- Nazwa
- Sennō Sōsa no Jutsu
- Pieczęci
- ???
- Zasięg
- Dotykowy
- Koszt
- E: 36% | D: 28% | C: 20% | B: 16% | A: 12% | S: 8% | S+: 4%
- Wymagania
- Iryojutsu B
- Opis Technika pozwala na zmianę wspomnień ofiary poprzez zakorzenienie w jego przeszłości nowego fragmentu. Wykonuje się to poprzez aplikację senbon'a z zapieczętowanym wspomnieniem do ośrodka pamięci znajdującego się w mózgu. Ofiara w trakcie całej czasochłonnej procedury musi być nieprzytomna, po przeprowadzeniu zabiegu nie jest w stanie stwierdzić, że jest coś nie tak z jej wspomnieniami, uznaje je za prawdziwe. Jedynie osoba dobrze znająca przeszłość celu jest w stanie stwierdzić nieścisłości. Yamanaka w trakcie przeglądania wspomnień bez problemu wykryje ingerencję osoby trzeciej, podobnie doświadczony medyk(Iryo B) podczas badania głowy jest w stanie znaleźć senbon i usunąć go poprzez zabieg.
Sennō Sōsa no Jutsu
Sennō Sōsa no Jutsu
Fuinjutsu ranga A
0 x
- Jun'ichi
- Martwa postać
- Posty: 1906
- Rejestracja: 31 maja 2018, o 12:41
- Wiek postaci: 21
- Ranga: Dōkō
- Krótki wygląd: Przeciętnego wzrostu i wagi chłopiec, którego pokryte bliznami ciało skryte jest pod prostą, dwukolorową szatą. Twarz jako szczególnie szpetna jest całkowicie zakryta maską.
- Link do KP: http://shinobiwar.pl/viewtopic.php?f=32 ... 429#p86350
- Multikonta: -
- Lokalizacja: Warszawa
Re: Sennō Sōsa no Jutsu
Technika była użyta na Yuurze - link
Umieszczenie regularnego senbona w mózgu raczej nie byłoby bezpieczne, w sumie pewnie nawet niemożliwe. W opisie jaki znalazłem na wiki mowa jest o małej igiełce.
Sama technika nie zmienia wspomnień tylko blokuje niektóre z nich. W przypadku, który mieliśmy w mandze, Sasori zapieczętował wspomnienia Yuury o tym, że jest agentem, że pracuje dla niego i jaka jest jego misja.
Proponuję taki opis. usunięcie techniki możliwe poprzez usunięcie igły albo samo złamanie pieczęci (nawet niekoniecznie znając samą technikę) ale z Fuinjutsu na A.
Usunąłem fragment o tym, że ktoś może stwierdzić nieścisłości bo w sumie do samej techniki nic to nie wnosi.
Umieszczenie regularnego senbona w mózgu raczej nie byłoby bezpieczne, w sumie pewnie nawet niemożliwe. W opisie jaki znalazłem na wiki mowa jest o małej igiełce.
Sama technika nie zmienia wspomnień tylko blokuje niektóre z nich. W przypadku, który mieliśmy w mandze, Sasori zapieczętował wspomnienia Yuury o tym, że jest agentem, że pracuje dla niego i jaka jest jego misja.
Proponuję taki opis. usunięcie techniki możliwe poprzez usunięcie igły albo samo złamanie pieczęci (nawet niekoniecznie znając samą technikę) ale z Fuinjutsu na A.
Usunąłem fragment o tym, że ktoś może stwierdzić nieścisłości bo w sumie do samej techniki nic to nie wnosi.
0 x
- Asaka
- Postać porzucona
- Posty: 1496
- Rejestracja: 18 maja 2018, o 13:08
- Wiek postaci: 27
- Ranga: Sentoki
- Krótki wygląd: Białowłosa, złotooka, niewysoka
- Widoczny ekwipunek: Kabury na broń na udach; duża torba na pośladkach; bransoletka na prawym nadgarstku; obrączka na palcu; wielki wachlarz na plecach
- Link do KP: http://shinobiwar.pl/viewtopic.php?f=32&t=5564
- Aktualna postać: Airan
Re: Sennō Sōsa no Jutsu
Jestem za zmianami proponowanymi przez Junka (: nie mam nic więcej do dodania, technika jest sensowna. I faktycznie można by ją poznać poprzez zwój.
0 x
赤 · 水 · 晶

· · ·
seasons don't fear the reaper
nor do the wind, the sun or the rain

· · ·
seasons don't fear the reaper
nor do the wind, the sun or the rain
- Sans
- Administrator
- Posty: 5407
- Rejestracja: 14 lut 2015, o 11:23
- Wiek postaci: 8
- Multikonta: Yuki Hoshi; Uchiha Hiromi; Papyrus
Re: Sennō Sōsa no Jutsu
Opis fajny ale jak dla mnie to powinno mieć wymaganie dwóch Sek, iryo i fuin. to znaczy sama technika na fuin S, a do niej wymagane iryo S. Do tego podniesione zostałyby też te wymogi do zniesienia tej techniki w opisie Juna. Nie wiem też czy powinna zostać zakazaną czy nie, technika jest bardziej fabularna i ma dużo ograniczeń w postaci nieprzytomnego pacjenta, więc żeby to na kimś zastosować i tak musimy mieć nad nim pełną władzę. Z drugiej jednak strony jeśli pojawi się 4 czy 5 postaci z taką techniką to może się tu bardzo dziwnie porobić.
0 x

- Akarui
- Postać porzucona
- Posty: 1567
- Rejestracja: 8 cze 2017, o 01:03
- Krótki wygląd: Jak na avku brązowy płaszcz z kożuszkiem - mamy zimę! ;)
- Link do KP: http://shinobiwar.pl/viewtopic.php?p=54569#p54569
Re: Sennō Sōsa no Jutsu
Myślę jak TF.
I trzebaby zakazać, dać powiedzmy 5 zwojów na świat i niech sobie je ludzie zdobywają.
I trzebaby zakazać, dać powiedzmy 5 zwojów na świat i niech sobie je ludzie zdobywają.
0 x
MOWA
- Jun'ichi
- Martwa postać
- Posty: 1906
- Rejestracja: 31 maja 2018, o 12:41
- Wiek postaci: 21
- Ranga: Dōkō
- Krótki wygląd: Przeciętnego wzrostu i wagi chłopiec, którego pokryte bliznami ciało skryte jest pod prostą, dwukolorową szatą. Twarz jako szczególnie szpetna jest całkowicie zakryta maską.
- Link do KP: http://shinobiwar.pl/viewtopic.php?f=32 ... 429#p86350
- Multikonta: -
- Lokalizacja: Warszawa
Re: Sennō Sōsa no Jutsu
Wiecie, ze dając technice wymóg 2 rang S skazujecie ją właściwie na zapomnienie? Szczerze, kto będzie chciał się męczyć z wbijaniem Iryo S i Fuin S, później robienie wyprawy S po technikę tylko po to, żeby zablokować komuś trochę wspomnień... już lepiej wbić Nin S i zdobyć Hiraishina/Edo czy cokolwiek innego co ma wartość bojową, a nie bardziej fabularną.
Ja jestem za Fuin A + Iryo B + zakazana i ograniczona np. do 3 zwojów. To i tak duże ograniczenie, ale przynajmniej jakieś osiągalne w realiach i tempie rozwoju jakie jest na SW.
Ja jestem za Fuin A + Iryo B + zakazana i ograniczona np. do 3 zwojów. To i tak duże ograniczenie, ale przynajmniej jakieś osiągalne w realiach i tempie rozwoju jakie jest na SW.
0 x
- Asaka
- Postać porzucona
- Posty: 1496
- Rejestracja: 18 maja 2018, o 13:08
- Wiek postaci: 27
- Ranga: Sentoki
- Krótki wygląd: Białowłosa, złotooka, niewysoka
- Widoczny ekwipunek: Kabury na broń na udach; duża torba na pośladkach; bransoletka na prawym nadgarstku; obrączka na palcu; wielki wachlarz na plecach
- Link do KP: http://shinobiwar.pl/viewtopic.php?f=32&t=5564
- Aktualna postać: Airan
Re: Sennō Sōsa no Jutsu
Sporo racji w tym jest, wbijanie obu dziedzin na S skaże tę technikę na kompletne zapomnienie. Mieszanie ze wspomnieniami jednak nie powinno być łatwą sprawą i osobiście dałabym tę technikę na Fuin S, a w wymaganiach Iryo mogłoby być na tym B nawet. No i zakazana, więc ograniczenie ilości zwojów. Zaś złamanie techniki - nadal jestem za tym co proponował Jun, a więc Iryo B lub Fuin A (S?), ewentualnie dezaktywacja przez użytkownika.
0 x
赤 · 水 · 晶

· · ·
seasons don't fear the reaper
nor do the wind, the sun or the rain

· · ·
seasons don't fear the reaper
nor do the wind, the sun or the rain
- Kakita Asagi
- Gracz nieobecny
- Posty: 1831
- Rejestracja: 15 gru 2017, o 17:45
- Wiek postaci: 28
- Ranga: Samuraj (Hatamoto)
- Krótki wygląd: Mężczyzna o ciemnych włosach i niebieskich oczach, wzrostu około 170 cm. Ubrany w kremowe kosode, z brązową hakama oraz granatowym haori z rodowym symbolem. Na głowie wysłużony, ale nadal w dobrym stanie kapelusz.
- Widoczny ekwipunek: - Zbroja
- Tachi + Wakizashi
- Długi łuk + Kołczan - Link do KP: http://shinobiwar.pl/viewtopic.php?f=33&t=4518
- GG/Discord: 9017321
- Multikonta: Hayabusa Jin
- Lokalizacja: Wrocław
Re: Sennō Sōsa no Jutsu
Zgadzam się z Jun'chi i Asaka - jeśli jakaś technika będzie miała w wymogach 2 dziedziny S, to zdecydowanie robi się raz że nieatrakcyjna, dwa zdecydowanie obniża szansę jej zdobycia.
Na moje, spokojnie może to być Fuin S, ale z Iryo-B. Już samo to wymaga "wycieczkę" najwyższej rangi i szczerze wątpię, by ktoś się po to w ogóle wybrał. Zaletą z pojawienia się tej techniki w kanonie będzie to, że dostaniemy wyznacznik dla podobnych WT (które się mogą pojawić) - będzie więc stanowiło niejako "odważnik" jak trudne są to zabawy.
Co do samego wyjmowania techniki, to tutaj bym zachował takie samego wymagania jak na technikę - skoro tak trudno ją umieścić i wykonać, to wyjęcie jej i anulowanie wpływu nie może być łatwiejsze.
Na moje, spokojnie może to być Fuin S, ale z Iryo-B. Już samo to wymaga "wycieczkę" najwyższej rangi i szczerze wątpię, by ktoś się po to w ogóle wybrał. Zaletą z pojawienia się tej techniki w kanonie będzie to, że dostaniemy wyznacznik dla podobnych WT (które się mogą pojawić) - będzie więc stanowiło niejako "odważnik" jak trudne są to zabawy.
Co do samego wyjmowania techniki, to tutaj bym zachował takie samego wymagania jak na technikę - skoro tak trudno ją umieścić i wykonać, to wyjęcie jej i anulowanie wpływu nie może być łatwiejsze.
0 x

