[Event] Podziemia Iglicy

Harruchi

Re: [Event] Podziemia Iglicy

Post autor: Harruchi »

Zdrada, cudownie. Jakby dzika ogromna, wszechpotężna bestia nie była wystarczająco wielkim problemem, to teraz jesteśmy osłabieni o jednego z silniejszych członków drużyny, a bestia już wcale nie jest taka dzika, tylko kontrolowana. W dodatku jesteśmy pozbawieni dowództwa... Cóż, sytuacja tylko się pogorszyła, a już wcześniej była na tyle zła, że rozkazy jasno wskazywały odwrót. Nie pozostaje więc nic innego, jak powrót do obozu, aby poinformować świat, o tym co tutaj się stało. Sami raczej nie poradzimy sobie z szalonym Uchichą, który kontroluje bijuu, a pomóc pierwszej grupie już nie ma jak. Gdy jeszcze mieliśmy do czynienia z dziką bestią, można było się łudzić, że uda się uratować kilka osób. Teraz wątpię, aby Yoshimitsu dał nam taką możliwość.
Odwracam się i zaczynam jak najszybciej uciekać w stronę obozu.
Chakra: 66%
KEKKEI GENKAI: Shōton no Jutsu
NATURA CHAKRY: Fuuton
STYLE WALKI:
UMIEJĘTNOŚCI:
Nabyta -
PAKT: brak
ATRYBUTY PODSTAWOWE:
SIŁA 30
WYTRZYMAŁOŚĆ 20
SZYBKOŚĆ 21
PERCEPCJA 22
PSYCHIKA 1
KONSEKWENCJA 20
SUMA ATRYBUTÓW FIZYCZNYCH: 82
KONTROLA CHAKRY D
MAKSYMALNE POKŁADY CHAKRY: 102%
MNOŻNIKI:
POZIOM ROZWOJU DZIEDZIN NINPŌ:
NINJUTSU E
GENJUTSU
STYLE WALKI 0 (dziedzina E)
---
---
---
IRYōJUTSU
FūINJUTSU E
ELEMENTARNE
KATON
SUITON
FUUTON C
DOTON D
RAITON
KLANOWE D
JUTSU:
Ninjutsu:
Bunshin no Jutsu [E]
Henge no Jutsu [E]
Kai [E]
Kawarimi no Jutsu [E]
Kinobori no Waza [E]
Suimen Hoko no Waza [E]
Nawanuke no Jutsu [E]

Fūinjutsu:
Fūin no Jutsu [E]

Shōton:
Shōton no Jutsu: Reberu Di [D]
Shōton: Kuri no Ruhoīru [D]

Fūton:
Fūton: Enshō No Kaze [D]
Fūton: Furai Uchiwa [D]
Fūton: Fūsajin [D]
Fūton: Gōkūhō [D]
Fūton: Komakai Butokai Tatsumaki [C] viewtopic.php?p=119575#p119575
Fūton: Kaiten Shuriken [C] viewtopic.php?p=119661#p119661
Fūton: Reppūshō [C] viewtopic.php?p=120567#p120567
Fūton: Kamaitachi [C] viewtopic.php?f=86&t=7200&p=122378#p122378

Doton:
Doton: Doro Kawarimi no Jutsu [D]
Doton: Moguragakure no Jutsu [D]
Doton: Shinjū Zanshu no Jutsu [D]
Doton: Doryūsō [D]

PRZEDMIOTY PRZY SOBIE (WIDOCZNE):
- Wielki Wachlarz
- Torba (przypięta do pasa)

PRZEDMIOTY SCHOWANE (NIEWIDOCZNE):
- 2 małe shurikeny wytworzone z kryształu (w torbie na pasie)
Nazwa
Kai
Ranga
E
Pieczęci
Baran
Zasięg
Dowolny
Koszt
Brak
Dodatkowe
Na czas użycia dodaje 65 konsekwencji
Opis Kai to jedna z podstawowych technik shinobi, często niedoceniania - i niesłusznie. Jutsu to polega na chwilowym odcięciu dopływu chakry do mózgu, dzięki czemu jakiekolwiek impulsy - również te narzucone zewnętrznie - przestają działać. Efektem tego jest uwolnienie użytkownika z dużej ilości prostszych technik genjutsu. Niestety, te silniejsze dalej będą na nas oddziaływać i trzeba je dezaktywować innym sposobem.
0 x
Awatar użytkownika
Ichirou
Posty: 4033
Rejestracja: 18 kwie 2015, o 18:25
Wiek postaci: 35
Ranga: Seinin
Krótki wygląd: Chodzące piękno.
Widoczny ekwipunek: Hiramekarei, gurda, fūma shuriken, torba, dwie kabury
Lokalizacja: Atsui

Re: [Event] Podziemia Iglicy

Post autor: Ichirou »

  Ukryty tekst
0 x
Obrazek
KP PH bank głos koty dziennik
Awatar użytkownika
Seinaru
Martwa postać
Posty: 2526
Rejestracja: 5 lip 2017, o 13:55
Wiek postaci: 29
Ranga: Samuraj
Krótki wygląd: Trupioblada cera, charakterystyczny brak głowy
Widoczny ekwipunek: Nagrobek

Re: [Event] Podziemia Iglicy

Post autor: Seinaru »

- Wracaj, wracaj. - Odpowiedział Seinaru kunoichi, która wyrosła im z podziemi jak spod ziemi.
- I przynieś trochę kanapek i zimne ręczniki. - Dodał jeszcze, gdy tamta już się oddalała "powiadomić o wszystkim liderkę Nara". Dla niego wyglądało to jak zwykła ucieczka, ale przecież kto by się do tego przyznał w takich okolicznościach. To znaczy... oprócz połowy ich oddziału, która na samo pierdnięcie demona wzięła nogi za pas i rozpoczęła "taktyczny odwrót". Ileż ładnych nazw można było wymyślić na określenie tego "defensywnego manewru", "asekurowania tyłów" albo "odwrotnego zwiadu". No cóż, dobrze przynajmniej że Bydlaki wciąż trzymały się razem i nawet przejęły inicjatywę. A tak nawiasem, czy naprawdę nikogo nie zdziwiło, że do ratowania kamienia nie wahano się użyć chakry, a ratowanie Kyoko polegało na obserwacji, czy w pięć sekund do ziemi nauczy się latać? Jej bezczelność nie przysparzała jej fanów, a i rozwój wydarzeń odwracał uwagę od jej tragicznej sytuacji. Teraz wszyscy skupili się na jakimś Yoshimitsu, który Seinarowi ledwo obił się tylko o uszy, a nagle zyskał miano "Tego Złego".
Kuroi i Ichirou przystąpili do ofensywy, a Kei stał tylko na krawędzi stworzonego wcześniej przez Biju krateru i zerkał na to, jakie postępy czynią jego koledzy.
- Ciekawe co zrobią ci na dole... ja na pewno tam nie schodzę. - Rzucił tylko do swoich kompanów. W takim dystansie samuraj był bezużyteczny, ale jeśli Bydlakom uda się wywabić Yoshimitsu na powierzchnię, wtedy będzie można się z nim pościgać. Jednakże, dopóki miał chakrę na tą teleportację, ciężko będzie mu cokolwiek zrobić. Szykowała się walka na przetrzymanie, więc póki co samuraj pozwolił odwalać za niego robotę innym. Raczej nie było tutaj szansy na pojedynek bukijutsu, to typ przeciwnika nie dla niego. Dlatego jedyne do czego się ograniczył to:
- DOBRZE CHŁOPAKI! DAWAĆ GO! - Kibicowanie.
  Ukryty tekst
0 x
Jeśli czytasz ten podpis to znaczy, że jestem już martwy...
Awatar użytkownika
Kyoushi
Posty: 2683
Rejestracja: 13 maja 2015, o 12:48
Wiek postaci: 28
Ranga: Sentoki
Krótki wygląd: Białe, rozczochrane włosy. Różnokolorowe oczy - prawe czarne jak smoła, lewe czerwone, czarny garnitur, zbroja z białym futrem przy szyi oraz czarny płaszcz z wyhaftowanym szarym logo Klepsydry na plecach
Widoczny ekwipunek: Wakizashi przy lewej nodze. Katana z białą rękojeścią w czerwonej pochwie przy pasie od lewej strony, katana przy lędźwi w czarnej pochwie.
GG/Discord: Kjoszi#3136
Lokalizacja: Wrocław

Re: [Event] Podziemia Iglicy

Post autor: Kyoushi »

