Takeda nerf

Awatar użytkownika
Yami
Posty: 2959
Rejestracja: 25 paź 2017, o 20:14
Wiek postaci: 25

Re: Takeda nerf

Post autor: Yami »

Wywalić bazowe obrażenia łuków i ustawić je jako minimalne (masz 10 percy i łuk 50 obrażeń) zadajesz 50HP. Masz 100 percy i łuk 50 obrażeń. Zadajesz 100HP.
Różne łuki różne zasięgi jakieś lepsze mogą dawać -do percy celowanego.
Uproszczenie maksymalne. Pozdrawiam i się zmywam.
0 x
Awatar użytkownika
Brook
Moderator
Posty: 238
Rejestracja: 6 kwie 2024, o 13:44
Aktualna postać: Souei

Re: Takeda nerf

Post autor: Brook »

Mówiąc szczerze, to żaden zaproponowany pomysł mnie nie przekonał. Każdy ma inną wizję, od całkowitego zaorania do małych fixów. Moim celem nie było napisane Takedy od nowa, bo mimo że nie jest to mechanika idealna, to jest kompromisem między logiką i trochę różnicuje to od seido. Chciałem zostawić bazę i tylko obniżyć obrażenia, więc póki co pozostanę przy swoim pomyśle, skoro nie został on doszczętnie zmieszany z błotem, a jeśli Takeda dalej będzie outlinerem, to jestem otwarty na powrót do tematu.
0 x
Awatar użytkownika
Shindo
Postać porzucona
Posty: 418
Rejestracja: 13 wrz 2023, o 05:31
Ranga: Dōkō
Krótki wygląd: - Aparycja - avatar
- Szara lniana koszula
- Czarne spodnie
- Czarne buty
Widoczny ekwipunek: - Zbroja (czarna)
- Duża torba z tyłu za plecami
GG/Discord: shindo1313
Multikonta: Tapion
Aktualna postać: Kaito Mizukane

Re: Takeda nerf

Post autor: Shindo »

To moze ugryziemy temat z drugie strony ? Zostawmy przeliczniki takie jakie sa, ale ustawmy maksymalny dmg jaki moga zadac w zaleznosci od rangi Takedy ?

D - 100 DMG
C- 140 DMG
B - 180 DMG
A - 220 DMG
S - 260 DMG
0 x
Narrator / Myśli / Mowa KP | PH | BANK Prowadzone Misje:
  1. Shabondama Haruki - Misja D
  2. Zakata Hyuga - Misja D
Awatar użytkownika
Brook
Moderator
Posty: 238
Rejestracja: 6 kwie 2024, o 13:44
Aktualna postać: Souei

Re: Takeda nerf

Post autor: Brook »

Bardzo dziwny pomysł, bo nie wyobrażam sobie ustawienia takiego sufitu dla walenia z piąchy albo z miecza, a to analogicznie również style walki. Poza tym, nie byłoby to skuteczne, bo przy obecnych poziomach postaci, każdy ma już swój pierwszy styl na S.
0 x
Awatar użytkownika
Shindo
Postać porzucona
Posty: 418
Rejestracja: 13 wrz 2023, o 05:31
Ranga: Dōkō
Krótki wygląd: - Aparycja - avatar
- Szara lniana koszula
- Czarne spodnie
- Czarne buty
Widoczny ekwipunek: - Zbroja (czarna)
- Duża torba z tyłu za plecami
GG/Discord: shindo1313
Multikonta: Tapion
Aktualna postać: Kaito Mizukane

Re: Takeda nerf

Post autor: Shindo »

To moze inspiracja klanem Mateki ?

Siła i szybkość strzały = (Sila + Perca + Szybkosc)/3
0 x
Narrator / Myśli / Mowa KP | PH | BANK Prowadzone Misje:
  1. Shabondama Haruki - Misja D
  2. Zakata Hyuga - Misja D
Awatar użytkownika
Brook
Moderator
Posty: 238
Rejestracja: 6 kwie 2024, o 13:44
Aktualna postać: Souei

Re: Takeda nerf

Post autor: Brook »

Ario to by mnie chyba zabił i twoje rozwiązanie byłoby w sumie buffem nawet w stosunku do wzorka, który był. Potencjał byłby o wiele wyżej. Po trzecie nie wiem dlaczego szybkość miałaby brać udział w dmg.

Przenoszę do wprowadzonych btw.
0 x
Zablokowany

Wróć do „Wprowadzone”

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość