Z rybki minimini w maximaxi
- Shīrōdo
- Posty: 124
- Rejestracja: 18 mar 2025, o 18:53
- Wiek postaci: 23
- Ranga: Dōkō
- Krótki wygląd: 147cm | 35kg
Niebieska skóra, skrzela, ostre zęby
Jak na avku - Widoczny ekwipunek: Włócznia na plecach
- Link do KP: viewtopic.php?p=222736#p222736
- Multikonta: Gōsui
Re: Z rybki minimini w maximaxi
Weź zaznacz na zielono albo opisz osobno albo jakoś wszystkie zmiany, bo już to przerabiałem w reworku uchiha obok gdzie porównywałem zdanie po zdaniu. Bardzo by mi to ułatwiło.
1 x
- Shīrōdo
- Posty: 124
- Rejestracja: 18 mar 2025, o 18:53
- Wiek postaci: 23
- Ranga: Dōkō
- Krótki wygląd: 147cm | 35kg
Niebieska skóra, skrzela, ostre zęby
Jak na avku - Widoczny ekwipunek: Włócznia na plecach
- Link do KP: viewtopic.php?p=222736#p222736
- Multikonta: Gōsui
Re: Z rybki minimini w maximaxi
Kurde, trudne się wylosowało. Można inny zestaw pytań prosić?
A tak serio to udałem to już dość dawno więc mówiąc prawdę nie piętami wszystkich zmian ale na pewno: Dodałem wartości liczbowe technik, Zmieniłem ilości pieczęci (była jedną technika co miała +/- 25 i to chyba była B technika, zmieniłem trochę rangi technik i chyba zmieniłem trochę opis zakazanej S z rekinem
Edit:
Pomogłem sobie AI Grokiem więc powinno się zgadzać bardziej niż mniej, a główne zmiany to:
Podsumowanie zmian
Dai Bakusui Shōha:
Obniżono koszty chakry i dodano rangę D.
Dodano statystyki (Siła, Szybkość, Wytrzymałość).
Skrócono i uproszczono opis, podkreślając funkcję ataku i dostarczania wody.
Drobne zmiany w formacie opisu zasięgu.
Daikōdan no Jutsu:
Dodano koszt utrzymania (+1/2 na turę).
Dodano statystyki i szczegółowy opis mechaniki pochłaniania technik.
Dodano informację o rozmiarze rekina (10m).
Senshokukō:
Dodano statystyki.
Opis bez zmian.
Suirō Sameodori no Jutsu:
Zasięg zmieniono z „Dowolny” na „150m”.
Dodano koszt na turę, sugerując konieczność podtrzymywania techniki.
Usunięto wzmiankę o braku potrzeby podtrzymywania.
EDITT: Więcej szczegółów dokonanych zmian:
A tak serio to udałem to już dość dawno więc mówiąc prawdę nie piętami wszystkich zmian ale na pewno: Dodałem wartości liczbowe technik, Zmieniłem ilości pieczęci (była jedną technika co miała +/- 25 i to chyba była B technika, zmieniłem trochę rangi technik i chyba zmieniłem trochę opis zakazanej S z rekinem
Edit:
Pomogłem sobie AI Grokiem więc powinno się zgadzać bardziej niż mniej, a główne zmiany to:
Podsumowanie zmian
Dai Bakusui Shōha:
Obniżono koszty chakry i dodano rangę D.
Dodano statystyki (Siła, Szybkość, Wytrzymałość).
Skrócono i uproszczono opis, podkreślając funkcję ataku i dostarczania wody.
Drobne zmiany w formacie opisu zasięgu.
Daikōdan no Jutsu:
Dodano koszt utrzymania (+1/2 na turę).
Dodano statystyki i szczegółowy opis mechaniki pochłaniania technik.
Dodano informację o rozmiarze rekina (10m).
Senshokukō:
Dodano statystyki.
Opis bez zmian.
Suirō Sameodori no Jutsu:
Zasięg zmieniono z „Dowolny” na „150m”.
Dodano koszt na turę, sugerując konieczność podtrzymywania techniki.
Usunięto wzmiankę o braku potrzeby podtrzymywania.
EDITT: Więcej szczegółów dokonanych zmian:
### Wstęp do analizy
Na podstawie Twojego zapytania, przeanalizowałem dwa podane bloki tekstu. Wyglądają one na opisy technik (jutsu) i mechaniki klanu Hoshigaki z uniwersum Naruto, prawdopodobnie pochodzące z systemu RPG lub forumowego settingu ninja. Pierwszy blok (nazwijmy go "Wersja 1") skupia się na czterech zaawansowanych technikach rangi A i S, bez szerszego kontekstu klanu. Drugi blok ("Wersja 2") to pełniejszy opis całego klanu, w tym mechaniki genetycznej (Same no Karada), notek regulacyjnych, spisu wszystkich jutsu od rangi C do S, oraz szczegółowych opisów technik – w tym tych samych czterech z Wersji 1, ale z dodatkowymi elementami jak statystyki i modyfikacjami.
Analiza jest bardzo szczegółowa, jak prosiłeś. Skupiłem się na **wszystkich różnicach** między tymi dwoma blokami. Podzieliłem ją na sekcje:
- **Różnice ogólne i strukturalne**: Dotyczące całego bloku, nie pojedynczych technik.
- **Różnice w mechanice klanu i notkach**: Elementy obecne tylko w Wersji 2.
- **Różnice po technice**: Porównanie każdej wspólnej techniki (Dai Bakusui Shōha, Daikōdan no Jutsu, Senshokukō, Suirō Sameodori no Jutsu). Dla każdej wymieniam różnice w polach jak nazwa, ranga, pieczęci, zasięg, koszt, dodatkowe wymagania, statystyki, opis, uwagi i szczegóły.
- **Techniki unikalne dla Wersji 2**: Krótko wspomniane, bo Wersja 1 ich nie ma.
Różnice wynikają głównie z: dodania statystyk w Wersji 2, zmian w kosztach chakry, zasięgach, dodatkowych efektach, a także drobnych redakcyjnych modyfikacjach opisów (np. precyzja, dodatkowe zdania). Wersja 2 wydaje się być nowszą lub bardziej rozbudowaną iteracją.
### Różnice ogólne i strukturalne
- **Struktura**: Wersja 1 to luźny ciąg opisów czterech technik, z elementami jak "Obrazek" (prawdopodobnie placeholder na grafikę), "Szczegóły" i "Uwaga" dla niektórych. Brak spisu jutsu, mechaniki klanu czy niższych rang. Wersja 2 to kompleksowy opis: zaczyna się od mechaniki klanu (Same no Karada), notek (1-4), spisu jutsu (od C do S), a potem pełne opisy wszystkich technik, w tym niższych rang (Suikōdan no Jutsu, Bakusui Shōha, Goshokuzame, Amesuikōha). Zawiera więcej placeholderów jak "Obrazek" i "Szczegóły".
- **Zakres treści**: Wersja 1 ogranicza się do czterech technik rangi A i S. Wersja 2 obejmuje cały klan, w tym genetykę, bonusy mechaniczne, reguły topienia, interakcje z żywiołami, i dodatkowe techniki (C: Suikōdan no Jutsu, Bakusui Shōha; B: Goshokuzame; A: Amesuikōha, Dai Bakusui Shōha).
- **Styl i język**: Wersja 1 ma krótsze, bardziej zwięzłe opisy, z błędami typograficznymi (np. "Bakusui ShōhaRangaA" bez spacji). Wersja 2 jest bardziej spójna, z dodatkowymi szczegółami mechanicznymi (np. statystyki Siła/Szybkość/Wytrzymałość), precyzyjnymi formułami (np. pochłanianie technik) i notkami regulacyjnymi. Wersja 2 dodaje elementy jak "Statystyki" i "Ilość uzyskanego zasobu wody" dla niektórych technik.
- **Obecność grafik i szczegółów**: Obie wersje mają "Obrazek" i "Szczegóły" jako placeholdery, ale Wersja 2 ma ich więcej, rozłożone po wszystkich technikach.
- **Zakazane techniki**: Wersja 1 ma "Uwaga" tylko dla Daikōdan no Jutsu i Senshokukō (zakazane, zwoj z liderem klanu, zasługi, wyprawy B/A dla Nukeinów). Wersja 2 ma podobne "Uwaga" dla tych samych, ale też integruje to z notkami klanu (Notka 2: brak wiedzy o zakazanych bez fabularnego dostępu).
### Różnice w mechanice klanu i notkach
Te elementy są **wyłącznie w Wersji 2** – Wersja 1 ich nie ma w ogóle:
- **Opis klanu (Same no Karada)**: Szczegółowy opis wyglądu (błękitna skóra, skrzela, szpiczaste zęby), zdolności (lepsze pływanie: 1,2 * Szybkość w wodzie, oddychanie i mówienie pod wodą), wrodzony Suiton, techniki oparte na Suiton.
- **Mechanika klanu**:
- Wygląd: Mieszanka ludzkich i rybich cech.
- Ruch w wodzie: 1,2 * Szybkość.
- Oddychanie: Swobodne pod wodą.
- Bonus chakry: +5% na rangę (D:105%, C:110%, itd. do S:125%).
- **Notka 1**: Narzucony Suiton, wymagania (Suiton o 2 rangi niżej dla klanowych jutsu, z wyjątkami).