Poza tym, uważam, że należy skasować Henge i Kawarimi.
Heroic battle Theme|Asagi-sensei Theme|Bank|Punkty historii|Własne techniki| Przedmioty z Kuźni | Inne ujęcie | Pieczątka
Lista samurajek, które były na forum, ale nie zostały moimi uczennicami i na pewno przez to nie grają.
- Mokoto (walczyła na Murze)
- Mitsuyo (nigdy nie opuściła Yinzin)
- Inari (była uczennicą Seinara)
- Sakiko (byłą roninką, obierała ziemniaki na misji D)
- Akarui
- Postać porzucona
- Posty: 1567
- Rejestracja: 8 cze 2017, o 01:03
- Krótki wygląd: Jak na avku brązowy płaszcz z kożuszkiem - mamy zimę! ;)
- Link do KP: http://shinobiwar.pl/viewtopic.php?p=54569#p54569
- Boyos
- Administrator
- Posty: 4139
- Rejestracja: 11 lut 2018, o 11:20
- Ranga: Starszy Kapral
- GG/Discord: Boyos#3562
- Multikonta: Ario
Re: Sennō Sōsa no Jutsu
Trochę posucha tutaj, więc zapraszam do dalszej dyskusji (:
Fuinjutsu rangi S
Fuinjutsu rangi S
- Nazwa
- Sennō Sōsa no Jutsu
- Pieczęci
- Królik → Pies → Wół → Ptak → Tygrys → Szczur → Baran → Koń → Tygrys
- Zasięg
- Bezpośredni
- Koszt
- C: 50% | B: 40% | A: 30% | S: 20% | S+: 10%
- Wymagania
- Iryojutsu B, Kontrola Chakry C
- Opis Technika pozwala na zapieczętowanie wybranych wspomnień danej osoby poprzez umieszczenie w jej mózgu niewielkiej igiełki (nie senbon), na którą nałożona jest specjalna formuła pieczętująca. Aby zaaplikować igłę, należy wykonać zabieg (Iryojutsu min. B) oraz aktywować technikę serią pieczęci - podczas całego procesu, ofiara musi być nieprzytomna.
Po aktywacji techniki, ofiara nosząca w głowie igłę nie pamięta absolutnie nic z tego, co miało zostać zapieczętowane i nawet usilne wmawianie jej niektórych faktów nie jest w stanie odwrócić działania techniki.
Zdolności Yamanaka są w stanie dotrzeć do owych wspomnień, jednak złamanie pieczęci i przywrócenie pamięci wymaga wiedzy z dziedziny Iryojutsu (B) oraz Fuinjutsu (S) i zabiegu podobnego jak przy nakładaniu jutsu (nie trzeba znać jednak tej techniki, by odwrócić proces). Technika może być dezaktywowana przez jej wykonawcę z użyciem pieczęci Tygrysa. Ofiara doznaje wtedy nagłego bólu głowy i przez kilkanaście sekund nie jest w stanie funkcjonować w pełni sprawnie. - Uwaga Jest to kinjutsu, możliwe do nauki tylko ze specjalnego, zdobycznego zwoju - na świecie istnieją jedynie 3 sztuki zawierające tę wiedzę.
0 x

- Jun'ichi
- Martwa postać
- Posty: 1906
- Rejestracja: 31 maja 2018, o 12:41
- Wiek postaci: 21
- Ranga: Dōkō
- Krótki wygląd: Przeciętnego wzrostu i wagi chłopiec, którego pokryte bliznami ciało skryte jest pod prostą, dwukolorową szatą. Twarz jako szczególnie szpetna jest całkowicie zakryta maską.
- Link do KP: http://shinobiwar.pl/viewtopic.php?f=32 ... 429#p86350
- Multikonta: -
- Lokalizacja: Warszawa
Re: Sennō Sōsa no Jutsu
Tak było w mandze. Yura siedział sobie z radą i nagle odzyskał wspomnienia, rozbolała go głowa na kilka minut i tyle. Technikę można więc dezaktywować na dowolnej odległości po prostu składając wymaganą pieczęć chociaż nie było pokazane jak Sasori to dokładnie zrobił.
Dla mnie aktualna wersja jest ok, możliwa do zdobycia chociaż
Dla mnie aktualna wersja jest ok, możliwa do zdobycia chociaż

0 x
- Sans
- Administrator
- Posty: 5407
- Rejestracja: 14 lut 2015, o 11:23
- Wiek postaci: 8
- Multikonta: Yuki Hoshi; Uchiha Hiromi; Papyrus
Re: Sennō Sōsa no Jutsu
Dałem jeszcze tylko doprecyzowanie o tym, że zdjęcie techniki oprócz iryo B i fuina S wymaga też zabiegu podobnego jak przy nakładaniu jutsu. Oczywiście dotyczy to tylko tych osób trzecich, które chciałyby uwolnić od niej ofiarę.
Ogólnie to nie mam zastrzeżeń. 48h na uwagi reszty modów, jeśli nie będzie do tego czasu aktywności to uznaję jako akcept.
Ogólnie to nie mam zastrzeżeń. 48h na uwagi reszty modów, jeśli nie będzie do tego czasu aktywności to uznaję jako akcept.
0 x

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości