać.
Dziękuję.
Do widzenia.
Przenoszę.
0 x
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości