Wizja genjutsu
- Support nr 5
- Support
- Posty: 294
- Rejestracja: 14 sty 2021, o 16:46
- GG/Discord: Mashi#6385
- Maname
- Postać porzucona
- Posty: 465
- Rejestracja: 12 sty 2019, o 12:42
- Wiek postaci: 17
- Ranga: Akoraito
- Krótki wygląd: - Ma na oko około 1.55 wzrostu
- Duże niebieskie oczy
- Jak się uśmiecha widać ostre zęby
- Granatowe włosy
- Strój w granatowych barwach - Widoczny ekwipunek: Torba, plecak, wyrzutnia shuriken, kabura na nóż.
- Link do KP: viewtopic.php?p=108888#p108888
- GG/Discord: Tario#3987/64789656
- Multikonta: Kabuki | Kayo
- Lokalizacja: Hanamura
Re: Wizja genjutsu
Mowa o technikach unieruchamiających, które UTRUDNIAJĄ/UNIEMOŻLIWIAJĄ zrobienie Kai, zgadza się?
0 x
- Support nr 5
- Support
- Posty: 294
- Rejestracja: 14 sty 2021, o 16:46
- GG/Discord: Mashi#6385
- Azuma
- Posty: 1140
- Rejestracja: 6 lis 2019, o 18:50
- Wiek postaci: 18
- Ranga: Kogō
- Krótki wygląd: - czarne włosy, ciemne oczy
- wyraźnie zarysowana szczęka, ostre rysy twarzy
- delikatne blizny na przedramionach i rękach
- przeciętny wzrost, docięta sylwetka - Widoczny ekwipunek: - ochraniacz na czoło z emblematem klanu
- skórzana kamizelka shinobi
- kabury na broń na lewym i prawym biodrze
- torba z ekwipunkiem na lewym pośladku
- lekka zbroja - Link do KP: viewtopic.php?f=33&t=7859#p128617
- Jawa
- Administrator
- Posty: 4220
- Rejestracja: 10 mar 2015, o 23:33
- Ranga: Head Admin
- GG/Discord: MxPl#7094
- Multikonta: Sasame | Sumi
Re: Wizja genjutsu
Tak, postaram się wrzucić nawet jeszcze trochę wcześniej, żeby była możliwość przedyskutowania zmian na gorąco i wniesienia ewentualnych poprawek po otrzymaniu feedbacku.
0 x
- Jawa
- Administrator
- Posty: 4220
- Rejestracja: 10 mar 2015, o 23:33
- Ranga: Head Admin
- GG/Discord: MxPl#7094
- Multikonta: Sasame | Sumi
Re: Wizja genjutsu
Poniżej wrzucam opracowany temat genjutsu do wrzucenia niebawem, ale najpierw jest prezentowany tutaj w pomysłach celem zebrania uwag, wprowadzenia jakichś poprawek, jako że zmian jest dosyć dużo (praktyczniew każdej technice, gdzie znaczna większość została przeredagowana lub opisana od nowa), choć ogólne zasady genjutsu zostają zachowane. Zmiany obejmują głównie:
- Małe korekty w bonusach do konsekwencji. Najistotniejsza tutaj zmiana to zamiana stałego bonusu z KC na bonus do wykonywanego Kai.
- Dodana opcja rozpoznawania genjutsu w przypadku posiadania odpowiednio wysokiej psychiki.
- Dodanie czasów trwania do genjutsu.
- Jednoznacznie wskazana ilość celów dla każdej techniki.
- Większość technik posiada próg, tzn. mocniejszą wersję efektu w przypadku większej przewagi psychiki nad konsekwencją ofiary.

- Nazwa
- Kasumi Jusha no Jutsu
- Ranga
- D
- Pieczęci
- Pies → Tygrys
- Zasięg
- Klony nie mogą oddalić się o więcej niż 15m od użytkownika
- Cel
- Genjutsu obszarowe - zostaje rzucone na widziane cele w zasięgu 15m
- Koszt
- E: 14% | D: 12% | C: 10% | B: 8% | A: 6% | S: 4% | S+: 2% (za dwa klony)
- Czas trwania
- 2 tury (+1 tura za każde 40 Psychiki przewagi)
- Dodatkowe
- Brak dodatkowych wymagań
- Opis Jedna z prostszych technik genjutsu, która polega na wytworzeniu iluzji będących idealnym odzwierciedleniem naszego wyglądu. Iluzje te pojawiają się w okolicy - wychodzą zza drzew, skał lub innych elementów otoczenia, a następnie przepuszczają atak na przeciwnika. Technika oddziałuje jedynie na zmysł wzroku, a replikacje nie są w stanie wyrządzić żadnej krzywdy. Do zniszczenia fałszywego klona wystarczy lekki cios.
- Jeżeli Psychika większa o 40 od Konsekwencji: klon po zniszczeniu rozpada się na dwie replikacje.
- Nazwa
- Magen: Narakumi no Jutsu
- Ranga
- D
- Pieczęci
- Wąż → Szczur
- Zasięg
- 15 metrów
- Cel
- Technika rzucana na pojedynczy cel
- Koszt
- E: 14% | D: 12% | C: 10% | B: 8% | A: 6% | S: 4% | S+: 2%
- Czas trwania
- 2 tury (+1 tura za każde 40 Psychiki przewagi)
- Dodatkowe
- Brak dodatkowych wymagań
- Opis Jedna z podstawowych technik genjutsu. Technika wpływa na zmysł wzroku celu, zmieniając widziane przez niego obrazy, co w ostateczności skutkuje pokazaniem mu jego własnych, najbardziej skrytych lęków. Wizja jest bardzo realistyczna i łatwo się pomylić, jednak zależy ona od użytkownika, więc trzeba dobrze znać cel ataku - im lepiej znamy oponenta, tym skuteczniejsze jest jutsu, a jeśli go nie znamy, wtedy niestety technika po prostu może nie przynieść żadnego skutku, bo wymyślona iluzja nie poruszy ofiary.
- Nazwa
- Suzu no Oto
- Ranga
- D
- Pieczęci
- Brak
- Zasięg
- Zasięg słyszenia dzwoneczków
- Cel
- Można złapać dowolnego wroga słyszącego dzwoneczki
- Koszt
- E: 14% | D: 12% | C: 10% | B: 8% | A: 6% | S: 4% | S+: 2% (za 1 cel)
- Czas trwania 1 tura po zaprzestaniu emitowania dźwięku przez dzwoneczki. Poruszone pojedynczym ruchem dzwoneczki emitują dźwięk 1 turę, więc po typowym rzucie senbonem z dzwoneczkami technika trwa 2 tury, ale może zostać wydłużona poprzez dalsze wprawianie w ruch dzwoneczków, na przykład dzięki przymocowanej lince.
- Dodatkowe
- Wymaga użycia dzwoneczków
- Opis Nietypowa technika, bo wykorzystujący dość rzadki sposób łapania przeciwników w iluzję - za pomocą dźwięku dzwoneczków, które oczywiście muszą zostać usłyszane przez wybrane ofiary. Wprawione w ruch dzwoneczki (najczęściej doczepione do senbonów i ciśnięte w stronę rywala) emitują charakterystyczny dźwięk, który natychmiast mąci umysł celu i sprawia, że ten widzi kilkanaście idealnych sobowtórów zgromadzonych wokół autora techniki, powtarzających dokładnie jego zachowanie. Technika trwa tak długo, jak dzwoneczki wprawione są w ruch, a potem po krótkiej chwili ustaje.
- Jeżeli Psychika większa o 40 od Konsekwencji: ataki dystansowe (techniki, broń miotana) również są kopiowane w ramach wizualnej iluzji.
- Nazwa
- Konoha-Ryū Yanagi
- Ranga
- D
- Pieczęci
- Brak
- Zasięg
- 5 metrów
- Cel
- Technika rzucana na pojedynczy cel (musi on widzieć ruch broni wykonawcy)
- Koszt
- E: 14% | D: 12% | C: 10% | B: 8% | A: 6% | S: 4% | S+: 2%
- Czas trwania
- 1 tura (+1 tura za każde 40 Psychiki przewagi)
- Dodatkowe
- Należy mieć dowolny styl Bukijutsu dla broni białej na randze C.
- Opis Specyficzne genjutsu służące do walki w zwarciu, które jest rzucane poprzez wprowadzenie dzierżonej broni w falisty ruch. Złapany w iluzję cel nie jest w stanie poprawnie określić ruchu tej broni, która dosłownie mnoży się w jego oczach. Wszystkie manewry przy pomocy użytego oręża w wydaniu użytkownika tej techniki zostają wizualnie zmultiplikowane i nakładają się na siebie z minimalnymi odstępami czasu, w związku z czym ofiara nie jest w stanie określić, który z wyprowadzonych ataków jest tym realnym, co wyraźnie utrudnia poprawne uniknięcie lub zablokowanie ciosu.

- Nazwa
- Kyakubu Satsu
- Ranga
- C
- Pieczęci
- Tygrys → Baran
- Zasięg
- 20 metrów
- Cel
- Technika rzucana na pojedynczy cel
- Koszt
- E: 24% | D: 18% | C: 15% | B: 12% | A: 9% | S: 6% | S+: 3%
- Czas trwania
- 2 tury (+1 tura za każde 40 Psychiki przewagi)
- Dodatkowe
- Brak dodatkowych wymagań
- Opis Jutsu mające za cel ograniczenie ruchów przeciwnika. Po wykonaniu techniki i złapania w nią ofiarę, ta w trakcie trwania iluzji odnosi wrażenie utknięcia po kostki w ruchomych piaskach. Dzięki temu mobilność złapanej postaci spada do minimum - możliwe jest co najwyżej bardzo powolne brodzenie, postawienie kilku pojedynczych kroków. Siła fizyczna ofiary nie jest w stanie w żaden sposób wspomóc wyrwania się z iluzji. Spętane są jedynie nogi. Ofiara pochwycona w genjutsu w biegu niemal natychmiast wytraca swój pęd i zostaje zatrzymana w miejscu.
- Jeżeli Psychika większa o 40 od Konsekwencji: efekt ugrzęźnięcia jest silniejszy - ofiara w iluzji zapada się po kolana i nie jest w stanie jakkolwiek poruszyć nogami, a zatrzymanie w biegu jest natychmiastowe.
- Nazwa
- Hana Kahen Tonsou
- Ranga
- C
- Pieczęci
- Wąż → Małpa
- Zasięg
- 20 metrów
- Cel
- Technika rzucana na pojedynczy cel
- Koszt
- E: 24% | D: 18% | C: 15% | B: 12% | A: 9% | S: 6% | S+: 3%
- Czas trwania
- 2 tury (+1 tura za każde 40 Psychiki przewagi)
- Dodatkowe
- Brak dodatkowych wymagań
- Opis Użytkownik tworzy iluzję, w której pojawiają się setki kwiatów otaczających przeciwnika. Kwiaty te nie stanowią żadnej fizycznej przeszkody, jednak utrudniają percepcję, przysłaniając widok, a w szczególności działania wykonawcy techniki. W trakcie tej iluzji użytkownik wydaje mi się przemykać między kwiatami, więc jego działania są trudniejsze do wychwychcenia.
- Jeżeli Psychika większa o 40 od Konsekwencji: użytkownik wydaje się rozpływać i zmieniać w kwiaty, w związku z czym jego przemieszczanie się jest odbierane jako ruch kwiecistej smugi. Efekt ten można przyrównać do częściowej niewidzialności.
- Nazwa
- Jigoku Koka no Jutsu
- Ranga
- C
- Pieczęci
- Wąż → Tygrys → Małpa → Świnia → Koń → Baran
- Zasięg
- 20 metrów
- Cel
- Technika rzucana na pojedynczy cel
- Koszt
- E: 24% | D: 18% | C: 15% | B: 12% | A: 9% | S: 6% | S+: 3%
- Czas trwania
- 1 tura (kula ognia dociera do celu w ciągu jednej tury)
- Dodatkowe
- Brak dodatkowych wymagań
- Opis Dość silna jak na ten poziom technika, wpływająca na zmysły wzroku, słuchu i dotyku. Po aktywacji techniki, pojawia się duża iluzja spadającej z nieba kuli ognia, mknącej z dużą szybkością w kierunku oponenta. Po chwili zaś pocisk "wybucha", zaś oponent ma wrażenie, że zaczyna płonąć. Widzi otaczający go płaszcz płomieni, słyszy szum ognia, a nawet czuje wysoką temperaturę - najczęściej wywołuje to panikę celu. W rzeczywistości zaś technika nie wywołuje żadnych obrażeń fizycznych. Jako że pieczęcie przypominają te do techniki Kuli Ognia, może to wprawić w konfuzję nawet użytkowników Katonu.
- Jeżeli Psychika większa o 40 od Konsekwencji: gorąc nacierającej kuli jest tak duży, że wydaje się aż przytłaczający, a po wybuchu ofiara ma wrażenie, że odniosła poparzenia.
- Nazwa
- Kori Shinchu no Jutsu
- Ranga
- C
- Pieczęci
- Tygrys → Wąż → Baran
- Zasięg
- 50 metrów
- Cel
- Technika rzucana na grupę wybranych osób
- Koszt
- E: 24% | D: 18% | C: 15% | B: 12% | A: 9% | S: 6% | S+: 3% (za grupę do 10 osób)
- Dodatkowe
- Brak dodatkowych wymagań
- Czas trwania
- 4 tury (+1 tura za każde 40 Psychiki przewagi)
- Opis Jedna z pożyteczniejszych technik genjutsu o niebojowym zastosowaniu. Polega na złapaniu wybranych osób w iluzję, przez którą ci postrzegają okolicę w taki sposób, że trakcie podróży nieświadomie zataczają błędne koło, cały czas wędrując po tym samym obszarze. Genjutsu wpływa przede wszystkim na wyczucie kierunku i orientację w terenie, przez co złapany w nią cel jest przekonany, że wciąż porusza się naprzód, chociaż tak naprawdę pokonuje te same, zapętlone krajobrazy. Technika nadaje się więc świetnie do zatrzymania osób w danym miejscu oraz zmęczenia ich bezproduktywną wędrówką.
- Nazwa
- Kokoni Arazu no Jutsu
- Ranga
- C
- Pieczęci
- Brak
- Zasięg
- 40 metrów
- Cel
- Technika rzucana na obszar
- Koszt
- E: 24% | D: 18% | C: 15% | B: 12% | A: 9% | S: 6% | S+: 3%
- Czas trwania Genjutsu w danym miejscu jest zastawione przez godzinę.
Czas trwania po aktywacji: 3 tury (+1 tura za każde 40 Psychiki przewagi) - Dodatkowe
- Brak dodatkowych wymagań
- Opis Technika polegająca na zmianie wyglądu przedmiotu na który narzuciliśmy iluzję. Dzięki temu możemy zmienić przykładowo cyfrę bądź treść na tabliczce. Iluzję można narzucić również na większe przedmioty co jednak może zaowocować mało realistyczną iluzją. Iluzja na wybranym miejscu jest zastawiona przez godzinę, a ofiarą jej jest każdy, kto znajduje się lub wejdzie w jej pobliże (na jedną osobę zadziała tylko jeden raz).

- Nazwa
- Kurama Himo Baindo
- Ranga
- B
- Pieczęci
- Pies → Królik → Wąż → Baran
- Zasięg
- 20 metrów
- Cel
- Technika rzucana na pojedynczy cel
- Koszt
- E: 36% | D: 28% | C: 20% | B: 16% | A: 12% | S: 8% | S+: 4%
- Czas trwania
- 2 tury (+1 tura za każde 40 Psychiki przewagi)
- Dodatkowe
- Brak dodatkowych wymagań
- Opis Jutsu mające za cel unieruchomienie ciała przeciwnika, co przekłada się na czasowe wykluczenie go z walki. Po wykonaniu techniki i złapania w nią ofiarę, ta w trakcie trwania iluzji zostaje otoczona pnączami roślin, które po krótkiej chwili atakują ją i ściśle obwiązują całe ciało. Pojmany oponent zostaje zatrzymany w miejscu, a jego ruchy poszczególnymi kończynami są ograniczone do minimum. Możliwe jest lekki ruch ręką, nogą, nadgarstkiem lub palcami, jednak składanie pieczęci oburącz nie wchodzi w grę.
- Jeżeli Psychika większa o 40 od Konsekwencji: ciało ofiary jest na tyle mocno spętane, że nawet drobne ruchy są niemożliwe.
- Nazwa
- Magen: Jubaku Satsu
- Ranga
- B
- Pieczęci
- Pies → Wąż → Małpa → Wół → Tygrys
- Zasięg
- 20 metrów
- Cel
- Technika rzucana na pojedynczy cel
- Koszt
- E: 36% | D: 28% | C: 20% | B: 16% | A: 12% | S: 8% | S+: 4%
- Czas trwania 1 tura (+1 tura za każde 40 Psychiki przewagi) - przejście za plecy wroga powinno mieścić się w pierwszej turze, dalszy czas trwania dotyczy jedynie gałęzi ograniczających mobilność ofiary
- Dodatkowe
- Brak dodatkowych wymagań
- Opis Technika stosowana do eliminowania pojedynczych celów. Efektem techniki jest iluzja, podczas której użytkownik na oczach ofiary dosłownie rozpływa się w powietrzu, a zaraz po tym tuż za ofiarą wyrasta drzewo, którego gałęzie starają się ograniczyć mobilność celu techniki. W czasie, gdy oponent jest przytrzymywany przez gałęzie, użytkownik pod osłoną niewidzialności przemieszcza się za jego plecy i dopiero wtedy się ujawnia - w oczach ofiary wyłania się on z drzewa. Wykonawca techniki znajduje się więc w lepszej pozycji do wyprowadzenia kolejnego ataku. Oprócz zaskoczenia wyłonieniem się użytkownika genjutsu, ofiara cały czas musi borykać się z gałęziami, które krępują dolne partie ciała i nie pozwalają na zmianę położenie. Możliwe jest uchylanie się, składanie pieczęci czy nawet próbowanie kontrataku, jednakże inicjatywa leży i tak po stronie wykonawcy iluzji.
- Jeżeli Psychika większa o 40 od Konsekwencji: wyrastające z drzewa gałęzie skuteczniej krępują również wyższe partie ciała i zmniejszają możliwy zakres ruchów ofiary, tym samym zmniejszając jej szanse na unik.
- Nazwa
- Kuroichi
- Ranga
- B
- Pieczęci
- Smok → Królik → Małpka →Wąż | Sharingan - Brak pieczęci
- Cel
- Technika rzucana na pojedynczy cel
- Zasięg
- 20 metrów
- Koszt
- E: 36% | D: 28% | C: 20% | B: 16% | A: 12% | S: 8% | S+: 4%
- Czas trwania
- 2 tury (+1 tura za każde 40 Psychiki przewagi)
- Dodatkowe
- Sharingan - można złapać za pomocą wzroku
- Opis Użyteczna technika w walce, polegająca na stworzeniu w umyśle przeciwnika swojej wiernej kopi, która może poruszać się zgodnie z wolą stwórcy. Klon ten jednak służy wyłącznie do dywersji, nie można nim atakować, a w momencie jego zniszczenia iluzja zostaje rozproszona. Co istotne, w postrzeganiu przeciwnika kopia zastępuje swojego stwórcę - pojawia się w jego miejscu, a z kolei ten prawdziwy wykonawca techniki staje się niewidoczny i pod osłoną niewidzialności może podejmować swoje dalsze akcje. W momencie wykonania ofensywnej akcji genjutsu zostaje jednak zakończone. Zakończenie techniki, czy to poprzez zniszczenie klona, czy atak autora, objawia się poprzez rozpadnięcie się sobowtóra na węże. Iluzja niewidzialności działa tylko na zmysł wzroku, w związku z czym kroki lub inne dźwięki wywoływane przez autora techniki nie są wyciszone.
- Jeżeli Psychika większa o 40 od Konsekwencji: większy zakres możliwości sterowania sobowtórem - potrafi on mówić i wykonywać wszelakiego rodzaju gesty.
- Nazwa
- Raigen Raikochu
- Ranga
- B
- Pieczęci
- Baran → Koń → Wąż → Tygrys
- Zasięg
- 20 metrów
- Cel
- Technika rzucana na jeden lub kilka celów
- Koszt
- E: 36% | D: 28% | C: 20% | B: 16% | A: 12% | S: 8% | S+: 4% (za 1 cel)
- Dodatkowe
- Brak dodatkowych wymagań
- Czas trwania
- 2 tury (+1 tura za każde 40 Psychiki przewagi)
- Opis Silna technika genjutsu, wpływająca bezpośrednio na zmysł wzroku oponenta. Po złapaniu przeciwnika w jutsu, widzi on przepływający przez użytkownika potężne wyładowanie elektryczne, które w jednej chwili wytwarza oślepiające światło. Cel zostaje niemal całkowicie pozbawiony zmysłu wzroku, bo na tle jarzącej beli jest w stanie dostrzec jedynie niewyraźne kontury większych obiektów lub smugi przemieszczających się osób, których nie da się zidentyfikować. W takim stanie możliwości ofiary - zarówno ofensywne jak i defensywne - zostają ograniczone, o ile nie potrafi się walczyć na ślepo.
- Jeżeli Psychika większa o 40 od Konsekwencji: oślepienie jest silniejsze i całkowicie pozbawia ofiary zmysłu wzroku.
- Nazwa
- Nehan Shōja no Jutsu
- Ranga
- B
- Pieczęci
- Tygrys | Brak
- Zasięg
- Promień od używającego - 20/40/80 metrów | Bezpośredni
- Cel
- Wszyscy na obszarze techniki | Pojedynczy
- Koszt Zależny od obszaru:
Bezpośredni - E: 36% | D: 28% | C: 20% | B: 16% | A: 12% | S: 8% | S+: 4%
20 metrów - D: 45% | C: 35% | B: 25% | A: 15% | S: 10% | S+: 5%
40 metrów - C: 50% | B: 40% | A: 30% | S: 20% | S+: 10%
80 metrów - B: 60% | A: 45% | S: 30% | S+: 15% - Czas trwania
- 4 tury (+1 tura za każde 40 Psychiki przewagi)
- Dodatkowe
- Brak dodatkowych wymagań
- Opis Technika powodująca senność lub nawet uśpienie sporej ilości osób. Warunkiem jest spojrzenie na cząstkę iluzji - w tym wypadku opadających na obszar działania techniki białych piór - które powodują uśpienie przeciwnika. Genjutsu w związku z tym działa tylko na osoby znajdujące się w tej samej przestrzeni. Ofiary, które nie przełamią wpływu iluzji, czują natychmiastowy przypływ senności, tracą wigor, a ich ciała stają się ociężałe.
Istnieje również alternatywne wykonanie tej techniki oparte na bezpośrednim kontakcie. W takiej sytuacji wystarczy dotknąć ofiarę i utrzymać z nią kontakt przez kilka kolejnych sekund (2 tury), podczas których ofiara zapada w senność aż wreszcie zasypia.
- Jeżeli Psychika większa o 40 od Konsekwencji: w obszarowej wersji efekt senności jest silniejszy i powoduje zaśnięcie postaci po 2 turach, z kolei przy bezpośrednim wykonaniu techniki ofiara zasypia po 1 turze.
- Nazwa
- Jigyaku no Jutsu
- Ranga
- B
- Pieczęci
- Brak
- Zasięg
- Bezpośredni
- Cel
- Technika rzucana na pojedynczy cel
- Koszt
- E: 36% | D: 28% | C: 20% | B: 16% | A: 12% | S: 8% | S+: 4% (1/2 na turę)
- Czas trwania
- Do momentu przerwania techniki przez wykonawcę lub rozproszenia iluzji
- Dodatkowe
- Użytkownik musi trzymać głowę rozproszonego celu
- Opis Jutsu używane głównie przez śledczych i szpiegów, aktywowana poprzez dotknięcie głowy. Użytkownik przesyła wtedy prosto do mózgu celu własną chakrę, zaczynając manipulować umysłem oponenta. Jeżeli jest to wykonywane odpowiednio zręcznie i subtelnie, użytkownik jest w stanie zmusić cel techniki do udzielenia mu szczerej odpowiedzi na każde pytanie, jakiekolwiek tylko zada manipulujący. Odpowiedzi są udzielane w formie potwierdzenia lub zaprzeczenia na otrzymane pytanie: tak lub nie.
- Jeżeli Psychika większa o 40 od Konsekwencji: ofiara udziela odpowiedzi pełnym zdaniem, więc autor techniki może próbować pytać o różne informacje.

- Nazwa
- Kokuangyo no Jutsu
- Ranga
- A
- Pieczęci
- Tygrys
- Zasięg
- 35 metrów
- Cel
- Technika rzucana na grupę wybranych osób
- Koszt
- D: 45% | C: 35% | B: 25% | A: 15% | S: 10% | S+: 5% (za grupę do 5 osób)
- Czas trwania
- 3 tury (+1 tura za każde 40 Psychiki przewagi)
- Dodatkowe
- Brak dodatkowych wymagań
- Opis Jedna z potężniejszych technik genjutsu, podczas której w oczach przeciwnika (lub grupy przeciwników) całe otoczenia zostaje pokryte absolutnią, pochłaniającą jakiekolwiek światło czernią. Nie ma nic oprócz głębokiej ciemności, w związku z czym pozbawiona wzroku ofiara zostaje zmuszona do polegania na pozostałych zmysłach, co znacząco ogranicza możliwości bojowe, zarówno w ataku jak i w obronie.
- Nazwa
- Magen: Nijū Kokoni Arazu no Jutsu
- Ranga
- A
- Pieczęci
- Jak bazowa technika
- Zasięg
- Jak bazowa technika
- Cel
- Jak bazowa technika
- Koszt
- Potrójny koszt bazowej techniki
- Czas trwania
- Jak bazowa technika
- Dodatkowe
- Wymagania jak bazowa technika
- Opis Technika dzięki której użytkownik Genjutsu może czuć się pewniej w swoich sztuczkach. Dzięki temu Jutsu jesteśmy w stanie nałożyć dwie te same iluzje. Z tą różnicą, że druga aktywuje się dopiero po wyjściu z pierwszej. Przykład: użytkownik Genjutsu rzuca technikę iluzji rangi B, wykorzystując Magen: Nijū Kokoni Arazu no Jutsu. Zasady rzucania i działania zduplikowanej techniki są identyczne, przy czym cały ten manewr płaci trzy razy więcej chakry. Następnie ofiara techniki dezaktywuje iluzję za pomocą Kai i może wydawać się jej, że już nie jest pod wpływem żadnej techniki tego typu, jednak wtedy aktywuje się Magen: Nijū Kokoni Arazu no Jutsu, nakładając znów użyte wcześniej jutsu. Aby wyjść z Magen: Nijū Kokoni Arazu no Jutsu trzeba po prostu znów postarać się dezaktywować technikę.
- Nazwa
- Utakata
- Ranga
- A
- Pieczęci
- Brak
- Zasięg
- 10 metrów
- Cel
- Technika rzucana na pojedynczy cel
- Koszt
- D: 45% | C: 35% | B: 25% | A: 15% | S: 10% | S+: 5%
- Czas trwania
- 3 tury (+1 tura za każde 40 Psychiki przewagi)
- Dodatkowe
- Łapiemy za pomocą wyraźnego gestu dłonią
- Opis Utakata to niezwykła technika, nie tylko z powodu specyficznego sposobu łapania nią w ofiarę, ale również przez swoje efekty. Żeby rzucić na kogoś to Genjutsu potrzeba wykonać gest, a nasz ruch dłonią musi zostać dostrzeżony przez ofiarę. Kiedy cel spojrzy na ten rruch, zostaje złapany w bardzo silną iluzję wpływającą na wszystkie zmysły. Użytkownik techniki może modyfikować (lecz nie tworzyć od zera) otaczający świat wedle swoich upodobań. Może sprawić, by przeciwnika zaatakowały korzenie pobliskich drzew, pojawiło się nacierające na ofiarę stado kruków, lub by zagroziły mu jakieś inne, żywe lub martwe, elementy otoczenia. Wszystko zależy od wyobraźni użytkownika techniki.
- Jeżeli Psychika większa o 40 od Konsekwencji: doświadczenia ofiary w trakcie iluzji są bardziej wstrząsające i mają charakter koszmaru, a autor może również dokonywać w pewnych zmian na ciele samej ofiary, np. wprowadzając deformacje.
- Uwaga Jest to kinjutsu, możliwe do nauki tylko ze specjalnego, zdobycznego zwoju (wyprawa Rangi A) - na świecie istnieją jedynie 2 sztuki takowych, zawierających tę wiedzę.