- **Notka 2**: Brak wiedzy o zakazanych bez fabularnego dostępu (link do szczegółów).
- **Notka 3**: Reguły topienia – limit tur: 2 + 1 na 40 Wytrzymałości; powyżej: średnia rana/turę. Hoshigaki bez limitu. Poza walką: opcjonalne.
- **Notka 4**: Techniki Hoshigaki liczone jako Suiton w starciach żywiołowych.
- **Spis jutsu**: Pełna lista od C do S, z podziałem na rangi.
### Różnice po technice
#### 1. Dai Bakusui Shōha
- **Nazwa**: Identyczna w obu.
- **Ranga**: Identyczna (A).
- **Pieczęci**: Identyczne (Baran).
- **Zasięg**: Wersja 1: "W przypadku fali kontrolowanej: 60 metrów szerokości i 20 metrów wysokości; W przypadku tworzenia bańki wody jako wstępu do Suirō Sameodori no Jutsu: średnica 50 metrów". Wersja 2: "Kontrolowana Fala: 60m szerokości i 20m wysokości" – brak wzmianki o bańce 50m jako preludium do innej techniki.
- **Koszt**: Wersja 1: "C: 50% | B: 40% | A: 30% | S: 20% | S+: 10% (1/2 utrzymanie)". Wersja 2: "D: 45% | C: 35% | B: 25% | A: 15% | S: 10% | S+: 5% (+ 1/2 na turę)" – inna skala (zaczyna od D, niższe wartości dla wyższych rang), inna notacja utrzymania ("(1/2 utrzymanie)" vs. "(+ 1/2 na turę)").
- **Dodatkowe**: Identyczne (Wymaga znajomości Bakusui Shōha, Suiton B).
- **Statystyki**: Wersja 1: Brak. Wersja 2: "Siła 205, Szybkość 180, Wytrzymałość 140".
- **Opis**: Wersja 1: Dłuższy, bardziej narracyjny (np. "lepsza wersja techniki Bakusui Shōha", szczegółowy opis formowania góry wody, sterowania falami, poruszania się na grzbietach, trudności ucieczki, porwanie przez falę). Wersja 2: Krótszy, skupiony na mechanice (wypluwanie pod siebie, wznoszenie, sterowanie falą, zostawia "Olbrzymie zasoby wody"). Brak w Wersji 2 wzmianki o "górze spiętrzonej wody" czy "porwaniu przez falę".
- **Uwaga/Szczegóły**: Identyczne placeholdery ("Szczegóły"), brak "Uwaga" w obu dla tej techniki.
#### 2. Daikōdan no Jutsu
- **Nazwa**: Identyczna.
- **Ranga**: Identyczna (S).
- **Pieczęci**: Identyczne (Klaśnięcie → Wąż → Pieczęć specyficzna dla techniki).
- **Zasięg**: Identyczny (Max.55 metrów).
- **Koszt**: Wersja 1: "C: 50% | B: 40% | A: 30% | S: 20% | S+: 10%". Wersja 2: "C: 50% | B: 40% | A: 30% | S: 20% | S+: 10% (+ 1/2 na turę)" – dodane utrzymanie na turę w Wersji 2.
- **Dodatkowe**: Identyczne (Wymaga znajomości Suikōdan no Jutsu, Suiton B).
- **Statystyki**: Wersja 1: Brak. Wersja 2: "Siła 200, Szybkość 220, Wytrzymałość 180".
- **Opis**: Wersja 1: Brak szczegółów o rozmiarze rekina (dodane w Wersji 2: "średnica 10m"). Reszta podobna (pochłanianie jutsu, wzmocnienie, neutralizacja). Wersja 2 dodaje sekcję "Pochłanianie technik": Rekin pochłania słabsze niż jego Wytrzymałość, bonusy Siły (+10 za D, +20 za C, itd. do +50 za S). Wersja 1 nie ma tej mechaniki sformalizowanej.
- **Uwaga**: Identyczna (zakazana, zwój lidera, zasługi, wyprawa B dla Nukeinów, uzgodnić z Administracją). Wersja 2 ma "20" na końcu (prawdopodobnie błąd lub resztka).
- **Szczegóły**: Identyczne.
#### 3. Senshokukō
- **Nazwa**: Identyczna.
- **Ranga**: Identyczna (S).
- **Pieczęci**: Identyczne (Brak).
- **Zasięg**: Wersja 1: "Max.125 metrów". Wersja 2: "Max.120 metrów" – minimalna różnica (125 vs. 120).
- **Koszt**: Wersja 1: "B: 60% | A: 45% | S: 30% | S+: 15%". Wersja 2: Identyczny.
- **Dodatkowe**: Identyczne (Wymaga znajomości Goshokuzame, Suiton A).
- **Statystyki**: Wersja 1: Brak. Wersja 2: "Siła 250, Szybkość 220, Wytrzymałość 190".
- **Opis**: Bardzo podobne (tysiąc rekinów, ogromna fala/ściana, rozprysk po uderzeniu, brak przeżywalności). Wersja 1: "Max.125 metrów" w zasięgu, więcej na "ostatnia deska ratunku". Wersja 2: Lekko krótszy, bez zmian merytorycznych.
- **Uwaga**: Identyczna (zakazana, zwój lidera, zasługi, wyprawa A dla Nukeinów, uzgodnić z Administracją).
- **Szczegóły**: Identyczne.
#### 4. Suirō Sameodori no Jutsu
- **Nazwa**: Identyczna.
- **Ranga**: Identyczna (S).
- **Pieczęci**: Identyczne (Brak).
- **Zasięg**: Wersja 1: "Dowolny". Wersja 2: "150m" – Wersja 2 bardziej precyzyjna (ograniczona do 150m).
- **Koszt**: Wersja 1: "C: 50% | B: 40% | A: 30% | S: 20% | S+: 10%". Wersja 2: "C: 50% | B: 40% | A: 30% | S: 20% | S+: 10% (na turę)" – dodane "na turę" w Wersji 2 (sugeruje koszt utrzymania).
- **Dodatkowe**: Identyczne (Wymaga użycia Dai Bakusui Shōha lub dużego zbiornika wodnego, Suiton A).
- **Statystyki**: Wersja 1: Brak. Wersja 2: Brak (unikalne dla tej techniki w obu).
- **Opis**: Podobne (półkula wody, użytkownik w centrum, ruch z użytkownikiem, topienie/śmierć, słabość przy wielu przeciwnikach). Wersja 1: "aktywować raz - potem nie trzeba jej podtrzymywać". Wersja 2: Brak tej frazy, ale koszt "na turę" sugeruje utrzymanie; drobna różnica w opisie kopuły ("półkulę o średnicy na tyle dużej..." vs. podobny).
- **Uwaga/Szczegóły**: Brak "Uwaga" w obu (nie zakazana jak inne S). "Szczegóły" w obu.
### Techniki unikalne dla Wersji 2
Wersja 1 ich nie ma, co jest kluczową różnicą – brak niższych rang:
- Ranga C: Suikōdan no Jutsu (rekin-pocisk, podróż w rekinie), Bakusui Shōha (tworzenie wody, zasięg 40-60m).
- Ranga B: Goshokuzame (rekiny regenerujące się, ilość napraw zależna od wody).
- Ranga A: Amesuikōha (deszcz rekinów, miniaturowe po zniszczeniu).
Podsumowując, Wersja 2 jest bardziej kompletna i mechaniczna (statystyki, bonusy), z drobnymi tuningami kosztów/zasięgów dla balansu. Jeśli potrzebujesz dalszej analizy lub porównania z zewnętrznymi źródłami, daj znać!
Na podstawie Twojego zapytania, przeanalizowałem dwa podane bloki tekstu. Wyglądają one na opisy technik (jutsu) i mechaniki klanu Hoshigaki z uniwersum Naruto, prawdopodobnie pochodzące z systemu RPG lub forumowego settingu ninja. Pierwszy blok (nazwijmy go "Wersja 1") skupia się na czterech zaawansowanych technikach rangi A i S, bez szerszego kontekstu klanu. Drugi blok ("Wersja 2") to pełniejszy opis całego klanu, w tym mechaniki genetycznej (Same no Karada), notek regulacyjnych, spisu wszystkich jutsu od rangi C do S, oraz szczegółowych opisów technik – w tym tych samych czterech z Wersji 1, ale z dodatkowymi elementami jak statystyki i modyfikacjami.
Analiza jest bardzo szczegółowa, jak prosiłeś. Skupiłem się na **wszystkich różnicach** między tymi dwoma blokami. Podzieliłem ją na sekcje:
- **Różnice ogólne i strukturalne**: Dotyczące całego bloku, nie pojedynczych technik.
- **Różnice w mechanice klanu i notkach**: Elementy obecne tylko w Wersji 2.
- **Różnice po technice**: Porównanie każdej wspólnej techniki (Dai Bakusui Shōha, Daikōdan no Jutsu, Senshokukō, Suirō Sameodori no Jutsu). Dla każdej wymieniam różnice w polach jak nazwa, ranga, pieczęci, zasięg, koszt, dodatkowe wymagania, statystyki, opis, uwagi i szczegóły.
- **Techniki unikalne dla Wersji 2**: Krótko wspomniane, bo Wersja 1 ich nie ma.