  • Rida uciekła ku górze, a oni, przyparci do ściany twarzą w twarz z demonem mieli tu istne piekło. Udało się przeżyć pierwszy atak, ale teraz każdy ruch może spowodować strach u demona i niespodziewany atak. Białowłosy nie panował nad biciem serca, które kołatało jak szalone, jednocześnie zewnętrznie zachowywał względny spokój. Miał na oku to, że posiada jeszcze parę sztuczek, które może wykorzystać przeciwko Kokuou, w tym i swojego koteczka, który był całkiem chętny do współpracy, mimo swojej leniwej natury. Szczęściem w nieszczęściu, że to właśnie nieświadomie Kyoushi dzięki swojej obecności i zapieczętowanym demonie w sobie uratował całą grupę od pierwszego ataku, wymierzonego w sufit. Jego kompanie unikali kamieni, które opadały na nich, gdy on spoglądał na bestię, a także na to czego się kompletnie nie spodziewał. Dalsze wydarzenia były jak jakaś wymyślona, wariacka akcja z książki o bohaterach i antagonistach. Spoglądał ku górze dopiero jak usłyszał krzyk, który był słyszalny w całej jaskini przez echo. To była lecąca kobieta, która spadała z wielką prędkością, upadając nieopodal, rozpłaszczając się. Widok był okropny, jednocześnie czerwonooki na wojnach widział gorsze efekty śmierci ludzi. Nie wzdrygnął, jednocześnie widać było na jego twarzy obrzydzenie, jakby zjadł za dużo cytryn. Najciekawszym było jednak to, co pojawiło się na dole, gdy on w międzyczasie w swoim wymiarze prowadził ciekawą konwersację.
      Ukryty tekst
    Ni stąd ni zowąd pojawił się tuż przed nimi kolejny wariat, który wyrzucił białowłosego z jego podświadomości i okazał się kimś naprawdę niebezpiecznym. Jego słowa były niesłychane. Przejąć prezent? Jak? Gdy tylko zobaczył oczy gościa – od razu wiedział o co chodzi. Uchiha. Jego klanowicz, który postanowił ogarnąć demona. To było niesłychane, ponieważ doświadczył to tylko raz, na sobie, gdy inny członek klanu ogarnął Matatabiego, gdy się rozszalał w ciele Kyoushiego. Słowa Yoshimitsu sugerowały, że planuje przejąć Bijuu dla siebie i skorzystać z jego potęgi. To było ostatnie co miało się wydarzyć. Nie mogło do tego dojść. Białowłosy wiedząc o Kokuou i o informacjach, które posiadał nie mógł wręcz dopuścić do przejęcia czegoś tak potężnego jak demon. Jako członek klanu Uchiha, doskonale znał Sharingana, wiedząc jak z nim walczyć, nie skupiając się na oczach przeciwnika. Jednocześnie nie mógł teraz pójść na całość, ponieważ nie wiedział czy demon posłucha każdego z rozkazów, a w walce z Bijuu – da mu radę tylko inny demon. Nie mógł pozwolić uwolnić Matatabiego.
    Białowłosy wciąż nie reagował, będąc świadkiem rozmowy Muraia, który rozpoznał Yoshiego. Zaginiony członek klanu Uchiha, kolejny z krwawego pokolenia. Wysłuchawszy wszystkiego nie spodziewał się, że ten tutaj Mesmer będzie chciał rozmawiać z Kakuzu, jednocześnie prawdopodobnie będzie chciał zabić wszystkich świadków tego bajzlu.
    - Murai, musimy go powstrzymać... - szepnął do członka klanu Kakuzu. To był koniec kalkulacji. Znając sytuację Kokuou, białowłosy musiał reagować. Nie zważając na okoliczności, we wcześniejszym wydarzeniu miał przygotowane w razie czego Kawarimi no Jutsu, jednocześnie teraz – zawiązywał cztery pieczęci, a następnie dotyka ziemi by przesłać wiązkę chakry w stronę Yoshiego. W ramach kooperacji – gdy zauważy jakieś ruchy Ichirou czy kogokolwiek innego porusza się tak, by nie zostać trafionym czymkolwiek czy też jakąś szarżą Bijuu, samemu kumulując chakrę w ustach i wystrzeliwując pocisk w stronę Yoshiego, gdyby wcześniej nie złapał go w pułapkę, a ten byłby w zasięgu jego strzału.
Streszczenie:
  • Przygotowane Kawarimi no Jutsu,
  • Decyzja o wykończeniu Yoshiego, znając sytuację Kokuou i Matatabiego,
  • Próba pochwycenia w pułapkę Uchihę, następnie atak dystansowy wraz z przemieszczaniem się - kooperacja sił, jeżeli ktokolwiek oprócz niego postanowi zaatakować tego psychola. Jeśli zostaje przyparty do muru, w celu uchronienia siebie natychmiast wzmacnia się aktywacją Demona.
  Ukryty tekst
0 x
Posta dajże Kjuszowi, klawiaturą potrząśnij... Obrazek
Awatar użytkownika
Asaka
Postać porzucona
Posty: 1496
Rejestracja: 18 maja 2018, o 13:08
Wiek postaci: 27
Ranga: Sentoki
Krótki wygląd: Białowłosa, złotooka, niewysoka
Widoczny ekwipunek: Kabury na broń na udach; duża torba na pośladkach; bransoletka na prawym nadgarstku; obrączka na palcu; wielki wachlarz na plecach
Aktualna postać: Airan

Re: [Event] Podziemia Iglicy

Post autor: Asaka »

Ucieczka? Asaka nie widziała w niej absolutnie nic haniebnego; jeżeli potrafiło się zmierzyć swoje siły na zamiary i z równania wychodziło, że NIE MA SIĘ SZANS Z DEMONEM, to jedyne, co pozostawało, jeśli chciało się jeszcze pożyć, to właśnie ucieczka. Taktyczny, czy tam nawet faktyczny odwrót, może nawet w zorganizowanym pośpiechu. Ile nazw by się na to nie wymyśliło, pewne było jedno: ludzie dzielili się na tych, co posiadają instynkt samozachowawczy i na tych, którzy go nie mają.
Nie opierała się więc, nie miała nic przeciwko, gdy Shikaruiu tak ją pociągnął za sobą, dając jawny znak do odwrotu, gdy ona patrzyła jak zahipnotyzowana i zaczarowana na demona. Nawet nie zwróciła uwagi na ten felerny kamyczek, jeden z wielu, który Ichirou odrzucił piaskiem, a ten… wybuchł nagle – kto by się tego spodziewał? To ją nieco otrzeźwiło. Na tyle, by przestała się tak cofać bezmyślnie będąc jednocześnie ciągnięta – i spojrzała przytomniej na to co się wyrabia. Na Masakiego, który coś sobie tam pobrzęczał pod nosem, a potem jak gdyby nigdy nic… kopnął tę głupią krowę Kyoko, a ona… A ona tak po prostu spadła. Żadnej techniki, żadnego nic… pewnie sama była w szoku. Tak jak i Asaka. Nie darzyła kobiety ani sympatią, ani tym bardziej szacunkiem; była też wyjątkowo kiepską przywódczynią, ale czy był to powód, by tak po prostu ją zrzucić z urwiska? Nie. Ten Uchiha to psychol i w białowłosej dziewczynie coś się wręcz zagotowało. A potem sam wskoczył do dziury i więcej już nie widziała.
Potem odwróciła się przodem do kierunku ucieczki i biegła o własnych siłach, by się w końcu zatrzymać.
- Jak to „przejął kontrolę nad demonem” – powtórzyła za Shikim, wydawałoby się, że beznamiętnie, ale złotooka była na skraju wybuchu. Jak zwykle oszczędność w słowach męża jej nie przeszkadzała, tak dzisiaj zaczynał ją już irytować. Znaczy – wszystko zaczęło ją już irytować. Drażnić. Wkurzać. Nerwy robiły swoje, a dzisiaj bardziej niż kiedykolwiek czuła, że ryzykuje życiem. Wchodząc w pole widzenia czemuś, co wcale nie miało istnieć. Czemuś, co mogłoby ich zmieść z powierzchni ziemi jednym ziewnięciem. - Demon miał być nie do pokonania a teraz nagle ten pojeb przejął nad nim kontrolę? Jak. Co zrobił! – odpowiedzi, potrzebowali odpowiedzi, a mieli ciągle jakieś ochłapy. Kyoko prawdopodobnie nie przeżyła lotu w dół, Gyori nie żył. Teraz działali już sami sobie. A skoro ten zjeb przejął kontrolę nad demonem, to kto wie, do czego mógłby go jeszcze zmusić…? Musieli kogoś powiadomić. Lasy Midori były daleko od Daishi, ale kto wie, czy i tam by się taka bestia nie mogła nagle znaleźć? Trzeba było kogoś powiadomić. Tylko, czy coś można było na problem bestii poradzić? Najwyraźniej… tak. Kurwa.
Gadka gadką, ale z Yamim nie było chyba najlepiej. Widząc, jak zakrył sobie usta i oddalił się trochę, Asaka zbliżyła się do niego, by poklepać go delikatnie po plecach.
- Tak, trzeba będzie ich powiadomić. Sami jednak nie damy chyba rady wrócić do obozu. Bez Shikaruiego się pewnie zgubimy – też była za tym, że trzeba stąd iść. Ale Shiki teraz uparcie chciał sobie oglądać spektakl dziejący się przed nimi. Bo chciał sobie obserwować. - Do jakiego końca! Najpierw każesz się wycofać, a potem stoisz sobie i się patrzysz – mimowolnie zacisnęła pięść. Nie by uderzyć – ze złości. I nerwów. Z irytacji, że tak mało wiedzą, że nic nie wiedzą.

tl;dr
Wycofuje się i irytuje brakiem danych i informacji. Zgadza się z Yamim, ale nigdzie nie pójdzie bez Shikiego.
  Ukryty tekst
0 x
· ·

Obrazek
· · ·
seasons don't fear the reaper
nor do the wind, the sun or the rain
Hiroki

Re: [Event] Podziemia Iglicy

Post autor: Hiroki »

0 x
Awatar użytkownika
Hitsukejin Shiga
Martwa postać
Posty: 2743
Rejestracja: 26 wrz 2017, o 20:12
Wiek postaci: 20
Ranga: Doko
Krótki wygląd: Forteca-san. Po lepszy pogląd kierować się do podpisu.
Widoczny ekwipunek: Na plecach wypełniony kołczan i torba, z namiotem na torbie. Do tego na jednej ręce kusza, na drugiej pazurzasta rękawica. No i oczywiście zbroja, maska, bandaże i pełen fortecowy ekwipunek.

Re: [Event] Podziemia Iglicy

Post autor: Hitsukejin Shiga »

0 x
Obrazek Aktualny wygląd fortecy-sana.
Uśmiech normalny, nie od ucha do ucha, ale jednak kły zwierzęce, kły bestii ze stali - ostatnie zęby jaśniejsze. Całe ciało owinięte bandażami. Mocne buty, rękawice z płytami na dłoniach. Na lewym ręku widoczna kusza z systemem szpulowym. Na prawym ręku pazurzasta, przerażająca rękawica. Na plecach u boku wypełniony kołczan, na biodrze duża torba, a na niej zwinięty namiot. Ogólnie całe ciało opancerzone pancerzem Shinobi, a na głowie, prócz bandaży wszystko ukrywających (Chyba, że jasno zaznaczone, że jest inaczej), znajduje się maska jeżdzca głodu.

Ekwipunek
PRZEDMIOTY PRZY SOBIE (WIDOCZNE): Ozdobne tachi przy pasie, zbroja (+rękawice), kołczan i bełty na plecach, duża torba ze zwojami i namiot, maska, rękawica z pazurami, Kusza z systemem szpulowym na ręku, w formie rękawicy z bronią, oprócz torby ze zwojami - moneta Akuryo na szyi.
PRZEDMIOTY SCHOWANE (NIEWIDOCZNE):Duża torba, a w niej:

Cztery puste manierki (od Hirokiego dwie, jedna po robieniu kompresu, jedna po wypiciu samemu.) Pozostałe manierki: Piąta u Chise, szósta u Harumi, siódma u Akaruiego, ósma u Hirokiego, dźwięwiąta u Juranu, dziesiąta w zwoju.

Mały zwój 2 - 5 spreparowanych notek (2,5 objętości), 5 notek świetlnych (2,5 objętości), 5 bombek chilli (10 objętości), 10 metrów łańcucha (100 objętości) - 115/150

Mały zwój 3. - 3 wybuchowych notek (1,5 objętości), pojemnik z formaliną duży i mały (40 objętości), szpony (20 objętości), mały zwój (10 objętości), 2 zabawne bombki dymne z konfetti i jedna z efektem czaszki (6 objętości), jadeitowy ozdobny zestaw medyczny (20 objętości) - 97,5/150

Mały zwój 4. - Dolne pól ciała Harumi.

Mały zwój 5. - Górne pół ciała Harumi.

Średni zwój 1 - Ciało Shikariego Nary.

Średni zwój 2. - 1 manierka z wodą (10 objętości), ogniskowy zestaw do gotowania (100 objętości), krzesiwo i hubka (15 objętości), 7 wakizashi (140 objętości) - 265/400.

Średni zwój 3. - Pełen wody z techniki Fuin no Mizu.

Średni zwój 4. - Pełen książek i dokumentów.

Średni zwój 5. - Pełen książek i dokumentów.
Statystyki
KEKKEI GENKAI: Fumetsu - Dar wyznawców Kultu krwawego Boga Jashina.
NATURA CHAKRY: Katon.
STYLE WALKI: Dwa style walki: Bukijutsu Chanbara oraz Taijutsu Rankanken
UMIEJĘTNOŚCI:
  • Wrodzona -
  • Brak.
  • Nabyta -
  • Brak.

PAKT:
ATRYBUTY PODSTAWOWE:
  • SIŁA 70
    WYTRZYMAŁOŚĆ 77
    SZYBKOŚĆ 121
    PERCEPCJA 70
    PSYCHIKA 1
    KONSEKWENCJA 1 | 16
SUMA ATRYBUTÓW FIZYCZNYCH: 328
KONTROLA CHAKRY: A
MAKSYMALNE POKŁADY CHAKRY: 107%
MNOŻNIKI: Brak.
POZIOM ROZWOJU DZIEDZIN NINPŌ:
  • NINJUTSU E
    GENJUTSU E
    STYLE WALKI
    • Chanbara S
    • Rankanken B
    • ---
    IRYōJUTSU A
    FūINJUTSU D
    ELEMENTARNE:
    • KATON A
      SUITON E
      FUUTON E
      DOTON E
      RAITON E
    KLANOWE B
Znane techniki
Fuinjutsu:
[ E] Fūin no Jutsu
[ D] Fūin no Mizu
[ D] Bakuryūgeki

Iryojutsu:
[ D] Chiyute no Jutsu
[ D] Katto no jutsu
[ C] Naosute no jutsu
[ C] Chakra Kogeki
[ C] Okasho
[ C] Tsutenkyaku
[ C-WT] Saikenchiku
[ B] Chakra no Mesu
[ B] Shikon no Jutsu
[ B] Saikan Chūshutsu no Jutsu
[ B-WT] Kasseika
[ B-WT] Bakushin
[ A] Ishoku
[ A] Shosen no jutsu
[ A] Ranshinsho
[ A] In’yu Shōmetsu
[ A] Kyori Chiyu no Jutsu

Ninjutsu:
[ E] Bunshin no Jutsu
[ E] Henge no Jutsu
[ E] Kai
[ E] Kawarimi no Jutsu
[ E] Kinobori no Waza
[ E] Suimen Hoko no Waza
[E] Nawanuke no Jutsu

Katon:
[ D] Katon: Hōsenka no Jutsu
[ D-WT] Katon: Yomi Seppun
[ C] Katon: Gōkakyū no Jutsu
[ C] Katon: Kasumi Enbu no Jutsu
[ C] Katon: Kaen Senpū
[ C] Katon: Ryūka no Jutsu
[ C] Katon: Endan
[ C] Katon: Kaengiri
[ B] Katon: Dai Endan
[ B] Katon: Karyu Endan
[ B] Katon: Karyudan
[ B] Katon: Benjigumo
[ B] Katon: Haiseikisho
[ B] Katon: Hibashiri
[ B] Katon: Hosenka Tsumabeni
[ B-WT] Katon: Hitsukejin
[ B-WT] Katon: Arashi Hinote
[ B-WT] Katon: Yomi Hando
[ A] Katon: Onidoro
[ A] Katon: Goryuka no jutsu
[ A] Katon: Suyaki no jutsu
[ A] Katon: Ryūen Hōka no Jutsu
[ A-WT] Katon: Yakitsuku Daichi
[ A-WT] Katon: Kutabare!

Bukijutsu Chanbara
[ D] Fūma Ninken
[ C] Mikazukigiri
[ C] Omotegiri

Taijutsu:
[ D] Dainamikku Akushyon
[ D] Dainamikku Entorī
[ D] Aian Kurōī
[ C] Hayabusa Otoshi
[ C] Kage Buyō
[ C] Shishi Rendan
[ C] Ushiro Hi-Ru
[ B] Doroppu Kikku
[ B] Hando Oda
[ B] Kosa Ho
[ B] Seishun Furu Pawa

Taijutsu - Rakanken
[ C] Assho
[ C] Gangeki
[ C] Hosho
[ C] Shogekisho
[ C] Shoshitsu
[ C] Tokken
[ B] Girochin Doroppu
Podręczna ściągawka zawartości zwojów:
Mały zwój 2 - 5 spreparowanych notek (2,5 objętości), 5 notek świetlnych (2,5 objętości), 5 bombek chilli (10 objętości), 10 metrów łańcucha (100 objętości) - 115/150

Mały zwój 3. - 5 wybuchowych notek (2,5 objętości), pojemnik z formaliną duży i mały (40 objętości) , 2 pigułki ze skrzepniętą krwią (2 objętości), szpony (20 objętości), mały zwój (10 objętości), 2 zabawne bombki dymne z konfetti i jedna z efektem czaszki (6 objętości), jadeitowy ozdobny zestaw medyczny (20 objętości) - 100,5/150

Mały zwój 4. - Dolne pól ciała Harumi.

Mały zwój 5. - Górne pół ciała Harumi.

Średni zwój 1 - Ciało Shikariego Nary.

Średni zwój 2. - 1 manierka z wodą (10 objętości), ogniskowy zestaw do gotowania (100 objętości), krzesiwo i hubka (15 objętości), 7 wakizashi (140 objętości) - 265/400.

Średni zwój 3. - Pełen wody z techniki Fuin no Mizu.

Średni zwój 4. - Pełen książek i dokumentów.

Średni zwój 5. - Pełen książek i dokumentów.
Mnisia maska jeżdzca.
Nazwa
Maska "Głód".
Typ
Ubranie, Maska
Objętość
Do noszenia na twarzy lub w torbie, 20
Waga Fūin
25
Opis Maska Głodu to prosty stosunkowo przedmiot. Zasłania całą twarz i jest dość gruba, przez co żeby ciężar jej był nieodczuwalny, a sama maska przyległa odpowiednio do ciała konieczne jest zawiązanie jej z tyłu głowy paskiem. Wykonana z wytrzymałej stali, oprze się większości broni miotanych, a także technik do rangi B włącznie, za wyjątkiem technik penetracyjnych, których efekt zostaje pod ocenę MG. Maska ma stosunkowo prostą budowę, ważna jest łuskowata pancerna struktura, cienkie otwory na oczy i rogi sponad oczu przypominające wydłużone oczy lub brwi. Maska głodu prezentuje się jak zdarta przednia część hełmu samuraja i tym w rzeczywistości jest - została oderwana z marionetki która była ciałem jeźdźca głodu - Kabuto.
Cena
600 ryou
Link do tematu postaci
KLIK!
Piękne ząbki Shigi.
Nazwa
Sumairu + Kiba
Typ
Unikat/Broń
Opis Sumairu oraz Kiba to dwa oddzielne przedmioty, a raczej zestawy przedmiotów łączące się w jedną upiorną całość. Po rozcięciu swoich policzków i ust, poszerzając uśmiech niczym przy "uśmiechu kota Cheshire", użytkownik Sumaire zakłada sobie dwie trójkątne nakładki z nierdzewiejącego metalu w które wchodzi rozdarta skóra - taki separator w postaci ruchomych metalowych łuków nie pozwala skórze się zregenerować i policzkom zrosnąć, zostawiając użytkownikowi niesamowicie wielki i szeroki uśmiech (który jednak nie odsłania zębów, jeśli mamy zamknięte usta - uśmiech jest po prostu znacznie dłuższy wtedy niż u normalnych śmiertelników), co przy okazji pozwala znacznie szerzej otwierać usta. Kiba to para szczęk, dolna i górna, składające się z takich samych pod względem ilości zębów co normalne ludzkie, jednak te zęby są wykonane z nierdzewiejącego metalu i mają bardzo ostre, spiczaste kształty niczym kły zwierzęcia lub potwora, co pozwala z łatwością szarpać oraz rwać mięso i cieńsze materiały. Zęby niestety muszą być wyrywane jeden po jednym, a potem kły wkręcane na śrubach w mięso jedno po drugim. Na dziąsłach na stałe zostają zamontowane metalowe okowy w formie gwintowanego otworu na wkręcenie kła, ale także pełniące role stopera powstrzymującego odrost zwykłego zęba.
Właściwości Sumairu zwiększa możliwości rozwarcia ust, co pozwala na większe i głębsze ugryzienia, Kiba pozwala wyrywać i rwać gryziony materiał ze względu na ostrość kłów i ich twardość.
Dodatkowe Aby poprawnie wykorzystać Sumairu oraz Kibę użytkownik musi posiadać iryojutsu lub regenerację pozwalającą na bardzo sprawne zregenerowanie tkanek do wsadzonych łuków Sumairu oraz do zregenerowania dziąseł by Kiba były w stu-procentach użyteczne.
Wytrzymałość
100 punktów
Zdobycie
500 ryou + misja C na "zamontowanie".
Link do tematu postaci
KLIK!
Nazwa
Suiseki - Krzesiwo
Typ
Dodatek
Opis Suiseki to nic innego jak specjalny kieł/ząbek który montuje się zamiast zwykłego stalowego kła do istniejącej już, zamontowanej w szczęce szyny z otworami - do gotowego produktu Kiba. Suiseki jest stworzony z magnezu który uderzając o zwykły metal - pocierając, uderzając i tak dalej, wystarczy kłapnięcie zębami - krzesi dużą ilość iskier co pozwala podpalać łatwopalne płyny/gazy jeśli te są w zasięgu do 25 cm od ust użytkownika krzeszącego iskry.
Zdobycie
300 za sztukę.
Link do tematu postaci
KLIK!
Ayatsuri Juranu

Re: [Event] Podziemia Iglicy

Post autor: Ayatsuri Juranu »


STRESZCZENIE
  • Większość to opis marionetek. Nudy. Przypomnę tylko, że nici chakry są niewidzialne.
  • Tako (humanoidalna z mackami) oplata się lekko na mnie. Jedna ważka siada na moich plecach (drugiej marionetce), druga na ramieniu Chise.
  • Schowanie zwojów, pilnowanie pleców Chise, czekanie na dobrą okazję do poderwania marionetek (co raczej już będzie następnym postem).
UŻYTE TECHNIKI:
Już wcześniej. Nici niewidzialne (dla większości pozbawionej sharingana):
Nazwa
Chakura no Ito
Ranga
D
Pieczęci
Brak
Zasięg
100 metrów
Koszt
E: 1,4% | D: 1,2% | C: 1% | B: 0,8% | A: 0,6% | S: 0,4% | S+: 0,2% (za jedną nić)
Dodatkowe
Płacimy tylko za wytworzenie nici.
Opis Podstawowa technika kuglarzy. Za jej pomocą wytwarzamy na czubkach palców cienkie nitki chakry, które następnie można podłączyć do marionetki. Dzięki odpowiednim ruchom rąk i palców jesteśmy w stanie wywołać pożądane ruchy u kukły, np.: przemieszczenie się czy też aktywowanie danego mechanizmu. Początkujący kuglarze muszą podłączyć aż dziesięć nici do jednej marionetki aby funkcjonowała poprawnie. Z czasem liczba ta ulega zmianie i możliwe jest sterowanie większą ilością lalek za pomocą mniejszej ilości nitek. Same nici chakry są niesamowicie wytrzymałe, a przeciąć je można jedynie ostrzem pokrytym chakrą, bądź całkowicie z niej stworzonym. Zniszczyć może je także wystarczająco duża siła (od przeciętnej wzwyż). Od rangi klanowej B istnieje możliwość sprawienia, że nici stają się niewidoczne, przez co shinobi bez specjalnych zdolności nie będzie mógł ich dostrzec.
CHAKRA:
KC D, a więc:
50,3%[/ghide]
EKWIPUNEK
PRZEDMIOTY PRZY SOBIE (WIDOCZNE): Strój Juranu, dwie kabury na broń umiejscowione na udach, pusta manierka, manierka z wodą;
PRZEDMIOTY SCHOWANE (NIEWIDOCZNE):
1 m bandaża nawilżonego zimną wodą jako okład na czoło
Kabura na prawej nodze: Mały zwój #1 (czerwony), Mały zwój #2 (brązowy), 1x kunai.
Kabura na lewej nodze: Mały zwój #3 (biały), Mały zwój #4 (niebieski), 1 m bandaża, 17. Wampirze kły w formie nakładki, niby zabawka ale jednak ze stali., (10) Butelka 7/10 porcji Ari

(278 198/300) Mały zwój #1 (czerwony):
(40) Marionetka Tonbo nr 1 (amunicja: 31/40 senbon w wariancie Ayatsuri); senbony zatrute za pomocą Mahi + link do zatrucia;
(40) Marionetka Tonbo nr 2 (amunicja: 35/40 senbon w wariancie Ayatsuri); senbony zatrute za pomocą Mahi + link do zatrucia

(50) Rękawica łańcuchowa
(120) 8 metrów łańcucha z kolcami
(18) 3x Kunai
(10) 5x shuriken

(Kugutsu no Fūin) Mały zwój #2 (brązowy):
Marionetka Tako

(202,75157,25/300) Mały zwój #3 (biały):
(70) Podstawowy statyw alchemiczny;
(12) 1x Umiarkowany zestaw ziół;
(10) Butelka 10/10 porcji Ari;
(10) Butelka 10/10 porcji Irakusa;
(15) Manierka pełna wody
(1,25) 31. 5 stylowych dzwoneczków w kształcie czaszek.;
(3,5) 35x kartka papieru; (3) 30x kartka papieru;
(15) Torba;
(16) Duża torba;
(20) Płaszcz;
(20?) Stare ubranko;
(10?) Wino zapomnienia;

(Fuuin no Mizu) Mały zwój #4 (niebieski):
1/2 Małych zasobów wody[/ghide]
Specjalistyczne ubranko na gorące warunki
Nazwa
Strój Juranu
Typ
Ubranie/Mechanizm Ayatsuri
Objętość
100
Opis Strój zaprojektowany przez Ayatsuri Juranu, łączący przewiewny strój do działania na pustyni oraz maskę służącą do przeciwdziałania wszechobecnego piachu, jak i zabezpieczenia przed truciznami, a szczególnie niefortunnym zastosowaniem tych własnej produkcji.

Materiał - cienka przewiewna tkanina. Żeby uzyskać wartości zachowania ciepła organizmu użyto jej podwójnej warstwy, z niewielką przestrzenią na powietrze pomiędzy. W ten sposób podczas wiatru zachodzi bardzo szybko wymiana powietrza, zaś podczas bezwietrznych warunków całkiem przyzwoicie zachowuje ciepło ciała przed ucieczką na zewnątrz.

Wiatraczki - cechą szczególną całego stroju jest zaszycie w wybranych miejscach metalowych wiatraczków, które osłonięte są drewnianymi obudowami o wymiarach 6x6x1 cm. Łącznie wszystkich takich urządzeń jest 12, umiejscowione w specjalnych kieszonkach między warstwami materiału, kieszonki są doskonale dopasowane, dzięki czemu materiał nie wcina się w działający wiatraczek, a same kształty obudów trudne do zauważenia z zewnątrz.
W skład budowy wiatraczka wchodzą też sprężyny napędowe oraz łożyska. Naciągnięcie sprężyny jest możliwe za pomocą Niezauważalnego kosztu chakry (wymaganie Ninjutsu D). Po naciągnięciu wiatraczki działają przez 8 godzin. Materiały są tak dobrane, by zminimalizować tarcie przy ruchu obrotowym skrzydełek wiatraka.
Umiejscowione są tak, by studzić ważne punkty na ciele człowieka:
W tunice: na mostku , na plecach pomiędzy łopatkami, pod pachami i nad biodrami.
W spodniach: po dwa na każdym udzie, przyłożone do okolic tętnicy udowej, po jednym na każdej łydce, tuż pod kolanem.

Tunika - ma luźne rękawy, zapewniające swobodę ruchów, a także dość sztywny tors, w celu zapewnienia dokładności chłodzenia. Tunikę uzupełnia głęboki kaptur, który w pewnym miejscu ma dodatkową warstwę, którą można przyczepić do maski.

Spodnie - stosunkowo luźne, z wyraźnie ciaśniejszą częścią udową od piszczelowej. Dodatkowe szwy nie pozwalają wiatraczkom na latanie.

Komin - biały komin otaczający skórę szyi. Sięga na ramiona, musi być zakładany przed tuniką. W górnej części można go przypiąć do maski.

Maska - maska zbudowana ze skóry i drewna, z długim dziobem wypełnionym watą nasączoną w substancjach zapachowych. Wata oczyszcza wdychane powietrze z pyłów i cieczy, jest także możliwa do szybkiego wyczyszczenia po zdjęciu maski. Na watę od strony twarzy bardzo łatwo też zastosować antidota na znane przez użytkownika gazy bojowe. Szerokie wizjery są ze szkła i zapewniają przejrzyste widzenie. Maska zapinana jest paskami z tyłu głowy o drewnianych sprzączkach, zaś na swoich obrzeżach ma dodatkowe zapięcia, którymi można przyczepić wnętrze kaptura.

Buty - obuwie ninja w kolorze czarnym.

Paski - Dwa normalne paski to ściśnięcia tuniki i spodni w talii. Cztery krótkie paski z klamrami do zapięcia na kończynach, by ograniczyć wpadanie niechcianych pyłów. Szlufki do pasków znajdują się w talii, na ramionach i w okolicach kostek. Sprzączki są drewniane.
Wymagania
Dodatkowe Opcjonalnie
Cena
1250 Ryō
Link do tematu postaci
KLIK!
[/ghide]
Marionetki:
Nazwa Kukły
Tonbo (ważka)
Ranga
C
Klasa
Ultra lekka
Cena
700 + amunicja senbon.
Materiały
Drewno (wszystko oprócz ostrzy i mechanizmu wyrzutni)
Wygląd Kukła w dużym przybliżeniu przypomina ważkę o długości 35 cm. Składa się z rozszerzonego korpusu (długość 15 cm, średnica do 10 cm, "urnowaty" kształt, kolor bordowy i zielone od frontu z niebieskimi oczami) do którego przymocowane są nóżki (czarne, trzysegmentowe, kolejno średnice walców - 5-5-3 cm, średnica 1 cm, ostatni odcinek - 3 cm - jest tylko połową przecinając wzdłuż) i "skrzydła" (kształt trójkąta, długość 15 cm przednie i 20 cm tylne ustawione z tego samego punktu co przednie pod kątem ~45 stopni, szerokość wszystkich zwęża się od 4 cm do ostrego czubka, malowanie białe z pomarańczowym paskiem), oraz z ogona (długość 20 cm, średnica 5 cm, walec, malowanie bordowe).
Mechanizmy Objętość fuin: 40.

Wyrzutnia senbonów w korpusie - wylot frontowy, w miejscu ust (zamykany).

Mały magazynek na senbony w ogonie - objętość 10 (40 senbonów).

Ruchome ostrza: oś obrotu 5 cm od frontu marionetki. Mechanizm pozwala im się złożyć (wszystkie na raz) do osi marionetki, w celu przechowania. Długość: jak na rysunku: 15 cm i 20 cm. Obracane są parami o tej samej długości. Szerokość ostrzy zwęża się od 4 cm do czubka, zaostrzone są z obu stron, możliwość obrotu w obie strony - pary niezależnie od siebie nawet mogą.

Nóżki (6x, oznaczone pełnymi kółkami na rysunku - poza osią ostrzy): rozłożone co około 3,75 cm od frontu marionetki (eh, równe odstępy na korpusie, dzielone 15/4). Są od spodu, nie od boków i w dwóch liniach (symetrycznie względem osi korpusu i ogona). Składają się ze stawu kulistego (koło zamalowane) i dwóch stawów zawiasowych. Części nóżek są kolejno długości 5-5-3 cm. Staw kulisty jest częściowo "zanurzony w korpusie", co pozwala na maksymalny ruch w każdej osi obrotu na przestrzeni +-90 stopni. Średnica nóżek około 1 cm, ostatni, najkrótszy fragment jest tylko półwalcem, żeby podstawa do stawiania była płaska (połowa walca o średnicy 1 cm, przekrojona w pionie). Czyli podsumowując, 6x staw kulisty, 12x zawiasowy. Dzięki ruchowi nóżek można w znacznym stopniu zmieniać kąt ustawienia marionetki, co pozwala na celowanie wyrzutnią senbonów przy ustawieniu kukły na podłożu.
Link do tematu postaci
KLIK!

Nazwa Kukły
Tako
Ranga
B
Klasa
Lekka -> Średnia, zmiana przy odpieczętowaniu elementów.
Cena
3000 Ryo
Materiały
Drewno
Wygląd Kształt humanoidalny. Brak twarzy na głowie, zamiast nóg można dostrzec 6 macek wychodzących z tułowia. Całość okryta bardzo szerokim czarnym płaszczem z bardzo szerokimi rękawami.
Mechanizmy "Punkt centralny" to spora złączka na wysokości ramion, w osi, gdzie powinien być kręgosłup. Jest osłonięty korpusem przed atakami z zewnątrz. Znajduje się w nim skierowany w dół rozpylacz trucizny.

Ręce: Stawy podobnie jak u człowieka, czyli staw kulisty w ramieniu, zawiasowy+śrubowy w łokciu. Różnicą jest staw kulisty w nadgarstku, który nadaje większej swobody ruchu dłoni niż u człowieka. W stawie nadgarstkowym jest otwór, przez który może przejść ostrze, ale unieruchamia dłoń w jednej z dwóch pozycji - otwartej dłoni skierowanej do zewnątrz i do wewnątrz.
Stawy ramienne połączone są dodatkowo z punktem centralnym i górą korpusu.
Długości: ramię 35 cm, przedramię 30 cm, dłoń z wyprostowanymi palcami 20 cm.
Średnica do 8 cm.

Uzbrojenie rąk:
2x ukryte ostrze - w przedramionach, wysuwane przez dłonie, długość ostrza 25 cm (cienkie, bardzo szpikulcowate, prezentują głównie wartość jako broń kłuta - patrz: ostrza używane przez Kankurou na marionetkach)
Tarcza chakry na lewym przedramieniu - normalny ludzki rozmiar.


Nogi: 6 wydłużanych modyfikacjami kukły macek. Składają się z krótkich elementów ułożonych w dwóch warstwach. Dzięki temu można wydłużyć każdą mackę dwukrotnie, osiągając przy tym wysoką "elastyczność" i efekt z anime: <!-- m --><a class="postlink" href="https://www.youtube.com/watch?v=bhvbtgk ... SU</a><!-- m -->
Macki od góry połączone są w punkcie centralnym. Bazowa długość to 175 cm, maksymalna 350 cm. Średnica do 5 cm ze zwężeniem końcowych fragmentów. Ze względu na ich skrętność nie ma możliwości precyzyjnego chwytu jak np. za samą rękojeść lub nadgarstek, do czegoś takiego konieczne jest szersze owijanie.

Dwie macki są w wersji bazowej, 4 są zapieczętowane techniką Senju Sobu. Pieczęć ma miejsce na punkcie centralnym. Brak innego sprzętu w nogach.


Korpus: Wymiary ok. 60x30x70 (szerokość-głębokość-wysokość, z tym, że nie jest prostokątny). Przypomina napierśnik, jednak z zabudowanymi otworami od góry i boków (pomijając oczywiście miejsce na wmontowanie szyi i stawów ramion). Pełni funkcję obronną dla punktu centralnego. Jest możliwość otwarcia korpusu z zawiasami w górnej części w osi lewa-prawa. Tak więc przód i tył korpusu są klapami. Zabieg ten umożliwia działanie nóg na większej przestrzeni kątowej podobnie do rozszerzenia paszczy na tym obrazku: <!-- m --><a class="postlink" href="https://vignette.wikia.nocookie.net/bat ... ie.net/bat ... 0921111925</a><!-- m -->

Na wewnętrznej i zewnętrznej stronie korpusu są zaczepy na macki, żeby można było transportować kukłę bez całkowitego rozwinięcia macek wzdłuż, a owinięciu jej samej. Zaczepy nieużywane chowają się w skorupę i nie mają żadnego wpływu na ruchy.

Głowa: Mały magazynek na gaz (5 dawek). Trucizna jest prowadzona do rozpylacza w punkcie centralnym.
Szyja: Mały magazynek na gaz (5 dawek). Trucizna jest prowadzona do rozpylacza w punkcie centralnym
Link do tematu postaci
KLIK!
[/ghide]
STATYSTYKI:
KEKKEI GENKAI: Kugutsu
NATURA CHAKRY: Fuuton
STYLE WALKI: Chen
UMIEJĘTNOŚCI:
  • Wrodzona -
  • Nabyta -
PAKT: -
ATRYBUTY PODSTAWOWE:
  • SIŁA 1
    WYTRZYMAŁOŚĆ 41 (26)
    SZYBKOŚĆ 41 (26)
    PERCEPCJA 81 (66)
    PSYCHIKA 1
    KONSEKWENCJA 1
SUMA ATRYBUTÓW FIZYCZNYCH: 164 (139)
KONTROLA CHAKRY D
MAKSYMALNE POKŁADY CHAKRY: 104%
MNOŻNIKI: +4% chakry z wytrzymałości || -15 do statystyk fizycznych na czas eventu
POZIOM ROZWOJU DZIEDZIN NINPŌ:
  • NINJUTSU D
    GENJUTSU E
    STYLE WALKI B | - | -
    • Chen
    • ---
    • ---
    IRYōJUTSU E
    FūINJUTSU B
    ELEMENTARNE
    • KATON -
      SUITON -
      FUUTON D
      DOTON -
      RAITON -
    KLANOWE B
JUTSU:
NINJUTSU
  • [E]Bunshin no Jutsu
  • [ E ]Henge no Jutsu
  • [ E ]Kai
  • [ E ]Kawarimi no Jutsu
  • [ E ]Kinobori no Waza
  • [ E ]Suimen Hoko no Waza
  • [ E ]Nawanuke no Jutsu
  • [ D ]Suienzou no Jutsu
  • [ D ]Utsusemi no Jutsu
  • [ D ]Hikari no gijutsu-kyu
FūINJUTSU
  • [ E ]Fūin no Jutsu
  • [ D ]Fuuin no Mizu
  • [ C ]Gofū Kekkai
  • [ C ]Shikoku Fūin
  • [ C ]Kuchiyose: Raikō Kenka
  • [ B ]Fuka Hoin
  • [ B ]Fukoku Hoin
  • [ B ]Gofu Kekkai no Toranhishon
KUGUTSU
  • [ D ]Chakura no Ito
  • [ D ]Sōshūjin
  • [ C ]Kugutsu no Fūin
  • [ B ]Ayatsuri Fuka Hoin
  • [ B ]Kikō Junbū
  • [ B ]Hitokugutsu: Hotetsu
  • [ B ]Senju Sobu
CHEN
  • [ D ] Kusarinageru
  • [ D ]Teiōsekkai
  • [ C ]Hebi Kusari
FUUTON
  • [ D ]Enshou no Kaze
0 x
Awatar użytkownika
Uchiha Masako
Martwa postać
Posty: 638
Rejestracja: 11 kwie 2019, o 20:07
Wiek postaci: 20
Ranga: Dōkō
Krótki wygląd: Niska, w miarę szczupła dziewczyna o bladej cerze i ciemnych, krótkich włosach do ramion. Ubrana w lekkie, bure kimono oraz narzuconą na nie kamizelkę. Na głowie nosi słomkowy kapelusz, a w ustach niemal zawsze ma fajkę.
Multikonta: Hoshigaki Toshiko, Hanuman

Re: [Event] Podziemia Iglicy

Post autor: Uchiha Masako »

  Ukryty tekst
  Ukryty tekst

EKWIPUNEK
PRZEDMIOTY PRZY SOBIE (WIDOCZNE):
Torba, kabura na broń, kołczan, średni łuk.
  Ukryty tekst
0 x
Głos

Prowadzone misje:
  1. Ślad popiołu - Rozdział 3 - (C) Katakuri
Chise

Re: [Event] Podziemia Iglicy

Post autor: Chise »

Chise zamierzała pomagać Kaiowi, ale miała też oko na słabsze ogniwa ich drużyny - ponieważ Shiga zajmował się Hirokim, to ona miała baczenie na Juranu. I w sumie tylko dzięki temu jeszcze była w stanie zareagować w czas kiedy wielki głaz spadał na młodego Ayatsuri. Dziewczyna aż warknęła z wysiłku, w ostatniej chwili usuwając go z drogi pocisku. Oddychała szybko, może nie z wysiłku, a bardziej z nerwów i pokręciła głową. Spojrzała na ich głównego fuinusera który zapewnił ją, że da sobie radę.
- Uważaj na siebie. Lalki wszystkiego nie załatwią - burknęła niezbyt miło do Juranu, sama nie wiedząc jak się zachować. Rzadko zdarzało się by kogoś mogła uratować, zazwyczaj pełniła bardziej ofensywne funkcje. To było niemal do niej niepodobne, ale też nie zamierzała kogoś spisywać na straty bo nie uskoczył na czas przed wielkim głazem.
Odetchnęła, patrząc na bijuu i kłęby dymu z jego paszczy. Nie wiedziała dlaczego ich nie atakuje, tylko się tak czai, może rzeczywiście była nastawiona bardziej.. Pokojowo? Yoichi z pewnością miał inne zdanie, a miał styczność z innym. Byli w takim stanie zawieszenia, nie widząc co robić - atakować? Odezwać się? Próbować pieczętować? Nikt nie chciał być pierwszym, który nada jakiś ton. Może dlatego interwencja z zewnątrz kompletnie ją zaskoczyła.
Wrzask, po czym dźwięk ciała rozplaskującego się o ziemię. Skrzywiła się automatycznie - ani widok ani dźwięk sympatyczny nie był - ale nie zdążyła zrobić więcej. Zauważyła jak ktoś pojawia się przed Pięcioogoniastym i patrzy mu prosto w oczy.
"Już po nim", przeleciało jej przez głowę, kiedy ten zaczął się szarpać, ale.. Zatrzymał się. Chise obserwowała jak w oczach białego koniodelfina pojawia się dobrze znany jej symbol. Mogła zobaczyć w nich trzy łezki sharingana. Chociaż nie znała tego człowieka i tak mimowolnie odetchnęła widząc jak się uspokaja i nieruchomieje.
Oczywiście ulga nie mogła trwać długo. Mniej więcej do pierwszej wypowiedzi nieznajomego. Po nim jednak tylko dopiero zmarszczyła brwi, nie wiedząc do końca jak interpretować jego słowa. Kolejna jego wypowiedź była jedna dość jednoznaczna. Okazało się jednak, że Murai zna tego człowieka - to tylko jeszcze bardziej skonfundowało dziewczynę. Yoshimitsu? Cisnęło się jej na usta pytanie "a kim ty kurwa pajacu jesteś?", ale się powstrzymała. Obserwowała innych członków drużyny, czekając.. Sama nie wiedziała na co. Na jakiś znak? Niecierpliwiło ją to stanie i dlatego atak Kyoshiego był w idealnym momencie. Zaczęła składać pieczęcie razem z nim, do techniki opracowanej przez Shigę, po czym wyprostowała rękę by wystrzelił z niej strumień ognia o znakomitym zasięgu. Nie zamierzała jeszcze atakować bezpośrednio - jeszcze. Uważała oczywiście na tych, który ruszyli do przodu, nie chcąc im strzelić w plecy albo wejść komuś w drogę, koordynacja przede wszystkim! Choć ważna była także uwaga i myślenie o sobie i osobach w swoim otoczeniu - dziewczyna nadal uważała na siebie i Kaia, gotowa do uników i użycia do tego nawet czakry i technik ninjutsu. Słysząc słowa Juranu lekko kiwnęła głowę, przyjmując tą.. Pomoc, czy brzemię, w zależności jak to nazwać.
  • Chise zgania Juranu
  • Widząc atak Kyoushiego sama składa pieczęcie do ataku
Plan z ratowaniem Kaia nadal aktualny, czyli "Żeby zabrać Kaia, Chise w razie potrzeby używa techniki bandażowej by go do siebie przywiązać, a następnie shunshina. Kiedy sytuacja staje się gorąca, uruchamia pieczęć by przyśpieszyć swoje ruchy."
Nazwa
Tachihou Houtai
Ranga
C
Pieczęci
Brak
Zasięg
15 metrów
Koszt E: 24% | D: 18% | C: 15% | B: 12% | A: 9% | S: 6% | S+: 3% (za kontrolę nad 2 bandażami + 1/2 na turę)
Dodatkowe
Wymagane zabandażowane ręce
Opis Technika bardzo prosta i niesamowicie przydatna. Użytkownik wpływa na bandaże, które ma przywiązane do kończyn górnych przelewając do nich część swojej chakry. Bandaże tuż po tej operacji mogą się rozwinąć i być kontrolowane jak np. bicz czy też do chwytu. Ich siła jest równa 80, odnosi się to zarówno do podnoszenia przedmiotów, jak i krępowania ruchów przeciwnika. Pomimo użycia chakry materiał jest tylko trochę wzmocniony i po dłuższym używaniu lepiej kupić nowe bandaże.
Nazwa
Katon: Arashi Hinote
Dziedzina
Techniki żywiołowe, Katon
Ranga
B
Pieczęci
Tygrys -> Wąż -> Tygrys -> Dzik -> Smok
Zasięg
20 metrów mały strumień/40 metrów duży strumień.
Koszt D: 18% | C: 15% | B: 12% | A: 9% | S: 6% | S+: 3% (koszt na turę, za większy strumień 2x koszt)
Dodatkowe Wymagana znajomość: Katon: Gōkakyū no Jutsu, Kontrola Czakry poziomu D.
Opis Technika skromna na początku, której potęga polega tak naprawdę na poświęceniu użytkownika, jego pewności co do losów walki oraz rozeznania w sytuacji na polu bitwy. Użytkownik koncentruje czakrę w swojej ręce, ognista powłoka pokrywa ją od łokcia do opuszków palców, a potem wystarczy wyprostowanie dłoni i uwolniony zostaje ogień. Katon uwalniany jest w postaci strumienia lub słupa ognia idącego tak, jak użytkownik wskazuje dłonią. Początkowy zasięg to dwadzieścia metrów od dłoni do celu - powyżej którego ogień się rozpływa w powietrzu, gdzie słup-strumień ma metr średnicy i mniej więcej kształt spłaszczonego walca. Za przesłanie dodatkowej czakry do ręki, użytkownik jest w stanie zwiększyć zasięg ognia. Ogień jest standardowej siły, co katony tej samej rangi, nie jest bardziej gorętszy (jak w przypadku innej techniki tej rangi, Karyudan), jego główną cechą jest to, że jest to ciągły napływ ognia przypominający miotacz ognia.
Początkowy zasięg strumienia to 20 metrów, a za podwójny koszt zasięg zwiększa się do 40 metrów.
Link do tematu postaci
KLIK!
Nazwa
Shunshin no Jutsu
Ranga
B
Pieczęci
Baran / Brak (wtedy zasięg jest o połowę mniejszy)
Zasięg Max.
75 metrów
Koszt
E: 36% | D: 28% | C: 20% | B: 16% | A: 12% | S: 8% | S+: 4%
Dodatkowe
Brak dodatkowych wymagań
Opis Specjalna technika Ninjutsu, która pozwala na wykonanie błyskawicznego przeskoku z jednego miejsca na drugie. Ograniczeniem tej techniki jest linia poruszania, która musi przebiegać w linii prostej. Szybkość z jaką się poruszamy przy tej technice jest praktycznie nie do zauważenia dla innych przez co technika często jest wykorzystywana w celu szybkiego przemknięcia niezauważonym pod samym nosem oponenta. Dla uzyskania efektu zaskoczenia miejsce zniknięcia oraz miejsce dotarcia przysłania kłębek dymu stwarzając wrażenie wykonania teleportacji choć w rzeczywistości jest to skok.
Uwagi W przypadku posiadania przez użytkownika percepcji poniżej 80, użytkownik jest skołowany przez co najmniej 2 sekundy, od 81 do 160 percepcji występuje tylko potkniecie uniemożliwiające płynne przeprowadzenie działania, a powyżej percepcji 160 użytkownik nie odczuwa żadnych efektów ubocznych wykonanego skoku.
KEKKEI GENKAI: -
NATURA CHAKRY: Katon
STYLE WALKI: Nanken no Mai
UMIEJĘTNOŚCI:
  • Wrodzona - Ślepiec
  • Nabyta -
WSPOMAGACZE: CS;
Ciężarki - założone 21.07;
ATRYBUTY PODSTAWOWE:
  • SIŁA 50
    WYTRZYMAŁOŚĆ 120 + 10 (bonus z ciężarków)
    SZYBKOŚĆ 180 + 40 (bonus ze zdjętych ciężarków)
    PERCEPCJA 135 | 162 z bonusem
    PSYCHIKA1
    KONSEKWENCJA60
SUMA ATRYBUTÓW FIZYCZNYCH: 514 bez bonusów
KONTROLA CHAKRY B
MAKSYMALNE POKŁADY CHAKRY: 96%
MNOŻNIKI: +20% percepcji, styl na S: +25 szybkość i percepcja
POZIOM ROZWOJU DZIEDZIN NINPŌ:
  • STYLE WALKI 1 (dziedzina D)
    • Nanken no Mai - S
    • ---
    • ---
    NINJUTSU B
    ELEMENTARNE
    KATON B
JUTSU:
Ninjutsu D:
Utsusemi no Jutsu
Dorobou - WT
Suienzou no Jutsu

Ninjutsu C:
Hari Jiro
Hari Jugoku
Tachihou Houtai
Hitei Musho

Ninjutsu B:
Shunshin no Jutsu
Otakebi - WT

Nanken no Mai B:
Jagguru WT ranga B
Shikata no keikyoku WT ranga B

Katon D:
Katon: Hōsenka no Jutsu
Katongagure no jutsu - wt

Katon C:
Katon: Gōkakyū no Jutsu (nauczone na start)
Kaengiri (nauczone na start)
Katon: Endan (nauczone na start)
Katon: Kasumi Enbu no Jutsu (nauczone na start)
Katon: Kaen Senpū (nauczone na start)
Katon: Ryūka no Jutsu
Katon: tsubame - WT

Katon B:
Katon: Hibashiri
Katon: Haisekishō
Katon Arashi Hinote WT Shigi
Katon: Hitsukejin WT Shigi
Katon: Dai Endan
Katon: Karyū Endan
Katon: Karyūdan
Katon: Benijigumo
Katon: Ketatamashii

EKWIPUNEK
PRZEDMIOTY PRZY SOBIE (WIDOCZNE):
  • 7 mieczy obusiecznych
  • Bandaż na rękach (15m)
  • Maska
  • 2 x kabury na udach
  • 2 x torba
  • duża torba
  • Karwasz
  • Bransoletka z wisiorkiem
  • komin na szyi
PRZEDMIOTY SCHOWANE (NIEWIDOCZNE):
Kabura 1:
  • 4 Kunai
  • Granat dymny
Kabura 2:
  • Nietoperzowy bumerang
  • Makibishi w kształcie zwierzęcych kłów - 20
  • Notka Świetlna - 5
  • Senbon - 50
Torba 1:
  • Granat Dymny 10
  • Fałszywe notki 15
  • Stalowa żyłka (1m) 20
  • Bojowa pigułka żywnościowa 1
  • Pigułka ze skrzepniętą krwią 3
  • 5 zakrzywionych shurikenów 5
  • Szpony
Torba 2:
Torba 2
  • 20 kwadratowych shurikenów
Duża torba
  • Fuma Shuriken 2 x 90 = 180
  • Kuzuri
0 x
Awatar użytkownika
Toshiro
Posty: 1355
Rejestracja: 25 lis 2018, o 23:42
Wiek postaci: 24
Ranga: Akoraito | San
Krótki wygląd: Ubiór: https://i.imgur.com/4b7w2iP.png
Maska: https://i.imgur.com/NQByJxc.png
Widoczny ekwipunek: 2 wakizashi przy lewym boku, duża torba na dole pleców
GG/Discord: Harikken#4936

Re: [Event] Podziemia Iglicy

Post autor: Toshiro »

Strach. Przerażenie. Podziw. Niedowierzanie. Niemoc. Dużo się teraz działo w głowie Nishiyamy, który po raz pierwszy od dawna tak na prawdę nie wiedział co ze sobą zrobić. Brać nogi za pas i uciec w popłochu przed ogromną, nastroszoną bestią? Stać i czekać na okazję, aby być może być chociaż przez chwilę przydatny? Krótko mówiąc nieźle go wcięło, jednak z "pomocą" przyszedł Shikarui - sabotażysta amator. Choć notka była przez niego zauważona, to nie sposób był na to jakkolwiek zareagować. Na (nie)szczęście zdołał jednak zareagować Ichirou, który pozbył się go odrzucając na bok gdzieś swoim piaskiem. Toshiro nie potrzebował zbyt dużo, aby posłuchać się bardziej doświadczonych i silniejszych osób, które oczywiście darzył podziwem i im ufał. Przez Sanadę został zarządzony odwrót i choć był on całkiem logiczny, to dopiero po chwili przemyślenia miało dojść do czarnowłosego, że jednak nie tak bardzo jak na samym początku mu się wydawało. Jak na samym początku chciał uciekać i łapać się tej brzytwy kiedy tonął, tonął przytłoczony majestatem tej ogromnej chakry.
Niemniej jednak po chwili wstrząsnęło nim kolejne wydarzenie, którego w ogóle się nie spodziewał. Kyoko, która zarządziła odwrót została również wepchnięta do jamy, do której przed chwilą miał wpaść kamień. Czarnowłosy chyba jako jeden z nielicznych nie postrzegał Senju aż tak źle jak inni, poza tym przydawała się w każdym starciu i cały czas ich wspierała, więc... No cóż, w każdym razie wyglądało na to, że nie będzie już ich wspierać. Jej krzyk echem odbił się w uszach Toshiro, aż w końcu (chyba) dało się słyszeć jak z kobiety zostaje tylko krwawa miazga. Ten świetny pomysł podsunął nie kto inny jak Shikarui, który chyba był zadowolony z przebiegu sprawy. Oni zaś zdążyli się w tym czasie nieco wycofać, reszta raczej nie ruszyła się nawet z miejsca chyba będąc zbyt zszokowanym wobec tego co działo się na ich oczach. Mieszkaniec Karmazynowych Szczytów zapewne też by tylko stał i patrzył się co dalej zrobić gdyby nie to, że Shikarui był tym bodźcem, który podjudził go do ucieczki. Chłopak zdecydowanie dał się ponieść, biegnąc ślepo z powrotem. Nie wiedziali tak na prawdę czy zaraz nie wpadną w kolejną pułapkę przeciwnika. Choć tak na prawdę, nikt nie wiedział kim jest przeciwnik, bo jak się okazało, chodzi nawet pośród nich. Nie trzeba było czekać na kolejną niespodziankę i oh, kolejną niemiłą. Ktoś z boku mógłby stwierdzić, że przecież powinien się już do czegoś takiego przyzwyczaić - nic bardziej mylnego, ponieważ w takiej sytuacji każdemu trudno byłoby się odnaleźć. Wszystko zmieniało się zupełnie jak w kalejdoskopie, można by rzec, że jak w kalejdoskopowym oku Yoshimitsu, który teraz użył go do przejęcia kontroli nad Biju. Oczywiście o tę niespodziankę chodziło, jednakże chłopak nie wiedział, iż ten użył do tego swojego dojutsu. Do jego uszu dotarło jedynie oświadczenie, że demon został przez niego przejęty. Na to wszystko od razu odezwała się Asaka, która zdziwiona była również ich nagłym zatrzymaniem się. Dopiero teraz Toshiro nieco oprzytomniał i zaczął myśleć nieco bardziej racjonalnie.
- Ale przecież... Nie damy radę sami przedrzeć się przez tę dżunglę z powrotem do dowództwa, a oni na pewno już są w drodze. Nie przez te gejzery z czającym się tam w lasach łucznikiem, który zapewne tylko czeka aż podejdziemy mu pod celownik. Wcześniej nie byliśmy w stanie go wykryć i straciliśmy Gyoriego, od tak. Myślę, że powinniśmy wrócić do reszty. Może nie od razu, ale jednak. Czekanie tutaj nie da nam zbyt dużo, a inni na pewno zobaczyli ten wystrzał, który nas zatrzymał. - oznajmił dalej nieco roztrzęsionym głosem, ale już z większą pewnością.
- Oprócz tego, Ichirou, który miał już do czynienia z ogoniastą bestią nie wycofał się, czyli poniekąd widzi dla nas tam jakąś szansę. Weźcie to pod uwagę. Na dodatek to przejęcie kontroli... Skoro ktoś od tak potrafi przejąć sobie kontrolę nad tym czyś, to tak na prawdę może nie jest to najgorsze zagrożenie, z którym przyjdzie nam się mierzyć i może być ono właśnie pośród tego lasu czekając na dogodną chwilę. Grupa tego Ichikatsu na pewno jest o wiele liczniejsza, nie wspominali o tym, że Masaki jest z nimi, on też może z kimś współpracować. Nie wiem... Myślę, że mimo wszystko powinniśmy się trzymać razem i jakoś współpracować.- oznajmił z zamiarem powrotu, albo chociaż ponownego zbliżenia się do ich wcześniejszej grupy. Miał nadzieję, że ich "drużyna" na to pójdzie i nie zaczną dalej uciekać. Wydawało mu się to w tej sytuacji zupełnie bez sensu, tym bardziej, że tamten łucznik na pewno widział co dzieje się w okolicy, wiedział to zapewne już każdy, nawet nie posiadając jakichś szczególnych umiejętności obserwacji.

KP:
Staty:
  Ukryty tekst
Techniki:
  Ukryty tekst
0 x