- Nazwa
- Kuro Kuukan Goumon
- Ranga
- S
- Pieczęci
- Tygrys → Smok
- Zasięg
- 30 metrów
- Cel
- Technika rzucana na jeden lub kilka celów
- Koszt
- C: 50% | B: 40% | A: 30% | S: 20% | S+: 10% (1/2 na turę) (za 1 cel)
- Czas trwania
- Do momentu przerwania techniki przez wykonawcę lub rozproszenia iluzji
- Dodatkowe
- Przeciwnik musi widzieć użytkownika
- Opis Użytkownik genjutsu zamyka swoją ofiarę (lub ofiary) w swoim świecie iluzji, w którym kontroluje wszystkie wizje i obrazy. Jest to kwintesencja użytkowników tej dziedziny, bowiem jedyne co nas ogranicza w tej technice to własny umysł, który nie będzie mógł sobie czegoś wyobrazić. Przykładowo, można całkowicie zmienić krajobraz, stworzyć las tam, gdzie go nie ma, przywołać do istnienia zwierzę lub nawet straszną kreaturę, zmienić wygląd innych osób. Ofiara tej iluzji odbiera wykreowany świat wszystkimi zmysłami i w rzeczywistości zachowuje się normalnie (porusza się, atakuje, choć użytkownik genjutsu może starać się ograniczać jej działania różnymi tworami), w związku z czym przy odpowiednio kreatywnie stworzonej wizji można spowodować, że ofiara wyrządzi szkodę sobie samej lub innym osobom, na przykład wchodząc w przepaść lub atakując swojego sojusznika.
- Uwaga Jest to kinjutsu, możliwe do nauki tylko ze specjalnego, zdobycznego zwoju (wyprawa Rangi A) - na świecie istnieją jedynie 2 sztuki takowych, zawierających tę wiedzę.
0 x
- Shinsu
- Postać porzucona
- Posty: 812
- Rejestracja: 18 kwie 2021, o 10:40
- Wiek postaci: 23
- Widoczny ekwipunek: Dwie torby u pasa.
- Link do KP: viewtopic.php?p=193383#p193383
- GG/Discord: Shins#7007
Re: Wizja genjutsu
Przydałoby się jeszcze określić, na ile celów ten koszt jest liczony, żeby nie było wątpliwości.
@Down Faktycznie, nie zauważyłem celu
@Down Faktycznie, nie zauważyłem celu

0 x
- Support nr 5
- Support
- Posty: 294
- Rejestracja: 14 sty 2021, o 16:46
- GG/Discord: Mashi#6385
- Ryuujin
- Martwa postać
- Posty: 361
- Rejestracja: 29 kwie 2021, o 14:42
- Wiek postaci: 18
- Ranga: Dōkō
- Krótki wygląd: Długie czarne włosy częściowo spięte w kucyk, reszta puszczona luzem
przez co jeden kosmyk zasłania lekko lewą część twarzy. Spore płatki uszu w
których znajdują się duże, okrągłe czarne kolczyki. Ubiera się w stylu buddyjskich mnichów. - Link do KP: viewtopic.php?f=33&t=9612
- GG/Discord: Aogiri#3463
- Multikonta: Zenin Toji
Re: Wizja genjutsu
0 x

Słowa|BattleTheme | +18 | Theme|Myśli
Jeśli to czytasz to chciałbym Ci życzyć cudownego dnia!
Lepiej tu nie zaglądać.
BabyRyuujin
- Ao
- Postać porzucona
- Posty: 297
- Rejestracja: 22 kwie 2021, o 23:19
- Wiek postaci: 16
- Ranga: Samuraj
- Krótki wygląd: Wysoki, szczupły, dobrze zbudowany, przystojny brunet o niebieskich oczach, ubrany w ciemnogranatowe kimono.
- Widoczny ekwipunek: Wakizashi przy pasie.
- Link do KP: viewtopic.php?f=32&t=9506
- GG/Discord: Aka#1339
- Multikonta: Akio Maji, Doge
Re: Wizja genjutsu
Uważam że zwiększony bonus z Kai zależny od KC jest niepotrzebny.
Dodałbym też, że nie sumuje się bonus z kai + bólu.
Dodałbym też, że nie sumuje się bonus z kai + bólu.
0 x

-
- Martwa postać
- Posty: 597
- Rejestracja: 10 lis 2020, o 00:32
- Link do KP: http://shinobiwar.pl/viewtopic.php?p=157118#p157118
- GG/Discord: Harry #6706
- Multikonta: Harikido
Re: Wizja genjutsu

0 x
Pięć linijek i do przodu, to moje nindo. Dobre nie?
- Misae
- Posty: 1564
- Rejestracja: 17 gru 2017, o 10:38
- Wiek postaci: 28
- Ranga: Akoraito
- Krótki wygląd: Białowłosa, o dwukolorowych tęczówkach - lewa srebrzysto-biała, a prawa fiołkowa, ubrana w płaszcz, rękawiczki ze stalowym ochraniaczem. Na szyi kwiatowa kolia, powyżej, po prawej stronie pozioma blizna; różowe kanzashi we włosach
- Widoczny ekwipunek: Torba na lewym i prawym biodrze;plecak
- Link do KP: viewtopic.php?p=68018#p68018
- GG/Discord: Misae#1695
Re: Wizja genjutsu
Brakuje mi możliwości przedłużenia trwania techniki - koszt podtrzymywania - niech nawet będzie równy, choć dla mnie tradycyjna 1/2 powinno być dobre. Tym bardziej, że trzeba mieć przewagę, aż 40 punktów aby mieć 1 rundę więcej to bardzo dużo. Siła Kai w sumie wzrosła - co prawda o 5, ale dalej o 5 PH, bez bonusu dla rzucającego, więc to, sumując z krótkim czasem - część iluzji trwa tylko 2 tury, z koniecznością ponownego rzucania pieczęci.
Ogólnie moim zdaniem teraz genjutsu jest bardziej "ofiara" friendly zwłaszcza, że jeśli napastnik ma za mało psychiki to jest informowany, że ktoś rzucał na niego genjutsu.
Techniki dostały w większości osłabienie przede wszystkim:
Kyakubu Satsu
To że zapadają się tylko nogi, jest troszkę bez sensu. Osłabiono technikę. Trwa to tylko 2 tury i ofiara może tylko brodzić, więc tak naprawdę technika jest useless - traci efekt strachu, że ktoś utonie, po prostu zwalnia.
Czy technika z drzewem, która ma skrępowane jedynie nogi, a góra części ciała jest dostępna.
Generalnie, to teraz ofiara ma dużo więcej swobody. Rozumiem, że jest to po to aby nie było zbyt prostego zabijania, ale sumując z tymi bonusami za kontrole chakry i kai, z brakiem określonymi turami bez podtrzymywania,genjutsu staje się proste do pokonania. Bo no nie, jeśli powiedzmy piaski jedynie zwalniają na 2 tury to... no technika niepotrzebna.
Więc podsumowując jak dla mnie albo zmniejszyć bonusy do konsy, skoro techniki są słabsze. Dodać większy bonus do psychiki za wykonywanie techniki z konkretnego poziomu, opcjonalnie 3, wrócić do wcześniejszego wyglądu technik.
Na pewno cieszę się, że zostało określone ile osób jest złapanych przez technikę - to w końcu jasno określone.
Ogólnie moim zdaniem teraz genjutsu jest bardziej "ofiara" friendly zwłaszcza, że jeśli napastnik ma za mało psychiki to jest informowany, że ktoś rzucał na niego genjutsu.
Techniki dostały w większości osłabienie przede wszystkim:
Kyakubu Satsu
To że zapadają się tylko nogi, jest troszkę bez sensu. Osłabiono technikę. Trwa to tylko 2 tury i ofiara może tylko brodzić, więc tak naprawdę technika jest useless - traci efekt strachu, że ktoś utonie, po prostu zwalnia.
Czy technika z drzewem, która ma skrępowane jedynie nogi, a góra części ciała jest dostępna.
Generalnie, to teraz ofiara ma dużo więcej swobody. Rozumiem, że jest to po to aby nie było zbyt prostego zabijania, ale sumując z tymi bonusami za kontrole chakry i kai, z brakiem określonymi turami bez podtrzymywania,genjutsu staje się proste do pokonania. Bo no nie, jeśli powiedzmy piaski jedynie zwalniają na 2 tury to... no technika niepotrzebna.
Więc podsumowując jak dla mnie albo zmniejszyć bonusy do konsy, skoro techniki są słabsze. Dodać większy bonus do psychiki za wykonywanie techniki z konkretnego poziomu, opcjonalnie 3, wrócić do wcześniejszego wyglądu technik.
Na pewno cieszę się, że zostało określone ile osób jest złapanych przez technikę - to w końcu jasno określone.
0 x

- Azuma
- Posty: 1140
- Rejestracja: 6 lis 2019, o 18:50
- Wiek postaci: 18
- Ranga: Kogō
- Krótki wygląd: - czarne włosy, ciemne oczy
- wyraźnie zarysowana szczęka, ostre rysy twarzy
- delikatne blizny na przedramionach i rękach
- przeciętny wzrost, docięta sylwetka - Widoczny ekwipunek: - ochraniacz na czoło z emblematem klanu
- skórzana kamizelka shinobi
- kabury na broń na lewym i prawym biodrze
- torba z ekwipunkiem na lewym pośladku
- lekka zbroja - Link do KP: viewtopic.php?f=33&t=7859#p128617
Re: Wizja genjutsu
Mam podobne odczucia do Misae co też postaram się pokazać na przykładzie poniżej. Ponadto widzę jakieś niespójności w opisie, więc należy to jeszcze raz przelecieć.
I na tym przykładzie: w podstawowym opisie mamy że ofiara genjutsu ma wrażenie że zaczyna płonąć. Ale dalej, że dopiero od psychiki o 40 większej konsekwencji, ofiara ma wrażenie odniesionych.... poparzeń? To jak to jest w końcu? Wcześniej płonie czy jednak nie płonie tylko kula leci?
Ponadto porównując to z wcześniejszą wersją techniki... zasięg techniki został ograniczony z 35 m do 20 m. Doprecyzowane ponadto zostało, że łapie jeden cel i trwa 1 turę. Jeżeli genuser walczy z dwoma przeciwnikami, to prawdopodobnie każdy początkujący genuser w ciągu jednej tury będzie miał nie lada problem rozprawić się z drugim oponentem w tym czasie, a jeżeli tego nie zrobi to znów walczy z dwoma. Albo z ich większą liczbą. I to jest problem nie tylko tej jednej techniki.
Na tej samej randze mamy genjutsu rzucone na obiekt który działa przez 3 tury na niezliczoną ilość osób (Kokoni Arazu no Jutsu), albo łapiące aż 10 osób na 4 tury (Kori Shinchu no Jutsu). Może warto byłoby się pochylić nad tymi technikami czy jednak niektóre nie mogłyby łapać większego grona osób + czy nie powinny mieć wydłużonego czasu działania.
To są moje przemyślenia spisane na szybko - jestem w pracy, ale zależy mi aby temat póki 'gorący' szybko wyjaśnić przed rozpoczęciem eventu.
- Nazwa
- Jigoku Koka no Jutsu
- Ranga
- C
- Pieczęci
- Wąż → Tygrys → Małpa → Świnia → Koń → Baran
- Zasięg
- 20 metrów
- Koszt
- E: 24% | D: 18% | C: 15% | B: 12% | A: 9% | S: 6% | S+: 3%
- Czas trwania
- 1 tura (kula ognia dociera do celu w ciągu jednej tury)
- Dodatkowe
- Brak dodatkowych wymagań
- Opis Dość silna jak na ten poziom technika, wpływająca na zmysły wzroku, słuchu i dotyku. Po aktywacji techniki, pojawia się duża iluzja spadającej z nieba kuli ognia, mknącej z dużą szybkością w kierunku oponenta. Po chwili zaś pocisk "wybucha", zaś oponent ma wrażenie, że zaczyna płonąć. Widzi otaczający go płaszcz płomieni, słyszy szum ognia, a nawet czuje wysoką temperaturę - najczęściej wywołuje to panikę celu. W rzeczywistości zaś technika nie wywołuje żadnych obrażeń fizycznych. Jako że pieczęcie przypominają te do techniki Kuli Ognia, może to wprawić w konfuzję nawet użytkowników Katonu.
Jeżeli Psychika większa o 40 od Konsekwencji: gorąc nacierającej kuli jest tak duży, że wydaje się aż przytłaczający, a po wybuchu ofiara ma wrażenie, że odniosła poparzenia.
Ponadto porównując to z wcześniejszą wersją techniki... zasięg techniki został ograniczony z 35 m do 20 m. Doprecyzowane ponadto zostało, że łapie jeden cel i trwa 1 turę. Jeżeli genuser walczy z dwoma przeciwnikami, to prawdopodobnie każdy początkujący genuser w ciągu jednej tury będzie miał nie lada problem rozprawić się z drugim oponentem w tym czasie, a jeżeli tego nie zrobi to znów walczy z dwoma. Albo z ich większą liczbą. I to jest problem nie tylko tej jednej techniki.
Na tej samej randze mamy genjutsu rzucone na obiekt który działa przez 3 tury na niezliczoną ilość osób (Kokoni Arazu no Jutsu), albo łapiące aż 10 osób na 4 tury (Kori Shinchu no Jutsu). Może warto byłoby się pochylić nad tymi technikami czy jednak niektóre nie mogłyby łapać większego grona osób + czy nie powinny mieć wydłużonego czasu działania.
To są moje przemyślenia spisane na szybko - jestem w pracy, ale zależy mi aby temat póki 'gorący' szybko wyjaśnić przed rozpoczęciem eventu.
0 x
- Misae
- Posty: 1564
- Rejestracja: 17 gru 2017, o 10:38
- Wiek postaci: 28
- Ranga: Akoraito
- Krótki wygląd: Białowłosa, o dwukolorowych tęczówkach - lewa srebrzysto-biała, a prawa fiołkowa, ubrana w płaszcz, rękawiczki ze stalowym ochraniaczem. Na szyi kwiatowa kolia, powyżej, po prawej stronie pozioma blizna; różowe kanzashi we włosach
- Widoczny ekwipunek: Torba na lewym i prawym biodrze;plecak
- Link do KP: viewtopic.php?p=68018#p68018
- GG/Discord: Misae#1695
Re: Wizja genjutsu
Azuma wskoczył nim edytowałam
a chciałam dopisać jedno - genjutsu nie zabija, jest to jedyna dziedzina którą fizycznie nikogo nie rani. Aby kogoś zabić musimy i tak albo się do przeciwnika zbliżyć albo użyć innego jutsu. Teraz dochodzi do tego mocno ograniczony czas na turach.
Dodatkowo pomijając dwa klany, to jedyna dziedzina opierającą się na psychice - skromne grono które uzna, że chce iść w genjuts z góry osłabia swoje inne statystyki, bo przecież podobno i tak wszyscy mają w konsekwencji 1 - czyli pchają punkty w cztery a nie pięć statystyk jak genuser.
Dlatego też sądzę, że to mocno utrudnia grę osobie która się na to decyduje. Nie dość że musi się osłabić i wydać naprawdę sporo PH by wizja była realna - nikt nie dopłaca w statystykę aby mieć pełny poziom mocy jakiegoś jutsu - albo spełnia próg i może go wykonać albo nie i kropka. Teraz osoba idącą w psychikę nie wie czy musi mieć to przysłowiowe 41 czy może 141 by jego technika miała pełną moc i jest to moim zdaniem niesprawiedliwe.

Dodatkowo pomijając dwa klany, to jedyna dziedzina opierającą się na psychice - skromne grono które uzna, że chce iść w genjuts z góry osłabia swoje inne statystyki, bo przecież podobno i tak wszyscy mają w konsekwencji 1 - czyli pchają punkty w cztery a nie pięć statystyk jak genuser.
Dlatego też sądzę, że to mocno utrudnia grę osobie która się na to decyduje. Nie dość że musi się osłabić i wydać naprawdę sporo PH by wizja była realna - nikt nie dopłaca w statystykę aby mieć pełny poziom mocy jakiegoś jutsu - albo spełnia próg i może go wykonać albo nie i kropka. Teraz osoba idącą w psychikę nie wie czy musi mieć to przysłowiowe 41 czy może 141 by jego technika miała pełną moc i jest to moim zdaniem niesprawiedliwe.
0 x

- Shikarui
- Postać porzucona
- Posty: 2074
- Rejestracja: 6 lut 2018, o 17:25
- Wiek postaci: 24
- Ranga: Sentoki | Lotka
- Krótki wygląd: - Czarne, długie włosy; w jednym paśmie opadającym na prawą pierś ma wplecione kolorowe, drewniane koraliki
- Lewe oko w kolorze lawendy
- Na prawym oku nosi opaskę
- Średniego wzrostu - Widoczny ekwipunek: Łuk, kołczan ze strzałami, zbroja, płaszcz, torba na tyłku, kabura na prawym udzie, wakizashi przy lewym boku i za plecami na poziomie pasa, średni zwój, mały zwój przy kaburze,
- Link do KP: http://shinobiwar.pl/viewtopic.php?p=73144#p73144
- GG/Discord: Angel Sanada#9776
- Multikonta: Koala
Re: Wizja genjutsu
Cóż, w sumie to Misae i Azuma napisali to, nad czym sama dumałam. Genjutsu z tą wizją dostaje srogiego nerfa. W pewnym sensie oczywiście każdy POWINIEN iść również w konsę, aby naturalnie przed genjutsu się bronić. Teraz przynajmniej drugi użytkownik genjutsu nie jest tak zobligowany do tego, żeby w konsekwencję pakować, ale nadal psychika pozwala to dopiero po 2 turach odróżnić. Sporo. Tutaj doczepiam się do tego co Misae napisała, że genuser musi pakować tak naprawdę we wszystkie staty, z psychiką i konsą włącznie. A przecież, jak zostało słusznie napisane, to jedyna dziedzina, która nie zabija sama w sobie.
0 x

• • •
Fine.
Let me be Your villain.
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość