Genjutsu zmiana - skoro są silniejsze wersje, czemu nie ma słabszych?

Masz w głowie pomysł, który zrewolucjonizuje rozgrywkę? Nie wiesz komu o nim opowiedzieć? Śmiało więc wykorzystaj ten dział do opublikowania go i umożliwienia innym ocenienia go. Upewnij się tylko wcześniej, czy podobny pomysł nie znajduje się w dziale "Odrzucone"!
Awatar użytkownika
Mukutaro
Posty: 233
Rejestracja: 15 wrz 2023, o 10:51
Wiek postaci: 30
Ranga: Tsume/Pazur
Widoczny ekwipunek: Katana przy pasie, sztylet za pasem, plecak
GG/Discord: wolfig

Re: Genjutsu zmiana - skoro są silniejsze wersje, czemu nie ma słabszych?

Post autor: Mukutaro »

Przy okazji jak już mowa o Genjutsu to przez dział pytań na Discordzie apeluję o zmianę tych dinozaurów.
Nazwa
Konoha-Ryū Yanagi
Ranga
D
Pieczęci
Brak
Zasięg
5 metrów
Cel
Technika rzucana na pojedynczy cel (musi on widzieć ruch broni wykonawcy)
Koszt
E: 14% | D: 12% | C: 10% | B: 8% | A: 6% | S: 4% | S+: 2%
Czas trwania
1 tura (+1 tura za każde 40 Psychiki przewagi)
Dodatkowe
Należy mieć dowolny styl Bukijutsu dla broni białej na randze C.
Opis Specyficzne genjutsu służące do walki w zwarciu, które jest rzucane poprzez wprowadzenie dzierżonej broni w falisty ruch. Złapany w iluzję cel nie jest w stanie poprawnie określić ruchu tej broni, która dosłownie mnoży się w jego oczach. Wszystkie manewry przy pomocy użytego oręża w wydaniu użytkownika tej techniki zostają wizualnie zmultiplikowane i nakładają się na siebie z minimalnymi odstępami czasu, w związku z czym ofiara nie jest w stanie określić, który z wyprowadzonych ataków jest tym realnym, co wyraźnie utrudnia poprawne uniknięcie lub zablokowanie ciosu.
Mechaniczne efekt ten jest rozpatrywany jako kara do Percepcji dla obserwowania broni, na której została użyta iluzja. Kara zależna od posiadanej dziedziny Genjutsu:
  • Ranga D: -20 Percepcji
  • Ranga C: -30 Percepcji
  • Ranga B: -40 Percepcji
  • Ranga A: -50 Percepcji
  • Ranga S: -60 Percepcji

  • Jeżeli Psychika większa o 40 od Konsekwencji: kara do Percepcji zwiększa się o 20.
Nazwa
Hana Kahen Tonsou
Ranga
C
Pieczęci
Wąż → Małpa
Zasięg
20 metrów
Cel
Technika rzucana na pojedynczy cel
Koszt
E: 24% | D: 18% | C: 15% | B: 12% | A: 9% | S: 6% | S+: 3%
Czas trwania
3 tury (+1 tura za każde 40 Psychiki przewagi)
Dodatkowe
Podczas wykonywania techniki: +10 Psychiki.
Opis Użytkownik tworzy iluzję, w której pojawiają się setki kwiatów otaczających przeciwnika. Kwiaty te nie stanowią żadnej fizycznej przeszkody, jednak utrudniają percepcję, przysłaniając widok, a w szczególności działania wykonawcy techniki. W trakcie tej iluzji użytkownik wydaje mi się przemykać między kwiatami, więc jego działania są trudniejsze do wychwycenia. Iluzja dotyczy przemieszczania się i ruchów wykonywanych przez autora jutsu, ale nie obejmuje ataków (techniki, broń miotana, zwarcie).
Mechaniczne efekt ten jest rozpatrywany jako kara do Percepcji dla obserwowania ruchów użytkownika techniki. Kara zależna od posiadanej dziedziny Genjutsu:
  • Ranga C: -30 Percepcji
  • Ranga B: -40 Percepcji
  • Ranga A: -50 Percepcji
  • Ranga S: -60 Percepcji
  • Jeżeli Psychika większa o 40 od Konsekwencji: kara do Percepcji zwiększa się o 20.
Powód: Skalują się. Skalowanie jest, według Ichira, reliktem dawnych czasów mechaniki skalowania siły technik. Imo - nie ma mowy, żeby jutsu D-C dawało ujemne staty na poziomie jak 40-60, także no. Kolejna rzecz do zmiany, zobaczcie no.
Nazwa
Konoha-Ryū Yanagi
Ranga
D
Pieczęci
Brak
Zasięg
5 metrów
Cel
Technika rzucana na pojedynczy cel (musi on widzieć ruch broni wykonawcy)
Koszt
E: 14% | D: 12% | C: 10% | B: 8% | A: 6% | S: 4% | S+: 2%
Czas trwania
1 tura (+1 tura za każde 40 Psychiki przewagi)
Dodatkowe
Należy mieć dowolny styl Bukijutsu dla broni białej na randze C.
Opis Specyficzne genjutsu służące do walki w zwarciu, które jest rzucane poprzez wprowadzenie dzierżonej broni w falisty ruch. Złapany w iluzję cel nie jest w stanie poprawnie określić ruchu tej broni, która dosłownie mnoży się w jego oczach. Wszystkie manewry przy pomocy użytego oręża w wydaniu użytkownika tej techniki zostają wizualnie zmultiplikowane i nakładają się na siebie z minimalnymi odstępami czasu, w związku z czym ofiara nie jest w stanie określić, który z wyprowadzonych ataków jest tym realnym, co wyraźnie utrudnia poprawne uniknięcie lub zablokowanie ciosu.
Mechaniczne efekt ten jest rozpatrywany jako kara do Percepcji dla obserwowania broni, na której została użyta iluzja: -10 do Percepcji.
  • Jeżeli Psychika większa o 40 od Konsekwencji: kara do Percepcji zwiększa się o 20.
Nazwa
Hana Kahen Tonsou
Ranga
C
Pieczęci
Wąż → Małpa
Zasięg
20 metrów
Cel
Technika rzucana na pojedynczy cel
Koszt
E: 24% | D: 18% | C: 15% | B: 12% | A: 9% | S: 6% | S+: 3%
Czas trwania
3 tury (+1 tura za każde 40 Psychiki przewagi)
Dodatkowe
Podczas wykonywania techniki: +10 Psychiki.
Opis Użytkownik tworzy iluzję, w której pojawiają się setki kwiatów otaczających przeciwnika. Kwiaty te nie stanowią żadnej fizycznej przeszkody, jednak utrudniają percepcję, przysłaniając widok, a w szczególności działania wykonawcy techniki. W trakcie tej iluzji użytkownik wydaje mi się przemykać między kwiatami, więc jego działania są trudniejsze do wychwycenia. Iluzja dotyczy przemieszczania się i ruchów wykonywanych przez autora jutsu, ale nie obejmuje ataków (techniki, broń miotana, zwarcie).
Mechaniczne efekt ten jest rozpatrywany jako kara do Percepcji dla obserwowania ruchów użytkownika techniki: -20 do Percepcji.
  • Jeżeli Psychika większa o 40 od Konsekwencji: kara do Percepcji zwiększa się o 20.
0 x
Awatar użytkownika
Ichirou
Posty: 3928
Rejestracja: 18 kwie 2015, o 18:25
Wiek postaci: 35
Ranga: Seinin
Krótki wygląd: Chodzące piękno.
Widoczny ekwipunek: Hiramekarei, gurda, fūma shuriken, torba, dwie kabury
Lokalizacja: Atsui

Re: Genjutsu zmiana - skoro są silniejsze wersje, czemu nie ma słabszych?

Post autor: Ichirou »

Wydaje mi się, że lepiej zostawić techniki skalowalne ale za koszty odpowiednie do rang. Na pewno te techniki wtedy będą bardziej użytkowe i nie będą zmuszały do spamowania działu WT tym samym tylko o rangę wyżej. No i nie wiem, czy w tej formie te niskorangowe techniki będą szczególnie użyteczne nawet na niskim pułapie siły postaci. Te kary do percepcji nie są na wszystko, tylko na broń (D) lub ruch (C) postaci, kara rzędu 10-20 w walce na to nie jest jakaś znacząca.
2 x
Obrazek
KP PH bank głos koty dziennik
Awatar użytkownika
Mukutaro
Posty: 233
Rejestracja: 15 wrz 2023, o 10:51
Wiek postaci: 30
Ranga: Tsume/Pazur
Widoczny ekwipunek: Katana przy pasie, sztylet za pasem, plecak
GG/Discord: wolfig

Re: Genjutsu zmiana - skoro są silniejsze wersje, czemu nie ma słabszych?

Post autor: Mukutaro »

W takim razie dlaczego nie zrobić tak z każdym Genjutsu? Czemu każde Genjutsu nie może być silniejsze w zależności od tego, na jakiej randze je rzucimy? Na przykład technika ciemności, która na D-B po prostu przyciemniałaby otoczenie i zmniejszała Percepcję, a na randze A-S tworzyła ciemność? To + zmiana z dostosowywaniem Genjutsu pod otoczenie i teren rozwiązałoby szereg innych problemów. Spoko, jutsu takie jak Utakata czy czytanie w myślach dalej byłoby na jednej randze, ale zdecydowana większość jutsu mogłaby być D-S albo C-S i się skalować - różne negatywne efekty, bonusy do Psychiki i koszta jak za zwykłe jutsu z danego przedziału. Teraz, gdy chcę zrobić silniejszą wersję Genjutsu B do oślepiania, która dawałaby mi więcej Psychiki podczas rzucania, też muszę iść do WT po dwa akcepty. Czy to mi służy? No nie, tylko zajmuje slota i zwala rzeczy na głowę modom.

Tylko te 2 skalujące się dodatkowo kłóciłyby się z tematem w WT, gdzie kary muszą być zależne od rangi techniki i nie być skalowalne. Głupio trochę, by kanoniczne jutsu były traktowane inaczej, jak już mowa zresztą o spamie w tym dziale.
1 x
Awatar użytkownika
Shigemi
Posty: 192
Rejestracja: 22 sie 2022, o 01:48
Wiek postaci: 19
Ranga: Doko
Krótki wygląd: Zeref
Widoczny ekwipunek: Torba medyczna i plecak,

Re: Genjutsu zmiana - skoro są silniejsze wersje, czemu nie ma słabszych?

Post autor: Shigemi »

A może po prostu niech Genjutsu skalują się nie z rangą, a z poziomem statystyk, coś jak Taijutsu? Wiadomo, że ktoś robiący Konoha Senpuu mający wszystkiego po 200 zrobi to dużo lepiej niż ktoś mający to po 50.

Tak samo z Psychiką vs konsekwencja.
I w tych różnicach ująć debuffy percepcji, dzięki temu techniki nie będą skalowalne zależnie od rangi, a od statystyk tak jak Taijutsu chociażby.
1 x
Obrazek
Awatar użytkownika
Brook
Moderator
Posty: 30
Rejestracja: 6 kwie 2024, o 13:44
Aktualna postać: Souei

Re: Genjutsu zmiana - skoro są silniejsze wersje, czemu nie ma słabszych?

Post autor: Brook »

1. Co do pierwotnego pomysłu z tematu - jestem na nie dla tych słabszych wersji genjutsu rzucanych przy psychice poniżej konsy broniącego. To jest bezpośredni buff cyferkowy i nic więcej, a genjutsu już dostaje buff do psychiki przy używaniu technik. Jeśli mielibyśmy wprowadzać słabsze wersje to kosztem tamtego plusa przy wykonywaniu technik, a to z kolei byłby niepotrzebny nerf. Jednym słowem - niepotrzebna komplikacja. Chyba, że, drodzy genuserzy, tego właśnie chcecie i pytam tu nieironicznie. Zamiast bonusu do psychiki przy rzucaniu genjutsu to dać te słabsze efekty, wtedy można się zastanowić, ale to na pewno nie będzie takie hop siup i nie wiem w sumie co by z tego ostatecznie wyszło.

2. Rozpoznawanie iluzji
Jeśli ktoś zaproponuje sensowne powiązanie tego z percepcją to bardzo proszę. Tylko bardzo proszę prosto, bez wymyślania trzech akapitów jak ma działać rozpoznawanie od percepcji.

3. Skalowanie tych dwóch technik wyżej
Do wywalenia. Tworzenie takich precedensów można potem wykłócać nie tylko w reszcie technik genjutsu, ale w dosłownie każdej dziedzinie. Nie ma skalowania technik kanonicznych.

4. Pomysł Azumy z personalizacją w kanonicznych technikach
Od zawsze mi się podobał, ale niestety nikt go nigdy nie ujął tak, żeby to było do wrzucenia. Gdyby się teraz odrobinę wysilić to bardzo proszę.

5. No i najważniejsze co sam jeszcze zauważyłem. Trzeba dopisać że byak rozpoznaje iluzje, bo nie ma tego w temacie o genjutsu tylko jest u hyuga. Cóż za przeoczenie. <catboi>
0 x
Awatar użytkownika
Shigemi
Posty: 192
Rejestracja: 22 sie 2022, o 01:48
Wiek postaci: 19
Ranga: Doko
Krótki wygląd: Zeref
Widoczny ekwipunek: Torba medyczna i plecak,

Re: Genjutsu zmiana - skoro są silniejsze wersje, czemu nie ma słabszych?

Post autor: Shigemi »

Postanowiłem spróbować połączyć to co tutaj zostało powiedziane wraz z moim małymi pomysłami, otóż postanowiłem wzorować się z Genjutsu na Taijutsu i sytemie ran, tak, aby była to mechanika jak najbardziej znana i rozumiana dla wszystkich:

Opis Statystyki Psychika jest główną statystyką rozwijaną przez osoby korzystające z Genjutsu. Im wyższy próg, tym iluzje zyskują na sile i trwałości. Im większa różnica pomiędzy Psychiką rzucającego a Konsekwencją ofiary, tym mniejsze szanse ma ten drugi na wydostania się z niej. Niekiedy nawet silny ból nie wystarcza. Psychika jest niezbędna w celu prawidłowego kontrolowania przebiegu walki za pomocą Genjutsu. Skuteczność umiejętności niektórych klanów (np. Yamanaka) są powiązane z tą statystyką.
Efek Genjutsu
To jaki efekt Genjutsu uzyskamy ocenia się poprzez porównanie psychiki użytkownika Genjutsu i i konsekwencji postaci, na której jest iluzja wykonywana według poniższej rozpiski:
  • Brak efektu: 41 psychiki mniej
  • Słabszy efekt: mniej o 40 psychiki do 20 psychiki więcej
  • Normalny efekt: od 21 do 40 psychiki więcej
  • Lepszy efekt: od 41 psychiki więcej
Przykład: Gdy mając 80 konsekwencji zostanie na nas użyta iluzja przez osobę z psychiką 50, to dostaniemy efekt Genjutsu będzie słabszy niż zakładany , a gdyby użytkownik miałby psychikę 110 otrzymalibyśmy efekt normalny.
Efekty Iluzji
Efekty Iluzji modyfikowane są w następujący sposób:
  • Słabszy efekt: -30% do wpływu na statystyki / efekt wizualny
  • Normalny efekt: dzieje się wszystko jak w opisie technolo
  • Lepszy efekt: +30% do wpływu na statystyki / efekt wizualny
Rozpoznanie Genjutsu
Aby przeciwnik mógł rozpoznać Genjutsu musi je najpierw zauważyć. Percepcja powinna stanowić przynajmniej połowę wartości Psychiki atakującego, by ledwie zauważyć, że coś jest nie tak. Im różnica jest mniejsza, tym postrzegane przez nas zmiany otoczenia są dokładniejsze. Poniższe zasady tyczą się tylko sytuacji, gdy percepcja ofiary ma co najmniej połowę wartości psychiki rzucającego iluzję:
  • Ledwo zauważalne różnice w otaczającym świecie: 41 percepcji mniej
  • Dostrzegamy nasze błędy poznawcze po 2 turach rozumiemy, że to iluzja: mniej o 40 percepcji do 20 percepcji więcej
  • Po jednej turze doskonale rozumiemy, że jesteśmy w Genjutsu: od 21 do 70 percepcji więcej
  • Od razu wiemy, że jesteśmy pod wpływem Genjutsu: od 71 percepcji więcej
    Rozpoznanie Genjutsu dzięki wysokiej Psychice
    W przypadku znalezienia się w genjutsu i posiadaniu Psychiki większej niż Psychika rzucającego iluzję (wraz z bonusami do techniki), dzięki swojemu obyciu z tą sztuką postać potrafi rozpoznać, że znajduje się w genjutsu.
    Psychika ofiary o 40 wyższa niż Psychika rzucającego iluzję - rozpoznanie iluzji natychmiastowe (w najbliższym poście prowadzącego).
    Psychika ofiary wyższa (o mniej niż 40) od Psychiki rzucającego iluzję - rozpoznanie iluzji po 1 turze jej trwania.
Dodatkowe
Tak jak w przypadku Technik Taijutsu wraz ze wzrostem zaawansowania technik iluzji mają one modyfikator do psychiki:
Technika D: Bez zmian
Technika C: + 10 Psychiki
Technika B: + 20 Psychiki
Technika A: + 30 Psychiki
Technika S: + 40 Psychiki
Bonusy te są już zawarte w opisach technik.
Teraz zmiana clue działania Genjutsu na forum:
Opisy technik Genjutsu powinny być tylko wskaźnikiem jak dana technika powinna wpływać na sposób postrzegania świata przez ofiarę techniki, a nie rzeczywiście jej formę, gdyż nie oszukujmy się otaczanie kogoś płatkami kwiatów na pustyni czy na murze nie ma kompletnie sensu i ktoś musiałby odgrywać kompletnego idiotę, żeby te techniki miały jakieś prawo bytu. Więc techniki powinny mieć dopisek:
*Opis jest wizualizacją działania techniki. Informacją, które zmysły są atakowane przez iluzję oraz w jaki sposób użytkownik może wpływać na ofiarę, jednak obrazy przedstawiane naszej ofierze zależne są od intencji i warunków panujących w danej lokacji. Np. jeśli jesteśmy na pustyni to nie będą otaczać nas kwiaty tylko piasek, jeśli będziemy w zimowym klimacie to śnieżyca będzie nam przesłaniać widok, a nie kwiaty, jeśli jesteśmy na pustyni to nie unieruchomi nas bluszcz tylko tylko piasek, jeśli będziemy w zimowym klimacie to nie będziemy zapadać się w piasku tylko w śniegu. itp. itd.
Pytanie tylko, czy zmieniać opisy wszystkich technik, czy po prostu dodamy tę regułę na szczycie.


Myślę, że powyższe zmiany usuną mechanikę all or nothing w temacie Genjutsu oraz pozwolą Genuserom oraz także i ich przeciwnikom na trochę więcej frajdy. Widełki zostały zapożyczone z sytemu ran, gdyż wyglądają one na zbalansowane i nie będzie trzeba uczyć się nowych tabelek, jedyna różnica jest to różnica 40, a nie 70 na ulepszony efekt, co jest zapożyczone z obecnego systemu forum.
0 x
Obrazek
Awatar użytkownika
Azuma
Posty: 1022
Rejestracja: 6 lis 2019, o 18:50
Wiek postaci: 17
Ranga: Sentoki
Krótki wygląd: - czarne włosy, ciemne oczy
- delikatnie zarysowane kości, mały nos
- szczupła budowa, przeciętny wzrost
Widoczny ekwipunek: - ochraniacz na czoło z emblematem klanu
- skórzana kamizelka shinobi
- kabury na broń na lewym i prawym biodrze
- torba z ekwipunkiem na lewym pośladku
- szary płaszcz (bez zdobień)

Re: Genjutsu zmiana - skoro są silniejsze wersje, czemu nie ma słabszych?

Post autor: Azuma »

Techniki, po mojemu:
Kyakubu Satsu
Nazwa
Kyakubu Satsu
Ranga
C
Pieczęci
Tygrys → Baran
Zasięg
20 metrów
Cel
Technika rzucana na pojedynczy cel
Koszt
E: 24% | D: 18% | C: 15% | B: 12% | A: 9% | S: 6% | S+: 3%
Czas trwania
2 tury (+1 tura za każde 40 Psychiki przewagi)
Dodatkowe
Podczas wykonywania techniki: +10 Psychiki.
Opis Jutsu mające za cel ograniczenie ruchów przeciwnika. Po wykonaniu techniki i złapania w nią ofiarę, ta w trakcie trwania iluzji odnosi wrażenie utknięcia po kostki w grząskim lub płynnym podłożu. Technika wizualnie przystosowuje się do otaczającego krajobrazu i w zależności od terenu może przybrać postać na przykład ruchomych piasków, grząskiego błota, zbiornika wodnego. Dzięki temu mobilność złapanej postaci spada do minimum - możliwe jest co najwyżej bardzo powolne brodzenie, postawienie kilku pojedynczych kroków. Siła fizyczna ofiary nie jest w stanie w żaden sposób wspomóc wyrwania się z iluzji. Spętane są jedynie nogi. Ofiara pochwycona w genjutsu w biegu niemal natychmiast wytraca swój pęd i zostaje zatrzymana w miejscu.
  • Jeżeli Psychika większa o 40 od Konsekwencji: efekt ugrzęźnięcia jest silniejszy - ofiara w iluzji zapada się po kolana i nie jest w stanie jakkolwiek poruszyć nogami, a zatrzymanie w biegu jest natychmiastowe.
Hana Kahen Tonsou
Nazwa
Hana Kahen Tonsou
Ranga
C
Pieczęci
Wąż → Małpa
Zasięg
20 metrów
Cel
Technika rzucana na pojedynczy cel
Koszt
E: 24% | D: 18% | C: 15% | B: 12% | A: 9% | S: 6% | S+: 3%
Czas trwania
3 tury (+1 tura za każde 40 Psychiki przewagi)
Dodatkowe
Podczas wykonywania techniki: +10 Psychiki.
Opis Użytkownik tworzy iluzję, w której pojawiają się setki kwiatów, liści, ptaków, albo płatków śniegu otaczających przeciwnika. Iluzja nie stanowi żadnej fizycznej przeszkody, jednak utrudnia percepcję, przysłaniając widok, a w szczególności działania wykonawcy techniki. W trakcie tej iluzji użytkownik wydaje mi się przemykać między wytworzoną przeszkodą wzroczną, więc jego działania są trudniejsze do wychwycenia. Iluzja dotyczy przemieszczania się i ruchów wykonywanych przez autora jutsu, ale nie obejmuje ataków (techniki, broń miotana, zwarcie).
Mechaniczne efekt ten jest rozpatrywany jako kara do Percepcji dla obserwowania ruchów użytkownika techniki. Kara zależna od posiadanej dziedziny Genjutsu:
  • Ranga C: -30 Percepcji
  • Ranga B: -40 Percepcji
  • Ranga A: -50 Percepcji
  • Ranga S: -60 Percepcji
  • Jeżeli Psychika większa o 40 od Konsekwencji: kara do Percepcji zwiększa się o 20.
Nehan Shōja no Jutsu
Nazwa
Nehan Shōja no Jutsu
Ranga
B
Pieczęci
Tygrys | Brak
Zasięg
Promień od używającego - 20/40/80 metrów | Bezpośredni
Cel
Wszyscy na obszarze techniki | Pojedynczy
Koszt Zależny od obszaru: Bezpośredni - E: 36% | D: 28% | C: 20% | B: 16% | A: 12% | S: 8% | S+: 4% 20 metrów - E: 36% | D: 28% | C: 20% | B: 16% | A: 12% | S: 8% | S+: 4% 40 metrów - D: 45% | C: 35% | B: 25% | A: 15% | S: 10% | S+: 5% 80 metrów - C: 50% | B: 40% | A: 30% | S: 20% | S+: 10%
Czas trwania
2 godziny (+1 godzina za każde 40 Psychiki przewagi)
Dodatkowe
Podczas wykonywania techniki: +20 Psychiki.
Opis Technika powodująca senność lub nawet uśpienie sporej ilości osób. Warunkiem jest spojrzenie na cząstkę iluzji - jest to być coś typowego dla otoczenia i powtarzalnego, np. ptasie pióra, płatki śniegu lub kwiatów, spadające liście lub krople deszczu - które powodują uśpienie przeciwnika po 3 turach. Genjutsu w związku z tym działa tylko na osoby znajdujące się w tej samej przestrzeni. Ofiary, które nie przełamią wpływu iluzji, czują natychmiastowy przypływ senności, tracą wigor, a ich ciała stają się ociężałe. Istnieje również alternatywne wykonanie tej techniki oparte na bezpośrednim kontakcie. W takiej sytuacji wystarczy dotknąć ofiarę i utrzymać z nią kontakt przez kilka kolejnych sekund (2 tury), podczas których ofiara zapada w senność aż wreszcie zasypia.
  • Jeżeli Psychika większa o 40 od Konsekwencji: w obszarowej wersji efekt senności jest silniejszy i powoduje zaśnięcie postaci po 2 turach, z kolei przy bezpośrednim wykonaniu techniki ofiara zasypia po 1 turze.
Jest jeszcze Kurama Himo Baindo i Magen: Jubaku Satsu, ale nie widzę tutaj pola do popisu. Uznajemy że jest roślina typowa dla otoczenia (na pustyni jakaś palma, albo kaktus).
1 x
ODPOWIEDZ

Wróć do „Pomysły”

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 12 gości