Różnice wynikają głównie z: dodania statystyk w Wersji 2, zmian w kosztach chakry, zasięgach, dodatkowych efektach, a także drobnych redakcyjnych modyfikacjach opisów (np. precyzja, dodatkowe zdania). Wersja 2 wydaje się być nowszą lub bardziej rozbudowaną iteracją.
### Różnice ogólne i strukturalne
- **Struktura**: Wersja 1 to luźny ciąg opisów czterech technik, z elementami jak "Obrazek" (prawdopodobnie placeholder na grafikę), "Szczegóły" i "Uwaga" dla niektórych. Brak spisu jutsu, mechaniki klanu czy niższych rang. Wersja 2 to kompleksowy opis: zaczyna się od mechaniki klanu (Same no Karada), notek (1-4), spisu jutsu (od C do S), a potem pełne opisy wszystkich technik, w tym niższych rang (Suikōdan no Jutsu, Bakusui Shōha, Goshokuzame, Amesuikōha). Zawiera więcej placeholderów jak "Obrazek" i "Szczegóły".
- **Zakres treści**: Wersja 1 ogranicza się do czterech technik rangi A i S. Wersja 2 obejmuje cały klan, w tym genetykę, bonusy mechaniczne, reguły topienia, interakcje z żywiołami, i dodatkowe techniki (C: Suikōdan no Jutsu, Bakusui Shōha; B: Goshokuzame; A: Amesuikōha, Dai Bakusui Shōha).
- **Styl i język**: Wersja 1 ma krótsze, bardziej zwięzłe opisy, z błędami typograficznymi (np. "Bakusui ShōhaRangaA" bez spacji). Wersja 2 jest bardziej spójna, z dodatkowymi szczegółami mechanicznymi (np. statystyki Siła/Szybkość/Wytrzymałość), precyzyjnymi formułami (np. pochłanianie technik) i notkami regulacyjnymi. Wersja 2 dodaje elementy jak "Statystyki" i "Ilość uzyskanego zasobu wody" dla niektórych technik.
- **Obecność grafik i szczegółów**: Obie wersje mają "Obrazek" i "Szczegóły" jako placeholdery, ale Wersja 2 ma ich więcej, rozłożone po wszystkich technikach.
- **Zakazane techniki**: Wersja 1 ma "Uwaga" tylko dla Daikōdan no Jutsu i Senshokukō (zakazane, zwoj z liderem klanu, zasługi, wyprawy B/A dla Nukeinów). Wersja 2 ma podobne "Uwaga" dla tych samych, ale też integruje to z notkami klanu (Notka 2: brak wiedzy o zakazanych bez fabularnego dostępu).
### Różnice w mechanice klanu i notkach
Te elementy są **wyłącznie w Wersji 2** – Wersja 1 ich nie ma w ogóle:
- **Opis klanu (Same no Karada)**: Szczegółowy opis wyglądu (błękitna skóra, skrzela, szpiczaste zęby), zdolności (lepsze pływanie: 1,2 * Szybkość w wodzie, oddychanie i mówienie pod wodą), wrodzony Suiton, techniki oparte na Suiton.
- **Mechanika klanu**:
- Wygląd: Mieszanka ludzkich i rybich cech.
- Ruch w wodzie: 1,2 * Szybkość.
- Oddychanie: Swobodne pod wodą.
- Bonus chakry: +5% na rangę (D:105%, C:110%, itd. do S:125%).
- **Notka 1**: Narzucony Suiton, wymagania (Suiton o 2 rangi niżej dla klanowych jutsu, z wyjątkami).
- **Notka 2**: Brak wiedzy o zakazanych bez fabularnego dostępu (link do szczegółów).
- **Notka 3**: Reguły topienia – limit tur: 2 + 1 na 40 Wytrzymałości; powyżej: średnia rana/turę. Hoshigaki bez limitu. Poza walką: opcjonalne.
- **Notka 4**: Techniki Hoshigaki liczone jako Suiton w starciach żywiołowych.
- **Spis jutsu**: Pełna lista od C do S, z podziałem na rangi.
### Różnice po technice
#### 1. Dai Bakusui Shōha
- **Nazwa**: Identyczna w obu.
- **Ranga**: Identyczna (A).
- **Pieczęci**: Identyczne (Baran).
- **Zasięg**: Wersja 1: "W przypadku fali kontrolowanej: 60 metrów szerokości i 20 metrów wysokości; W przypadku tworzenia bańki wody jako wstępu do Suirō Sameodori no Jutsu: średnica 50 metrów". Wersja 2: "Kontrolowana Fala: 60m szerokości i 20m wysokości" – brak wzmianki o bańce 50m jako preludium do innej techniki.
- **Koszt**: Wersja 1: "C: 50% | B: 40% | A: 30% | S: 20% | S+: 10% (1/2 utrzymanie)". Wersja 2: "D: 45% | C: 35% | B: 25% | A: 15% | S: 10% | S+: 5% (+ 1/2 na turę)" – inna skala (zaczyna od D, niższe wartości dla wyższych rang), inna notacja utrzymania ("(1/2 utrzymanie)" vs. "(+ 1/2 na turę)").
- **Dodatkowe**: Identyczne (Wymaga znajomości Bakusui Shōha, Suiton B).
- **Statystyki**: Wersja 1: Brak. Wersja 2: "Siła 205, Szybkość 180, Wytrzymałość 140".
- **Opis**: Wersja 1: Dłuższy, bardziej narracyjny (np. "lepsza wersja techniki Bakusui Shōha", szczegółowy opis formowania góry wody, sterowania falami, poruszania się na grzbietach, trudności ucieczki, porwanie przez falę). Wersja 2: Krótszy, skupiony na mechanice (wypluwanie pod siebie, wznoszenie, sterowanie falą, zostawia "Olbrzymie zasoby wody"). Brak w Wersji 2 wzmianki o "górze spiętrzonej wody" czy "porwaniu przez falę".
- **Uwaga/Szczegóły**: Identyczne placeholdery ("Szczegóły"), brak "Uwaga" w obu dla tej techniki.
#### 2. Daikōdan no Jutsu
- **Nazwa**: Identyczna.
- **Ranga**: Identyczna (S).
- **Pieczęci**: Identyczne (Klaśnięcie → Wąż → Pieczęć specyficzna dla techniki).
- **Zasięg**: Identyczny (Max.55 metrów).
- **Koszt**: Wersja 1: "C: 50% | B: 40% | A: 30% | S: 20% | S+: 10%". Wersja 2: "C: 50% | B: 40% | A: 30% | S: 20% | S+: 10% (+ 1/2 na turę)" – dodane utrzymanie na turę w Wersji 2.
- **Dodatkowe**: Identyczne (Wymaga znajomości Suikōdan no Jutsu, Suiton B).
- **Statystyki**: Wersja 1: Brak. Wersja 2: "Siła 200, Szybkość 220, Wytrzymałość 180".
- **Opis**: Wersja 1: Brak szczegółów o rozmiarze rekina (dodane w Wersji 2: "średnica 10m"). Reszta podobna (pochłanianie jutsu, wzmocnienie, neutralizacja). Wersja 2 dodaje sekcję "Pochłanianie technik": Rekin pochłania słabsze niż jego Wytrzymałość, bonusy Siły (+10 za D, +20 za C, itd. do +50 za S). Wersja 1 nie ma tej mechaniki sformalizowanej.
- **Uwaga**: Identyczna (zakazana, zwój lidera, zasługi, wyprawa B dla Nukeinów, uzgodnić z Administracją). Wersja 2 ma "20" na końcu (prawdopodobnie błąd lub resztka).
- **Szczegóły**: Identyczne.
#### 3. Senshokukō
- **Nazwa**: Identyczna.
- **Ranga**: Identyczna (S).
- **Pieczęci**: Identyczne (Brak).
- **Zasięg**: Wersja 1: "Max.125 metrów". Wersja 2: "Max.120 metrów" – minimalna różnica (125 vs. 120).
- **Koszt**: Wersja 1: "B: 60% | A: 45% | S: 30% | S+: 15%". Wersja 2: Identyczny.
- **Dodatkowe**: Identyczne (Wymaga znajomości Goshokuzame, Suiton A).
- **Statystyki**: Wersja 1: Brak. Wersja 2: "Siła 250, Szybkość 220, Wytrzymałość 190".
- **Opis**: Bardzo podobne (tysiąc rekinów, ogromna fala/ściana, rozprysk po uderzeniu, brak przeżywalności). Wersja 1: "Max.125 metrów" w zasięgu, więcej na "ostatnia deska ratunku". Wersja 2: Lekko krótszy, bez zmian merytorycznych.
- **Uwaga**: Identyczna (zakazana, zwój lidera, zasługi, wyprawa A dla Nukeinów, uzgodnić z Administracją).
- **Szczegóły**: Identyczne.
#### 4. Suirō Sameodori no Jutsu
- **Nazwa**: Identyczna.
- **Ranga**: Identyczna (S).
- **Pieczęci**: Identyczne (Brak).
- **Zasięg**: Wersja 1: "Dowolny". Wersja 2: "150m" – Wersja 2 bardziej precyzyjna (ograniczona do 150m).
- **Koszt**: Wersja 1: "C: 50% | B: 40% | A: 30% | S: 20% | S+: 10%". Wersja 2: "C: 50% | B: 40% | A: 30% | S: 20% | S+: 10% (na turę)" – dodane "na turę" w Wersji 2 (sugeruje koszt utrzymania).
- **Dodatkowe**: Identyczne (Wymaga użycia Dai Bakusui Shōha lub dużego zbiornika wodnego, Suiton A).
- **Statystyki**: Wersja 1: Brak. Wersja 2: Brak (unikalne dla tej techniki w obu).
- **Opis**: Podobne (półkula wody, użytkownik w centrum, ruch z użytkownikiem, topienie/śmierć, słabość przy wielu przeciwnikach). Wersja 1: "aktywować raz - potem nie trzeba jej podtrzymywać". Wersja 2: Brak tej frazy, ale koszt "na turę" sugeruje utrzymanie; drobna różnica w opisie kopuły ("półkulę o średnicy na tyle dużej..." vs. podobny).
- **Uwaga/Szczegóły**: Brak "Uwaga" w obu (nie zakazana jak inne S). "Szczegóły" w obu.
### Techniki unikalne dla Wersji 2
Wersja 1 ich nie ma, co jest kluczową różnicą – brak niższych rang:
- Ranga C: Suikōdan no Jutsu (rekin-pocisk, podróż w rekinie), Bakusui Shōha (tworzenie wody, zasięg 40-60m).
- Ranga B: Goshokuzame (rekiny regenerujące się, ilość napraw zależna od wody).
- Ranga A: Amesuikōha (deszcz rekinów, miniaturowe po zniszczeniu).
Podsumowując, Wersja 2 jest bardziej kompletna i mechaniczna (statystyki, bonusy), z drobnymi tuningami kosztów/zasięgów dla balansu. Jeśli potrzebujesz dalszej analizy lub porównania z zewnętrznymi źródłami, daj znać!
0 x
Re: Z rybki minimini w maximaxi
Daj Bakusui Soha, opisz za bardzo okrojony. Ten fragment o tym, że możemy sterować falą wedle naszej woli to coś więcej niż jeżdżenie na niej tak jak to zostawiłeś w poprawionej wersji. Koszty D w porządku. Olbrzymie zasoby wody ok. Staty takie jak suiton A czyli 195/180 i bez wytki bo to nie jest technika defensywna ani bariera. Robi się z tego Suishoha tylko trochę trudniejsza do wykonania (chyba że ma się UN to wtedy jeden pies) i z trochę lepszym efektem. Weź daj wysokość 10 metrów żeby ta fala nie była taka bardziej kwadratowa tylko bardziej jak fala. Chciałbym jeszcze żeby tutaj było albo podtrzymanie ostatnią pieczęcią albo jakieś sterowanie rękoma jak w suishoha żeby nie surfować sobie na takiej ogromnej fali i dodatkowo walić czymś jeszcze.
Daikodan nawet spoko ale na pewno nie podtrzymywana, tylko jednorazowa tak jak jest.
Ponownie, nie uważam żeby wytrzymałość techniki była potrzebna. Jeśli mamy ofensywny pocisk i nie będziemy mieli podtrzymywania, to możemy zrobić tak, że rekin pochłania po prostu techniki o mniej sile niż jego własna podczas zderzenia z nimi. Rekin nie pochłonie zmaterializowanych barier z ziemi, kryształu, drewna itd., musi to być chakra. Musimy ustalić sobie górny próg do którego technika może urosnąć a mianowicie dałbym siła bazowa 200 i maksymalnie +50.
Senshokukō powinniśmy chyba tutaj dodać potrzebne te największe zasoby wody do wykonania, plus imo musimy tutaj dać jakieś pieczęci, bo taka technika bezpieczęciowa to jest chyba tylko do pierwszego jej użycia, zwłaszcza z UN mistrz suitonu.
Suirō Sameodori no Jutsu dałbym 100 metrów. Trochę mi się tutaj kłoci bo wymaga użycia dai bakusui soha albo przebywania w dużym zbiorniku wodnym, ale zmieniliśmy własnie wyżej że dai bakusui tworzy jednak olbrzymie zasoby. Więc albo dai bakusui wraca na duże albo do bańki potrzeba ogromnych. Podtrzymywanie dodane jak najbardziej na tak.
Daikodan nawet spoko ale na pewno nie podtrzymywana, tylko jednorazowa tak jak jest.
Ponownie, nie uważam żeby wytrzymałość techniki była potrzebna. Jeśli mamy ofensywny pocisk i nie będziemy mieli podtrzymywania, to możemy zrobić tak, że rekin pochłania po prostu techniki o mniej sile niż jego własna podczas zderzenia z nimi. Rekin nie pochłonie zmaterializowanych barier z ziemi, kryształu, drewna itd., musi to być chakra. Musimy ustalić sobie górny próg do którego technika może urosnąć a mianowicie dałbym siła bazowa 200 i maksymalnie +50.
Senshokukō powinniśmy chyba tutaj dodać potrzebne te największe zasoby wody do wykonania, plus imo musimy tutaj dać jakieś pieczęci, bo taka technika bezpieczęciowa to jest chyba tylko do pierwszego jej użycia, zwłaszcza z UN mistrz suitonu.
Suirō Sameodori no Jutsu dałbym 100 metrów. Trochę mi się tutaj kłoci bo wymaga użycia dai bakusui soha albo przebywania w dużym zbiorniku wodnym, ale zmieniliśmy własnie wyżej że dai bakusui tworzy jednak olbrzymie zasoby. Więc albo dai bakusui wraca na duże albo do bańki potrzeba ogromnych. Podtrzymywanie dodane jak najbardziej na tak.
0 x
- Shīrōdo
- Posty: 124
- Rejestracja: 18 mar 2025, o 18:53
- Wiek postaci: 23
- Ranga: Dōkō
- Krótki wygląd: 147cm | 35kg
Niebieska skóra, skrzela, ostre zęby
Jak na avku - Widoczny ekwipunek: Włócznia na plecach
- Link do KP: viewtopic.php?p=222736#p222736
- Multikonta: Gōsui
Re: Z rybki minimini w maximaxi
![]()
Same no Karada - Szczep ten jest jednym z najbardziej dziwacznych istniejących uwarunkowań genetycznych. I jeśli myśleliście, że widzieliście wszystko co ten świat ma do zaoferowania, na pewno nie dane wam było spotkanie z takim osobnikiem. Najbardziej wyróżnia ich sam wygląd - błękitna, gruba skóra pokryta łuskami. Skrzela na szyi, dzięki którym są w stanie przebywać pod wodą przez długi czas. Szpiczaste zęby, niczym u dzikiej bestii. Ludzie-ryby posiadają najlepsze cechy obydwu gatunków ze szczególnym wyodrębnieniem tych należących do wodnych istot. Świetni pływacy, których potencjał w środowisku wodnym przerasta zwyczajnych Ninja, co idzie w parze z umiejętnością oddychania w wodzie. Ich techniki opierają się na żywiole Suiton, którego to znajomość jest niezbędna do wielu technik klanowych, a i sami Hoshigaki mają Suiton za żywioł wrodzony (bez wyjątków).
Mechanika klanu:Notka 1: Osoby zaczynające w tym klanie mają odgórnie narzuconą naturę chakry - Suiton. Jego rozwijanie jest również niezbędne do korzystania z technik Szczepu. Zasadą jest, że do techniki danej rangi jest wymagany Suiton o dwie rangi mniejszy (przykładowo klanowe A wymagają Suitonu C) - z pewnymi wyjątkami.
- Wygląd użytkownika to mieszanka cech ludzkich i rybich (specyficzny kolor skóry, skrzela, ostre zęby)
- Użytkownik porusza się w wodzie z większą Szybkością niż na powierzchni (1,2 * Szybkość)
- Dzięki skrzelom użytkownik zyskuje zdolność swobodnego oddychania pod wodą i mówienia.
- Z każdą rangą Same no Karada maksymalna chakra użytkownika wzrasta o 5% (D - 105%, C -110%, B - 115%, A - 120%, S -125%)
Notka 2: Postacie nie posiadają wiedzy o technikach zakazanych dopóki nie uzyskają go fabularnie (np. od lidera, podczas wyprawy, itd.). Więcej szczegółów pod tym linkiem.
Notka 3: Podczas próby topienia przeciwnika technikami takimi jak Suirō Sameodori no Jutsu lub podobnymi, stosujemy następującą zasadę: Każda postać jest w stanie wstrzymać oddech na 2 tury + dodatkowa tura na każde pełne 40 Wytrzymałości. Każda tura powyżej limitu skutkuje otrzymaniem średniej rany. Członkowie klanu Hoshigaki nie mają limitu tur na przebywanie pod wodą. Podczas nurkowania poza walką, jedynie do celów fabularnych, stosowanie limitu tur przebywania pod wodą nie jest obowiązkowe.
Notka 4: W przypadku starć z technikami żywiołowymi techniki Hoshigaki liczone są jako techniki Suitonu
Spis jutsu:
- Ranga C: Ranga B:
- Ranga A:
- Ranga S:
![]()
- Nazwa
- Suikōdan no Jutsu
- Ranga
- C
- Pieczęci Tygrys → Wół → Smok → Zając → Pies
- Zasięg Max.
- 40 metrów
- Koszt
- E: 24% | D: 18% | C: 15% | B: 12% | A: 9% | S: 6% | S+: 3%
- Statystyki
- Siła
- 115
- Szybkość
- 100
- Wytrzymałość
- 80
- Dodatkowe
- Wymaga przynajmniej średniego zasobu wody
- Opis Podstawowa wręcz technika, będąca bazą dla późniejszych ofensywnych jutsu tego szczepu. Po złożeniu dość długiej sekwencji pieczęci z wody w wybranym przez użytkownika miejscu wystrzeliwuje wodny pocisk w kształcie rekina. Rozmiarami odpowiada jego odpowiednikowi w królestwie zwierząt, podobnie jak ostrymi zębami. Rekin wystrzeliwuje z wybranego miejsca w wybrany cel. Taki nagły atak, nawet po z lekka przydługawej kombinacji pieczęci, może skończyć się źle jeśli w ruch pójdą rekinie zęby. A nawet jeśli przeciwnik zablokuje ugryzienie, masa rekina i jego impet wystrzału wystarczą na odrzucenie go kilka metrów w tył. Użytkownik ma też możliwość wejścia do takiego rekina i z dużą prędkością (1,5 * Szybkość Postaci) podróżować pomiędzy akwenami bądź też po polu bitwy, nie może wtedy jednak używać innych technik. Rekin mimo tylu zalet nie jest specjalnie wytrzymały i wystarczy zaledwie jeden cios, by zmienił się w mokrą plamę.
Kopiuj [tab=jutsu][timg=200]http://i.imgur.com/9OQXjPc.png[/timg] [tname=Nazwa]Suikōdan no Jutsu[/tname] [tname=Ranga]C[/tname] [topis=Pieczęci]Tygrys → Wół → Smok → Zając → Pies[/topis] [tmax=Zasięg]40 metrów[/tmax] [tname=Koszt]E: 24% | D: 18% | C: 15% | B: 12% | A: 9% | S: 6% | S+: 3%[/tname] [tname=Statystyki][tbox][tdial=Siła,33]115[/tdial][tdial=Szybkość,33]100[/tdial][tdial=Wytrzymałość,33]85[/tdial][/tbox] [tname=Dodatkowe]Wymaga przynajmniej [u]średniego zasobu wody[/u][/tname] [topis=Opis]Podstawowa wręcz technika, będąca bazą dla późniejszych ofensywnych jutsu tego szczepu. Po złożeniu dość długiej sekwencji pieczęci z wody w wybranym przez użytkownika miejscu wystrzeliwuje wodny pocisk w kształcie rekina. Rozmiarami odpowiada jego odpowiednikowi w królestwie zwierząt, podobnie jak ostrymi zębami. Rekin wystrzeliwuje z wybranego miejsca w wybrany cel. Taki nagły atak, nawet po z lekka przydługawej kombinacji pieczęci, może skończyć się źle jeśli w ruch pójdą rekinie zęby. A nawet jeśli przeciwnik zablokuje ugryzienie, masa rekina i jego impet wystrzału wystarczą na odrzucenie go kilka metrów w tył. Użytkownik ma też możliwość wejścia do takiego rekina i z dużą prędkością (1,5 * Szybkość Postaci) podróżować pomiędzy akwenami bądź też po polu bitwy, nie może wtedy jednak używać innych technik. Rekin mimo tylu zalet nie jest wytrzymały i wystarczy zaledwie jeden cios, by zmienił się w mokrą plamę.[/topis][/tab]
- Nazwa
- Bakusui Shōha
- Ranga
- C
- Pieczęci
- Wąż
- Zasięg
- Ranga C: 40m | Ranga B: 60m
- Koszt Ranga C: E: 24% | D: 18% | C: 15% | B: 12% | A: 9% | S: 6% | S+: 3%
Ranga B: E: 36% | D: 28% | C: 20% | B: 16% | A: 12% | S: 8% | S+: 4%- Dodatkowe
- Suiton D
- Statystyki
- Siła
- 100/140
- Szybkość
- 100/140
- Wytrzymałość
- -
- Opis Jutsu idealne w sytuacji potyczki w niesprzyjających warunkach bez wodnego zbiornika w pobliżu. Technika polega na wypluciu ogromnych ilości wody pod ciśnieniem, którą wypluwamy pod siebie bądź w wybraną stronę. Wydobywająca się z naszych ust woda szybko zalewa okolicę i w sprzyjających warunkach może stworzyć większe bądź mniejsze akweny, niezbędne wręcz do skutecznego wykorzystania pozostałych technik naszego szczepu. Podczas wypluwania wody ogromne ciśnienie wywołuje zjawisko odrzutu i w efekcie ciężko jest nam utrzymać równowagę, potrzebne jest więc odpowiednie skupienie. W przypadku wypluwania wody bezpośrednio pod siebie, ta może wynieść nas w górę i tym samym wystawić nas na ataki oponentów, w efekcie jednak woda generowana jest nieco szybciej. Warto dodać, że nie jest to proces błyskawiczny i od pierwszych wyplutych kropel do oczekiwanego efektu może minąć kilka chwil, które są momentami naszej słabości - tym bardziej, że musimy stać w miejscu na czas trwania techniki
Ilość uzyskanego zasobu wody:
- Ranga C - Średnie
- Ranga B - Duże
Kopiuj [tab=jutsu][timg=200]http://i.imgur.com/OCxhfT8.gif[/timg] [tname=Nazwa]Bakusui Shōha[/tname] [tname=Ranga]B[/tname] [tname=Pieczęci]Wąż[/tname] [tname=Zasięg]Ranga C: 40m | Ranga B: 60m [/tname] [topis=Koszt][b]Ranga C:[/b] E: 24% | D: 18% | C: 15% | B: 12% | A: 9% | S: 6% | S+: 3% [b]Ranga B:[/b] E: 36% | D: 28% | C: 20% | B: 16% | A: 12% | S: 8% | S+: 4%[/topis] [tname=Dodatkowe]Suiton D[/tname] [tname=Statystyki][tbox][tdial=Siła,33]100/140[/tdial][tdial=Szybkość,33]100/140[/tdial][tdial=Wytrzymałość,33]-[/tdial][/tbox] [topis=Opis]Jutsu idealne w sytuacji potyczki w niesprzyjających warunkach bez wodnego zbiornika w pobliżu. Technika polega na wypluciu ogromnych ilości wody pod ciśnieniem, którą wypluwamy pod siebie bądź w wybraną stronę. Wydobywająca się z naszych ust woda szybko zalewa okolicę i w sprzyjających warunkach może stworzyć większe bądź mniejsze akweny, niezbędne wręcz do skutecznego wykorzystania pozostałych technik naszego szczepu. Podczas wypluwania wody ogromne ciśnienie wywołuje zjawisko odrzutu i w efekcie ciężko jest nam utrzymać równowagę, potrzebne jest więc odpowiednie skupienie. W przypadku wypluwania wody bezpośrednio pod siebie, ta może wynieść nas w górę i tym samym wystawić nas na ataki oponentów, w efekcie jednak woda generowana jest nieco szybciej. Warto dodać, że nie jest to proces błyskawiczny i od pierwszych wyplutych kropel do oczekiwanego efektu może minąć kilka chwil, które są momentami naszej słabości - tym bardziej, że musimy stać w miejscu na czas trwania techniki [u]Ilość uzyskanego zasobu wody:[/u] [list][*][u]Ranga C[/u] - Średnie[/*] [*][u]Ranga B[/u] - Duże[/*][/list][/topis][/tab]
![]()
- Nazwa
- Goshokuzame
- Ranga
- B
- Pieczęci
- Złożenie dłoni i dotknięcie powierzchni wody
- Zasięg
- Zbiornik wodny
- Koszt
- E: 36% | D: 28% | C: 20% | B: 16% | A: 12% | S: 8% | S+: 4% (1/2 na turę)
- Statystyki
- Siła
- 160
- Szybkość
- 140
- Wytrzymałość
- 120
- Dodatkowe Wymaga: Suiton D, Zbiornik wodny
Koszt naprawy rekina: E: 9% | D: 7% | C: 5% | B: 4% | A: 3% | S: 2% | S+: 1%- Opis Technika idealna w sytuacji, gdy przeciwnik znajduje się pod powierzchnią wody. Po złożeniu dłoni i dotknięciu wody dłonią, z palców użytkownika wystrzeliwuje chakra i miesza się z wodą, tworząc tworów w kształcie rekina. Rekin posiadają kilka ciekawych właściwości. Zniszczenie ich jest bardzo ciężkie z uwagi na samoczynną regenerację wodą ze zbiornika. Główną bronią rekina są ostre zęby, dzięki którym może powoli wykańczać oponenta pojedynczymi atakami bądź też w przypadku wytworzenia kilku rekinów jednocześnie rzucić się z zamiarem rozszarpania na kawałki. Mogą też wykorzystać swoją masę i pociągnąć przeciwnika w pożądanym kierunku, wcześniej chwytając go imponującymi szczękami. Poczynania rekinów nie trzeba (ale można) kontrolować na bieżąco. W przypadku "autopilota" rekin ma na celu zmasakrowanie przeciwnika.
Ilość napraw rekina zależy od zasobu wody w zbiorniku:
- Średnie - 3
- Duże - 4
- Olbrzymie - 6
Kopiuj [tab=jutsu][timg=200]http://i.imgur.com/K321yKl.gif[/timg] [tname=Nazwa]Goshokuzame[/tname] [tname=Ranga]B[/tname] [tname=Pieczęci]Złożenie dłoni i dotknięcie powierzchni wody[/tname] [tname=Zasięg]Zbiornik wodny[/tname] [tname=Koszt]E: 36% | D: 28% | C: 20% | B: 16% | A: 12% | S: 8% | S+: 4% (1/2 na turę)[/tname] [tname=Statystyki][tbox][tdial=Siła,33]160[/tdial][tdial=Szybkość,33]140[/tdial][tdial=Wytrzymałość,33]120[/tdial][/tbox] [topis=Dodatkowe]Wymaga: [u]Suiton D[/u], [u]Zbiornik wodny[/u] Koszt naprawy rekina: E: 9% | D: 7% | C: 5% | B: 4% | A: 3% | S: 2% | S+: 1% [topis=Opis]Technika idealna w sytuacji, gdy przeciwnik znajduje się pod powierzchnią wody. Po złożeniu dłoni i dotknięciu wody dłonią, z palców użytkownika wystrzeliwuje chakra i miesza się z wodą, tworząc tworów w kształcie rekina. Rekin posiadają kilka ciekawych właściwości. Zniszczenie ich jest bardzo ciężkie z uwagi na samoczynną regenerację wodą ze zbiornika. Główną bronią rekina są ostre zęby, dzięki którym może powoli wykańczać oponenta pojedynczymi atakami bądź też w przypadku wytworzenia kilku rekinów jednocześnie rzucić się z zamiarem rozszarpania na kawałki. Mogą też wykorzystać swoją masę i pociągnąć przeciwnika w pożądanym kierunku, wcześniej chwytając go imponującymi szczękami. Poczynania rekinów nie trzeba (ale można) kontrolować na bieżąco. W przypadku "autopilota" rekin ma na celu zmasakrowanie przeciwnika. [u]Ilość napraw rekina zależy od zasobu wody w zbiorniku:[/u] [list][*][u]Średnie[/u] - 3[/*] [*][u]Duże[/u] - 4[/*] [*][u]Olbrzymie [/u] - 6[/*][/list] [/topis][/tab]
![]()
- Nazwa
- Amesuikōha
- Ranga
- A
- Pieczęci Baran → Klon → Pies → Pieczęć specyficzna dla techniki → Szczur → Baran → Klon ->Dotknięcie powierzchni wody
- Zasięg Max.
- 30 metrów
- Koszt
- D: 45% | C: 35% | B: 25% | A: 15% | S: 10% | S+: 5% (za 5 rekinów)
- Statystyki
- Siła
- 105 + 25 za dodatkowe pociski
- Szybkość
- 180
- Dodatkowe
- Wymaga znajomości Suikōdan no Jutsu, Suiton C
- Opis Po złożeniu długiej sekwencji pieczęci i dotknięciu powierzchni wody, duże jej ilości wystrzeliwują w górę i formują się w znane z innych technik rekiny, połączone ze wzbijającym się w górę strumieniem. Można manipulować ich ruchem tak długo, jak użytkownik trzyma rękę na tafli wody. Rekiny traktowane są jako pociski w momencie uderzenia w cel, jednak da się je zniszczyć w czasie lotu - po zniszczeniu bądź przerwaniu strumienia łączącego rekiny ze zbiornikiem, woda z której składały się rekiny rozpryskuje się, a pojedyncze krople w ogromnych ilościach zmieniają się w miniaturowe rekiny z zadaniem dokładnie takim samym, co ich większe odpowiedniki. Miniaturowymi rekinami nie można sterować i lecą w tym samym kierunku, w którym leciał duży rekin w momencie zniszczenia. Może i są mniejsze, jednak nadciągają w ogromnych ilościach, przez co wszelkie próby uniku są na tyle ciężkie, że niemalże niewykonalne. Jutsu pełnie potencjału osiąga kiedy nadciąga z góry, w formie morderczego deszczu mogącego powstać również z inicjatywy wykonującego.
Kopiuj [tab=jutsu][timg=200]http://i.imgur.com/2MnGGp3.png[/timg] [tname=Nazwa]Amesuikōha[/tname] [tname=Ranga]A[/tname] [topis=Pieczęci]Baran → Koń → Pies → Pieczęć specyficzna dla techniki → Szczur → Baran → Koń → Dotknięcie powierzchni wody[/topis] [tmax=Zasięg]30 metrów[/tmax] [tname=Koszt]D: 45% | C: 35% | B: 25% | A: 15% | S: 10% | S+: 5% (za 5 rekinów)[/tname] [tname=Statystyki][tbox][tdial=Siła,50]105 + 25 za dodatkowe pociski[/tdial][tdial=Szybkość,50]180[/tdial][/tbox] [tname=Dodatkowe]Wymaga znajomości Suikōdan no Jutsu, Suiton C[/tname] [topis=Opis]Po złożeniu długiej sekwencji pieczęci i dotknięciu powierzchni wody, duże jej ilości wystrzeliwują w górę i formują się w znane z innych technik rekiny, połączone ze wzbijającym się w górę strumieniem. Można manipulować ich ruchem tak długo, jak użytkownik trzyma rękę na tafli wody. Rekiny traktowane są jako pociski w momencie uderzenia w cel, jednak da się je zniszczyć w czasie lotu - po zniszczeniu bądź przerwaniu strumienia łączącego rekiny ze zbiornikiem, woda z której składały się rekiny rozpryskuje się, a pojedyncze krople w ogromnych ilościach zmieniają się w miniaturowe rekiny z zadaniem dokładnie takim samym, co ich większe odpowiedniki. Miniaturowymi rekinami nie można sterować i lecą w tym samym kierunku, w którym leciał duży rekin w momencie zniszczenia. Może i są mniejsze, jednak nadciągają w ogromnych ilościach, przez co wszelkie próby uniku są na tyle ciężkie, że niemalże niewykonalne. Jutsu pełnie potencjału osiąga kiedy nadciąga z góry, w formie morderczego deszczu mogącego powstać również z inicjatywy wykonującego.[/topis][/tab]
- Nazwa
- Dai Bakusui Shōha
- Ranga
- A
- Pieczęci
- Baran
- Zasięg Kontrolowana Fala: 60m szerokości i 10m wysokości | Wodna bańka: średnica 50m
- Koszt
- D: 45% | C: 35% | B: 25% | A: 15% | S: 10% | S+: 5% (+ 1/2 na turę)
- Statystyki
- Siła
- 205
- Szybkość
- 180
- Wytrzymałość
- -
- Dodatkowe
- Wymaga znajomości Bakusui Shōha, Suiton B
- Opis Jak łatwo się można domyślić jest to lepsza wersja techniki Bakusui Shōha. Lepsza pod niemalże każdym względem. Jutsu polega, podobne jak pierwowzór, na wypluciu ogromnych ilości wody pod siebie i w efekcie stworzenie czegoś na wzór góry spiętrzonej wody wypluwanej na bieżąco z naszych ust. Kiedy odpowiednia ilość wody zostanie uformowana, użytkownik przerywa technikę i utrzymuje formę skupionej wody wedle swojej woli. Kiedy uzna, że najlepszy moment właśnie nadszedł, zbita w kupę woda zmienia się w ogromny strumień fal mknący w kierunku przeciwnika i ostatecznie zalewający ogromne obszary w kierunku poruszania się fali. Przedstawiciel Hoshigaki natomiast porusza się wraz z falami na ich grzbietach i steruje ruchem ogromnych mas wody, samemu spokojnie utrzymując się na powierzchni - wymaga to utrzymywania pieczęci. Z uwagi na duże pole rażenia tej obszarowej techniki, ucieczka przed nią jest zadaniem bardzo ciężkim i podjęcie nieodpowiedniej decyzji skutkować może porwaniem przez falę i wylądowanie na dnie całkowicie nowego zbiornika wodnego, czyli finalnego efektu jutsu.
Technika zostawia po sobie: Olbrzymie zasoby wody.Kopiuj [tab=jutsu][timg=200]http://i.imgur.com/PJR4Y1P.png[/timg] [tname=Nazwa]Dai Bakusui Shōha[/tname] [tname=Ranga]A[/tname] [tname=Pieczęci]Baran[/tname] [topis=Zasięg]Kontrolowana Fala: 60m szerokości i 10m wysokości | Wodna bańka: średnica 50m[/topis] [tname=Koszt]D: 45% | C: 35% | B: 25% | A: 15% | S: 10% | S+: 5% (+ 1/2 na turę)[/tname] [tname=Statystyki][tbox][tdial=Siła,33]205[/tdial][tdial=Szybkość,33]180[/tdial][tdial=Wytrzymałość,33]-[/tdial][/tbox] [tname=Dodatkowe]Wymaga znajomości Bakusui Shōha, Suiton B[/tname] [topis=Opis]Jak łatwo się można domyślić jest to lepsza wersja techniki Bakusui Shōha. Lepsza pod niemalże każdym względem. Jutsu polega, podobne jak pierwowzór, na wypluciu ogromnych ilości wody pod siebie i w efekcie stworzenie czegoś na wzór góry spiętrzonej wody wypluwanej na bieżąco z naszych ust. Kiedy odpowiednia ilość wody zostanie uformowana, użytkownik przerywa technikę i utrzymuje formę skupionej wody wedle swojej woli. Kiedy uzna, że najlepszy moment właśnie nadszedł, zbita w kupę woda zmienia się w ogromny strumień fal mknący w kierunku przeciwnika i ostatecznie zalewający ogromne obszary w kierunku poruszania się fali. Przedstawiciel Hoshigaki natomiast porusza się wraz z falami na ich grzbietach i steruje ruchem ogromnych mas wody, samemu spokojnie utrzymując się na powierzchni - wymaga to utrzymywania pieczęci. Z uwagi na duże pole rażenia tej obszarowej techniki, ucieczka przed nią jest zadaniem bardzo ciężkim i podjęcie nieodpowiedniej decyzji skutkować może porwaniem przez falę i wylądowanie na dnie całkowicie nowego zbiornika wodnego, czyli finalnego efektu jutsu. Technika zostawia po sobie: [u]Olbrzymie zasoby wody.[/u][/tab]
![]()
- Nazwa
- Daikōdan no Jutsu
- Ranga
- S
- Pieczęci
- Klaśnięcie → Wąż → Pieczęć specyficzna dla techniki
- Zasięg Max.
- 55 metrów
- Koszt
- C: 50% | B: 40% | A: 30% | S: 20% | S+: 10%
- Statystyki
- Siła
- 200
- Szybkość
- 220
- Wytrzymałość
- -
- Dodatkowe
- Wymaga znajomości Suikōdan no Jutsu, Suiton B, Maksymalna siła: 250
- Opis Najpotężniejsza wersja Suikōdan no Jutsu i dodatkowo as w rękawie każdego Hoshigaki, który osiągnął mistrzowski wręcz stopień zaawansowania i wytworzył idealne warunki. Poprzez złożenie sekwencji pieczęci i posiadanie odpowiednio dużej ilości budulca, woda wokoło nas błyskawicznie przyjmuje formę ogromnego rekiniego pocisku. Jego rozmiary to zupełnie inna liga w porównaniu do reszty technik opartych na wizerunku drapieżnej ryby. Ogromny rekin o średnicy 10m pływa z równie ogromną prędkością i posiada umiejętność deklasującą techniki wysłane naprzeciw niemu. Jakiekolwiek jutsu zostanie wessane do jego wnętrza, zostanie zneutralizowane a chakra zostaje pochłonięta i użyta do wzmocnienia rekina. Im silniejszym jutsu zechce się skontrować technikę, tym silniejsza się ona staje i większe rozmiary osiąga. Przeciwnik chcący poradzić sobie z problemem takiego kalibru musiałby być istnym geniuszem.
20
Pochłanianie technik
Rekin pochłania techniki słabsze niż jego wytrzymałość zwiększając swoją siłę zależnie od rangi techniki
- Ranga D - +20
- Ranga C - +30
- Ranga B - +40
- Ranga A - +50
- Uwaga Jest to technika zakazana, możliwa wyłącznie dzięki specjalnemu zwojowi znajdującemu się w posiadaniu lidera Klanu. Do jego nauki wymagane są zasługi dla klanu i odpowiednia ranga fabularna. W przypadku Nukeinów wymagana jest wyprawa rangi B. Szczegóły i pozwolenie na zdobycie trzeba uzgodnić z Administracją.
Kopiuj [tab=jutsu][timg=200]http://i.imgur.com/6CYEWC9.png[/timg] [tname=Nazwa]Daikōdan no Jutsu[/tname] [tname=Ranga]S[/tname] [tname=Pieczęci]Klaśnięcie → Wąż → Pieczęć specyficzna dla techniki[/tname] [tmax=Zasięg]55 metrów[/tmax] [tname=Koszt]C: 50% | B: 40% | A: 30% | S: 20% | S+: 10%[/tname] [tname=Statystyki][tbox][tdial=Siła,33]200[/tdial][tdial=Szybkość,33]220[/tdial][tdial=Wytrzymałość,33]-[/tdial][/tbox] [tname=Dodatkowe]Wymaga znajomości Suikōdan no Jutsu, Suiton B, Maksymalna siła: 250[/tname] [topis=Opis]Najpotężniejsza wersja Suikōdan no Jutsu i dodatkowo as w rękawie każdego Hoshigaki, który osiągnął mistrzowski wręcz stopień zaawansowania i wytworzył idealne warunki. Poprzez złożenie sekwencji pieczęci i posiadanie odpowiednio dużej ilości budulca, woda wokoło nas błyskawicznie przyjmuje formę ogromnego rekiniego pocisku. Jego rozmiary to zupełnie inna liga w porównaniu do reszty technik opartych na wizerunku drapieżnej ryby. Ogromny rekin o średnicy 10m pływa z równie ogromną prędkością i posiada umiejętność deklasującą techniki wysłane naprzeciw niemu. Jakiekolwiek jutsu zostanie wessane do jego wnętrza, zostanie zneutralizowane a chakra zostaje pochłonięta i użyta do wzmocnienia rekina. Im silniejszym jutsu zechce się skontrować technikę, tym silniejsza się ona staje i większe rozmiary osiąga. Przeciwnik chcący poradzić sobie z problemem takiego kalibru musiałby być istnym geniuszem. [u]Pochłanianie technik[/u] Rekin pochłania techniki słabsze niż jego wytrzymałość zwiększając swoją siłę zależnie od rangi techniki [list][*][u]Ranga D[/u] - +20[/*] [*][u]Ranga C[/u] - +30[/*] [*][u]Ranga B[/u] - +40[/*] [*][u]Ranga A[/u] - +50[/*][/list] [/topis] 20 [topis=Uwaga][color=red]Jest to technika zakazana, możliwa wyłącznie dzięki specjalnemu zwojowi znajdującemu się w posiadaniu lidera Klanu. Do jego nauki wymagane są zasługi dla klanu i odpowiednia ranga fabularna. W przypadku Nukeinów wymagana jest wyprawa rangi B. Szczegóły i pozwolenie na zdobycie trzeba uzgodnić z Administracją.[/color][/topis][/tab]
- Nazwa
- Senshokukō
- Ranga
- S
- Pieczęci
- Wąż
- Zasięg Max.
- 120 metrów
- Koszt
- C: 50% | B: 40% | A: 30% | S: 20% | S+: 10%
- Statystyki
- Siła
- 250
- Szybkość
- 220
- Wytrzymałość
- 190
- Dodatkowe
- Wymaga znajomości Goshokuzame, Suiton A, Wymaga olbrzymich zasoby wody
- Opis Ostateczna wersja Goshokuzame i zazwyczaj ostatnia deska ratunku. O ile wcześniej byliśmy w stanie tworzyć niewielkie ilości rekinów, za pomocą tej techniki błyskawicznie wręcz formujemy je w liczbie tysiąca. Wymaga to oczywiście odpowiedniej ilości wody, efekt przechodzi jednak najśmielsze oczekiwania. Ogromna fala pełna ogromnej liczby wygłodniałych rekinów mknie w kierunku przeciwnika i praktycznie nie daje mu szans na przeżycie. Sama fala przypomina bardziej ogromną ścianę wypchaną po brzegi wodnymi rekinami z ich ostrymi zębiskami, gotowymi przy kontakcie z oponentem pozbawić go kawałka ciała bądź też życia. Po rozbiciu się fala rozpryskuje wodę na wszystkie strony, a wraz z nimi wygłodniałe rekiny. Z sytuacji na pewno da się znaleźć wyjście, jednak jak dotąd nikt z nielicznych nie przeżył, by o tym opowiedzieć.
- Uwaga Jest to technika zakazana, możliwa wyłącznie dzięki specjalnemu zwojowi znajdującemu się w posiadaniu lidera Klanu. Do jego nauki wymagane są zasługi dla klanu i odpowiednia ranga fabularna. W przypadku Nukeinów wymagana jest wyprawa rangi A. Szczegóły i pozwolenie na zdobycie trzeba uzgodnić z Administracją.
Kopiuj [tab=jutsu][timg=200]http://i.imgur.com/peTAMee.gif[/timg] [tname=Nazwa]Senshokukō[/tname] [tname=Ranga]S[/tname] [tname=Pieczęci]Wąż[/tname] [tmax=Zasięg]120 metrów[/tmax] [tname=Koszt]C: 50% | B: 40% | A: 30% | S: 20% | S+: 10%[/tname] [tname=Statystyki][tbox][tdial=Siła,33]250[/tdial][tdial=Szybkość,33]220[/tdial][tdial=Wytrzymałość,33]190[/tdial][/tbox] [tname=Dodatkowe]Wymaga znajomości Goshokuzame, Suiton A, Wymaga olbrzymich zasoby wody[/tname] [topis=Opis]Ostateczna wersja Goshokuzame i zazwyczaj ostatnia deska ratunku. O ile wcześniej byliśmy w stanie tworzyć niewielkie ilości rekinów, za pomocą tej techniki błyskawicznie wręcz formujemy je w liczbie tysiąca. Wymaga to oczywiście odpowiedniej ilości wody, efekt przechodzi jednak najśmielsze oczekiwania. Ogromna fala pełna ogromnej liczby wygłodniałych rekinów mknie w kierunku przeciwnika i praktycznie nie daje mu szans na przeżycie. Sama fala przypomina bardziej ogromną ścianę wypchaną po brzegi wodnymi rekinami z ich ostrymi zębiskami, gotowymi przy kontakcie z oponentem pozbawić go kawałka ciała bądź też życia. Po rozbiciu się fala rozpryskuje wodę na wszystkie strony, a wraz z nimi wygłodniałe rekiny. Z sytuacji na pewno da się znaleźć wyjście, jednak jak dotąd nikt z nielicznych nie przeżył, by o tym opowiedzieć.[/topis] [topis=Uwaga][color=red]Jest to technika zakazana, możliwa wyłącznie dzięki specjalnemu zwojowi znajdującemu się w posiadaniu lidera Klanu. Do jego nauki wymagane są zasługi dla klanu i odpowiednia ranga fabularna. W przypadku Nukeinów wymagana jest wyprawa rangi A. Szczegóły i pozwolenie na zdobycie trzeba uzgodnić z Administracją.[/color][/topis][/tab]
- Nazwa
- Suirō Sameodori no Jutsu
- Ranga
- S
- Pieczęci
- Brak
- Zasięg
- 100m
- Koszt
- C: 50% | B: 40% | A: 30% | S: 20% | S+: 10% (na turę)
- Dodatkowe Wymaga użycia Dai Bakusui Shōha lub posiadania Olbrzymich zasobów wody, Suiton A
- Opis Nazywana Ostateczną Techniką Szczepu Hoshigaki i jest w tym sporo racji, użycie jej zazwyczaj kończy walkę. Jutsu to zbiera okoliczną wodę i formuje w ogromną półkulę o średnicy na tyle dużej, na jaką może pozwolić użyta do jej stworzenia woda. Użytkownik znajduje się w centrum owej półkuli przez cały czas trwania techniki. Kopuła ta porusza się w wraz z użytkownikiem, przez co ten zawsze będzie w jej centrum. Jeśli uwięziony w wodnej kopule przeciwnik nie jest szybszy od przedstawiciela Hoshigaki, to znajduje się w poważnych tarapatach - nieważne jak by się starał, nie będzie w stanie uciec z pułapki i skończy mu się powietrze bądź zostanie zabity na inne sposoby. O ile technika jest wzorowa do użycia na samotnym przeciwniku, to w wypadku dwóch i więcej nie jest tak kolorowo. Kiedy dojdzie do rozdzielenia, użytkownik nie będzie mógł podążać za każdym i ostatecznie musi wybrać jednego na swoją ofiarę.
Lista zmian wypisana tym razem przeze mnie, a nie AI dla ułatwienia współpracy:Kopiuj [tab=jutsu][timg=200]http://i.imgur.com/P8KyUCx.png[/timg] [tname=Nazwa]Suirō Sameodori no Jutsu[/tname] [tname=Ranga]S[/tname] [tname=Pieczęci]Brak[/tname] [tname=Zasięg]100[/tname] [tname=Koszt]C: 50% | B: 40% | A: 30% | S: 20% | S+: 10% (na turę)[/tname] [topis=Dodatkowe]Wymaga użycia Dai Bakusui Shōha lub posiadania Olbrzymich zasobów wody, Suiton A[/topis] [topis=Opis]Nazywana Ostateczną Techniką Szczepu Hoshigaki i jest w tym sporo racji, użycie jej zazwyczaj kończy walkę. Jutsu to zbiera okoliczną wodę i formuje w ogromną półkulę o średnicy na tyle dużej, na jaką może pozwolić użyta do jej stworzenia woda. Użytkownik znajduje się w centrum owej półkuli przez cały czas trwania techniki. Kopuła ta porusza się w wraz z użytkownikiem, przez co ten zawsze będzie w jej centrum. Jeśli uwięziony w wodnej kopule przeciwnik nie jest szybszy od przedstawiciela Hoshigaki, to znajduje się w poważnych tarapatach - nieważne jak by się starał, nie będzie w stanie uciec z pułapki i skończy mu się powietrze bądź zostanie zabity na inne sposoby. O ile technika jest wzorowa do użycia na samotnym przeciwniku, to w wypadku dwóch i więcej nie jest tak kolorowo. Kiedy dojdzie do rozdzielenia, użytkownik nie będzie mógł podążać za każdym i ostatecznie musi wybrać jednego na swoją ofiarę.[/topis][/tab]
- Przeniesienie techniki Bakusui Shōha z rangi B na rangę C
- W technice: Suikōdan no Jutsu - zmniejszona została ilość wymaganych pieczęci z 10 do 5; dodane zostały statystki 115 | 100 | 80; Wytrzymałość w przypadku tej techniki pozostawiona w przypadku gdyby w trakcie przemieszczania się w niej użytkownik został trafiony; Do opisu dodano słowo "specjalnie" by zachować sens między statystykami, a opisem.
- W technice: Bakusui Shōha - Tutaj wprowadzono większe zmiany, między innymi określono zasięgi podane w metrach zamiast fabularnych jak "Basen", "Jezioro" itd. zależne od posiadanej rangi klanowej i pozyskiwane ilości zasobu zgodne z ogólnie przyjętym nazewnictwem "Średnie/Duże"; Z racji przeniesienia techniki na rangę niższą usunięto zapis dotyczący trzeciej opcji dostarczania zasobu; Dodano statystki do techniki 100/140 | 100/140 | -/- [Powodem przeniesienia techniki na rangę niższą, będącą moją propozycją, jest fakt iż technika jest "elementarna" tego klanu od samego początku wymaga posiadania "średnich zasobów wody", a takie można stworzyć na Suitonie rangi C. Więc na obecną chwilę by użyć techniki C klanowej należy dodatkowo rozwinąć Suiton na tą samą rangę lub dziedzinę klanową na B co moim zdaniem jest problematyczne i nie ma większego uzasadnienia mechanicznego by to utrudnienie pozostawić.]
- W technice: Goshokuzame - Zmiana ilości tworów, oryginalnie technika tworzyła trzy rekiny natomiast w teraz jest to jeden rekin; Określono ilość maksymalną samoregeneracji rekinów w zależności od ilości zasobu wody w zbiorniku oraz wiążący się z tym koszt chakry; Dodano statystyki 160 | 140 | 120; Z opisu usunięto "niszczenie ich atakami czysto fizycznymi jest bardzo ciężkie", pozostawiono informację o tym że ciężko zniszczyć rekini twór z powodu zdolności regeneracji
- W technice: Amesuikōha - Zmniejszona ilość pieczęci z 12 do 8; Zmieniono statystyki i ujednolicono je dla oby wersji zastosowania techniki. Przed reworkiem wariant dużych rekinich pocisków to 80 +25 za kolejny trafiony (jedno użycie to 5 pocisków) | 180, natomiast minirekiny to 2+2 za pocisk (50 pocisków) | 180 . Proponowana zmiana to 105 + 25 za kolejny pocisk (jedno użycie 5 pocisków) i taka sama wartość w drugim zastosowaniu ma na celu ułatwienie liczenia obrażeń bez konieczności zastanawiania się ile z 50 minipocisków trafiło
- W technice Dai Bakusui Shōha - Dodano koszty związane z podtrzymaniem techniki; Dodano informację o wartości uzyskanych zasobów wody; Przywrócono poprzedni opis techniki; Dodano statystyki oraz usunięto wartość odpowiadającą za wytrzymałość finalnie otrzymując 205 | 180; Wysokość fali zmniejszona na 10m zgodnie z uwagą względem pierwotnych 20m; Dodano informację, w opisie, o konieczności podtrzymania pieczęci aby kontrolować technikę
- W technice Daikōdan no Jutsu - Dodano statystki 200 | 220 | - (Usunięto wartość odpowiadającą za wytrzymałość tworu zgodnie z zaleceniem); Poprawiono informację o wzmacnianiu siły techniki poprzez wchłanianie słabszych i wprowadzono limit: +50; Usunięto koszty podtrzymania
- W technice Senshokukō - Dodano 1 pieczęć do wykonania; Poprawiono koszty z B: 60% | A: 45% | S: 30% | S+: 15% na koszty odpowiadające technikom S czyli C: 50% | B: 40% | A: 30% | S: 20% | S+: 10%; Dodano wymagania największych zasobów wody; Dodano statystki 250 | 220 | 190; Delikatnie zmniejszono zasięg z 125m do równego 120m
- W technice Suirō Sameodori no Jutsu - Zmieniono zasięg na sugerowane 100m; Dodano pełen koszt podtrzymania; Poprawiono w wymaganiach zapis o konieczności posiadania olbrzymich zasobów wody zamiast przebywania w dużych zbiornikach wodnych
Proponowane przez mnie wartości bazowane są na wartościach Suitonu z wymianą +20 Siły i -20 Wytrzymałości technik by odróżnić je od suitonu inaczej niż "skinem" i podkreślić powiązanie z rekinami kojarzącymi się jako niebezpieczne wodne stworzenia.
0 x
- Gōsui
- Posty: 150
- Rejestracja: 14 maja 2025, o 17:32
- Wiek postaci: 26
- Ranga: Sentoki
- Krótki wygląd: Jak ma avku
- Link do KP: viewtopic.php?f=32&p=223791#p223791
- Multikonta: Shīrōdo
- Souei
- Posty: 1382
- Rejestracja: 29 gru 2020, o 12:45
- Link do KP: viewtopic.php?f=33&t=9235
- Gōsui
- Posty: 150
- Rejestracja: 14 maja 2025, o 17:32
- Wiek postaci: 26
- Ranga: Sentoki
- Krótki wygląd: Jak ma avku
- Link do KP: viewtopic.php?f=32&p=223791#p223791
- Multikonta: Shīrōdo
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość